Oby TVPiS twoich dzieci nie uczyło
Za te 2 miliardy darowane przez Dudę, TVPiS ostro wziął się za „misję edukacyjną”. Pojawiły się pierwsze lekcje prowadzone przez „pedagogów z wieloletnim doświadczeniem na co dzień uczących nasze dzieci w szkołach publicznych…”
Tak naprawdę w czasie kwarantanny niewiele mamy do robienia, więc dlaczego nie przypomnieć sobie czegoś co w szkołach się uczyliśmy. Wiedzy nigdy za mało. Posłuchajmy więc pierwszych lekcji doświadczonych pedagogów.
O Boże, a ja przez całe życie myślałem, że średnica to nie jest obwód. Że ołów w formie pierwotnej występuje w kopalniach często w rudach cynku a nie na stacjach benzynowych…
Jednak TVPiS swym pismem ostro atakuje krytykantów, kto wie, czy nie zostanę wyrzucony sprzed odbiornika TV tak jak wyrzuca się lekarzy, co śmieją opowiedzieć, jak dziś działa medycyna. „Poniżanie i dyskredytowanie nauczycieli…” – czytamy w piśmie - „…którzy realizując ‘swą misję’ zdecydowali się zaangażować w projekt edukacyjny, którego celem jest zapewnienie ciągłości nauczania świadczy o nieprzestrzeganiu powagi sytuacji i wyzwań, które stoją przed naszym społeczeństwem w tej trudnej chwili…” Spuśćmy zasłonę milczenia nad patetyzmem tych sformowań, zaznaczmy jedynie, że na razie „win Tuska” tam jeszcze nie podano. Ale by realizować „swą misję” nauczania trzeba dzieciom przekazywać naukę a nie banialuki.
TVPiS również wspomina, iż to „jednostkowe pomyłki”. Rzeczywiście w początkach telewizji wszystkie programy prowadzone były na żywo, bo nie znano sposobu nagrywania, tyle, że wtedy w telewizji zatrudniano ludzi posiadających wiedzę. Dziś jednak są już takie wynalazki co pozwalają taki program zapisać, zweryfikować, ba nawet poprawić „jednostkowe błędy”. No ale czy tego można się spodziewać po TVPiS, gdy za ważnego dyrektora robił tam człowiek, co nie miał matury? A dziś za doradcę robi Jacek Kurski. Wtedy powstaje edukacja na miarę możliwości… Oni pewnych rozwiązań technicznych a także programu nauczania w szkołach mogli nie znać. Nie matura a chęć szczera… nieprawdaż?
Dziś w zadumie nad "zdaniem egzaminu" przez rząd w dziedzinie edukacji cieszę, że moje dzieci nauki pobierały za czasów, gdy jeszcze TVPiS nie uczyło, zaś wnuki?... Mam nadzieję, że ich już TVPiS nie będzie uczyło. Ale istnieje niebezpieczeństwo, że ich nauczycielem może być pedagog co nauki pobierał od tych „pedagogów z wieloletnim doświadczeniem”. Wtedy tylko edukacja podziemna u dziadka pomoże.
Z humoru Polak zawsze sławny, tak więc z humorem to podajmy. Bo co robić, gdy z braku sprzętu szpitale stają się centrami zakażeń, zaś oderwany od rzeczywistości prezes w swym wirtualnym świecie o wyborach knuje. Więc śmiejmy się z głupich, choćby „kryształowych”.
Ze względu na panującą tu cenzurę, swoim zwyczajem odpowiadam pod tekstem.
Leszek1 2.04 17:14
Obniżanie poziomu nauczania obserwuję od czasów, gdy wprowadzono naukę pod rozwiązywanie testów a nie myślenie. Decydentom potrzeba ludzi wykonujących polecenia, prawie jak procedury dla robotów, myślenie jest zbędne, za nich pomyślą media. Efekty tego dziś widać. Jeśli chodzi o historię Polski, to miałem w liceum bardzo dobrą nauczycielkę, sanitariuszkę z powstania warszawskiego. Ta nie bała się nauczać prawdziwej historii zaś dyrekcja bała się jej w tym przeszkadzać.
Wiesiołek 65 2.04 18:09
Nigdzie nie stwierdziłem, że dobór nauczycieli w szkołach zależy od przynależności partyjnej, choć w przypadku doboru dyrekcji, to już można by się o to pokusić. W dalszej rodzinie mam kilku nauczycieli i przy spotkaniach rodzinnych to i to można usłyszeć. Wydaje mi się, że Pani patrzy na moje wypowiedzi dość politycznie. Nie jestem ani politykiem ani nie przynależą do żadnej organizacji związanej z partiami. To, że PiS nie bardzo lubię to fakt, ale wynika to z tego, że zupełnie nie odpowiadają mi wartości, jakie PiS z sobą niesie (wazeliniarstwo, nepotyzm, uwłaszczanie się na symbolach narodowych, pogarda dla Polaków...)
Dobór kadr w TVPiS już niestety jest podporządkowany odpowiednim poglądom, zresztą niech Pani zobaczy, jakie wartości tu są promowane. Promowane są materiały, które mówią o PiS jak o zmarłym, albo dobrze albo wcale. Akceptowana jest działalność trolli, jak np. Andy aandy, którzy swoją głupotą aż świecą. Jeśli to jest wizytówka Portalu, to ja przepraszam.
Pomysł Pani jest ciekawy, to co zaproponowało TVPiS to zupełna partyzantka, nie żeby zrobić dobrze a by zrobili to nasi. PiS zresztą ma duże problemy z kadrami, nikt o jakimś tam dorobku, wiedzy pracować z nimi nie będzie chciał. Wystarczy popatrzeć na Przyłębską, na jej stanowisku wymagany jest dorobek, a jaki jest jej dorobek? Znajomość prezesa?
Wiesiołek 65 2.04 21:33
„Samo używanie określenia "TVPis" jednoznacznie wskazuje, że Pana wypowiedzi są dość polityczne, nawet tam, gdzie kompletnie nie ma takiej potrzeby…”
Stosowanie określenia „TVPiS” jest wskazaniem iż mimo, że z założenia ma być to telewizja Polska, neutralna politycznie, bo wszyscy Polacy się na nią składamy ta jest znacznie bardziej partią partyjną. Zgodzę się, że zawsze TVP była pro rządowa i to rząd mianował kierownictwo, to jednak w przypadku TVPiS przekroczono pewne normy. Do tej pory nie mieliśmy tylu wygranych procesów o kłamstwo w tych mediach przeciw Polakom. Kłamliwość tej telewizji przekracza dotychczasowe standardy. Potwierdzają to nie tylko przegrane procesy ale również zdanie urzędów kontrolnych. Mógłbym tu wymieniać wiele przegranych procesów, ale myślę, że Pani sama je może znaleźć i ocenić.
„Ups, no chyba w różnych państwach żyjemy, bo wydawało mi się , że…”.
Myślę, że to jednak kwestia oceny, a nie państwa. Jak Pani oceni fakt, że gdy wszyscy myślą jak przetrwać pandemię i skutki gospodarcze z niej wynikłe władze PiS dyskutują o tym jak siłą przeprowadzić wybory 10 maja? Dla mnie to totalna pogarda dla Polaków. W ramach bezmyślnego odrzucenia wszystkich poprawek senatu poprzez zastosowanie sztuczki pakietowego odrzucania odrzucono np. poprawkę gwarantującą lekarzom częste okresowe testy na koronowirusa, dziś szpitale są głównymi ośrodkami zakażeń, a brak sprzętu powoduje że znacząca liczba lekarzy jest zarażona. Zwalnianie lekarzy, co odważą się coś powiedzieć o swojej sytuacji. Zwolniono ratowniczkę, której przez 18 godzin kazano siedzieć w karetce, bo pacjent nie zgłosił możliwości zakażenia a ta poskarżyła się w mediach społecznych. To już nawet nie pogarda, to plucie w twarz ludziom, którzy ryzykują swoje zdrowie i swych rodzin, by nas ratować. Co Pani o tym myśli?
No i wracamy do początku - jest Pan pewien że gdyby te lekcje prowadzili "nie nasi" to byłoby lepiej?
Odpowiem tak, wolę by programy takie prowadzili ci, co się na tym znają bez względu na to, czy oni nasi czy też nie. Żadna partia przed PiS nie zdecydowała się do wprowadzenia ustawy, która nepotyzm stawia jako „prawo łupu” Jedna z pierwszych ustaw przegłosowanych przez PiS w 2015.
Co więcej, wydaje mi się, że świetni youtuberzy , który prowadzą kanały edukacyjne, są świetni nie dlatego , że "są nie nasi", ale dlatego, że po prostu są świetni.
I to jest właśnie kwintesencja tego co i ja chciałbym powiedzieć/przekazać i z czym się z Panią zgadzam.
Pozdrawiam
Wiesiołek 65 3.04 21:24
"jakoś nie nazywano jej wcześniej TVPO"
Rzeczywiście, aż do takiego poziomu kultury zwolennicy PiS nigdy nie dorośli. Ale pamięta może Pani, jak ją zwolennicy PiS nazywali? Przypomnę "reżimową". Jak Pani myśli, która to nazwa jest bardziej kulturalna?
W ramach bezmyślnego odrzucenia wszystkich poprawek senatu
Czyli co? Pochwala Pani odrzucenie poprawki dotyczącej regularnych testów na koronowirusa dla lekarzy? Niech mi Pani powie, po co tylu posłów PiS, gdy wszyscy głosują pod dyktando jednego posła prowadzącego. Mówił o tym Kurski.
Jak Pani widzi, dziś wszystkie siły polityczne próbują ratować Polskę przed oderwanym od życia Kaczyńskim otoczonym przez wazeliniarzy. Nawet Gowin odchodzi. Każdy, kto nie zgodzi się z Kaczyńskim natychmiast popada w niełaskę, przykład Krynicka.
SolidarnyX 4.10.2020 – 01:24
Prawda, smutny to obraz naszego nauczania podstawowego, choć nie oceniam tak jak ty strajku nauczycieli. Bo jak widać w szkołach nie dzieje się dobrze.
Nigdy nie lubiłem teorii spiskowych, zawsze wolałem twardo stać na ziemi i tym razem myślę, że nie jest to jakaś zorganizowana akcja a pokaz niekompetencji bylejakości jaka panuje w TVP. Bo przecież ktoś za tę „produkcję” był odpowiedzialny, nie można było obejrzeć ten program w kilka osób by wyłapać przynajmniej najbardziej żenujące błędy. To jest obraz tego, jak w TVPiS traktuje się edukację. Mają obowiązek prowadzenia edukacji i właśnie tym motywuje się ogromne pieniądze, jakie ładuje się w tę instytucję, przy czym pieniądze te idą na ogromne pensje dla kierownictwa, na propagandę która ma prać mózgi Polakom a musieli zrobić coś edukacyjnego, poszli po najmniejszej linii oporu
Wiesiolek65 – 4.04 2020 – 10:00
W pełni się z Panią zgadzam, w wątku edukacyjnym, mówiąc o TVPO to już lepiej posługiwać się terminem Reżimowa TV, bo taki był stosowany przez zwolenników PiS w czasach PO
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2343 odsłony
Komentarze
Skoda,
2 Kwietnia, 2020 - 17:14
ze nie tylko wspolczesni nauczyciele w wiekszosci reprezentuja zatrwazajacy poziom intelektualny.
Dotyczy to w jeszcze wiekszym stopniu dyplomacji i sadownictwa.
Szkolnictwo, wzorem Zachodu, przeszlo na system testowy, zamiast ksztalcic dzieci, jak to bywalo w II RP, a nawet za PRL - odrzucajac propagande, a skupiwszy sie na nauce matematyki, biologi, fizyki i chemii.
Niestety, historii Polski nie mozna bylo nauczyc sie w PRL.
W kazdym razie, obecne szkoly zajmuja sie masowa produkcja glabow.
Pozdrawiam.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@Leszek1
2 Kwietnia, 2020 - 20:40
Powiedz mi w jakim kraju kończyłeś studia a powiem Ci kim jesteś
https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/qs-world-university-ranking-najlepsze-uniwersytety-na-swiecie/8prcnk9
Przepraszam Husky,
2 Kwietnia, 2020 - 22:00
ale nie lubie udostepniac swoich danych personalnych.
I mysle, ze wiem znacznie lepiej niz Ty, kim jestem.
Ale dziekuje za dobre checi.
Pozdrawiam.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@Leszek1
2 Kwietnia, 2020 - 22:01
Czy ja o takowe pytałem?
Możesz wkleić......dyplom?
Tylko nie ten z bazaru
8-)))))))))
Kiedy ja ukonczylem,
2 Kwietnia, 2020 - 22:27
i to z trudem, szesc klas szkoly podstawowej, a Ty mi tu o jakis dyplomach. I'm just a country boy.
Trzymaj sie kolego.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
<Zawisza
2 Kwietnia, 2020 - 17:34
Po Warszawie chodzą słuchy że lada dzień mają cię zatrudnić w TVP Info z autorskim programem jak zrobić dobrego fake newsa.
Jestem za.
Bo co jak co ale w tym jesteś genialny.Szacunek mam dla takich dziennikarzy wielki.A nawet większy.
Nigdy nie przegrywasz, gdy walczysz.Przegrywasz, gdy przestajesz walczyć.
Ryan
Fałszywy Zawisza
2 Kwietnia, 2020 - 17:46
Fałszywy Zawisza
może sobie marzyć o "przypomnieniu" materiału ze szkoły.
Jak wielu bolo ma misję a prawda nie ma znaczenia.
Można zwracać uwagę na rażące błędy ale i tak wie swoje lepiej.
Rozśmiesz lepiej ludzi zwyczajowym tekstem, jak to dbasz o poziom swej kremlowskiej jaczejki.
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
<
2 Kwietnia, 2020 - 17:54
Nie drwij z niego.Ma dziennikarz problem.Razem z Mieszkowskim mieli maturę zdawać w tym roku a tu masz.Kolejna lipa
Faktycznie dramat.
Nigdy nie przegrywasz, gdy walczysz.Przegrywasz, gdy przestajesz walczyć.
Ryan
Drogi Zawiszo,
2 Kwietnia, 2020 - 18:09
Doprawdy ciężko mi uwierzyć, że poziom kompetencji do nauczania matematyki na poziomie szkoły podstawowej zależy od przynależności partyjnej. Nie słyszałam też o masowych zwolnieniach w ciągu ostatnich lat nauczycieli o podglądach lewicowych, PO-wskich itp. i zastępowaniu ich nauczycielami o poglądach PISowskich. Wydawało mi się nawet, że jest odwrotnie i , że prześladowano nauczycieli akademickich np. za niesprzyjanie poglądom lewackim. Ale może się mylę mylę i na tej uczelni to szykanowano wykładowcę , bo sprzyjał LGBT czy jakoś tak...
Wracając do rzeczy- dobór metodologii i osób do prowadzenia tych lekcji telewizyjnych faktycznie dość marny. Zanim się rozpętała medialna afera z liczbami parzystymi i obwodem obejrzałam kilka lekcji ( po kawałku) i doszłam do wniosku, że przede wszystkich są NUDNE, a osoby prowadzące nie mają bladego pojęcia jak zafunkcjonować w mediach.
Sama mam dzieci w wieku szkoły ponadpodstawowej i widzę jak często korzystają z internetowych lekcji prowadzonych przez ich rówieśników, studentów, nauczycieli z pasją czy zapaleńców, którzy wiedzą jak zaciekawić, dobrze nagrać, zrobić to na luzie, z dobrymi przykładami. Takich filmików na you tube są tysiące!! Wiele z nich po angielsku, więc się dodatkowo języka można poduczyć.
Zamiast tworzyć ad hoc byle co z nieprzygotowanymi do tego nauczycielami, dodatkowo zestresowanymi nową dla nich sytuacją można wykorzystać dorobek you tuberów, zapłacić im za prawo do odtworzenia ich nagrań w telewizji i byłoby lepiej.
Ale na to nie wpadła żadne telewizja, bez względu na barwy partyjne.
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.
@
2 Kwietnia, 2020 - 19:29
Szkoda, że w ostatnich wyborach nie wygrało PO. Miałoby teraz doskonałą okazję pokazać Polakom jak się rządzi w trudnych czasach. Wspaniale poradziliby sobie z epidemią, robiliby milion testów dziennie, przedsiębiorcom daliby 5 razy tyle co PiS im da.
Wyborów by nie było.TVP by nie było
Szkoda...
Husky
2 Kwietnia, 2020 - 19:57
Przepraszam, ale mowimy o tym co sie w tej chwili dzieje. Rzady PO znamy i nie trzeba nam ich przypominac.
Mowisz nie na temat.
Pozdrawiam.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@Leszek1
2 Kwietnia, 2020 - 20:01
Ja ciągle zastanawiam się czy to nie jest jakaś grubo szyta akcja by zniszczyć do reszty autorytet zawodu... ale to mocna teoria spiskowa.
Medialnie przygotowany jest Sławomir Broniarz. Nie widzę problemu, niech się wreszcie weźmie do roboty!
ps.
Ja tu widzę analogię do "dziennikarzy" w TVN. Widać kadry wyrównane, wg jednego wzoru dobierane. Miernym, bierny, ale wierny.
Czy ktokolwiek widział jakiś program edukacyjny dla dzieci w tvn24 albo Polsat News?
Dla kolegi pytam.
Mozliwe, ze masz racje.
2 Kwietnia, 2020 - 22:20
Tak mysle, bo jestem wprost milosnikiem teorii spiskowych.
Niewiele wiem o Broniarzu, bym mogl cokolwiek powiedziec na jego temat.
Co do dziennikarzy TVN i calej plejady innych, mamy podobne zdanie.
Sciskam lape kolego.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@Leszek1
2 Kwietnia, 2020 - 22:23
Super program edukacyjny w TVN.
Przychodzi pewna pani do programu, płacze że ma straszliwy kompleks piersi, że od lat nie pokazuje ich mężowi. Potem pokazuje te piersi całej Polsce w programie.
Przynajmniej mąż sobie popatrzy. I wszyscy inni mężowie.
8-))))))
Dobranoc
Pozdrawiam
@
2 Kwietnia, 2020 - 19:31
Do wszystkich co robią panikę na portalach! Dla tych co zamieszczają fake newsy.W czasie tej kwarantany zaopatrzcie się dobrze w prezerwatywy, żeby później jeszcze więcej takich idiotów po tym świecie nie chodziło !
Please
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Leszek1 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jezeli masz ich sporo2 Kwietnia, 2020 - 19:56
to sprawdz dokladnie czy nie sa dziurawe.
Pozdrawiam.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@Leszek1
2 Kwietnia, 2020 - 20:05
Twoje po wulkanizacji?
Nie.
2 Kwietnia, 2020 - 22:36
Zaspawalem wszystkie pracowicie. Z obu stron.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
polityczne patrzenie -odpowiedzi metodą "kopiuj wklej"
2 Kwietnia, 2020 - 21:33
"Wydaje mi się, że Pani patrzy na moje wypowiedzi dość politycznie."
Samo używanie określenia "TVPis" jednoznacznie wskazuje, że Pana wypowiedzi są dość polityczne, nawet tam, gdzie kompletnie nie ma takiej potrzeby. Od zawsze TVP była prorządowa, ale nie pamiętam, aby poprzednio ktoś ją nazywał "TVPO", TVSLD" itp. Ale może dlatego, że wtedy nie było żadnej innej telewizji dla przeciwwagi? Teraz każdy może sobie popatrzeć i tu i tam i samemu ocenić.
Określenie "TVPis", którego Pan używa, jest świadomie obraźliwe i świadomie polityczne, a ja na upokorzenia jestem już przewrażliwiona i choć powinnam przywyknąć do tekstów w stylu "karzeł z Nowogrodzkiej", " bezrobotna,patologia spod znaku 500+", i "TVPis" - to jakoś nie przywykłam.
"To, że PiS nie bardzo lubię to fakt, ale wynika to z tego, że zupełnie nie odpowiadają mi wartości, jakie PiS z sobą niesie wazeliniarstwo, nepotyzm, uwłaszczanie się na symbolach narodowych, pogarda dla Polaków..."
Ups, no chyba w różnych państwach żyjemy, bo wydawało mi się , że i narodowość i obywatelstwo mam polskie, a pogardę cały czas serwuje mi totalna opozycja i to często na łamach niemieckich gazet i portali...
Co do pozostałych wymienionych wartości, to myślę , że są one reprezentowane we wszystkich środowiskach gdzie jest władza; rzecz w tym, czy potrafi się dane środowisko od takich praktyk oficjalnie odcinać , czy nie. I tu zdecydowanie wygrywa PIS, które raczej nie broni "jak niepodległości" (cytując klasyka Neumanna) członków swojej mafii, przepraszam partii.
"Dobór kadr w TVPiS już niestety jest podporządkowany odpowiednim poglądom, zresztą niech Pani zobaczy, jakie wartości tu są promowane"
Dobór kadr w każdym medium jest podporządkowany odpowiednim poglądom. Też nie zawsze i nie wszystko mi się podoba, ale mogę wybierać z całego spektrum innych telewizji i nikt mi tego nie zabrania. Zresztą , w TVP i tak jest szersze spektrum wypowiedzi, i to znacznie, niż w mediach opozycyjnych.
"Pomysł Pani jest ciekawy, to co zaproponowało TVPiS to zupełna partyzantka, nie żeby zrobić dobrze a by zrobili to nasi".
No i wracamy do początku - jest Pan pewien że gdyby te lekcje prowadzili "nie nasi" to byłoby lepiej? Jestem pewna, że nie takie kryterium decyduje o jakości programu edukacyjnego w danej formie.
Ba, powiem więcej, przez kilka lat prowadziłam bardzo dobre lekcje angielskiego dla grup kilkunastoosobowych, ale jakby mi kazano w dwa dni przygotować lekcję przed pustą salą i kamerami to bym się nie podjęła , bo pewnie by mi kicha z tego wyszła, nawet jeślibym w międzyczasie zapałała szczerą pogardą i nienawiścią do "karła z Nowogrodzkiej", i równie szczerą miłością do Pana Budki.
Co więcej, wydaje mi się, że świetni youtuberzy , który prowadzą kanały edukacyjne, są świetni nie dlatego , że "są nie nasi", ale dlatego, że po prostu są świetni. Jeśli chodzi o matematykę , w imieniu moich synów polecam niniejszym kanał na you tube autorstwa Matemaksa. Podobno cała młodzież polska gościa zna i im polecać nie trzeba. Polecam więc dorosłym, żeby wiedzieli na czym się wzorować i opierać w razie potrzeby :-)
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.
@wiesiolek65
2 Kwietnia, 2020 - 21:45
Nauczyciele, którzy śpiewają piosenki o głupich dzieciach przebrani za krowy są bohaterami. Nauczyciele, którzy pełni stresu prowadzą lekcje w TVP są wyśmiewani. Żyjemy w społeczeństwie opozycyjnych kretynow.
Nie chce mi się tu wklejać ty mundrych nauczycieli co wyrabiali podczas słynnego strajku.
To było dopiero bydło z pod znaku dzisiejszej opozycji.Dno dna reszta metr mułu.A dziś pajace piszą o wpadkach innych
Wstyd
Husky, trochę tak, ale...
3 Kwietnia, 2020 - 16:50
W drugą stronę też nie można przeginać. Ci nauczyciele,który z strajkowali, nie stali się przez to gorszymi nauczycielami (choć wychowawcami owszem- jak potem oczekiwać od uczniów , że nie będą wagarować?), ale Ci,którzy poszli na telewizyjną partyzantkę też nie są całkowicie bez winy. (Gwoli ścisłości, wśród "partyzantów" są i Ci, którzy strajkowali, nawet nauczycielka chemii, która była w jakimś komitecie strajkowym , co dziś wyczytałam na którymś z portali).
Odmówić udziału w edukacyjnej partyzantce też można, poprosić o kilka dni na przygotowanie też można, odesłać do lepszych od siebie w telewizyjnej formule - też można.
Minęło kilka dni i obejrzałam parę kawałów dzisiejszych lekcji- mam wrażenie , że poziom merytoryczny się nieco podniósł tzn. nie zauważyłam drastycznych wpadek (może inni wyłapią), ale siermiężnym stylem i nudą jak wiało tak wieje, bo metodologia ta sama. jak sprzed kilkudziesięciu lat. Choć widać starania, jakąś "szkołę na wesoło", to nadal jest to o wiele gorsze niż przeciętny odcinek youtubera edukacyjnego.
Dziś podpatrzyłam kilka tablicowych lekcji angielskiego. Widać ,że nauczyciele się starali, ale... no nie, nie i jeszcze raz nie. Opowiadanie po polsku regułek gramatyki angielskiej to chyba najgorszy sposób na uczenie języka... Ale skoro nie ma z kim prowadzić interakcji ,a doświadczenia z you tubem brak to czego się można spodziewać? Ulicy Sezamkowej też przy pomocy jednego nauczyciela i tablicy nie da się zrobić.
Zdarzyło mi się pary razy, że nawiedzonym rodzicom, którzy koniecznie chcieli swoje pociechy przysłać do mnie na lekcje prywatne, (a nie na grupę) powiedziałam "jeśli nie mają Państwo na co wyrzucać pieniędzy, to proszę przekazać na cel charytatywny". Bo moje lekcje w grupie były i tańsze i o wiele bardziej efektywne. A każdy nauczyciel powinien wiedzieć co potrafi , a czego nie i nie porywać się z motyką na słońce.
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.
nie lubię przeciągać wątku, ale tym razem muszę
4 Kwietnia, 2020 - 08:35
Znowu metodą "kopiuj-wklej" Cytaty Zawiszy kursywą.
"Stosowanie określenia „TVPiS” jest wskazaniem iż mimo, że z założenia ma być to telewizja Polska, neutralna politycznie, bo wszyscy Polacy się na nią składamy ta jest znacznie bardziej partią partyjną."
Neutralność polityczna- nie wiem czy coś takiego istnieje. W każdym razie w telewizji TVP nie istniało nigdy i -powtórzę- jakoś nie nazywano jej wcześniej TVPO. Natomiast faktem jest, że jeśli w programach TVP pojawiają się goście z ramienia totalnej opozycji, to poza nielicznymi wyjątkami, zachowują się skandalicznie, bezczelnie, krzykliwie, obrażają dziennikarzy, używają tekstów "TVPis" albo "reżimowa telewizja" i nieraz zastanawiam się po co takich wogóle do studia wpuszczać. Najlepiej to widać w "Studio Polska". A jeśli się wszyscy składają na TVP to proporcjonalnie składają się na nią więcej wyborcy tych ,którzy wygrali wybory niż tych ,którzy je przegrali :-)
" Kłamliwość tej telewizji przekracza dotychczasowe standardy. Potwierdzają to nie tylko przegrane procesy ale również zdanie urzędów kontrolnych. Mógłbym tu wymieniać wiele przegranych procesów, ale myślę, że Pani sama je może znaleźć i ocenić."
Przepraszam, ale takie argumenty można "lemingom" podawać, a nie tu. Dopóki wyroki wydaje kasta, a nie sędziowie, to ja ich wyroków jako nieomylnych traktować nie zamierzam. A uzasadnień szukać nie trzeba, bo niemal codziennie wychodzi na światło jakaś sędziowska afera.
„ Jak Pani oceni fakt, że gdy wszyscy myślą jak przetrwać pandemię i skutki gospodarcze z niej wynikłe władze PiS dyskutują o tym jak siłą przeprowadzić wybory 10 maja? Dla mnie to totalna pogarda dla Polaków."
Proszę nie przesadzać. Polacy wybrali ten sejm i rząd, tego prezydenta, Pogardą dla Polaków jest ciągle udawanie, że PIS sam się wybrał wbrew woli Polaków. Twierdzenie , że demokracja to jest tylko wtedy ,gdy wygrywa lewica /PO itp. Jak można w ogóle coś tak absurdalnego wymyślić jak "opozycja demokratyczna"??? Przy jednocześnie "niedemokratycznym" sejmie i rządzie wyłonionym w demokratycznych wyborach. Jakieś pomieszanie pojęć.
Co do wyborów to jacy "wszyscy" myślą jak przetrwać pandemię i skutki?" Jaką siłą wybory? Totalnym wszystko źle. Najpierw darcie się o wszystko "konstytucja", a teraz na siłę żądanie stanu nadzwyczajnego- żeby się potem drzeć , że reżim, łamanie praw obywatelskich itp
"W ramach bezmyślnego odrzucenia wszystkich poprawek senatu poprzez zastosowanie sztuczki pakietowego odrzucania odrzucono np. poprawkę gwarantującą lekarzom częste okresowe testy na koronowirusa,"
O tym już było - nie komentuję ponownie.
"Dziś szpitale są głównymi ośrodkami zakażeń, a brak sprzętu powoduje że znacząca liczba lekarzy jest zarażona. (..) Co Pani o tym myśli."
Myślę , że to samo jest nawet tam, gdzie pieniądze były, a u nas, jak wiadomo z ust Jacka Vincenta "pieniędzy nie ma i nie będzie". ;-)
I myślę, że przy jako-takiej intelektualnej uczciwości i jako-takim braku uprzedzeń oraz jako-takiej emocjonalnej stabilności to wszystko samo się nasuwa na myśl. :-). Proszę sobie wyobrazić, że kiedyś też byłam wyznawcą linii politycznej skrajnie "antypisowskiej", aż któregoś dnia, za sprawą dziwnego zbiegu okoliczności, klapki mi z oczu opadły, czego i Panu szczerze życzę.
Myślę też , że wystarczająco odbiegliśmy od głównego tematu i niniejszym deklaruję ,że na tym kończę tu wywody nie związane bezpośrednio z edukacją telewizyjną.
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.
No cóż tym razem za tekst
4 Kwietnia, 2020 - 01:24
No cóż tym razem za tekst dałem dobrą 4.
Oczywiście te lekcje to w większości porażka, jednak powiedzmy sobie szczerze - TAKIE WŁAŚNIE LEKCJE MAJĄ NASZE DZIECI W SZKOŁACH - Ci nauczyciele z TV nie urodzili się dziś i nie od dziś uczą, ktos przed przypadek (albo i nie przypadek) pokazał jak żenująco wygląda poziom nauczania obecnie w szkołach I PiS KOMPLETNIE NIC Z TYM NIE ROBI, co więcej PiS to akceptuje choćby słowami Morawieckiego, który po zeszłorocznym strajku terrorystów (kiedy już bardziej nauczyciele nie mogli się skompromitować) kazał nam rodzicom zapomnieć o tym i przejśc do porządku dziennego.
To Co w kwestii edukacji robi PiS to straszna żenada (a zaczęli dobrze od likwidacji gimnazjów, od likwidacji obowiązku chodzenia 6 latków do szkoły - ale to były wypełnione postulaty społeczeństwa, wtedy słuchali społeczeństwa, a wraz ze zmianą rządu Beaty Szydło ODJECHALI/ODLECIELI od społeczeństwa.
Leszek lubi teorie spiskowe to jedna podrzucę - myślę, ze ta kompromitacj jest zamierzona i ma przykryć dużo większą kompromitację jaką PiS robi względem przedsiębiorców, jaką PiS robi względem zwalczaniu koronawirusa. I żeby było jasne, nie uważam, ze PO zrobiłoby lepiej, pewnie zrobiliby jeszcze gorzej, ale to nie znaczy, ze jak PiS robi źle to im tego nie wytknę, bo PiS od PO rózni się tylko skalą zła ale i jedni i drudzy robią źle ze stratą dla nas wszystkich (nawet tych lemingów, co zaraz zminusują ten post).
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Zawiszo, konsekwetnie
4 Kwietnia, 2020 - 20:14
Jak obiecałam będę się trzymać tematu edukacji w tym wątku. Rozważania dotyczące TVPIS i TVPO mogę kontynuować pod innym wpisem. Temat edukacji jest na tyle istotny, że schodzenie na rozważania poboczne nie jest tu właściwe
A teraz tylko link do tego, co postulowałam od kilku dni- jak się okazuje nie ja jedna.
https://www.youtube.com/watch?v=k5QQBzq3vv4
https://www.youtube.com/watch?v=spnkgm6SYHc
https://www.youtube.com/watch?v=1LlGbqrBFng
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.
jeszcze jeden link do wypowiedzi w tym temacie
6 Kwietnia, 2020 - 10:54
https://www.youtube.com/watch?v=WGwvvFaekss
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.