Przyjaciel Tuska pokazuje twarz w Syrii
Jak wszyscy wiemy w Syrii od wielu miesięcy trwają masakry ludności, wszyscy wiemy iż ich sprawcą jest prezydent Syrii wysyłający wojsko do mordowania niezadowolonych z jego rządów mieszkańców. Jego "działalność" jest możliwa tylko dzięki ochronie jaką gwarantuje mu Rosja blokująca wszelkie działania ONZ. Najświeższy przykład mamy z dzisiaj....
Rosyjski minister spraw zagranicznych Siergiej Ławrow oświadczył w poniedziałek, że "nierealistyczne" są oczekiwania, iż Rosja przekona prezydenta Syrii Baszara el-Asada do odejścia, ponieważ popiera go wielu Syryjczyków. Asad, przeciwko któremu od ponad roku trwa rewolta, "nie odejdzie nie dlatego, że my go popieramy, ale po prostu dlatego, że popiera go znaczna część mieszkańców Syrii" - podkreślił Ławrow.
Minister zaznaczył, że w stanowisku Rosji nie chodzi konkretnie o osobę Asada, ale o to, że Moskwa nie zaakceptuje żadnej narzuconej Syrii transformacji, która nie miałaby poparcia samych Syryjczyków.Szef dyplomacji Rosji podtrzymał też sprzeciw wobec dyskutowanej w Radzie Bezpieczeństwa ONZ rezolucji w sprawie Syrii, która przewiduje m.in. przedłużenie misji obserwacyjnej w tym kraju i groźbę sankcji. pap
Nawet głośna ostatatnio masakra nie zmieniła stanowiska Rosji. Masakra ok. 220 osób w syryjskiej wsi Tremseh, w prowincji Hama, której dokonał reżim Baszara el-Asada, powinna usunąć wszelkie wątpliwości co do tego, że potrzebna jest w ONZ skoordynowana międzynarodowa odpowiedź - oświadczył Biały Dom.
Trzeba przypomnieć iż ta sama Rosja jest państewm godnym zaufania takim któremu Tusk moze oddać smoleńskie śledztwo. Takim państwem którego przysłowiowy Tusk nawet by o możliwość przyczynienia się do śmierci pasażerów Tu-154 nie podejrzewał. Ten sam Tusk swoją grę z Putinem przeciw śp. prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu nazwał "przełomem w stosunkach z Rosją". Za nim o przełomie mówili "rozumni", Tomasz Lis przeprowadził nawet w tym duchu wywiad z prezydentem Miedwiediewem-kiedyś będzie to dowód całkowitej umysłowej indolencji "rozumnych" i ich słońca. Przykład z Syrii jest dowodem na to iż Rosja by osiągnąć swe polityczne cele poświęci bez mrugnięcia okiem setki ludzi. Dlatego tak kompromitujące jest budowanie przez "rządzących" obrazu pokazującego Rosję jako państwo któremu można zaufać w jakiejkolwiek sprawie. W przeciwieństwie do wielu ja "zamachu" nie przesądzam, uważam jednak iż w przypadku Rosji to musi być wiodący wariant śledztwa.
Pomyśleć że takiej Rosji zaufał Tusk, "rozumni"....to przecież naiwność dziecka. Tak jak o Polakach z 1918 roku mówimy dziś w superlatywach, tak o tych dziś rządzących wraz z "rozumnymi" będziemy mówić jako o zakałach o naiwności przedszkolaka....
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 2364 odsłony
Komentarze
zgoda ,ze Rosji nie
16 Lipca, 2012 - 19:23
zgoda ,ze Rosji nie powinien ufac premier Tusk i ze ma ona w Syrii swoje interesy, Ja jednak nie ufam temu co mowia jednym glosem o sytuacji w Syrii zachodnioeuropejskie media. A nie ufam im dlatego ze za wiele widzialem ordynarnych manipulacji, nie mniejszych niz w naszych "wiodacych" mediach . USA i Izrael dzialaja podobnie jak Rosja.
Re: zgoda ,ze Rosji nie
16 Lipca, 2012 - 19:36
Jednak ludzie lgną do USA w przeciwieństwie do Rosji...
Rosja takimi jak w Syrii metodami posługuje się na codzień
zuberegg
Myślę .....
16 Lipca, 2012 - 19:58
.....że nie ma pan racji . Świat wpycha Syrię w łapy Rosji . Asad nie ma wyjścia . A rewolucja w Syrii jest tak samo sztucznie wywołana , jak podobna w Egipcie i Libii . Ktoś ma tu ogromne interesy do zrobienia . Wcale nie mówię że Izrael :)
TYBERIUSZ
Re: Myślę .....
16 Lipca, 2012 - 20:10
Mnie się wydaje że w ręce Rosji to wpycha się Asad, wątpię by Syryjczycy pragnęli być w rękach Rosji:)
zuberegg
Re: Re: Myślę .....
16 Lipca, 2012 - 20:17
Syryjczycy są totalnie zmanipulowani . A jak to się robi ? . Mamy to na własnym podwórku :) . Syria to już ostatni sojusznik Iranu , to o to w tym chodzi . Później " pustynna burza 2 " i pozamiatane :)
TYBERIUSZ
Moze i tak, zobaczymy:) Iran
16 Lipca, 2012 - 22:04
Moze i tak, zobaczymy:)
Iran o sojuszników martwić sie nie musi, za chwilę będzie ich mieć w każdym państwie w którym zwyciężyła arabska wiosna. Za chwilę tam będą rządzić islamiści.....
zuberegg
Nie
16 Lipca, 2012 - 20:54
"Jak wszyscy wiemy w Syrii od wielu miesięcy trwają masakry ludności, wszyscy wiemy iż ich sprawcą jest prezydent Syrii wysyłający wojsko do mordowania niezadowolonych z jego rządów mieszkańców. Jego "działalność" jest możliwa tylko dzięki ochronie jaką gwarantuje mu Rosja blokująca wszelkie działania ONZ."
Nieprawda, bo wszyscy wiemy, ze wszelkie "rewolucje" sa wywolywane przez CIA, ktora szkoli specjalne ekipy, zazwyczaj wystepujace pod nazwaOdpor i poslugujace sie symbolem zacisnietej piesci. Jesli nawet ta konkretna organizacja nie wywoluje tam "rewolucji" , tak jak to mialo miejsce w czasie pomaranczowej rewolucji, w Egipcie czy Libii, wiemy ze ci spontanicznie rzekomo dzialajacy rewolucjonisci sa nad wyraz dobrze uzbrojeni i uzyskaja nadzwyczaj wiele rozglosu na Zachodzie. Porownajmy to z np. wolaniem o pomoc Palestynczykow, jakos wielkiego echa nie ma, raczej tylko przecieki, a oburzenie jest skierowane przeciwko oburzajacym sie, nie przeciwko oprawcom.
Kadafi tez rzekomo dokonywal potwordych mordow, bylo miejsce i trupy, a potem okazalo sie to nieprawda. Znany jest przypadek mlodej pielegniarki, ktora przed trybunalem z placzem zeznawala, ze zolnierze Husseina wyrzucali niemowleta z inkubatorow, po to aby USA poszla na wojne z Irakiem, a potem sie okazalo, ze to nie zadna pielegniarka z Iraku, a corka jednego z dygnitarzy wspolpracujacych z rzadem USA.
Walki sa zaciete, bo Asad nie chce podzielic losu Huddeina, Kadafiego czy nawet Mubaraka, Tym bardziej, ze ma poparcie narodu, aczkolwiek z pewnoscia nie tak wielkie jak mial Kadafi. Na szczescie dla Asada, ma on mocnych sprzymierzencow i nie jest osamotniony, jak byl kadafi.
Syria ma byc przedsionkiem do Iranu a Rosja i Chiny im te mozliwosc latwego zdemolowania i skolonizowania panstwa w imie demokracji skutecznie blokuje, stad to wielkie biadolenie na temat Rosji. Aczkolwiek Rosja nie jest godna zaufania, tak samo jak i zadne inne panstwo, a szczegolnie mocarstwo nie jest godne zaufania, niemniej jednak Rosja zawsze zaciekle broni swoich interesow a wojna pod jej bokiem na pewno tym interesom nie sprzyja.
Czytalam dzisiaj o rzekomo wielkim zagrozeniu bronia chemiczna ze strony Syrii. Wcale nie dziwilabym sie, gdyby Izrael albo USA zatruly kilkaset osob a potem obwinialy Asada za to, aby dostac przyzwolenie opinii publicznej na wojne z Syria. Wszak Kurdowie byli zatruwani przez Husseina za zgoda i wiedza USA. Wszystko jest mozliwe, kazdy chwyt jest dozwolony, bo jak wiadomo, wojny sa zawsze dochodowe dla tych, ktorzy je rozpetuja. .
STOP PRZYMUSOWI SZCZEPIEŃ
Lotna
Re: Nie
16 Lipca, 2012 - 22:16
Z Kadafim sie zgodzę, miał duze poparcie w Libii. Asad ma dużo mniejsze zresztą liczba dezerterów z armii o czymś świadczy.
Z tymi rewolucjami to bym sie nie rozpędzał, nie za wszystkim stoi CIA. Islamiści też mają swoje interesy i jest im na rękę by doszło do wyborów, ich zwycięstwo w każdym arabskim państwie to tylko kwestia czasu.
Chiny też już "działają" by mieć "swoje" państwa-zaczęły od Afryki.
zuberegg
Krótka pamięć panią dopadła
17 Lipca, 2012 - 04:48
Palestyńczycy mieli posłuch całego świata w swoim czasie, ale przerżnęli swoje karty w dwóch intifadach.
Wiemy? Wiemy dzieki "słusznym" mediom:)
16 Lipca, 2012 - 21:26
Coś wytrwali ci "bezbronni cywile". Masakry trwają miesiącami, a wojsko wciąż nie moze dać sobie z nimi rady. Może jednak "bezbronni cywile" nie są bezbronni, a do tego mają zorganizowane i nieskąpe poparcie? Wydaje się, że zamieszanie w Syrii i masakry - zarówno te rzeczywiste, jak i te wyolbrzymione czy nawet zmyślone - sa potrzebne Izraelowi i USA, jako pretekst do ataku na Syrię, może jako preludium do "wyzwolenia" Iranu?
OK, Asad morduje, Rosja mordowała czy morduje w Czeczenii i w ogóle. OK zgoda. A czy "wyzwolenie" Iraku, przyniosło Irakijczykom wolność, dobrobyt czy może więcej śmierci i cierpień - a przynajmniej nie dużo mniej - niż za Saddama?
OK większość ludzi wolałaby wyemigrować do USA niż do Rosji, ale może niekoniecznie do obozu w Guantanamo. A jeśli chodzi o sprawy poza granicami - jakoś ludziom w krajach wziętych w "opiekę" przez USA (nie mam tu na myśli Europy), nie żyje się jak w raju, pewnie nie gorzej i nie lepiej, niż w tych wspieranych przez Rosję czy Chiny.
No a bliższa ciału koszula, w moim przypadku przynajmniej. Organizacje Heart, mającą na celu uzyskanie od Polski wielomiliardowych "odszkodowań" z tytułu "utraconego majątku", nie jest wspierana przez Syrię, lecz państwo Izrael. Państwu temu - jak mi się zdaje - nie są obce masakry cywili, tych co to nie mają tej "najszlachetniejszej" krwi. Wszyscy nasi politycy, czy to spod znaku Tuska czy Kaczyńskiego czy innych, odnoszą się do państwa Izrael i jego polityków z olbrzymią rewerencją, ośmieliłbym się nawet stwierdzić - często nawet ze służalczym lizusostwem czy lizusowską służalczością. I to pomimo wspierania organizacji Heart.
Jakoś to mnie bardziej interesuje, a jednocześnie to jest bardziej przemilczane, niż "masakry bezbronnych cywilów" w Syrii(no może bardziej by mnie zainteresowało czy "bezbronni cywile" maja od Usraela tylko ckmy, czy może także broń przeciwpancerną - oczywiście nie przeczę, że jacyś naprawdę bezbronni cywile są w Syrii czasem mordowani).
Bezbronni cywile
16 Lipca, 2012 - 21:58
są w Syrii mordowani ale jak stwierdził jeden z Syryjczyków, w wywiadzie przeprowadzonym przez niemieckiego dziennikarza, sam popierał rewolucję przeciwko Assadowi a później o mało nie został zamordowany przez współtowarzyszy broni dlatego, że podejrzewano go o zmianę opcji religijnej z sunnity na szyitę. Uniknął śmierci, lecz jego brat z rodziną już nie gdyż byli szyitami. Międzynarodowy gang polityczny inicjuje i przeprowadza rozróby w poszczególnych krajach aby tam zainstalować na prezydenckim stołku ludzi realizujących ich programy polityczne. Czym większy bałagan, tym więcej można ugrać bo wówczas nikt nie wie co w zasadzie się dzieje i kto jest kto. A najłatwiej jest przypisywać morderstwa komuś, kogo chce się z siodła wywalić bo tłum wszystko kupi.
Szpilka
Re: Bezbronni cywile
16 Lipca, 2012 - 22:29
Zgoda, choć tłum kupi tylko to co chce kupić. Dlatego często rewolucje zjadają swych ojców.....
zuberegg
Szachy Iranskie ?
16 Lipca, 2012 - 22:57
Dokladnie przez Syrie leca ropociagi z IRANU nad Morze Srodziemne.
Wiec byc moze komus marzy sie odciecie Iranskiej Ropy od Morza, jego kontrola?
Swiat jest bardzo brudny jednak i pelen ciemnych interesow.
Tymczasem nie jest jak pisze autor
"Rosja by osiągnąć swe polityczne cele poświęci bez mrugnięcia okiem setki ludzi."
Bo tam juz padlo podobno ok 15 000 zabitych.
Przyrownujac ofiary tamtejszych wladz do ofiar rzeymu Jaruzelskiego wyjdzie nam, ze Jaruzelski jast prawie niewiniatkiem....
Zreszta jesli wywrocic wladze w Syrii na sprzyjajace Izraelowi to?
Ano Izraelskie wojska lotnicze beda mogly startowac z Syrii nie naruszajac strefy powietrznej i z bliskiej odleglosci atakowac Teheran o czym wspominalem juz kiedys
tu
http://niepoprawni.pl/blog/2802/prosba-do-zydow-nie-robcie-nam-tego
A rosjanie=sowieci pokazali juz wielokrotnie co potrafia zrobic w swoim interesie ( Wegry 56' , Gruzja i caly Kaukaz w XIX i XX a nawet XXI w., obecna Ukraina w latach 30' ub wieku.
Umowmy sie - za Jasienica, ze Rosja przyjela mongolsko -tatarskie style rzadzenia w XIII - XVIw i to im pozostalo.
Re: Wiemy? Wiemy dzieki "słusznym" mediom:)
16 Lipca, 2012 - 22:24
Cywile oczywiście bezbronni nie są, po części dzięki dezerterom z armii. Granice też pewnie nie są szczelne. Co do czasu oporu-partyzantom zawsze jest łatwiej, szczególnie wmieszanym w zwykłych ludzi.
Z Izraelem to jesteśmy zgodni w 100%, aczkolwiek to państwo samo sobie grabi tracąc poparcie w świecie, za jakiś czas zacznie zbierać tego owoce
zuberegg