Nie ufam nikomu kto „nie wierzy w zamach”
Dla mnie czas po 10.04.2010 jest podobnym czasem do tego, który nastąpił po 13.12.1981. Ludzi będę do końca życia oceniał wg tego, jak po tym czasie się zachowywali, zwłaszcza w pierwszych latach, co pisali, co mówili. Wtedy po 13.12 na placu boju zostało niewielu. Teraz mimo, że represje, poza „seryjnym samobójcą” są łagodniejsze, to jednak są. Też ryzykuje się karierą, czasem pracą, oczernieniem przez prasę, telewizje. Nawet tylko głupimi, często boleśnie przykrymi komentarzami znajomych, w większości zmanipulowanych przez media.
Każdy kto wzmacnia kłamstwo smoleńskie, jest dla mnie takim Mazowieckim z czasów stalinizmu. Niby nasz a nie nasz, ich. Czy zaprzecza prawdzie, czy ją rozmydla, wycisza, pomija temat, udaje, że go nie ma. Niezależnie czy jest to super-prawicowy działacz, ultra katolik, taki, że przy nim papież wysiada, czy taki super narodowiec, że Dmowskiego przeskakuje, wielki dziennikarz, wieszcz, prymas, jakiś bohater narodowy czy inny światowy autorytet. Nie ufam wam ani trochę. Albo chowacie głowę w piasek, udajecie, że nic się nie stało, robicie jakiś szmalcowniczy handelek z obecną władzą - bo ja powiem to będzie szlaban na to czy tamto, nie chcecie mieć problemów, albo nie wiem co. Bo to nie jest kwestia wiary, tylko zapoznania się z faktami, w dobie Internetu parę godzin wystarczy, ich oceny i wyciągnięcia jedynych możliwych wniosków. Takich, jakie wyciągnęło minimum kilkanaście milionów zwykłych Polaków.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3287 odsłon
Komentarze
Absolutne 100 pkt. !
10 Grudnia, 2013 - 22:08
To może być te najwłaściwsze kryterium, jeśli mielibyśmy głosować.
Re: Absolutne 100 pkt. !
10 Grudnia, 2013 - 23:22
Brzytwa Ockhama :)
Re: Nie ufam nikomu kto „nie wierzy w zamach”
10 Grudnia, 2013 - 23:00
Dawno już gdzieś na NP napisałem: powiedz co myślisz o Smoleńsku a powiem Ci kim jesteś i nadal jest to aktualne. Dzisiaj, jak to napisałeś wystarczy poświęcic kilka godzin aby wyrobić sobie zdani i dlatego to zdanie jest tym bardziej aktualne.
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
Re: Re: Nie ufam nikomu kto „nie wierzy w zamach”
10 Grudnia, 2013 - 23:24
Dobra definicja "powiedz co myślisz o Smoleńsku a powiem Ci kim jesteś"
"Powiedz co myślisz o Smoleńsku a powiem Ci kim jesteś"
11 Grudnia, 2013 - 00:19
Dokładnie tak !
Na dodatek wszystkie znaki na niebie i na ziemi od ponad 3 i pół roku wskazują, że to nie była zwykły "wypadek w ruchu powietrznym".
Wszystkie znaki na niebie i na ziemi wskazują, że ci, którzy zajęli się na poważnie dotarciem do tajemnic smoleńskich są zajadle atakowani i podważani poważnymi zarzutami "ad personam", zamiast podważania poważnymi argumentami ich tez.
Prokuratury pospiesznie umarzają kolejne śledztwa, za chwilę umorzą główne bo Rosja chce zakończyć wreszcie swoje śledztwo, a Rosja to rzecz święta, nie jakieś tam nauki, fizyki,inżynierie itd.
Zabawa w ciuciubabkę o wrak (oddamy wrak jak skończymy śledztwo ale skończymy jak wy skończycie swoje) to teatrzyk dla lemingów, a w rzeczywistości błędne koło. Jeśli tego ludzie nie widzą to cierpią na ciężką ślepotę i niestety na niedorozwój umysłowy.
Trudno jednak w 30-toparomilionowym państwie 20 mln obywateli uważać za patologicznych półgłówków, zatem...
Pożyteczny idiota to już diagnoza, nie zjawisko.
Nie sprawdzałam ostatnio jak się mają słupki wierzących w zamach do niewierzących, nie zmienia to jednak faktu, że pożytecznych idiotów ci u nas pod dostatkiem, a zwłaszcza na wyższych i najwyższych szczeblach władzy.
Choć tych ostatnich należy nazwać zwyczajnie - ZDRAJCAMI.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Re: "Powiedz co myślisz o Smoleńsku a powiem Ci kim jesteś"
11 Grudnia, 2013 - 02:46
Sam tego, jeśli chodzi o "zwykłych ludzi" nie rozumiem. W telewizji powiedzieli, to tak jest? Tak myślą? Idą za stadem? No ale ci, którzy są elitą, powinni myśleć samodzielnie, bo tylko to ich predestynuje do bycia elitą.
Verba volant, scripta manent
11 Grudnia, 2013 - 00:12
Konkrety Panie i Panowie.
JA WIERZĘ, ŻE W SMOLEŃSKU DOSZŁO DO ZAMACHU.
Kto następny?
Również zgadzam się w 100%
11 Grudnia, 2013 - 00:39
Informacji (głównie w internecie, ale przecież nie tylko) na temat faktów, które nijak nie pasują do tych tez obowiązujących w oficjalnym obiegu jest tak dużo, że nie da się ich ignorować. Jak słyszę, że "Komisja Millera w sposób absolutnie jasny i dokładny wyjaśniła katastrofę" to natychmiast kończę słuchać takiego ignoranta. Jeżeli w tym kierunku zmierza mój rozmówca - stwierdzam, że mam inne zdanie i przy min zostanę i również natychmiast kończę rozmowę na ten temat. Oczywiście moja ocena takich ludzi sprowadza się do określenia "strachliwy idiota". Czasem wiąże się to też z zakompleksieniem, bo wmówiono im, że podzielając narrację narzuconą przez PO "stali się elitą narodu" i kurczowo się tego trzymają. Są żałośni jak konfidenci z czasów PRL. Oni też tłumaczyli się potem, że to była konieczność życiowa. Mojego szacunku już nigdy nie odzyskali. Obecni wyznawcy oficjalnej wersji, "nie bez Kozery" podzielą ich los.
Anka1
Re: Również zgadzam się w 100%
11 Grudnia, 2013 - 02:51
Słabszych umysłowo ludzi w tym kraju wbito w przekonanie, że są najmądrzejsi. A te osioły powinny zamiast leźć w przepaść, zdać sobie sprawę, że powinni się dać prowadzić silniejszym w myśleniu. Wszyscy by na tym najlepiej wyszli.
Re: Również zgadzam się w 100%
11 Grudnia, 2013 - 02:52
Słabszych umysłowo ludzi w tym kraju wbito w przekonanie, że są najmądrzejsi. A te osioły powinny zamiast leźć w przepaść, muszą zdać sobie sprawę, że powinni się dać prowadzić silniejszym w myśleniu. Wszyscy by na tym najlepiej wyszli.
... and we have agreed you are not Orcs
11 Grudnia, 2013 - 00:58
ιlιι
ZDECYDOWAŁEM, ŻE W SMOLEŃSKU ZAMACHU NIE BYŁO --- parafrazując Tolkiena
________VV_i_l_i_s____
<p>ιlιι </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p>________VV_i_l_i_s____</p>
And what about Saruman? Have you come to a decision about him.
11 Grudnia, 2013 - 10:11
Szanuję Twoje wyznanie wiary i Twoją świętą księgę "Lord of the Rings". Ale czy zauważyłeś, że jednym ze znaków tego portalu jest Krzyż Smoleński. Czy będziesz chciał go usunąć?
Nie można w wybuch wierzyć, nie można nie wierzyć.
11 Grudnia, 2013 - 01:14
Wybuch był (lub wybuchy) i nie ma co do tego żadnych wątpliwości.
Stąd tak histeryczne ataki na każdy kolejny dowód to potwierdzający. Nie da się wybuchu (wybuchów) negować. Można tylko fałszować lub wręcz kłamać. A ci, którzy do tego dopuścili albo to spowodowali są w nieustannej panice.
Dziwi tylko, że tak dużo jest ludzi, którzy nie potrafią zestawić kilku prostych faktów, albo którzy oczywistym faktom przeczą. To chore, zwłaszcza w wydaniu inteligenckim, ale niestety też jest faktem.
Czy był zamach, to już sprawa skomplikowana, bo tu faktów niestety nie znamy, widzimy jedynie poszlaki (pytanie-hipoteza: czy wybuch był wywołany świadomie czy nieświadomie? przez kogo?).
W ogóle to nie sprawa wiary, tylko logicznego, naukowego myślenia.
Muldi
Re: Nie można w wybuch wierzyć, nie można nie wierzyć.
11 Grudnia, 2013 - 02:56
Nie wybuchło paliwo + był wybuch = zamach
Ja myślę, że w zamach wierzy już większość....
11 Grudnia, 2013 - 10:46
społeczeństwa. Twardo negujących, policzyć na palcach!. Część z nich, nie chce się jednak do wątpliwości przyznać. Jedni boją się twardej konieczności, opowiedzenia po właściwej stronie. Szukają pretekstu do wymigiwania. Bo wojna z Rosją!. Bo wyjście z Unii!. Bo tak kochałem Tuska!. Inni, przyklejenia etykiety oszołoma!. Jeszcze inni, boją się utraty złudzeń!. Tych chyba najwięcej. Musieliby, przyznać się do głupoty i dziecinnej naiwności. Do popierania morderców i zdrajców sprawy polskiej. Najmniejsza część, dla wygody i wymiernych korzyści. Synekury, stołki, stołeczki i taboreciki!...