"Ustawa 447 JUST" – proszę o stanowisko PMM i JK w tej sprawie!
Z mediów dowiadujemy się, że Pani ambasador USA w Polsce Georgette Mosbacher, w wywiadzie, jakiego niedawno udzieliła twierdzi, że intencją ustawy 447 jest tylko i wyłącznie stworzenie raportu na temat tego, co kraje zrobiły w sprawie restytucji mienia po wojnie i nic nie mówi o ewentualnych pieniężnych kwotach odszkodowawczych. Jak jeszcze dodaje Pani ambasador to ma być "jednorazowy raport, który nie będzie wiązał się z żadnymi dalszymi działaniami. On niczego nie dyktuje" [1]
Warto w tym miejscu przybliżyć o co w tej ustawie tak naprawdę chodzi a chodzić może chyba wyłącznie o pieniądze lub ewentualnie przejęcie m.in. polskiego majątku w naturze, być może aby ziścić marzenie części Żydów o powstaniu tzw. Judeopolnii, gdzie żydowskie pochodzenie gwarantowałoby zarządzanie przez Żydów naszą Polską.
Prezydent USA Donald Trump podpisał ową ustawę w maju 2018 roku, którą nazywa się górnolotnie jako ustawę o sprawiedliwości dla ofiar, którym nie zadośćuczyniono (Justice for Uncompensated Survivors Today - JUST) a dotyczy ona jedynie restytucji mienia ofiar Holokaustu. W grudniu 2017 roku ustawę zarejestrowaną w dzienniku ustaw jako S.447 (ustawa Senatu nr 447) jednomyślnie przyjęła izba wyższa amerykańskiego Kongresu, a pod koniec kwietnia 2018 roku także jednomyślnie, przez aklamację, przyjęła ją Izba Reprezentantów. Po podpisaniu ustawy przez D. Trumpa sekretarz stanu USA będzie zobowiązany do przedstawienia w dorocznym raporcie o przestrzeganiu praw człowieka w poszczególnych państwach albo w dorocznym raporcie o wolności religijnej na świecie sprawozdania o realizacji ustaleń zawartych w Deklaracji Terezińskiej. Deklaracja ta, przyjęta w 2009 r. przez 46 państw świata na zakończenie Praskiej Konferencji ds. Mienia Ery Holokaustu, jest niby niezobowiązującą listą podstawowych zasad mających przyspieszyć, ułatwić i uczynić przejrzystymi procedury restytucji dzieł sztuki oraz prywatnego i komunalnego mienia przejętego siłą, skradzionego lub oddanego pod presją w czasie Holokaustu [na podstawie: 1]
Według różnych szacunków ewentualne roszczenia żydowskie wobec Polski mogą sięgnąć nawet 330 mld USD, czyli grubo przeszło 1 bln złotych. I co jest najważniejsze: Żydzi w końcu mogą dopiąć swego tworząc kuriozalne prawo, dające im możliwość uzyskiwania roszczeń za tzw. mienie bezspadkowe a to jest niezgodne z polskim i międzynarodowym prawem.
Niedawno organizowane były przez Polonię Amerykańską marsze przeciw tej ustawie, które były całkowicie przemilczane przez wszystkie media, i te "rządowe, i te "antyrządowe. Pan St. Michalkiewicz ujawnił też notatkę rządową, która jednoznacznie stwierdza, że toczą się jakieś zakulisowe rozmowy na temat tej restytucji prowadzone przez rząd polski oraz amerykańsko-izraelski. Zresztą Pan St. Michalkiewicz od lat wskazuje, że począwszy od 1996 roku Polska jest atakowana jako antysemicka i, że cały czas chodzi o to samo: albo pierwotnie o 65 mld. złotych a teraz o 330 mld. złotych uzupełnionych utworzeniem na wschodnich ziemiach Polski i zachodnich ziemiach Ukrainy wspomnianej wcześniej Judeopolinii, takiej raczej sensu largo chazarskiej niż typowo judaistycznej (to jeszcze żydowski pomysł z lat 1914-1915, kiedy Żydzi myśląc, że I WŚ wygrają Niemcy starali się utworzyć takie państwo pod protektoratem Niemiec).
I chyba zarówno działania polskiej Polonii, jak i wielu filmików na YouTube, gdzie wielu patriotycznych Polaków przedstawiało całe tło owej ustawy spowodowało, iż zdecydowana większość Polaków w kraju obawia się tej ustawy, bowiem w sondażowym badaniu pracowni Social Changes dla wPolityce.pl aż 49% Polaków się jej obawia a przeciwnego zdania jest tylko 13%. Reszta jeszcze nie ma zdania na ten temat i wykluczając nich to ta proporcja wynosi 79 do 21% [2].
Co prawda poseł PiS J. Mosiński a nawet B. Kempa również w portalu wpolityce.pl twierdzą, że tak naprawdę tematu nie ma oraz niepotrzebne są emocje wokół tej ustawy a nawet proponują zajęcie stanowiska w tej sprawie przez szefa MSZ (propozycja Jana Mosińskiego) [3], tyle tylko, że jest to unikanie tak naprawdę ogólnonarodowego dyskursu w tej materii. Nadzieją zostaje jeszcze Marsz organizowany przeciwko tej ustawie w Warszawie w dniu 01.05.2019 (Sąd odrzucił decyzję o zablokowaniu marszu podjętą przez R. Trzaskowskiego pełniącego obowiązki prezydenta Warszawy).
Na koniec mam pytania do Pani Ambasador USA:
1) Skoro cała sprawa ma charakter jednorazowy i chodzi w niej tylko i wyłącznie o stworzenie raportu na temat tego, co kraje zrobiły w sprawie restytucji mienia po wojnie i nic nie mówi o ewentualnych pieniężnych kwotach odszkodowawczych to po co w ogóle powstawała ta ustawa? Czy nie mogło to być decyzja na niższych szczeblach?,
2) Dlaczego ta ustawa dotyczy jedynie ofiar żydowskiego Holocaustu a nie dotyczy polskiego i innych narodów, które ucierpiały i zginęły oraz utraciły majątki w czasie II WŚ z rąk niemieckich, pozostawiając m.in. swoje mienie bezspadkowym? I czy czasem to nie Niemcy powinny płacić ewentualne odszkodowania? ,
3) A co z restytucją mienia i odszkodowaniami, które też powinny dotyczyć innego agresora współwinnego za wybuch II WŚ, czyli Związek Sowiecki?
Doprawdy takie kluczenie i bagatelizowanie sprawy zarówno przez panią Ambasador, ale też przez polskie władze nie uwłacza naszej Ojczyźnie i Polakom, jako państwu i narodowi, który najbardziej ucierpiał w czasie panoszenia się dwóch totalitaryzmów: narodowo-socjalistycznego nazizmu i klasowo-socjalistycznego komunizmu?
Polskie roszczenia wobec Niemiec mogą sięgnąć około 3 bilionów złotych, roszczenia wobec Sowietów są na razie trudno-policzalne. Jeżeli więc Niemcy i Sowieci zapłacą nam odszkodowania za II WŚ, to my możemy przecież przekazać ich część narodowi żydowskiemu. Nieprawdaż. I tylko wtedy i tylko w taki sposób, i tylko tak należy negocjować z "odszkodowawczą" częścią środowiska żydowskiego.
Kończąc. Uważam, że to nie szef MSZ a jedynie premier i szef PiS-u powinni wypowiedzieć się na temat ustawy 447 JUST a nie jakiś minister (choćby ten), bo tu chodzi o przyszłość Polski. Idealnym momentem byłaby ostatnia konwencja ZP, której motywem (jak w przypadku Euro) byłby motyw stosunku Polski do tej ustawy.
[1] https://wpolityce.pl/polityka/444296-mosbacher-ustawa-447-niczego-nie-dy...(link is external)
[2] https://wpolityce.pl/polityka/444385-sondaz-dla-wpolitycepl-polacy-mocno...(link is external)
[3]https://wpolityce.pl/polityka/444441-mosinski-komentuje-sondaz-dla-wpoli...(link is external)
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4269 odsłon
Komentarze
@krzysztofjaw
28 Kwietnia, 2019 - 22:00
Od 1949r kiedy powstał Izrael żaden z premierów czy prezydentów tego kraju nie wystawiał "faktury" za mienie pozostawione przez żydów czy to w Polsce czy w innym kraju.
Więc skąd te liczby, skąd ten wrzask.
Czy to Premier bądź Prezydent RP ma wchodzić w polemikę z jakimś podrzędnym urzędnikiem, "historykiem" czy pierwszym lepszym rabinem czy nawet ambasadorem
Jest jakąś zasada w dyplomacji czy jej nie ma ?
Pozdrawiam
Husky
28 Kwietnia, 2019 - 22:25
Masz dużo racji, ale sprawy posunęły się już zbyt daleko. To prezydent USA podpisał tą ustawę, więc może i prezydent Polski winien ją skomentować a nie nawet premier. Jest to bardzo niebezpieczna ustawa. I akurat ten argument do mnie dociera. A poza tym jasne stanowisko "ucięłoby" krytykę wielu wobec PiS.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
@krzysztofjaw
28 Kwietnia, 2019 - 22:36
Od 1989r mieliśmy rządy czerwonych,nijakich czyli PO i teraz PIS
Żaden rząd nie miał i nie ma zamiaru cokolwiek im płacić i jest to dla mnie sprawa zamknięta.
Myślę że te "trzymanie ręki na pulsie" to woda na młyn dla wszelkiej maści skrajnych żydowskich nacjonalistów.
Im ta narracja pasuje.
Pisać,pisać,pisać
Powtarzam NIGDY nie dostaną ani centa, bo za co
Pozdrawiam
ps.
Act447 nie dotyczy tylko Polski
Czy w innych krajach też jest taka histeria ?
Nie
Mają to w dupie
Jesteś naiwny jak
29 Kwietnia, 2019 - 03:19
małe dziecko, albo starasz się tak jak i rządzący oszukać Polaków. Gdy sprawa ograbienia Polaków na bilion zł zaczęła wydobywać się na światło dzienne i polonijni działacze informowali kongresmanów o zamiarach ograbienia Polski przez Izrael i żydowskie organizacje, rząd Morawieckiego wysłał do Waszyngtonu Marka Magierowskiego aby sabotował działania Polonii.
Następnym "krokiem" rządu, rządowych mediów, a także tych antyrządowych była próba przemilczania roszczeń. Gdy na temat roszczeń mówi się coraz częściej, rządzący mówią, że nas to nie dotyczy, czyli okłamują Polaków. Czy taka ustawa powstaje tylko dla samego powstania? Czy Pompeo pogania rządzących w sprawie złodziejskich roszczeń tak dla zabawy? Czy nie zauważyłeś, że "Żorżeta" co innego mówiła na temat roszczeń jeszcze kilka tygodni temu, a co innego mówi teraz gdy ten temat staje się coraz bardziej gorący?
Dlaczego na temat ustawy wypowiadają się pojedyńczy posłowie, a nie ma jasnego, stanowczego stanowiska rządu w tej sprawie? Dlaczego policja filmuje (i to nie potajemnie) ludzi organizujących zbieranie podpisów przeciwko ustawie S447, a także podpisujących? Czy dokument przedstawiony przez Stanisława Michalkiwicza nie otworzył Tobie oczu? Jeżeli nie, to powinienneś umówić się na wizytę u jakiegoś okulisty.
To co dzieje się na ten temat w Polsce nazywasz histerią, kim Ty jesteś? Nie rozumiesz dlaczego Rosji, ani Białorusi nie odważają się atakować? Na całym świecie i w Izraelu żydzi rozpętali antypolską kampanię, nie wiesz dlaczego, czy udajesz, że takiej kampanii nie ma?
Polsce grozi bardzo niebezpieczna, nowa okupacja, czy Ty tego naprawdę nie widzisz? Czy nie wiesz co dzieje się na lotnisku w Rzeszowie?-ja mieszkam za oceanem, ale wiem. Czy nie widzisz, że sam Duda daje wrogom Polski materiał do ataków na Polskę i Polaków? Nie słyszysz jak kłamie i zmienia historię Polski? To nie ten sam człowiek jakiego znamy z kampanii wyborczej, jest oszustem i kłamcą.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Huski albo tu reprezentuje syjonistyczna mafie,ktora chce okrasc
29 Kwietnia, 2019 - 05:54
za pomoca USA Polske tak ze ja faktycznie przejmie razem z niewolniczym narodem ,albo reprezentuje srednie pojecie polowy Polakow o tej niebezpiecznej sytuacji, gdyz jest od lat otumanaiana przez wszelkie oficjalne mendia wlacznie z obecnymi panstwowymi.
To co sie dzieje teraz w Polsce to juz nie Polska tylko POLIN w ktorym rzadzi Daniels gubernator zydowski na POLIN a PISowski rzad na kleczkach w pospiechu wykonuje rozkazy MOSADowskiego agenta patrz sledztwo wsprawie kukly Judasza i zrobienie z tego antysemickiego zajscia oraz zrobienie z Marzanny zydowki ktorej tez nie bedzie mozna utopic,sciga sie polskich artystow za teksty piosenek dopatrujac sie w nich antysemickich mysli albo wlamuje sie do niezaleznej telewizji W REALU i kradnie kamere nie mowiac ze sie skazuje za nic dziennikarza Role.To juz jest panstwo totalitarne podelegle pod obcego zaborce.Za nasze pienizdze pasie sie zydoskie antypolskie oragnizacje i tworzy antypolskie filmy.A Judaczewski wymysla niwa historie i klamie na niekorzysc Polakow.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Tu nie ma co komentować...28 Kwietnia, 2019 - 22:53
tylko trzeba płacić.
Już ichniejsze kancelarie adwokackie to załatwią...tak jak załatwiły Szwajcarię.
https://www.youtube.com/watch?v=iIKOLmuzJ2U
Verita
@Verita
28 Kwietnia, 2019 - 23:39
Komu?
Kiedy?
Ile?
coś więcej proszę
czy przelewem, czy gotówką ,czy w złocie
za potwierdzeniem odbioru?
@Husky
2 Maja, 2019 - 12:06
Odpowiedź jest prosta:
1. Światowy Kongres Żydów oraz inne federacje, stowarzyszenia i izraelskie podmioty posiadające osobowość prawną, może też osoby fizyczne będące obywatelami Izraela.
2. Po wprowadzeniu w Polsce ustawy legalizującej ten proceder. W naszych warunkach to może być rozpoczęte jutro.
3. To było już mówione - ok. 300 mld dolarów.
4. Może być w gotówce, złocie, mieniu komunalnym i państwowym (spółki, nieruchomości), ziemi.
Jeszcze jakieś pytania?
Maciek
// Po wprowadzeniu w Polsce
2 Maja, 2019 - 12:12
// Po wprowadzeniu w Polsce ustawy legalizującej ten proceder. W naszych warunkach to może być rozpoczęte jutro.//
No właśnie
po?
Czy za PIS?
jeśli tak to to mośki będą długo czekać
kolejne 70 lal
//jeśli tak to to mośki będą długo czekać
2 Maja, 2019 - 12:44
Skąd taka pewność, że PiS swoim zwyczajem w jedną dobę nie machnie właściwej ustawy?
//kolejne 70 lat//
Nie przewiduję władzy PiS więcej niż w następnej kadencji. A już w najbliższej, pewnie nie będą mogli rządzić bez koalicjanta. Dlatego tak bardzo zwiększyły się naciski, bo następna ekipa może bez większych problemów jasno i bezwzględnie powiedzieć: NIE
Maciek
Autor
29 Kwietnia, 2019 - 04:46
"Jeżeli więc Niemcy i Sowieci zapłacą nam odszkodowania za II WŚ, to my możemy przecież przekazać ich część narodowi żydowskiemu. Nieprawdaż. I tylko wtedy i tylko w taki sposób, i tylko tak należy negocjować z "odszkodowawczą" częścią środowiska żydowskiego."
Jest to bardzo niebezpieczne i niemądre twierdzenie. Daje środowiskom żydowskim argument, że w ten sposób potwierdzamy fakt iż im się należy od nas zwrot mienia bezspadkowego. Chyba że Autor uznaje roszczeenia te za zasadne i zgodne z prawem.
Pozdrawiam
Jerzy
Jerzy
amero i wszyscy
29 Kwietnia, 2019 - 18:54
Kompletnie te roszczenia uważam za bezzasadne, tyle tylko, że próbuję "na silę" znaleźć jakieś rozwiązanie. Ma racje Roman, że teraz mamy przyspieszenie jakiego nie było. Żorżeta czy Daniels, czy jakiś doradca rządu USA od tych spraw to już najazd niemal.
Ale... mamy do wyboru: kondominium niemiecko-rosyjskie lub kondominium amerykańsko-izraelskie. Co jest lepsze dla Polski i Polaków, bo nie jesteśmy póki co mocarstwem?
Pozdrawiam
krzysztofjaw
uważam za bezzasadne
29 Kwietnia, 2019 - 19:18
i co z tego? Pan myśli, że to, co Pan uważa jest istotne dla PIS i "przyjaciół"? To ufność bezgraniczna na granicy naiwności. Przykro mi... przekona się Pan, że tym razem "wiarygodność" pozostanie w słowach. Takie więzi...
"Ale... mamy do wyboru: kondominium niemiecko-rosyjskie lub kondominium amerykańsko-izraelskie" nie my ale Pan!.
Skoro tak, to nie ma co pisać o 447 !
CISZA
krzysztofjaw
29 Kwietnia, 2019 - 20:12
Nie można uznawać roszczenia za bezsasadne i jednocześnie szukać sposobu aby jednak je spłacać.
Przyznasz chyba, że twierdzenie to jest wbrew ludzkiej logice. Wystarczy już mieszania ludziom w głowach, byliśmy poddawani tym zabiegom od czasu II Wojny i wreszcie my, ludzie tej pierwszej Solidarności poświęcaliśmy często dobro naszych rodzin, a niektórzy nawet życie, abyśmy mogli wreszcie wyrażać się mową naszych wspaniałych przodków, u których czarne było zawsze czarne, białe białym i tak znaczyło tak a nie zawsze znaczyło nie. Więc przywróćmy naszym słowom jedyność i prawdziwość tak jak to pisał jeden z naszych wieszczy:
Lecz nade wszystko- słowom naszym ,
Zmienionym chytrze przez krętaczy,
Jedyność przywróć i prawdziwość:
Niech prawo zawsze prawo znaczy,
A sprawiedliwość- sprawiedliwość.
Pozdrawiam
Jerzy
Jerzy
@ Amero
29 Kwietnia, 2019 - 21:23
Witam! Bardzo szczęśliwe postrzeganie życia. Mam podobne spojrzenie. Niestety wieloletnie uprawianie propagandy zamuliło w umysłach znaczenie słowa prawda. Neoliberaliści wręcz hołubią kłamstwo, jako skuteczny sposób uprawiania polityki. Celowo rozmywa się różnice między prawdą, a kłamstwem. Wręcz propaguje się, jak coś niewinnego, jak coś co trafia do młodych, jako wzorzec i owoc nowoczesnej cywilizacji. Temu się trzeba mocno sprzeciwić, wracając do korzeni tradycji wychowawczych naszych przodków. Pozdrawiam!
ronin
Ronin
30 Kwietnia, 2019 - 03:04
No właśnie, dobrze to ująłeś, " Celowo rozmywa się różnice między prawdą, a kłamstwem. Wręcz propaguje się, jak coś niewinnego, jak coś co trafia do młodych, jako wzorzec i owoc nowoczesnej cywilizacji. "
Więc dawajmy młodym przykład, bo kto jak nie my. Musimy się spieszyć, bo ci krętacze wysforowali się przed nas daleko. Przecież młodzież mamy wspaniałą, kochaną, wystarczy popatrzeć na Warszawę 11 listopada.
Pozdrawiam serdecznie
Jerzy
Jerzy
Niebezpieczeństwo
30 Kwietnia, 2019 - 02:11
"Jest to bardzo niebezpieczne i niemądre twierdzenie. Daje środowiskom żydowskim argument, że w ten sposób potwierdzamy fakt iż im się należy od nas zwrot mienia bezspadkowego."
Dokładnie tak.
W cywilizowanym systemie prawnym oraz prawie międzynarodowym nie ma czegoś takiego jak dziedziczenie plemienne. I tego należy się twardo trzymać. Wszelkie inne kombinacje w starciu z żydowską perfidią i przebiegłością nie mają żadnych szans i doprowadzą nas do katastrofy.
I refleksja przy okazji - największym niepokojem napawa mnie tyle sama ustawa 447 co fakt, że (co najmniej na odcinku Europy Środkowej) USA stoczyły się do roli bezwolnego narzędzia realizującego politykę i interesy żydowskie. Bardzo źle to rokuje na przyszłość bo chyba jeszcze nigdy w historii interes Polski nie był tak drastycznie sprzeczny z interesami realizowanymi przez Waszyngton.
Na marginesie...
30 Kwietnia, 2019 - 02:04
"uzupełnionych utworzeniem na wschodnich ziemiach Polski i zachodnich ziemiach Ukrainy wspomnianej wcześniej Judeopolinii, takiej raczej sensu largo chazarskiej niż typowo judaistycznej (to jeszcze żydowski pomysł z lat 1914-1915, kiedy Żydzi myśląc, że I WŚ wygrają Niemcy starali się utworzyć takie państwo pod protektoratem Niemiec)."
Wiele wskazuje na to, że ten pomysł na niemiecko-żydowską współpracę wcale nie trafił do lamusa tylko jest obecnie realizowany. Mam coraz silniejsze przeświadczenie, że to jest klucz do zrozumienia naszej dzisiejszej sytuacji jak również wyjaśnienia wielu pozornie niezrozumiałych działań i zaniechań obecnej władzy (zresztą nie tylko, bo tłumaczy również np. zadziwiające nagłe wycofanie przez Niemców Tuska z Polski i otwarcie w ten sposób PiSowi drogi do władzy).
"Warto w tym miejscu
30 Kwietnia, 2019 - 05:34
"Warto w tym miejscu przybliżyć o co w tej ustawie tak naprawdę chodzi a chodzić może chyba wyłącznie o pieniądze lub ewentualnie przejęcie m.in. polskiego majątku w naturze, być może aby ziścić marzenie części Żydów o powstaniu tzw. Judeopolnii, gdzie żydowskie pochodzenie gwarantowałoby zarządzanie przez Żydów naszą Polską."
Wystarczy popatrzeć na Ukrainę - Waltzman vel Poroszenko zawarł umowę z Israelem o osiedlaniu się żydów w południowej części (na razie) Ukrainy. "Niestety, mnie był czystej krwi Żydem" więc musiał ustąpić miejsca naturalnemu Żydowi i mamy pełną obsadę. A jak jest w Polsce? Na razie podobnie jak za Poroszenki na Ukrainie, Prezydent tylko "więzami" jest spokrewniony ale już Premier ma część "właściwych korzonków", z "Naczelnikiem" też sprawa niejasna, Odessa i okolice były typową pozostałością chazarską. Być może kroi się projekt większy niż Judeopolonia - odbudowa Chazarii.
Odświeżam hasło sprzed przeszło lat - DO OBRONY POLSKI - SZYKOWAĆ "KAŁACHY"!
antyleming
W rzeczy samej
1 Maja, 2019 - 02:58
Od czasu do czasu napomyka się o Jedeopolonii, a rzeczywisty projekt może być znacznie szerszy.
Przy okazji można się też zastanowić po co tak naprawdę Żydzi hodują banderowców i do czego zamierzają ich użyć.
Panie
30 Kwietnia, 2019 - 19:32
Krzysztofie.
Dziwi mnie że to Pan neutralizuje napad żydów na Polskę.
Raczej nie powoływał bym się w linkach na "w polityce.pl" to szczujnia żydowska.
Na koniec pisze Pan że gdybyśmy dostali od Niemców i Ruskich odszkodowanie podzielilibyśmy się z żydami............?????
Żydom nie chodzi o to by dzielić sie z kim kolwiek.NIGDY. A po drugie z jakiej racji mamy dzielić się z nimi.???
Przecież mordercami w NKWD na stanowiskach kierowniczych i wykonawczych byli żydzi....To co oni nam zapłacą za naszych Narodowych Bochaterów których nam wymordowali>>>>?????
Coś Pan cieńko temat rusza.Proponuje sięgnąć do żródeł w tym temacia.A najlepiej do świadków.
By nie nazwano Pana kisielowym Grossem. Ani Kisiel ani Gross.
W mojej rodzinie. w Wilnie w 1946 r Żyd zastrzelił na ulicy mego krewnego.Za co??????Bo był w AK
Żadnej sprawy nie było,wyroku itp.Ot zabił "psa" i nic takiego.I co ja mam zapomnieć?????A jak za kilka miesięcy mnie żyd zastrzeli na ulicy bo mu w oczy powiem że jest z nacji morerców.
W Ostaszkowie też w zbiorowej mogile jest mój krewny.I jak trzeba będzie poświęce swoje truchło dla OJCZYZNY POLSKI.
Czyli to samo robie co żyd dla swojej ojczyzny.To co jestem antysemita.Przecież nie robie nic co by nie robili żydzi,w niczym nie naruszam ich prawa.Przekładam je tylko nie na Izrael, a na POLSKĘ.
Mateo
Mateusz555
30 Kwietnia, 2019 - 23:44
Zgadzam się z Panem, że ten temat "ruszam cienko". Ale jest tak ze względu na fakt, że mamy do wyboru: albo koalicję Rosja-Niemcy albo koalicję USA-Izrael. Nie wiem co jest lepsze. I zapewniam Pana, że wolałbym abyśmy wybrali opcję polską, ale jesteśmy jak na razie za słabi geopolitycznie...
Wielu komentatorów zwraca mi uwagę, że nie można tworzyć precedensu oddawania czegoś komuś bez spadku. I ja się z tym zgadzam...
Więc może namówmy Żydów, żeby te 330 mld żądali od Niemiec... a wtedy koalicja z USA-Izrael miałaby sens.
Błędem Kazimierza Wielkiego było nadanie przywilejom Żydom i ugoszczenie ich w Polsce wtedy, gdy byli wypędzani ze wszystkich krajów Europy. Zero wdzięczności i oni sobie ubzdurali jakąś Judepolonię i chyba to jest clou calłgo ich zachowania.
Na koniec. Postaram się być na marszu organizoanym przez Jakubiaka, nardodowców, Brauna i Liroya.
Pozdrawiam
Polecam mój przedostatni tekst na temat Talmudu
krzysztofjaw
Opcje
1 Maja, 2019 - 02:45
"mamy do wyboru: albo koalicję Rosja-Niemcy albo koalicję USA-Izrael. Nie wiem co jest lepsze."
- -
Przez lata przywykliśmy do takiego myślenia i nawet można było mieć złudzenia. Dzisiaj już jednak jasno widać, że oba warianty są dla nas równie groźne i śmiertelne. Więc to tak jakby się zastanawiać czy lepiej jak nas powieszą czy może rozstrzelają. To nasze myślenie trzeba jakoś zasadniczo zmienić, ale recepty niestety nie mam...
Poza tym, nam się wydaje, że wybieramy jakieś opcje, a oni ponad naszymi głowami prawdopodobnie i tak są dogadani. Świadczą o tym różne dziwne rzeczy, od zgodnego zwalczania sił patriotycznych, przez parasol ochronny nad niemiecką agenturą aż po odpuszczenie Ziem Zachodnich i głównych "niemieckich" miast z Wrocławiem i Gdańskiem na czele. Tego racjonalnie w inny sposób wyjaśnić się nie da, bo bajki o nadzwyczajnej nieporadności czy ciągłych "pomyłkach" trudno już traktować poważnie.
Dość często znajduję opinie,
2 Maja, 2019 - 11:48
Dość często znajduję opinie, że jesteśmy "za słabi geopolitycznie". Poproszę o jakieś uzasadnienie, może link.
Ja znalazłem po krótkim poszukiwaniu takie stwierdzenie: "Geopolityka nie jest obiektywną nauką, która niby odkryła odwieczne prawa, lecz powstałą w specyficznym momencie (przełom XIX i XX w.), opartą o darwinizm społeczny ideologią, mającą legitymizować imperializm europejski".
Wiadomo, że z dołu gorzej widać, ale nie sądzę, aby Polski nie było stać na wyzwolenie się spod buta ciemiężycieli.
Mam nadzieję, że uda mi się wybrać na marsz 11 maja.
Pozdrawiam.
Maciek
447 to koń trojański.
2 Maja, 2019 - 11:20
Nic dodać nic ująć !.
Zakamarnik