PiS w końcu wzięło się do roboty...?!?
Po kilkunastu miesiącach odkąd zaproponowałem zawodnikom PiS-u, żeby zawalczyli... w końcu chyba wzięli się do roboty!
Nie twierdzę wcale, że teraz wygraną w kolejnych wyborach i przejęcie rządu mają w kieszeni. Ale przynajmniej dali sobie jakąś szansę. Mają szansę na przejęcie władzy pod warunkiem, że ich przyszły koalicjant zdąży przez 3 lata zbudować silne struktury.
Odwrotnie niż p. Jadwiga Staniszkis ("PiS nie ma już szans na wygraną"), uważam, że to co sie stało jest dla centroprawicy szansą na przejęcie rządów. Mam nadzieję, że uda im się zrealizowac dobrze juz znany w blogosferze plan działań...
Było to 17. lipca 2010 roku. W jednej z notek ("PiS ma problem - jeśli rzeczywiście chce rządzić") radziłem działaczom PiS co mogą zrobić, aby ich partia uniknęła roli wiecznej opozycji.
Prawdopodobnie to właśnie tę notkę (po ponad roku!) przeczytał eurodeputowany Zbigniew Ziobro...
(poniżej podsumowujący fragment)
"Jedynym rozwiązaniem jest przesunięcie partii do centrum i stworzenie miejsca dla koalicjanta po prawej stronie.
Kontrolowany podział partii (ustalenia z Jarosławem Kaczyńskim, którzy żołnierze przechodzą na odcinek "wsteczników") moze dać podwójną korzyść (w dużym uproszczeniu!):
1) Bez prawicowego balastu siły centrowe lepiej poradzą sobie w walce o głosy "młodych, wykształconych" (a może nawet i feministek!) i zupełnie zepchną bezideowe PO na teren lewicy i "partii ludzi rozumnych".
2) Prawicowcy karnie pomaszerują na wybory aby poprzeć, pozbawioną internacjonalistów i aborcjuszy, "nareszcie prawdziwie prawicową partię".
Cała nadzieja w tym, że moją notkę przeczytał (i zaakceptował plan) także Jarosław Kaczyński... A wtedy... Za 4 lata będziemy mieli "węgierski" (Fidesz + Jobbik) rząd!
Aktualna liczba uczestników "Gulaszowego Czwartku" zarejestrowanych na Facebooku: 495
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5594 odsłony
Komentarze
Propozycja
5 Listopada, 2011 - 00:25
Skoncentrujmy się Chłodny Żółwiu, na sprawach dobra Polski,
a co za tym idzie, edukacji Rodaków.
A sprawy partii, zostawmy im samym.
Skończy się wtedy parcie na szkło, a zacznie praca.
A my poprzemy tych, z którymi będzie nam po drodze.
Bo to Polska jest podmiotem, a partie TYLKO narzędziem.
Pozdrawiam
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
racja,
5 Listopada, 2011 - 01:04
napisałem to głównie po to, żeby szlachetnie podekscytowany elektorat pamiętał, że to co widzi w telewizji może w rzeczywistoiści wyglądać całkiem inaczej.
I miejmy nadzieję, że rzeczywistość jest bardzoiej optymistyczna i za kilka lat... bedziemy mieli Budapeszt. :)
Pozdrawiam.
Chłodny żółw
5 Listopada, 2011 - 12:03
Jan Bogatko
Ma Pan rację, ile SPD czekała na objęcie władzy w Niemczech? A ile teraz ma poparcia? A nadal to potęga!
Pozdrawiam,
w Polsce panuje nerwowość - nie wyjdze kilka razy, to już trzeba tworzyć nową partię. Szalona bzdura. Pośpiech - jak mawiał mój Ociec - jest wskazany wyłącznie przy łapaniu pcheł.
Jan Bogatko
"Pośpiech ( ) jest wskazany wyłącznie przy łapaniu pcheł"
5 Listopada, 2011 - 21:32
Niestety, przy jedzeniu ze wspólnej miski także. Nie wykluczone, że to ten właśnie przypadek.
mają 3 lata
5 Listopada, 2011 - 22:24
moment został wybrany perfekcyjnie. Takich roszad nie można przeprowadzać w pośpiechu, "na wariata", kilka miesięcy przed wyborami. Jest czas na spokojne budowanie obu partii.
Rospin,pełne poparcie
7 Listopada, 2011 - 10:17
gość z drogi
dzięki,za bardzo czytelne postawienie sprawy
nie w lkaczyłam sie do dyskusji,bo szkoda pisania,tylko krowy POdobno nie zmieniaja zdania
a ja jestem jak TA krowa i nie zmieniam zdania i prosze by PIS zostawiono
w spokoju,bo dobrymi chęciami POdobno Piekło wybrukowano
moje stanowisko jest jasne od samego początku,
popieram PIS i Prezesa
a rozłamcow,i tych którzy sie tym POdniecają
uważam
za cichych stronnikow platformersów,lub palikota
daję więc tylko piatke ,ale nie tą która jest w szkole uważana za b,dobry stopien,lecz
tą,która oddaje moje Zdumienie
dziekuje za "taka troskę"
5
gość z drogi
bierność nie jest rozwiązaniem
7 Listopada, 2011 - 10:38
Można rozumieć uczucia aparatczyków, którym jest dobrze i dlatego nie chcą niczego zmieniać. Jednak wyborcy powinni troszczyć się o los Polski a nie o ukochanych leniwych apartaczyków.
Kaczyński ma rację: "Budapeszt".
Dzieki Jego decyzji pojawiła się szansa. A "miernoty" niech płaczą, że trzeba będzie się wziać do roboty... Mi ich nie żal. Niech wracają do Samoobrony i dekują się dalej.
Jeżeli masz rację
5 Listopada, 2011 - 00:28
a możesz mieć, bo to co się dzieje wydaje się troszkę dziwne, to mamy do czynienia z geniuszem prawicy.
Wszystko jest możliwe. Ale czy to się uda? To może być tak jak mówi rospin, parcie na szkło
szansa
5 Listopada, 2011 - 01:06
byłaby to szansa. A jeśli takie roszady miały być kiedykolwiek przeprowadzone, to tylko na kilka lat przed kolejnymi wyborami. Czas wybrali najlepszy z możliwych.
Pozdrawiam.
WŁAŚNIE PRZECZYTAŁEM NA NIEZALEZNEJ COŚ TAKIEGO:
5 Listopada, 2011 - 00:45
Ziobro, który także spotkał się z dziennikarzami po posiedzeniu Komitetu Politycznego PiS, zapowiedział, że wraz z Cymańskim i Kurskim będą się odwoływać od decyzji o wykluczeniu ich z partii. Powiedział też, że nadal liczą na zgodę i pojednanie. Jak dodał, decyzja o ich wykluczeniu jest "krzywdząca" i "dzieli, a nie łączy".
"Liczyliśmy na jedność, spotykamy się z decyzjami, które dzielą" - mówił dziennikarzom. Przekonywał też, że wykluczeni politycy zdecydowali się mówić o wizji zmian w PiS po to, by "ta partia jako jedność mogła zwyciężyć w najbliższych wyborach". "My tę nadzieję pokazaliśmy, jesteśmy pewni, że gdyby realizować nasze propozycje, PiS za cztery lata zwyciężyłoby w wyborach" - podkreślił Ziobro. Jak dodał, zamiast rozmów i porozumienia zapadła jednak decyzja o wyrzuceniu ich z PiS. Ocenił ją jako złą dla polskiej prawicy.
WYPOWIEDZI ZIOBRY TO RETORYKA OBECNEGO PREZYDENTA. NIE DZIELMY, ZGODA BUDUJE, A TYMCZASEM ROZWALA PRAWICĘ. CHYBA JEDNAK NIC Z TWOICH POBOŻNYCH ŻYCZEŃ, ŻÓŁWIU.
Prawdopodobieństwo spełnienia Twoich przemyśleń oceniam na 10%.
Możliwe, że...
5 Listopada, 2011 - 01:10
że pan Ryszard Czarnecki (ten z Samoobrony), który uparcie żegna ZIobrę już od kilku tygodni tylko udaje idiotę. Nam sie wydaje, że on i "miernoty" z aparatu partyjnego o których wpsominała pani Staniszkis NIE CHCĄ porazek PIS, a jedynie udają "miernoty", bo taką mają rolę...
Po wyrzuceniu Ziobry pojawia się pewna szansa, któej nie byłoby, gdyby Ziobro w partii pozostał. Szansa. Tylko tyle i az tyle.
Pozdrawiam.
Re: PiS w końcu wzięło się do roboty...?!?
5 Listopada, 2011 - 01:07
Zastanawiał się Pan już nad "stronnością" swojej publicystyki? http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/prof._krasnodebski_usuniety_z_uksw_16628
Stronnością?
5 Listopada, 2011 - 01:14
nie. A gdybym się zastanowił, to do jakich doszedłbym wniosków?
Re: Stronnością?
5 Listopada, 2011 - 01:30
to chyba nie ma specjalnego znaczenia
Ciekawe jednak jaki kurs przyjmie nasza władza np w kwestii dopuszczalnej krytyki
:)
5 Listopada, 2011 - 01:37
każda władza zakłada, że krytyka jest niedopuszczalna i przestępcza. Selawi.
Re: :)
5 Listopada, 2011 - 01:46
a szlachetny premier T. Mazowiecki?
Troche historii - dla myslacych
5 Listopada, 2011 - 05:10
Ambasador odniósł się m.in. do trwającej obecnie wizyty Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego w Izraelu. Stwierdził m.in.:
„Lech Kaczyński jest pierwszym przywódcą dużego, europejskiego państwa, który odwiedzi nasz kraj po niedokończonej, tragicznej wojnie z Hezbollahem. Wojnie, która odcisnęła wielkie piętno na narodzie. Co prawda, w sobotę na kilka godzin do Izraela przyleciał Tony Blair, ale ja mówię o porządnej, oficjalnej wizycie. Z kompanią honorową na lotnisku i z całym protokołem. To dla nas i dla naszych przywódców bardzo ważne.
To będzie wizyta symboliczna. (...)Prezydent Kaczyński otworzy między innymi wystawę poświęconą żydowskim żołnierzom i oficerom walczącym w polskiej armii. Ekspozycja zawiera kilkaset zdjęć i inne pamiątki. Prawie 100 tysięcy Żydów walczyło w rozmaitych polskich formacjach podczas drugiej wojny światowej. 40 tysięcy zginęło, walcząc ramię w ramię z Polakami, w polskich mundurach. (...)
Należy podkreślić, że bracia Kaczyńscy zawsze mieli bardzo dobre stosunki z Żydami i Izraelem. A to oni są przecież w tej koalicji, w Polsce teraz najważniejsi. PiS to oczywiście prawica. Ale przecież prawica, wbrew temu, co się niektórym wydaje, nie równa się antysemityzm. Jestem pewien, że polski prezydent może liczyć na wspaniałe, ciepłe przyjęcie w Izraelu.”
właśnie, właśnie...
5 Listopada, 2011 - 10:58
"dobre stosunki z Żydami i Izraelem" to w przypadku partii centrum dodatkowy atut. Lud karmiony TVNem myśli sobie, że aparat PiS to żydożercy. W ogóle, w każdej sprawie PiS będzie mógł umocnic pozycję partii centrowej dopiero gdy po prawej pojawi się jakiś "Jobbik".
Re: PiS w końcu wzięło się do roboty...?!?
5 Listopada, 2011 - 08:43
Gratulacje dla prezesa Kaczyńskiego. Dokładnie tak należy postępować z niewdzięcznikami, egoistami i zdrajcami. Po prostu WON! Niech teraz dołączą do Jurka, Dorna, PJN i innych twarzy co o rozum proszą. W następny wyborach mają jak znalazł 1,234%.
panMarek
kolejna korzyść
5 Listopada, 2011 - 10:18
jak widać wyborcy, którzy nie chcą analizować sytuacji cieszą się z zupełnie innych powodów :) Ale PiS z Prezesem na czele znów daje sobie szansę na przejęcie władzy. Jeśli tylko ich przyszłemu koalicjantowi uda sie zbudowac silne struktury partyjne.
A wyborcy nie muszą rozumieć sytuacji. Mamy demokrację...
Pozdrawiam.
Pan Marek,dzieki za rozsadny GŁOS w tej dziwnej dyskusji
7 Listopada, 2011 - 10:36
gość z drogi
re pani profesor,to
dodam,ze
pani profesor,mimo wielkiego szacunku dla Niej,nie mam za grosz zaufania do Jej przemysleń
pierwsze,nigdy na POPIS nie zgadzałam sie i nie zgadzam
drugie
pani profesor nie rozumie otaczającej nas rzczywistosci ani tego,ze proporcje są prawdziwe,PIS popiera około 30./40 procent
i basta
i marzenie o pozyskaniu...? właśnie KOGO? palikota , millera,czy biedronia?
totalna bzdura,a moze Armia Urzędników,ktorą powinno sie o połowę zmniejszyć,jest do pozyskania ?a może dziennikarze,typu lis ?
5
gość z drogi
:)
7 Listopada, 2011 - 10:43
Pan Marek słusznie popiera Prezesa. Prezes przewietrzy partyjne salony i dzięki temu... szansa na Budapeszt staje się realna.
Zaślepieni aparatczycy-miernoty nie chcą wrócić do władzy. Na szczeście ich szef nie jest takim leniuszkiem. Dlatego działa.
Re: PiS w końcu wzięło się do roboty...?!?
5 Listopada, 2011 - 08:57
Mam trochę inne zdanie w tej kwestii.
Owszem Kaczyński rozpoczął modyfikację partii od środka, żeby była wielonurtowa - patrz listy kandydatów w ostatnich wyborach. Natomiast ziobrownicy się pospieszyli i/lub nie wykazali się dostateczną cierpliwością.
Trudno być bardziej na prawo niż Macierewicz, a to właśnie Macierewicz jest w PiS.
Ceterum censeo Moskwa delendam esse
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
trudno?
5 Listopada, 2011 - 10:28
odpowiem w ten sam posób. Ttrudno być bardziej na lewo niż profesor Żyżyński i "aniołki" popierające darmową antykoncepcję.
Podsumowując: genialny ruch Kaczyńskiego. Bo tylko utowrzenie dwóch partii (centrum+prawica - mniejsza o nazwy) daje SZANSĘ na powót do władzy.
@Ch. Ż. Zgadzam się w całej rozciągłości.
5 Listopada, 2011 - 11:39
Tylko pytanie. czy faktycznie jest to "kontrolowany poślizg", czy tez niekontrolowana rozwałka. I drugie pytanie. Jak daleko na prawo pójdzie Ziobro i spółka. Bo jeśli znowu będzie to malowana prawica.....
____________________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
to musi tak wyglądać
5 Listopada, 2011 - 14:37
żeby ta operacja była skuteczna musi wyglądać na "niekontrolowaną rozwałkę".
Wyborcy o zapatrywaniach centrowych muszą się autentycznie cieszyć: nareszcie w wyrzucilismy tych "faszystów", tych homofobów, tych katolickich ekstremistów od ojca Rydzyka...". Aparat partyjny powinien mówić o zdrajcach, o nieodpowiedzialnej, bezmyślnej młodzieży... Ale jednocześnie PiS powinien po cichu pomagać przyszłemu koalicjantowi budowie struktur.
Pozdrawiam.
Re: to musi tak wyglądać
5 Listopada, 2011 - 15:58
ChŻ: "Ale jednocześnie PiS powinien po cichu pomagać przyszłemu koalicjantowi budowie struktur."
Tak, na następne 3 lata powinni pozmieniać szyldy swoich biur z PiS na ZioKurCym, może być małymi literkami, żeby było "po cichu" a ankiety personalne na stronach www podmienić z pisowskich na ziobrowskie.
Potrafię sobie wyobrazić, polityczny plan którego jesteś zwolennikiem, ale moim zdaniem to nie jest grupa, która mogłaby wziąć udział w tym planie.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@spititus-movens. Załózmy......
5 Listopada, 2011 - 20:50
...ze wszystko odbywa się jak zakłada Ch.Z. Ziobrzyści w takim przypadku są w stanie spełnć rolę magnesu przyciągającej innych. Pozyjemy, zobaczymy. Oczywiście patrząc i czekając nie nalezy zaniedbywać swoich projektów. Jeśli ktokolwiek takowe ma.
_______________________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
to nie musi być świadome działanie...
5 Listopada, 2011 - 20:57
Ale ważny jest efekt.
Bez utworzenia struktur nowej prawicowej siły PiS będzie wieczną opozycją.
Można się poddać ("miernoty partyjne" itp.) albo spróbować wykorzystać tę szansę.
Chłodny Żólwiu efekt ? jaki ?
7 Listopada, 2011 - 10:38
gość z drogi
kiedys głosowałam na Ciebie,ale muszę przyznac,ze co RAZ mniej Cie rozumiem
jesteś za czy przeciw a moze tak w srodeczku ?
gość z drogi
informacyjnie
7 Listopada, 2011 - 10:52
niestety, zgadzam się z Tobą. Co gorsza chyba nie chcesz zrozumieć.
Moje zdanie się nie zmienia. Politycy są jak krowy. Bez naszej troskliwej opieki zawsze wlezą w szkodę.
Bezwarunkowa miłość do nich powoduje, że ludzie robią im krzywdę niczego od nich nie wymagając. Dlatego oni degenrują się coraz bardziej.
Przykro to stwierdzić... Wiem, że Twoje pobudki są szlachetne, ale właśnie przez takie zachowania jak Twoje oni nie mają szansy poprawy. Zagłaszczesz ich na śmierć. Kiedy oni potrzebują pomocy. Konkretnie: bata, który będzie ich mobilizował do pracy.
Pozdrawiam.
Informacyjnie
7 Listopada, 2011 - 11:10
gość z drogi
zgadzam sie z TOBĄ,ale pod warunkiem ...
bata
na Tuska,na Komorowskiego i na całą resztę niszczących Nasz Kraj/,wszak TO też Politycy/
na GRADA i jego gradobicie,
na psychiatrę z TUSKA ŁASKI,tego ktory za swej kadencji zaliczył Śmiertelne Katastrofy Lotnicze,łącznie ze Smolleńską
wtedy będzie zgoda
re PISu nigdy nie należałam do żadnej partii,a że popieram PIS,bo tylko im ufam i te 40 procent mimo nagonek TRWA przy nich,bo podobnie myśli
pozdrawiam
gość z drogi
Jednak...
7 Listopada, 2011 - 11:20
wymaganie przestrzegania jakichkolwiek zasad od ludzi Palikota nie miałoby sensu. Dziwi nas, kiedy domagaja się np. darmowej antykoncepcji? Chyba nie.
Od "naszych" powinnismy spodziewać się więcej. Dlatego musimy wobec nich regularnie używać bata (np. kiedy domagają się darmowej antykoncepcji). Jeśli nie bedziemy od nich niczego wymagali, w końcu pzrestana różnić się od ludzi Palikota.
.
5 Listopada, 2011 - 11:01
.
@Andrzej A. ---- Nie, Macierewicz nie jest w PiS
5 Listopada, 2011 - 23:04
Antoni Macierewicz nie jest członkiem PiS, jest tylko posłem wybranym z listy PiS.
Na swoje bardzo wysokie zwycięstwo (woj. piotrkowskie) zapracował sam ciężką pracą.
Jest wyjątkową postacią w polityce, jest "firmą sam dla siebie".
Pozdrawiam
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
"Kontrolowany podział".
5 Listopada, 2011 - 20:59
Podobny "kontrolowany podział" miał mieć miejsce podczas powstawania PJN-u ...
i o to chodzi
5 Listopada, 2011 - 21:06
tak ludzie muszą mysleć, zeby to mogło być skuteczne.
Musiałby JK mieć 200% zaufanie do Z+K+C
5 Listopada, 2011 - 21:43
A może je mieć? Do Cymańskiego ?
Re: PiS w końcu wzięło się do roboty...?!?
5 Listopada, 2011 - 21:55
Nareszcie trochę optymizmu. Może zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe (dlatego dałem tylko 9). Dorzucę zatem też coś optymistycznego. Jeśli to jednak jest początek końca PiS to jest to też przecież początek końca PO. Platforma, jak wiedzą wszyscy przyrodnicy, potrafi się wykarmić wyłącznie gryząc PiS. Zatem zdechłaby z głodu.
Jerzy Pietraszko
@ Jerzy Pietraszko - NIE MIEJMY ZŁUDZEŃ.
5 Listopada, 2011 - 22:23
Jest naiwnością wierzyć, że brytany z PO i mendialne szczekaczki nie znajdą sposobu na dorobienie gęby, oczernianie i kłamstwa pod adresem odłamu PiS. Zrobią to gdy tylko partia(czy cokolwiek powstanie)odkryje karty i powie po której stronie stoi. A stanie zapewne NIE tam gdzie stało ZOMO. Te wrogie Polsce organizacje (bo przecież nie media) mają do dyspozycji najlepszych speców od metod indoktrynacji i kłamstwa. Trenują to od lat, ale też stoją za nimi olbrzymie siły, zdolne do wszystkiego by utrzymać wpływy i realizować swój plan.
szansa jest...
5 Listopada, 2011 - 22:29
teraz aparat partyjny może - tak jak mówi p. Staniszkis - 1) Położyć się i leżeć, bo szanse niewielkie. Albo
2) Spróbować tę szansę wykorzystać.
Zgadzam się, Chłodny Żółwiu!
5 Listopada, 2011 - 22:51
krakfan - Kaczyński musi to zrozumieć, i pogodzić sie z faktami
Tomasz A.S., 5 listopada, 2011 - 22:37
Kaczyński musi to zrozumieć, i pogodzić sie z faktami
Ale tego widać ciągle nie rozumie.
A fakty są takie:
a)Wyborcy głosowali nie tylko na niego, ale na inne bardzo cenne "nazwiska".
b)Niestety, w smoleńskim zamachu PiS stracił ich bardzo wiele i bardzo cennych.
c)teraz Kaczyński "na własną prośbę" traci następne nazwiska, samobójca?
d)jego "twardy elektorat" będzie się także kurczyć dlatego, bo wielu wyborców głosowało na PiS z braku akceptowalnej alternatywy, a teraz nie zagłosują na PiS bo będzie taka alternatywa.
e)jeszcze ich więcej nie głosowało w ogóle, teraz zagłosują, zwłaszcza że będzie "kula śniegowa", nabierająca pędu, a śniegu poza sejmem już napadało dużo.
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Tomasz A.S.
5 Listopada, 2011 - 23:30
W ostatnich wyborach WYPAROWAŁO 800 tysięcy zwolenników PIS.
Przecież to nie ci, których przekonał Palikot... Według mnie w większości wcale nie gosowali...
Pozdrawiam.
"według mnie w wiekszości wcale nie głosowali"przecież Ktos
7 Listopada, 2011 - 10:44
gość z drogi
o to ich poprosił,wiec ?
nawet TU na tej stronie było...
gość z drogi
miłość oślepia
7 Listopada, 2011 - 11:01
moze dlatego nie widziałaś, że akurat nie do nich skierowany był list.
Ciekawa sytuacja... Możliwości są dwie. Albo rzeczywiście nie pamiętasz do kogo był ten apel, albo napisałaś to mimo świadomości.
Nie znałem Cię do tej strony.
List i przesłuchania we wrogich mediach
7 Listopada, 2011 - 11:27
gość z drogi
to kto jest oslepiony miłoscią ?
nie kocham PISu,po prostu rozsądek mówi Jedno,
nie platforma,nie
różowy salon,nie towarzystwo z Ordynackiej,nie pan Jurek bo nie ma żadnych szans na zdobycie GŁOSów,co pokazuje kolejny RAZ
wiec jesli chcę pomóc Polsce,to mogę to zrobić tylko w jeden sposób
czyli mówić czytelnie,pisać jasno
w przeciwnym RAZie palący koty zdobędzie wszystkie,tzw niezagospodarowane GŁOSy
wracam jeszcze do Listu,nie ma CO,piękna "forma" komunikowania się
re pani profesor,która wciąz się myli,nawet w sprawie Palikota,
miał nie wejść a wszedł i to jak....
miałbyc POPIS,ale my nie zgodzilismy sie na taki "relatywizm"
gratuluję,
pogadamy jak będą palikoty,srody i biedronie rządzić Polską,
Polską, ale nigdy NIE MNĄ
i tak widzę i zawsze widziałam Nasze Polskie Sprawy,
ja się nie zmieniam ,za stara jestem na to i PIS nie jest moją miłością, stać mnie na prawdziwą ,czyli mego Męża
pozdrawiam i kończę TA dyskusje,bo ona do niczego nie prowadzi
czekam na Tekst o biciu batem Tuska,Platforme i Palikota,SLD też
pozdrawiam
i do zobaczenia na artykule o treści jw
gość z drogi
Tomasz A,S zgłaszam ten fragment tekstu na czerwono
7 Listopada, 2011 - 10:48
gość z drogi
a o które słowo ,to sam wiesz,chyba ze napiszesz podobnie o TUSKU,Komorowskim
itd
jedynka
gość z drogi