Tak sobie myślę, że Tusk wywinie Polsce jeszcze arcyniezły numer
Tusk bowiem wg. mnie, postawił już wszystko na jedną kartę.
Wie biedaczysko, że grunt usuwa mu się spod nóg. Wie, że bezkrytyczna wiara Polaków w jego czcze obietnice i PiaRowy, malowany rząd kruszeje.
Nie, nie chodzi o przesuwanie się politycznych sympatii Polaków w stronę PiS. Tego Tusk obawiać się nie musi.
Chodzi o zwykłe, najzwyklejsze wręcz, zniechęcenie elektoratu PO do cyznizmu, nijakości i nieskuteczności działań zwanych rządzeniem.
Spora część wyborców Tuska - ta naprawdę racjonalnie myśląca - która trzy lata temu powiedziona wizją zmian deklarowanych przez Rudego Pana, wierzyła szczerze w poprawę sytaucji w Polsce, nabiera dziś coraz więcej wątpliwości. Kierując się wciąż racjonalizmem w postrzeganiu rzeczywstości.
Owszem, ci wyborcy też poddali się histercznym apelom wieszczącym zbliżający się konflikt światowy wywołany ewentualnymi rządami Kaczyńskich. Ten strach był drogowskazem do kierunku ich wyboru.
Ta racjonalnie myśląca część społeczeństwa, szybko się jednak zorientowała, że nie otrzymuje od Tuska niczego prócz spazmatycznego straszenia PiSem.
Dosłownie - niczego!
Tak więc ci właśnie wyborcy, będą szukać alternatywy, lub po prostu nie pójdą do urn.
To nie jedyny problem Tuska.
Na nasze nieszczęście, ten mistrz obłudy i cynizmu, zdaje sobie sprawę również z tego, czego świadomi nie są jego wierni fani.
Mianowicie, że rewelacyjne popracie jakim szczyci się Ferajna Tuska, a o którym z takim zachwytem i pewnością mówią media, wcale nie jest takie wysokie.
Sondaże, którymi karmione jest społeczeństwo z częstotliwością kilku razy dziennie, to jedynie czysta socjotechniczna i propagandowa zagrywka. Taka karma dla lemingów, która ma powodować, iż czują się świetnie wierząc w swój wybór sprzed trzech lat.
W rzeczywistości - z czego Tusk i jego drużynka zdają sobie sprawę - sondaże wyglądają zdecydowanie gorzej...
Nie będę wspominał tu o tych działaniach PO, które wprost, bez cienia wątpliwości prowadzą Polskę do uzależnienia od sąsiadów, głównie i przede wszystki Rosji.
Wystarczy przeanalizować kwestię przez pryzmat polityki energetycznej, umów gazowych, skutecznego pogrążania w otchłani polskiej armii, 100% oddania śledztwa smoleńskiego Rosji, czy wreszcie przekształcenia trójkąta Weimarskiego w czworokąt Himalajski z udziałem Rosji.
Nie będę oczywiście wspominał o czymś, co jest ewenementem na skalę światową, czyli o uczestnictwie Ławrowa w roboczym spotkaniu polskich ambasadorów, czy udziale Gen. KGB w rocznicowym posiedzeniu BBN... Czy to wogóle wymaga jakiegoś komentarza? Chyba nie. To po prostu najzwyklejszy odrażający skandal!!
Za to pan Donald wraz ze swoją przyboczną gwradią, w każdym naprawdę demokratycznym kraju trafiliby pod sąd.
Tego niestety, bez zdecydowanej zmiany warty na najwyższych szczeblach władzy, z jednoczesnym odsunięciem na boczny tor sędziów, którzy łapska spaprane mają komunizmem, Tusk też się obawiać nie musi.
Wieszczę więc, że przy całej świadomości pogrążania się w bagnie własnych kłamstw, machlojek, zaniedbań i knowań, Tusk wykona ruch, który na wiele lat pogrąży Polskę w nicości narodowego dramatu.
Z niepokojem spoglądam na zbliżające się wybory, szczególnie, że narastać zaczyna standardowe, tradycyjne wręcz, "uświadamianie" Polaków w zbliżającym się zagrożeniu ze strony PiS.
Nawet PO wie, że tym razem to już nie wystarczy.
Myślę zatem, że czekają nas nasilające się z każdym tygodniem prowokacje, kierujące najgorsze z możliwych emocje przeciw oponentom Tuska i jego Ferajny.
Wiemy przecież doskonale, że dla Lemingów, każdy krytykujący PO to PiSuar, nawet, jeśli nie ma z PiSem nic wspólnego.
Obawiam się, że Tusk, w całej tej walce o polityczny żywot, jest w stanie posunąć się do sprowokowania zamieszek i konfliktów społecznych, aby tylko uwiarygodnić konicznośc swego istnienia na piedestale władzy. Tak, oczywiście, przy takim oddaniu mediów i służb, nie trudno będzie udowodnić, że wszystkiemu winna jest opozycja.
Najspokojnieszym scenariuszem dla Polski, będzie koalicja PO z SLD, czemu dziś rzecz jasna Ferajna Tuska zdecydowanie zaprzecza.
Dziś.
Kto im tego jednak zabroni tuż po wyborach? Z pewnością nie wyborcy. Bowiem władza dana dana w Polsce w czasie wyborów, nie zobowiązuje do spełniania wyborczych obietnic. Mylę się?
Tak więc idę o zakład, że jeśli PO powiedzie się w wyborach, SLD będzie jej koalicjantem. Obie partie zdają sobie sprawę, że Polska tonie, więc nie ma innych priorytetów, jak szybko rozgrabić to co pozostało.
Wtedy, SLD, partia dziś znacząca tyle co nic, będzie mogła pozostałości ze stołu po uczcie PO zebrać dla siebie, a Tusk z ekipą, będą mogli spokojnie zrealizować do końca zobowiązania wobec Putina, Merkel i Sarkoziego...
Wszystko w imię Polski i jej obywateli rzecz jasna.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 9074 odsłony
Komentarze
Harpoon
11 Lutego, 2011 - 22:43
To prawda. Mysle,ze PSL i ich WODZOWIE PawlaK,Zelichowski wraz z pozostala FERAJNA powinli byc rozniesieni na widlach przez POLSKICH CHLOPOW.
Re: Tak sobie myślę, że Tusk wywinie Polsce jeszcze arcyniezły n
11 Lutego, 2011 - 22:48
Widzę to troszkę inaczej. Aby odwrócić od siebie uwagę, PO zagra na bycie "silną opozycją" aby móc wszystko co zwalili zrzucić na nową ekipę rządzącą (co przy nastawieniu mediów jest najlepszym wyjściem dla Tuskolandii).
Nie wiem tylko czy postawią na rządzenie SLD (wybory na wiosnę) czy na PIS-u (wybory w wakacje).
-----------------------------------------------------------
"Jeżeli państwo jest zbudowane na występku i rządzone przez ludzi depczących sprawiedliwość, niema dlań ocalenia" PLATON "Państwo"
----------------------------------------------------------- "Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
Re: Re: Tak sobie myślę, że Tusk wywinie Polsce jeszcze arcyniez
11 Lutego, 2011 - 23:42
Jakikolwiek scenariusz się szykuje Tusk ne będzie miał w tym swojego udziału , jego czas mija a śmiem nawet powiedzieć że w próbie obciążenia wszelką bo i słuszną odpowiedzialnością a następnie wykopania go z kamiennego kręgu będzie miał swoje 5 minut p. prezydent .
Potem zacznie się od nowa ta puzzlowa układanka
10 kwietnia to akurat dobry termin
11 Lutego, 2011 - 23:23
NA ZAMIESZKI !
Nie trzeba byc wrózka zeby to przewidzieć ;
Koalicje to melodia po wyborach ;
Prawda jest ze socjotechnika sondazy wali ludziom po synapsach , tym niemniej
Zachowało sie z milion sierot po nieboszczce PZPR !
Dzielny strazak Waldek dysponuje zapleczem 1586 druzyn gasniczych!
Maciej61
W tym rozumowaniu jest jeden zasadniczy błąd:
11 Lutego, 2011 - 23:30
powoli nie ma co sprzedawać, dług publiczny rośnie w zastraszającym tempie, nie ma czym zasypać deficytu. Gospodarka dłużej nie pociągnie.
Ja raczej sądzę, że Tusk szykuje sobie drogę do odwrotu, bo po nim, to, co zostanie, nie wystarczy na kolejne 4 lata.
Spodziewam się raczej zagrywki idącej w kierunku dalszego rozwalania PO od środka, przesunięcia słupków na SLD i wejście z nią w koalicję.
Inna rzecz, tak całkiem na marginesie: ja nie zazdroszczę nikomu, kto będzie formował rząd po PO. Bo wtedy będzie wreszcie dostęp do autentycznych danych o stanie finansów państwa. To dopiero będzie huk!
Polska w strzępach
12 Lutego, 2011 - 07:47
Okaże się, że nie jesteśmy zdolni jako państwo do samodzielnego bytu i rządzący wystosują prośbę aby ten zarząd, już oficjalnie przejęły Państwa POWAŻNE.
Tak najprawdopodobniej będzie.
________________________________________________________________ "Nie martwcie się, jeśli nie stanowimy większości. Wszystko czego potrzebujemy, to mniejszość zamiłowana w rozpalaniu ognia wolności w umysłach ludzi." - Samuel Adams
Nie chcę Harpoon umniejszać Twoich zasług
11 Lutego, 2011 - 23:32
w przewidywaniu przyszłości,ale nie trzeba być prorokiem żeby przewidzieć taki scenariusz.Oni po prostu nie mają innego wyjścia.
Re: Tak sobie myślę, że Tusk wywinie Polsce jeszcze arcyniezły n
11 Lutego, 2011 - 23:34
Wg mnie P.Tusk to nic nie znacząca postać , bo kimże on był nim postawiono nam go przed oczami i powiedziano > głosujcie na tego człowieka , skąd wziął sie p. Donald T.? Jakieś epizody historyczne z wczesnego okresu upadku komunizmu po prezydenturę p.Wałęsy. Potem już tylko patrzył gdzie by się tu przykleić , na czyich plecach dostać się do pierwszego rzędu . Człowiek bez charakteru ,wartości i priorytetów innych niż własne ego. Bez wsparcia potężnego kapitału i lobbingu nie wiedzielibyśmy do dzisiaj, kto to taki ten Tusk.Więc podsunięto nam człowieka który idealnie wykreowany przez media , pokazał nam jaki to brzydki i niefajny jest duet Lech i Jarosław K. I udało się , mamy to co wybraliśmy , co niektórzy. A potem już tylko obiecanki , piękne obrazki i soczyste uśmiechy.Jednym słowem idylla. Ilu dało sie na to nabrać ? Dobrze wiemy . Jedno wiem , od tamtego dnia ruszyła machina której jedynym zadaniem było i niestety nadal jest niszczenie wszelkich wartości , ideałów ,nadziei i wiary Polaków . A to co ma to wszystko zastąpić to : mieć i brać , brać i mieć .
Co konstruktywnego zaoferował nam p. Tusk? Jakie realne działania przedstawił i przynajmniej zaczął realizować p. premier Tusk? Fachowcy od socjotechniki doskonale wyedukowali nam premiera.Soczyste przemówienia , lepkie od obietnic pustosłowie. A jak problem na horyzoncie ? Premier Tusk znika i z niepokojem wyczekuje na instrukcje swoich mocodawców . On sam nigdy nie miał i nie ma uprawnień do samodzielnego decydowania o kolejności wydarzeń i scenariuszy.
Chłopiec w piaskownicy ma więcej swobody ruchów i decyzji niż polski urzędujący premier.
Wydarzenia z i po 10 kwietnia tylko upewniają mnie że mam racje.
I na koniec > kiedyś jako nastolatka mająca jakąś powierzchowną wiedzę o sytuacji w naszym kraju , słysząc tu i ówdzie o tym co złego dzieje się w kraju było mi wstyd że jestem Polką . Powiedziałam sobie wtedy że jak tylko dorosnę opuszczę Polskę i nigdy nie wrócę . Dziś wstyd mi z powodu tamtych lat. Dziś czuję satysfakcję gdy mogę swojemu "przeciwnikowi " rzeczowo odpowiedzieć dlaczego glosowałam na Kaczńskich a przeciwko Tuskowi.
Re: Tak sobie myślę, że Tusk wywinie Polsce jeszcze arcyniezły n
11 Lutego, 2011 - 23:51
Trochę się mylisz w ocenie realiów naszej sceny politycznej. Ryży pudel i jego ferajna są produktem zastępczym w stosunku do SLD i UW/UD. No taki drugi, jeśli nie trzeci garnitur. Dlatego, gdy w wyborach wygra PO i SLD będzie koalicjantem (mniejszym) to wbrew pozorom rządzić będzie SLD, chociaż ryży pudel zostanie premierem.
Taki scenariusz już był raz grany, gdy zwycięstwo AWS nie było aż tak silne i w praktyce rządziła UW/UD, pod koniec kadencji skądinąd wychodząc z koalicji, ale nie pozwalając na rozpisanie przedterminowych wyborów.
Co do prowokacji to masz według mnie rację, należy się spodziewać czegoś, najprawdopodobniej w dniu 10-04-2011.
Ceterum censeo Moskwa delendam esse
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
Re: Tak sobie myślę, że Tusk wywinie Polsce jeszcze arcyniezły n
12 Lutego, 2011 - 00:04
Od dawna apeluję, by nie czekać na wybory, by wymusić dymisję zaprzańców pokojowymi metodami, na ulicy i nowe wybory, bo skończymy z przyslowiową, ręką w nocniku??? Nie widzicie dna??? Pzdr.
W TYM NOCNIKU
12 Lutego, 2011 - 08:01
to nie tylko z ręką, ale po uszy ...
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
zgadzam sie..
12 Lutego, 2011 - 06:34
kitciwucho;Zgadzam sie z prognoza , ale przewiduje odwrotna kolejnosc. To juz ustalone , SLD pomagalo PO z drugiego rzedu krzesel , teraz wygra SLD i utworzy rzad z PO. Jeden diabel , nie kijem a palka. Wyciagam taki wniosek , po tym co slysze w swoim otoczeniu. Juz w wyborach samorzadowych zaznaczyla sie taka tendencja. A tak po prawdzie rzady sie naleza PIS z niejednego powodu , ale najwazniejszy to ten , ze tylko im zalezy na POLSCE.
kitciwucho
Zdanie fałszywe.
12 Lutego, 2011 - 07:30
Gdyby to były lata 90-te, zgodziłbym się z tym stwierdzeniem (można było wielu spraw nie znać, wielu rzeczy nie wiedzieć)
Jeśli jednak ktoś głosował na PO w 2007r nie mógł być racjonalnie myślącym wyborcą!
___________________________________________________________
Precz z polityczną poprawnością!
________________________________________________________________ "Nie martwcie się, jeśli nie stanowimy większości. Wszystko czego potrzebujemy, to mniejszość zamiłowana w rozpalaniu ognia wolności w umysłach ludzi." - Samuel Adams
ta naprawdę racjonalnie myśląca
12 Lutego, 2011 - 08:06
Jeżeli wogóle myśląca, to co ta część jeszcze tam robi? Pilnuje stołków - czym myśli?
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
Uderzanie w PIS trwa i się nasila - oto jeden z najświeższych
12 Lutego, 2011 - 07:43
przykładów takich ataków cytuję;"
Firma MAW Telecom, która organizowała remont Tu-154M, zamierza pozwać szefa zespołu parlamentarnego ds. katastrofy smoleńskiej Antoniego Macierewicza (PiS). Poseł powiedział w piątek, że przy przetargu w tej sprawie doszło do nieprawidłowości.
- Przetarg został tak zorganizowany, iż zlecono kontrakt firmie MAW Telekom, z którą są związani wysocy wojskowi, dawni urzędnicy MON, a także z którą związani byli ludzie z dawnej WSI - powiedział na ubiegłotygodniowej konferencji prasowej Macierewicz. Jego zdaniem ten przetarg w istocie się nie odbył."
Przewiduję ,że uderzanie PO w przeciwnika z każdym dniem będzie nabierać na sile.Mam tylko nadzieję , że nie zamkną ust niepoprawnym.
A tak na marginesie , przydałby się tu Waldemar Łysiak.
Tusk Trup Polityczny.
12 Lutego, 2011 - 08:49
To już trup polityczny tak jak PO,SLD i PSL.Czas zacząć myśleć po Polsku to co Polsce jest najlepsze.Przestać bać się sąsiadów i zacząć prowadzić politykę najlepszą dla Polski.PO,SLD,PSL to są partie prosowieckie one rządzą od 1989 roku z małym przerywnikiem 2005-2007, lata te były najlepsze jeśli chodzi o Polską Gospodarkę.Ekonomiści typu Balcerowicz.Belka,Bielecki,Rostowski wykonuja polecenia MFW i innych korporacji finansowych które są dla Polski nie korzystne.Na dzień dzisiejszy jedynie PIS to partia ProPolska ,która jeszcze może odwrócić niekorzystne trendy w Polskiej polityce i gospodarce.
oby moje słowa zamieniły się.....
12 Lutego, 2011 - 11:34
........ w gó..o !!, ale coś mi się wydaje, że ta ruda kanalia, szykuje straszną niespodziankę naszemu Narodowi..
czy Wy Szanowni NP, nie widzicie w dołkach startowych ; Miller L ; Balcerowicz L ; Belka M, już jest na swoim miejscu... a ich sponsorzy : Palikot, Piskorski, Olechowski, cała Walterownia, Solorz, Kaczmarek, no i główny opiekun,nasz Pierwszy Bigosowy , niech żyje wiecznie..
tylko to Towarzycho zapewni spokoj tej sk..... syńskiej kanalii i lekkie lądowanie... może w Brukseli??
pozdrawiam NP
ps.
....... szkoda, że mamy tylko 2,5 latka.. wiem, wiem, to jest również moja wina.
i jeszcze jedna szkoda.... tak mało naszych Rodaków ma internet w swoim domu ... a pamiętacie co co obiecali nasi umiłowani z Boiska ???
STARY NUMER
13 Lutego, 2011 - 00:32
A czy wzięliście pod uwagę taki scenariusz jakże znany z „naszej sceny politycznej”
Mianowicie PO spada poparcie SLD coś tam rośnie, ale cały czas bardzo mało mówi się o poparciu dla PiS być może jest ono tak wysokie ze zagraża obydwu partiom, Co robi stary układ GW TVN RMF „straszy” nas wygraną SLD niby porażką PO i rokuje także wysokie poparcie dla PJN. Reakcja jest taka ze jakaś część społeczeństwa nie poprze nikogo, czerwone betony zjednoczą szyki i oddadzą głos na swoich, Lemingi w trosce o swojego guru będą popierać nibylandię i nadal marzyć o Irlandii.Po tym wszystkim będziemy świadkami miękkiego spadania PO(bez żadnych konsekwencji) i odrodzenia w roli koalicjanta a Polska nadal zostanie we władaniu złodziei z pod znaku okrągłego stołu.
Na koniec zostaje jeszcze jedno pytanie, Co z PJN, kto ich weźmie pod opiekę czy zrobi to SLD czy PO