...."Pokazał nam Bonaparte, jak zwyciężać mamy"......
Zapoznałem się z wieloma komentarzami na różnych prawicowych forach, lewackie mnie nie interesują, dotyczącymi okupacji PKW. Generalnie dzielą się na popierające i potępiające Niemalże epokowe odkrycie, nieprawdaż?
To co napiszę jest moim punktem widzenia na to co się stało. Dobrym czy złym, ale moim, widzianym z oddalenia około 10 tys kilometrów. Wielu w przeszłości zarzucało mi, że w zasadzie to nie mam żadnego prawa wypowiadać się na tematy dotyczące Polski. Argumenty były zawsze te same. W moim odczuciu potwornie śmieszne, aroganckie, powiedziałbym fobiczne. To, że dojdzie do sytuacji obecnie panującej w Polsce ostrzegałem na Blog-n-roll, ostrzegałem niemalże rok temu, że być może trzeba będzie zapłacić najwyższą cenę za zgnuśnienie, za brak ostrej reakcji. Ostrzegałem, że to może doprowadzić do sytuacji, gdzie słowa "bo wolność, krzyżami się mierzy" mogą mieć bardzo realny wyraz. Napisałem, o zmarnowaniu przez przytłaczającą większość Polaków już istniejących krzyży. Krzyży które wyrastały jak grzyby po deszczu na polskiej ziemi od 1939 roku. Ostatnim zrywem był zryw z 1980 roku, a od 1981 roku zaczęły wyrastać nowe krzyże. Te prawdziwe, i te ... trochę mniej prawdziwe, ale bardzo bolesne. Więzienia, pobicia, wymuszona emigracja. Reakcja? Zostałem niemalże rozszarpany przez "patriotów" na blog-n-roll. Nie chcę i nie będę wymieniał ich nicków, bo i po co? W każdym razie zakończylem swoją współpracę z tym portalem. Najciekawsze zostawiam na koniec. Dzisiaj, po raz pierwszy od badzo długiego czasu zajrzałem tam. I co się okazuje, niektórzy "patrioci", którzy mnie rozszrpywali w owym czasie, tak jakby nieco zmienili front.
Ale do rzeczy. Nie wiem na ile decyzja o okupacji była powzięta pod wpływem chwili, a na ile przygotowana i przemyślana. W pierwszym przypadku oznaczałoby to , że.... ujawnili się LIDERZY zdolni poprowadzić ludzi do czynu. W drugim przypadku oznaczałoby to, że LIDRZY zadecydowali się ujawnić w bardzo dobry ostry sposób. W każdym razie EWA STANKIEWICZ i GRZEGORZ BRAUN są ludźmi, LIDERAMI, wokół których mogą zacząć się zbierać ludzie czynu, gadaczy można spokojnie zostawić z tyłu.
Znamienne są dwie rzeczy, liderów RN zabrakło w momencie wejścia do PKW pierwszej grupy ludzi, dopiero później doszli do wniosku, że wypadałoby się dołączyć. Lepiej późno niż wcale. Ludzie zgromadzeni pod PKW w pewnym momencie poprostu rozeszli się niczym pospolite ruszenie pod Ujściem. Wniosek. Przywódcy RN nie są w stanie poprowadzić "na barykady". Drugi wniosek Takie akcje w przyszłości powinni przeprowadzać wyselekcjonowani i przygotowani ludzie. Wiadomo już kto jest kto. Wiadomo, że Ewa Stankiewicz i Grzegorz Braun będą musieli zrobić następny krok. Sytuacja wymaga radykalnego działania, co wcale nie oznacza podkładania bomb, ale zdecydowanego działania. Sytuacja wymaga, aby przestać się obawiać prowokacji, a zacząć prowokować do starć ulicznych. Politycy POPSL muszą poczuć, że ziemia zaczyna palić im się pod nogami. Niestety są tylko dwa wyjścia, albo my zostaniemy zniszczeni, albo my zniszczymy ich. Trzeciego już nie ma.
Bandyci z PO i PSL doprowadzili do sytuacji gdzie żadna demokracja nie ma nie tylko zastosowania, ale również żadnych szans. I o ile poprzednie zamachy stanu były robione jeszcze w białych rękawiczkach, o tyle ostatnie fałszerstwo wyborcze jest zrobione arogancko i po chamsku. Ten zamach stanu jest zrobiony przez chamów od cepa, a to powinno już obrazić nie tylko prawicę, ale każdego w miarę inteligentnego człowieka, niezależnie od tego jakie poglądy wyznaje, lewicowe czy prawicowe, lemigowate czy olewjące, narodowe czy anty, semickie czy antysemickie. Powtarzam, nieistotne. Cham, prostak, kołtun, bandzior i złodziej nie powinien mieć żadnych możliwości kopania nas po "klejnotach rodzinnych". A właśnie do tego doszło!
Co do PiS, niestety oblał egzamin ze zdecydowania. W przypadku PiS, będącym częścią systemu, taka jest prawda, najlepszym wyjściem, jeżeli nie zechcieli zdecydowanie poprzeć wybuchu naturalnego gniewu, byłoby zachować milczenie. Zamiast potępienia wystarczyłoby powiedzieć, że my jako PiS jesteśmy za demokracją, a jako że nie wiemy dokładnie co się stało i musimy najpierw to zbadać...... itd, itd. Potępiając zajęcie PKW PiS zamknął sobie drzwi do bycia rozjemcą, zraził do siebie bardzo dużą część ZDECYDOWANEGO ELEKTORATU, który dotychczas popierał PiS. Obawiam się, że przełoży to się na najbliższych wyborach, naprawdę niekorzystnie dla PiS. Sytacja poprostu przerosła PiS. Niestety, nie po raz pierwszy. Wygląda na to, że stratedzy PiS są kompletnie nie przygotowani do wzięcia spraw w swoje ręce. Pragnę tylko przypomnieć, że bezpośrednią przyczyną porażki wyborczej w 2007 roku, był właśnie brak zdecydowania i niemożność przwidywania skutków powziętych decyzji. Sztandarowym wręcz idiotyzmem jaki zrobił PiS było przepraszanie Tuska za słowa Jacka Kurskiego. Okazało się później, że dziadek Tuska nie był w Wehrmachcie, był w SS, na co dowody mieli Rosjanie, i w pewnym momencie je ujawnili. Dla przypominienia, do SS szli tylko wyselekcjonowani ludzie z wyselekcjonowanych ochotników. PiS podkulił ogon... i od tamtego czasu biega z podkulonym ogonem. Tamta decyzja doprowadziła do niebotycznego zadufania w siebie PO. Druga decyzja o zaniechaniu przeprowadzenia lustracji i dekomunizacji była bezpośrednią przyczyną Mierosławca i Smoleńska. Nastęna, upomnienie profesor Pawłowicz. I w końcu ostania decyzja, potępienie okupacji PKW. To był już nie strzał w swoją stopę, to odstrzelenie własnej d.......
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6655 odsłon
Komentarze
Zaczynamy całkiem nową partię
25 Listopada, 2014 - 09:53
"Bandyci z PO i PSL doprowadzili do sytuacji gdzie żadna demokracja nie ma nie tylko zastosowania, ale również żadnych szans".
Pozdrawiam
miarka
@ miarka
25 Listopada, 2014 - 11:46
A więc. Zadaję Ci to samo pytanie, które zadałem, TzW. Jak TY to sobie wyobrażasz.
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Jurand
25 Listopada, 2014 - 15:22
Właśnie w tym temacie przygotowałem wpis pod tytułem "Prowokatorzy". Za chwilę go edytuję.
pozdrawiam
miarka
Już mogę odpowiadać
25 Listopada, 2014 - 19:08
... - wpis puściłem
Przede wszystkim, to mam inne podejście do tematu prowokacji. Ty jesteś na prowokacje otwarty, a więc nastawiasz się na wiele akcji. Ja odwrotnie - zamknięty. Prowokacji unikać. - Przyjęcie prowokacji jest możliwe, ale tylko po to, żeby Z POZYCJI SIŁY DUCHA zaraz ją zamienić w:
1/ - mobilizację Narodu do działań przyszłych
2/ - przejmowanie władzy - już (przy czym to tylko w przypadku stwierdzenia posiadania dość sił fizycznych albo do zwycięstwa, albo do przetrwania okresu mobilizacji i doczekania się pomocy, na którą jest mocna nadzieja. Odwrotu być już nie może.
Moja obserwacja wynika głównie stąd, że prowokatorzy podejmując swoją akcję czują się silni - ale na już. Naszą zaś rolą jest im udowodnić, że się mylą i albo wyłożyć ukryta atuty na stół już, albo spokojnie gromadzić siły i szukać wsparcia.
Pozdrawiam
miarka
@ miarka
26 Listopada, 2014 - 03:56
Przygotowuję odpowiedź. Chciałem bardzo krótko i bardzo treściwie, ale się nie dało. Jak zacząłem czytać tą krótką odpowiedź to sam nic nie zrozumiałem, a więc doszedłem do wniosku, że musi to być wpis. Przepraszam.
Pozdrawiam.
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Dopóki "elyty" NP będą dawać pały...
25 Listopada, 2014 - 20:38
panu Szumskiemu za wpis o palicocie...nic nie zdziałamy.To jest POlski POtryiotyzm.Pozdrawiam p.Aleksandra.
Verita
Przepraszam...
25 Listopada, 2014 - 21:14
chodzi oczywiście o p. Aleksandra Szumańskiego,niezastąpionego.
Verita
Jurand
25 Listopada, 2014 - 10:22
Witaj
Parę uwag.
Ja też często bywam 10 tysięcy kilometrów od domu. I pragnę cię zapewnić, że to wyostrza zmysły i oczyszcza oceny z codziennego subiektywizmu. Więc tylko idioci, albo ludzie nieprzychylni moga tego argumentu użyć.
....................
Podobnie, jak ty byłem strasznie atakowany, za ideę, którą również nazwałem - "...bo wolność krzyżami się mierzy...".
Wrzask był okrutny, również tu na niepoprawnych. Gdy już dwa lata pisałem, że "Siłą odpowiedzieć na siłę; gdy wspominałem Monte Cassino, to tchórze i defetyści wrzeszczeli na mnie, że chcę rozlewu polskiej krwi i wytłuc młodzież na barykadach,
Durni, nie pojmowali, że albo wielkie protesty, albo będziemy niewolnikami w kondominium. Cóż, ciepła woda i grill zabełtały im w głowie.
...................
PiS jest obecnie bardzo marny. Tylko... nie ma nic w zamian! I to jest nasza tragedia
Pozdrawiam serdecznie
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Ja za swoje głoszone w
25 Listopada, 2014 - 10:40
Ja za swoje głoszone w różnych wersjach : NIE MA WOLNOŚCI BEZ POŚWIĘCENIA, POTU, KRWI I ŁEZ, jestem szykanpwany od 4 lat.
Ale nie róbmy z siebie męczenników Jazgdyni. :) Nie wszyscy dojrzeli, żeby oczywiste prawdy zrozumieć. W końcu 70 lat wybijania i niszczenia inteligencji polskiej zrobiło swoje. Dajmy czas, tym którzy pozostali. Może potrzebują jeszcze z dwa pokolenia, żeby powstała nowa inteligencja patriotyczna.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@TzW
25 Listopada, 2014 - 11:37
Masz rację.
Umysłu niewolników nie można tak szybko zmienić.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni
25 Listopada, 2014 - 11:55
Uczciwie mówiąc jestem już naprawdę zmęczony tym wszystkim. Prawie 38 lat spędzonych na zmaganiach. W pierwszych kilku latach, zanim wyjechałem, zwiedzałem różne przybytki, znosiłem niezapowiedziane wizyty itd.
Kiedyś nawet próbowałem wytłumaczyć różnego rodzaju "patriotom" to co Ty mówisz, że z daleka widać o wiele lepiej, dawałem przykład zatłoczonego pokoju w którym ktoś stoi z nosem przy ścianie a ktoś kto opuścił ten pokój widzi cały pokój, nie tylko 2 centymetry kwadratowe. Niestety nie docierało.
Teraz nie ma już sił, zdrowia i naprawdę coraz mniej ochoty.
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Czas na radykalizację
25 Listopada, 2014 - 11:30
Dlaczego Jurandzie kopią nas po 'klejnotach" ?
Dlatego, ze większość zindoktrynowanej kaczyzmem prawicy stoi na jednej nodze, czyli za PiS. Zaś druga częśc, ta budząca się z kaczystowskiego letargu, w rozkroku, czyli jedną nogą z przywiązania "jeszcze" za PiS, a drugą "już" w próżni.
TĘ PRÓŻNIĘ NALEŻY JAK NAJSZYBCIEJ ZAPEŁNIĆ I ZBUDOWAC OPOKĘ NA KTÓREJ MOŻEBY WSZYSCY STANĄĆ.
NIE MA INNEGO WYJŚCIA NIŻ BUDOWANIE OPOKI I DĄŻENIE DO KONFRONTACJI. CZAS SIĘ RADYKALIZOWAĆ
- oto słowo moje
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@ TzW
25 Listopada, 2014 - 11:43
Masz rację. Wiem o tym. W pewnym momencie myślałem, że tą próżnię zapełni RN. Niestety, kiedy poznałem nazwiska przywódców wiedziałem, że nic z tego nie będzie. A więc jak Ty to sobie wyobrażasz. Gdzie i kto ma budować tą opokę. Osobiście widzę kilkoro ludzi którzy mogliby zacząć budować, ale jakoś są dziwnie wstydliwi. Może teraz zaczną coś robić. Z chęcią się dołożę, chociaż z daleka, i znam kilku innych, którzy bardzo chętnie się dołożą.
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika tańczący z widłami nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Novum25 Listopada, 2014 - 16:15
Co zrobić ? Oto jest pytanie.
"Mądrych" recept z pewnością znalazłoby się wiele, ale osobiście wydaje mi się, że najważniejszą i przełomową receptą jest
ZACZĄĆ WSZYSTKO OD NOWA. PRZEORGANIZOWAĆ SIĘ :
- oddolne budować struktury, na bazie miejscowości - powiatu- województwa - kraju
- konsekwentnie i z uporem organizować pikiety, marsze, polityczne pikniki i demonstracje.
PiS jako opozycje rzekomą i kolaborującą należy wyłączyć z tego procesu.
------------------------------
Przelała się czara goryczy. Do tej pory usadowieni w Polsce rezydenci pluli na nas ukradkiem. Jednak bierność i pokora narodu rozzuchwaliła ich do tego stopnia, że zamiast respektu poczuli do Polaków pogardę i plują nam już prosto w twarz.
SZUKAĆ ZAUFANYCH LUDZI, SZUKAC ŚRODKÓW, WYCHODZIĆ MASOWO NA ULICĘ.
ALBO ONI ALBO MY. CZARA GORYCZY WŁAŚNIE SIĘ PRZELAŁA.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Na rozkaz
25 Listopada, 2014 - 22:12
polityków, czyli Bosaka i Czyżewskiego siły porządkowe niedawnego MN utrudniały wejście ludziom do siedziby PKW, a organizatorzy protestu z RN i KNP nawoływali, by z Grzegorzem Braunem nie wchodzić.
Wkrótce po tym panowie politycy Bosak i Wipler (mówią, że był nawet JKM) rozpłynęli się w niebycie. Najweselsze jest to, że przedstawiciele PKW zapraszali protestujących do środka (czyżby niektórzy z nich mieli dosyć tej wyborczej hucpy i nie chcieli jej firmować?).
Najwyraźniej konkurencja
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Lotna został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
26 Listopada, 2014 - 04:33
kto ma pretedować do roli następnego nawiedzonego Bolka przeskakującego płoty, męczennika i ikony narodowej - lansowani przez pewne środowiska Stankiewicz i Braun, czy przez inne przywódcy RN.
Lotna
Kto tańczy z widłami?
25 Listopada, 2014 - 17:40
W obecnej sytuacji tylko PIS może coś zrobić, ale z naszym poparciem. A to nasze poparcie jakie jest dobrze wiemy. Więc popierajmy Pana Jarosława . Niech ten 13 grudzień pokaże rządzącym jacy jesteśmy i ilu nas jest. Wyjdżmy na ulice nie tylko w Warszawie, ale i innych miastach. A propo Pana to Polacy różnie walczyli piórem ,pieśnią,szablą ala z dziada pradziada z widłami kojarzy się tylko diabeł.
Baba -jaga
25 Listopada, 2014 - 17:50
Kilka razy pisalem by ktos wskazal nam konkretna alternatywe dla PIS. jak dotad zero odpowiedzi
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika miarka nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Zawiedzony, Baba Jaga25 Listopada, 2014 - 19:43
A cóż to jest PiS?
Ma 20 tysięcy członków. To się rozsmarowuje na 914 polskich miast w ilości 21 na miasto. A jeszcze są dzielnice w miastach, gminy i sołectwa. Cóż oni mogą? Cóż mogą bez ideowych struktur obywatelskich?
To Naród ma dołączać do PiS, czy PiS do Narodu?.
PiS to żadna alternatywa do Narodu, tak samo zresztą jak i inne partie. Partie to w ogóle patologia demokracji - staje się ona partokracją, a to dopiero początek wynaturzeń.
Demokracja wcale nie potrzebuje partii. Listy wyborcze można sprządzać na różne sposoby.
Pozdrawiam
miarka
Rozumieć
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
25 Listopada, 2014 - 20:51
Widocznie kochanie nie czytasz moich wpisów.
Postaraj sie bardziej nastepnym razem. Zamiast zadawać idiotyczne pytania, czytaj to, co się do Ciebie mówi. No chyba, że nie rozymiesz słowa pisanego.
A to przepraszam.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
25 Listopada, 2014 - 20:52
NIEPOPRAWNY INACZEJ
TzW! - W kwestii formalnej...
25 Listopada, 2014 - 21:20
Każdy, kto pisze tekst wersalikami (wielkimi literami), - w internecie zgodnie z netykietą... krzyczy!
Nikt w blogosferze nie życzy sobie krzyków, a podejrzewam że także ty. Więc... "zluzuj majty" i przestań krzyczeć. Wystarczy postawienie znaku interpunkcyjnego, który w języku polskim nazywamy wykrzyknikiem. A wygląda on tak: "!". To tak gwoli przypomnienia internauto i... miłośniku krytykanctwa, grilla i białobieszczadzkiej - jak sam o sobie pisałeś.
___________________________
"Pisz, co uważasz, ale uważaj, co piszesz".
© Satyr
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika tańczący z widłami nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Regulamin25 Listopada, 2014 - 21:53
Proszę podeprzeć sie regulaminem NP, gdyż Twoje sugestie mnie nie przekonują.
Zapytaj lepiej dlaczego "krzyczę". "Krzyczę", bo naród jest głuchy. Gdyby nie był głuchy, mówiłbym szeptem.
Chyba rozumiesz, że jest spore zapotrzebowanie na wdrukowywanie prawdy, ponieważ prawda (drukowana) powtórzona 1000 razy stanie sie prawdą oczywistą i ogólnie dostępną. WDRUKUJE się w tępe czerepy na stałe i może w niekrytykanckich (czytaj bezrefleksyjnych) miłośnikach nie znających smaku białobieszczadzkiej i dobrej karkóweczki zakiełkuja jakaś patriotyczna w końcu myśl, nieskażona żałosnym Pis i Jarosławem.
Pozdrawiam swrdecznie i proszę pozdrowić kolegę poetę.........no wiesz, tego od ran, sznurów i pejczy :)
Może znów cos napisze ?
P.S. Dla Ciebie w moim domu zawsze znajdzie sie kieliszek białobieszczadzkiej :)
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Babo jago...
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
25 Listopada, 2014 - 21:11
twój nck tż sę n njlpj kjrzy,węc wdły n są jszcz tk njgrsz:....l chyb jstś brdz młd,skr łdzsz sę,ż wyjśc n lcę cś zmn.Pwn w ltch 70 n był c n śwc, w 80 byłś w plchch. Słyszłś prwkcjch...myślę, ż tym rzm tk sę t skńczy.D 13 zjdą sę d Wrszwy zprzyjźnn płk z cłj .
Verita
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika tańczący z widłami nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Nowe elementy25 Listopada, 2014 - 21:58
Tak, faktycznie, Baba Jaga to heroiczna postać . W dorosłej wersji "Jasia i Małgosi" wyprawiała z Jasiem niesamowite rzeczy. Polewała go lukrem i czekoladą a następnie zlizywała te słodkości z całego jego ciała. Szczególnie lubiła lizać paluszek ;)
Nawet Małgosi nie przepuściła, z tym, że odwrotnie. Wiem, bo widziałem holenderską wersję :)
Ale do rzeczy.
Sytuacja uległa zmienie. Mamy nowe elementy. Tym elementem jest jawne pogardzanie suwerena przez władzę, a to już o kilka kroków za daleko. Dlatego nie da sie Verito uniknąć konfrontacji. Oczywiście ta proponowana przez PiS to jedynie pozory, spuszczanie pary i legalizacja.
Ja mam na myśli, że nie da sie uniknąć prawdziwej konfrontacji. Może jeszcze nie dziś i nie jutro, ale ona nastąpi i nastapić musi, w innym przypadku naród PolsKi nie przetrwa.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Verita.
25 Listopada, 2014 - 22:03
Dziękuje. Dawno mnie nikt tak nie odmłodził. Zyczę miłej nocy.
Działa
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
25 Listopada, 2014 - 22:25
No sama widzisz Baba. Verita nawet na Ciebie działa odmładzająco.........a co dopiero ma mnie. :)
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@ baba jaga
26 Listopada, 2014 - 03:59
A ja myślę, że to nie PiS z naszym poparciem , tylko MY z możemy i musimy coś zrobić, a PiS może nam pomóc, a jeśli nie chce... to jego sprawa. Obejdziemy się bez PiS.
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
PiS oblał
25 Listopada, 2014 - 12:46
sprawę nie ze zdecydowania.
Moim zdaniem PiS oblal sprawę ze skutecznego udawania opozycji.
Pozdrawiam
cui bono
Powoli panowie
25 Listopada, 2014 - 14:32
Czy wam się podoba czy nie, ale to PIS ma na razie duże poparcie. Ale również nie chcę, by mi znowu mówili gdy przegramy wybory w 2015, że wygramy na pewno 2019. Jest trochę czasu by prezesowi pokazać co może się stać,gdy zabraknie naszego poparcia, za olewanie naszego zdania. Musi to odczuć, podział teraz to najgorsze co może być. Czy macie 100% pewności ze ludzie poprą panią Ewe Stankiewicz, albo pana Brauna, bo ja nie. Ale na Jarosława tak
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Bonaparte dał przykład...
25 Listopada, 2014 - 14:58
Rzeczywiśćie w nieszczęściu wyborczym, zaplanowanym i zrealizowanym przez trio - PO-litycy - me(n)dia - "autorytety elity" realnym sukcesem jest pojawianie sie ludzi zdolnych poprowadzic innych do walki o prawdę. Tak było w 1980 roku mimo silnej infiltracji ze strony slużb. Teraz pewnie nie jest inaczej ale pojawiaja sie ludzie, nie tylko w Warszawie, ktorzy moga wiele zmienić. Przykro to pisać, bo sercem jestem przy Prezesie, ale PiS po raz kolejny mało przytomnym komunikatem i biernościa wpisał sie w scenariusz PO-PSL. Opamiętanie z wezwaniem do manifestacji 13 grudnia jest nieco spóźnione. Znów dała znać słabośc kadrowa w PiS....
Yagon 12
@Jjj & @Yagon 12
25 Listopada, 2014 - 15:09
Uważnie śledzę Jarosława.
Wysłuchałem go dzisiaj w stoczni w Gdańsku.
I wydaje mi się, co napawa mnie pewną otuchą, że prezes powraca do swojej ostrej formy, którą utracił po Smoleńsku.
Obym się nie mylił.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Prezes ujrzał najnowsze słupki.
25 Listopada, 2014 - 18:35
Stąd powrót do tego co winien dawno uczynić.
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Nie skreślałbym szerokopojętego RN
25 Listopada, 2014 - 18:08
to w większości młodzi ludzie, ważne aby mieli dobrych mentorów. Ich wartością jest to że nie są skażeni politykierstwem i kunktatorstwem. I jeszcze jedno czy to nie dziwne że przy takim poparciu Marszu Niepodległości RN nie zbliża się nawet do progu wyborczego?
hobo
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika miarka nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
wcale nie dziwne26 Listopada, 2014 - 13:48
... bo rolą ruchu narodowego nie jest udział w sprawowaniu władzy.
To, że grupka działaczy RN uchwaliła sobie takie "prawo" wcale nie znaczy, że Naród ma to popierać.
Pozdrawiam
miarka
"Jurandzie", gdy odwiedzałeś te patriotyczne blogi to czy
25 Listopada, 2014 - 18:34
była tam gdzieś, choć raz, podniesiona kwestia celowego przeprowadzenia tego wyborczego bałaganu przez służby w celu
pokazania temu narodowi co tak naprawdę się tu dzieje? Czy gdzieś natknąłeś się na taka ocenę sytuacji?
Pozdrawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@ Bibrus
26 Listopada, 2014 - 04:03
Nie, nie natknąłem się na nic takiego, ale nie neguję, że może toczyć się walka polityczna w której biorą udział służby. Z jakich przyczy? Mogą być dwie. Jedna to wykoszenie "Niemców" za Ukrainę, a druga, mniej prawdopodobna, to w kimś zabiło "polksie serce".
Pozdrawiam
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Prezes zbyt często jest flekowany
25 Listopada, 2014 - 19:39
Za wyssane z palca dane rany
Stąd przezornie wpada w jakieś lęki
By wytrącić wrogom szpady z ręki
Chcąc tworzyć frakcję trzeba liderów
Którzy nie będą słuchać klakierów
Także współpraca z Policją Naszą
Która nie syci się ruską kaszą
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"