Gówno nas obchodzi ruska rehabilitacja!

Obrazek użytkownika PLK
Kraj

To do wszystkich polskojęzycznych dziennikarzy realizujących plany propagandowe ambasady rosyjskiej.

Proszę nie obrażać Polaków bredniami o rehabilitacji polskich oficerów, bo rehabilitacji potrzebuje państwo Rosyjskie, odpowiedzialne m.in. za wybuch II WŚ oraz zimną wojnę wraz z jej całkiem gorącymi wojnami zastępczymi (Korea, Wietnam, Afganistan, Izrael).

Dla tych co nie widzieli dodam że wrzutka pojawiła się rano na portalach, w rzepie na pierwszym miejscu i co gorsze w Wiadomościach TVP o 19.30, też na 1. miejscu.

Ocena wpisu: 
Brak głosów

Komentarze

i mnie tez. Jak ktos ma rozum, to nie trzeba mu tlumaczyc. Kazdy Polak(jesli czuje sie zmotywowany przynaleznoscia etniczna lub kulturowa(sic! to bardzo wazne-przynaleznosc kulturowa stanowila o sile 1 wszej Rzeczpospolitej)nie potrzebuje rehabilitacji,tak jak ja nie potzebuje rehabilitacji za moich dwuch dziadkow,ktorzy wojowali za wolna Poslke, jeden u Andersa pod Monte Cassino, drugi w AK obwod Podlasie.I Ruscy chcieli ich zrehabilitowac w towarzystwie white bears na Sybirze.Szesciem udalo sie kulturalnie uciec czyli zwiac, i takiz pozytek z kultury ku chwale(?)czegoz?Pieprzyc j...nych rusophilow i towarzystwo proruskie!To sa przydupasy ruskie i karierowicze proruskie.Wiecej, prosze kogo mozna, czytajcie historie rusi F Konecznego bez uprzedzenia i zlosci i pomyslcie dlaczego tak nas nie lubia nie tylko rusini? i unici?

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#134215

bo nasza sila jest niezgoda na dziadostwo, na byle co,na lajdactwo.Chcemy wolnosci jako mozliwosci wyboru bez klamstwa i nacisku, wolnosci jako wyboru dla nas i za nas!,wyboru dla naszych dzieci i wnukow, nie w imieniu interesow obcych.To jest nasze prawo podstawowe i niezbywalne, o ktorym nie moze decydowac zadna unia ani zwiazek.Chcemy wlasnosci jak i wlasnych slow,tak czynow jak i deklaracji.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#134217

Dzięki! Napisał Pan więcej niż mój wpis i bardzo dobrze.

pzdr

Jeden z Pokolenia JPII

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

Jeden z Pokolenia JPII

#134276