Izrael. Ponura sprawa
Ponuro nastraja mnie fakt, że wielu komentatorów piszących w sieci, na co dzień zajmujących się zwalczaniem lewactwa, ostrzeganiem przed muzułmańską nawałą zagrażającą Europie a przy okazji wołających o silne państwo, uznaje za stosowne tłuc w Izrael niczym w bęben, tylko dlatego, że to państwo postawiło się lewackim oszołomom, muzułmańskim radykałom i znanym, że użyję określenia spopularyzowanego przez O. Bocheńskiego – „zgniłkom”
Przyznam, że tego się nie spodziewałem i nawet nie mam zamiaru polemizować z tymi głosami zalewającymi sieć i lamy gazet.. Moje skromne stanowisko jest takie, a nie zamierzam ukrywać, że w pełni popieram działania Izraela.
Chcecie silnego państwa, państwa nie oglądającego się na wrzeszczących lewaków czy innych zgniłków? – Popatrzcie na Izrael! Wcale do tego nie trzeba jakoś szczególnie lubić Żydów, ale porównajmy nędzne jojczenie naszych polityków i mediów, gdy gdzieś w szerokim świecie ktoś zacznie nam zwracać uwagę ze 100 razy błahszych powodów, zaraz wyłazi jakaś nasza rodzima kanalia i każe się nam wstydzić.
Całkiem niedawno kazano nam się wstydzić za Lecha Kaczyńskiego a co gorliwsi, albo bardziej przewidujący zaczynają sugerować, że powinniśmy powoli zaczynać się wstydzić za jego brata.
Czy Izrael, pomijając głupków, lewaków i zgniłków, których w każdym społeczeństwie jest sporo, teraz się wstydzi? Czy Izrael musi się komuś podobać poza Żydami żyjącymi w Izraelu?
Czy Polska musi się komuś podobać poza Polakami?
Wrzeszczy jeden z drugim na Izrael, że Izrael nie ma prawa! Nie kochani. Każde państwo ma nie tylko prawo, ale cholerny obowiązek bronić swoich obywateli przy pomocy srodków, które uzna za konieczne! Iran wam się podoba, wspierająca go Rosja a może bandy lewackich świrów odkarmionych przez Europę w ramach strachu i zatracenia instynktu samozachowawczego?
Czytam, że teraz bandziory puszczają następny konwój obstawiony przez paramilitarną muzułmańską wariaterkę, na co z Izraela rozlega się pojednawczy głos, że rozważane są metody zatrzymania konwoju bez wchodzenia na pokład statków.
W sumie żadna nowość. Torped nie wynaleziono wczoraj.
No ale, żeby Izrael musiał stać się przedmurzem chrześcijańskiej Europy?
Przyznam, że to nieco za dużo, panie i panowie rycerze, spadkobiercy sławy I Rzeczpospolitej, jak na moją głowę i żołądek. Wystarczy porównać Mosad i te nasze, jak im tam? Niechby tak Kreml zaczął z Izraelem pogrywać jak z naszym żałosnym rządem!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4127 odsłon
Komentarze
Rzeczywiscie ponura sprawa
8 Czerwca, 2010 - 22:28
Szkoda, że takiego głosu o Polsce nie usłyszy się w NYT.
Pozdrawiam
cui bono
cui bono
Re: Izrael. Ponura sprawa
8 Czerwca, 2010 - 23:51
Izrael realizuje swoja polityke. A Polska dopasowuje swoja polityke do innych. To jest zasadnicza roznica.
Oczywiscie co do wyboru metod mozna dyskutowac. Ale sami prowokatorzy musieli sie liczyc z zagrozeniem.
Inna sprawa, ze dla moslemsow nie ma lepszego sygnalu niz sila. Oni nie uznaja zadnych wartosci, ktore pozwalaly by zyc wspolnie. Przeciez goscie wierzacy, ze jak sie wysadza w powietrze to zwykli psychole... No ale poprawnosc polityczna nie pozwala tak o nich mowic.
A Izrael dokladnie wie, ze jesli nie zadba o swoje interesy, nikt o nie nie zadba. Ostatnio widac bylo oziebienie stosunkow z USA podobnie z Turcja. Wiec logiczne, ze nie wolno pozwolic, aby ktos wyszedl im na glowe.
re Ponura sprawa
9 Czerwca, 2010 - 00:05
[quote=tonymld] Wiec logiczne, ze nie wolno pozwolic, aby ktos wyszedl im na glowe.
[/quote]
Logiczne - :)
Parcha też nie chcemy a wpuścić byśmy musieli :(
@Harcerz, a co znaczy musieli wpuścić?
10 Czerwca, 2010 - 02:17
Byli i są i jest ich coraz więcej
i to nawet przy władzy...
A do tego jak dobrze się przy tym mają.
A jak się pewnie czują?
A jakie robią interesy?
A jak ich ochronka i Mosad pilnuje ?
Oni w nadwiślańskim kraju mają lepiej niż w Israelu czy Ameryce.
A nawet lepiej niż w Niemczech.
Takich bombowych gescheftów jak w Polsce,
to nigdzie indziej nie mogą robić.
I tak się swobodnie czuć
i z taką wyższością,
to jestem pewien,
że nigdzie indziej szansy na to nie mają.
No i mają media i ... prawie wszystko poza tym.
To ja się pytam,
czy im może być źle ?
W każdym razie to są goście,
którzy po przysłowiowym terminie "dwóch tygodni"
jakoś nie chcą zrozumieć,
że albo powinni wracać skąd przyszli,
albo poprosić o możliwość stałego zamieszkania.
Ale wówczas,
to z całymi tego konsekwencjami.
Dokładanie się do gara,
wyrzucanie smieci,
gdy przyjdzie swoja kolejka.
Słowem dbanie o dom,
a nie kuźwa rozdrapywanie co lepszych gratów,
gdy domownicy w pracy...
I jak tu choć jedno dobre słowo powiedzieć
na takich współlokatorów.
pzdr.
chris
Panie Jacku
9 Czerwca, 2010 - 00:32
jeśli jest pan żydem to rozumie ten tekst , jesli POLAKIEm to chyba przemilczę te błazeńskie wywody.Jeśli Izraelem rzadzą żydzi to powinien pan wiedziec że POLSKA nierzadnica sa żydzi.Szkoda słów.Może pan poda ilu Polaków jest w rzadzie Izraela i w rządach zainstalowanych przez nich w POLSCE.Nawet dzisiaj czytam na onecie,amerykańska prasa o antysemityżmie POLAKOW.Ilu to żydów wracających po wojnie do własnych domów wymordowali POLACY.Oszustwo 100% i jak pan myśli jaki wszarz zainstalowany w POLSCE na te kłamstwa zareaguje,ani jeden.Tak samo jak dzisiaj po wojnie w POLSCE Stalin obsadził rządy -morderców żydowskich na narodzie POLSKIM.Oni to tylko przekręcą i zrobia z tego oszustwa fakt prasowy.Ja jestem stary i wiem jak było i jest ale tutaj chodzi o wbicie oszustwa młodym POLAKOM.
@chłop ze wsi
9 Czerwca, 2010 - 00:42
Szanowny Chłopie Ze Wsi, czytam kolejny Twój komentarz i serce rośnie! :) Życzę cierpliwości i żebyś się nie zniechęcał. Zdrowia i sił!
Panie Mufti
9 Czerwca, 2010 - 02:30
Dixi nas obu osadzil w sasiedniej wsi i innym wpisie.OKej.mnie to nie przeszkadza. zdaje sie ze robia za inteligentów i połkneli haczyk ze złymi Arabami i uczciwymi do bólu zydami. Płakac się chce na takie bzdety.To tak jak by hitler piepszył o uczciwych i wspaniałych niemcach i złej reszcie świata.Hypko się robi na takie politykierstwo.To czyste wypociny g....a wyborczego pod dyktando żydostwa swiatowego.Przeczytaj kolego chociaz "Tel awiw za zamkniętymi drzwiami" żyda pana Izraela Sahaka. On chyba wie co pisze. brak słów .Pozdrawiam.
Re: Izrael. Ponura sprawa
9 Czerwca, 2010 - 00:42
Czy Pan naprawdę jest głęboko przekonany, że wszystko jest takie jednoznaczne i schematyczne, czy może nie zdążył Pan poruszyć w artykule pewnych istotnych kwesti, wskutek których na arenie międzynarodowej są "równi i równiejsi"?
Rebellis
niech sobie mówią
9 Czerwca, 2010 - 04:56
co chcą , nie mamy się czego wstydzić poza kisnącą kapusta pseudo (Alek) oraz zgniłym burakiem czyli pseudo (bolek)-ikona .
jak to się stało ze coś takiego zaistniało ?,dlaczego Jan Paweł II podał im rękę ?,...nie wiem ,pewnie MOSSAD ma wpływy na Watykan ,na New York ,na Moskwę ?
Co na to Pekin ? - czyżby to jedyna szansa dla Polski dla jej suwerenności .
Pekin-jedyna szansa dla suwerenności Polski
27 Lutego, 2011 - 00:08
Myślę , że nie jedyna. Tą drugą jest cud Boski , o który codziennie się modlę.
Wszystkim Wam też to radzę.Mówię poważnie.
Za i przeciw.
9 Czerwca, 2010 - 06:54
Półprawda to żadna prawda.Brzmiało by to inaczej gdyby nie to że w setkach przypadków żekomi terrorysci okazywali się matką z dziećmi albo weselnikami.Gdyby to były pojedyńcze przypadki-byłoby usprawiedliwienie.Islamskie dzieci mają kamienie..Przeciw nim jest cała Armia i dodatkowo pomoc USA..Mossad zaraz po wojnie robił wspaniałe rzeczy. teraz przekształcił się w zbrodniczą organizacje.Żeby o tym dyskutować ,trzeba by dyskutowac ze 3 miesiące.Od "Exsodusu" po Mosze Dajanów.Temat niewyczerpalny.Pzdr.
staryk
Bardzo stary kawał z brodą.
9 Czerwca, 2010 - 07:06
Pujde na wojne zabije jednego ,drugiego ,trzeciego.....-A jak ciebie zabiją?. Mnie?-Aza co mnie.?To tylko próbka mentalności pewnych osobników .
staryk
Panie Jacku,
9 Czerwca, 2010 - 08:03
teraz prosze napisac artykul o Serbii i o
p. Slobodanie Milošević.
A nastepnie o Iraku i o Saddamie Hussein.
Co oni (Milošević i Hussein)takiego zrobili ze zasluzyli sobie na smierc oraz na swiatowe potepienie ?
Pozdrawiam.
*Always remember,others may hate you but those who hate you don't win unless you hate them. And then you destroy yourself. (Richard M. Nixon)*
JJ
9 Czerwca, 2010 - 08:17
Krzysztof J. Wojtas
Pisz o Róży, o Golinie, o wałach.
Taką tematykę zostaw.
Przyznam szczerze. Mam w d... i Izrael i Palestyńczyków. Mnie interesuje Polska.
Jeśli są w Polsce Palestyńczycy i Żydzi, to pytam - jaki jest ich stosunek do Polski i Polaków? Czy stosują sie do prawa polskiego, zwyczajów i zasad tu obowiązujących?
Jeśli tak - nic mi do tego, czy są obrzezani, czy nie.
Ale jeśli ponad Polskę stawiają Izrael, jeśli żądają, aby prawo polskie było służebne wobec instytucji międzynarodowych podlegających z kolei żydowskim uroszczeniom, jeśli dążą do zmiany obyczajów i relacji międzyludzkich i wysmiewają zasady wiary wyznawanej przez wiekszość Polaków - to po prostu: VON Z POLSKI.
Dlatego pamiętaj o tym przy pisaniu tekstów.
Krzysztof J. Wojtas
JJ i KJW
9 Czerwca, 2010 - 08:43
Nie rozumiem dlaczego polscy prawicowcy którym nie odpowiada projekcja racji stanu państwa Izrael tak bardzo uwidują potencjalnych sojuszników wśród muzułmańskiej hałastry. Ludzie, Kochani: to taka sama swołocz jak chazarskie przechrzty i ich neokońscy przydupasi, albo jeszcze gorsza. To żadni sojusznicy (zresztą - ktoś taki jak sojusznik w ogóle nie istnieje). Parafrazując R. Reagana, to nawet nie są nasi sukinsyni.
Owszem, od strony etycznej zdecydowanie nie podobają mi się apartheidowskie zagrywki Izraela, ale to taki mój narodowy kalizm, albowiem uważam, że można się od nich bardzo dużo nauczyć o prowadzeniu prawdziwie suwerennego państwa. Jeżeli np. jakaś podżegana od zewnątrz mniejszość narodowa by w Polsce zaczęła fikać pod kątem autonomii to byłbym jak najbardziej za rozwiązaniem siłowym.
W innej dyskusji na ten temat (k...wa, nie lubię się powtażać, ale trzeba to powiedzieć):
http://niepoprawni.pl/blog/161/po-egzekucji-w-dubaju-zapatrzony-w-bonda#comment-61063
Tak jak stwierdził KJW, ważna jest tylko Polska. Wszystkie inne państwa mogą się iść wyśwaźbnić, jeżeli nam z nimi nie po drodze.
Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę!
Raz sierpem, raz młotem czerwoną hołotę!
Jeżeli np. jakaś
9 Czerwca, 2010 - 10:19
A "ślązacy" niby co robią?
Zresztą, o czym tu gadać, wszystko jest w linku który podał mustrum. Gdy Izrael padnie będziemy mieć na głowie żydowskie osadnictwo (paszporty już mają), zwrot majątków plus wzrost pozycji Rosji i krajów arabskich na arenie międzynarodowej. Wpływów muzułmańskiej mniejszości na Zachodzie również.
Swoją drogą, warto byłoby się zainteresować kto i na jakiej podstawie im te paszporty wydaje i co za użyteczni idioci organizują pedagogizujące akcje w stylu "tęsknie za tobą, żydzie".
A przedsmak tego jak będziemy traktowani mamy patrząc na Palestyńczyków i incydenty takie jak ten ostatni, więc niech nikt nie mówi, że nie byliśmy ostrzeżeni.
Panowie
9 Czerwca, 2010 - 13:07
a Tusk z oderwaniem od POLSKI Kaszub to jaka mniejszość.
A Sikorski z oderwaniem od POLSKI Śląska to jaka mniejszość.
A wypowiedzi pseudo ministrów , ostatnio jakiś ze zdrowia;Polska to za duży kraj ,dlatego jest zle z zadbaniem o zdrowie POLAKÓW. Panie pseudoministrze a może to pan jest za mały.
Myślę że sami Ślązacy mieszają najmniej , tam jest właśnie robota z zewnątrz i V kolumny wewnątrz POLSKI.
Pozdrawiam
jaka to mniejszość ?
27 Lutego, 2011 - 00:16
co chce źle dla Polski ?
Pytanie za 5 złotych !
Jasne
9 Czerwca, 2010 - 19:58
jeszcze ty mi dyktuj co mam [pisać. w kazdym razie nie będziesz musiał czytać moich tekstów ani tutaj ani na pokracznych blogmediach. Żegnam towarzystwo
http://amazoniawweekend.blogspot.com
JJ
9 Czerwca, 2010 - 21:28
Krzysztof J. Wojtas
Jestem na Ciebie równie wkurzony, bo właśnie usprawiedliwiłeś Hitlera.
Gratuluję.
Krzysztof J. Wojtas
JJ
9 Czerwca, 2010 - 12:29
Temat jest mi bliski, choć obecnie mam inne rzeczy w głowie i troszkę się do tego zdystansowałem...
Ode mnie dycha! Myślę dokładnie tak samo. Wiele razy głośno to artykułowałem, więc nie będę się powtarzał. Tutaj tylko wkleję cytat, na którego treść bardzo często się powołuję w tego typu dyskusjach:
“Ktoś, kto nie rozumie, że siła islamu, siła fanatycznego dżihadu, to największe ze wszystkich zagrożeń, jakim cywilizacja chrześcijańska będzie musiała stawić czoło w wieku XXI - ten nic nie rozumie!”
Waldemar Łysiak
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Nurniflowenola
9 Czerwca, 2010 - 16:46
Chętnie Łysiaka poprawię, że chodzi o każdą cywilizację, nie tylko chrześcijańską. Muzułmańska też. Dzicz trzeba przewrócić by łaziła na czworakach i tyle
http://amazoniawweekend.blogspot.com
Izrael ponura sprawa
9 Czerwca, 2010 - 20:05
Sposób ,w jaki niektore państwa (nie tylko Izael) dbają o własne interesy gospodarcze. o własnych obywateli i o suwerenność, od lat budzi moją zazdrość i wynikajace z niej marzenie ,aby Polacy byli takimi przywódcami a nie wazelinowymi najemnikami.
I NA TYM KONIEC MOJEGO UZNANIA DLA TYCH RZĄDÓW . Biorąc jednak pod uwagę historię i obecną rzeczywistość,muszę niestety pozostać w sferze marzeń
Dla tych którym nie chce się szukać, ponizszy link
http://www.polonica.net/KTO_jest_KIM.htm
Czytajcie i piszcie zanim mozna, bo wolnosc słowa w internecie tez sie niedługo skonczy m.in dzięki "Stowarzyszeniu przeciw zniesławieniom".ktore uzyskało zgode na utworzenie w Polsce "loży" i pełną aprobatę działania ( ma swoje "loże " na całym świecie)
Portal You Tube zawarł juz z nimi umowę, zgadzając sie na cenzurowanie zamieszczanych w nim materiałow.
Lekkomyslnie oddano w ich ręce niebezpieczne dla wolnosci słowa narzędzie
Wiecej na ten temat w portalu "BIBUłA"
Re: Izrael ponura sprawa
10 Czerwca, 2010 - 02:22
My Polacy nie mordujemy innych narodów nawet naszych wrogów w zaplanowanym ludobójstwie.
Przy naszej całej prostocie i ograniczeniach emocjonalnych oraz wiedzy, której podobno nie posiadamy nigdy w naszej historii nie planowaliśmy całkowicie zniszczyć- eksterminować całego narodu. Czy na tym ma polegać nasza siła i przedsiębiorczość narodu polskiego? Mamy tak postępować jak Izraelici?
Przecież w naszej historii jest wielu polskich Żydów oraz muzułmanów, którzy byli oddanymi wiernymi i nie planującymi zdrady naszej Ojczyzny, było wśród nich wielu takich, którzy oddali za Polskę swoje życie!
Czy naprawdę to jest temat, który powinniśmy rozpatrywać od tej strony?
Izrael jako państwo powstało w sposób niejasny i haniebny, to co wyprawiają dzisiaj Żydzi ze swoimi braćmi Arabami woła o pomstę do nieba. Tutaj nie chodzi o to kto jest przyjacielem Polski, a kto jest naszym wrogiem. Chodzi o potępienie postępowania rządu Izraela, który w swoich poczynaniach na dzień dzisiejszy przypomina to co kiedyś robiła Rosja Stalina i Niemcy Hitlera. Jeżeli jutro jakikolwiek kraj arabski zacznie tak postępować powinniśmy to potępić bez względu na to czy akurat lewactwo wysłało tam swoje statki czy nie. Czy naprawdę Turcja jest wrogiem Polski i Polaków?!
Chyba że autorowi artykułu chodziło o to żeby Polacy zjednoczyli się tak jak są zawsze zjednoczeni Żydzi mimo tego, że są wśród nich różnice etniczne oraz wiary, jednak kiedy są zagrożeni działają jak jeden organizm. Być może o to chodziło Panu Jareckiemu?
Polacy podczas II wojny światowej nie mogli poprzeć Hitlera ponieważ to był morderca, Polacy jako chrześcijański naród nie mógł poprzeć tego co planował zrobić Hitler z wieloma narodami w Europie!
Dzisiaj Polacy nie mogą poprzeć czynów rządu Izraela, stoi to w sporze z tym o czym naucza nas nasz Kościół katolicki, a przede wszystkim stoi w sporze z tym co nauczał nas nasz Pan i Władca Jezus Chrystus!
W polskim interesie nie jest ani wzmacnianie Izraela ani wzmacnianie arabskiego ekstremizmu, jednak przy tym powinniśmy zachować zdrowy rozsądek oraz zawsze przy tym powinniśmy kierować się chrześcijańskimi zasadami. Bez tego będziemy przypominali w swoich poczynaniach tą lewacką hołotę, która wysłała tam swoje statki. Pytanie jest takie czy rzeczywiście Turcy należą do lewackiej hołoty i czy rzeczywiście Turcy są naszymi wrogami?
I na koniec te wydarzenia nie powinny Polaków dzielić, powinny w zamian tego nas uczyć jak powinniśmy się przy okazji zagrożenia jednoczyć, ale nigdy wtedy nie powinniśmy swoich wrogów traktować tak jak to dzisiaj robią Izraelici!
Pozdrawiam.
Re:Dzicz trzeba przewrócić by...
10 Czerwca, 2010 - 02:36
A czy wiesz,
że wielu Żydow tak właśnie mówi o Polakach.
Wielu z tych Żydów to również Polacy tzn. tak z papierka.
Jednak oni najpierw są Żydami,
a dopiero potem Polakami
i to mi się nie do końca podoba.
I jeszcze jedno, porządny polski Żyd nie ma się czego wstydzić
i nie musi się unosić honorem,
natomiast powinien w przypadku rozmowy o jego współbraciach
zachować umiar, gdy mowa niejednokrotnie o kanaliach.
Israel z wielu przyczyn od nas niezależnych nie jest Polsce przychylnym.
Dlatego stanowi dla nas takie samo zagrożenie jak islam.
Dla mnie osobiście stanowi takie samo zagrożenie jak islam.
chris
Re: Re:Dzicz trzeba przewrócić by...
10 Czerwca, 2010 - 02:44
Panie Krzysztofie zgadzam się z Pańskim zdaniem. Nic dodać nic ująć!
Jednak na dzień dzisiejszy to moje zdanie największym zagrożeniem dla Polski jest żydostwo!
I zawsze przy tym powinniśmy pamiętać o przesłaniu księdza Popiełuszki. Polacy nie są mordercami! Polacy powinni łączyć rozsądek z romantyzmem, z tych dwóch filozofii powinna wywodzić się nasza siła!
Panie Krzysztofie pozdrawiam jak zwykle gorąco i szczerze.
siła islamu
27 Lutego, 2011 - 00:25
Trudno jej nie doceniać.Dlatego chytrzy starozakonni najchętniej napuściliby na siebie chrześcijan i muzułmanów .Oni bardzo lubią jak leje się krew byle nie ich własna. Ale my to wiemy i poczekajmy .Dajmy najpierw szansę powalczyć szanownym plemionom semickim ze sobą a gdy przyjdzie pora obronimy naszą wiarę i zdobycze chrześcijańskiej cywilizacji.
To nie pierwszy twój wpis Jarecki w tym tonie
10 Czerwca, 2010 - 00:53
zadziwiające jest że osoba wydawałoby się tak rezolutna jest tak jednostronna w kwestii Izrael-Palestyna.
Ja przestaje mieć co do ciebie wątpliwości. Odbierasz prawo palestyńczykom do zycia, to wystarczy za wszystkie pytanie i wątpliwości co do twojej roboty. Oni mogą być agresywni, bo mają do tego prawo. Ty nawet nie potrafisz zrobić prostej analogii do sytuacji Polaków w czasie zaborów, że o podejściu Żydów do Polaków nie wspomnę.
Obawiam się jednak Jarecki że miarka się przebrała, a przebierze się w przyszłości bardzo, ponieważ polityka Izraela dąży do zniszczenia wszsytkich, ponieważ izrael jak chory psychicznie człowiek we wszsytkich widzi zagrożenie. Podobnie robisz ty jarecki. Muzułmanom, dziczy jak to piszesz, trzeba zapobiegać postawą zdrową. Pan Bóg Jarecki jest z muzułmanami, tak jak był kiedyś z Żydami. Poczytaj sobie Pismo Święte Jarecki to może coś zrozumiesz. A ci podludzie jak ich nazywasz wcale nie są tacy nieludzcy, bardzo często są bardziej ludzcy niż my ludzie zachodu, zepsutego zachodu. Prawo męskie to prawo silnego, i muzułmanie choć przesadzają często to my przesadzamy w drugą stronę i nie można powiedzieć że oni są tylko winni. I jeżeli to my jesteśmy tymi bardziej cywilizowanymi to my powinniśmy być wyrozumiali i robić tak aby nie prowokowac.
ja się na wojnę z muzułmanami nie dam nabrać i innym radzę to samo. Muzułamanie jeżeli my będziemy sprawiedliwi wobec siebie nas nie zaatakują, a jeżeli nawet to nie mamy się czego bać, bo arsenał jak może wiecie jest po naszej stronie. TO MY NIEMUZUŁMANIE SPRZEDAJEMY IM BROŃ! I proszę przestańcie wierzyć takim prowokatorom i kłamcom jak Jarecki.
Allahu akbar!
Co do Pisma św., tak przy okazji...
10 Czerwca, 2010 - 01:30
Muzułmanie wywodzą swoje pochodzenie od Izmaela, syna Abrahama i jego niewolnicy Hagar. A oto co mówi Anioł Pański do brzemiennej Hagar: "Rozmnożę twoje potomstwo tak bardzo, że nie będzie można go policzyć. (...) Będzie to człowiek dziki jak onager (...) będzie on walczył przeciwko wszystkim i wszyscy - przeciwko niemu; będzie on utrapieniem swych pobratymców."
Księga Rodzaju 16, 11-12.
Ciekawostka, prawda? ;)
Laokoon- szukren eni.
10 Czerwca, 2010 - 16:12
Jeden tylko cytat "Jeden kraj, jeden lider, jedna partia- Izrael,Szaron, Likud" -publicysta amerykański Pat Buchanan. Pozdrawiam
"muzułmańska nawała" i Izrael
27 Lutego, 2011 - 00:03
A ja tam nie obawiam się szczególnie muzułmanów.Żyją w Polsce od paru wieków i jakoś nie ma z nimi problemów jeśli nie liczyć niehumanitarnego uboju rytualnego bydła.Arabowie , Berberowie ,Beduini i Żydzi to Semici i powinni sobie dać radę ze sobą.
Są przecież taaacy inteligentni ! A ja będę patrzeć jak kibic na meczu z tym,że kompletnie zrelaksowany bo mój kraj nie bierze w tym udziału.
Oczywiście o ile jakiś debilny decydent nie wyśle tam naszego wojska.