Czy ciągłe przedłużanie śledztwa smoleńskiego ma na celu przeczekanie układu geopolitycznego w którym nie można ujawnić prawdy?
W maju 2010 napisałem na portalu „Niepoprawni.pl” artykuł pod tytułem: „Nowe śledztwo smoleńskie zostanie wszczęte w 2076 roku?”. Nie była to przepowiednia. Raczej smutna konstatacja, że w obecnym układzie geopolitycznym niemożliwe jest oficjalne wyjaśnienie tej sprawy. Pisałem też, że układ ten może się równie dobrze zmienić już w 2011 co dopiero w 2076 roku. Nie to jednak było istotą tamtego tekstu. Najważniejszą dla mnie wówczas kwestią była konieczność archiwizowania materiałów dotyczących wydarzeń z 10 kwietnia 2010. Dla przyszłego postępowania przygotowawczego. Byłem bowiem wówczas przekonany, że to ówczesne (a, wciąż jeszcze trwające śledztwo) nie zakończy się wyjaśnieniem rzeczywistej przyczyny zdarzenia. Że będzie potrzebne nowe, za kolejnych kilka lat. Tyle, że to postępowanie wszczęte w kwietniu 2010 wciąż trwa. Mimo tego, że według kpk żadne śledztwo generalnie nie powinno toczyć się dłużej niż przez rok.
W artykule napisałem też, jakie materiały o Smoleńsku należy zbierać: „Wszystkie oświadczenia prasowe, zeznania świadków (bezpośrednich i pośrednich), fotografie, filmy. Tak. To są dowody rzeczowe - pisałem wówczas. Nie możemy sobie tłumaczyć, że tylko dlatego, że je czytaliśmy wczoraj one istnieją i istnieć będą. To nas nie zwalnia od działania. One istnieją tylko dziś, jutro mogą być przekształcone, podmienione, usunięte, zmanipulowane. Jutro może ich nie być. Należy więc kopiować materiały, umieszczać na różnych nośnikach (papier, dyski) i zbierać.”
Nie rzucałem słów o zbieraniu materiałów na wiatr, ani nie pisałem tego aby przerzucić zadanie archiwizowania na barki innych, rozgrzeszając się tym, że „ja przecież mówiłem”. Przez kilka lat gromadziłem wszystko co wydawało mi się ważne. Dziś żałuję, że zrobiłem w tym względzie za mało. Że nie wszystkie rzeczy zapisywałem, bo na pierwszy rzut oka wydawały mi się mało istotne. Potem, niestety, okazywało się, że były ważne. Lecz kiedy to odkrywałem, ich już nie było.
Za dwadzieścia tygodni nadejdzie 10 kwietnia 2020 roku. Minie 10 lat od tamtych zdarzeń. Gdyby dziś „Teleexpress” zrobił uliczną sondę i zapytał napotkanych Polaków o tamten dzień, to pewnie mieliby oni na jego temat dużo mniej do powiedzenia niż w 2010. Byliby bardziej niż wówczas zdezorientowani. Bo przecież najpierw miała to być wielka katastrofa, potem wybuchy, a teraz… cisza. Tak naprawdę nie wiemy w jakim kierunku dziś zmierza postępowanie. Wiedzieliśmy to do 2015, kiedy odbywały się konferencje prasowe prokuratury. Wówczas śledczy badali katastrofę. Na co prokuratura orientuje się obecnie? Niekoniecznie na wybuchy...
O skali dzisiejszej, ogólnej dezorientacji społecznej w sprawie 10 kwietnia, świadczy choćby wypowiedź jednego z ciekawszych blogerów piszących na "Niepoprawnych", którego teksty bardzo cenię. Napisał on niedawno, prawie na jednym wydechu, że dopóki żyje Putin nie dowiemy się prawdy, a zaraz potem, że zainstalowanie ładunku wybuchowego na skrzydle, to kwestia dwugodzinnej pracy ekipy specjalistów. Wszystko to pięknie, tyle tylko, że tych dwóch opinii nie da się ze sobą pogodzić.
Nie dziwi mnie to jednak. Ja też o wielu rzeczach zapomniałem, a ilość krążących teorii, opinii, przeświadczeń, stereotypów i niedopowiedzeń nie służy prawdzie.
Widząc jak bardzo w kwestii „Smoleńska” jesteśmy skołowani, postanowiłem podzielić się z czytelnikami portalu „Niepoprawni.pl” swoją książką, którą ukończyłem jeszcze w 2015, a wydałem na początku 2016. Napisałem ją na podstawie zebranych przeze mnie, i przez innych „blogerów smoleńskich” dowodów rzeczowych. Dziś już w zdecydowanej większości niedostępnych w sieci.
Mam zamiar opublikować ją na tym portalu, w odcinkach, czyli raz na tydzień (lub na dwa) jeden rozdział książki. I tak aż do 10 kwietnia 2020. Przynajmniej w ten sposób stanie się ona powszechnie dostępna. Postanowiłem to zrobić, bo doszedłem do wniosku, że gdybym nie był jej autorem, to pewnie bym jej nie nabył. Nie kupuje się przecież kota w worku i to od nieznanego gościa.
Tym bardziej, że nic się, przez te kilka lat od wydania, o mojej książce nie mówi, czemu niepomiernie dziwił się - "odkrywszy ją" - kilka miesięcy temu w Mediach Narodowych profesor fizyki Mirosław Dakowski: Nie widziałem przez lata całe, że pan Roman Misiewicz wydał książkę „Zatarty Ślad. O 10 kwietnia 2010.” (…) Ale o tej książce nie ma nic w mediach ani wrażych, ani „kurzych”, czyli Jacka Kurskiego. - Jak Pan ocenia tę książkę? (pyta prowadzący wywiad) - Bardzo wysoko. Bardzo wysoko, ponieważ ona zajmuje się faktami a nie bredniami.
Inny profesor, tym razem z Katedry Historii Uniwersytetu Jagiellońskiego - Andrzej Nowak - napisał zaś o niej: Nienasycona pasja prawdy, która nie zadowala się mylącymi tropami, tylko prowadzi w głąb naszej narodowej katastrofy: to jest „napęd" tej książki.
Kilka dni temu wziąłem ją do ręki, aby włożyć do koperty i wysłać. Ale wcześniej otworzyłem. Po raz pierwszy od czterech lat przeczytałem pierwszy rozdział, i ... doznałem dysonansu poznawczego. Dlatego, że o wielu rzeczach już całkowicie zapomniałem, a mój obraz wydarzeń został przyćmiony stereotypowymi opiniami krążącymi o tamtym dniu.
Mówię to ja - autor książki. Ktoś kto poświęcił naście tysięcy godzin na analizę tamtych wydarzeń.
Więc jeśli ja doznałem szoku, to co mają powiedzieć inni?
10 kwietnia 2010 roku był ...
Nie. On jest kluczowy. Ten dzień nie zamknął się jeszcze przecież. Nie tylko prokuratura powinna go badać długo i wnikliwie. Uważam, że wszyscy powinniśmy uważnie pochylać się nad nim. Choćby po to, abyśmy zrozumieli co dzieje się wokół nas teraz i w jakim kierunku może się potoczyć historia, czyli nasze życie. ..........................................................................
Zgodnie z sugestią Gawriona podaję link na stronę Wydawcy, gdzie zawsze można kupić moją książkę : http://www.psychoskok.pl/produkt/zatarty-slad-o-10-kwietnia-2010-roku/ i stronę księgarni internetowej gdzie można kupić znacznie taniej, ale nie zawsze ją mają w ofercie: https://aros.pl/ksiazka/zatarty-slad-o-10-kwietnia-2010-r
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 11468 odsłon
Komentarze
Nikt nie chce III wojny światowej dlatego mamy to co mamy
14 Listopada, 2019 - 14:25
Serwus Romek M. Dzięki za ten cenny wpis i za prezentację tej książki. Jest jasne jak słońce i proste jak ten drut, iż nikt nie chce prawdy o katastrofie w Smoleńsku, bo nikt nie chce III wojny światowej dlatego mamy to co mamy. Po prostu przechlapane ma zwykle ten kto stoi w bramce, przecież to od dawna nie tajemnica! Zgadzam się zarazem, że publikacja tej książki na naszym portalu niepoprawnych jest znakomitym pomysłem. Pozdrawiam b. serddecnie
Sławomir Tomasz Roch
@Słąwomir Tomasz Roch
14 Listopada, 2019 - 17:14
Dziękuję za potwierdzenie, że pomysł jest dobry, bo miałem jednak pewne wątpliwości.
o 10 IV inaczej
Proszę bez niedomówień!!!!!
16 Listopada, 2019 - 14:02
"Nikt nie chce III wojny światowej dlatego mamy to co mamy"
Może operujmy konkretami.
Proszę o odpowiedź, kto tę wojnę miałby toczyć i o co?
@Romek M
14 Listopada, 2019 - 14:43
Witam! Bardzo dobry pomysł z publikacją książki na NP. Dzięki za poświęcenie. Pozdrawiam!
ronin
@ronin
14 Listopada, 2019 - 16:06
Dzięki :)
Serdecznie
o 10 IV inaczej
Po "katastrofie" w Gibraltarze ...
14 Listopada, 2019 - 17:48
... brytyjczycy zamknęli archiwa do 2050 roku ...
A czego można się spodziewać po archiwistach amerykańskich ( o ruskich nie warto wspominać ) po "katastrofie" NAD Smoleńskiem ???
ke-fas
bloger timdan21
14 Listopada, 2019 - 18:13
Super prace wykonal w/w bloger.
Komentarz internauty o nicku timdan21 znaleziony pod tekstem artykułu: "Garść faktów: 1) Rozdzielenie wizyt prezydenta i premiera 2) Tajne konszachty Putina i Tuska 3) Przydzielenie przez Arabskiego tylko jednego samolotu 4) Zaniedbania BORu 5) Na delegację prezydencką nie czekał ani jeden samochód, czekały zaś 132 trumny 6) Kłamstwa o 4 Podejściach do lądowania 7) Kłamstwa o braku kwalifikacji załogi Tu-154M 101 i nieznajomości języka rosyjskiego. 8) Złe rozmieszczenie radiolatarni 9) Podawanie przez kontrolerów lotu kłamliwych info: jesteście na ścieżce, jesteście na kursie 10) Wkręcanie (po katastrofie) żarówek oświetlających pas 11) Podanie nieprawdziwej godziny rozbicia samolotu i ogłoszenie alarmu o 8:56 faktycznie dramat wydarzył się kwadrans wcześniej 12) Film Koli 1:24 13) Przyjęcie Konwencji Chicagowskiej, która stosuje się tylko do statków Powietrznych cywilnych 14) Kłamstwa jakoby lot PFL-M-I był lotem cywilnym gdzie M = Military 15) Ważący 78.6 tony samolot rozbił się na pół miliona części nie zostawiając w ziemi krateru 16) Brzoza o wytrzymałości TS<20MPa miała oderwać kawał skrzydła o wytrzymałości TS>400MPa 17) Samolot przelatując nad brzozą był na wysokości Ponad 30 m, brzoza złamana na 6.66 m 18) Niszczenie wraku 19) Wybijanie szyb samolotu na których zachowały się ślady eksplozji 20) Blacha o poszarpanych krawędziach i powywijana na zewnątrz 21) Nikt nie przeżył zderzenia z miękką ziemią z niewielkiej wysokości przy minimalnej prędkości 22) Defragmentacja ciał i fakt, że część zwłok pozbawiona była odzieży świadczy o wybuchu 23) Kłamstwa o obecności gen. Błasika w kokpicie i obecności alkoholu w jego krwi 24) Zamazanie prze Rosjan komendy kpt Protasiuka ODCHODZIMY - kluczowe dla całej piramidy kłamstw 25) Ukrycie TAWS 38, który zarejestrował wybuchy 26) Zaginięcie telefonów satelitarnych 27) Zaginięcie rejestratora lotu K3-63 - jedynego z 5 urządzeń Tu-154M, którego zapisów nie da się sfałszować 28) Działalność seryjnego samobójcy tak w Polsce jak i w Rosji 29) Obecność trotylu, nitrogliceryny i heksagenu na wraku potwierdzona przez Naczelną Prokuraturę Wojskową. 30) Zaniechanie przeprowadzania sekcji zwłok 31) Niedopuszczenie do 9 sekcji przeprowadzanych w Polsce po 18-24 miesiącach Michaela Badena 32) Wykluczenie ze śledztwa prokuratora Marka Pasionka 33) Załącznik 13 do Konwencji Chicagowskiej nakłada na śledczych obowiązek rekonstrukcji wraku, do tej pory jej nie ma 34) Uruchomienie ogromnej siatki agentów wpływu siejących dezinformację na obu półkulach globu. 35) Całkowite oddanie śledztwa i dowodów Rosjanom. 36) SMS do członków PO w dniu tragedii: "Katastrofę spowodowali piloci, którzy zeszli we mgle poniżej 100 metrów. Do ustalenia pozostaje, kto ich do tego skłonił."
@Romek M
14 Listopada, 2019 - 19:34
Jakże podobny wpis odnalazłem na innym portalu
Plagiat to ?
8-))))))))))
pozdrawiam autora
@Huski
14 Listopada, 2019 - 21:04
Dzięki za dodanie artykułu na Wykop :)
Pozdrawiam serdecznie
o 10 IV inaczej
@Romek M
14 Listopada, 2019 - 21:14
oj tam.....
tu jest najwazniejszy......jeszcze
https://antykomunista.neon24.pl/post/151586,zatarty-slad-o-10-kwietnia-2010-roku
@Huski
14 Listopada, 2019 - 21:31
Dziękuję za reklamę książki, choć widzę że na Neonie nie masz łatwo :))
o 10 IV inaczej
@Romek M
14 Listopada, 2019 - 21:44
Dla mnie to żadni "przeciwnicy".Totalnie sfrustrowane towarzystwo wzajemnej adoracji.Ten październikowy łomot tak na nich działa.
Oram ich równo, a że wyją.....
Trudno
@Romek M
14 Listopada, 2019 - 22:38
Zrobiłem sobie prezent pod choinkę i przed chwilą zakupiłem książkę, za niecałe 30 zł. z przesyłką. Pozdrawiam!
ronin
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika guciolek nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Fsb zakupiło tupolewa 15414 Listopada, 2019 - 21:17
Krótko po 10.04.10 była informacja w internecie o zakupie Tupolewa Tu 154 przez FSB...Czyzby miał on posłużyc do urzadzenia maskirówki na Siewiernym?
@guciołek
14 Listopada, 2019 - 21:28
Trolle niemile widziane.
o 10 IV inaczej
Można też "Zatarty Ślad" łatwo i szybko kupić
14 Listopada, 2019 - 21:27
Drukowanie w odcinkach Twojej książki na Niepoprawnych Romku to dobry pomysł, ale jeszcze lepszy to jej zakup. Właśnie przed chwilą kupiłem ją w Wydawnictwie Pschychoskok za marne 28.23,zł w wysyłką. Dostawa za 3-4 dni.
@Jeremi
14 Listopada, 2019 - 21:37
Cieszę się i pozdrawiam "blogera smoleńskiego Jeremiego" bardzo serdecznie.
o 10 IV inaczej
@Jeremi
14 Listopada, 2019 - 21:47
Muszę i ja dokonać zakupu by na gwiazdkę wysłać znanemu dziennikarzowi społecznemu....Zawiszy Niebieskiemu
Będzie zachwycony
Na bank !!!
8-)))))))))
Jeszcze jest wielu, którym na gwiazdkę można to dać
14 Listopada, 2019 - 22:08
Niezłe, pamiętam jeszcze na Nowym Ekranie brałem się za łby w temacie Smoleńska z Zawiszą, jeszcze wtedy był bez koloru. Niestety jest pewna grupa osób, w tym wielu znanych blogerów, do których żadne argumenty nie trafiają, na nich szkoda czasu i nafty
@Jeremi
14 Listopada, 2019 - 22:30
pewnie jako @Faral
ale to nie może być prawda bo on nigdy dwóch kont ni mioł
8-))))))
pzdr.
Kto skorzystał z "katastrofy"?
14 Listopada, 2019 - 22:42
Zawsze twierdziłem, że wydarzenie smoleńskie (anihilacja niemal całej ekipy PiS) było korzystne dla WSZYSTKICH wysokich umawiajacych się stron co do przyszłości Polski (i Europy Wsch.). Dlatego jeden z głównych architektów ładu pojałtańskiego - Zb. Brzeziński do śmierci zapluwał się w nienawiści do PiS. Ta partia ANTYSYSTEMOWA (system nie przewidywał jej rządów i programu niepodległościowego) burzyła dzieło jego życia. Tylko taka interpretacja tłumaczy niezrozumiałe dla nas żądanie USA, by prezydentem był Jaruzelski i żeby nie rozwiązywać komunistycznych służb - gwarantów systemu III RP. "Katastrofa" nie w pełni się udała, bo Jarosław nie poleciał tym samolotem (podobnie jak Macierewicz). Ta tragedia będzie kolejną nieukaraną zbrodnią na Polakach - podobnie jak Katyń, Wołyń i wiele innych. Po prostu jesteśmy bardzo słabym i nieznaczącym podmiotem prawa międzynarodowego. Wraz ze stopniowym wzmacnianiem się zamożności obywateli i państwa może zdobędziemy pozycję umożliwiającą prawdziwe śledztwo ( w 2076 roku?).
Leopold
Bardzo trafne uwagi...
16 Listopada, 2019 - 14:16
..... ale jak Pan zapewne zauważył, trafiające do umysłów nielicznych.
Reszta spotykając takie opinie doznaje dysonansu poznawczego i reaguje na jeden z typowych sposobów reakcji, jakim jest zbycie milczeniem.
Ci skrajni odbiorcy, reagują agresją, w różnej postaci i natężeniu.
Dlaczego tak się dzieje?
Ano dlatego, ze społeczeństwo podzieliło się na dwie podstawowe grupy, czyli fanów sprawców zbrodni i fanów rodzin ofiar.
Obie grupy są reprezentowane przez siły polityczne, które z różnych powodów nie pozwalają na ujawnienie prawdy.
Pierwsze z powodu uwikłania(współsprawstwo w zbrodni) , drudzy z powodów taktycznych, bo uzależnieni są w sprawowaniu władzy od geopolitycznych współsprawców zbrodni(pełna analogia do sytuacji rządu emigracyjnego w Londynie i zbrodni w Gibraltarze).
para w gwizdek
15 Listopada, 2019 - 01:10
tyle było zadęcia, działań i... nic. Pytania i pytania, a odpowiedzi brakuje. Albo były, ale takie... jakby półgębkiem i nieprzekonująco sprzedane... Sformułowałem listę braków - pytań bez odpowiedzi. A czas płynie... http://xiezyc.blogspot.com/2019/07/smolensk-czy-ktos-o-tym-pamieta.html
Czytałem wiele publikacji, lecz nigdzie nie doczytałem się ...
15 Listopada, 2019 - 10:30
dlaczego zginęli. Co było powodem zamordowania polskiej elity. W moim przekonaniu to jest podstawowe pytanie. Wszelkie inne są drugoplanowymi: jak zginęli, gdzie zginęli, kto zdecydował, kto wykonał.
Pytanie kluczowe: dlaczego?
Pozdrawiam serdecznie Autora.
Apoloniusz
@APOLONIUSZ
15 Listopada, 2019 - 13:43
Mnie się wydaje że wszystko jest równie ważne : dlaczego, gdzie, kiedy i w jakich okolicznościach. Zresztą, jedno wynika z drugiego.
o 10 IV inaczej
A gdyby się okazało, że istnieje związek przyczynowo -
15 Listopada, 2019 - 15:34
-skutkowy pomiędzy katastrofą, a 447? Czy wówczas także byłoby wszystko jedno, oprócz tego, iż uzgodnienia w Teresine były pół roku wcześniej?
Apoloniusz
@Apoloniusz
16 Listopada, 2019 - 14:40
"A gdyby się okazało, że istnieje związek przyczynowo --skutkowy pomiędzy katastrofą, a 447?"
To była jedna z przyczyn i raczej jako element większej całości.
Wydarzenia z 10.04.2010 roku były elementem realizacji przez siły lewicowo liberalne USA("deep state") i UE/niemieckiej UE projektu NWO a konkretnie II-go po UE jego etapu czyli EURAZJI jako rodzaju konfederacji UE i Rosji/celnej, rosyjskiej unii eurazjatyckiej czyli przestrzeni współpracy od Pacyfiku po Atlantyk, pod amerykańskim politycznym parasolem, co już stanowić mogło, po dodaniu amerykańskich sojuszników w Ameryce Połnocnej(Kanada i Meksyk) oraz Australię i mniejsze obszary w innych częściach świata, dawałoby znacznie większą szansę na realizaję w przyszłości celu NWO jakim był i jest Rząd Światowy.
Rząd PIS i Prezydent L.Kaczyński, którzy objęli władzę w 2005 roku(w wyniku psikusa jaki scenarzystom urządzili wyborcy(w scenariuszu miał powstać PO-PIS a wyborcy wskazali na możliwość powstania PIS-PO, co dla scenarzystów nie wchodziło w rachubę, więc wmanewrowano PIS w koalicję z tworami WSI czyli SO i LPR i posłużyli się nimi do rozwalenia rządu w 2007 roku.
Prezydentem miał być D.Tusk a wygrał L.Kaczyński i dlatego jego likwidację zaplanowano na okres szczytowego okresu polityki resetu USA-Rosja w 2010 roku i to przed wyborami, by uniemożliwić mu reelekcję.
W tej planowanej Eurazji, Polska byłaby kondominium rosyjsko niemieckim pod żydowskim zarządem powierniczym i stąd Teresin a wcześniej w 2011 roku ogłoszenie Manifestu Ruchu Odrodzenia Żydowskiego w Polsce:
https://culture.pl/pl/artykul/manifest-ruchu-odrodzenia-zydowskiego-w-polsce
Chyba mało Pan czytał bo
15 Listopada, 2019 - 16:44
Chyba mało Pan czytał bo jednak przewija się wielokrotnie motyw uniemożliwienie podboju Gruzji Putinowi przez celowe działanie sp Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Ta nieudana operacja przejęcia Gruzji, jak potem Krymu, na pewno wiele kosztowała Putina, finansowo ale i politycznie, ale i groziła upadkiem mitu Putina jako wszechwładcy byłego obozu KDL. Wiec z jednej strony zemsta, z drugiej ostrzezenie skierowane do wszystkich przywódców zeby dwa razy przemysleli swoje działania w przyszłosci. A przy tym poczucie całkowitej bezkarnosci wobec wczesniejszych ustalen z Tuskiem, stąd chociażby brak agentów ABW na lotnisku. Osobiście myslę że Tusk nie był świadomy co czeka delegację, jej planowanej anihilacji, miał tylko wiedzieć że spowodują albo niegroźna kolizje na ziemi, albo co bardziej prawdopodobne że skierują samolot na jakieś zadupie i Pan Prezydent ze wstydem będzie ogladał tylko transmisje w TV. I miał za zadanie temu nie przeszkadzać (vide ABW). Widac z twarzy Tuska na pierwszych ujęciach że jest przerażony, że boi sie o włąsną przyszłośc, może nawet życie. Potem jak juz przybił żółwiki z Putinem odzyskał humor bo sie dowiedział że jesli tylko będzie z Rosją zgodnie współpracował oni wszystko załatwią. Co robia zresztą do dzisiaj. A sama operacja likwidacji samolotu była wszechstronnie przygotowana, wielowariantowo, ujmując wiele możliwych aspektów, ale tak jak wyżej wypunktowano jej przesłanie jest widoczne jak na dłoni.
Tym razem przeczytałem i juz wszystko jasne.
15 Listopada, 2019 - 17:48
Dziękuję za objawienie jedynej prawdy widocznej jak na dłoni.
Apoloniusz
PIS uczy się dobrze rządzić
15 Listopada, 2019 - 22:41
Witam! jeżeli już bawimy się w teorie spiskowe, to jednak uważam, że Osoba o której mówimy, miała doskonałą świadomość, jako współtwórca planu. Argumentem mojej teorii jest likwidacja ponad stu świadków "katastrofy", oraz obraz spalonej Polski po rządach łotra. 262 miliardy afery watowskiej. Ta kwota zatrzęsłaby nawet USA. Przehulany budżet dopięty składkami emerytów. Nawet z tej kwoty zniknęło 19 miliardów. 800 kluczowych przedsiębiorstw "sprzedanych". Pytam się, gdzie kasa? Uważam, że klika zaplanowała i przeprowadziła realizację zbójeckiego planu, mając na uwadzę ochronę, mając gwarancję pokoleniowych wiecznych rządów. Niestety, nie wynieśli lekcji z historii Polski, że naród Polski przyparty do muru, przeciwstawi się gwałtowi. Polacy wbrew logice, wbrew reżimowym mediom, wbrew zagranicy i agenturze, wybrali Prawo I Sprawiedliwość. To już druga kadencja zaufania społecznego i będą następne. Tak naprawdę PIS się uczy dobrze rządzić, a Oni naprawdę zaczynają się bać. Pozdrawiam!
ronin
Czyjkolwiek rząd byłby "za krótki" na taką akcję.
19 Listopada, 2019 - 00:19
I za słaby, dawno by się wydało i nie byłoby tylu amatorów ukrycia prawdy na wieki. Stąd pytanie podstawowe: dlaczego?
Apoloniusz
Romanie
15 Listopada, 2019 - 12:01
Świetny pomysł dotyczący publikacji w odcinkach! Inna sprawa - daj link do księgarni, w której można nabyć (edytuj we wpisie powyzej). W 100% podzielam opinię o konieczności archiwizacji i dokumentacji - w każdej istotnej historycznie sprawie. Sam nie wiem czy nasz serwis za 10-20 lat będzie dostępny w internecie, dlatego kiedyś zamierzam przygotować kopie i archiwa z przeznaczeniem dla uczelni, wydziałów historycznych. To historia, którą codziennie piszemy. Niedawno zwrócił się do mnie amerykański uczony - reprezentował uczelnię - pytał o zgodę na archiwizację serwisu w zakresie informacji o marszu niepodległości.
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
@Gawrion
15 Listopada, 2019 - 13:48
Dzięki za sugestię. Wkleiłem linki pod tekstem (chyba tego dotyczyło to o czym pisałeś :) A archiwizacja NP jak najbardziej konieczna. Jeden większy wybuch na słońcu... :))
o 10 IV inaczej
Romanie
15 Listopada, 2019 - 16:39
Dokładnie o to mi chodziło. :)
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
@Romek M
17 Listopada, 2019 - 22:56
Witam! Odczekałem parę dni i jakoś dziwne, że nikt ze znaczkiem 447 nie pojawił się pochylając się nad tematem "Smoleńskim". Przecież Konfederacja, to tacy niby "patrioci", chyba jednak opcji wschodniej.
ronin
@RONIN
18 Listopada, 2019 - 09:56
Bardzo interesujące. Tym bardziej że zarówno Piko jak i Cisza bardzo aktywnie uczestniczyli w blogerskim śledztwie smoleńskim. Ale może po prostu mają mnie już dosyć :))
o 10 IV inaczej
@Romek M
18 Listopada, 2019 - 19:58
Witaj! Oni się po prostu boją tego tematu, bo dotyczy ich druzja. Ściągają chyba cały Neon, aby wypunktować swoje fałszywe racje. Dzisiaj doszła książka Twojego autorstwa i od jutra uczta myśli. Pozdrawiam!
ronin
ronin
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
19 Listopada, 2019 - 23:24
Nikt się nie boi tego tematu...a ty, prowokatorze ,nie podskakuj bo chwiejesz się jak chorągiewka na wietrze w swoich poglądach.
Już byli tacy, co na Smoleńsku próbują grać i zarabiać..jak na Ambergold, holokaust industrie i innych aferach. Przecież nikomu z rządzących nie zależy na wyjaśnieniu tej tragedii.
FYM-a czytaliśmy i znaliśmy na pamięć jak ty jeszcze byłeś w pieluchach.
Solidarnością się nie zasłaniaj...bo wałęsa też był w solidarności. Grupa prowokatorów istnieje i gawrion jej sprzyja...więc skargi do gawriona to haskiemu na budę.
Verita
@Verita
19 Listopada, 2019 - 23:57
Typowe słownictwo języka i mentalności kolaborantów KODu. Mentalność Kalego..., ale ja jestem odporny na te fałszywki...
ronin
Romku
19 Listopada, 2019 - 08:25
ile można być aktywnym w sprawie 10.04? Sam się kiedyś zastanawiałeś nad odpuszczeniem tego tematu.
Jakiś czas temu zamieściłem tekst https://niepoprawni.pl/blog/piko/usiadzmy-wygodnie-w-fotelu-i-poczytajmy-o-fotelach
i nie wielu komentowało.
Wiem, że osoby z wierchuszki PiSu dostały materiały związane z maskirowką. I nic się w tej sprawie nie stanie, bo to za duży kaliber. Masz potrzebę podzielenia się swoimi przemyśleniami, informacjami - szacun. Jak będę miał coś ciekawego do dodania - dodam.
ps. nie mam Cię dosyć natomiast dziwi mnie, że akceptujesz bez specjalnych oporów to towarzystwo:
patmo kontrik andy-aandy zawiedziony ronin husky jazgdyni
Przecież to jacyś funkcjonariusze medialni albo zwykłe bezmózgi.
Pozdrawiam
Konfederacja=antyPIS
19 Listopada, 2019 - 08:50
Konfederacja nie chce rzeczywistych reform dla Polskiego społeczeństwa, idąc ramię w ramię w lewizną. Ta partia jest tak wiarygodna, jak Korwin, partia jednej kadencji. Konfederację sztucznie nadmuchano, aby nie dopuścić do zmiany Konstytucji z czerwonej, na Polską.
ronin
Romku
19 Listopada, 2019 - 08:56
z powyższego komentarza ronina wynika, że nie jest on żadnym funkcjonariuszem medialnym, który dba o słuszną linię niepoprawnych tylko zwykłym kretynem.
@piko @ronin
19 Listopada, 2019 - 09:19
Cześć
Ja nie ukrywałem nigdy, że liczyłem na większość konstytucyjną dla PiS w tych wyborach. Jedynie to mogło dać - moim zdaniem - Polsce asumpt do dynamiczniejszej zmiany w kierunku większej niezawisłości. Stało się jak się stało. Należy uszanować wynik wyborów. Pogodzić się z rzeczywistością. Jedyna rzecz jaka mnie martwi to taka, że jest za dużo negatywnych emocji. Niepotrzebnych. Zastanawia mnie, dlaczego ludzie chcący dobrze dla Polski walczą ze sobą. To jest smutne. Owszem są zdrajcy, kapusie, agenci wpływu, ale to pojedyncze przypadki. I to nie tutaj. Jeśli już to na górze. Tutaj, w większości mamy do czynienia z osobami święcie przekonanymi o słuszności swoich racji. Czasem zbyt święcie. A gdyby tak mniej epitetów?
o 10 IV inaczej
Jeżeli kierujesz to zdanie:
19 Listopada, 2019 - 10:44
"A gdyby tak mniej epitetów?" również do mnie, to źle je zaadresowałeś.
Nie reaguję na ich durne zaczepki (poczytaj sobie ich komentarze i teksty). Moje stwierdzenia, że są niespełna rozumu albo funkcjonariuszami medialnymi oddają po prostu stan faktyczny.
Zauważ, że my różnimy się co do oceny PiSu i Konfederacji, ale możemy na poziomie i spokojnie o tym rozmawiać. Ci ludzie, których wymieniłem, to albo frustraci/idioci, albo świadomie działają na rzecz rozbicia jakiejkolwiek cywilizowanej dyskusji.
Przecież nie będę tłumaczył @roninowi czy innemu @zawiedzonemu, że Konfederacji jest tak blisko do lewicy i do ruskich onuc jak stąd do Księżyca albo dalej. Wydaje mi się że oni to wiedzą tylko rżną głupa. Może się mylę i nie rżną ...
Piko & Romek M
19 Listopada, 2019 - 12:29
Cześć Piko
Nie mylisz się, Mnie również wydaje się, że jest tutaj "grupa" do zadań specjalnych.
Co do Smoleńska, to niech specjaliści drążą temat, my zwykli zjadacze chleba nie możemy codziennie żyć w napięciu co nam jutro przyniesie w tym temacie. tym bardziej nasze komentarze nie wniosły by nic merytorycznego oprócz powtarzania jakiejś utartej już tezy. Życie toczy się dalej.
Pozdrawiam
Jerzy
amero
19 Listopada, 2019 - 13:12
Jeżeli te filutki pałają autentyczną miłością do PiSu to jest to miłość toksyczna. Nie zdają sobie sprawy, że takim zachowaniem bardziej mu tu szkodzą niż pomagają.
Ja jednak zakładam, że ta zgraja ma niecny cel - rozwalać dyskusję, jątrzyć, spamować, trollować.
Co do Smoleńska sprawa nie jest w rękach fachowców. Sprawa jest mocno polityczna, nawet geopolityczna jak pisze Romek.
Dowodów na to jest co niemiara, chociażby totalny atak (2012) na środowisko blogerskie skupione wokół FYMa na s24 jak również obecna cisza ze strony PiSu, który ma wszelkie instrumenty żeby sprawę wyjaśnić i zamknąć.
Kiedyś pisałem, że jeżeli kiedykolwiek się dowiemy co tam się stało musi minąć parę pokoleń.
@amero
19 Listopada, 2019 - 17:23
Nie wierzę w istnienie grupy do zadań spec. na NP
o 10 IV inaczej
Romek M...
19 Listopada, 2019 - 22:54
"Nie wierzę w istnienie grupy do zadań spec. na NP"
Nie śpij Romek, nie śpij...
Tak trudno to zauważyć ?.
@piko
19 Listopada, 2019 - 17:28
Nie umiemy rozmawiać chyba. Jeśli ktoś nie potrafi formułować argumentów tylko upraszcza sobie "odpowiedź" i redukuje ją do epitetów bądź bluzgów to powinien zostać zignorowany w dyskusji. Ja w takim przypadku ignoruję osobę. Nie odnoszę się do niej. Nie odpowiadam jej, nie atakuję. Nie istnieje dla mnie.
o 10 IV inaczej
Zgadzam się, ale ...
19 Listopada, 2019 - 17:42
Brak reakcji może być odbierany jako słabość lub zgadzanie się (bierne) z adwersarzem, więc ja wolę wyrazić opinię o takiej osobie. Można się z nią (opinią) oczywiście nie zgadzać ale dobrze jest to uzasadnić.
W polemikę nie wchodzę bo nie ma płaszczyzny na której można by dyskutować.
Tylko po co wyrażać opinię o osobie...
19 Listopada, 2019 - 17:49
Jesteś w stanie wyrazić opinię o osobie na podstawie jednej czy kilku jej wypowiedzi? Ja nie. Więc jeśli już, to należałoby wyrazić opinię o wypowiedzi, a nie o osobie. I masz rację taką opinię (o wypowiedzi) należałoby sformułować, aby nie było to >> odbierane jako słabość lub zgadzanie się (bierne) z adwersarzem<< :))
o 10 IV inaczej
Ok, racja opinia o wypowiedzi
19 Listopada, 2019 - 17:54
ale znowu ale. Jeżeli ta osoba na okrągło sadzi teksty urągające kulturze i logice to mam prawo już wypowiadać się o osobie głoszącej takie opinie.
I to robię
@Piko
19 Listopada, 2019 - 22:17
Piko, sam robisz celową zadymę obrzucając inwektywami, urągając personalnie błotem, a potem skarżysz się Gawrionowi tworząc listę Nicków kolegów, którzy jakoby cię obrażali. Osobiście nie życzę sobie chłopcze, abyś moje imię kalał mianem prowokatora, bo ja w latach 80-tych goniłem się w Katowicach z ZOMO należąc do NSZZ Solidarność. Wtedy, wielu ludziom, w ten trudny czas pomogłem.Twoje szczeniackie i aroganckie zachowania, nie przystoją patriocie.
ronin
ronin...
19 Listopada, 2019 - 23:14
Widzisz ronin... bo wtedy jedni "ganiali się z ZOMO", a w tym czasie inni zajmowali się ważniejszymi sprawami dla Polski...
Do SOLIDARNOŚCI należało około 10 milionów Polaków, i nikt piersi po medale nie wypina.
Co do pomocy innym, to też nic nadzwyczajnego, bo pewnie jesteś uczciwy i z gruntu dobry chłop.
Niemniej bliżej mi do tego co głosi piko.
Pozdrawiam.
Ok, racja, opinia o wypowiedzi
19 Listopada, 2019 - 18:55
ale znowu ale. Jeżeli ta osoba na okrągło sadzi teksty urągające kulturze i logice to mam prawo już wypowiadać się o osobie głoszącej takie opinie.
I to robię
Wygląda że drobny sukces Konfederacji
19 Listopada, 2019 - 17:45
Berkowicz:
"Właśnie dostaliśmy taki dokument. Horała wycofuje projekt ustawy. Czyżby Konfederacja odniosła pierwszy sukces w blokowaniu szaleństw podatkowych PiS-u?"
Może jest to zapowiedź
19 Listopada, 2019 - 17:52
bardziej konstruktywnej kadencji?
o 10 IV inaczej
Chyba jestem zbyt optymistyczny
19 Listopada, 2019 - 18:00
Większy wpływ na PiS ma jego koalicjant Gowin niż Konfederacja choć wolałbym żeby było odwrotnie.
Pozdrawiam
Romek M & Piko
19 Listopada, 2019 - 19:11
Proszę zauważyć, że kiedy rozwija się merytoryczna dyskusja na niektórych blogach , a szczególnie ze znaczkiem 447, zaraz robi się zbiegowisko i nawalanka. Mnie w dużym stopniu to omijało, chyba tylko dlatego, że mało zamieszczam wpisów, raczej ostatnio komentuję. Tak więc wydaje mi się jednak, że jest tutaj zespół od zadań specjalnych, nawet bez żadnego powodu minusują komentarze i to też tylko wybranych osób. Wszystko to dlatego, że Gawrion jest głuchy na nasze postulaty, nawet nie raczy wyjaśnić dlaczego nie może wprowadzić możliwości blokowania, może rzeczywiście mu nie wolno?
Dzięki Piko, że promujesz tutaj "PAFERE". Znakomici prelengenci, znakomici ludzie. Pan Małek Jan, ponad 90-letni wielki Patriota przylatuje z Kaliforni, aby spotkać się i powiedzieć kilka mądrych zdań do krajowych patriotów. Pan Jan daje świetny przykład młodzieży i nie tylko.
Pozdrawiam
Jerzy
Miałem przyjemność poznać p. Małka
19 Listopada, 2019 - 19:19
Wiekowy człowiek ale daj Boże taka jasność umysłu młodszym.
Wojtek Kubań - prezes fundacji PAFERE jest moim sąsiadem i kolegą z liceum. Znamy się jak łyse konie.
Na ich stronie można pobrać nieodpłatnie pliki pdf z książkami które wydają.
https://ksiazki.pafere.org/
Pozdrawiam
Piko
19 Listopada, 2019 - 19:27
Dziękuję za link.
Jerzy