Premier zawsze prawdę ci powie !
Swego czasu rzecznik rządu, Paweł Graś, był powiedział – „Pan premier zawsze mówi prawdę !” Ile z tego było ironicznych chichotów, ile oburzenia, że to nieprawda, że premier tylko potrafi sypać obietnice ale ich nie spełnia. Itd., itp.
A nieprawda ! Premier choć zwyczaju spełniania obietnic faktycznie nie ma, to jednak jedną, bardzo istotną, spełnił sumiennie. Po stachanowsku na 3000%, czym plan wykonał, a nawet przekroczył. W takim stopniu, że przez kolejne dwa mandaty może sobie leżeć pępkiem do góry i nic nie obiecywać.
O którą chodzi ?
...Stalin mówił – dajcie mi człowieka, a paragraf się znajdzie... Tusk tą zasadę stosuje przykładnie co casus „Staruch” dobitnie potwierdza, ale poszedł o wiele dalej od ojca narodów. Rzekł był w 2007 r. – dajcie mi władzę, a ja już takich ludzi do jej sprawowania wam dam, że Polska drugą Irlandią się stanie bo moi ludzie to nie jakieś mięczaki spod znaku mocherowej kaczki, a prawdziwe tytany czynu.
I wiedział co mówi ! Więcej - prawidłowo przemierzył siły na zamiary, na prawdę postawił odpowiednich ludzi na odpowiednich stanowiskach i słowo ciałem się stało - mamy tą drugą Irlandię !
Na prawdę mamy ! Bo to nieprawda, że nasza Zielona Wyspa, ta Irlandia bis utonęła. Ona wciąż jest !
Już wyjaśniam dlaczego tak bronię pana premiera. Otóż po 5 latach jego rządów nareszcie doszłam o co mu z tą Irlandią chodziło - przecież Irlandia to kraina... owiec ! I stała się Polska pod rządami premiera Tuska drugą Zieloną Wyspą, a nawet pierwszą bo taka Irlandia to ile ona ma tych owiec, no ile ? Góra ze 2 mln (o ile nie mniej bo UE reguluje pogłowie wszystkiego bardzo skutecznie), szacuję tak na oko bo nie chciało mi się do krynicy wiedzy naszego drogiego Bronka sięgać. A Polska ? Kochaaaani ! Polska jest dosłownie krainą owcami płynącą bo ma ich w przybliżeniu aż 38 mln !!! Nawet gdybym się rąbnęła w liczbie o 1-2 mln to i tak Polska jest prawdziwszą Irlandią od tej prawdziwej.
Prawdę mówię ! Przecież jedna część tych naszych łowiecek nieustannie głosuje na pana premiera. Jak jeden mąż ! I to pomimo, że widzi iż niedługo z jej ulubionego zestawu „grill-karkóweczka-boczuś-papryczka-cebulka-browar” zostanie tylko... grill na pamiątkę i będzie stał wypucowany do błysku na honorowym miejscu w kredensach jak relikwia jaka.... Nic a nic jej nie rusza ten zamach na dobrość daną im przez pana premiera, okiem nie mrugną na to, że kiedyś jedną ręką im dał, a dziś drugą zabiera... Widzą i nie grzmią. I ta cała nauka, płynąca z mijającej za chwilę pięciolatki pod rządami pana Tuska co robi ? Idzie w las ! A po Nowym Roku gdzie się biedna podzieje jak wszyscy ludzie premiera po sylwestrowych baletach się sprężą i w końcu las w drugim podejściu z sukcesem sprzedadzą ?
Druga część klienteli do strzyżenia czeka na Godota bo na wybory zwyczajnie nie chodzi i tylko narzeka, że inni znów nie wybrali po ich myśli, a trzecia jakieś marsze, jakieś protesty niby organizuje, petycje podpisuje, macha szabelką ale dobre to jeno na przeganianie much bo do przegonienia premiera - nawet jeśli jest tylko premierkiem - to stanowczo za mało. Najlepszy przykład - że nawet muchom to machanie się znudziło i poszły w zimowe kimono, a na posterunku została tylko... ministra Mucha co z kolei jest dowodem, że pan premier o ile może nic nie móc, może nie dawać rady, to jednak odpowiednich ludzi wciąż na odpowiednich miejscach rozstawionych ma i oni - przy wydatnej pomocy doświadczonego drogiego Bronisława - na pewno dopilnują by ciągłość priwisljanskoj Irlandii zachować. A żeby Polacy ze stada owiec w ludzi się nie zmienili, tym bardziej.
Jednym z tych odpowiednich ludzi na odpowiednim stanowisku w odpowiednim czasie jest min.Sławomir Nowak, wciąż w cieniu - a to nowego wicepremiera, a to min.Sikorskiego, a to Rostowskiego, Boniego, Gowina, Cichockiego itd., ale o tym, że – i dlaczego - minister Nowak na szczególne nasze wyróżnienie zasługuje, w następnej notce. Jeszcze w tym roku.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3522 odsłony
Komentarze
Jan Bogatkocytat:Druga
29 Grudnia, 2012 - 18:45
Jan Bogatko
cytat:Druga część klienteli do strzyżenia czeka na Godota bo na wybory zwyczajnie nie chodzi i tylko narzeka, że inni znów nie wybrali po ich myśli,
...już za to zdanie należy się "10", mme,
pozdrawiam,
ps tekst za trudny dla ludzi bez POczucia humoru,
Jan Bogatko
Jan Bogatko
29 Grudnia, 2012 - 20:03
Dziękuję !
A propos PS - wciąż miałam nadzieję, że piszę przystępnie dla tych co pismo obrazkowe czytają bez problemu. Ech ! :(:(
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Smutną Prawdę przedstawiłaś, przyznaję pokornie
29 Grudnia, 2012 - 19:54
Dręczy mnie to często bardzo potwornie
Dziwi, że nie ma odważnego
Kto poprowadzi Naród na złego
Co nas okrada , zadłuża stale
A jego wspólnicy urządzają bale
Nawet tutaj żmija się wkradła
Bo ocena na moment spadła
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Jacek Mruk - 5 lat dochodziłam o co z tą Irlandią biega !
29 Grudnia, 2012 - 19:59
I w końcu doszłam, choć to zbyt o lotności mego umysłu nie świadczy. Ale co mi tam - pewną korzyść dla siebie z tego mam bo się potwierdziło, żem głupia i trzeba mi nad tym popracować.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Zbyt wiele samokrytyki czynisz ,rozpamiętująca
29 Grudnia, 2012 - 20:06
Co ma powiedzieć większość śpiąca?
To są prawdziwe ciemniaki hodowlane
Jesteś przy nich zródło dane
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Jacku - wiem co mówię ! Bo...
29 Grudnia, 2012 - 20:22
Też się daję czasem "uśpić".
Właśnie nad tym muszę popracować !
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contessa
29 Grudnia, 2012 - 20:19
Po przeczytaniu wlocie daje 10,zgadzam się z panem Janem że tekst za trudny dla łbów nawalonych sieczką medialną POlszewickich przekażników,już nawet bezrobocie,bieda,nędza,im rozumu nie POwruci,a nawet jak im zabiorą chatę i będą spali w namiocie,płemieł będzie nie winny,a winny będzie Kaczor i PIS i mohery
pozdrawiam
Sawicki Marek
29 Grudnia, 2012 - 20:38
Może czasem jestem nudna bo odgrzewam "stare kotlety" ale to jest kontra na "wodę na młyn" - leję wodę na sieczkę, która... musi albo być spalona, albo zgnić.
Póki co - wciąż brak tego, kto rzuci zapaloną zapałkę, zatem pozostaje gnicie.
....A w procesie gnicia... powstaje gaz. Bardzo łatwopalny.
Ja tam może jestem zwykłym muzykiem ale... dla firmy, zajmującej się produkcją metanu (z odpadów) na skalę przemysłową, robię korekty projektów to coś tam do głowy weszło. A poza tym... mieszkam jak na beczce prochu bo +-2 km od zbiorników metanu, które ogrzewają 1/6 mego miasta i w każdej chwili może być wielkie "boom".
;);)
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@contessa
29 Grudnia, 2012 - 21:27
Dycha. Coś bym dorzucił za dobór fotografii, z której oprócz dyskretnego uroku ulatnia się ten łatwopalny gaz.
Pozdrawiam:)
charamassa
Mohair Charamassa
29 Grudnia, 2012 - 23:39
Zdjęcie jest przede wszystkim dla tych, dla których pismo obrazkowe jest łatwiej zrozumiałe od literkowego.
By zobaczyli swego premiera po literku, a on przecież wcale nie musi spożywać - jemu kieliszek władzy działa tak jakby permanentnie przepijał wódkę szampanem...
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Czegoś nie rozumiem !
30 Grudnia, 2012 - 22:10
Patrzę na oceny powyższej notki, które w sumie obchodzą mnie jak zeszłoroczny śnieg jak i oceny wszystkich dotychczasowych i jeszcze tych nienapisanych bo oceny generalnie - ani mnie nie dopingują, ani nie zniechęcają do pisania. Przeciwnie - są pewną wykładnią i im więcej tych gorszych, tym bardziej przekonana jestem, że me pisanie ma sens.
Nie rozumiem jednak czegoś innego :
- gdy ganię pana premiera Tuska, pana prezydęta i w ogóle partię miłości i skutki jej rządzenia - źle ! Pałeczki.
- gdy chwalę i bronię pana premiera Tuska - też źle ! Znów pałeczki.
To mnie skłania do wniosku, że nie ważne co się pisze i jak, a ważne - KTO pisze.
Myślę, że na tym portalu nikomu nie nastąpiłam na odcisk, nie skrzywdziłam. Przeciwnie, wstawiałam się za - wg mego subiektywnego zdania - niesprawiedliwie banowanymi, obraźliwych PW wiadomości nie komentowałam publicznie ani nie ujawniałam ich autorów nikomu, nawet Administracji.
Po prostu - jestem tu sobie i tyle.
Komu przeszkadzam ?
Czyim wrogiem OSOBISTYM jestem ???
Bo wgląda na to, że takim jestem, jednak nie wiem - ZA CO...
Akt skruchy i chęć poprawy (których jestem w stanie dokonać) muszą jednak wiedzieć - za co się kajać i gdzie poprawa powinna nastąpić.
Zadaję te pytania bo póki co za ponad 2 lata na NP.PL ani razu nie zarobiłam na najdrobniejszą uwagę ze strony Administracji, na naganę lub bana. Ani jedna krytyka w postaci pałeczki nie została w żaden sposób umotywowana...
O co Wam chodzi, moi drodzy pałeczkarze ???
Może za chwilę, gdy Nowy Rok zawita i wszyscy staniemy się o rok starsi co jest prawie równoznaczne z tym, że o rok mądrzejsi, zrzucicie na chwilę tajemniczą zasłonę i śmiało powiecie choć - za co !
Tak wypada w cywilizowanym społeczeństwie, tak podpowiada etyka.
Jestem z tych, którzy chętnie uczą się na błędach - tych własnych znanych sobie, i tych wytkniętych przez obserwatorów. Bez znaczenia - zainteresowanych czy przypadkowych.
Nie jestem w tym jedyna... !
By błąd sobie uświadomić i go naprawić, potrzebna jest jego znajomość, jeszcze lepiej jeśli jest będzie on umotywowany.
W przeciwnym wypadku ani Wasze pałeczki będą traktowane poważnie, przez co i Wy - ich autorzy - będziecie traktowani... coraz bardziej niepoważnie.
A przecież Wasze pałeczki są wyrazem dezaprobaty, protestu wręcz, przecież to jest krzyk i tupanie - nie zgadzam się, zauważcie to, tutaj tutaj jestem i protestuję !
Niestety jest to protest nieartykułowany, pozbawiony motywu i przede wszystkim - adresu. To nie my, piszący, jesteśmy wkręcani przez jakieś perpetuum mobile. To Wy, pałkarzyki robicie za wiatrak za własnym przyzwoleniem, płynącym z chęci zachowania anonimowości.
Mnie nic nie stoi na przeszkodzie by np. gdy Nowy Rok nastąpi, firmować swój blog imieniem i nazwiskiem, zamiast pseudonimem. To nie będzie żadne poświęcenie z mojej strony, tym bardziej, że poprzez pewne, wynikłe ostatnio okoliczności, całkiem poważnie noszę się z takim zamiarem.
Ale... co to będzie oznaczać - że "contessa" zrzuci przyłbicę, a Wy... dalej będziecie sobie tymi samymi szczurkami, którymi byliście i jesteście.
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku - pałkarzyki moje wierne !
Przez ponad dwa lata nie starczyło Wam śmiałości umotywować choć jedną pałeczkę, nie starczy Wam jej i w przyszłości.
I w tym zawiera się cała filozofia "wyższości Swiąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą", czyli... z pustego i sam Salomon nie naleje.
Szczęść Wam Boże, mimo wszystko !
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
contessa
30 Grudnia, 2012 - 22:27
Podpisywanie się pod ocenami wpisów byłoby wyrazem odwagi obywatelskiej.
Nie widzę sensu w uzasadnianiu każdej oceny, ale nick przy dziesiątce czy jedynce nikomu by nie zaszkodził.
Pozdrawiam,
Traube
30 Grudnia, 2012 - 23:13
E tam, zaraz obywatelskiej ! Obywatelskość wymaga pewnego stopnia świadomości...
Uzasadnianie ma sens z punktu widzenia etyki, netykiety itd. Po prostu - stopień posiadania kultury osobistej warunkuje upublicznienie motywu lub nie.
Od strony technicznej portali - jedne mają opcje, inne ich nie mają. Tam gdzie nie ma odpowiednich opcji pozostaje... czynnik "kultura osobista".
Dlatego - niech moje wierne pałkarzyki mnie pałkują, a ja... i tak będę sobie pisać !
Niemniej od czasu do czasu skrytykuję ich brak odwagi.
Obywatelskiej, cywilnej - wszystko jedno. W końcu jest to zjawisko nie tylko mnie dotyczące, bo i innych Niepoprawnych też. A Niepoprawni to przecież pewna społeczność...
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contessa
30 Grudnia, 2012 - 23:25
"stopień posiadania kultury osobistej warunkuje upublicznienie motywu lub nie"
Ciekawa teza. ;p
Administracja
30 Grudnia, 2012 - 22:32
Funkcja, której mi brakuje - możliwość usuwania zdublowanych komentarzy.
Co i rusz zdarza się, że wysyłam komentarz, a pokazują się dwa identyczne komentarze.
Wstawiam wtedy dwie kropki, ale myślę, że to idiotyzm jest.
Dlaczego się dwa komentarze pojawiają też nie mam pojęcia, bo z ostrożności od dawna już dwukrotnie nie klikam kiedy chcę wysłać komentarz ani też nie ponawiam wysłania po krótkim czasie.
Re: Administracja
30 Grudnia, 2012 - 23:25
Portal chwilami "zwalnia".
Wydaje się nam, że nie posłaliśmy komentarza, a on jednak poszedł - bo jest poślizg. Powtarzamy...
Tym niemniej polecenia są zapamiętane i finalnie wykonywane - co owocuje... wiadomo czym :)
Co do reszty - ograniczają nas techniczne możliwości strony.
pozdrawiam :)
Max - re: Administracja
30 Grudnia, 2012 - 23:35
Zdarzyło mi się ze dwa razy. Oczywiście przypuściłam, że to "wina" Drupala i "poradziłam" sobie edytując zdublowany komentarz, wpisując weń treść inną od zdublowanej.
Oczywiście zgadzam się, że dublowane komentarze to dyskomfort dla ich autorów ale... decyzje maszyny (systemu) nie zawsze da się przeskoczyć ale spróbować oszukać zawsze można.
;);)
Ja jestem kompletna noga jeśli chodzi o komputer ale... napisałam co napisałam na podstawie tego, że udało mi się wiele razy oszukać swój komputer. Bo...
Był taki okres czasu, że uważałam komputer za przeciwnika. W chwili gdy spróbowałam traktować go jako sprzymierzeńca, przyjaciela - wiele problemów w korzystaniu z niego zniknęło samoistnie.
Jak nie kijem go to pałką, a najlepiej po dobroci.
;););)
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Re: Max - re: Administracja
30 Grudnia, 2012 - 23:44
Nic na siłę, wszystko młotkiem.
:)
Dobrze oszustwo złe nie jest, wiadomo. ;)
Co do Niepoprawnych - jeszcze jedna porada.
Szczerze, szczerze odradzam pisanie notek, szczególnie długich, używając jedynie "tutejszego" edytora, bez kopii zapasowej. A w ogóle najlepiej naskrobać sobie na boku, choćby w zwykłym pliku tekstowym, potem przekleić, obrobić, akapity, pogrubić, cuda wianki - jak ktoś lubi.
A generalnie z perspektywy moich (niebawem) plus minus 20 lar "w branży". Komputer jest li tylko maszynką, dość skomplikowaną, ale on słucha poleceń...
Ergo: warto czytać co nam wypisuje na ekranie.
Taka porada od zgryźliwego informatyka, co uważa "userów" za przykry, acz niezbędny dodatek do komputera. :))
PS. Nie, od użytkowników gorszy jest system łindołs. Zapomniałem: numer jeden na mojej osobistej liście hop-bęc... ;)
Max - Administracja
31 Grudnia, 2012 - 00:08
Już dawno wpadłam na to, że na NP.PL edytor w godzilli (mozilla w mym "slangu") mi wywija różne numery ale jest 100 razy szybszy od IE dlatego - nową notkę publikuję najpierw gdzie indziej (oczywiście kopiuję z Office), a potem wrzucam na Niepoprawnych poprzez IE bo IE nie serwuje mi "krzaczków" i innych sensacji. Fakt, cierpliwości to wymaga bo niepoprawni w IE to hybryda między ślimakiem, żółwiem i leniwcem. Na szczęście jestem "impregnowana" na takie sensacje" i potem to już tylko hulaj dusza w godzilli-mozilli.
Dlatego napisałam, że by nie widzieć wroga w komputerze, należy traktować go jak sprzymierzeńca.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Max
31 Grudnia, 2012 - 00:22
Jest ostatni dzień roku.
Dla jednego z dwóch najsympatyczniejszych gości z Administracji mojego ulubionego portalu, na dobranoc, kilka kawałków moich ukochanych amerykańskich komunistów:
http://www.youtube.com/watch?v=Qu_rItLPTXc
(coś kompletnie genialnego w ich wykonaniu):
http://www.youtube.com/watch?v=GCPAhR09wCA
coś bardziej współczesnego, acz nostalgicznego:
http://www.youtube.com/watch?v=X61BVv6pLtw
i coś na wieczór, który ja złośliwie prześpię:)
http://www.youtube.com/watch?v=YQJTuRJS8OI
Dobranoc i Szczęśliwego Nowego Roku!!!
Traube - re: Max
31 Grudnia, 2012 - 02:43
Co prawda nie do mnie był ten Twój komentarz ale pozwoliłam sobie wejrzeć na linki i jako, że to mój blog, skorzystać z "wolnoć Tomku w swoim domku" i go skomentować...
Onego dnia mnie niesamowicie zaskoczyłeś Rieu, dziś po raz kolejny. Niesamowicie mile zaskoczyłeś bo znam Twoje komentarze i na ich podstawie wykreowałam sobie pewien obraz Traube...
Tamten komentarz, pod który wysłałam Ci Weihnachtsoratorium i ten powyżej po raz kolejny potwierdzają, że intuicja i wiara to dwie różne sprawy i o ile intuicja nas zawodzi to wiara nigdy !
Wiem, że to brzmi absurdalnie ale... odkrywam po raz kolejny, że wiara i intuicja to są jednak dwa zupełnie różne stopnie "wtajemniczenia" i obie rządzą się swoimi prawami.
Fajnie, że "opuściłeś gardę"... Na dodatek w sposób dla mnie "czytelny".
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Re: Max
31 Grudnia, 2012 - 13:09
Pięknie dziękuję i również życzę szczęśliwego Nowego Roku!
Tobie, uroczej Gospodyni tego blogu i - wszystkim Niepoprawnym! :)
PS. Zaraz odsłuchuję.
@contessa
30 Grudnia, 2012 - 22:38
Contesso! Drużyna baseballowa (łapacze i pałkarze) NP gra zawsze ;-). Na różnych boiskach, wedle różnych zasad. Ale jeszcze żadnego meczu nie wygrała ;-). To takie łachudry trampkarze jak i Pan Premier... :-))).
Pozdrawiam
TŁ mnie w sumie nie interesuje dlaczego Oni pałkują mnie.
30 Grudnia, 2012 - 23:26
Jest to zjawisko obserwowane nie tylko tutaj. Jest masowe i niepokojące z psychologicznego punktu widzenia bo podpowiadające pojawienie się nowego rodzaju patologii.
Patologii - żadnej - w żadnym wypadku nie należy omijać, lekceważyć. To są ludzie wołający o zwrócenie na nich uwagi, wyalienowani - przez innych lub przez siebie samych.
Ja się zastanawiam po prostu jak Im pomóc, dlatego napisałam co napisałam.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@contessa
30 Grudnia, 2012 - 23:35
Żadna tam nowa patologia. To patologia - a raczej syndrom patologiczny - stary jak świat ;-). Znajdziesz te same motywy już w starotestamentowych opowieściach... ;-)
Pozdrawiam :-)
TŁ - ja się wciąż uczę ! Ty wiesz rzeczy, które dla Ciebie
30 Grudnia, 2012 - 23:57
są oczywiste z racji bycia historykiem z kilkudziesięcioletnim stażem.
Ja jestem zwykły muzyk, który zanim dostąpił możliwości stania się świadomym wielu spraw, przebywał w swoistym "akwarium".
Niedawno napisałeś mi coś w rodzaju, że lubisz mnie czytać ale czasem wkurza Cię to co piszę czyli... mój sposób pojmowania różnych spraw, podchodzenia do nich i interpretowania.
To właśnie jest efekt "akwarium". "Akwarium" to moje własne określenie mej własnej i innych muzyków, artystów w innych dziedzinach, ignorancji, a raczej ubogości wiedzy poza własną dyscypliną, która częstokroć jest... równie uboga.
To nie znaczy, że jesteśmy wciąż oderwani od rzeczywistości przebywaniem w swoim świecie sztuki - kto w palecie by rozrabiać farby szukając własnych niuansów kolorystycznych, kto w granicach między "do" i "do" na pięciolinii...
"Akwarium" to i dobrodziejstwo, ale i przekleństwo...
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@Contessa
31 Grudnia, 2012 - 00:17
To są ludzie wołający o zwrócenie na nich uwagi, wyalienowani - przez innych lub przez siebie samych.
Ja się zastanawiam po prostu jak Im pomóc,
Contesso, to nieprawda. To tylko złudzenie i chęć wiary w to, że swiat jest lepszy, niźli naprawdę jest.
Trwało... nie przesadzę, jesli powiem, że dziesięciolecia, zanim pozegnałam się ostatecznie z towarzyszącym mi od dziecka przekonaniem, ze nie ma ludzi dogłębnie złych, a są jedynie glupi lub nieszczęsliwi, albo jedno i drugie w komplecie. Tak nie jest. Istnieje zło w czystej postaci i Ty temu złu nie jesteś w stanie w zaden sposób pomóc.
To nieprawda, że jeśli podejdziesz z czystymi intencjami i otwartymi dłońmi, to każdy człowiek Twoją dłoń przyjmie. Znajdą się tacy, którzy ją ugryzą, bo inaczej już nie potrafią.
Ci, którzy przychodzą tu pałkować, chcą po prostu przywalić, nic więcej. I jedyne, czego żałują, to ze jest to jedynie wirtualne przywalenie. Nie zajmuj sobie nimi głowy, bo i tak nie odpowiedzą na żaden Twój apel. Szkoda marnować ciepłe słowa i myśli na kompletne zera. Lepiej je zachowac dla tych, którzy na nie zasługują.
A w kwestii "akwarium", to lubię Twoje teksty i ciekawi mnie Twoje spojrzenie na wiele spraw nawet wtedy, gdy nie ze wszystkim się zgadzam. Nie widzę tu powodu do Twojego usprawiedliwiania się. W końcu każdy z nas ma jakieś swoje własne "akwarium" wynikające z doświadczenia, wychowania, kolei losów... które nas jakoś tam ogranicza.
Ciepły usmiech dla Ciebie :)
Ellenai - re: to nieprawda....
31 Grudnia, 2012 - 02:17
Pozwól im w to uwierzyć. Oni w nie takie bajery uwierzyli, moje są niewinne w porównaniu z kalibrem tych, które łykają np. z telewizorni nawet jeśli oglądają tylko brazylijskie mydlane opery.
Właściwie to powinnam Ci odpisać na PW by nie psuć efektów swej "edukacji" ale ja i tak będę jak te skondensowane kropelki, kapiące na litą skałę...
;);)
Ja się usprawiedliwiam ?? Ależ skąd ! Wcale nie czuję się winna, że mam braki. Nawet przeciwnie - poczytuję sobie za plus, że wciąż mam chęć je nadrabiać. Jaki jest efekt tego nadrabiania - to już zupełnie inna sprawa. O, widzisz - o nim akurat nie wspominam co jest wymowne samo za siebie i może wywołać kilka wariantów interpretacji na czele z tym, że contessa jest tępa i niereformowalna.
Ja bym z tym polemizowała ale jeśli to wpływa pozytywnie na samopoczucie i komfort wewnętrzny mych pałkarzyków, to... niech Im Bozia da zdrowie.
Tak już mam !
Pozdrawiam i życzę Ci by Nowy Rok był dla Ciebie równie dobry jak ten mijający w realizacji Twoich planów twórczych. A jak okaże się jeszcze lepszy... no to znaczy, że me życzenia były szczere.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński