Gdy "wygrywa demokracja"
Jak tam liczono te głosy, tak liczono, grunt, że w końcu policzono je tak, że „polska demokracja wygrała”. Teraz więc, gdy ciemniacy mają władzę absolutną, powinniśmy się spodziewać generalnego sprzątania w przestrzeni publicznej, a więc przede wszystkim pacyfikacji blogosfery, no bo nic tak nie buduje, jak zgoda. Czy akcja pacyfikacyjna będzie poprzez „przypadkowe awarie”, czy nękanie za pomocą „życzliwych” instytucji, to już nieistotny drobiazg.
Po II turze wyborów, kiedy to zobaczyliśmy, kto jest kim i po której stronie, Polsce pozostaje już tylko wariant grecki jako, by tak rzec, optymistyczny scenariusz. Ci z obywateli, którzy w pełni świadomie – po tragedii smoleńskiej, majowo-czerwcowej powodzi i po trzech latach kompromitujących, aferalnych rządów ciemniaków – ponownie na tychże ciemniaków zagłosowali, muszą po prostu dostać lekcję surwiwalu w sytuacji ekonomicznego załamania się państwa. Jeśli ich osobiście kryzys nie uderzy po kieszeniach, po budżetach domowych, to najwyraźniej nie pojmą na czym polega wspólnota – już nie narodowa, bo przecież tej oni właśnie nie czują, ale po prostu wspólnota losów na jednym terytorium należącym do jednego państwa. Polska dla nich nie jest najważniejsza, czemu dali wymowny wyraz. Najważniejsza jest dyktatura ciemniaków – bez względu na to, czy ciemniacy cokolwiek robią, czy nie. A może ze względu na to, że właśnie nic sensownego i pożytecznego dla kraju nie robią? Może tak należy rozumieć „ideowe zaangażowanie” ich sympatyków?
Chyba za bardzo się łudziliśmy, że metodami legalnymi, pokojowymi można doprowadzić do przełomu w Polsce. Po 21 latach transformacji komunizmu w neokomunizm czerwono-różowa nomenklatura, której zjednoczenie widzieliśmy w czasie kampanii prezydenckiej bardzo wyraźnie, nie mogła przecież nagle dobrowolnie posunąć się do „oddania władzy”. Korowód ponurych postaci od sędziwego Jaruzela i sędziwego wujka Tadka, poprzez Urbana i Bartoszewskiego, Cimoszewicza i Kwaśniewskiego, Tyma i Hołdysa, Dukaczewskiego i Miecugowa, po Owsiaka i Michnika – był najlepszą ilustracją tego, dokąd zabrnęło polskie państwo i w jakiej jest kondycji. Zresztą przedsmak tego zjednoczenia nad grobami mieliśmy w okolicach 9 maja 2010 r., gdy na ziemi smoleńskiej stanęli obok siebie gajowy, Jaruzel i Wajda.
Najokropniejsze jest to, że powtórzony został scenariusz z 2007 r. i możemy być pewni, że za chwilę nikt nie będzie wymagał od gajowego, by cokolwiek z tych rzucanych na wiatr słów, tych podwyżek płac niemalże dla wszystkich i ulg dla wszystkich, wzrostu, autostrad, dobrobytu nie z tej ziemi, było realizowane. Nie temu miała zresztą służyć ta żniwna kampania. Miała ona skonsolidować nomenklaturę i zapobiec jakimkolwiek zmianom. Usłyszymy więc, dokładnie tak samo, jak za rządów Tuska, gdy mityczna Irlandia 2 oraz cud gospodarczy zaczęły się oddalać, a nie przybliżać, że tak naprawdę wielu rzeczy się jeszcze nie da, poza tym jest światowa dekoniunktura, a przede wszystkim, trzeba się uzbroić w cierpliwość. W takiej sytuacji jedynym zadaniem ciemniaków będzie doprowadzić do sytuacji, w której głosy sprzeciwu nie będą tak słyszalne jak do tej pory. Zadaniem PiS-u i innych ugrupowań będzie wyraźne artykułowanie tego sprzeciwu, zwłaszcza że władza absolutna ciemniaków na pewno nie będzie sprzyjać rozwikłaniu sprawy przyczyn smoleńskiej katastrofy. Wspominałem zresztą w komentarzu dla „GP” po pierwszej turze wyborów, że jeśli 10 kwietnia nie stanie się głównym tematem kampanii J. Kaczyńskiego w II turze, to szef PiS-u może przegrać. Tak się właśnie stało. Nie popadałbym więc w taki optymizm i samozadowolenie, jak dr Migalski i „młode pokolenie PiS-u” (http://www.rmf24.pl/raport-wybory-2010/wyboryprezydenckie2010najnowszefakty/news-migalski-w-2015-jaroslaw-kaczynski-ponownie-wystartuje,nId,286875), jestem bowiem przekonany, że ta kampania była do wygrania i to z hukiem, a więc w taki sposób, że nie byłoby wątpliwości, kto obejmuje prezydenturę.
Kampania delikatna i łagodna była dobra w I turze, w II natomiast należało wrócić do wyrazistego, jednoznacznego przekazu i nawiązać do największej tragedii polskiej po wojnie – nie ze względu na to, że w katastrofie zginął Prezydent, lecz na to, że zginęło tam w bardzo mrocznych okolicznościach tylu wartościowych Polaków z naszej elity. Na początku swojej kampanii premier Kaczyński całkiem słusznie powiedział, że nasz kraj potrzebuje nowej Solidarności. Być może więc, że znów musimy się spotkać na ulicach.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3698 odsłon
Komentarze
teraz mówią o 500 dniach spokoju
5 Lipca, 2010 - 09:18
za chwilę usłyszymy - dajcie nam jeszcze 4 lata i wtedy to już my naprawdę zrobimy druga Japonię, drugą Irlandię, drugi Kuwejt czy co tam jeszcze chcecie.
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
Z tym "dawaniem" lat...
5 Lipca, 2010 - 10:48
... to uważałbym nieco. Hitler dochodząc do władzy rzekł: "Dajcie mi 5 lat, a zobaczycie, co z Was zrobię!" - dali mu 6 lat i zostali przegranymi. Jak widać - politykom nie wolno dawać tego, o co wołają. Zwłaszcza takim ignorantom! Wyniki wyborów prezydenckich to wstyd i hańba! Państwo katolickie? Dobre sobie! Około połowy obywateli (bo nie sądzę, że Polaków) opowiedziała się za masoństwem, wyuzdaniem i kompletną degrengoladą moralną. Jak można, będąc zdrowym na umyśle i duszy, oddać swój głos na tak jadowite gady?! Oj będziemy "smakować" owoce tych wyborów.!
Są rzeczy, których nie ma...
Są rzeczy, których nie ma...
Re gdy wygrywa demokracja
5 Lipca, 2010 - 09:39
Trzeba się spotykać. W domach, sklepach, na ulicach w środkach transportu. I ROZMAWIAC, ROZMAWIAĆ, ROZMAWIAĆ. Trzeba dzielić się naszą wiedzą, bo NIE JEST POWSZECHNA. A znając metody działania przeciwników, to cenzura internetu to tylko kwestia czasu.
Pozdrawiam myślących.
@rospin
5 Lipca, 2010 - 10:19
bingo
co z naszym godlem?
5 Lipca, 2010 - 10:06
myslicie ze to tylko wylot na wakacje czy moze do nastepnych wyborow ?;)
gaja
Obawiam się, że tym razem po prostu uznał że szkoda czasu
5 Lipca, 2010 - 10:51
i atłasu na egzystowanie w miejscu gdzie jest niemile widziany. On w przeciwieństwie do większości wyborców ma swój honor.
W. red
W. red
@W.red
5 Lipca, 2010 - 11:34
rano jak sie dowiedzialam ze jednak wygrala Maria Error odsluchalismy z synem nowego hymnu ...http://www.youtube.com/watch?v=deuc5lKOCno
tylko nie bardzo wiedzielismy gdzie przylozyc prawa dlon-tam gdzie zwykle czy moze tam gdzie pan pana majstra moze ... ;)
gaja
gaja
Re: co z naszym godlem?
5 Lipca, 2010 - 11:19
Świetny tekst... i równie dobry obrazek... niestety.
Z przyjemnoscią przeczytałam
5 Lipca, 2010 - 10:18
Pańską wypowiedź.
Rzec można tylko : Święte słowa"
5 Lipca, 2010 - 10:47
A co do spotkania na ulicach byłbym sceptyczny. Bo to już jednak inne pokolenie, które nie jest w stanie wykrzesać z siebie więcej energii niż jest to potrzebne na zakup piwa w sklepie /przynajmniej w większości/.
W. red
W. red
"Święte słowa"
5 Lipca, 2010 - 11:00
A czyja to wina? Gdzie byli rodzice owej wzrastającej "nowej kadry"? Już mówię: otóż byli wszędzie, gdzie trzeba było protestować przeciw lekcjom patriotyzmu, przeciw religii (która dla nich niesie w sobie nawoływanie do zła poprzez 10 przykazań?!), gdzie trzeba było walczyć o "skrobanki" i eutanazję. Jednym słowem: nie mieli zamiaru nieść choćby najmniejszego krzyża! Dzisiejsze stada bezmózgich matołków plujących sobie pod buty przez cały dzień siedzenia na ławce pod blokiem - to owoce postawy ich rodziców! "Po owocach ich poznacie" - rzekł Największy z Nauczycieli. Taki wynik wyborów jest owocem chorego, wręcz umierającego, drzewa. Jesteśmy jak owce, które kąsają swego pasterza. Tak, leje się ze mnie gorycz, bo ja nie wahałbym się ani chwili, gdyby trzeba było oddać życie za Ojczyznę, a teraz trzeba jej bronić przed niektórymi z braci? Mam tylko nadzieję, że Dobry Bóg ma dobry plan, i choć może trochę boli, to będą z tego dobre owoce.
Są rzeczy, których nie ma...
Są rzeczy, których nie ma...
@niebezpiecznik
5 Lipca, 2010 - 12:29
Nie twierdzę że całkowicie nie masz racji. Ale to tylko po części prawda. Weź pod uwagę stopień indoktrynacji jakiej było społeczeństwo od lat . Doprowadzając nie tylko do upadku zasad moralnych, systemu wartości, autorytetów i dezintegracji tak na poziomie społeczeństwa jak i jego grup a nawet rodzin. Dotyczy to tak dzieci, młodzieży ale też ich rodziców. Słowem zdziczenie objęło bez mała większość ludzi. A że było to działanie wykorzystujące wszelkie dostępne środki i instytucje stąd też i tak przerażające tego efekty. I tylko nielicznym udało się temu przeciwstawić oraz ochronić przed tym swych najbliższych. Stopień deprawacji społeczeństwa jest porażający a przykładów nie trzeba daleko szukać. Oczywiście że ludzie dojrzali przez swą akceptację takich postaw stali się współwinnymi takiemu stanowi rzeczy w odniesieniu do swych dzieci. Pytanie tylko na ile oni byli dojrzali? A na ile poddanie się tej manipulacji było ich świadomym wyborem ? Dość spojrzeć na zapełnione kościoły podczas niedzielnych nabożeństw i zweryfikować postawy i dokonywane wybory tych ludzi w życiu codziennym. To prawda że nikt nie jest idealny bo w przeciwnym wypadku po Ziemi chodzili by sami święci. Ale zanikło to co stanowi istotę wiary - dążenie do samodoskonalenia. A pozostała fasadowość, obłuda i blichtr. A że młodzież wyczulona jest na takie postawy stąd nie ma się co dziwić jej postawom i buntowi.
Słusznie uważasz że "drzewo" obumiera. Ale prawda ta dotyczy całej ludzkości zdecydowanej porzucić to co odróżniało ich od innych gatunków.
Nie dziwię się Twemu rozgoryczeniu ale "miej wiarę" bo nic nie dzieje się bez przyczyny.
pozdrawiam
W. red
W. red
@W. red...
5 Lipca, 2010 - 13:17
... dziękuję za otuchę, bardzo to cenię. A wiarę mam, bo gdyby nie ona, to niewątpliwie nie walczyłbym (czytaj: wypowiadał się i agitował, i potępiał, i pętnował, i znów namawiał, i uświadamiał, i, i, i...). Ale jak zarażać dobrem? Na zgniliznę wszyscy są podatni (jak muchy do g...). Myślę, że wielu kryje się ze swymi poglądami, a przecież być wiernym swym ideałom to nie wstyd. Nie ma wzorców. Taka menda Niesioł jest znany, a poczet królów Polski "owiany" jest tajemnicą. W domach rodzice "kozaczą" się do telewizora, a na ulicy łeb spuszczą i pokazują, jak należy kłaniać się szubrawcom. Rżnę na kumpli, którzy nie szanują moich wyborów, a nie zapieram się, byle tylko przypodobać się kilku, jak się często okazuje, frajerom-niekolegom. "Nim kur zapieje Ty trzy razy mnie się zaprzesz". Iluż z nas tak żyje? Chowamy się za przyłbicami pseudopoprawności i pseudokoleżeństwa. Ufff! Ale sobie pojechałem. Jakaż samokrytyka, towarzyszu?! Dobra, mówię Wam wszystkim - podnieście przyłbice. Nie znam większej radości, niż gdy przeciwnik zaczyna uciekać wzrokiem - już wtedy przegrał!
Są rzeczy, których nie ma...
Są rzeczy, których nie ma...
giczy_kop Dziś wydaje się
5 Lipca, 2010 - 11:34
giczy_kop
Dziś wydaje się , że Platforma nie ma szansy wygrać kolejnych wyborów . Wynik Jarosława Kaczyńskiego bardzo ich przestraszył . Ale … przed nami cały rok , a jak pokazał nam 10 kwietnia WSZYSTKO MOŻE SIĘ ZDAŻYĆ .
PO ma tylko rok na budowanie Orwellandii , a ponad 53% polaków głosujących na Bronia NIEZALEŻNIE OD WSZYSTKIEGO pokazało nam ,że IGNORANCJA TO SIŁA , w starciu z którą najlepsi nie dają rady … Te 53% już żyje „zgodnie z zasadami” , oni wierzą ,że wojna to pokój , wolność to niewola i udowodnili ,że ignorancja to siła .
Bardzo mi przykro ale osobiście słabo widzę Polskę z tym wynikiem wyborów . Mam smutne przeświadczenie ,że te 47% głosujących na Jarosława , że spora cześć z tych ponad 7 milionów da d... Opadnie wyborczy kurz i... Spuszczą głowy i będą starali się „żyć normalnie” , a to koniec . Sorry sprawa jest zbyt poważna , tu się o Polskę rozchodzi ! Nie możemy pozwolić by „wszystko wróciło do normy” . Jak sobie odpuścimy , to już dziś możemy znicz Polsce zapalić . Platfusy , jak im nikt przeszkadzać nie będzie rozpier...lą nam Państwo na amen . Jarek Kaczyński tego wózka nie pociągnie , trzeba mu do cholery pomóc !!!
Miejmy świadomość ,że ten rok będzie decydujący :
1.Po wakacjach raczej nie wrócą programy „Warto Rozmawiać” , „Misja Specjalna” czy „Bronisław Wildstein Przedstawia” .
2.Gazeta Polska po 10 kwietnia została najlepiej sprzedającym się dziennikiem w Polsce więc :
a) znowu mogą pojawić się problemy z dystrybucją , reklamodawcami albo farbą drukarską , czymkolwiek co uniemożliwi normalne funkcjonowanie tygodnika
b) dziennikarze środowiska Gazety Polskiej będą musieli na siebie uważać „wypadki” chodzą po ludziach
3.Szlag trafi IPN
4.Tylko czekać jak CBA zmieni się w STASI
5. Portale niezależne trafia do rejestru „stron niebezpiecznych” albo czegoś w tym stylu i nas prewencyjnie ocenzurują jak w Chnach
i wreszcie ostatni punkt „wisienka do tortu” pies z kulawym kaszalotem nie zajmie się sprawą smoleńskiego zamachu
Czeka nas kijowy rok , w nowej rzeczywistości i trzeba mieć świadomość tego faktu
giczy_kop
Re: giczy_kop Dziś wydaje się
5 Lipca, 2010 - 11:45
Z tego co wiem, GP to tygodnik. Ale to drobiazg, wpis jest ciekawy. Czesc mnie zgadza sie z ta pesymistyczna wizja, jednak ciagle mam nadzieje, ze zdarzy sie jakis cud...
Dzisiaj chyba już mogę zapytać ???
5 Lipca, 2010 - 12:02
Czy to jest portal niepoprawnych , czy PiSowców ??? Dla mnie to pytanie jest podstawowe. W/g moich obserwacji PiSowski. A jeśli tak , to czy napewno PiSowski to znaczy POLSKI ???. Proszę panstwa patrząc obiektywnie , ja wiedziałem że wygra "nasz" niezależnie od nazwiska. Tylko dlatego że POLAK w POLSCE nie może być prezydentem. Inne myślenie zawsze wyprowadzi POLAKÓW na manowce. Może są jakieś "walki " wewnątrz samych swoich w partii pookrągłostołowej , podzielonej na kawałki [dla śmiechu] , a może to tylko teatrum dla goji. A może jestem w błędzie i powiecie mi państwo który to prezydent był POLAKIEM przez ostatnie dwadzieścia lat. Jeśli piszę że Naród musi odebrać wrogom POLSKI , POLSKĄ tzw publiczną opłacaną przez spoleczeństwo TV - to słyszę że się nie da. Czyli bez uczciwych środków przekazu [wszystkie oddanie przez okrągłostołowców naszym wrogom a ich kumplom] nie zrobimy nic. Dzisiaj psioczyć na młodzież to przesada. Moja młodzież , moje dzieci tak głosują jak im powiem, pytają się , wiedzą że się tym interesuję. Dlatego proszę nie psioczyć na młodzież , tylko na nauczycieli wybierających dwadzieścia lat wrogów POLSKI na prezydenta. Jak wczoraj piszę że potrzebna jest POLSKA partia od podstaw, to słyszę że POLSKA to nie partia - zgoda , tylko nie w tym rzecz. Wiemy że innego systemu nie ma , czyli musi być partia. I to musi być partia z krwi i kości POLSKA . Nie dla stanowisk , splendorów, odznaczeń , nie dla własnego bogacenia się. Tylko dla POLSKI i NARODU POLSKIEGO. Chyba znacie plany wypowiedziane przez Geremka do pani Krall, oni to cały czas realizują. Ja nie lubię żydów , tak jak oni nie lubią POLAKÓW. Jednak ja czytam mądrych żydów i tych głupszych ale mających wplyw na losy mojej, naszej POLSKI. Poglądy i działania wroga trzeba znać, inaczej to zabawa w piaskowni.Pozdrawiam
Re: Dzisiaj chyba już mogę zapytać ???
5 Lipca, 2010 - 12:24
Newet jeśli to niepoprawność koncesjonowana, proPiSowska, to jest to dobre miejsce, żeby rozmawiać. Sam pisałeś, że grypa bliższa ciału niż cholera... Więc póki można, pisz. Cierpliwie. A kawały betonu można omijać.
Właśnie Mufti - ta koncesjonowana.
5 Lipca, 2010 - 12:45
Tu jest pies pogrzebany. Dla mnie oczywiscie to najlepszy portal do tej pory. Jak pisałem na onecie czy interii to może !!! z dziesięć procent z tego co tutaj napisałem by poszło. A jak wiesz napisałem sporo i poszło wszystko. Za to wielkie dzięki i uznanie. Tylko czy niepoprawni internauci to 100% niepoprawni , czy starający się wpuścić takich jak ja w maliny. Czy to nie jest tak jak po roku 90 powstające partie patriotyczne były sterowane. Aby gdy już zaczną rosnąć w siłę , ze strachu ich rozbijać. Widzę po piśmie że jest tutaj dużo ludzi inteligentnych, wykształconych, tylko czy coś z tego wynika. Gdzie jest jakaś konkretna koncepcja działania - ja nie widzę , a mam cztery "oczy". Może żle widzę, wiadomo ciemnogród. Jak to mówią, napisz krótko i na temat, wiedząc czego chcesz - reakcji prawie zerooooo.Może inteligencja jest przereklamowana , jak cywilizacja zachodnia , szczególnie za Hitlera. Pozdrawiam
@ chłop ze wsi & ALL
5 Lipca, 2010 - 13:42
Po przeczytaniu WIELU wpisów na tej stronie, chciałbym zaapelować do WSZYSTKICH. Czy Wasza inteligencja nie podpowiada Wam, wzorem największych STRATEGÓW w historii, że OD SKUTECZNYCH WROGÓW NALEŻY SIĘ UCZYĆ ??? I dlatego, zamiast wykłocać się już DZIŚ o szczególy, które będą ważne, ALE DOPIERO JUTRO. Cóż Wam szkodzi tworzyć FRAKCJE w PISie, aby JUŻ TERAZ załatwiac WAŻNE sprawy?
Czy napewno musimy tworzyć nowe organizacje przez następne 10 lat?
SILNA FRAKCJA to za mało? A moze przerost ambicji własnych blokuje, aby naprawiać ten kraj pod Czyims przewodnictwem?
Czy napewno nie da się odrzucic naszego Veto Mospanie? Poczekacie, że kosmici załatwią NASZE SPRAWY za nas?
Pozdrawiam myślących.
Re: Re: Dzisiaj chyba już mogę zapytać ???
5 Lipca, 2010 - 12:49
To twórzcie Panowie te POLSKA partie... Chetnie sie przylacze. Czas wrocic do pomyslu, ktory pojawil sie tutaj na Niepoprawnych - mam na mysli haslo "Republika". Jurand, andruch, pamietacie? Wybory za nami, poloneza czas zaczac!
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Wilku to musi być partia POLSKA.
5 Lipca, 2010 - 13:39
Partia POLSKA nie dla przedszkolaków. .Ja jestem uparty , partia typu "wojskowego" tylko nie byle jakiego wojskowego. Podpadasz za morde i kopa w d. pe. Partia ludzi nie skorumpowanych, mądrych i do bulu uczciwych. Partia nie dla kasy tylko dla NARODU , dla POLSKI. Do takiej parti zapisuję się już dziś z opracowaną przysięgą na własną głowę - doslownie. Będzie tylko problem bo chlop czy robotnik takiej parti nie utworzy a inteligencji jakoś nie widzę .Potrzebny jest WÓDZ oraz wybitni profesorowie, naukowcy ,prawnicy , wojskowi itd . A wierzę, wiem że takich wybitnych ludzi NARÓD POLSKI posiada. Tylko z taka partią, tylko z takimi ludzmi POLSKA będzie POLSKĄ z bogatymi ludzmi. Bo POLSKA jest bogatym krajem , mamy wszystko . Powiem wiecej niż nam potrzeba , dlatego jest żle. Trzeba to więcej czyli V kolumnę wyrzucić na śmietnik historii bo inaczej nigdy niczego nie zrobimy. i przyjdzie dzien że będziecie wnukom tłumaczyć że tutaj była POLSKA. Pozdrawiam.
No to fajnie, to działaj.
5 Lipca, 2010 - 18:19
No to fajnie, to działaj. Jak pisałem wyżej - chętnie dołączę, tylko nie wiem czy wśród moich przodków nie ma jakiegoś Żyda czy Niemca lub innego Ruska? To co wtedy? Jestem Polakiem czym nie? A co to znaczy partia polska? Tylko nie powtarzaj tej odezwy do harcerzy (mam na myśli wiek odbirców)! Czy mogę się zapisać do Twojej polskiej partii choć mój dziadek był w Wermachtcie? Będziesz testy na czystośc rasową przeprowadzał? Jak będziesz mierzył poziom polskości w kandydatach na członków? Zabawny jesteś z tym gadaniem... Ja ci mówię: twórz partię, a Ty mi odpowiadzasz, że to musi być partia polska! No to jeszcze raz: przestań stukać w klawiaturę i do dzieła!!! A jak już coś robisz to powiedz jak Ci pomóc...
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Brrr!
5 Lipca, 2010 - 18:31
Dziadek z Wehrmachtu źle się kojarzy...
Wilku czytam i się śmieję.
5 Lipca, 2010 - 19:22
Czytaj dokładnie co napisałem. Ktoś opracuje przysiegę. Stawka nie wielka tylko własna głowa . Wilku a jak wiesz wartośc własnej głowy oceni właścicieI nie wymieniałem czyja to głowa Polaka, żyda czy niemca itd. Oczywiście trzon parti tylko POLSKI, jak chcesz tak to sobie tłumacz. Ja jestem za cienki "Bolek" pomimo lepszego wykształcenia , jednak nie mam do pomocy Mnietka i nie chcę mieć. Dlatego jak pisałem pozostawiam to fachowcom a ja się zapiszę.Pozdrawiam
Śmiej się!
5 Lipca, 2010 - 22:00
Śmiech to zdrowie! Tylko pamiętaj, że ten się śmieje, kto się śmieje ostatni, a w Twoim przypadku to jest gogolowski śmiech! Rzeczywiście to bardzo zabawne, gdy ktoś mówi o powstaniu jakieś partii, ruchu, który byłby w stanie uzdrowić Ojczyznę, ale nie ma zamiaru nic robić w tym kierunku, tylko czekać, by potem zlożyć podpis pod deklaracją członkowską! Oj przepraszam, Ty jeszcze masz treść przysięgi w głowie... No to już mi lepiej na sercu! Do boju Polsko!
Pozdrawiam
P.S. A Tobie droga PP odpuszczę tę głupotę...
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Wilku a ty jesteś od przerywania śmiechu raz na zawsze.
5 Lipca, 2010 - 22:44
Opisałem się i mi wcieło, a może listonosze wcinają specjalnie, nie mam na myśli tych co listy noszą, tylko tych co listy zakładają.Nic ciekawego ci nie napisałem tylko j/w został,resztę mozesz sobie dopowiedzieć.a jak nie to jutro machne jeszcze raz.
Re: Wilku a ty jesteś od przerywania śmiechu raz na zawsze.
5 Lipca, 2010 - 23:07
To machnij jeszcze raz, proszę! Serwer pada co chwilę, duże obciążenie...
Tutaj nikt nie wycina listów, nie ma tu takich listonoszy. Zapewniam Cię! A dzień, w którym się pojawia będzie moim ostatnim na NP!
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Veto
5 Lipca, 2010 - 12:46
Nie wybieraliśmy pomiędzy Polakami, tylko pomiędzy wsiokiem, ruskim agentem, zdrajcą z krwią poprzedniego Prezydenta na rękach a Polakiem, to tak gwoli małego sporostowania.
Veto przepraszam jeśli to nie do mnie.
5 Lipca, 2010 - 13:14
A jeśli do mnie to żle trafileś. Pomimo że chlop ze wsi to chlop powiedzmy trochę oczytany.Tobie proponuję powrót do "szkoły' , do szkoły prawdziwej. Moja propozycja przed następnym vetem poczytaj na początek może coś pana Henryka Pająka i koniecznie wyrzuć telewizor. Pozdrawiam.
Jeśli Się Panu
5 Lipca, 2010 - 13:59
Jeśli się Panu nieodpowiednio wsiok skojarzył to przepraszam, to określenie ma jak najbardziej perioratywne znaczenie i jak najmniej do czynienia z mieszkańcami, pracownikami wsi, raczej WSI.
BeeSee oczywiście że nie chodzi mi o wsioka.
5 Lipca, 2010 - 14:50
Wiem że to określenie nie do mnie. Jednak jak ktoś skieruje i do mnie takie określenie - jestem ponad to. Ja zasze staram się pisać w dobrej wierze, zapewne nie zawsze mi to wychodzi. Dlatego napisałem panu aby zapoznał się pan dla własnego dora z rodem Kaczyńskich. Oczywiście nie bedę się tutaj rozpisywał na ten temat. Musi pan do tego dojśc sam, ja tylko podpowiadam. Aby był pan pewien swojej wiedzy.Bo jeśli jest jabłko zgniłe to nie powiemy że jest dobre. Gorzej ze zgnilymi w srodku. Nie wstyd nie wiedziec, wstyd nie chcieć dojść do prawdy.Pozdrawiam serdecznie.
@Chlop ze wsi
5 Lipca, 2010 - 14:29
Witaj, Chłopie.
Doceniam, że przedtem tego typu spraw zanadto nie rozdmuchiwałeś, a jedynie sygnalizowales, co swiadczy o Twojej madrosci i wewnetrznej dyscyplinie.
Niestety pojawilo sie tu sporo ludzi, ktorzy z zapalem macili juz i tak metna wode, albo z powodu wrodzonego mazgajstwa, albo z innych, dużo gorszych przyczyn.
Myslę, że teraz zdecydowanie już można zapytać...
Jak widzisz, wypowiadaja sie tu osoby o bardzo roznych pogladach, pod warunkiem, ze jakies w ogole maja (czasem, jak kometa, przeleci jakis leming ;).
Częśc NP na pewno jest proPISowska, część ma zupelnie inną wizję, a jeszcze inni należą do "poszukujących". Ja akurat sympatyzuje z bracmi Kaczynskimi, zdaje sobie jednak sprawe, ze ciągle malo wiem, bo polityką interesuję się od niedawna... chętnie jednak coś doczytam, i wtedy będziemy sobie mogli podyskutować.
Pozdrawiam :)
Ujmę to inaczej:
5 Lipca, 2010 - 14:42
Kazdy z nas sympatyzuje z Polską. Po prostu. Jakkolwiek górnolotnie by to nie brzmiało. Daltego w zależności od sytuacji oraz potrzeb naszego kraju popieramy np. Kaczyńskich (no bo kogo innego w obecnej chwili...).
IMHO nie jest tak, że NP jest pro-pisowskie. To raczej wśród zwolenników PiS jest wielu niepoprawnych;) (wedle europejskich standardów). :) Stąd taki a nie inny przekrój piszących tu.
Mnożenie partyjek to nie jest dobry pomysł. Znacznie lepszy podniósł już tu ktoś, żeby raczej tworzyć frakcje w PiS. O różnych odcieniach. Teraz tylko pytanie co PiS na to?
Rospin , Bez kropki
5 Lipca, 2010 - 15:05
Ja jestem chłopem mieszkającym od dziesięciu lat na wsi , co prawda taki chlop bez ziemi.Jednak o ile znam rolników, to ani jeden nie zasieje zboża w zachwaszczone pole.Ciemnogród tak ma i ja się z tym zgadzam dlatego chetnie się podpisuje ciemnogrodem.Nigdy natomiast nie piszę że moja prawda jest jedyna i najlepsza. Zresztą jak ona jest moja. To jest taka prawda którą ja wybrałem z życia i z którą się identyfikuję.A jak wiemy mamy tysiące prawd , czyli g.wno prawd.Zobaczcie na sam tytuł artykułu , ja wiem ze autor nie przypadkowo demokrację wpisał w cudzyslów. No i to zapytajmy PiSu - każda armia przyjmie mieso armatnie, dowódców mają własnych. Pozdrawiam.
@ chłop ze wsi
5 Lipca, 2010 - 15:14
Frakcja to nie mieso. To my możemy decydować, co chcemy poprzeć, a z czym nam nie po drodze. I nie potrzebujemy STRACONYCH 10 lat na organizowanie się.
a cóż stoi na przeszkodzie, aby BYĆ Z OTWARTYMI OCZAMI i wyłapac szczury z pokładu?
Pozdrawiam myślących.
Rospin zgadzam sie z jednym
5 Lipca, 2010 - 15:27
Wszystkie drogi które prowadzą do Wolnej, Demokratycznej POLSKI są , muszą być dobre.Osobiście zostaje przy zdaniu własnym, chyba że będzie to frakcja jak pisałem "wojskowa" a na taką żydowskie [ muszę to wam do cholery w koncu napisać] PiS nie pozwoli. Pozdrawiam
@ chłop ze wsi
5 Lipca, 2010 - 15:56
Chłopie, a czy ja choćby przez pomyłkę, wspomniałem, ze we frakcji MA BYĆ MIEJSCE DLA KAŻDEGO? WSPÓLNOTA CELÓW a nie środków ich osiągania. I to tak długo, jak długo nasze ŚCIEŻKI są zgodne. Nie jestem antysemitą z zasady. Ale nie mam najmniejszych oporów co do tępienia SZKODNIKÓW. NIEZALEŻNIE OD POCHODZENIA - żydowskiego, aryjskiego czy sovieckiego.
LICZY SIĘ TYLKO POLSKA. I to nas powinno łączyć. I dla tego celu, myślę że warto przykrócić ambicje. Dla naszych dzieci i wnuków.
Pozdrawiam myślących.
PP jestem jak przeciętny czlowiek
5 Lipca, 2010 - 15:54
Dlatego jest przyjemnie czasami usłyszeć dobre słowo. Widocznie czlowiek jest tak zbudowany. To nic że nie dawno sie zacząłes interesować, wszyscy kiedyś zaczynali. Wystarczy że chcesz , a chęć doprowadzi Cie do upartości w zdobywaniu wiedzy, wiedzy zakazanej , trudnej do znalezienia w publicznych przekaziorach, wiedzy niebezpiecznej po ponad dwustu latach Liberte, Humanite i coś tam jeszcze. . Będziesz musial szperac, dociekac.Bo mogę Ci powiedziec że są wybitni POLACY i nie tylko , co opisują tą prawdę i ona jest spisana w książkach. Tylko trzeba znać nazwiska tych POLAKÓW i tytuły ich ksiazek a potem żmudna droga poszukiwania. Jednak dla chcacego nic trudnego, a satysfakcja jak cholera. Pozdrawiam.Nie wiem co czytałeś może mogę Ci coś zaproponować.
Chlopie
5 Lipca, 2010 - 16:12
Na razie sciagnelam to, co mi wczesniej poleciles: Protokoly i Miedzynarodowego Żyda. Dzisiaj znalazlam tez cos Pajaka. Powinnam miec teraz wiecej czasu na czytanie.
Cos jeszcze na poczatek? Moze byc z grubej rury, nawet o moich ulubionych braciach, na pewno przemysle, i... kto wie? Moze wcale nie przyznam Ci racji? :)
PP tym bardziej mi przyjemnie że mam przyjemność z siostrą POLKĄ
5 Lipca, 2010 - 16:26
Chyba już pisałaś że po przeczytaniu kilku zdań czegoś takiego szukałaś- o ile pamiętam. Napewno są bardzo dobre książki [ wszystkie] pana dr.Leszka Szcześniaka niestety nie żyje ten wielki wspaniały fachowiec.Raczej te książki są w miarę dostępne , lub na allegro. "Judeopolonia" tom I, II i "Holocaust" ciekawe o tyle że dotyczną nas POLAKÓW w najnowszej historii. Pozdrawiam i zyczę przyjemnego wolnego czytania. Jeśli się ze mną nie zgodzisz tym bedę mial wiekszą satysfakcję z wiedzącą merytorycznie dyskutować.
Re: Dzisiaj chyba już mogę zapytać ???
5 Lipca, 2010 - 14:54
Podzielam panskie slowa tak naprawde to nie bylo na kogo glosowac Nie kocham Pisu ale widze tez wady Platformy nie jestem slepy ani nie mam klapek na oczach Przydala by sie jakas nowa normalna partia nie oszolomska jak inne co juz byly Ceniaca Patriotyzm ale nie szowinistyczna
---------------------------------------------------------
Pozdrawiam
Boże, strzeż mnie od przyjaciół, z wrogami sobie poradzę.
Armand Jean Richelieu
.
---------------------------------------------------------
Pozdrawiam
Boże, strzeż mnie od przyjaciół, z wrogami sobie poradzę.
Armand Jean Richelieu
Brander z przyjemnością panu powiem ,ja jako mały człowiek
5 Lipca, 2010 - 15:19
Jeśli pan tak mówi to jest pan dobrze poinformowany. Może pisząc inaczej ma pan wiedzę o tych sprawach i tych kandydatach. Nie ma lepszego zła, ale tego to już i inteligencja nawet jak widzę nie ROZUMIE. Podam tylko jeden przykład. Wszyscy patrzyli tylko nikt nie widział. Pewnie przesadzam, bo jeśli ja widziałem to myśle że kilka osób w POLSCE musiało widzieć. Kto proszę państwa wyprowadzał z za kulis pana 'prezydenta" Lecha Kaczyńskiego w dniu wygranych przez niego wyborów. Odpowiadam , sam pan [to pan z grzeczności] Smolar z fundacji Batorego . Za daleko mu się wylazło.Ja wiem kim on jest i co robi fundacja Batorego w POLSCE, mnie to wystarcza. Pozdrawiam
Jak słusznie pisze Free , gdy ""wygrywa demokracja ""
5 Lipca, 2010 - 13:01
Jaka demokracja , kto ją widział i gdzie. Walczyliśmy z komuną i po trzydziestu latach, przez całe trzydzieści lat jest nadal komuna. Jeśli komuna ma wszystkie środki masowego i musowego przekazu,przykazu w rękach. Mają prawo się śmiać. Po owocach ich poznacie. "Solidarnościowcy" likwidują stocznie bo to gniazdo walki z komunizmem- to sa owoce, to są "solidarnościowcy". Dwadzieścia lat pierestrojki z "nędzy do dobrobytu" , aby setki tysięcy dzieci w centrum Europy chodziły głodne. Likwidacja całego przemysłu ukradzionego NARODOWI POLSKIEMU , aby go wygonić z POLSKI za chlebem. Jewropejczykom mowię POLSKA była i jest w centrum Europy i to tylko durniom wytłumaczyli że teraz są jewropejczykami.Szkoda słów. Pozdrawiam
Myślę, że masz rację.
5 Lipca, 2010 - 15:40
Trzeba było głośno powiedzieć jakie są zastrzeżenia i podejrzenia. JK jako najbliższa rodzina ofiar miał do tego moralne i święte prawo.
Tymczasem co się dziś dzieje? Walikoń wrzeszczy o krwi na rękach Lecha Kaczyńskiego i karze ludziom skrzywdzonym i po wielkiej tragedii przepraszać. To nie jest zwykły wybryk. To jest emanacja strachu po tym co napisaliśmy w Gazecie Polskiej ostatnio. Zabójcy są tam, sród wąskiego kregu PO.
Jako ciekawostkę Ci podam, że po nazwaniu Walikonia Kanalią (co przecież było niesłychanie uprawnioną reakcją) zostałem całkowicie zablokowany na Saloni24 bez możliwości logowania. Idzie nowe, ze swoją groźną, zasyfiałą i obleśną gębą.
Pozdrawiam
ŁŁ
Ps. Czujcie się zaproszeni do serwisu społecznościowego dla fachowców: hey-ho.pl
Pozdrawiam
ŁŁ
Ps. Czujcie się zaproszeni do serwisu społecznościowego dla fachowców: hey-ho.pl
Łażący co mi z mojej racji.
5 Lipca, 2010 - 16:10
Ja bym chciał aby 80 % NARODU miało rację i wiedzę na ten temat. A tak tylko [pewnie to dziwne] przykra dla mnie jako małego pionka satysfakcja po Twoich słowach. Może Free się nie obrazi , wlazłem do jego "domu" i się wymądrzam. Jednak sadząc po tym co pisze mam nadzieję na tolerancje z jego strony. Łazący to jest wiedza która powinna być podstawowa. A z tego co czytam i widzę to przykro pisać jakaś unikalna. Może dlatego że nie telewizyjna nie wybiórcza że POLSKA. Co by nie pisać doceniam siłę i potęgę wroga. Co prawda to tchórz bo musi się uciekać do mordowania prawdy i ludzi. Oznacza to brak wiary we własną paszę którą karmi brojlery. Chociaż oficjalnie zadowolony z farmy - ponad 50 %. . Pozdrawiam