Prezes PiS po wyborach obraża swoich zwolenników!
Jest to komentarz do dzisiejszego wywiadu Prezesa PiSu Jarosława Kaczyńskiego udzielonego Rzepie.
Na początek dodam że na prawdę nie mam ochoty na występowanie w jednym rzędzie z propagandystami takimi jak Niesiołowski czy Bolek, który wczoraj dał popis swojej nienawiści. Ale muszę powiedzieć że mi lekko nerwy puszczają, czytając że winę za zniszczenie wyniku PiSu w ostatnim tygodniu ponoszą:
Kibice
Gazeta Polska Codziennie
"świetny" spot wyborczy P0 ("oni pójdą na wybory")
A sprawa Angeli Merkel nie kosztowała tak dużo (bo takie są wyniki wewnętrznych badań społecznych), a tylko trochę! (przy okazji wyszło na jaw że wyniki wewnętrznych sondaży przed wyborami były przeszacowane) To ja się pytam: czy Prezes faktycznie w to wieży co mówi, czy to jest taktyka? Jeśli to ma być taktyka, to uważam za wyjątkowo chamską taktykę, obarczać po wyborach za własny błąd (lub celowe działanie), tych którzy całkowicie bezinteresownie umożliwili PiSowi zdobycie tych 30%!
Powiem tak: PiS a w szczególności tzw. zakon PC, sam z siebie może liczyć na maksymalnie 10 % głosów! Całą resztę zawdzięcza po pierwsze: Radiu Maryja, po drugie: Gazecie Polskiej, po trzecie: blogerom i po czwarte: kibicom. Kampania samego PiSu była nudna, ledwo co zauważalna, tak jakby od niechcenia. Najlepsi ludzie PiSu tacy jak Ziobro, Kurski, Śniadek etc. w ogóle nie występowali w tej kampanii! Ale dokładnie tego można było oczekiwać skoro na czele kampanii stawia się takiego lizusa. Dzięki tej kampanii PiS nie zdobył chyba ani jednego głosu. Wynik w wielkich miastach na poziomie 20-kilku procent mówi sam za siebie!
Jeśli PiS ma wygrać to Jarosław Kaczyński nie powinien osobiście prowadzić kampanii wyborczych, ponieważ nie ma do tego talentu i jeszcze żadnej nie wygrał za to dwie własnoręcznie przegrał! Proszę zwrócić uwagę że jedyne zwycięstwo w 2005 roku jest w 100% zasługa śp. Lech Kaczyńskiego, który poprowadził świetną kampanię i w dwóch debatach telewizyjnych dosłownie zmiażdżył Tuska. Było to możliwe głównie dla tego że Lech Kaczyński umiał się wypowiadać w bardzo wyważonych ale pomimo tego stanowczych (!) słowach na wszystkie tematy i nigdy nikogo nie obrażał nawet przeciwników a wręcz ... jeszcze wyliczał ich zasługi!
Jak jeszcze słyszę że Ziobro i Kurski są winni chociaż oni w kampanii byli odstawieni na boczny tor, to już mi się nóż w kieszeni otwiera. Co takiego zrobił Ziobro? Popierał osobiście człowieka który odkrył polskie złoża gazu łupkowego a który miał miejsce na liście PiS w drugiej 10! (dostał się pomimo tego do sejmu dzięki poparciu z Torunia i Ziobry!). W dodatku widzę na własne oczy jakich idiotów ma PiS w moim mieście, którzy knują z ... lokalną platformą w celu obalenia niezależnego (!) prezydenta miasta! Po co to robią skoro wiadomo że w tedy wygra ktoś z P0? Oni tylko szkodzą, ale mają 1. na liście PiSu!
Publicysta Rafał Ziemkiewicz zdaje się wierzyć że Jarosław Kaczyński (wywiad w Frondzie) po prostu pacyfikuje wysiłki PiSu, a raczej całej prawicy, w analogiczny sposób jak wyżej wspomniany Bolek spacyfikował Solidarność. Ja w to nie wierzę z jednej przyczyny, przez Smoleńsk, choć muszę przyznać że jest kilka poważnych przesłanek do takiego myślenia. Moim zdaniem to jednak taktyka. Wszystko i tak się wyjaśni przy okazji następnych wyborów, będą to ostateczne decydujące wybory. Przegrać PiS już w każdym razie nie może ani razu.
Pomimo wszystko nie zgadzam się na taką taktykę która prowadzona jest kosztem własnego zaplecza. Nikt nie oczekuje podziękowania ale nie mam zamiaru więcej wysłuchiwać takich bzdur ani słuchać o wojnie z najpopularniejszym politykiem tego ugrupowania, który w dodatku jako jedyny ma szansę wygrać wybory z Tuskiem!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3560 odsłon
Komentarze
Re: Prezes PiS po wyborach obraża swoich zwolenników!
19 Października, 2011 - 11:51
Gwoli ścisłości, Kaczyński o Ziobrze mówił tak:
z: Będzie pan tęsknił za Zbigniewem Ziobrą?
Jarosław Kaczyński, prezes PiS: Dlaczego?
Słychać doniesienia, że liczy szable i sam może opuścić PiS. A według innych ma zostać usunięty z partii za to, że nie pomagał dosyć mocno w kampanii wyborczej.
Nikt nie ma zamiaru go w tej chwili usunąć...
Z naciskiem na „nie ma zamiaru" czy „w tej chwili"?
Mówię, że nie widzę żadnych przesłanek do tego. Były różnego rodzaju zgrzyty, ale nie one wpłynęły na wynik wyborów. Pomysł na wychodzenie z partii byłby teraz – poza kwestiami moralnymi – objawem totalnego szaleństwa. Mam nadzieję, że jest to tylko przejaw dobrze mi znanej od dziesięcioleci kampanii, według której kiedyś PC, a potem PiS miały się rozpaść po każdych wyborach.
Jest w PiS miejsce dla Ziobry i jego grupy?
Niby dlaczego ma nie być? Zresztą, poza kilkoma przyjaciółmi, nie wiem, kto miałby tworzyć tę grupę.
____________________
Gdzie tu coś o "winie"?
A to co pisze Ziemkiewicz, co piszą reżimowi publicyści - wiadomo co można z tym zrobić. Wolę sięgnąć do źródła. Inaczej będziemy ulegać oficjalnej propagandzie.
Już ludzie dają się manipulować - to jest najgorsze.
Powtórzę jeszcze to, co już raz napisałem.
Jakkolwiek duże nie byłyby (może i uzasadnione) ambicje pewnych polityków, Kaczyński sam, tworząc (załóżmy) nową partię zbiera od kopa z 20% poparcia. Bo ludzie głosując na PiS głosują, tak naprawdę, na niego. Nie na Gazetę Polską, nie na Ziobrę, nie na kibiców.
To się nie musi podobać - ale taka jest prawda.
Zresztą, myśle, że troche za bardzo emocjonalnie podchodzisz. Też czytałem ten wywiad - gdzie tu powód do obrazy?
Kaczyński mówi, że błędami było to, to i to.
Merkel, poparcie dla kibiców, ostatnia okładka Gazety Codziennej. Tyle.
Obraza? A o co?
O analizę?
A może to rzeczywiście zaszkodziło, w oczach potencjalnych wyborców?
Akurat na ten temat mam swoje zdanie, ale to inna sprawa i z zupełnie innych przyczyn.... Nieważne.
@Max
19 Października, 2011 - 12:43
Okładka codziennej, poręczenia za Starucha przez senatora Romaszewskiego i wszystko inne razem wzięte nie miało nawet 1/10 takiego nagłośnienia w mediach jak afera Merkel i już choćby z tego prostego powodu nie mogły wpłynąć na wynik. Jeszcze jedynie kampania nienawiści do kibiców mogła mieć wpływ, ale zamiast ją napiętnować to prezes nazywa ją "skuteczną".
Ile głosów miał Kaczyński jak Rydzyk popierał jeszcze Giertycha? Może Pan mi (sobie) przypomnieć?
Jeden z Pokolenia JPII
28%, prawda? W wyborach
19 Października, 2011 - 13:37
28%, prawda?
W wyborach gdzie LPR jeszcze wszedł do Sejmu...
Co do reszty nie chcę się powtarzać - mam swoje impresje powyborcze, którym jakoś próbowałem dać wyraz na swoim blogu.
Re: Prezes PiS po wyborach obraża swoich zwolenników!
19 Października, 2011 - 12:00
Dyskusja musi opierać się na prawdziwych argumentach - coś Ci się PO-zajączkowało .
Nie zamykajmy uszu na krytykę - rzeczową i racjonalną
nie ma "0"
Jakieś konkrety?
19 Października, 2011 - 12:44
Czy też zero?
Jeden z Pokolenia JPII
Re: Jakieś konkrety?
19 Października, 2011 - 12:47
wybacz - nie ma się do czego odnieść -
podążasz w rynsztoku narzuconym przez michnikowszczyzne .
Tematy są z wielką ochotą podnoszone przez ludzi zainteresowanych konkretnie czym ?
Rozwałką?
JK obrazi jedynie wtedy, gdy
19 Października, 2011 - 12:21
JK obrazi jedynie wtedy, gdy zdezerteruje, a na to nie masz co liczyć.
@karolmarynia
19 Października, 2011 - 12:45
Też tak uważam . Wszystkich analityków rozliczających pana Jarosława Kaczyńskiego należy spławić " michnikiem" : ODPIEPRZCIE SIĘ OD PREZESA.
Na to wcale nie liczę!
19 Października, 2011 - 12:49
Powinien zostać prezesem PiSu najlepiej do 80tki ale nie prowadzić już więcej żadnej kampanii i przede wszystkim nie chodzić 3 raz do Liza!
Konkretnie uważam że prezes powinien zajmować się taktyką a premier powinien rządzić, tak jak było z rządem Marcinkiewicza było bardzo dobrze. Tylko premier musi być sprawdzony a nie kumpel Krauzego.
Niech Pan też pamięta kto wymienił Dorna na Kaczmarka wbrew wszelkiej logice. (Mam nadzieję że to była też jakaś taktyka, ale pewności nie ma niestety)
Jeden z Pokolenia JPII
J.Kaczyński musi odejść na 2 plan, niestety !
19 Października, 2011 - 12:27
To, że Prezes obraża swoich wyborców to mocna przesada.
On poprostu zagubił się pomimo chęci i inteligencji.
Zmęczenie "materiału". W polityce trzeba być bezczelnym
Tu sentymentów nie ma. To co robi von tusk jest majstersztykiem (tak z niemiecka po polsku). Jego doradcy
w liczbie KILKUSET OSÓB !!! ciągle od co najmniej 8 lat pracują systematycznie nad wizerunkiem, przygotowaniem do wszystkiego co robi von tusk. To jest cyborg przygotowywany pod każdym względem przez sztab cyborgów by służył "wybrańcom" którzy siedzą w fotelach (jak np. kiszczak) i śmieją się z Polski i narodu. Przwecież przeważnie oni nie są polakami. W dowodach mają -urodzony w ZSRR. Oczywiście mająteż sponsorów.Sporo też uzywają kasy publicznej. Więc jak do jasnej ciasnej ma Kaczor z nimi wygrać ? Jednym Ziobrem się nie da. Profesjonalizm zła przewyższa amatorszczyznę dobra, niestety ze złymi skutkami dla Polski. Ale po-lszewikom i von tuskowi nie chodzi o Polskę i polaków. Im chodzi o władzę i KASĘ ! Tak więc podsumowując Pan Jarosław Kaczyński niestety (a może stety) powinien już odejść na emeryturkę i ewentualnie doradzać młodym, bezczelnym, szybkim, przebojowym pisiorom, albo jakoś nawet inaczej, np. Polskie Centrum które to bedzie szybsze od niewolników von tuska, zdobędzie zaufanie i szacunek szczególnie młodych ludzi, a nie straci tego u starszego pokolenia. Średniakom takim jak prawnicy, lekarze, kapitaliści trzeba tlumaczyć że my nie chcemy im zabierać, tylko nawet dać większe możliwości uczciwego zarobku, bo jeśli biedni przestaną być biednymi, zdobęda kasę na zakupy u tych bogatszych i kółko się zamknie. Czy to prawnik czy lekarz czy inna szara strefa powinni zrozumieć że warto płacić podatki, bo one wrócą do nioch 2 krotnie w zyskach. Ale jeśli się bedzie straszyło ich że im się "dokopie" to zawsze oni itp bedą glosować na po-lszewików cwaniaków, a ci dalęj bedą obiecywać druga Japonię, Irlandię, może nawet Kuwejt. Obrazkowe społeczeństwo uwierzy von tuskowi, bo on jest obrazkiem.
A jak wygląda Pan J.K. ?
Przykre mówić, że polacy to naród obrazkowy. Ludzie lubią marzyć i widzieć te marzenia na obrazkach.
Tym ich von tusk po-lszewiki kupują, niestety. Mam nadzieję ze nikt nie poczuł sie urażony. Jeśli tak to po katolicku przepraszam.
enarStańczyk54
nie znam się na meandrach i
19 Października, 2011 - 12:40
nie znam się na meandrach i sztuczkach PR. jeżeli sukces Tuska jest wyłącznie zabiegiem propagandowym, to nie widzę powodu, żeby JK odchodził w polityczny niebyt. ta cała pełowska propaganda pęknie jak bańka mydlana a ludzie przejrzą na oczy prędzej czy później. Oby prędzej. Z korzyścia dla nas wszystkich.
To jest możliwe ale nie pewne
19 Października, 2011 - 13:02
Tusk jeszcze może duuużo sprzedawać i ludzie mogą tak szybko nie odczuć krachu. No chyba że faktycznie runie całą Unia Europejska, tylko nie wiadomo czy w tedy jeszcze będą demokratyczne wybory.
Jeden z Pokolenia JPII
Nie ma mowy!
19 Października, 2011 - 12:58
JK Kaczyński jest najlepszym strategiem i tęgim mózgiem nie może odejść na drugi plan tylko powinien być na pierwszym planie. niestety teraz nie jest, tylko Tusk i Komorowski. Kaczyński powinien przestać się tylko zabawiać w kampanię wyborcze bo nie ma tu talentu i tylko osłabia szanse partii. (ale to też nie dziwota bo jak ktoś ma jeden talent to trudno aby miał też inny dokładnie przeciwległy. To tak jak by ktoś był arcymistrzem w szachach i jednocześnie zawodowym piłkarzem! Czy ktoś kogoś takiego spotkał? Nie bo to jest niemożliwe.) Jest do tego za mądry i Polacy do tego nie dorośli i nie dorosną tak szybko. Polacy chcą jakiegoś kumplowatego kolesia jak Marcinkiewicz albo Tusk (który się na pierwszym wzorował)
Jeden z Pokolenia JPII
J.Kaczyński był i jest mózgiem PIS-u
19 Października, 2011 - 13:03
jest doskonałym strategiem , tylko nie na mównicy , przed mikrofonem, nie ma daru swoimi wypowiedziami dotrzeć do wszystkich ludzi myślących. Ale jest nie zaprzaczlnie wodzem PIS-u , bez Niego nie ma PIS-u.
Biorąc pod uwagę zacytowane słowa na wstępie artykułu , przyznam że ich nie słyszałem ani przed tem nie czytałem .A jeżeli jest to prawda , to przyznam że jest mi smutno z tego powodu.
Być może nie którzy mają rację aby J.Kaczyński ustąpił miejsca na mównicy i przed mikrofonem komu innemu , ale NIGDY z kierowaniu partią , jest za dobry , aby odejść na emeryturę.
Staram się Go zrozumieć po stracie brata - bliźniaka , ta śmierć ciąży na Nim jak zadra , ale też nie można dopuścić do zapomnienia 96 ofiar mordu smoleńskiego.
Zgadzam się i o to cały czas chodzi
19 Października, 2011 - 13:13
Ale mam nadzieję że Jarosław Kaczyński sam o tym wie i że celowo przegrał te i ostatnie wybory, bo ma taką taktykę.
Jeden z Pokolenia JPII
@ ALL - Mądry komentarz z portalu wpolityce.pl
19 Października, 2011 - 13:30
http://wpolityce.pl/wydarzenia/16629-jaroslaw-kaczynski-o-przyczynach-porazki-wypowiedz-o-merkel-poreczenia-za-starucha-gazeta-polska-codziennie-ale-tez-front-medialny
Jeden z Pokolenia JPII
Re: @ ALL - Mądry komentarz z portalu wpolityce.pl
19 Października, 2011 - 14:09
Ten komentarz trąci mi głęboką wiarą w dobre społeczeństwo i zły PiS, co to nie dotarł do ludzi przekazem...
Przepraszam, że w ten sposób odpowiem, ale musiałbym siebie przepisywać:
http://niepoprawni.pl/blog/870/o-frustracji-lenistwie-i-analizach-czyli-nie-hodujmy-lemingow
Zawiedzione ego?
19 Października, 2011 - 13:43
Obrazisz się na JK?
Działałeś w kampanii dla PIS, czy dla Polski?
Jakie masz prawo do oceniania?
Co poświęciłeś dla Polski, by uzurpować sobie takie prawo?
Ilu ludzi pozyskałeś dla ratowania Polski?
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
jest pewne przysłowie i to bardzo mądre
19 Października, 2011 - 14:04
gość z drogi
nie bójmy się wrogów,bo z nimi sobie poradzimy,ale bójmy się swoich,bo
tam jest często Problem
moze nie dokładnie zacytowałam ,ale coś mniej więcej TAK ONO brzmiało,gdy cytował mi go przed laty bardzo mądry człowiek ,nie z mojej bajki
i miał Rację,nie on zgroził Pewnym sprawom,lecz właśnie swoi
i dlatego,przegraliśmy przed laty TAK wiele
wyciągajmy wnioski
i nie popełniajmy podobnych błedów
CEL wszak jest Jeden i dla tych chorych od zawsze na POlskę,bardzo czytelny
i dawno bysmy GO osiągneli,gdybyśmy byli razem na dobre i na złe
gość z drogi
Re: jest pewne przysłowie i to bardzo mądre
19 Października, 2011 - 14:08
więcej pokory
http://www.youtube.com/watch?v=rjYF13bpP2Y&feature=related
"ze wszystkich rzeczy rozliczysz nas Panie"
19 Października, 2011 - 14:20
gość z drogi
i TO jest TO
pozdr
gość z drogi
Nie obrażę.
19 Października, 2011 - 15:45
Ja nie ale kibice i Tomasz Sakiewicz mają powody. Im się bowiem należało w pierwszej kolejności podziękowanie a nie wspominanie w negatywnym kontekście. Że to nie ich wina ale w sumie wyszło źle. Tak jakby kampania na którą wydano ponoć MILIONY złotych nie miała znaczenia. (na co poszły te pieniądze nie wiem, plakatów było zero a spotów w TV jak na lekarstwo.)
ILU LUDZI POZYSKAŁ SZTAB WYBORCZY?
OTO JEST PYTANIE!
Jeden z Pokolenia JPII
PLK
19 Października, 2011 - 16:00
Tak kibice, jak i Sakiewicz, powinni to robić dla POLSKI.
A na Matkę, obrażać się nie wypada.
Co do pytania," ilu ludzi pozyskał sztab", to liczę na to, że zostanie w PIS zadane.
I nie po to, aby publicznie to roztrząsać.
Sztabowców trzeba ROZLICZYĆ.
I jeżeli czegoś nie dopełnili(a o wielu sprawach wiemy),
pociągnąć do odpowiedzialności.
Ale to wewnętrzna sprawa PISu.
A my dalej róbmy swoje.
Nie dla PISu, bo to tylko partia, i to nieliczna.
Róbmy to dla POLSKI.
Pozdrawiam
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
Jeszcze a pro pos spotu P0
19 Października, 2011 - 15:54
Ten spot sam widziałem w sieci kilka dni albo nawet ponad tydzień przed wyborami. Była nawet afera. Wildstein napisał świetny komentarz na ten temat (chyba też jeszcze przed wyborami, można sprawdzić).
Z tego wynika że sztabowcy PiSu mieli dosyć czasu aby zareagować na ten spot własnym spotem albo w ostateczności wypowiedzią dla mediów (spot leciał o 20 także było jeszcze 3 godziny do ciszy wyborczej). I co? zero reakcji.
Jeden z Pokolenia JPII
Re: Jeszcze a pro pos spotu P0
19 Października, 2011 - 16:05
Cel nie zawsze uświęca środki.
Oczywiście, mogli byli przygotować spot, w którym posłużyli by się kwestią mordu w Łodzi. Równie brutalny, chamski i dosadny jak spot PO. Chyba nawet Hofman coś w ten deseń mówił - zresztą, nieważne.
I co, chcielibyśmy głosować na partię posługującą się takimi środkami jak PO? Które potępiamy?
Bo przecież były spoty PiSu. Normalne, całkiem nieźle zrobione. Czy więc chodzi o "reakcję" za pomocą podobnych środków jakich używa PO?
Tak nie!
19 Października, 2011 - 16:54
Ale mogli bić w dzwon świętego oburzenia na szczucie Polaków na Polaków. W końcu było by to całkowicie usprawiedliwione.
Ale tak na prawdę nie o to chodzi, bo ja nie wierzę że prezes chciał wygrać. To była taktyka aby prowadzić nudną kampanię i dać P0 porządzić własnym bałaganem. W sumie racja.
Chodzi o to że przy tej okazji powstają szkody we własnych szeregach. Powinno się strategie tak przygotować aby uniknąć większych strat w drodze do zwycięstwa, bo może się okazać że poniesie tak duże straty, że będzie to zwycięstwo pyrrusowe.
Jeden z Pokolenia JPII
Re: Tak nie!
19 Października, 2011 - 17:50
Bili w ten dzwon. Nie pomogło.
Mam nadzieję, że nie i nie wierzę. Pisałem już kilkukrotnie - zależy mi na Polsce, potem długo, długo nic, potem dopiero PiS (i dlatego, ze na bieżącą chwilę upatruję w tej partii jedyną siłę, zdolną coś zmienić na lepsze). I dlatego wolałbym, żeby rządził PiS, a nie "kolesie". Czy to wyszłoby na dobre PiS interesuje mnie zdecydowanie mniej, niż to, co będzie z Polską.
Najprawdopodobniej jest tak, że przy obecnych nastrojach społecznych PiS nie jest w stanie zdobyć więcej niż 30-35% poparcia, nawet prowadząc najbardziej genialną kampanię.
Owszem PO, mogło mieć mniej. Owszem, teoretycznie, mógłby się na scenie politycznej pojawić potencjalny koalicjant dla PiS (teraz, nie widzę). Owszem, nastroje społeczne mogą się zmienić.
Stąd - dzielenie włosa na czworo i grzebanie się w detalach kampanii, która była niezła, zwłaszcza na tle innych partii - uważam w znacznym stopniu za stratę czasu.
Paranoja. Niby w którym miejscy Kaczyński kogoś obraził?
19 Października, 2011 - 17:17
Kaczyński nikogo nie obraził w wywiadzie, polecam samodzielną lekturę całego wywiadu w Rzeczpospolitej.
http://www.rp.pl/artykul/107684,735464-Jaroslaw-Kaczynski-o-przyczynach-porazki.html?p=1
Dla leniwych krótka ściąga:
1. O kibicach
"Rp: Chodzi o to, że politycy PiS poręczyli za zatrzymanego kibica?
JK: Tak. Przy czym nie mam do nich o to pretensji. Stwierdzam tylko, że był to błąd, który ułatwił grę drugiej stronie.
Rp: Kibice bardziej zaszkodzili?
Zdecydowanie bardziej, ale nie kibice, tylko spot PO."
2. O Gazecie Polskiej Codziennie
"Rp:Mowa o „Gazecie Polskiej Codziennie"?
Jk: To nie zaszkodziło w przypadku tych, którzy to czytali. Natomiast zaszkodziło w przypadku tych, którzy nie czytali, ale słyszeli o tym."
KP
@KP
19 Października, 2011 - 18:39
Czy tam jest coś o GW, TVN24 albo Lisie? Ale wśród imiennie wymienionych w kontekście złego wyniku PiSu są kibice i GPC. To moim zdaniem takie same nieporozumienie jak dwuznaczne zdanie że Merkel "wie co mam na myśli". (Że Merkel faktycznie była TW Stasi można przeczytać w niemieckim internecie tylko że to nie ma absolutnie nic wspólnego z polskimi wyborami.)
Albo jak by ktoś do Pana przyszedł do mieszkania i pierwsze co powiedział: "Wiesz u niektórych ludzi to w mieszkaniach śmierdzi. Ale oczywiście nie mam na myśli twojego mieszkania."
Jeden z Pokolenia JPII
Konkretnie: które wyrażenie / zdanie jest obraźliwe?
19 Października, 2011 - 18:54
Ja naprawdę nie wiem jak można jaśniej mówić rzeczy tak oczywiste jak te które mówi Kaczyński w tym wywiadzie. Wywiad jest bardzo konkretny, a sam prezes NIGDZIE nie nikogo nie obrażą, nie używa obraźliwych sformowań, w zasadzie to mówi rzeczy dość oczywiste. Moim zdaniem robisz widły z igły.
KP
O, nie. Lepsze porównanie
19 Października, 2011 - 19:26
O, nie.
Lepsze porównanie wyglądałoby tak.
Złożyłem Markowi wizytę i powiedziałem: wiesz, ale masz trochę brudne okna.
Marek zgadza się,zasadniczo, z tą opinią, ale obraża się o mnie na to, ze nie powiedziałem: słuchaj, ale Janek, wiesz który, to ma powybijane szyby i okna zabite dechami.
Pytanie uboczne: czy okna u Marka stały się z tego powodu czyste?
Ergo.
Można dyskutować z tym, czy istotnie Jarosław Kaczyński ma rację wymieniając te i inne czynniki jako mające negatywny wpływ.
Ale nie można się czuć urażonym, ze nie powiedział nic o GW, TVN, Lisie...
Wybaczy Pan, ale z tą logiką nie sposób się zgodzić.
Wywiad Jarosława Kaczyńskiego jest za trudny
19 Października, 2011 - 17:24
dla PLK, który albo jest tu trollem, albo nie wierzy sam w siebie. Na jedno wychodzi.
Muldi
Kto szkodzi PiS?
19 Października, 2011 - 18:51
W GW taki news: "Błaszczak i Hofman krytykują Cymańskiego: "Tadeuszu nie idź tą drogą""
Szef klubu PiS Mariusz Błaszczak i rzecznik partii Adam Hofman krytykują europosła Tadeusza Cymańskiego za jego wypowiedź o porażce wyborczej PiS. Cymański jest zaskoczony. "Krytyczny głos to nie atak" - podkreśla.
-------------
To już jakiś cyrk albo kabaret. Z krytyką aby nie prowadzić dyskusji w mediach oni idą do ... mediów z oficjalnym oświadczeniem! Cymański ma 100% racji.
I informacja że w PiSie mają być teraz tylko BMW?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10499259,Blaszczak_i_Hofman_krytykuja_Cymanskiego___Tadeuszu.html
Jeden z Pokolenia JPII
Re: Kto szkodzi PiS?
19 Października, 2011 - 19:11
A czemu Cymański robi to PUBLICZNIE?
To jest właściwe pytanie.
Wpisuje się tym samym w nurt preferowany przez oficjalne mediodajnie.
A na publiczną wypowiedź następuje publiczna odpowiedź.
PS. Osobiście nie czytuję GW.
Ja uważam, że te wybory były
19 Października, 2011 - 19:32
Xenia
jednym wielkim oszustwem, tylko lepiej przygotowanym przez PO.
Na jednym z portali mąż zaufania opowiada, jak w komisji po zwróceniu uwagi, że za dużo jest odłożonych na bok nieważnych kart wyborczych, przewodnicząca chwyciła wszystkie i włożyła do kart PO. Na zwróconą uwagę zachowała się chamsko. Ten Pan złożył zawiadomienie o fałszerstwie.
Dzisiaj o g. 15,04 nEkran złożył do SN zawiadomienie podpisane przez 790 osób o przekrętach wyborczych, i niezależnie tego wiele osób z własnej inicjatywy. Szczegóły na nEkran.
Aż do wyaśnienia przez SN nie może zostać na razie utworzony rząd. Jan K-M. też złożył zawiadomienie.
Zobaczymy jak to wszystko się ułoży. Wszystko jest poparte niezbitymi dowodami. Czekajmy więc cierpliwie na wyrok SN.
Xenia
@Xenia
19 Października, 2011 - 21:36
To tak na prawdę trudno powiedzieć jaka była tego skala. Przydały by się jakieś fakty. Ale unieważnione głosy to było 5% z tego ca. połowa mogła być na PiS.
Być może dla tego JK czeka na wielką przewagę nad P0.
Jeden z Pokolenia JPII
Kolego - popracuj nad...
20 Października, 2011 - 00:55
zdolnościami: rozumienia, a potem umiejętnego przekazania informacji!
"Jeżeli zapomnimy o nich,
Niech BÓG zapomni o nas" - Adam Mickiewicz
skrzekul
"Jeżeli zapomnimy o nich,
Niech BÓG zapomni o nas" - Adam Mickiewicz
skrzekul