Rodowód kaczysty
- Ty jesteś kaczystą! - słyszę, gdy próbuję otwierać oczy niektórym rozmówcom. Przywykłem, złagodniałem, już się nie zaperzam, choć jestem świadomy, że w ich ustach to raczej obelga niż stwierdzenie faktu. Zawsze wtedy czekam na ich krok następny, nieuchronny w finale rozmowy o Polsce: - Przecież Kaczorowi chodzi tylko o zdobycie władzy! Czyż to nie jest schemat, którym posługują się w dyskusji także Wasi rozmówcy?
Paranoja! Jak długo jeszcze będziemy pozwalać wciskać sobie ten szajs ulepiony z pogardy, z założenia, że można nam bezkarnie przypisywać gębę debila niezdolnego do własnych sądów, durnego poplecznika kolejnego kacyka gotowego żerować na ciemnocie wyborców? Jak jeszcze długo mamy to tolerować?
Mnie już przestaje bawić, że takie sądy najczęściej słyszę z ust tępych klakierów, których IQ tak się ma do przeciętnej krajowej, jak IQ meszki długoczułkiej do głębi intelektu jej najwybitniejszego badacza, prywatnie – pożeracza szczawiu. (Świadomy karkołomności porównania i ryzyka pomyłki w ustaleniu właściwych proporcji w relacji meszka – badacz, jestem gotów z porównania zrezygnować i sprawę uprościć: sądy takie głoszą prorządowi idioci).
Za kogo oni nas mają? Niby z jakiej racji mamy im tłumaczyć, że nam chodzi o Polskę, nie o Kaczyńskiego i że uznajemy jego prymat w walce o państwo sprawiedliwe i przyjazne ludziom tylko dlatego, że – jak dotąd - nie zawiódł zaufania.
Tak, jestem zdeklarowanym kaczystą, lecz nie życzę sobie by ktoś język strzępił kpiąc z moich poglądów, imputując mi naiwność albo wręcz głupotę. Zostałem nim, kaczystą - przez Tuska i jego drużynę. Nikt inny jak właśnie oni wskazali mi miejsce, gdzie mam stanąć. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć ...
Ich czas już mija. Wiem, będzie trudno oderwać od stołków tłum oportunistów. Są jednak granice, których nie da się przekroczyć nawet najzdolniejszym z manipulatorów by jednocześnie nie przekroczyć granicy śmieszności.
Tak miało być?!!!
Który z apologetów III RP powie głośno, że tak miało być? No, który?
Tak, wiem. Mogę się spodziewać komentarzy, że są różne drogi, że niekoniecznie Kaczyński, że popełnia błędy …
No i co z tego? Niech sobie popełnia. Jeśli i tym razem nie zdobędzie władzy Tusk i tak ją odda. A jak nie zechce oddać – my ją odbierzemy. To tylko kwestia czasu. Będą się układać, iść na ustępstwa, próbować negocjować … to już przecież było. Nie tym razem, Tusku. Nie ma głupich!
No, ale co potem? No, właśnie. Macie pomysł? Ja nie mam.
Dlatego jestem kaczystą. Nie widzę innej opcji. Prezes na to zasłużył nie dlatego, że on chce.
Będzie nam przewodził dlatego, że my tak chcemy i tylko tak długo jak my będziemy chcieli ...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8541 odsłon
Komentarze
Tak właśnie ma być!
15 Marca, 2013 - 22:26
Nie znam drugiego polityka ostatniego półwiecza równego prezesowi.
-------------------------- Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Śmiem twierdzić, że był.
15 Marca, 2013 - 23:32
Ksiądz Prymas.
<p>ro</p>
@ro - Ksiądz Prymas był politykiem
15 Marca, 2013 - 23:36
z musu i na "drugi etat". Ale niewątpliwie był genialny.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@ro
15 Marca, 2013 - 23:36
Stefan kardynał Wyszyński nie był politykiem. Bywał nim, gdy musiał.Był polskim Arcypasterzem. Wielkości tej postaci nie można porównywać ze "zwykłym" politykiem ;-).
Pozdrawiam
@tł - no popatrz, szkoda
15 Marca, 2013 - 23:40
że zegar nie pokazuje czasu w sekundach :)
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@Smok Gorynycz
15 Marca, 2013 - 23:42
Szurkowski, to nie Wyścig Pokoju ;-)!
Szurkowski miszczem był !:)
15 Marca, 2013 - 23:45
A Ty to Szozda czy Hanusik? :)
Oj, bo będę jak Józef.
Trollem nie doradcą faraona oczywiście.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Niezbyt trafna aluzja
16 Marca, 2013 - 08:06
na dosc "niziutkim) poziomie
Mamy sie
16 Marca, 2013 - 14:58
o i mamy kolejnego trola internetowego -
@Smoku, TŁ
16 Marca, 2013 - 09:55
Jedność myśli, serc...
_____________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
@Szary kot
16 Marca, 2013 - 10:06
Smoki to podobno dwa serca mają ;-).
Re: @Szary kot
16 Marca, 2013 - 11:19
"Smoki to podobno dwa serca mają ;-)."
To chyba ruskie?
Stasiek
ktory Prymas ?
15 Marca, 2013 - 23:47
które ćwierćwiecze?
Bo jeśli chodzi o Prymasa Wyszyńskiego,
to ON nie żyje
ponad 30 lat!
ro
16 Marca, 2013 - 07:57
Jan Bogatko
Józef Mackiewicz był innego zdania.I miał wiele powodów ku temu. Wyszyński nie był mężem niezłomnym,ale skutecznym.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Śmiem twierdzić, że był.
15 Marca, 2013 - 23:33
Ksiądz Prymas.
<p>ro</p>
coz
15 Marca, 2013 - 23:53
gdy w Grudniu 81'
WRONa wprowadziła SWÓJ
STAN WOJENNY
PRYMAS WYSZYNSKI
juz byl martwy.....
Mowy pochwalne ogłosił Glemp !
PS.
Bagatelka 32 lata...> 25.
Re: Rodowód kaczysty
15 Marca, 2013 - 22:40
My,nacjonaliści polscy, wychodzimy z jedynie słusznego założenia, iż żadne mienie pożydowskie w naszym kraju nie istnieje, co dotyczy również roszczeń niemieckich, ukraińskich i każdych pozostałych. Przyjęcie innej opcji moralno-prawnej uznajemy za niesprawiedliwe i godzące w podstawowe interesy Narodu Polskiego. Do własności leżącej na naszej Ziemi i do Niej samej, mają prawo wyłącznie rdzenni Polacy oraz Państwo Polskie. Tylko te podmioty mogą dysponować mieniem ruchomym i nieruchomym, a w uzasadnionych przypadkach domagać się odszkodowań za jego utratę. Jednak nawet wtedy, musi być brany pod uwagę interes społeczny i narodowy.
Przez setki lat miliony Polaków było traktowanych jak niewolnicy we własnym kraju, nierzadko z winy mniejszości narodowych. Łączyło się to z przejmowaniem ich własności za pomocą oszustwa i lichwy. Po II wojnie światowej, epoce realnego socjalizmu i przełomie 1989 roku zrodziła się szansa, że sam Naród unormuje zapomocą swych przedstawicieli swe prawa do majątku społeczno-narodowego. Tymczasem zostaliśmy z niego ograbieni w wyniku rabunkowej prywatyzacji oraz rozdawnictwa mienia na rzecz obcych organizacji i obywateli. Znany jest skandal ze „zwracaniem” gminom żydowskim miejsc kultu, co przyniosło utratę wielu gmachów i budynków użyteczności publicznej w postaci ośrodków zdrowia, szpitali, szkół, bibliotek, pływalni miejskich itp. Obecnie te obiekty niszczeją, bo gminy nie posiadają środków i celów na ich zagospodarowanie, często też spekulują nimi pod płaszczykiem działalności religijnej.
W sferze rzekomej żydowskiej własności prywatnej, wychodzimy z fundamentalnych zasad etyki katolickiej i narodowej, która zabrania okradania własnych rodaków w imię bogacenia się osób nie mających z Polską nic wspólnego pod względem prawnym i uczuciowym. Uważamy za skrajnie niemoralne pozbawianie ludzi dachu nad głową tylko dlatego, że jakiś Żyd przypomniał sobie o kamienicy albo placu dziadków, często zresztą zdobytych w sposób nieuczciwy, a następnie – w wyniku procesów historycznych – przejętej przez skarb państwa lub obywatela narodowości polskiej. Polska ma obowiązek walczyć o interesy Polaków, nie zaś pomnażać majątki obcych obywateli.
Ugrupowania nacjonalistyczne odrzucają „świętość” szczególnie obcej własności prywatnej, ponieważ ponad nią występują wartości ważniejsze i większe. Chociażby porządek Boskiego prawa i wymóg służenia jednostce Wspólnocie Narodowej. Materialny interes nie może kolidować z dobrem człowieka, pieniądz jest środkiem płatniczym i niczym więcej. Dlatego nacjonaliści apelują do prezydenta, rządu i posłów o przywrócenie hierarchii prawdziwych zasad moralno-etycznych. Należy przetrącić kręgosłup liberalnej zasadzie wyższości najbardziej absurdalnych roszczeń materialnych ponad pozbawionym obrony instytucji państwowych przeciętnym Polakiem. Dochodzi do tego coraz częściej w wyniku żydowskich i innych(głównie niemieckich) apetytów na polskie mienie i ewentualne odszkodowania.
Wymagamy od władz RP jasnego stanowiska, że nie będzie żadnych wypłat odszkodowań dla Żydów,Niemców itd. Co więcej, żądamy wywłaszczenia gmin żydowskich i osób prywatnych żydowskiego pochodzenia z majątku nieruchomego, jeżeli stał się w ich rękach towarem spekulacyjnym. Wykluczamy również stanowczo wszelkie dalsze „zawracanie” Żydom budynków i innych nieruchomości, które prawem Boga i Narodu przynależą do Polaków i Rzeczypospolitej Polskiej!
@Józef z Londynu
15 Marca, 2013 - 23:06
Jak się ma ten komentarz do tematu notki?
Re: @Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 00:19
Temat Józef z Londynu ma ciekawy i propaństwowy. Jedyne logiczne powiązanie z tematem notki dają tutaj żydowskie korzenie Kaczyńskiego. Jednak i Tusk ma żydowskie korzenie, nawet i niemieckie. Dlaczego więc nie przedstawił tematu na jakimś blogu dotyczącym Tuska ? Bo się po nim już nic dobrego nie spodziewa. Po Kaczyńskim zaś tak, czyli też jest kaczystą.
@miarka
16 Marca, 2013 - 00:45
Niech sobie Józef z Londynu przedstawia żydowskie korzenie dowolnych osób u siebie na blogu. A ty się z lekka puknij!
Re: @miarka
16 Marca, 2013 - 08:46
Chyba mnie nie zrozumiałeś. Skoro Józef z Londynu okazał się kaczystą, to i nie można mu zarzucać antysemityzmu. Zresztą sam problem, który przedstawia, to nie jest akcja antyżydowska, a antyprzestępcza, skierowana przeciwko przestępcom żerującym na poprawności politycznej i przeciwko osobom, które chcą żerować na braku ludzi kierujących się sprawiedliwością w polskich władzach.
@miarka
16 Marca, 2013 - 08:50
Chyba ty mnie źle zrozumiałeś. Ja nie zarzucam Józefowi z Londynu antysemityzmu. Ja zarzucam Józefowi z Londynu trollowanie wątku.
Występujesz jako plenipotent, czy jako substytut Józefa z Londynu?
Józef z Londynu to plagiator
16 Marca, 2013 - 09:33
Jego rzekomy komentarz znajduje się, podpisany imieniem i nazwiskiem, np. tu:
http://larkowski.nowyekran.pl/post/89844,zydowskie-zadania-roszczeniowo-odszkodowawcze
i tu:
http://radio.radiopomost.com/index.php/z-polski/1361-zydowskie-zadania-roszczeniowo-odszkodowawcze
Publikując na niepoprawnych Robert Larkowski podpisałby się z pewnością pod tym tekstem tak samo, jak na innych stronach, a nie jako jakiś idiotyczny Józef z Londynu.
Zgłaszam jednocześnie plagiat jako naruszenie.
Czym ty sie roznisz od leminga
16 Marca, 2013 - 09:52
czy tylko mniej zlosliwymi inwektywami ?
Ja sadze ze niczym
Wystarczy lemingowy Kaczysto !!!
16 Marca, 2013 - 10:06
"Każdy ma prawo do wolności opinii i wyrażania jej; prawo to obejmuje wolność posiadania poglądów bez ingerencji oraz do poszukiwania, otrzymywania i przekazywania informacji i idei wszelkimi środkami, bez względu na granice." Artykuł 19 Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka ONZ Rezolucja Zgromadzenia Ogólnego, 10 grudnia 1948.
Re: Re: @Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 08:45
Człowiek uczy się mówić bardzo wcześnie, milczeć – bardzo późno.
@Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 08:53
Pytanie: Kiedy człowiek uczy się dziamgać?
Rozumiem, że jeszcze się nie nauczyłeś milczeć. Ani też zabierać głos na temat.
Re: @Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 09:50
""To wstrząsające…ale o co chodzi?? od momentu przeczytania tej wiadomości mój świat już nie będzie taki sam a ludzie na których patrzę będą wyglądać inaczej. ta traumatyczna wiadomość pozostawi swoje piętno w mej psychice do końca życia.. w najblizszym czasie postaram sie zorganizować Marsz Równości Bałwanów, to niedopuszczalne, że w XXI wieku zyją bałwanofoby. Nie taką kulture pielęgnujemy w sobie od 1000 lat – jak jest zima to się ją szanuje ! u nas nie szanowali i co ?? od 5 lat nie ma zimy… ;(""
@Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 10:11
Józef z Londynu jako organizator Marszu Bałwanów. Świetny pomysł!
"BOCHATERZY" z Niepoprawnych.pl
16 Marca, 2013 - 09:37
Od kilku lat jestem jednym z odwiedzajacych Wasz portal.
Jestem ortodoksyjnym prawicowcem (Galicja - Malopolskie) i uwazam ten portal za znakomity choc tak naprawde niszowy.
Przyznaje ze czesto (bez zgody autorow)kopiuje wpisy by umieszczac je na portalach zydomasoneri (Onet,Wp.pl czy TVN)
To jest niezgodne przynajmniej z dobrym obyczajem za co serdecznie przepraszam.
W wielu notkach do mnie za to mi sie oberwalo (slusznie).
Niemniej jednak dziwi mnie ich OBURZENIE i mowienie wprost ze z Onetem czy innymi lemingowymi portalami nie chca miec nic do czynienia.
Dla mnie jest to zwykle tchorzostwo - bo to nie jest znizanie sie do poziomu jakie te portale reprezentuja ale jak ja sadze to wlasnie tam mozna dac odpor lemingowym kreaturom.
I to wlasnie ich bronia - na chamstwo - chamstwem.
Robie to juz od 8 lat i radze (tak uwazam) dobrze o czym swiadczy ilosc wpisow pod moimi wpisami.
Dlatego uwazam ze wielu waszych blogerow dokonujacych wpisow to zwykli "Bochaterzy"(celowo przez ch) ktorzy boja sie toczacych tam "polemik" i inwektyw jakie tam sie dostaje, i dlatego w ciepelku jakie zapewnia im ten portal (niepoprawni .pl) udaja wielkich blogerow i wiedza ze zadna krzywda sie tu im nie stanie.
Dziwne ale niestety tak jest.
U babci pod spodnica maja zapewniony "blogoslawiony spokoj"
A ja i tak dalej bede toczyl "swoja" batalie na lemingowych portalach bo to wlasnie tam mozna przynajmniej ( w maly bo maly ) ale jednak sposob dac opor tym kreaturom.
@Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 09:43
Jakoś nie zauważyłem na NP twoich wpisów. Wyłącznie komentarze. Nieliczne. W ciągu ponad dwóch lat 169 punktów. To znaczy, że jednak nauczyłeś się milczeć. Wymownie.
Rozumiem, że kopiując bez wiedzy i zgody wpis p. Larkowskiego i umieszczając go na NP uznałeś, że NP jest portalem żydomasonerii. To miłe...
Wlacz myslenie !!!
16 Marca, 2013 - 09:47
To nic nie kosztuje
@Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 10:01
Jasne. Podobnie darmowe jest przeklejanie cudzych tekstów.
A moze zapytalbys ? dlaczego ?
16 Marca, 2013 - 12:13
I tyle a nie zachowywal sie jak zwykly onetowski leming
Pozdrawiam
@Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 12:27
A może uprawiając copy&paste podawałbyś autora? Bo inaczej to zwykłe złodziejstwo jest, typowe dla lemingów nie mających własnych poglądów.
a jakie to ma znaczenie
16 Marca, 2013 - 12:38
skoro wszystko wiesz !!!Masz chorobliwą determinacje wypromowania się dowolnym sposobem. Jako zestaw i kompilacja wszelkich kompleksów(z brakiem talentu pisarskiego włącznie) jest Ci wszystko jedno o czym i o kim piszesz. Byle móc się potem samemu przeczytać i napawać się dumą z samego siebie.
@Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 12:42
Żegnam złodzieja.
Re: @Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 12:48
Jesteś typowym przykładem współczesnego europejczyka o pustej głowie,ale szukaj,czytaj,obserwuj-może kiedyś zmadrzejesz….dużo zdrowia !!!!
@Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 12:52
Józiu, Londyn jest chyba znacznie bardziej europejski niż Warszawa, nie?
widze ze ci sie nudzi
16 Marca, 2013 - 12:56
daj sobie dzis na wstrzymanie - zegnam
@Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 13:05
Józiu, poczekam aż ta viagra, co ją wczoraj zażyłeś, przestanie działać.
PS. Z tobą nie sposób się nudzić.
Józef z Londynu
16 Marca, 2013 - 12:58
Regulamin, który zaakceptowałes w rodziale III Obowiązki i prawa użytkowników mówi:
3.1. Zawartości zamieszczane przez czynnych użytkowników nie mogą łamać:
a) praw autorskich osób trzecich,
b) regulaminu serwisu,
c) powszechnie obowiązującego prawa,
d) powszechnie przyjętych zasad netykiety.
4. W przypadku wykorzystywania cudzych tekstów, cytowania, użytkownik zobowiązany jest podać autora i źródło.
Be careful, Big Brother is watching You.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
I am cautious
16 Marca, 2013 - 13:05
But do not afraid
Pańskie stany emocjonalne
16 Marca, 2013 - 13:26
niespecjalnie mnie interesują. Pytam, czy zrozumiał Pan proste, krótkie i przejrzyste punkty regulaminu serwisu, którego zobowiązał sie Pan przestrzegać?
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Powiem ci krotko i na temat !!
16 Marca, 2013 - 13:45
odwal sie raz na zawsze
A moze na takie teksty Pan zareaguje ??
16 Marca, 2013 - 13:09
@Józef z Londynu
tł, 16 marca, 2013 - 13:05
Józiu, poczekam aż ta viagra, co ją wczoraj zażyłeś, przestanie działać.
PS. Z tobą nie sposó
A mnie sankcjami Pan straszy !!
@ Józek.....
16 Marca, 2013 - 13:23
... "nie daruję ci tej nocy"
Nie, nie to nie ja tylko, Bełata....
........................
Józio, wie co robi :
// I am careful not to use Viagra //
I, bardzo dobrze !
Polecam , sproszkowany róg nosorażca .
there is no cure
16 Marca, 2013 - 14:03
The Idiot will always remain an idiot
Blog
16 Marca, 2013 - 11:25
Józefie - dlaczego nie założysz swojego bloga? Będzie dużo prosciej.
Pozdrawiam
Stasiek
Podziekowanie
16 Marca, 2013 - 12:11
dziekuje za rade i skorzystam z niej
jakos dotad nie mialem czasu na to ale widze ze i na tym portalu lemingow nie brakuje wiec bedzie z kim polemizowac.
Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
z wzajemnością!:):):)
16 Marca, 2013 - 12:13
Tylko nie zapomnij zabrać kolegów!:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Utrwalanie pomówień?
16 Marca, 2013 - 11:22
"Jedyne logiczne powiązanie z tematem notki dają tutaj żydowskie korzenie Kaczyńskiego. "
Kolejny raz spotykam się z tą insynuacją. Czy możesz przedstawić jakieś dowody?
Stasiek
Re: Utrwalanie pomówień?
16 Marca, 2013 - 13:48
Niestety nie jestem historykiem, żebym dysponował tu twardym dowodem do tego akurat nazwiska. Znalazłem natomiast w jednej z ,,list Żydów,, w internecie takie oto odwołanie się do źródeł:
,,Nazwiska autentyczne (rodowe) niżej wymienionych osób zostały ustalone w oparciu o:
1). Dane tajne kartoteki ludności Polski przy Centralnym Biurze Adresów MSW
(nr arch. 1/6526/1 - data archiwacji 9.07.1984, nr rejestracyjny 14750-99 - data rejestracji Wydz. III-2, SUSW Warszawa)
2). Relacje osób znających osobiście wielu spośród wykazanych.
3). Dane ujawnione przez historyków w ich licznych publikacjach.
4). Dane i fakty dotyczące pochodzenia wyszukane w źródłach oficjalnych, nieoficjalnych i niezależnych (polsko i angielsko-języcznych), z książek, dokumentów,
wywiadów, felietonów i artykułów prasowych i internetowych
5). Dane, narodowość, pochodzenie zdemaskowane, ustalone z postawy, powiązań, działalności, dokonań i wypowiedzi,,.
Sam się specjalnie nie przejmuję tematem. Listy te mają w ogóle wartość nie większą jak lista Wildsteina, bo grupują zarówno tych dobrych, moralnych i patriotycznych, jak i tych złych.
Sam Jarosław Kaczyński na pewno nie powinien traktować umieszczenia swojego nazwiska na takiej liście jako pomówienia, bo, czy na niej jest, czy nie, należy do tych dobrych.
@miarka
16 Marca, 2013 - 14:02
To są źródła? Fałszywka w punkcie 1 i ogólniki w punktach kolejnych. Urocze ;-).
@Józef z Londynu
15 Marca, 2013 - 23:13
Wklejanie komentarzu nie mających związku z tematem notki może być zakwalifikowane jako trolling i spowodować sankcje ze strony Administracji Portalu.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Będzie nam przewodził dlatego że my tak chcemy i tylko tak długo
15 Marca, 2013 - 23:25
gość z drogi
"Będzie nam przewodził dlatego, że my tak chcemy i tylko tak długo jak my będziemy chcieli ..."
Współczuję tylko prezesowi,gdy już przejmie już te zgliszcza,bo niestety,ale tuskomatołki zniszczyły wszystko,co dało sie wyprzedać,zniszczyć,czy przekazać kolesiom...
a une pierwsze skoczą nam do gardła z bandą szczekających piesków z gajzet i telewizorni...Prawdziwa stajnia Augiasza...ale posprzątąć trzeba będzie od spodu po dach...
pozdrawiam
gość z drogi
Re: Będzie nam przewodził dlatego że my tak chcemy i tylko tak d
15 Marca, 2013 - 23:53
Rzadko - dokładniej - nigdy mi się nie zdarza czepiać się ocen, czy komentarzy. Tym razem jednak, trudno mi się powstrzymać od sarkazmu: ok - rozumiem myślących inaczej, styl notki też przecież nie wszystkim musi się podobać. Ale - czy naprawdę widzicie, misie, jakiś inny scenariusz? Bez żartów, klikanie jedynek, może być "cool" - ale, czy to coś zmieni?
Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.
charamassa
@Mohair - widzą.
15 Marca, 2013 - 23:58
bez sensu, bez celu, bez perpektyw. Ale i bez kary.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Mohair Charamassa,nie przejmuj się,widać, ze kogoś
16 Marca, 2013 - 00:02
gość z drogi
zabolało i na dodatek nie ma odwagi sie przyznać...to takie coś jak anonimy...
Wiemy doskonale,ze stoimy na zakręcie i nie ma już czasu na zrobienie kroku w tył...
serdecznie pozdrawiam i zostawiam patriotyczną dziesiątkę na dobra noc...:)
a miśkami proszę się nie przejmować,une tak już mają...
gość z drogi
@gość z drogi
16 Marca, 2013 - 00:13
Spoko, Gościu. My wiemy swoje :)))
charamassa
Mohair Charamassa:)))
16 Marca, 2013 - 00:21
gość z drogi
a no wiemy :)
psy szczekają,karawan idzie dalej do przodu :)
gość z drogi
"10"
16 Marca, 2013 - 09:52
Uważam się za: Mohera, Kaczystkę, Ciemnogród. Same komplementy :-)
Pozdrawiam serdecznie!
____________________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5
Re: Re: Będzie nam przewodził dlatego że my tak chcemy i tylko t
16 Marca, 2013 - 11:28
"Bez żartów, klikanie jedynek, może być "cool" - ale, czy to coś zmieni?"
Być może, idąc tropem Dixi, są tu trolle?
Stasiek
a to ciekawe ?
16 Marca, 2013 - 12:31
"Wklejanie komentarzu nie mających związku z tematem notki może być zakwalifikowane jako trolling"
to znaczy ze dzis Panu moge podac dziesiatki takich komentarzy
a gdyby zastosowac przytoczone sankcje to na portalu zostal by pewnie Pan sam
kaczysta
16 Marca, 2013 - 00:18
Też jestem KACZYSTĄ.Myśle ze spotkamy się niebawem w Warszawie.
wojtek
@hilaris bellator
16 Marca, 2013 - 00:22
Będę zaszczycony.
Pozdrawiam
charamassa
będę z Wami sercem i duszą i przy klawiaturze...
16 Marca, 2013 - 00:23
gość z drogi
Niech Dobry Bóg ma nas w Swej Opiece :)
gość z drogi
@Mohair Charamassa
16 Marca, 2013 - 00:24
Pozdrowienia dla kaczysty, poparte dziesiątką :)
I ja często to słyszę: "Przecież Kaczorowi chodzi tylko o zdobycie władzy!"
Odpowiadam wtedy spokojnie, że z całą pewnością nie "tylko"
i pytam, co warty jest polityk, który nie dąży do zdobycia władzy, skoro polityka jest sztuką zdobywania władzy i rządzenia państwem. Pytam też, o co chodzi Tuskowi, gdy sięga po władzę kolejny raz i dlaczego nie chce zrezygnować, choć przecież były już i takie zapowiedzi.
On chce tylko władzy
16 Marca, 2013 - 00:42
Carmina
Na takie dictum odpowiadam, na kogo głosowałeś na Tuska, Komorowskiego etc. Oni nie chcieli władzy, po co startowali w wyborach? nie sprawują władzy ? No to o czym człowieku mówisz?
Tusk sam sprawujący urząd, zdobywca władzy, zarzuca partii opozycyjnej ,ze chce władzy, to przecież chore.
Każdy przywódca każdej partii na świecie, nie tylko Kaczyński, ma wręcz obowiązek chcieć władzy. To jest podstawa demokracji . Tylko zdobywając władzę może wcielać w życie program partii, na który ja wyborca głosuję.
Pretensję można mieć do niego dopiero gdy po zdobyciu władzy nie realizuje głoszonego programu, czyli używa władzy w innym celu niż głosił ,niż chcieli wyborcy.
Tak więc wyborco Tuska , jak chcesz aby Tusk ci nie szkodził, to w następnych wyborach musisz go pozbawić władzy, a oddać tę władzę Kaczyńskiemu lub komuś innemu tez chcącemu, jak Kaczyński władzy, aby on zminimalizował, naprawił błędy Tuska.
Widzisz kochany wyborco Tuska , że masz pretensję do Kaczyńskiego , o to o co nie masz pretensji do Tuska czy do innego przywódcy partii bądź polityka, czy to nie śmieszne?
Taki brak logiki charakterystyczny jest dla propagandy TVN, GW etc. To pokazuje jak skuteczna jest propaganda negatywna,jak całkiem inteligentni ludzie nie widza bzdurności stawianych Kaczyńskiemu zarzutów.
Niestety w Polsce jest bardzo niski stopień znajomości funkcjonowania demokracji, instytucji demokratycznych, roli partii politycznych, znaczenia wyborów. Dzieje się tak dlatego,ze "elitom" zależało na utrzymywaniu społeczeństwa w ciemnocie. Nie uczy tego szkoła, nie wyjaśniają a zaciemniają świadomie media głównego nurtu.Łatwiej wtedy manipulować ludźmi.
Carmina
@Carmina
16 Marca, 2013 - 01:03
Masz rację, Carmino. Wiesz czym się pocieszam? Ci nasi "durni młodzi" jakby ostatnio zmądrzeli. Wprawdzie na fejsbuku, dalej serwują sobie filmiki z U-Tube, ale spróbuj ich dzisiaj namówić by "zlajkować" Tuska. Porażka! Oni też wiedzą swoje. A oni są siłą. Oni już nie chcą chować dowodu babci. Oni chcą żyć normalnie - dokładnie, tak jak my.
Pozdrawiam
charamassa
jestem "kaczystą" bo popieranie mafii to wstyd i ciężki grzech
16 Marca, 2013 - 06:39
Gdyby głupota potrafiła latać, itd. etc. Co jednak jest przygnębiające w tej sprawie. Tym czymś jest kompletny brak wiedzy tych "antykaczystów", czyli osób z licencją na inteligencję wydaną przez organ Michnika, do których nie dociera, że opozycja ma nie tylko prawo, ale wręcz obowiązek dążenia do władzy. Warto by im przypominać teksty jakie z siebie wyrzucał Donald T. gdy WSIowi niedokładnie policzyli głosy i władzę zdobyło PiS. Myślę nawet, że ten nerwowy szczękościsk i wykręcanie paluchów z tamtego okresu pozostało mu do dzisiaj. Nie miałem "okoliczności", w czasie której ktoś zarzuciłby mi "kaczyzm", jednak w takiej sytuacji odpowiedziałbym, iż wolę być myślącym "kaczystą", niż bezmyślną ludzką POkraką.
A nie można być za PiS i nie znosić Kaczyńskiego?
16 Marca, 2013 - 08:41
Jakiś dziwoląg ze mnie. Na Kaczyńskiego, a ściślej Kaczyńskich, nie mogłem patrzeć od czasu frondy Hniedziewicza w PC. Kaczyńscy załatwili go w sposób wyjątkowo obrzydliwy. Podobne gierki wewnątrzpartyjne, widziałem jeszcze parokrotnie w ich wykonaniu. Nie zmienia to jednak faktu, że jest jedynym polskim politykiem z wizją, perspektywą szerszą niż utrzymanie władzy w kolejnych wyborach, zasługującym na miano męża stanu. I dlatego, od początku głosowałem tak jak bym był pisowcem i nie widzę, żeby to się mogło zmienić.
Bajbars
16 Marca, 2013 - 09:19
Nie pamiętałem sprawy, a może się nią wtedy nie interesowałem.
Wygooglowałem sobie trochę na ten temat. Ciekawy wpis blogowy zapisa śląskiego na S24:
http://zapis-slaski.salon24.pl/361551,20-lat-dyktatury-kaczynskiego
A także notkę z wiki, z której cytuję:
" W 2006 brał udział w kampanii wyborczej Hanny Gronkiewicz-Waltz, popierając ją jako kandydatkę na prezydenta Warszawy."
A ja już dziękuję. Nie mam więcej pytań.
Traube
16 Marca, 2013 - 12:18
Właśnie przyklejanie gęby puczysty uważam za obrzydliwe, tak samo jak powołanie się na nieistniejącą wypowiedź Olszewskiego. A co ma do rzeczy głosowanie na HGW w 2006 - nie wiem. Miał głosować na człowieka, który go załatwił, do tego w szemrany sposób?.
Bajbars
16 Marca, 2013 - 13:51
Mógł się wstrzymać.
Drogi Mohair Charamassa
16 Marca, 2013 - 08:36
Krótko w temacie Pana Prezesa Kaczyńskiego. Ja też jestem Kaczystą. A dlaczego? Tylko na Nim się nie zawiodłem, bo nigdy nie póbował wyprowadzić mnie "pod durnego chatę", jak mawiał świętej pamięci Dziadunio.
Aż żal patrzeć na głupotę rodaków, którzy swoją ufność pokładaja w oszustach, którzy co chwila łamią dane słowo czy obietnicę.
Pozdrawiam Niepoprawnie
krisp
Re: Rodowód kaczysty
16 Marca, 2013 - 09:22
A gdyby tak zniknęli z polityki wszyscy rycerze okrągłego stołu i nastąpiło nowe otwarcie.
markiza
@markiza
16 Marca, 2013 - 09:32
Wtedy, Markizo, bylibyśmy pozbawieni "legend arturiańskich". A to oznaczałoby również zniknięcie Morgany ;-).
markiza
16 Marca, 2013 - 09:42
A których, tak konkretnie, masz na myśli?
Podaję Ci, tak dla ułatwienia, linki do list uczestników tych rozmów.
Większość już nas z powodów najzupełniej naturalnych opuściła.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Uczestnicy_Okr%C4%85g%C5%82ego_Sto%C5%82u_(strona_solidarno%C5%9Bciowa)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Uczestnicy_Okr%C4%85g%C5%82ego_Sto%C5%82u_(strona_partyjno-rz%C4%85dowa)
Stronę kościelną reprezentowało, wg wikipedii, dwóch biskupów. Obaj żyją, mają powyżej 85 lat.
A zatem wal śmiało!
Jacyż to Rycerze powinni dać sobie spokój z polityką?
Re: markiza
16 Marca, 2013 - 09:45
Wszyscy żyjący od prawa do lewa.
markiza
markiza
16 Marca, 2013 - 10:19
Żyjący, których kojarzę z jakąś aktywnością:
1. Strona partyjno-rządowa:
Stanisław Ciosek - czasem coś brzydko skomentuje,
Czesław Kiszczak - chyba niewiele robi,
Aleksander Kwaśniewski - ostatnio nieco w cieniu, ale jakby się ożywiał,
Leszek Miller - bywa aktywny,
Andrzej Olechowski - tradycyjnie ożywi się przy okazji wyborów, założy nowy Ruch albo na prezydenta pokandyduje, jak to ma w zwyczaju,
Zbigniew Siemiątkowski - wydaje mi się, że bywa aktywny,
Jerzy Urban - ma tę swoją gazetę, jeśli to nadal wychodzi.
2. Strona solidarnościowa:
Stefan Bratkowski - czasem brzydko coś skomentuje,
Ryszard Bugaj - jakby się wycofał, czasem wywiadu udzieli,
Zbigniew Bujak - od dawna nic o nim nie słyszałem,
Andrzej Celiński - prowadził nudnego bloga na S24,
Jan Dworak - tu zgoda, jest aktywny i głośno o nim ostatnio,
Władysław Frasyniuk - czasem komentuje, zwykle brzydko,
Aleksander Hall - chyba niezbyt aktywny, żona była nieco bardziej,
Janina Jankowska - jest aktywna na Salonie24, ale nie uprawia chyba czynnie polityki, może w jakiejś Radzie zasiada,
JAROSŁAW KACZYŃSKI - WIADOMO,
Adam Michnik - ma swoją gazetę, ale w Parlamencie nie ma go od dawna, w rządzie też nie zasiada,
Jan Olszewski - bardzo mało aktywny, pewnie z racji na wiek,
Jan Rokita - mało aktywny od paru lat, co jakiś czas wiele wskazuje na chęć powrotu do polityki,
Zbigniew Romaszewski - działa, jest aktywny,
Henryk Wujec jest jakoś tam aktywny,
Helena Łuczywo - chyba nadal w Wyborczej aktywna.
Zapewne jakieś "nadal aktywne" nazwisko pominąłem.
Nie sądzę, aby było to nazwisko z pierwszych stron gazet.
Ułatwiłem Ci zadanie.
Może teraz wskażesz tych konkretnych szkodników, których wycofanie się z życia politycznego uzdrowiłoby Polskę?
Re: markiza
16 Marca, 2013 - 10:28
Widzę,że chłop żywemu nie przepuści.
Jestem przeciwniczką okrągłego stołu,jego uczestników i tego co po nim nastąpiło(układ polityczny,b.śliczny i nie do ruszenia).
Jeśli tego nie rozumiesz to Twój problem.
PS Dzięki za odkurzenie listy.
markiza
markiza
16 Marca, 2013 - 10:48
Też jestem przeciwnikiem Okrągłego Stołu. Przyznaję, że dałem się na niego nabrać, ale trwało to względnie krótko.
Od ogłoszenia przez Geremka, że jakieś jego umowy są ważniejsze od głosów milionów wyborców, którzy odrzucili listę rządową, nie mam żadnych złudzeń.
Mimo to ciekawi mnie, kogo miałaś na myśli.
Jakoś nie chce mi się wierzyć, abyś miała silne przekonanie, że tylko trwałe odejście Leszka Millera i Aleksandra Kaczyńskiego z jednej, a Zbigniewa Romaszewskiego i Henryka Wujca z drugiej strony Okrągłego Stołu jest warunkiem uzdrowienia polskiej polityki.
Nie sądzę też, aby chodziło Tobie o Urbana i Michnika, bo mimo niewątpliwej szkodliwości, nie sprawują oni żadnych funkcji w rządzie i raczej nie będą już do takich stanowisk aspirować.
Zniknięcie Cioska, Frasyniuka, Jankowskiej albo Bratkowskiego nie zostałoby przez nikogo, poza gronem znajomych, zauważone.
itd.
itp.
Nie daje mi spokoju myśl, że to ten jeden Rycerz Okrągłego Stołu powinien się wg Ciebie w końcu gdzieś wynieść i dać spokój.
Intuicja podpowiada mi, że to nie jest Jan Rokita.
Zgadłem?
Re: markiza
16 Marca, 2013 - 12:43
Aleksander Kaczyński? Nie znam.
Intuicja źle Ci podpowiada .
To,że nie deklaruję się jako kaczystka,chyba nie wyklucza mnie z życia portalowego?
Kaczyński nie musi się nigdzie wynosić. Tylko niech wreszcie zechce wygrać wybory,bo nie mamy innego wyboru.
Póki co nadal obowiązuje ''wy nie ruszacie naszych,my nie ruszamy waszych''.
markiza
markiza
16 Marca, 2013 - 13:54
Zabawnie się przejęzyczyłem.
markiza
16 Marca, 2013 - 15:46
Poprzednio pisałem z komórki, z konieczności krótko.
W odróżnieniu od Ciebie zwykłem pisać wprost o co mi chodzi.
Nigdzie nie zdeklarowałem się jako kaczysta. Owszem, głosuję regularnie na PiS, ale wiele mi się w tej partii nie podoba, czego też nigdy nie ukrywałem.
Nigdy, a już zwłaszcza w tej dyskusji, nie sugerowałem wykluczenia Ciebie z życia portalowego ponieważ nie jesteś kaczystką.
Prosiłem, abyś wskazała którzy to z Rycerzy Okrągłego Stołu powinni Twoim zdaniem zniknąć z życia politycznego.
Ty sama użyłaś liczby mnogiej.
Wyliczając co istotniejszych z żyjących uczestników Okrągłego Stołu usiłowałem wykazać, że ta liczba mnoga to tylko kamuflaż i że chodzi Tobie wyłącznie o Kaczyńskiego.
Nie rozumiem tylko, czemu wijesz się jak piskorz, byle tylko tego wprost nie przyznać.
@ osobaTraube
16 Marca, 2013 - 16:11
Proszę przeczytaj raz jeszcze mój komentarz z 12:43. Ale tym razem wolno i ze zrozumieniem!
Uprawiasz klasyczną manipulację,usiłując przy tym zmęczyć lub zamęczyć przeciwnika,ale nie ze mną te numery.:)
Nie wmawiaj mi Kaczyńskiego,jeśli go nie lubisz to wyrażaj to w inny sposób,a nie poprzez moją skromną osobę.
Nie będę odpowiadać na Twoje dalsze manipulacje ,więc mnie nie prowokuj.
markiza
markiza
16 Marca, 2013 - 16:31
OK.
Tak to funkcjonuje z - przepraszam za uogólnienie - takimi, jak Ty.
Kiedy ja gdzieś pytam faceta zachwycającego się nieznaną do tej pory fundacją, czy ma jakiekolwiek podstawy do zaufania do tejże fundacji, to on rozumie iż wg mnie nie ma w Polsce głodnych dzieci. I nie ma tu nic do rzeczy, że pytałem go o podstawy do zaufania, a o dzieciach ani słowa.
Potem toczy się długa dyskusja z wylewaniem na mnie pomyj przez kolejnych dyskutantów, z których niektórzy mają nawet czelność zarzucić mi, że strollowałem dyskusję.
A wystarczyło przecież odpowiedzieć np. "Tak, mam zaufanie do tej Fundacji. Widziałem w tv wywiad z jej szefem i wzbudził to zaufanie, a dodatkowo czytałem gdzieś itd. itp.
Ale, nie...on mówi "a u was Murzynów biją".
Tak samo tutaj. Manipulacje, zmęczenie itp. brednie.
A przecież postawiłem Ci proste pytanie, na które można było odpowiedzieć podając kilka nazwisk, które miałaś na myśli.
Skąd pomysł, że ja nie lubię Kaczyńskiego i że chcę to wyrażać przez Twoją skromną osobę, zupełnie nie mam pojęcia. Nie rozumiem tej logiki.
Lubię Kaczyńskiego i cieszę się, że mogłem parę razy głosować na niego i na Romaszewskiego, a nie na jakiś nieznanych mi bubków, bo zagranica głosuje na jeden z obwodów warszawskich.
Gdybym go nie lubił, to bym to napisał wprost, a nie kluczył w Twoim stylu ukrywając swoje poglądy za jakimiś rebusami i kalamburami.
A na moje rzekome manipulacje można było uczciwie odpowiedzieć jakoś tak:
"Myślałam, że jeszcze jacyś inni politycy brali udział w obradach Okrągłego Stołu. Z tych, których wymieniasz, powinien moim zdaniem odejść z polityki Kaczyński. Ci inni faktycznie się już zbytnio nie liczą."
Ja bym Ci wtedy pomachał na pożegnanie i tyle byłoby manipulacji.
@ osobaTraube
16 Marca, 2013 - 17:33
ODPOWIADAM UCZCIWIE
KACZYŃSKI NIE MUSI ODCHODZIĆ!
NIECH WYGRA WYBORY!
ŻYCZĘ MU WYGRANEJ!
NIE JESTEM KACZYSTKĄ!
NIE ODPOWIADAJ ZA MNIE!
NIE MANIPULUJ!
MACHAM CI NA POŻEGNANIE!
markiza
ja też jestem Kaczystą,no może bardziej "poprawnie" Kaczystką:)
16 Marca, 2013 - 10:37
gość z drogi
nie należe do żadnej partii i nie należałam...ale Prezesa popieram całym sercem...
a dlaczego ?
bo Mu ufam,bo wierzę ,że o Polskę mu chodzi ,kiedyś byłam czynnym uczestnikiem strony PIS,ale po Smoleńsku ...jakoś nie umiałam tam wejść, bo wciąż wisiały nasze wpisy z przed Kwietnia 2010 i rozważania tych,co odlecieli na zawsze ostatnim Lotem ,do Nieba...
Wspierając Jarosława Kaczyńskiego
mam wrażenie ,ze chociaż tak mogę pomóc Polce... w Jego drodze do Polski Prawdziwie Wolnej ...
Kiedyś na PIS.pl mieliśmy takie zawołanie : "psy szczekają,a karawana nadal idzie do przodu..." :) idziemy ...i wciąż jesteśmy w drodze do Celu,a dlaczego tak długo?bo wciąż przeszkadzają ,ci którym nie PO drodze do Polski bogatej bogactwem własnym i Jej Obywateli,a nie królików...Wolnej od somsiadów,ktorzy od wieków czychają na naszą niepodległość
Polski,w której słowa Bóg Honor Ojczyzna są treścią,a nie niepotrzebnym i niemodnych hasłem...
a więc serdeczne wsparcie dla Prezesa i tych,którzy służą mojej ukochanej Polsce...
ukłony dla wszystkich 'chorych na Polskę "
i pogarda dla jej nienawistników i"przeszkadzaczy..."
Dobrego Dnia ,Polsko...:)
PS
do dzisiaj zachowałam odpowiedzi od mojego Prezydenta Profesora Lecha Kaczyńskiego,jak najcenniejsze pamiątki rodzinne...
Mój Prezydencie,nigdy Cię nie zdradzimy a Testament nam zostawiony,wykonamy...Tak nam dopomóż Bóg...:)
gość z drogi
Kaczystowska demagogia
16 Marca, 2013 - 10:20
Za słowa : "Nie widzę innej opcji. Prezes na to zasłużył ", daję autorowi jedynkę.
A właściwie za brak horyzontów i kaczystowską demagogię
Bo co to znaczy "zasłużył " ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@tańczący z widłami
16 Marca, 2013 - 10:47
Auć! Trafiłeś widłami, choć niekoniecznie w miejsce, w które chciałeś trafić. Dziękuję, chwilowo nie skorzystam z bezmiaru horyzontów, które raczysz roztaczać. Dlaczego? Bo - z całym szacunkiem dla piskląt - wolę orły od orląt. Dlaczego Prezes zasłużył? - nie żartuj, przyjacielu i wybacz - nie będę wyjaśniał prawd powszechnie znanych,wolę zostać demagogiem, niż stać się utopistą biegnącym z transparentem "No Name na prezydenta!"
Co przecież nie znaczy, że - od czasu do czasu - nie lubię utopistów :)))
charamassa
M. Ch.
16 Marca, 2013 - 11:01
Jakoś nie przekonałeś mnie do wiary w orły, które samoistnie spadają po 2,5 roku wysokich lotów, a własne gniazdo zasr..e mają konfidentami, leniami i durniami po same brzegi i oczyścić go sobie nie potrafią.
Tam gdzie orzeł odda swój skrawek nieba, tam pojawią się wrony i wróble.
A tak właśnie zrobił Kaczyński...........i kto tu jest utopistą wierzącym w wyleniałe orły, bez dzioba i szponów ?
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Tańczący z przekorą :) ,
16 Marca, 2013 - 11:22
bardzo mnie ciekawi, kim są Twoje orły ? Platforma Oburzonych ( Duda), neoendecja, Korwin ...
Łatwo krytykować , ale czym poza jak gdzieś wspomniałeś wychodzeniem z narożnika na uniwerkach, jest Twa propozycja prawdziwego, zaangażowanego patriotyzmu ?
Aha, takie orły co to skrawka nie oddały, a z wrażym konfidentem walczyły zaciekle, bezwzględnie i skutecznie - latały po czerwonym niebie, vide - Stalin, ród Kimów ...., ale nie o tych Ci chodzi, przecież masz taki wysublimowany gust :)
Aleksandra
Aleksandra
16 Marca, 2013 - 11:56
Zaangażowany patriotyzm to przede wszystkim oddolne organizowanie się patriotów w stowarzyszenia, zrzeszenia i kluby, cokolwiek co daje ludziom pragnącym wywalczyć wolną Polskę płaszczyznę do spotkań, dyskusji a następnie skoordynowanych działań.
Jeśli chodzi o moich faworytów o moje orły, to z pewnością nie są nimi ten kolaborant Duda i uśpiony agent Kukiz a tym bardziej, oszołom i żyd z pochodzenia JKM.
Mamy w Polsce wspaniałe (choć niestety nie do końca zlustrowane) środowiska naukowe, to z nich należy wyłonić przyszłe orły i przyszłych przywódców, tworząc wartościową elitę.
Obecnym politykom, zarówno będącym u władzy, jak i tym z opozycji, w większości, jak to trafnie ocenił polski podróżnik należy powiedzieć : WON !!
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
noooo, profesorów ci u nas dostatek!
16 Marca, 2013 - 12:20
Profesor Bartoszewski, Profesor Kutz, Profesor (in spe) Olbrychski... O profesorze zwyczajnym, a jednak nadzwyczajnym Myszce-Muszce nie wspomnę:):):)
PS
Ale profesor Gliński "nie pasi", "prawdau"?:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: noooo, profesorów ci u nas dostatek!
16 Marca, 2013 - 12:26
Dlaczego miałby nie pasić, przecież nigdy o Glińskim krytycznie się nie wypowiadałem ...a przynajmniej nie pamiętam, żeby się wypowiadał.
Jak nie pasują Ci wykształcone profesorskie elity wspomagane przez zlustrowanych polityków bez kompromitującej przeszłości, to idź od razu pod budkę z piwem i wybierz kilku godnych swoich przekonań kandydatów.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
wedle teorii Petera (polecam serdecznie)...
16 Marca, 2013 - 12:46
...każdy awansuje do momentu, kiedy osiągnie swój... poziom niekompetencji. Wtedy już... piastuje dożywotnio. Zarówno profesor, jak "prawdziwy robotnik" i facet spod budki z piwem może czasem osiągnąć poziom niekompetentnego polityka. Moim zdaniem potrzeba nam kompetentnych polityków, a profesorowie niech się zajmą... profesorowaniem (czyli badaniami, nauką i wychowaniem). Byle kompetentnie i uczciwie.
Wiem, że strzelam sobie w kolano (a Kaczce - w stopę:):):)), ale uważam pomysł "rządu fachowców" za chwyt marketingowy. Nawet udany:):):)
Naukowcy mogą pełnić role doradcze. Polityka zajmować się nie powinni.
Mieliśmy już prezydenta-generała, prezydenta-elektryka... Mieliśmy nawet prezydenta-politruka (i ten utrzymał się przez dwie kadencje!). Mamy prezydenta-marionetkę... Tak wybrał, "oddolnie" Naród :(:(:(
Mieliśmy przed wojną nawet prezydenta-pianistę. On też osiągnął swój poziom niekompetencji...
------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: wedle teorii Petera (polecam serdecznie)...
16 Marca, 2013 - 13:13
Napisałem : " wykształcone profesorskie elity wspomagane przez zlustrowanych polityków bez kompromitującej przeszłości ".
Czyli rozumiem, że zgadzamy się mniej więcej, co do składu przyszłego rządu .
Pozdrawiam :)
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Okej Tańczący,
16 Marca, 2013 - 12:39
ale nadal nie wiem, za czym optujesz. Zaangażowanie oddolne jest super, tylko przyklasnąć, ot niedaleko szukać potwierdzenia - ten portal choćby.
Już wiem kim z pewnością nie są Twoi faworyci, ale kim są niestety nie odpowiedziałeś. Rząd technokratycznych fachowców z jakiej prawicowej opcji ? Endecja chyba, prawda ?
Żeby się spierać trzeba dać interlokutorowi pole do skopania łopatą kontrargumentów. ;)
Bo inaczej bezsilna odpowiedzialność tylko łasi się do nóg, nie ma lekko, trzeba uchylić gardę czasami. :)
Aleksandra
Aleksandra
16 Marca, 2013 - 13:23
Nie no proszę Cię. Opozycja (ta Wasza Kaczystowska) nie potrafiła przez 6 lat stworzyć "gabinetu cieni" a ja mam to uczynić w 5 min ? I do tego wystawiać na skopanie, zamiast nawożenie jakiegoś mojego faworyta ?
No pasaran :)))
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Upsss... przepraszam zuchu,
16 Marca, 2013 - 14:49
nie wiedziałam, że z przedszkolakiem ' politycznym' zadzieram ;), oj nie, nie przejdzie walenie karnych do jednej bramki, Tańczący !
Nieskopany, najbardziej żyzny areał, możesz sobie nawozić do woli, ale bez orki - tylko chwasty wyrosną.
A może to Ty jesteś swoim faworytem ? ;)
Aleksandra
Harcerka
16 Marca, 2013 - 16:05
A po cóż miałby ktoś strzelać Wam karne ?
Przecież Wy sami je sobie strzelacie a gdy nie ma już sił na strzelanie, to oddajecie mecz walkowerem zanim się skończy.
Aż się wstydzę za to, że do niedawna byłem fanem tak miernej drużyny.
Pozdrawiam........harcerko :)
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Może się mylę, ale
16 Marca, 2013 - 11:47
Czytając dotychczasowe komentarze uważam, że jesteś użytecznym .... dla popaprańców.
Stasiek
Nie licz na PiS licz na siebie.
16 Marca, 2013 - 12:13
Tylko pozornie. Jak się tak głębiej zastanowicie nad działalnością PiS i samego guru Jarosława, zauważycie, że z powodu nadziei pokładanych w Jarosławie i deklaracji naszego bezwzględnego poparcia dla niego drepczemy w miejscu.
Takie zaoczne deklaracje poparcia psują PiS i rozleniwiają go.
Zaś wielu prawdziwych patriotów, którzy liczą na to, że wystarczy krzyczeć ZWYCIĘŻYMY i za dwa lata oddać głos na PiS staje się bezwiednie usłużnymi ......
To przez tych ślepo liczących na PiS tracimy Polskę.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
mogę uchodzić za "kaczystę" i za "mohera", nie ma sprawy!
16 Marca, 2013 - 11:15
Przynajmniej nie mam się czego wstydzić. Co więcej, nie będę musiał ... odszczekiwać, bo moje poglądy nie zmieniają się co kilka lat czy dekad... Widocznie jestem (na dodatek) świnią :):):)
A teraz zdanie poważniej. Wystarczy przeczytać choćby "My" Torańskiej (wiem, wiem...:):):), żeby porównać co kto mówił kiedyś, a co zeznaje dziś. Wszyscy "nasi" wywinęli salta (razem z Torańską:):):), a Kaczka jaki był, taki jest.
Za to go cenię (między innymi).
------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Przynajmniej nie mam się czego wstydzić. Co więcej, nie będę ...
16 Marca, 2013 - 13:31
gość z drogi
nie bedę musiała ...Dixi,przepraszam za "przywłaszczenie sobie Twego tekstu"
ale nic nie poradzę,mam TAK samo od zawsze...:)
żadne trzecie nogi,nóżki,czy paluszki...
nie są moimi idolami. i nigdy nie będą ..a co niektórzy mieli kiedyś szansę,zaprzepascili ją ,bo się "zbuldoczyli " i zaczęli kąsać Prezesa,za co ?
a no za TO chyba,ze dał im szansę na zaistnienia...ku naszej i swoje i Polski rozpaczy...foteliki,krzesełka i przystawki ...nie...żadnej trzeciej drogi,ani dróżki...i zadnego namawiania na niegłosowanie...bo to POmaga platformie oszustów...
pozdr
miskom i miskoPOdobnym ,niet ...
gość z drogi
"niezamaco" jak mawiał Smok Telesfor!:):):)
16 Marca, 2013 - 13:38
Jeśli ktoś ma szansę na pozbawienie władzy zdrajców i rabusiów, to tylko PiS. Inne "siły", te naprawdę patriotyczne, powinny szukać już teraz możliwości współdziałania z Kaczką (a nie podgryzać go). Najważniejsze, to RAZEM wygrać wybory. Potem możemy się "pięknie dzielić". We własnym domu.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
i co ja mam odpowiedziec na takie dictum :),Jestem ZA
16 Marca, 2013 - 14:04
gość z drogi
RAZEM budujmy Polske,i chrońmy Ją,by jej nie puscili w skarpetkach,tak jak nas puszczono...boso i .....Goło
/a moskal w życie stoi... i nie tylko moskal/
serdecznosci :)))"
gość z drogi
Dedykowane ... Zuchowi :)
16 Marca, 2013 - 17:33
O większego trudno zucha,
Jak Tańczący Burczymucha,
- Ja nikogo się nie boję!
Choćby niedźwiedź... to dostoję!
Wilki?... Ja ich całą zgraję
Pozabijam i pokraję!
Te hieny, te lamparty
To są dla mnie czyste żarty!
A pantery i tygrysy
Na sztyk wezmę u swej spisy!
Lew!... Cóż lew jest?! - Kociak duży!
Naczytałem się podróży!
I znam tego jegomości,
Co zły tylko, kiedy pości.
Szakal, wilk,?... Straszna nowina!
To jest tylko większa psina!...
(Brysia mijam zaś z daleka,
Bo nie lubię, gdy kto szczeka! )
No to : Czuwaj ! ;)
Aleksandra
Dedykowane...........
16 Marca, 2013 - 19:11
Czyżby wszystkie Aleksandry,
uwielbiały prawić "mantry",
oraz kopać oponentów,
co nie stronią od wykrętów,
żeby wskazać top lidera
co komuchów sponiewiera ?
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Walczącemu z mantrami ...
16 Marca, 2013 - 20:08
:)
Ten komuchów sponiewiera,
kto nie szuka top lidera,
wśród oparów dyktatury
trafisz facet sam do dziury,
celą będą świata strony.
Aleksandry mantra taka
daj pod ostrzał, daj swojaka.
Aleksandra
Autor
16 Marca, 2013 - 17:37
Przepraszam za osobę Traube(zbędna wymiana komentarzy),ale ta osoba tak ma.
markiza