Media o chamstwie kibiców Izraela
Kibice cały czas obrażali polskie zawodniczki. Wyzwiska były soczyste. Mówiąc w największym skrócie: fani z Izraela dali popis niespotykanego na kortach innych krajów chamstwa. A jak do tych sportowych wydarzeń odniosły się polskie portale?
Podam tylko trzy przykłady...
Ale wcześniej drobny suplement.
W sieci nie ma już chyba żadnego filmiku z tego meczu! Za to pojawił się sugerujący, że kibice Izraela kochają Agnieszkę... Dziennikarze ciągle udają, że nie wiedzą jak zachowują się kibice Izraela.
Dla jasności powtórzę: dla mnie to właśnie zachowanie dziennikarzy jest w tej sprawie najciekawsze...
Wobec Marii Szarapowej i Anny Czakwetadze kibice byli znacznie delikatniejsi. Pewnie dlatego filmiki ocalały.
1) Najmniej poprawny politycznie okazał się "Gwizdek 24":
"Agnieszka Radwańska zbulwersowana zachowaniem izraelskich kibiców
Zachowanie kibiców gospodarzy podczas Pucharu Federacji w Izraelu wywołało złość Agnieszki Radwańskiej. Tenisistka, jej siostra i trener dali temu wyraz podczas konferencji prasowej, która odbyła się po meczu reprezentacji Polski z drużyną Izraela.
Polskie zawodniczki były wielokrotnie obrażane przez miejscowych kibiców podczas spotkania z Izraelem w Eljacie.
Na pomeczowej konferencji prasowej, na której zjawiły się siostry Radwańskie wraz z trenerem Tomaszem Wiktorowskim, na pytania dziennikarzy odpowiadała jedynie Agnieszka, widocznie podirytowana wciąż tym, co mialo miejsce na trybunach.
2) Na Onecie zdziwienie... postawą polskich tenisistek:
Co ugryzło siostry Radwańskie? Najkrótsza konferencja w historii
Bardzo dziwne zachowanie sióstr Radwańskich oraz kapitana Tomasza Wiktorowskiego na konferencji prasowej po piątkowym spotkaniu rozgrywek o Fed Cup z Izraelem. Agnieszka udzieliła paru zdawkowych odpowiedzi, Ula i trener milczeli. Cała trójka sprawiała wrażenie, delikatnie mówiąc, obojętnych.
Mecz z Izraelem w grupie C Grupy I Strefy Euroafrykańskiej zakończył się zwycięstwem Polski 2:1, o czym zadecydował wygrany przez Agnieszkę i Ulę debel. Siostry Radwańskie ograły w nim gospodynie Julię Glushko i Shahar Peer 4:6, 6:3, 6:4.
Na konferencji prasowej pojawiły się jednak w nastroju dalekim od triumfalnego. Miny miały skwaszone, na twarzach nawet na chwilę nie zagościł uśmiech, zamiast patrzeć przed siebie ostentacyjnie szukały dla wzroku jakiegoś punktu zaczepienia na ścianach i podłodze. Równie mało zainteresowany obecnością dziennikarzy był kapitan Wiktorowski.
Wobec tak dużej niechęci nie dziwi fakt, że od momentu rozpoczęcia konferencji przez Lidora Goldberga do jej zakończenia upłynęło zaledwie około 50 sekund. Co było przyczyną tak dziwnego zachowania polskich tenisistek? Czy chodziło o nieporozumienia wewnątrz reprezentacji? Czy była to manifestacja niechęci do izraelskich kibiców, którzy szowinistycznym dopingiem mocno dali się we znaki Agnieszce w niedalekiej przeszłości?
3) Jeszcze lepiej na Wirtualnej Polsce:
Próżno było szukać uśmiechu na twarzach Agnieszki i Urszuli Radwańskich i trenera Tomasza Wiktorowskiego po wygranym meczu z Izraelem w ramach turnieju Fed Cup. Obie tenisistki udzieliły z kwaśną miną kilku zdawkowych odpowiedzi i po zaledwie kilkudziesięciu sekundach opuściły konferencję prasową, podobnie jak ich opiekun.
Reprezentacja Polski pokonała w ostatni piątek Izrael w ostatnim spotkaniu w grupie C rozgrywek o Fed Cup w Grupie I Strefy Euroafrykańskiej. W decydującym meczu Agnieszka i Urszula Radwańskie pokonały parę Glushko-Peer 4:6, 6:3, 6:4.
Na twarzach obu sióstr i ich trenera Tomasza Wiktorowskiego próżno jednak było szukać zadowolenia. Cała trójka pojawiła się na pomeczowej konferencji prasowej, jednak ich miny nie wskazywały na to, że spotkanie zakończyło się zwycięstwem naszej reprezentacji.
Dziennikarze zadali kilka pytań zawodniczkom, na które zdawkowo odpowiedziała jedynie Agnieszka. Polka sprawiała wrażenie wyraźnie znudzonej i niezadowolonej. Konferencja trwała jedynie 50 sekund, po których tenisistki szybko opuściły salę.
Wideo z zapisu konferencji szybko znalazło się w internecie. Wśród kibiców rozpętała się dyskusja - fani zastanawiają się, co wywołało taką postawę obu sióstr, które jak dotąd zawsze chętnie odpowiadały na pytania dziennikarzy i robiły to najczęściej z uśmiechem na ustach. Między innymi dlatego też w 2012 roku Agnieszka Radwańska została uznana przez kibiców za najbardziej sympatyczną zawodniczkę w tenisowym środowisku.
Pojawiła się teoria, że zachowanie Polek mogło być spowodowane okrzykami izraelskich kibiców, którzy w ostatnich latach pokazali, że potrafią być nieuprzejmi w stosunku do rywali swoich rodaków.
Czy chama wolno nazwać chamem?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 22051 odsłon
Komentarze
@Chłodny Żółw
11 Lutego, 2013 - 23:04
Ciekawostka: dwie spośród czterech zawodniczek teamu Izraela urodziły się na Ukrainie. Nie sądzę, aby to tłumaczyło wszystko, ale może trochę... ;-)
Pozdrawiam
@tł
12 Lutego, 2013 - 19:39
Sądząc po lawinie komentarzy wyraziłeś się chyba zbyt subtelnie ;-) Zapewne chodzi o wschodnią Ukrainę albo ukrainę słobodską. Typowy antysemityzm jest cechą cywilizacji rosyjskiej, nie polskiej. Serdeczne pozdrowienia
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Postawiłeś tu ciekawy problem teologiczno-polityczny.
12 Lutego, 2013 - 00:38
Czy chama można nazwać chamem? Otóż pytanie to zdaje się redukować z ogólnego, do szczegółowego: czy Żyda można nazwać chamem? Otóż nie, bo byłby to antysemityzm. Ale, czy Żyda można nazwać Chamem? Wszak to postać z Biblii, syn Noego, protoplasty ludzkości po holo.. po potopie. No tak, ale jak pamiętamy Noe miał 3 synów. My, Polacy wywodzimy się od Jafeta, Żydzi i Arabowie od Sema, a chamy od Chama. Czyli nazwanie kogoś chamem jest prosemityzmem, bo wprowadza dystykcję między tymi dwoma gałęziami. Nie udzielając jednoznacznej odpowiedzi, chciałbym zasygnalizować, że mamy tu jeszcze kilka możliwości logicznych. Czy żyda można nazwać chamem? Czy Żyda można nazwać chamem? Czy żyda można nazwać Chamem? Czy Żyda można nazwać Chamem? Może siostry Radwańskie pomogą w rozwikłaniu... I to by było na tyle.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Siostry Radwańskie,
12 Lutego, 2013 - 01:36
jako typowe gwiazdy Lemingostanu odczuły być może wreszcie na sobie "mowę miłości" żydów i poczuły ich głęboką tolerancję, empatię i brak ksenofobii co do Polaków. I o to chodzi. Niech wreszcie dotrze do nich, że niezależnie od pozycji w sporcie, dla żydów są gojkami, czyli mniej więcej tyle warte co pies, ale na pewno mniej od kozy. Gratulacje dla izraelskich kibiców tenisa, bo nikt inny tak szybko nie umiałby nauczyć tych panien, czym naprawdę jest żydowska miłość, tolerancja i kosmopolityzm.
@all10101
12 Lutego, 2013 - 06:43
Siostry Radwańskie jako typowe gwiazdy Lemingostanu? Odważna teza... ;-)))!
Pozdrawiam
No raczej tak
12 Lutego, 2013 - 13:53
http://tinyurl.com/bu8wmwk
"Nie interesuje jej to" - i już.
Nie napisałem, że są lemingami,
13 Lutego, 2013 - 01:33
ale że stanowią typową pożywkę, którą żywią się lemingi, lubią "bywać" na salonach mainstreamu i zdaje się nie mają nic przeciwko temu. Oto kilka tytułów z sieci o nich: "Piękne siostry Radwańskie na salonach w Nowym Yorku", "Ależ się wystroiła i wylaszczyła", "Oto hawira Radwańskich. Nowobogacka?", "Radwańska. Na maturę porsche?", "Polskie tenisistki w wersji seksi", "Gorące wakacje sióstr Radwańskich." Znalazłem też coś o obchodach Święta Niepodległości, ale przedstawiona tam Radwańska (chyba Agnieszka) była zamaskowana jak nie przymierzając matka Madzi z Sosnowca. Teraz również, zamiast z otwartą twarzą powiedzieć o chamskim zachowaniu żydowskich kibiców, nie mającym precedensu na żadnym z kortów na świecie, odpowiedź brzmi: "Wszystko było idealnie". Dlaczego? Ano dlatego, jak myślę, żeby nie narazić się mediom głównego nurtu i ich lemingom, bo może spadłaby oglądalność, albo cena reklamy na koszulce. Trudno z drugiej strony wymagać od nich gestów a la Kozakiewicz, ale odrobina asertywności i umiejętność nazywania rzeczy po imieniu bardzo by się przydała. Na razie składam to na karb ich młodego wieku i chęci szybkiej kariery, ale mam nadzieję na bardziej dojrzałe i głębsze w swej wymowie słowa i zachowania naszych tenisistek w przyszłości. A lekcja w Izraelu bardzo im się przydała, bo zobaczyły czym są żydzi i jak traktuje się gojim.
Aha, zapomniałem
13 Lutego, 2013 - 01:38
Może przyznać się, proszę, kto mnie zgłosił i uzasadnić, dlaczego? Może być via "prywatne wiadomości". Pozdrawiam serdecznie.
pls
13 Lutego, 2013 - 08:16
za lemingostwo
@Kuki
13 Lutego, 2013 - 14:01
"Lemingostwo" czyje? Moje? Ich, czyli sióstr? POlaków? Pozdrawiam.
Kochany, poczytaj sobie o postawie sióstr wobec
12 Lutego, 2013 - 15:17
zamachu smoleńskiego, o Ich obecnosci na Marszu Niepodległości i nie opowiadaj głupot. Przepraszam ale nie znając dziewczyn ani ich postawy pomówiłeś Je o czyny niegodne.
Gdyby były lemingmi, prawdopodobnie uznałyby kiedy padały obelgi, ze jak zachęca Thusk "nic się nie stało" one dały znak, ze jednak stało się - i słusznie.
Joanna K.
Tak, to faktycznie bardzo ciekawe
12 Lutego, 2013 - 13:54
...o ile kogoś takie iście talmudyczne deliberacje naprawdę interesują.
natomiast polscy kibice to wzór kultury:):):)
12 Lutego, 2013 - 02:06
"WISŁA ŻYDY!!!':):):)
No, przynajmniej nie "żydy z Ukrainy"...
Nie rozśmieszaj cie mnie, ludziska!
---------------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
12 Lutego, 2013 - 06:40
Takie "rozszerzenie tematu" to chwyt erystyczny, Dixi ;-).
Naprawdę sądzisz, że napływ imigrantów z b.ZSRR nie zmienił obyczajowości mieszkańców Izraela?
No, to Ty mnie też rozśmieszyłeś. Mamy remis ;-).
Pozdrawiam.
Tusk ma obydwa otwory zajęte uprawianiem miłości...
12 Lutego, 2013 - 09:44
... z Merkel i Putinem, a łapy - grabieniem Polaków i wyprzedawaniem Polski....,czym zaś zajmują się "poważni blogerzy"? Despektem jaki spotkał panienki w krótkich sukienkach odbijające piłeczkę i chamstwem kibiców. Ale... tylko izraelskich...
No nie! Przecież to następny przejaw ogólnoświatowego spisku żydowskiego, więc sprawa najważniejsza dla wszystkich Polaków!
Sojusz kiboli z endokomuną przeciw "żydom, masonom i cyklistom" to z pewnością budujący przejaw "jedności prawicy":):):)
Jeśli masz wątpliwości, poczytaj inne "komentarze":):):)
Dla wariatów idących na pasku Moskwy każdy pretekst jest dobry.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
12 Lutego, 2013 - 09:44
Martwię się... ;-)/:-(.
kim, czym, TŁ!? :):):)
12 Lutego, 2013 - 09:48
"O mnie się nie martw,o mnie się nie martw, ja sobie radę dam!":):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
12 Lutego, 2013 - 09:52
Nie wątpię. Martwię się raczej o wartość dodaną.
ty też bawisz się w odbijanie piłeczki, TŁ!?
12 Lutego, 2013 - 10:03
Nie możesz napisać wprost, co masz na myśli (o ile cokolwiek masz?:))
Chamstwo kibiców zawsze wymaga potępienia.
Moja "wartość dodana" to teza, że krzykliwi, głupi, chamscy antysemici, to też kibole (tyle, że polityczni).
Rasiści i szowiniści wszelkiej maści to jedna banda (czy to antysemici, czy antygoje, czy inne ujadające psy...). Karmią się wzajemnie. Może realizują jakieś kompleksy i dają upust najprymitywniejszym odruchom, ale też są wykorzystywani, a nawet hodowani od wieków, jako prymitywne, ale skuteczne narzędzie polityki i biznesu.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
12 Lutego, 2013 - 10:12
Być może wyrażam na piśmie się zbyt lapidarnie, żeby zostać właściwie zrozumianym. Ale tak już mam. Wolę bezpośredni kontakt werbalny, jeśli ktoś ma nań ochotę...
Całkowicie fałszywie zinterpretowałeś wspomnianą przeze mnie "wartość dodaną" Cóż, mała rzecz, a martwi...
Teraz już chyba wiesz, co mnie martwi.
Dixi - nie bądź poprawny
12 Lutego, 2013 - 12:49
to wszystko prawda - masz rację, ale przecież nie w tym rzecz. autorowi chodzi o zachowanie mediów - potępianie-pałowanie każdego (z naginaniem włącznie) przejawu antysemityzmu (ale nie tylko), a przymykanie oczu (nie dotykanie - bo to grozi... no czym? antysemityzmem?) rasistowskich zachowań Żydów (ale nie tylko)
nie jestem "poprawny", Kuki!
12 Lutego, 2013 - 12:54
Opisałem szersze i, moim zdaniem, bardzo niebezpieczne zjawisko.
Nie widzę powodu, a nawet nie chce mi się po raz setny czy milionowy wyrażać oburzenia na prymitywne chamstwo kiboli (dowolnej nacji) czy głupotę mediów (co zawsze przypomina kopanie się z... osłem:):):)).
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
12 Lutego, 2013 - 13:25
tylko i wyłącznie o media idzie, a te nie stosują w podobnych wypadkach równej miarki dla wszystkich, niezależnie od tego kto jest kim.
jeśli tylko i wyłącznie o media idzie, Kuki...
12 Lutego, 2013 - 14:44
... to skąd tyle żydożerczych komencików. Napisałeś wszystkim, że odzywają się nie na temat?
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
13 Lutego, 2013 - 08:18
z chamstwem się nie dyskutuje ;)
"natomiast polscy kibice to wzór kultury:):):)"
12 Lutego, 2013 - 17:43
Drogi Panie: jest "mała" różnica pomiędzy tym, czy "kibole" wymyślają sobie wzajemnie (ew. jeszcze tłuką się w ramach "współzawodnictwa" między "stronnictwami klubowymi") - czy też obrażają zawodników z innego państwa, oficjalnych gości w ich kraju.
Oczywiście: "misie o bardzo małym rozumku" nie muszą takiej różnicy widzieć, to zrozumiałe. Ani też świadomi manipulatorzy. Tacy z "akcji Hasbara", czy podobni im "wolni strzelcy".
wiesz jak kończą ci od "akcji Hasbra" (za przeproszeniem) Wuju!
12 Lutego, 2013 - 20:18
Zawsze w końcu się zapomną, powiedzą kilka słów za dużo i... wylatują z Niepoprawnych. Tak więc żegnam się już na zapas:):):)
PS
A "WISŁA ŻYDY" widzę codziennie na ścianie kamienicy, kiedy "odsikuję" psa (i widywałem nieraz w Krakowie). Pewnie to Mossad pisze, żeby... mojżeszowi mogli oskarżać Polaków o antysemityzm. Źle wydają pieniądze, nota bene, bo wystarczy zerknąć, co spływa codziennie po Niepoprawnych, a dowody jak na dłoni (błeeee!). No, ale Ruskie wydają pieniądze lepiej, choć to w sumie wrzucanie ich w szambo:):):)
------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Pan z Krakowa? Wątpię. Wątpię także w ten napis.
12 Lutego, 2013 - 21:48
A dlaczego wątpię? Bo to właśnie "Cracovia" robi za "Żydy" pośród kiboli - zaś Wisła bodajże za "psy", czy coś w tym guście (nie angażuję się w takie historie, to szczegółów nie znam - ale że Cracovia, a nie Wisła, tego jestem pewien).
Być może faktycznie sam Pan ten napis wykonał, nie orientując się w tych detalach.
Niemniej jednak nie o to mi chodziło, tylko o to, że - powtórzę - manipuluje Pan całą rozmową, usiłując stawiać znak równości pomiędzy utarczkami grup kiboli dwóch klubów, a publicznym znieważeniem gości międzynarodowego turnieju - bynajmniej nie kibiców, a zawodniczek.
Re:Wujek Dobra Rada
12 Lutego, 2013 - 21:58
Tak, masz rację, ja także wątpię w takowy napis w Krakowie.
Ale co do tematu artykułu. Znieważenie Polek na międzynarodowym turnieju, na dodatek turnieju tenisowego, gdzie o takowe zachowanie naprawdę trudno, jest trudne do zrozumienia.
To chyba pierwszy taki przypadek w historii tenisa, były różne ekscesy ale skierowane przeciwko zachowaniu tenisisty, nigdy kraju jego pochodzenia.
Ten przypadek to typowe antypolskie wystąpienie, dziewczyny były pretekstem.
Tak ja to odebrałem.
Pozdrawiam
Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!
Niedobrze się stało, że przemilczały to na konferencji
13 Lutego, 2013 - 00:46
Już się zaczyna - natychmiast! - zacieranie śladów:
Wątek tutaj http://tt.tennis-warehouse.com/showthread.php?p=7208639 został od razu całkowicie skasowany, zaś np. tutaj http://www.tennisforum.com/showthread.php?p=24343506 już można zauważyć popis pewnego Izraelity:
Tak! Należało o tym głośno i wyraźnie powiedzieć na konferencji - a nie dawać mediom powody do "dziwowania się" w stylu: "co one takie skwaszone były" (bo to niby nie wiadomo, dlaczego). Jasno powiedzieć: "jesteśmy rozczarowani i oburzeni postawą tutejszej publiczności". Cóż to kosztowało?
A tak - to oni to natychmiast wykorzystują, i zaledwie kilka godzin po fakcie już zaczynają pisać "jeśli to prawda"...
Re: Dixi pomyliły Ci się kluby
12 Lutego, 2013 - 20:04
Jeśli już, to dotyczy to klubów z Łodzi, to gwoli prawdy.
Nigdy, na żadnym meczu polskiej ligi nie padło to wobec klubów
z innych miast.
Polak2013
Polak nie pyta ilu jest wrogów, tylko gdzie oni są!
chama - trzeba nazywać chamem...
12 Lutego, 2013 - 07:38
Cóż to za nowość? Żydzi, według zasad przyjętych w tym środowisku (tak to trzeba nazwać) należą do największych szowinistów na świecie: goje są dla nich podrasą człowieka, więc przegrana tych auto-ubermenschów - wzbudzała w nich normalne dla tego "środowiska" chamskie reakcje, przypuszczam że podobne, jakie towarzyszyły równie nawiedzonym wyższością rasową Niemcom na olimpiadzie w 1936 roku...
Historia kołem się toczy, ale chama - zawsze trzeba nazwać chamem...
Krzysztof Kaznowski
Krzysztof Kaznowski
Zrozumcie Polacy, oni nas nienawidza.
12 Lutego, 2013 - 08:35
Na miejscu siostr Radwanskich nie udzielilbym zadnego wywiadu. Za pieniadze polskich podatnikow zbudowano w Polsce muzeum zaglady, tu i tam umieszcza sie menore, wyciagaja Polacy do nich reke jak n.p. ksiadz Chrostowski a oni pisza oszczercze artykuly i ksiazki o Polsce i Polakach. Takie artykuly pojawiaja sie w wielu panstwach tego globu. Jezeli ktos nie wierzy, ze nas nienawidza bardziej od Niemcow niech pojedzie do Izraela a przekona sie sam. Niestety polskojezyczne media blotnego nurtu tego nie zauwazaja.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Dobrze byście się czuli slysząć wont Polskie świnie
12 Lutego, 2013 - 10:45
Tak Polak nie ma prawa mieć honoru,tylko Żydzi mają to zagwarantowane,a takie teksty i jeszcze bardziej anty polskie,Żydowska banda na trybunach skandowała,i co ciekawe dużo po Polsku,a siostry Radwańskie są wychowane w duchu patriotycznym i katolickim,i dziwiłbym się gdyby na takie chamstwo Żydowskie nie zareagowały.
Wszędzie nas Żydzi obrażają,szkalują,a w Polsce wielka miłość do starszych braci w wierze,już nie długo dojdzie do tego,gdy spotkasz Żyda,będziesz musiał się kłaniać,i przepraszać że jesteś Polakiem,i nie mówcie mi że jestem antysemitą.
Mam honor być Polakiem,i żaden Żyd,kacap,Niemiec,nie jest w stanie tego mi zabrać,i nie pozwolę sobie na plucie w twarz.
A jeśli kogoś wola i ochota to może sobie Żyda w d..pę całować,wszak to jego wola
nie chcę się czuć jak pies drażniony przez ogrodzenie.
12 Lutego, 2013 - 11:17
Na szczęście wiem, że "po to psa drażnią, żeby szczekał".
Szanujący się Polak nie potrzebuje określać sam siebie przez porównanie z nikim. Mądry Polak nie daje się prowokować (przez nikogo, nie tylko "wrogów, ale też - "przyjaciół"), wiedząc, że w ten sposób zachowuje wolność.
Stary, mądry Żyd, cadyk z Kocka (ten, co siedział jak pustelnik w baszcie swojego dworu rabinackiego) sformułował taką myśl (w swoim talmudycznym stylu:):):)):
"Jeżeli ja jestem ja, bo ja jestem ja, a ty jesteś ty, bo ty jesteś ty - to dobrze. Jeśli ja jestem ja, bo ty jesteś ty, a ty jesteś ty, bo ja jestem ja - to niedobrze.
Ludzie dzielą się przede wszystkim na dobrych i złych, uczciwych i nieuczciwych, mądrych i głupich... A podział ten przebiega... w poprzek ( między innymi - ras i narodowości):):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Z wpisów pod filmem
12 Lutego, 2013 - 13:05
z konfy jasno wynika, że zała trójka, z trenerem włącznie.
była zdruzgotana zachowaniem kibiców. Tylko dwa z nich:
Aga nigdy nie zachowuje się w ten sposób. Coś musiało być nie tak. Prawdopodobnie tłum był zbyt wrogo wobec nich lub cos w tym rodzaju ... To nie byłby pierwszy raz, że tak się stało podczas meczu tenisowego w Izraelu..
Greg Ormian 17 godz. Temu
-------------------------------------------
flluvver49. Ostatnio anty polski akt był kilka miesięcy temu, kiedy Melikson podjął decyzję grania dla polskiej reprezentacji narodowej. Następnie kilku kretynow z Izraela, zrobiło
awanturę krzycząc głośno, że Polska z Niemcami zabiła 6 milion Żydów........
-------------
Tak nas traktują, jak na to pozwalamy. Reakcja naszych
mediów tj przemilczeć albo zbagatelizować, to jedyna
odpowiedz na żydowski antypolonizm.
PS Siostry, wygrywając mecz z Izraelem, i to na jego
terenie, dopuściły się wyjątkowo spektakularnego aktu
antysemityzmu...:))
basket
O Zydach mozna tylko pozytywnie, albo wcale ... oto filozofia"..
12 Lutego, 2013 - 13:40
... politycznie poprawnych mediów. Kto ośmieli się skrytykować Zyda obwołany jest antysemitą, traci dostęp do mediów i wpisany jest na listę pogardy. W ten sposób buduje się obecnie w POlsce antysemityzm i pobudza niechęć do Zydów!.Wiadomo, ze w kazdej nacji zdarzają się idioci, nienawistnicy, złodzieje itp - w kazdej, ale nie u Zydów. Pilnuje tego w sposób szczególny Gazeta Wyborcza z jej naczelnym mędrcem i "autorytetem" poprawności politycznej. Nie dziwi zatem postawa Sióstr Radwańskich !
Oczywiście, że postawa Sióstr Radwańskich jest zrozumiała.
12 Lutego, 2013 - 14:09
I z pewnością nie pozwolą one dmuchać sobie w kaszę w żadnym kraju - i dobrze.
Idzie o to, że stało się co się stało akurat tam gdzie się stało i sprawa jest rozgrywana w kluczu antysemityzmu - przecież gołym okiem to widać. Tymczasem kibol to kibol. A komu zależy na tym, by budzić upiory antysemityzmu? Właśnie tym, którzy szerzą ...antypolonizm. To biznes.
Zapodawałam tu już klip z wystąpieniem prof. Żebrowskiego - to historyk obiektywny do bólu; rzuca faktami, nie patrząc na narodowość. Faktami zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Łatwo znaleźć te klipy w Sieci.. I warto.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Re: Oczywiście, że postawa Sióstr Radwańskich jest zrozumiała.
12 Lutego, 2013 - 14:12
Sam bym się wkurzył - tak po ludzku. :)
Pamiętajmy też, że standardy kibicowania na kortach są zdecydowanie inne niż np. na boisku piłkarskim.
Jeśli ktoś nie miła okazji widzieć, wystarczy pooglądać transmisje z takiego Wimbledonu czy innych turniejów.
No chyba że coś się zmieniło przez ostatnie parę lat - trochę wypadłem z obiegu. :)
Max,
12 Lutego, 2013 - 14:38
widownia tenisowa chyba się nie zkiboliła; jeszcze jak miałem TV to zerkałem czasem na odbijanie piłeczki.
Czasem to gracze zachowywali się dziwacznie irytująco --> jedna taka to jęczała i kwiczała przy każdym swoim odbiciu; mógł się skojarzyć kawał o połączeniu nerwu wzrokowego z dupą.
Wtedy pojawiały się gwizdy. Ludziska czują, że ktoś ich trąboli.
Ale generalnie był szacunek, śmiech, cisza do koncentracji, wybuchy krótkich braw. Było trzymanie ze słabszym, ergo - była chęć uczestniczenia w święcie sportowym.
Widocznie Żydzi tego nie potrafią.
Nawet - a może zwłaszcza - jako gospodarze zawodów.
I nie ma większego znaczenia, że od Radwańskich dostali baty, chociaż - gdyby siostry przegrały, może zasłużyłyby tym sobie na szacunek izraelskiej widowni?
A ślepy i głuchy dziennikarz ( co uchwycił Żółw ) to coraz bardziej polska specjalność.
Może jednak uda się sprawę po prostu wyjaśnić - oficjalnie:
12 Lutego, 2013 - 14:42
http://niezalezna.pl/38352-izraelscy-kibice-do-siostr-radwanskich-katolickie-si
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Anno,
12 Lutego, 2013 - 14:54
wątpię, czy jest tu coś do wyjaśnienia. Wulgarność + antychrześcijanizm.
Ale może do przeproszenia ?
Tylko kto miałby przepraszać? Izraelski związek tenisa?
Uważam, że wyjaśnić trzeba, przeprosić należy, Torpedo.
12 Lutego, 2013 - 15:08
Czy wyjaśnią, czy przeproszą? - się okaże.
Na pewno nie można udawać, że nic się nie stało.
Bo się stało!
Ale sprawa jest niestety rozgrywana - przez tych, którym jest na rękę. Trafiła się im jak ślepej kurze ziarnko i nie przepuszczają okazji...
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Zgadzam się Anno. Nie można udawać, że nic się nie stało.
12 Lutego, 2013 - 15:40
Tzw. rozgrywanie sprawy:
Sprawa nie byłaby rozgrywana, gdyby zabrano się do niej tak, jak pisze Dixi:
traktując wulgarnego antychrześcijanina jak kibolskiego antysemitę.
Od razu i równo.
Tymczasem mamy przemilczanie sprawy i udawanie kretyna ( choociaż niektórzy nie muszą) przez polskich dziennikarzy.
Postaw sobie sytuację odwrotnie : kibole antysemiccy wyzywają drużynę Izraela na miedzypaństwowym meczu tenisowym rozgrywanym w Polsce.
Co by się działo w polskich mediach? A w żydowskich?
Nie ma symetrii, chociaż chamstwo jednakowe. No, ale ile można pisać banały.
Poczekajmy, wśród Żydów jest wielu przyjaciół Polski, może coś wyjaśnią i przeproszą.
Ja to doskonale rozumiem, Torpedo,
12 Lutego, 2013 - 15:51
wiem, na jakim świecie żyję. Jednak nie dajmy się im wpuszczać w ten ich biznes. Ucieszyła mnie wiadomość o staraniach o oficjalne wyjaśnienie sprawy. Wiadomo, że będą próby zamiecenia jej pod dywan, ale sami sobie zgotowali ten los - to ich media robią z Radwańskich nie-wiadomo-o-co-obrażone-panienki, a na to zgody być nie może. Byleby tylko nie dać się wciągnąć na ich boisko.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
No to czekajmy Anno spokojnie,
12 Lutego, 2013 - 16:01
bo wiele więcej możliwości - oprócz wymiany myśli - nie posiadamy.
Zamiecenie pod dywan sprawi, że Kupa będzie jeszcze większa, co oddali nas od symetrii.
Spokojnego wieczoru, pozdrawiam serdecznie
"wśród Żydów jest wielu przyjaciół Polski, może coś wyjaśnią"
12 Lutego, 2013 - 16:50
"Wielu"? A ilu, tak konkretnie - jeśli można spytać? Pięciu? Dziesięciu? Dwunastu?
I co tu właściwie jest jeszcze do "wyjaśniania" w omawianej sprawie? Co tu "wyjaśniać"?
I tak generalnie: na co komu te ew. "przeprosiny"? Ja bym nie przyjął.
Wuju,
12 Lutego, 2013 - 17:05
zasuwaj na barykadę.
Po co będziesz tu tracił czas.
Ty już wszystko wiesz.
Jakbym wiedział - tobym nie pytał
12 Lutego, 2013 - 17:16
No, to ilu to jest "wielu"? Ale tak konkretnie proszę.
Aha, no i co tu jest do "wyjaśniania"? Bo tego również dalej nie wiem.
Proponuję przeczytać najpierw
12 Lutego, 2013 - 17:30
wszystkie posty. Od pierwszego TŁ do ostatniego Proxenii. Taka ładna klamerka i dowód, że blogerzy chadzający własnymi ścieżkami trafiają czasem na wspólną.
Może coś się Wujowi wyjaśni.
Ze względu na to, że przeprosin Wuj i tak - jak to od razu deklaruje - by nie przyjął, wszelkie nie dające Wujowi spokoju definicje słowa "wielu" tracą na znaczeniu.
Nie prosiłem o żadne "definicje" - proszę czytać ze zrozumieniem
12 Lutego, 2013 - 17:49
Prosiłem o konkrety - tj. o liczby. Gdy już je poznam (ale widzę, że słaba nadzieja na to...), to już sam wyrobię sobie pogląd na to, czy to naprawdę tak "wielu".
Złapał mnie Wuj.
12 Lutego, 2013 - 18:42
Ja Wuja ze zrozumieniem czytać nie potrafię.
Nie , konkretnej liczby nie podam. Wuj się bawi w erystykę. Czytałem sporo o sprawach polsko-żydowskich, ale to było dawno i - jak Wuj już się domyśla - bez zrozumienia. Pamiętam jedynie, że były przyjaźnie, które przetrwały.
Teraz Izrael - jeszcze bardziej niż Wielka Brytania - ma tylko interesy, a nie przyjaciół.
Ja jednak uważam, że na pewno nie wszyscy Żydzi nie lubią Polski lub jest im ona obojętna. Myślę, że jest wielu, którzy wstydzą się za swoich kiboli tenisowych. Myślę - a może to tylko taka nadzieja - że wielu ciepło wspomina Polskę i ma tu przyjacioł.
Liczę na to, zamiast deklarować na wstępie, że żadnych przeprosin nie przyjmę.
Czy Wuj już widzi różnicę między nami w tej sprawie?
Ufam, że posty innych aktywnych u Żółwia Wuj zrozumiał?
Wyjaśniło się Wujowi coś?
A, tak - wyjaśniło się
12 Lutego, 2013 - 19:22
Że mianowicie Torpeda kiedyś-coś "czytał" - nie wiadomo wprawdzie, co to było - i na tej podstawie "myśli", "uważa", tudzież "ufa". Aha: jeszcze "ma nadzieję".
Ja jednak jestem zdania, że "warto ufać - ale i kontrolować". Samo "gołe" zaufanie łatwo może zostać nadużyte i wykorzystane, jak to już tyle razy w historii bywało (no, tak: zapomniałem, że teraz w szkołach nie uczy się już historii, i możliwe, że "Torpeda" właśnie z tej generacji historii już nieuczonej).
Dlatego osoby ograniczające się do "ufania" - bądź łudzące się nadziejami - ale nie potrafiące niczym więcej uzasadnić swojego stanowiska, to po prostu ludzie mocno naiwni.
Wuju,
12 Lutego, 2013 - 19:45
i tylko tyle Wuj pojął z tych wszystkich postów? Tu u Żółwia jest wielu ( podać Wujowi, ilu?) blogerów piszących ode mnie mądrzej i lepiej; a Wuj koncentruje się na mnie.
Nie chce mi się z Wujem prztykać. Dorwałeś mnie, rozpoznałeś, trafiłeś we wszystkim idealnie. Rozgryzłeś moje niedouczenie, złudzenia oraz naiwność, w ufaniu oraz posiadaniu nadziei też.
Jako Wuj nienaiwny , dobrze zaznajomiony z historią , twardziel niedający się wydymać ani przeprosić odnieś się teraz do meritum wpisu Żółwia.
A, to akurat prawda; o piszącego mądrzej niż Torpeda nietrudno
12 Lutego, 2013 - 21:39
1. Wuj odniósł się do postów Torpedy - a co wyczytał u innych, to już "insza inszość".
2. Proszę sobie nie pozwalać na poufałości - Wujek nie ma zwyczaju tak pospolitować się z każdym chętnym do pospolitowania się z Wujkiem. "Kto z chłopem pije - ten z nim potem pod płotem leży" - dlatego Wujek jest bardziej wybredny.
3. Wujek "odnosi się" nie na życzenie jakichś mędrków, którzy nawet nie potrafią wyartykułować swoich (domniemanych) racji - a po prostu wtedy, kiedy Wujek ma na to ochotę.
Dotarło? Jak tak, to dobrze - jak nie, to trudno. Pozostań Pan z Bogiem, "ufaj" Pan, "miej Pan nadzieję..." itp. itd. Aha: i nie zapomnij Pan "wyjaśnić" koniecznie, skoro tu jest(?) cokolwiek do wyjaśniania.
Radwańskie zostały zwyzywane od "katolickich suk" i "polskich k..w" - a Torpeda uważa, że to "należy wyjaśnić". No, to wyjaśniaj Pan, skoro Pan dalej nie rozumiesz. Powodzenia!
Dziękuję,
12 Lutego, 2013 - 22:11
Wuju Wybredny.
Nie chciałem się prztykac, tym bardziej, że coś sensownego Wuj napisał Dixiemu. Ale to nieistotne, Wuj miał większy problem, musiał mi spróbować dowalić.
No cóż.
1. Rozumiem. "Insza inszość".
2. Spoufalam się? A niech Wuj broni! Nigdy! Przez używanie "Wuj" zamiast "Wujek"? To w końcu jeden i ten sam "krewny".
3.Wuj odnosi się, gdy ma na to ochotę. Sam się odnosi i to tam, gdzie chce. Ale gdy Wuj ma ochotę, Torpeda ma mu podać " ile to jest wiele". Po prostu.
A teraz idę sobie wyjaśniać, jak Wuj proponuje.
GW rozgrywa klincz, w który wpędzają nas...
12 Lutego, 2013 - 15:10
polakożercy na spółkę z... żydożercami. Akcja-reakcja... Komu to służy? No, komu?
Polsce?
Wątpię.
Oczywiście, powtórzę, na każdy przejaw chamstwa trzeba reagować. Odpowiednio. Z godnością. Zdecydowanie i jasno, ale bez kompromitującego smrodku głupoty i kompleksów.
Nie zaczynaj, proszę, od wystawiania sobie przeciwników w dyskusji do bicia, że niby kieruje nimi tylko polityczna poprawność. Takie stawianie sprawy, też służy i polakożercom, i antychrześcijanomi i.... Moskwie.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Wg mnie siostry Radwańskie popełniły błąd
12 Lutego, 2013 - 15:32
Konferencję po meczu można było odłożyć na 5-10 min. Przez ten czas dziewczyny mogły napisać krótką notę protestacyjną do odczytania przez jakiegoś żurnalistę na tej konferencji. I dopiero wtedy ją opuścić.
Byłoby jasno i z klasą.
A tak to teraz media dostają sraczki jakie te panny są kapryśne, znarowione itd.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contesso,
12 Lutego, 2013 - 15:43
bały się oskarżenia o antysemityzm...
Torpeda.wulkaniczna
12 Lutego, 2013 - 15:51
Oj, takie coś to na pewno było ostatnim co by im przyszło do głowy.
Myślę, że brak adekwatnej reakcji spowodowało zmęczenie fizyczne i zdenerwowanie sytuacją.
Ja na miejscu sióstr zrobiłabym dokładnie tak jak napisałam i miałabym w dupie wszelkie oskarżenia bo nie ja zachowałam się nie fair. Notka byłaby do izraelskiej federacji tenisa, polskiej i światowej. I koniec, kropka.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Byłoby to niezłe zagranie, Contesso,
12 Lutego, 2013 - 15:57
ale prawdopodobnie zabrakło dziewczynom refleksu. I ja to rozumiem: stres, zmęczenie, nerwy, żal, złość, poczucie bezradności, niesprawiedliwości, przykrości - emocje.
Niemniej prawda o tym, jak było, musi się przebić, skoro mainstream robi z nie idiotki.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Dokładnie tak mogę sobie Twoją reakcję
12 Lutego, 2013 - 16:09
wyobrazić.
Ktoś mógł zachować zimną krew; widocznie atmosfera była naprawdę ciężko nieprzyjemna - chcieli po prostu stamtąd jak najszybciej się wynieść.
Proxenia ma świetna ripostę; taki gest Kozakiewicza wstrząsnąłby wulgarnym, żydowskim antychrześcijaninem. Wrzasku byłoby co niemiara, ale może ktoś w końcu by się opamiętał i pomyślał o symetrii.
Pozdrawiam
Torpeda.wulkaniczna
12 Lutego, 2013 - 17:06
A może inna riposta ? Np. notka protestacyjna kibiców, blogerów itd. do 3 wspomnianych federacji ? Niech ktoś napisze polski gotowiec, tłumaczenie angielskie, adresy znajdziemy i tylko wysyłać, a chętnych na pewno nie zabraknie.
Pomóżmy dziewczynom ! Niech nie czują się same !
Ja się nie podejmuję bo za słabo znam temat ale to jest do zrobienia.
Zamiast klepać w klawisze by zabić czas itd.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
To jest pomysł. Mój projekt:
12 Lutego, 2013 - 21:14
Szanowni Państwo,
podczas meczu mędzy tenisowymi drużynami Polski i Izraela doszło do wulgarnych, antychrześcijańskich odzywek kibiców izraelskich skierowanych w stronę naszych zawodniczek.
Na pewno dysponują Państwo materiałem filmowym z meczu, więc nie ma potrzeby przywoływać tych rasistowskich okrzyków, obrażających nie tylko sportowców, ale także ludzi religijnych.
Takie zdarzenie jest ewenementem na skalę światową, takie ordynarne, antyfeministyczne, odczłowieczające i jątrzące religijnie wyzwiska nie padały dotychczas na kortach tenisowych.
Wyrażam sprzeciw wobec takich zachowań żydowskich "kibiców ", oczekuję przeprosin skierowanych głównie do sióstr Radwańskich oraz wszystkich fanów tenisa.
Poprawiajcie, dodawajcie, ujmujcie. Jestem zwolennikiem piguły krótkiej, może jeszcze jakiś odnośnik do odczłowieczania, albo jakiś cytat.
Jak będzie gotowe, może poprosimy Rolexa o przetłumaczenie?
Torpedo - ujęłabym to krócej :
13 Lutego, 2013 - 08:26
Szanowni Państwo,
Dn.12.02.2013 r. w ..................... podczas meczu mędzy tenisowymi drużynami Polski i Izraela doszło do wulgarnych, antychrześcijańskich odzywek kibiców izraelskich skierowanych w stronę polskich zawodniczek, które nazwano katolickimi sukami.
Wyrażam sprzeciw wobec takich zachowań żydowskich "kibiców " ! Oczekuję przeprosin skierowanych do sióstr Radwańskich, Polaków, wszystkich fanów tenisa oraz wyciągnięcia konsekwencji od organizatorów turnieju.
(podpis)
PS. Im krótsza forma, tym lepsza, nie ma co się pieścić z dziadami. W miejsce kropek - miasto turnieju, nie znam go, a się spieszę z komentarzem.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy : http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Jedna poprawka:
13 Lutego, 2013 - 08:28
" wyciągnięcia konsekwencji wobec organizatorów "
A reszta ok, to był surowy całkiem projekt,łatwiej się pracuje mając takie coś przed oczami, a można przecież zmienic wszystko.
Dixi miał wczoraj inną chyba wizję tego listu, ale go jeszcze nie ma.
Co dalej, bom Młody? Jak list gotowy, to wysłać go do adminów?
Pozdrawiam
Torpeda.wulkaniczna
13 Lutego, 2013 - 08:53
Ja też jedną poprawkę dodam.
Zamiast "żydowskimi "kibicami" - "izraelskimi "kibicami".
Niech będzie z klasą z naszej strony.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contesso, prośba:
13 Lutego, 2013 - 09:03
na wszelki wypadek skonsultuj to pod względem poprawności jezykowej - ja nie znam tu jeszcze jakichś polonistów/humanistów; domyslam się, ze jest wielu historyków.
Jeśli uznajemy, że list jest o.k., to co dalej? Trzeba rozpropagować, podac adresy związków tenisowych. Dixi, może pomożesz?
Torpeda.wulkaniczna
13 Lutego, 2013 - 09:55
To należy przetłumaczyć na angielski i wysyłać do światowej federacji tenisa, izraelskiej i polskiej. Każdy kto chce po prostu wyśle, każdy kto chce poda do wysłania znajomym itd.
Ja mogę coś zadziałać z tłumaczeniem na angielski ale dopiero wieczorem.
Teraz szukajmy tych 3 adresów.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Gest Kozakiewicza
12 Lutego, 2013 - 16:01
Tak mi się tylko przypomniał. Okoliczności były podobne. Co by to było, gdyby któraś z nich taki wykonała? Rety, wolę o tym nie myśleć.
Torpeda
12 Lutego, 2013 - 16:52
Napisałeś,sporo Żydów kocha Polskę,chyba sobie kpisz,również dobrze mógł byś napisać, to że, kacapy i Niemiaszki również pałają wielką namiętnością do Polski bez granic.
Napisałem:
12 Lutego, 2013 - 17:01
"wśród Żydów jest wielu przyjaciół Polski ".
Ty robisz z przyjaźni - miłość, dorzucasz pogardliwe "kacapy" i 'Niemiaszki" oraz pałanie namiętnościa do granic.
Przepraszam, ochujałeś? Myślisz, że w tym momencie tak bardzo się różnisz od wulgarnych, rasistowskich, szowinistycznych, antychrześcijańskich żydowskich kiboli?
PS. Może jednak zaprzyjaźnij się z kropkami. Lepiej się będzie czytać.
Trzeba wziac pod uwagę
12 Lutego, 2013 - 16:43
Trzeba pamiętać, że w Izraelu jest sporo emigrantów z Rosji, a wśród nich na pewno jest trochę rosyjskich agentów.
Te incydenty mogły zostać przez nich sprowokowane, bo to z pewnością woda na młyn Rosji.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika tł (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@proxenia12 Lutego, 2013 - 16:50
Rzuć okiem, proszę, na pierwszy komentarz w wątku... ;-).
Re: @proxenia
12 Lutego, 2013 - 17:08
Tak, rzeczywiście. Dwa ujęcia, a prawda ta sama :-)
Torpeda
12 Lutego, 2013 - 19:23
Ani nie o h..łem a ni o...piałem,każdy pisze co go boli,widocznie tak jest z tobą,tak będę łobuzem dla każdego łobuza, kto pluje i znieważa moją Ojczyznę,harcerstwem i Wersalem,Ojczyzny nie odzyskasz,a co do kropek,to nie lubię,jak mi ktoś chce,wmawiać co mam robić,i co dla mnie dobre,to już przerabiałem z komuną od 1952r gdy się urodziłem
Panie Marku,
12 Lutego, 2013 - 20:43
przepraszam szczerze, myślałem że jestem znacznie starszy od Pana a jestem o osiem lat młodszy, na pewno zna Pan komunę bardziej boleśnie niż ja i jest Pan wrażliwszy, bardziej szczery niż młodsi blogerzy, dlatego absolutnie niedopuszczalne było moje " ochujałeś" , przegiąłem z niewiedzy, ale poczytalem Pana posty i wiem, że jest Pan bardzo prawym człowiekiem w najlepszych znaczeniach tego słowa, z drugiej strony nie zgodzę się, żeby ktokolwiek,nawet Pan,manipulował moimi słowami i dokładał mi jakieś niewypowiedziane kwestie, uważam też, że nie powinniśmy odczłowieczać innych ludzi , choćby nam nieżyczliwych, jakimiś pogardliwymi określeniami, i nie dlatego, żebym był jakiś wrażliwy, bo przywulkanić potrafię, a i blizn trochę mam, ale wtedy kreujemy się na übermenscha, a chciałbym, żebyśmy się od Azji i wojowników Kulturkampfu róznili, znacznie różnili, wcześniej myślałem, jako jeszcze o Młodym Marku, że to jakaś dysleksja kropkowa, ale skoro to tylko przejaw Pańskiej niezależności , to możemy tak sobie pisać, pozdrawiam z szacunkiem, zazdroszczę szczerze tego ognia , który w Panu jest, ja chyba nasiąkam powoli jakąś wersją koegzystencji i świętego spokoju, proszę, żeby Pan zapomniał te moje nieadekwatne słowa o Panu, pamiętając jednak, że na manipulację moim tekstem się nie godzę.
Torpeda
12 Lutego, 2013 - 21:51
To ty też jesteś stary wiarus,hahaha,śmieje się,bo ja też myślałem że jesteś młodzian,a ty jesteś z dobrego rocznika 60 tego,no to i ja popełniłem gafę,i ja też przepraszam za manipulowaniem twoimi słowami,chciałem wytrzeć nosa młodzianowi,a tu masz frontowiec,taki jak ja,ale moja wina,bo ja pierwszy,sarkazm ci podałem
pozdrawiam
Ano siwym
12 Lutego, 2013 - 22:18
i zwyrodnieniami różnymi bogatym jestem ;o)
Pozdrawiam raz jeszcze
Jarek
Torpeda
12 Lutego, 2013 - 21:51
To ty też jesteś stary wiarus,hahaha,śmieje się,bo ja też myślałem że jesteś młodzian,a ty jesteś z dobrego rocznika 60 tego,no to i ja popełniłem gafę,i ja też przepraszam za manipulowaniem twoimi słowami,chciałem wytrzeć nosa młodzianowi,a tu masz frontowiec,taki jak ja,ale moja wina,bo ja pierwszy,sarkazm ci podałem
pozdrawiam
Tenis ziemny to sport elitarny
12 Lutego, 2013 - 19:29
Przeznaczony głównie dla ludzi kulturalnych
Chamstwo winno siedzieć na stadionach
Wśród opitego piwem dzikiego grona
Których sport nie interesuje wcale
Ich interesują burdy i wojny stałe
Kibic prawdziwy doceni lepszego przeciwnika
To z kultury przecież wynika
Żydzi swoje chamstwo wykazali dokładnie
Gdyby Polacy szydzili ,opluto by przesadnie
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Sawicki Marek & Torpeda
12 Lutego, 2013 - 19:49
Się nie kłócić, Panowie. Sarkazm był u jednego i drugiego. Tylko nie odczytany !
Obaj stoicie przecież po tej samej stronie barykady więc proponuję po kielonku.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contesso
12 Lutego, 2013 - 20:28
Dla mnie twoje słowa,są rozkazem,tak jest proszę pani,wykonuje
posłusznie,i odmeldowuje się.
pozdrawiam serdecznie
ps czasem są takie dni,a dziś te komentarze o zachowaniu Żydów na korcie wobec Polek,przelały moją cierpliwość,i nie mogę znieść plucia na Polskę i Polaków
Panie Marku,
12 Lutego, 2013 - 20:46
huknę sobie malinowe na Pana zdrowie, zazdroszczę żaru , obym taki miał za te parę lat.
Pozdrawiam ( oj, wstawiłem kropkę ;o)
Ano, ja już trąbam Contesso,
12 Lutego, 2013 - 21:15
za zdrowie Pana Marka oraz Twoje. Młodym na NP, więc szamotający się czasem jestem i nie rozpoznający dobrze. A że do rozpoznania torpedą zamiast myślą uprzejmą nawykły to i wulkani na oślep jak ten Stromboli czy inny Wezuwiusz, aż zza tych dymów gębę swoją okopconą na powietrze świeże wytarga i wystęka: "Yerumbafasumba, znowu się pomyliłem co do Blogera".
Torpeda
12 Lutego, 2013 - 21:27
Jak się spotkamy,w Warszawie 10 0,4 2013,bo ja będę,NP zbiera się wspólnie,to se chlapniemy co nieco,a jak się nie uda,to kiedyś indziej.
I pisz mi Marek,nie panujmy sobie,gdy wspólnie walczymy,o tą samą sprawę,i niema i nie było problemu,jest wspólna walka aż do zwycięstwa.
pozdrawiam
Dziękuję, Marku.
12 Lutego, 2013 - 21:55
Teraz to już muszę ustawić swój kalendarz na tę datę. Nie wiem, czy coś chlapniemy, ale chętnie zamienię z Tobą parę zdań.
Pozdrawiam również, cieszę się z wyjaśnienia wulkanizmu tej torpedy, którą Ci posłałem ;o)
Dobrego wieczoru,
Jarek
Jacek Mruk
12 Lutego, 2013 - 20:21
pełen szacunek, o kurczę !
Jeśli będzie Pan sporządzał takie piguły do każdego tematu, to każdy wątek bedzie bardzo krótki, bo za bardzo nie ma czego dodać.
Pozdrawiam
Wyznaję zasadę małej ilości
12 Lutego, 2013 - 20:25
Ale o większej zawartości
Choć nie wszystkim w smak
To ja już mam tak
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Lepszy kondensat,
12 Lutego, 2013 - 20:48
niż jakiś miazmat.
Eeee, kiepskie. Ale popracuję :o)))
Marek & Torpeda
13 Lutego, 2013 - 08:47
:))))))))))))))))))))))))))))))))))) !!!!!
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Ciekawe co byłoby, gdyby kibice - nawet nie tenisa uchodzącego
12 Lutego, 2013 - 21:26
za sport, w którym kibicowanie nie jest zbyt agresywne, lecz choćby w którejś z gier piłkarsko-zespołowych - polscy krzyczeli: ż..ie k..y - aż strach pisać:))), ale to opis adekwatny do sytuacji która miała miejsce na meczu - cytat poniżej. Co pisałyby media w Izraelu, Polsce w Europie? Czy ktoś przywoływałby w tym kontekście, ze kibice Feyenoordu syczą jak uchodzący gaz na widok kibiców Ajaxu? Czy internauci izraelscy szukaliby ruskich agentów:)))))? (to był majstersztyk, nie wiedziałem, że Izraelczycy/Żydzi do antygoizmu/antypolonizmu/antykatolicyzmu potrzebują tzw. ruskiej inspiracji:))))
"W czasie meczu z Izraelem w Grupie I Strefy Euroafrykańskiej polski debel sióstr Radwańskich był wyzywany przez izraelskich kibiców. Otrzymaliśmy informację, że pod adresem tenisistek krzyczano: „Katolickie s...i!”."
Byłoby napier... na Polaków
12 Lutego, 2013 - 21:43
na cały świat.
Aha, po co się krygować, wrzeszczano : " Katolickie suki !"
no dobra, jeszcze raz spróbuję się wysłowić!
12 Lutego, 2013 - 22:06
Zachowanie Izraelskich kibiców było nie tylko chamskie. To już łamanie prawa (nie wiem, jakie jest w Izraelu, ale w Europie i Stanach pewne standardy uznaje się za oczywiste). Paradoks polega na tym, że moglibyśmy spokojnie skorzystać z tego, co nas tak irytuje, a nawet wywołuje sprzeciw (często uzasadniony, kiedy na przykład zabrania się nosić krzyżyki, czy nawet wykładać religię w... szkołach katolickich), czyli z... politycznej poprawności. Moglibyśmy (nie oglądając się na media i, pożal się Boże, "władze"), gdyby w naszym imieniu, nieproszeni, nie robili wrzasku wariaci i, nie omieszkam tego znów powiedzieć, agenci, czyli (mam nadzieję) margines (w każdym tego słowa znaczeniu). Jeśli nie uciszymy wariatów i agentów, oni będą decydować za nas o najważniejszych sprawach, prowokując afery (z obydwu "stron") i kompromitując ideały, które szczerze wyznajemy (przy okazji zaprzeczając, że mamy do tego prawo, bez ich zezwolenia). Zapienieni "obrońcy" w istocie wytrącają nam broń. Tak więc idioci i frustraci wcale nie służą Polsce ani katolicyzmowi, tylko - obcym agentom, reprezentującym różne, ale działające przeciw nam siły.
I jeszcze jedno. Nie będę odpowiadał na żadne zarzuty, ze niby jestem miękki, że oddaję pole, że "idę na pasku" (szczególnie od tych, co sami idą na pasku, albo szczekają za kawałek kiełbasy). To są metody prowokatorów.
Jestem zdecydowany bronić tego w co wierzę, twardo i nieustępliwie. Dlatego też zmuszony jestem powiedzieć, równie zdecydowanie, "won" tym, którzy mi w tej obronie przeszkadzają.
PS
Muszę się przyznać bez bicia, że ze sportów uznaję tylko te, które da się uprawiać... siedząc na tyłku (w siodle, za kierownicą terenówki lub przy szachownicy), nie mam więc w sobie ani krzty kibica. Może dlatego nie ma też we mnie nawet mniej niż krzty...kibola (czyli żałosnej, skarlałej, namiastki, parodii... patrioty).
---------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi,
12 Lutego, 2013 - 22:23
co sądzisz o propozycji Contessy, przygotowania i rozesłania protestu i mojej niedoskonałej próbie odpowiedzi na Jej pomysł?
oczywiście jestem za wyrażeniem sprzeciwu, Torpeda!
12 Lutego, 2013 - 22:36
Myślę nawet, że to konieczne.
Nie mam teraz siły, wybacz proszę, wdawać się w kwestie szczegółowe (bo sens jest OK), mogę tylko zasugerować, żeby sformułować protest w tonie lodowato zimnym i najlepiej językiem... politycznej poprawności.
Pobici własną bronią!? To by było dopiero piękne!!! :):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Ok, zatem jakiś projekt jest,
12 Lutego, 2013 - 22:57
do dopracowania jutro. Jesteś tu chyba o wiele dłużej, niż ja zatem - co dalej? Prosimy adminów o rozpowszechnienie?
Jeśli znasz, ściągnij jakiegoś humanistę niech dopracuje. Za polityczną poprawnością nie jestem, ale niech się mądrzejsi wysłowią.
Podobnie nie jestem za tym, żeby wyciągać retrospekcje z przeszłości Żydów, wściek na antysemityzm w Polsce etc.
Ale - jak już pisałem - niech się wypowiedzą lepsi w szarych i w piórze.
Contesso, gdzie jesteś? U Rosemanna? My tu międlimy Twój pomysł, wracaj.
Mam propozycję !!!
13 Lutego, 2013 - 10:29
Tekst polski jest, mam już adresy polskiego i międzynarodowego związku tenisa.
Proszę wszystkich o szukanie adresu izraelskiego i podanie mi go.
Wieczorem dam tekst do tłumaczenia na angielski i zrobię notkę z gotowcem do wysyłania.
Będziemy wysyłać tekst na podane adresy związków tenisowych oraz znajomym, przyjaciołom, matkom, żonom, kochankom itd. by wysłali go na adres związków.
Będzie można wysłać go do organizacji kibicowskich by go opublikowały na swoich stronach i również go wysyłały o ile jeszcze nie wpadli na taki pomysł protestu.
Nie będziemy obciążać tym zadaniem Administracji Niepoprawnych bo nie ma potrzeby.
Zatem - proszę wszystkich o cierpliwość do wieczora. Po prostu ktoś kto może przetłumaczyć tekst jest w tej chwili poza moim zasięgiem.
Pozdrawiam i dziękuję za włączenie się do akcji.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński