Płeć jest zjawiskiem przejściowym...
To stwierdzenie usłyszał podczas szkolenia prof. Bogdan Chazan, ginekolog i położnik. Profesor Chazan recenzuje – a może już nie? – podręczniki szkolne dla MEN.
http://www.rp.pl/artykul/19,994528-Teczowy-podrecznik.html
Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie, proroczo przewidział Jan Zamoyski. A ludowe przysłowie mówi, że czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci.
Towarzysze, co do nas przyszli znad Oki, śpiewali sobie po drodze:
Szumi dokoła las, czy to jawa, czy sen
Co ci przypomina, co ci przypomina
Widok znajomy ten
Co ci przypomina, co ci przypomina
Widok znajomy ten...
No właśnie, co mi przypomina, co mi przypomina ta... Szumilas???
Otóż Szumilas przypomina mi, że przekraczana jest właśnie cienka czerwona linia dzieląca istnienie Polski od jej nieistnienia. A nawet więcej, znacznie więcej! Przekraczana jest właśnie cienka czerwona linia dzieląca istnienia znanej nam cywilizacji od zupełnie nieznanej nam formy istnienia społecznego. Minister Szumilas - oraz ci, którzy stoją za nią i przed nią – wszyscy oni mają ogromną ochotę zrobić ten mały krok człowieka, który będzie wielkim krokiem ludzkości.
A ja pytam: Jakiej, q...a, ludzkości???
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8135 odsłon
Komentarze
Pytasz TŁ, - jakiej q...wa ludzkości?
28 Marca, 2013 - 09:06
Odpowiem Tobie tak: ludzkości, która nie jest zdolna do samodzielnego myślenia. Ludzkości, która jest zamieniana na rzesze... konsumentów. Ludzkości, która zatraciła poczucie dobra i myli je ze złem. I wreszcie ludzkości, która jest przeświadczona, że płeć jest rzeczą względną, która nie jest nadana przez Boga, a przez człowieka, którą można w dowolnym czasie zmienić i uważać tę zmianę za rzecz zupełnie normalną. A wszelkiego rodzaju dewiacje seksualne według nich są zjawiskiem jak najbardziej normalnym. Oto nasza przyszła ludzkość. Rzekłbym, iż to nie ludzkość, a... zwierzęcość.
Pozdrawiam z 10, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta".
(ks.J.Popiełuszko)
@Satyr
28 Marca, 2013 - 09:11
Zwierzęcość? Nie, Satyrze. Zwierzęta - pewnie z jakimiś tam wyjątkami - nie traktują płci i innych takich drobiazgów ;-) przejściowo. Zwierzęta wykazują przywiązanie i szacunek do form współżycia społecznego, które się wśród nich wykształciły. Zwierzęta edukują swoje młode tradycyjnie...
Przyszła ludzkość to może być nieludzkość. I to jest najbardziej przerażające.
Pozdrawiam
Pisząc o zezwierzęceniu, miałem na myśli to,...
28 Marca, 2013 - 09:24
... iż zwierzęta nie posiadają rozumu, a... instynkt.
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta".
(ks.J.Popiełuszko)
Satyr
28 Marca, 2013 - 09:29
Rozumiem. Ale to implikuje stwierdzenie, że ludzkość zatraciła instynkt... samozachowawczy.
"papieże z ojca na syna żyli w celibacie:):):)
28 Marca, 2013 - 09:14
To "humor zeszytów szkolnych" sprzed lat. Teraz będzie przenosić się z ojca na syna (adoptowanego) pedalstwo...
Jeden z moich ulubionych bohaterów literackich dzieciństwa Netty Bumppo (zwany Sokole Oko" twierdził, że diabeł chciał zmałpować Biblię i wymyślił karty.
Teraz wymyślił "małżeństwo homoseksualne: (jakby mu nie było dość związków partnerskich"...
Oj, czy nie zbliża się zatem Dzień Sądu!?
---------------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
28 Marca, 2013 - 09:23
Myślę, że wyjąwszy ostatnie zdanie, komentujesz to w nazbyt lekkim i żartobliwym tonie... :-(.
To nie wojna lewicy z prawicą, biednych z bogatymi, islamu z chrześcijaństwem, Południa z Północą, czy Wschodu z Zachodem, etc. etc. jest największym zagrożeniem ludzkości.
Największym zagrożeniem ludzkości jest walka z prawami danymi przez i od Boga. A odnoszę wrażenie, że tzw. ludzkość - a ściślej, tzw. cywilizacja łacińska - właśnie tym głównie się zajmuje...
Pozdrawiam
to wisielczy humor, TŁ!
28 Marca, 2013 - 10:12
Sam wiesz, że upadek cywilizacji na ogół poprzedza zepsucie. Te zepsute do szpiku kości cywilizacje niszczą przed swoim upadkiem wiele innych.
Potem przychodzą barbarzyńcy...
Herbert Zbigniew
Z mitologii
Naprzód był bóg nocy i burzy, czarny bałwan bez oczu,
przed którym skakali nadzy i umazani krwią. Potem w czasach
republiki było wielu bogów z żonami, dziećmi, trzeszczącymi
łóżkami i bezpiecznie eksplodującym piorunem. W końcu już
tylko zabobonni neurastenicy nosili w kieszeni mały posążek
z soli, przedstawiający boga ironii. Nie było wówczas większego
boga.
Wtedy przyszli barbarzyńcy. Oni też bardzo cenili bożka
ironii. Tłukli go obcasami i wsypywali do potraw. -------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
28 Marca, 2013 - 10:16
Trzeba było tak od razu. Zdecydowanie wolę "wisielczy humor" Herberta od Twojego wisielczego humoru... ;-)))!
trudno, łaskawco!:):):)
28 Marca, 2013 - 10:41
Do Herberta nie próbuję doskoczyć:):):)
Ad rem.
Lubię teorię memów, czyli genetykę kultury. Podobno lewacką, ale... Jest zabawna i wcale użyteczna. Koncepcja, że idee przenoszą się i multiplikują jak geny pozwala zauważyć wiele zjawisk.
Choćby wzmiankowany celibat i homoseksualizm.
Aby zniszczyć cywilizację, trzeba przede wszystkim pozbawić ją korzeni. Zauważ, że zarówno konsumpcjoniści, jak wszelkie lewactwo właśnie to robią, choć niby z odmiennych, nawet przeciwstawnych pobudek.
Spójrzmy na sprawę sakramentów.
Jedni uznają, że są im zbędne, a na dodatek...jakże kłopotliwe. Toffler zauważył pojawienie się "człowieka modularnego". Facet ma żonę, synka i córkę, nagle przenosi się na drugi koniec Stanów, pozostawia rodzinę i... znajduje sobie identyczną kobietę z takimi samymi dziećmi...
Lewactwo w sakramenty nie wierzy, ale i tak stara się ze wszystkich sił upaństwowić je (na zasadach socjalistycznych, rzecz jasna). Takie dobro niby powszechne, ale reglamentowane przez najświetlejszych. Na nowych, sprawiedliwych i naukowych zasadach. przedstawicieli ludu. Łatwiej jest zmieniać nadbudowę, niż bazę. Nadbudowa ma zresztą na bazę realny wpływ.
------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
28 Marca, 2013 - 10:48
Zostawiając na boku cały ten entourage naukowy, czy raczej pseudonaukowy, trzeba stwierdzić że w historii władza niejednokrotnie próbowała ingerować w sferę obyczajowo-seksualną poddanych.
Nie znajduję jednak w pamięci przykładu ingerencji w przynależność płciową poddanych. Wyjąwszy represje w rodzaju kastracji ;-).
zapominasz o Amazonkach:):):)
28 Marca, 2013 - 11:00
To jednak inna bajka (aborcja post factum, eutanazja?:):):))
Nauka jednak, przyznaję, nie znalazła potwierdzenia na istnienie żadnego matriarchatu:):):) Na system matrylinearny owszem (kto by wiązał chwilę przyjemności czymś, co zdarza się niemal rok później?:):):), ale na matriarchat - nie-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
w "tych sprawach", TŁ...
28 Marca, 2013 - 11:25
... nigdy się nie mylę!
Napisałam, ze mityczne (i to w niejednej kulturze), jak je zwał, tak zwał, Amazonki, to inna bajka.
Jednak pomysł społeczeństwa jednopłciowego jest równie porąbany, jak koncepcja społeczeństwa więcej niż dwupłciowego, nie?
Fakt, że człowiek może mieć geny XX lub XY. No i przyroda też czasami się myli (ale szybko sama to naprawia):):):)
Tertium non datur, chociaż ci ambitni genetycy...
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
co zaś się tyczy zmiany płci społeczej...
28 Marca, 2013 - 11:30
... to istniały już takie przypadki mieszczące się w granicach norm pewnych społeczeństw. Był to jednak wąziutki margines, dotyczący przede wszystkim szamanów. Wyjątkowy wyjątek:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
28 Marca, 2013 - 11:36
Jesteś uparty jak osioł ;-)))! You blind me (us) with science. Mam na myśli antropologię kulturową i takie tam... ;-)))!
bo się tym interesuję od dawna, TŁ!
28 Marca, 2013 - 11:56
A Ty mnie tu, jak na egzaminie...
Nie można rozwinąć wątku, czy jak?:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
28 Marca, 2013 - 11:58
Rozumiem, że interesujesz się płciowością od dawna. To nic złego. Powiem więcej, to poniekąd naturalne... :-)))!
a kto zaczął o płci?
28 Marca, 2013 - 12:20
Chyba nie ja?
Komu się cywilizacja z d.pą kojarzy?:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
mnie się wszystko " z białym" kojarzy:):):)
28 Marca, 2013 - 12:26
Myślałem, że Tobie też. To u obleśnych staruchów... norma:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
28 Marca, 2013 - 12:28
Może u obleśnych, to tak bywa, młody człowieku ;-)))!
Lewactwo podsycane heterofobią jest chyba gorsze od faszyzmu
28 Marca, 2013 - 09:26
i nazizmu razem wziętych. Taki lewak jest jak nosiciel hiv - sam nie zdechnie a innych zabije.
Pozdrawiam
HdeS
HdeS
@HdeS
28 Marca, 2013 - 09:34
To chyba nawet więcej niż lewactwo wraz z heterofobią, faszyzmem i nazizmem razem...
Sam nie wiem, jak to nazwać i zdefiniować.
Żadna religia, żadna ideologia w dziejach nie kwestionowały wszystkiego, najwyżej tylko trochę...
Pozdrawiam
@Smok Gorynycz
28 Marca, 2013 - 09:58
Nazwa jest absolutnie drugorzędna. Absolutnie pierwszorzędny jest cel.A ten - niezależnie, czy w jego nazwie występują, czy nie występują jakieś "izmy" - jawi się przerażającym.
Powtórzę to, co napisałem Contessie: wystarczy jedno pokolenia wychowane i wyedukowane "po nowemu", a będzie "po wszystkim"!
Pozdrawiam
Smoku - "działania dokonywane w imię postępu"
28 Marca, 2013 - 11:09
Dziś postęp to degeneracja - np. w imię postępu zlikwidowany został przemysł w Polsce, w imię postępu ludzie ubożeją nie tylko materialnie. Za 100 lat pisać o naszym pokoleniu będą jak o patologii, a niestety patologia społeczna już jest faktem. Jest faktem jej narzucanie, narzucający myślą kategorią "tu i teraz" i jak tak dalej wszystko będzie szło to za 100 lat homo sapiens będzie stał niżej od ameby i pantofelka. Jak tak dalej będzie szło to... Ziemię znów zamieszkają dinozaury.
Ewolucja wsteczna, dewolucja, de-cośtam, krótko mówiąc - DOOPA !
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@Seiko
28 Marca, 2013 - 10:04
Nie wiem, czy NWO jest faktem, tzn. czy istnieją jakieś organizacje lub struktury zgodnie i planowo do owego NWO dążące.
Ale jakikolwiek "nowy porządek świata", to koniec świata.Bowiem porządek świata ustalił Bóg tworząc świat...
Pozdrawiam
@HdeS
28 Marca, 2013 - 10:31
Zbyt łatwe to wytłumaczenie. I zbyt smutne. Dla nas. Oznacza bowiem, że we współczesnej Sodomie i Gomorze bardzo niewielu jest sprawiedliwych.
Przypomniał mi się rysunek Mrożka - turoń, śmierć, diabeł
28 Marca, 2013 - 12:25
i dookoła roześmianiu ludzie i turoń mówiący do diabła "Oni naprawdę myślą, że to jasełka".
HdeS
HdeS
@HdeS
28 Marca, 2013 - 12:30
O właśnie!!!
i dookoła roześmiani ludzie.... :-)))
28 Marca, 2013 - 12:52
...tak, HdeS...., to był dobry CZAS, czas "oddechu" .
Można mówić wiele o tym polskim Mayu... ale ?
gdzie są mówiące rysunki :
...."w zagięciach i marginesach".
pozdrawiam
Re: "A ja pytam: Jakiej, q...a, ludzkości??? "
28 Marca, 2013 - 09:47
A ja pytam - jaki krok ?
I nawet znam odpowiedź - ten... którym myśli Szumilas i jej podobni.
Głowa by nie wymyśliła tego co oni wymyślają !
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@contessa
28 Marca, 2013 - 09:51
Contesso, wystarczy jedno - (do)słownie: jedno! - pokolenie wychowane i wyedukowane całkowicie "po nowemu", a będzie "po wszystkim"!
Pozdrawiam
TŁ - Oczywiście - tak jak Ty - zdaję sobie z tego sprawę i
28 Marca, 2013 - 10:53
dziwię się, że Kościół tylko ćwiartką półgębka "reaguje" na to, a etycy w ogóle milczą.
"Kastracja" idzie pełną parą i sięga po coraz młodszych.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
TŁ - pseudoetycy, pseudo... czyli POżyteczni idioci ze zwazelino
28 Marca, 2013 - 11:12
wanymi mózgami.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Gender w służbie narodu
28 Marca, 2013 - 10:35
To wszystko prawda a jednak opcja gender też ma soje plusy dodatnie.
Część mężczyzn na starość dziecinnieje a zanim zdziecinnieje to najpierw niewieścieje. Dziś są za to szykanowani i wyśmiewani, natomiast powszechnie zaakceptowany gender daje im szansę ponownego zaistnienia w społeczeństwie i odnalezienie swojego miejsca.
Nie mówię tu o ekstremalnej zmianie wektorów, kiedy np. jakiś wyeksploatowany i niepełno wartościowy mężczyzna oświadcza z dnia na dzień, że od jutra jest pełnowartościową kobietą, nienaruszoną jeszcze i dziewiczą (w sensie penetracji sexualnej) i każe dzieciom do siebie mówić mamo, lecz o przypadkach zmiany płci kulturowej, płci społecznej, zamianie ról.
Czy nie jest to rozwiązanie dla naszego chorego społeczeństwa, zniewieściałych facetów i feministycznych psychopatek ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@tańczący z widłami
28 Marca, 2013 - 10:38
Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się bardziej wnikliwego komentarza. Dzięki temu nie czuję się zawiedziony.
tł
28 Marca, 2013 - 12:57
To nie był żaden wnikliwy komentarz, lecz próba spojrzenia na świat oczami mężczyzny, którego również za naście lat może dopaść proces zniewieścienia a następnie zdziecinnienia.
Chociaż nie. To jednak bardziej skomplikowane, skoro przechodzę właśnie proces zdziecinnienia ominąwszy zniewieścienie.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Pażdziochowa powiedziała , że mężczyżni po 40-tce
28 Marca, 2013 - 14:29
najpierw dziadzieją a następnie babieją więc przeskoczyłeś dwa etapy. Amerykańscy naukowcy z kolei piszą , że mężczyżni niewieścieją przez plastikowe butelki. Ja uważam , że przez kulawe prawo. Jak konkubent może być mężczyzną jak nie wie co to jest odpowiedzialność ? Jak mężczyzna na urlopie tacierzyńskim , myślący o tzw. kupkach i zupkach może poczuć się obrońcą rodziny ?
Konkubina po polsku
@Konkubina po polsku
28 Marca, 2013 - 14:38
Mężczyźni niewieścieją ponieważ ponieważ chcą. Tak im wygodniej. Podobnie jak kobietom, które mężnieją ;-).
Myślenie o kupkach i zupkach nie wyklucza chyba męskości? Choć jeśli to pojęcie potraktować wyłącznie kulturowo... ;-)?
Pozdrawiam
Zniewieścialcy i wojujące feministki
28 Marca, 2013 - 15:01
A jak w takim razie pełnowartościowa kobieta (w sensie biologicznym, kulturowym i społecznym) może się zakonkubić z nieodpowiedzialnym zniewieścialcem ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Oczywiste, że nie może !
28 Marca, 2013 - 15:07
Tańczący, dobrze kombinujesz ! :)
Aleksandra
a mogłaby się przynajmniej... zainkubić:):):)
28 Marca, 2013 - 15:13
Albo posukkubić!:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
No wiesz co, Dixi !
28 Marca, 2013 - 15:15
KOBIECIE i MĘŻCZYŹNIE - inkubatory są absolutnie zbędne, nie ma to jak zimny wychów ! ;)
Aleksandra
@Aleksandra
28 Marca, 2013 - 15:23
A co powiesz o inkubach i sukkubach ;-)???
TŁ :)
28 Marca, 2013 - 15:31
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie. A Ty co powiesz ? :)
Aleksandra
@Aleksandra
28 Marca, 2013 - 15:33
Powiem, że inkuby i sukkuby towarzyszą ludzkości od jej zarania. Kim w końcu był wąż ;-)?
No to TŁ - o ( dla Markowej końcówka wołacza :)
28 Marca, 2013 - 15:42
nie ma różnic w naszym mówieniu :)!
Aleksandra
@Aleksandra
28 Marca, 2013 - 15:50
Ależ są! Inkuby nie wymagają inkubatorów ;-)!
Jak nie wymagają ...
28 Marca, 2013 - 16:04
w klasztorach nie bywałam od środka, ale pracując w kiciu wiele ich widziałam :)
Aleksandra
@Aleksandra
28 Marca, 2013 - 16:09
Nic mi nie wiadomo, aby inkuby zmieniły orientację seksualną, a więc zakładam, że masz na myśli klasztory i więzienia żeńskie... ;-)
Wiesz Tł-o , sprawa nie jest prosta, wbrew pozorom.
28 Marca, 2013 - 16:27
Pod celą największym powodzeniem cieszą się panie ' skubnięte ' przez inkuby właśnie, które zmuszają osadzone do zacierania oznak swej zewnętrznej płciowości ( fryzura na jeżyka lub łysa glaca, męskie odzienie, tatuaże, marynarski krok, no i grypsera bluzgów ) i rzucania się na jednoznacznie 100 % kobity. Serio !
Aleksandra
@Aleksandra
28 Marca, 2013 - 16:30
Nie mogę i nie chcę wątpić w Twoje kompetencje... penitencjarne. Ale jeśli idzie o demonologię... ;-)
@Aleksandra
28 Marca, 2013 - 16:35
.
Fakt TŁ - o,
28 Marca, 2013 - 16:39
u mnie na ten temat - wielkie nic :). Wystarczą mi pospolite demony lenistwa, przekory, itd. :)
Aleksandra
To sprawka pożyczek bankowych
28 Marca, 2013 - 15:21
Mężczyzna potrzebuje pożyczki na założenie biznesu. Oczywiści tłumaczy , że to dla przyszłego dobra kobiety i dziecka. Bank nie da więcej niż 3000 zł. jeżeli pensja przypada na kilka osób. Ślub trzeba odłożyć. Więc konkubina wyczekuje ślubu i się nie doczekuje. Prawo jest wygodne i łagodne dla wszystkich oszustów , dla tych obiecujących małżeństwo też.
Konkubina po polsku
przekraczana jest właśnie cienka....
28 Marca, 2013 - 11:14
... tak, Autorze, ta linia już dość dawno została przekroczona !
Pikanterii dodaje to, że dzieje się to na naszych oczach.
To pokolenie, już jest wychowywane / obrabiane/ i to przez "profesorów"
i specjalistów z naszego - miotu .
- Problemem jest co zrobić ...aby takie artykuły nie były kolejną efemerydą....?
Drogi Autorze, nikt lepiej od Ciebie nie wie, że są tylko trzy opcje :
primo,
albo zaakceptować ak.rzeczywistość i taplać się w ciepełku łajna...
secondo,
zakasać "rękawy" i wziąć się do budzenia świadomości
- celowo nie podpieram się frazesami /....
tertio,
...... mimo wszystko, nie zawracałbym głowy P. Bogu, tymi problemami.
serdecznie, przedŚwiątecznie - POZDRAWIAM,
Marek
@maruś
28 Marca, 2013 - 11:26
Przypomnę Ci, że "cienka czerwona linia" wzięła się z bitwy pod Bałakławą. A tam obserwatorzy wielokrotnie odnosili wrażenie, że pękła... A jednak Szkoci Campbella dotrzymali pola ;-).
Pozdrawiam
@tł
28 Marca, 2013 - 11:42
A mnie intryguje, czy kiedy "przejściowość" zjawiska stanie się prawem powszechnym, kto będzie sterował częstotliwością zmian: Grodzka? A może tak: w dni parzyste - panie, nieparzyste - panowie? Trochę mnie to martwi, bo chciałbym, na własny użytek, zachować choć trochę wolności :)))
Pozdrawiam
P.S. Z tym pokoleniem, niestety, masz rację. Czasem odnoszę wrażenie, że ono już rośnie i punkt krytyczny blisko :(((
charamassa
@Mohair Charamassa
28 Marca, 2013 - 11:52
Przejściowość zjawiska "Grodzka" powoduje, że nie nadaje się ono do regulowanie czegokolwiel lub sterowania czymkolwiek ;-).
Tak więc sądzę, że póki co pozostaną przy starym, astronomicznym regulatorze... ;-)!
Pozdrawiam
@Empidokles
28 Marca, 2013 - 11:43
Miło, że wpadłeś. Nie masz nic do powiedzenia o Amazonkach? To przecież twoje czasy ;-)?
Drużyna baseballowa NP
28 Marca, 2013 - 11:56
Starajcie się, Koleżanki i Koledzy, starajcie ;-)))!!!
@tł
28 Marca, 2013 - 12:19
Ciekawostka! Wpisałem komentarz, kliknąłem dychę,(miałeś wtedy 11 głosów i 11 dziesiątek) ... obraz się zresetował, patrzę ... masz 8.8! Chłopcy byli szybsi!
Mylisz się tł - to nie drużyna baseballowa NP, to ... załoga Katiuszy; musieli właśnie dostać rozkaz: wpieriod!
charamassa
tł
28 Marca, 2013 - 12:56
Jan Bogatko
...mnie to nie dziwi: socjalizm jest konsekwentny i z uporem tworzy nowego człowieka.Maszynę wszechczasów, łatwą do utylizacji.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
@Jan Bogatko
28 Marca, 2013 - 13:36
A mnie to jednak dziwi. Mimo całego swojego sceptycyzmu względem tzw. kultury europejskiej - czy jak kto woli, cywilizacji - myślałem, że "rzymski racjonalizm myślenia" jest w niej zakorzeniony mocniej... ;-)/:-(.
Pozdrawiam
Tł, to ja jestem względnie kobietą???
28 Marca, 2013 - 14:16
Ale ich pogięło!
@ossala
28 Marca, 2013 - 14:20
Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie korespondencyjnie ;-). Ale - o ile dobrze rozumiem myśl o przejściowości płci - to możesz względnie być, a względnie możesz nie być... Róbta, co chceta, Ossalo. Panta rei ;-)!
Pozdrawiam
Tł, źle zadałam pytanie: czy jestem przejściowo kobietą?
28 Marca, 2013 - 14:26
Tak powinno brzmieć!
Z całą odpowiedzialnością stwierdzam, iż jestem (jak się zdaje) z epoki kamienia łupanego, bo całe życie miałam jednoznaczne i jednokierunkowe zainteresowania płcią. Przeciwną - rzecz jasna.
Martwi mnie tylko ostatnio wyszumiany news, że fakt, iż jestem kobietą jest zjawiskiem przejściowym.
@ossala
28 Marca, 2013 - 14:42
Ossalo, po prostu cierpisz za miliony. Nie Ty jedna, zresztą... ;-)/:-(.
PS. Mam na myśli: żeby milionom było łatwiej, wygodniej i przyjemniej ;-)>
Ossalo, możesz być kim chcesz- i piszę to śmiertelnie poważnie
28 Marca, 2013 - 14:45
Zgodnie z artykułem 3 ratyfikowanej przez Polskę Konwencji Rady Europy w sprawie zapobiegania i zwalczania przemocy wobec kobiet i przemocy domowej, "„płeć” oznacza społecznie skonstruowane role, zachowania, działania i cechy, które
dane społeczeństwo uznaje za właściwe dla kobiet i mężczyzn;".
Oznacza to miła Ossalo, że we Francji konstruujesz sobie role kobiety, a w Polsce rolę mężczyzny lub odwrotnie. I jest to Twoje, przyznane Ci przez Radę Europy i minister Rajewicz prawo i to nie jest nasze ostatnie słowo o! Rozumiesz? W ratyfikowanej przez polski rząd konwecji płeć jest wyłącznie rolą społeczną. O biologii nie ma tu słowa. A ratyfikacja nastapiła już parę miesięcy temu. Powinniście mieć swoje role spoleczne opracowane i wyuczone.
Chyba tylko potop....
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@Smok Gorynycz
28 Marca, 2013 - 14:48
Potop? Można wszak skonstruować sobie rolę społeczną ryby ;-)?
Smoku, "rolą społeczną"??? To znaczy, że jak potrafię ugotować i
28 Marca, 2013 - 14:55
wyprasować a jednocześnie naprawić pralkę i wymienić kontakt, to jestem obojnakiem?
Nie ossalo - jesteś osoba transpłciową. Jeśli taką rolę
28 Marca, 2013 - 15:14
chcesz wybrać. W cytowanym przeze mnie wyżej fragmencie wyraźnie jest wprowadzony kontekstowy aspekt - czy w Holandii możesz być osobą transpłciową, we Francji osobą żeńską a w Polsce osobą męską. Odzwyczaj się od określeń biologicznych - one sie juz nie liczą. I wciąz jestem poważny.
A tł nie może skonstruowac sobie roli ryby, bo ryby sa mądrzejsze niz pani ministra rajewicz i konwencji nie ratyfikowały.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Szkoda, że ministra Rajewicz nie jest rybą i...
28 Marca, 2013 - 15:57
analfabetką.
:-/
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Nie, Smoku. Szczęśliwie dla mnie (i moich dzieci) czym za młodu
28 Marca, 2013 - 17:23
nasiąkłam, tym na starość trącę, więc od niczego nie zamierzam się odzwyczajać.
Jestem kobietą i tej wersji będę się trzymać pazurami. Kobiecymi.
Re: Płeć jest zjawiskiem przejściowym...
28 Marca, 2013 - 14:24
Nie można pozwolić, żeby sprawa potoczyla się swoim biurokratycznym torem. Oczywistym działaniem powinna być okupacja MENu przez organizacje rodziców. Inaczej nie da się im przemówić do rozumu.
@zetjot
28 Marca, 2013 - 14:31
Oczywiście, jakiś zdecydowana i spektakularna manifestacja w imieniu normalności (sic!) byłaby bardzo wskazana.
Ale jeszcze bardziej wskazane byłoby powołanie jakiegoś stałego ciała rodzicielskiego ;-) sprawującego nadzór i kontrolę nad podręcznikami i programami. Taka społeczna komisja programowo-podręcznikowa. Bowiem "od akcji, do akcji" daleko nie zajedziemy. W tzw. międzyczasie MEN upcha to, co zechce upchać. A warto przy tym pamiętać, że podręczniki to całkiem niezły biznes dla pokaźniej grupy autorów, wydawców, dystrybutorów i... urzędników MEN.
Pozdrawiam
@tł - państwo i szumilas działają w zgodzie z prawem,
28 Marca, 2013 - 15:05
demonstracja rodziców, komitet nadzorujący - byłby z prawem niezgodny. Zapędzili nas w pułapkę. Oto art 12 Konwencji:
"Strony stosują konieczne środki, aby promować zmiany w społecznych i kulturowych wzorcach zachowań kobiet i mężczyzn w celu wykorzenienia uprzedzeń, zwyczajów, tradycji i wszelkich innych praktyk opartych na pojęciu niższości kobiet lub na stereotypowych rolach kobiet i mężczyzn."
Przeczytajcie bardzo uważnie - to podstawa do likwidacji społeczeństwa tradycyjnego.
A jeśli Wam mało, to jest jeszcze w art. 12 punkt 5: "Strony czuwają nad tym, by kultura, zwyczaj, religia, tradycja lub tzw. „honor” nie były wykorzystywane jako usprawiedliwienie dla żadnych aktów przemocy objętych zakresem niniejszej Konwencji."
Wystarczy?
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@Smok Gorynycz
28 Marca, 2013 - 15:18
Smoku, istnienie organizacji sprawującej społeczny nadzór nad działaniami jednego z elementów władzy wykonawczej nie wydaje mi się ani niekonstytucyjne, ani "niekonwencjonalne" ;-).
A więc, nie wystarczy ;-)!
No, ale nie jestem konstytucjonalistą i jestem niekonwencjonalny... :-)))!
@tł - oczywiście, że organizacja - a nawet pięć - może istnieć.
28 Marca, 2013 - 15:32
Tyle tylko, że urzędnik państwowy ma obowiązek przestrzegać prawa. A prawo zafundowane nam przez ten rząd, mówi to, co przytoczyłem wyżej. Nie rozumiem tylko, czemu nikt nie zaskażył tego poronionego płodu chorego umysłu zboczonych prawników do Trybunału konstytucyjnego? więc jedynm wyjściem jest wypowiedzenie konwencji.
A z tą rybą niezły pomysł - jej nikt nie zmusi do przyjęcia roli społecznej zająca i kicania po łące :)
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@Smok Gorynycz
28 Marca, 2013 - 15:44
Kicania po łące? A w jakie to roli, Smoku? Zająca Przedpotopowego, czy Zająca Wielkanocnego ;-)?
PS. Ja też nie rozumiem. Ale ignorantia iuris nocet. Odpuszczanie zaś, jeszcze bardziej... :-(.
@tł - zdecydowanie uważam
28 Marca, 2013 - 16:48
że na najbliższych kilka dni powienieneś wcielić się w rolę Marcowego Zająca. Jeśli potrzebujesz sztafażu dla pełnieszego wcielenia się, moge robić za Białego Królika, Szalonego Kapelusznika lub Susła. Nie wymagaj tylko proszę, bym był Alicją.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@Smok Gorynycz
28 Marca, 2013 - 17:02
Pozwól może, żebym nie tylko w ciągu najbliższych dni wcielał się w takie role, w jakie będę chciał się wcielać. A Smokowi przystoi tylko rola Jabberwocky`ego ;-)!
Czyżby to wszystko prowadziło
28 Marca, 2013 - 14:48
jednak do darwinizmu? Tyle, że w tym przypadku przetrwają nie najsilniejsi, ale ci najwierniejsi naturze i ci, którzy tę wierność będą potrafili przekazać swoim potomkom.
A wszystkie trans..... niech próbują się rozmnażać!
Wiem, że trywializuję problem, bo po drodze wiele trudności i także cierpienia dzieci, którym nie dane będzie mieć normalnych rodziców, a które dostaną się w łapy wszelkiej maści genderedukatorów, ale może po prostu rodzaj ludzki musi się oczyścić?
_____________________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
@Szary kot
28 Marca, 2013 - 14:54
Chyba jednak nie do darwinizmu. Darwinizm "nie przewiduje" klonowania ;-). A to zmierza ku klonowaniu. Najpierw umysłu, potem ciała...
Pozdrawiam
@Tł
28 Marca, 2013 - 15:34
Polemizowałabym, proszę Tł, klony to chyba też będą miały problemy z rozmnażaniem, zostają zatem "naturalsi".
A klony umysłowe? Poniżej Ma pisze o odbijającym wahadle, robienia wody z mózgu nie da się na dłużej... _____________________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
@Szary kot
28 Marca, 2013 - 15:48
Klony rozmnaża się przez klonowanie, Kocie ;-)!
A ciało ludzkie, w tym mózg, składa się w przeważającej mierze z wody... Niestety :-(.
dziejowa konieczność
28 Marca, 2013 - 15:06
Aby się odbić od dna trzeba się tam znaleźć. Im bardziej ludzie folgują swoim zachciankom tym tego dna są bliżsi. Musi nastąpić etap całkowitej degrengolady aby wahadło odbiło.
Był taki obraz Jana Styki "Między dwoma światami"
Kiedy wahadło odbije nie wiemy, ale pewne jest, że odbije.
@ma
28 Marca, 2013 - 15:20
No, proszę! Stary, dobry Styka! Nie "na kolanach", ale "dobrze" ;-)!
Pozdrawiam
krokiem ludzkości w zaniku
28 Marca, 2013 - 16:08
Zboczeńcy zdominują świat i ludzkość zniknie, zostaną zwierzęta z ich instynktem i płciowością oraz rośliny, też z płciowością.
A potem będzie od początku, od małpy (o ile ktoś wierzy w teorię Darwina), no i potrwa ileś tysięcy lub milionów lat.
@onka
28 Marca, 2013 - 16:11
To jest optymistyczny scenariusz ;-). Wbrew pozorom :-(.
Pozdrawiam