Ludzie zaszczepili się przeciw szczepionkom
Płacz i zgrzytanie zębów wśród producentów szczepionek wznosi się pod niebiosa. Ludzie nie chcą się szczepić przeciw grypie mimo że media natarczywie straszą a punkty szczepienia, za darmo, są nawet w supermarketach. Ludzkość mądrzeje?
W USA konsternacja .Media donoszą że juz w 29 stanach jest jakby epidemia , jakby grypy a ludziska głupie szczepić się nie chcą. Zastanawiają się , co robi ten cholerny wirus cały rok , gdy go nie ma - a raptem wszędzie go pełno gdy zarządzi się szczepionki.Zastanawiają się czy uczeni nie mogą zaatakować wirusa zamiast ludzi ?
Uzasadnieniem dla szczepionek ma być to że 2,8 do 5,6 % osób zgłaszających się do lekarz ma objawy jakby grypy. Jakby grypy wystarcza do rozpoczęcia siania paniki. Nikt nie przejmuje się że ponad 94% choruje na co innego niz grypa ale media uparły się troszczyć o te parę marginesowych procent.
Ponoć tez złowrogi wirus to typ A grypowiec rodzaju H3N2 . Strasznie ponoć groźny ale ludzie nie chcą się szczepić i już. Ja swojemu lekarzowi na propozycje "flu shot" powiedziałem " mój system immunologiczny ma się dobrze i jei pozwolę nigdy go zrujnować ŻADNĄ szczepionką.
Na szczepionki dało się namówić jedynie 46% amerykanów z tego jak się okazuje jedynie 67% szczepionek było skutecznych. Jedna na trzy osoby zaszczepione i tak choruje na grypę.
Dlaczego się nie chcą szczepić?
“ Jest narastająca obawa przed szczepionkami" mówi Dr. Frank Esper,. Ludzie nie tyle są przeciw szczepionce co nie wierzą iż są one właściwie przetestowane . Ludzie obawiają się niepożądanych skutków ubocznych."
"Juz były szczepionki które narobiły krzywdy" - tak jak w 1976 roku gdy spowodowały u ludzi nieurologiczne komplikacje czyli Guillian-Barre syndrom .
Ludzi nie uspokaja zapewnienie że szczepionki sa produkowane w USA . Głowna przyczyna obaw . Razem ze szczepionka wprowadzasz do organizmu wirusa którego nie miałeś. I dopiero teraz masz i wirusa i problem. Ludzi nie uspokaja zapewnienie w rodzaju " W szczepionce nie ma absolutnie, żywego wirusa". No to po co wstrzykiwać do organizmu śmieci ? - pytają rezolutnie niedowiarki.
Tym bardziej że nie ma żadnej pewności iz zaszczepiona osoba nie zachoruje na grypę. Ponadto w okresie grypowym , mylnie kwalifikuje sie do statystyki , symptomy innych chorób podobne do symptomów grypy. Jeśli kichasz i kaszlesz nie znaczy że masz grypę.
‘ Zatrzymajcie rozprzestrzenianie się wirusa '
Zaledwie 5 do naciąganych 10% ludzi łapie każdego roku grypę. W jaki więc sposób grypa ma być główna przyczyna , ba numer 1 przyczyna śmierci ( choc i tak każdy musi umrzeć). Nie choroby serca, nie rak, nie narkotyki nawet nie masowi mordercy . Raptem - grypa? Zatrzymajcie więc rozprzestrzenianie się wirusa zamiast wszczepiać go ludziom. Co to nie ma innego sposobu zmniejszenia populacji na Ziemi. Aborcja nie wystarcza?
W USA co roku 5,000 do 20,000 osób umiera podobno na związane z grypą choroby. na 360 mln ludności. Przecież więcej osób ginie w wypadkach drogowych.
A przecież są osoby których i tak szczepić nie wolno. Dzieci do lat 6, alergicy na jajka i zastrzyki jako takie.
Uczeni kusza altruistów zapewnieniami " " Jeśli się zaszczepisz przyczyniasz się do zapobiegania rozsiewania wirusa" . A ja mówię: " do lampy z takim gadaniem, komunistyczna ideologią społeczną".
I co? Zaszczepisz się? Nie zwlekaj to ja będę zdrowszy . z góry dziękuje.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 7066 odsłon
Komentarze
Dr Quinn na zieloną trawkę?
11 Stycznia, 2013 - 20:03
Pamiętacie serial o dzielnej pani doktor zalecającą wszystkim (zwłaszcza Indianom) PAS-TYL-KĘ dobrą na wszystko?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Nie wiem jak teraz , ale kiedyś
11 Stycznia, 2013 - 20:23
w Rumunii Biseptol był uniwersalnym lekiem na wszystko. Była to "waluta" twardsza niz dolar. Za biseptol mozna było załatwić wszystko.
Mnie lekarz przepisał wlasnie biseptol na przeziębienie po czym dostałem uczelnia na ten lek i biseptopodobne.
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Mnie akurat Biseptol pomagał na ropne zapalenie gardła,
11 Stycznia, 2013 - 21:00
I dzięki niemu nie musiałem stosować antybiotyków, które u nas walą bez odpowiednich testów-wymazów, na ślepo, nie wiedząc który zadziała na określone szczepy bakterii. "Jak ten nie pomoże,to zmienimy na inny". Ale to nie znaczy że pomaga wszystkim, bo do Biseptolu [Sulfamethoxazolum] trzeba mieć końskie zdrowie, żeby nie mieć problemów ubocznych.
Od szczepionek p-grypowych trzymam się najdalej, jak mogę.Popieram takie zachowanie w całej pełni. Pamiętacie jak min. Kopacz była bohaterką sezonu, bo nie zakupiła szczepionek? Skądinąd zrobiła to chyba "psim swędem" z braku pieniędzy w NFOZ i z tej przyczyny, że z zakupem się spóźniła i inne kraje przetestowały ją na swoich obywatelach ujemnie dla zdrowia i portfeli. A ile było o to krzyku, ze naraża zdrowie obywateli.
Odporność własna jest najważniejsza, ale trzeba organizmowi dać się uodpornić w sposób naturalny na to, co jest w twoim środowisku i dać na to kilka dni czasu.
Szczepionki dla dzieci - podobnie. Pamiętać trzeba o różnych świństwach konserwujących, które często są groźniejsze niż wirusy.
Pozdrawiam serdecznie!
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Biseptol wiecznie żywy
11 Stycznia, 2013 - 22:58
Mało kto wie, że obecnie Biseptol jest dalej produkowany przez firmę szwajcarską Roche i ma nazwę Bactrim. Występuje w formie tabletek dla dorosłych i syropu dla dzieci. Jest to chemioteraputyk, stosowany jeszcze z powodzeniem w zakażeniach bakteryjnych, między innymi górnych dróg oddechowych czy tkanek miękkich. Jak widać, nasz "komunistyczny wynalazek", tak wyszydzany przez wszystkich, doczekał się "nobilitacji" przez międzynarodowy koncern. Gdyby jego skuteczność była żadna, pewnie już by go nie było na rynku, a teraz wrócił i to w wielkim stylu.
Bisptol nie jest "komunistycznym wynalazkiem"
12 Stycznia, 2013 - 08:57
Pod innymi nazwami, np. Bactrim właśnie, był sprzedawany na Zachodzie, zanim podjęto jego produkcję w Polsce.
Poza tym, on wcale nie musiał nigdzie wracać, bo najzwyczajniej w świecie, cały czas jest na rynku, i w Polsce jako Biseptol, i w innych krajach jako m.in. Bactrim.
ZAPOMIAŁEŚ O CUDOWNYM LEKU PRL-u!!!!!!
13 Stycznia, 2013 - 05:17
BISEPTOL to był lek na wszystko!!!!!
faszystowski syndykat zbrodni
11 Stycznia, 2013 - 21:41
,,Na szczepionki dało się namówić jedynie 46% amerykanów z tego jak się okazuje jedynie 67% szczepionek było skutecznych. Jedna na trzy osoby zaszczepione i tak choruje na grypę,,.
Nawet mniej. 33% szczepionek było nieskutecznych nie oznacza wcale, że 67% szczepionek było skutecznych. Mogła nawet żadna nie być skuteczna - np. gdy osoba zaszczepiona nie miała kontaktu z wirusem w odpowiednim stężeniu, by chorobę wywołać, a może i w ogóle nie miała kontaktu.
Poza tym nawet wśród mających kontakt z wirusem w stopniu statystycznie wywołującym chorobę wielu zapewne miało system immunologiczny na tyle silny, by chorobę zwalczyć i bez szczepionki.
Wszystko wskazuje na to, że mamy tu do czynienia z Faszystowskim Syndykatem Zbrodni.
ŻYWNOŚĆ GMO, to nie tylko likwidacja drobnych producentów rolnych i nawet całej klasy średniej z branżą rolno-spożywczą związanych, nie tylko wykończenie ludzi uczciwych, ludzi prawych, kierujących się w biznesie, jak i w całym życiu moralnością, ale jest obliczony na eksermninację całego ,,nadmiaru ludności,, (według kryteriów lewackich) - nadmiaru miliardów ludzi, może i 95% ludzkości.
Korupcja w branży farmaceutycznej jest kosmiczna. Do naszych cieciów w tym globalnym systemie też nie można mieć za grosz zaufania.
Codex Alimentarius to zbrodnicze oświęcimskie eksperymenty medyczne na skalę świata.
Lekarze, czy farmaceuci, to zawody społecznego zaufania. Jak im nie można ufać, mamy faszyzm.
Jak mamy związki korporacji prywatnych i państwa, to mamy faszyzm (Mussolini).
Dziś to lewacki związek niemoralnej władzy i niemoralnego biznesu.
Dziś to już Faszystowski Syndykat Zbrodni.
To konglomerat zbrodni
11 Stycznia, 2013 - 22:22
Jeśli z jednej strony twierdzą że wirus mutuje a maja szczepionki zrobione na zeszłoroczny to szczepią na pusto.
Robia to po to aby ludzie bez szemrania nastawiali rękę a raczej "dupę" a oni wstrzykna i tak coś o czym nie masz pojęcia.
Przecież szczepinki na wirus którego w zeszłym roku nie było nie mozna nawet przetestować.
Co zwierają "chemitrials" ? Do czego uzywwane są sterowce latające na duzymi skupiskami ludności?
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Re: Ludzie zaszczepili się przeciw szczepionkom
11 Stycznia, 2013 - 22:22
Napisałeś bardzo emocjonalny tekst, do czego oczywiście masz prawo. Ja postaram się wytłumaczyć Tobie, a może i innym w czym rzecz.
Uwaga na marginesie. Nie jestem lekarzem, ale mam w rodzinie tylu lekarzy, że naprawdę coś wiem.
Trzy lata temu, gdy Kopaczowa jako minister zdrowia nie kupiła dużej porcji szczepionek, bo nie było na to pieniędzy, straszono nas tym co się działo na Ukrainie. W owym czasie na Ukrainie było kilkadziesiąt tysięcy zachorowań i pewna ilość ofiar śmiertelnych (poniżej 100).
W tym roku w Polsce w samym styczniu jest ponad 130 tysięcy zachorowań i kilka ofiar śmiertelnych (poniżej 10).
Z wiedzy, którą uzyskałem od zaprzyjaźnionych mikrobiologów i epidemiologów wynika, że następny atak grypy nastąpi max w przeciągu 3 lat i to będzie rzeźnia. Ilość osób zarażonych będzie liczona w milionach, a ofiary śmiertelne w setkach tysięcy. Trudna do oceny jest liczba osób, które ucierpią w wyniku powikłań pogrypowych.
Owszem, firmy farmaceutyczne to nie harcerzyki i Armia Zbawienia, ale ich produkcja jednak coś tam daje. Porównywanie tego co miało miejsce w latach 60-tych do chwili obecnej jest co najmniej nieuprawnione. W międzyczasie nastąpił co najmniej jeden poważny skok technologiczny.
Ponadto szczepić się trzeba z głową, a nie w momencie ataku choroby. Szczepić po raz pierwszy trzeba około 2-3 miesięcy przed przewidywanym momentem szczytu zachorowań i doszczepić na miesiąc przed maximum.
W przypadku zachorowania należy przyjąć preparat o nazwie Tami-flu, ale sens jego przyjęcia jest przez pierwsze 12-24 godziny od zauważenia objawów.
P.S.
Życzę Ci aby Twoja totalna niechęć do szczepień nie przyniosła Ci czegoś złego.
P.S. 2
Trzy lata temu się nie szczepiłem, w tym roku również nie, ale moja żona - lekarz, właśnie zapowiedziała, że od przyszłego roku obydwoje się szczepimy.
This world is totally fugazi.
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
Lekarka powiedziała mi że w moim wieku itd
11 Stycznia, 2013 - 22:36
na to ja ze moim wieku już ma sie rozum.
Być może zaszczepię się ponownie przeciw tężcowi i być może przeciw zapaleniu płuc ( jak sprawdzę co to jest).
Farmakologom radzę aby wyprodukowali coś co niszczy wirusa i zapobiega jego rozprzestrzenianiu.
Parę lat temu wymyślono epidemie Nil Virus i pryskali drzewa w mieście, tam gdzie chodzą ludzie którzy to wdychali. Komary pozdychały ze smiechu.
Nie dam się szczepić na żadne wirusy. Wystarczy sprawdzić co to jest wirus. ONI sami chodują te wirusy.
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika markowa nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
chemtrail11 Stycznia, 2013 - 22:45
ktoś coś wie na ten temat?
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Coś tam ktoś wie...
11 Stycznia, 2013 - 23:27
Chemtrail's-smugi kondensacyjne są filmiki na You tube również.
Mogę przesłać prywatne foty robione od kilku lat przeze mnie.
Zaznacz się.
To taki muchozol na ludzi.
------
Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia.
Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia.
Nie pozwólmy
12 Stycznia, 2013 - 01:03
rozmiękczać sobie mózgów. Chemitrails to bzdura. Jedna z wielu w naszym matriksie.
Pozdrawiam
Honic
No to
12 Stycznia, 2013 - 01:13
życzymy zdrowia
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Re: Lekarka powiedziała mi że w moim wieku itd
11 Stycznia, 2013 - 23:30
Nie ma czegoś takiego jak szczepionka na zapalenie płuc. ktoś, kto Ci coś takiego powiedział - zaproponował jest oszustem i/lub nieukiem.
Możesz się szczepić na jakieś bakterie - tężec, gruźlica, inne, lub na wirusy odra, WZW (wirusowe zapalenie wątroby) i inne.
Zapalenie płuc jest chorobą, która może być powodowana zarówno przez wirusy jak i przez bakterie - nie ma jednolitego podłoża. W starszym wieku, tak po 70-ce, możesz być chory na cokolwiek innego (na przykład masz złamaną nogę) i leżec z tego paragrafu w łóżku - dostajesz zapalenia płuc od samego leżenia i zalegania płynu w płucach - to jest skądinąd najczęstsza przyczyna śmierci osób starszych - przewlekłe leżenie w łóżku, zapalenie płuc, niewydolność oddechowa, niewydolność krążeniowa - i do widzenia.
This world is totally fugazi.
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
@Nathanel
11 Stycznia, 2013 - 23:38
Jeżeli chodzi Ci o szczepienie przeciwko pneumokokom, to nie radzę. Należą one do streptokoków, czyli paciorkowców i są naszą naturalną florą. Każdy z nas nosi ich na sobie miliony, podobnie jak wiele innych gatunków bakterii i grzybów. Ja moje pneumokoki uwielbiam i jestem im wdzięczny za to, że chronią mnie przed wieloma innymi bakteriami i grzybami, które - uwierz mi - potrafią być o wiele groźniejsze od pneumokoków. Mam tu na myśli choćby gronkowce (złocisty lub MRSA), albo bakterie rodzaju trichomonas lub klebsiella. A także oczywiście grzyby - drożdżaki i inne, które uaktywniają się w naszych organizmach przy zaburzeniach równowagi grzybowo-bakteryjnej. Pozdrawiam serdecznie.
@ Andrzej A.
11 Stycznia, 2013 - 22:59
Niczego nie ujmując Twoim znajomym lekarzom - ja nie jestem w stosunku do lekarzy bardzo ufna.
Znam naukowca(!) bakteriologa, który swoją córkę szpikował w dzieciństwie antybiotykami, bo jako fachowiec umiał je dobrać.
Zapytaj się znajomych lekarzy, czy znają taki naturalny antybiotyk, jak kit pszczeli. Ma co najmniej takie samo działanie, jak antybiotyk, a nie ma działań ubocznych, a nawet wzmacnia, prawie jak suplement diety, i nie uodparnia na siebie bakterii.
Spotkałam tylko jednego lekarza, będącego już na emeryturze, który to znał, stosował i polecał. Na Akademii o tym nie uczą.
Chyba 10-15 lat temu świetnemu lekarzowi poradziłam magnez, nie znał tego. Potem jego żona powiedziała mi, że stosują i sobie to chwalą. Magnez w Polsce pojawił się w aptekach dopiero w latach 80., za sprawą prof. Aleksandrowicza. A ile się z niego środowisko nawyśmiewało, ze jakimiś minerałami chce ludzi karmić. Teraz trudno w to uwierzyć.
Na grypę zamiast szczepionek: kit pszczeli, czyli propolis. Zapobiega, wzmacnia, leczy. Podaję link do info (zaznaczam, że nie promuję tej pasieki, po prostu na tej stronie jest wszystko, co trzeba; kupić można w każdej aptece i zielarni):
http://www.pasieka.rostkowski.info/propolis.html
Jest jeszcze czosnek, ale nie każdy lubi.
Miód jest lepszy niz antybiotyk
11 Stycznia, 2013 - 23:06
Cudowne wlaściwości leków z Bożej apteki. Miód zbiera się wlaśnie przed zimą. To nie przez przypadek. Wszelkie zbiory sa wtedy gdy trzeba : nowalijki wiosną i kapusta oraz owoce jesienią.
Wystarczy zyć w zgodzie z przyrodą.
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Nathanel
11 Stycznia, 2013 - 23:33
A czemu zakładasz, że wynalazki tych lekarzy-chemików nie pochodzą z Bożej apteki?
Dlaczego przyjmujesz, że ich koledzy z XI albo VI wieku działali w zgodzie z przyrodą, a ci obecni już nie?
Ja nie jestem od tego aby zakladać
12 Stycznia, 2013 - 00:54
Oni sa od tego aby uczciwie powiedzieć czym chca mnie naszpikować.
A nie mowią że to z Bożej apteki. Bo te leki to sa w warzywniaku i u zielarza.
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Miód?
12 Stycznia, 2013 - 01:30
Ten boski lek to również silny alergen i nie nadaje się dla wszystkich, bo może uczulić. Takoż propolis, w wódzi, czy nie.
@muni
12 Stycznia, 2013 - 01:58
Dodam, że nalewka z propolisu zupełnie nie nadaje się dla alergików, astmatyków, ludzi z alergodermatozami, małych dzieci oraz niepijących alkoholików. Oprócz swego powszechnie znanego działania bakteriobójczego i -statycznego ma bowiem wybitnie silne działanie alergizujące oraz zawiera etanol ok. 60%. Jak każdy lek ma swoje wskazania i przeciwwskazania i jak każdego leku nie wolno jej używać dowolnie. Pozdrawiam.
@all10101
12 Stycznia, 2013 - 20:46
Nieprawda, znam alergików, którzy jej używają z wielkim dla siebie pożytkiem. Nie każdy alergik jest uczulony na mód. Powiedziałabym nawet, że niewielu.
Co więcej, jest taki pogląd, ze najlepszym sposobem odczulenia się na pyłki jest podjadanie prawdziwego miodu, który jakieś tam pyłki zawiera, i to działa jak szczepionka.
Jednak rzeczywiście są ludzie uczuleni na produkty pszczele, jest to niewielki procent.
@Nathanelu,
12 Stycznia, 2013 - 14:35
czasami wystarczy a czasami nie. Jeśli ktoś ma silny organizm, grypa mu nie straszna, a "naturalne" preparaty wspomogą go na pewno. Ale naturalnym trybem życia nie da się uniknąć czy leczyć raka czy chorób zakaźnych. Nie warto i raczej nie powinno się wylewać dziecka razem z kąpielą. Oczywiście wynajdowanie szczepionek przeciwko wszystkiemu łącznie z katarem nie tylko nie ma sensu, ale zwiększa ryzyko że w pogoni za zyskiem nie uwględni się bezpieczeństwa szczepionych. Nie po to żeby ich ratować, ale po to żeby im sprzedać nie zawsze obojętny dla zdrowia preparat. Ale weźmy pod uwagę także to że przeciwko ospie czy gruźlicy nie wystarczy miód i "zgodny z naturą" tryb życia...
Nawiasem mówiąc, dopóki antybiotyki nie zaczną być wytwarzane wyłącznie z nieorganicznych substancji chemicznych, są one - jako wytwarzane przez organizmy żywe - nie mniej naturalne niż malewka na miodzie.
pozdrawiam
Honic
Re: @ Andrzej A.
11 Stycznia, 2013 - 23:38
Bakteriolog to nie lekarz. a w każdym razie nie na pewno.
Używanie antybiotyków w nadmiarze zawsze prowadzi do problemów. Jest duża szansa, że dziecko tego człowieka ma w obecnej chwili poważne problemy z zębami.
Ten wywar z miodu nazywa się propolis i jest jednym z mocniejszych preparatów wzmacniających, które są dostępne w przyrodzie.
This world is totally fugazi.
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
Przepraszam, ale propolis to nie jest "wywar z miodu"
11 Stycznia, 2013 - 23:49
Tylko rozpuszczony w alkoholu kit pszczeli.
wklejam szczegółowe info:
Propolis, to lepka, żywiczna substancja o barwie brunatnej, zielonkawej. Słowo propolis w języku Greckim oznacza "przedmurze miasta". Propolis jest używany przez pszczoły do pokrywania nim wszelkich elementów wewnętrznych ula, uszczelniania gniazda. Czynią tak, aby zabezpieczyć rodzinę pszczelą przed bakteriami, zakażeniami, pleśniami i innymi mikroorganizmami. Pszczoły wykorzystują tu właściwości silnie bakteriobójcze i bakteriostatyczne propolisu.
Propolis wytwarzany jest przez pszczoły głównie z substancji żywicznych zebranych z pączków niektórych drzew. Młode pączki drzew pokryte są balsamem chroniącym je przed bakteriami, roztoczami, grzybami, owadami itd. To ewolucyjne przystosowanie,warunek przetrwania rośliny. Pszczoły nauczyły się wykorzystywać substancje pokrywające pączki do swoich celów, zbierając je i znosząc do ula.
Propolis dobrze rozpuszcza się w alkoholu etylowym, dzięki czemu możemy dość łatwo sporządzać lecznicze ekstrakty. Każda domowa apteka powinna posiadać proste w wykonaniu leki z propolisu.
Pasieka, naturalna apteka.
Właściwości lecznicze propolisu
W propolisie wykryto kilkaset różnorodnych związków chemicznych: flawonoidy, kwasy aromatyczne, estry, alkohole, aldehydy, kumaryny, terpeny, sterole, kwasy tłuszczowe, mikroelementy.
Lecznicze działanie propolisu jest efektem synergistycznym zawartych w nim związków chemicznych. Propolis ma zdolność niszczenia, blokowania bakterii, grzybów chorobotwórczych, wirusów i pierwotniaków. Właściwości farmakologiczne propolisu umożliwiają miejscowe znieczulenie, regulację ciśnienia, wzmocnienie wydzielania żółci, odtruwanie wątroby, leczenie wrzodów, ran.
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Re: Przepraszam, ale propolis to nie jest "wywar z miodu"
12 Stycznia, 2013 - 00:51
Dla mnie jako starego producenta nalewek wszystko jest wywarem.
This world is totally fugazi.
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
dalej się z Panem nie zgodzę
12 Stycznia, 2013 - 20:36
"Wywar" - otrzymuje się przez powolne wygotowanie w wodzie rozdrobnionych surowców.
Twarde kawałki kitu pszczelego nie rozpuszczą się nawet w gotującej się wodzie.
Używany powszechnie propolis można nazwać w związku z powyższym nalewką z kitu pszczelego a nie wywarem.
Znam to z własnej praktyki - sam robię sobie nalewki propolisowe.
Pozdrawiam serdecznie.
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Lekarz bakteriolog to lekarz,
12 Stycznia, 2013 - 02:01
a magister biologii o specjalności bakteriologia to bakteriolog właśnie. To tak tytułem sprostowania. Są też mikrobiolodzy - lekarze i nielekarze, ale to szersza specjalność.
Nie ma takiej specjalizacji
12 Stycznia, 2013 - 09:05
Tytułem sprostowania.
Jest mikrobiologia. Nie ma bakteriologii jako osobnej specjalizacji.
Dla unknięcia zbędnych polemik:
http://www.cmkp.edu.pl/spis_2.htm
Zgadzam się
12 Stycznia, 2013 - 10:03
w Polsce nie ma.
GMO
11 Stycznia, 2013 - 23:00
Zgadnijcie kim są właściciele firmy promującej GMO a będziecie mieli odpowiedź dlaczego tak usilnie ją promują. Jednego tylko nie wiem, czy GMO is kosher or not kosher.
szczepionka
12 Stycznia, 2013 - 00:10
Napiszę tak.Mam ponad czterdzieści lat,od trzynastu się szczepię,i od tego czasu nie miałem grypy.Mi to pomaga.I to by było na tyle.Pozdrawiam.
wojtek
Re: szczepionka
12 Stycznia, 2013 - 01:00
Powiem tak, nędzny chwyt erystyczny, który uogólnia Twoją sytuację osobniczą na całą populację. Co nie spełnia podstawowych wymogów warsztatu analizy statystycznej.
Z czego wynika poprawnie rozumując, że albo jesteś po prostu głupi, albo jesteś agenciakiem i nie ma trzeciej możliwości.
Nie wiadomo w jakiej grupie ryzyka jesteś, nie wiadomo jaką szczepionkę brałeś i śmiesz uogólniać. Tak jak powiedziałem wyżej, albo jesteś głupi, albo agenciak.
This world is totally fugazi.
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
Pan Andrzej
12 Stycznia, 2013 - 17:43
Przesadziłeś trochę ze swoją oceną.Nie wiem czy jesteś lekarzem,ale na takiego się zgrywasz.Agencik albo głupiec to TY chyba jesteś.Pozdrawiam
wojtek
re: szczepionka
12 Stycznia, 2013 - 01:49
Napisze tak. Mam grubo ponad 40 lat, w życiu się nie zaszczepiłem i od tego czasu nie miałem grypy, co najwyżej przeziębienie. Mi to pomaga. I to by było na tyle. Pozdrawiam.
@ Wesoły Wojownik
12 Stycznia, 2013 - 20:49
Wesoły Wojowniku, ja się nie szczepię i mimo zacnego juz wieku nigdy jeszcze nie miałam grypy (odpukac).
proxenia
15 Stycznia, 2013 - 11:19
Ciesze się bardzo że nie chorujesz i zazdroszczę.Mi szczepionka pomaga,ale nie chcę aby to było obligatoryjne.w końcu jesteśmy wolnymi ludżmi.Jeszcze raz gratuluję zdrowia.Pozdrawiam.Wojtek.
wojtek
Moda na walkę ze szczepieniami
12 Stycznia, 2013 - 01:27
Wybrzydzanie się na szczepienia to JEST pewnego rodzaju moda. Sam piszesz, że szczepienia były w 67% skuteczne. Przecież to dużo! Gdyby wszczepić wodę, to skuteczność byłaby ZERO!
Szczepionki na grypę są trudne, bo to zwykle mix PRZEWIDYWANYCH szczepów wirusów, a to nie może być w 100% trafne. Wszystko więc się zdarza. Natomiast nie słyszałem, jak już pół wieku żyję, żeby ktoś był zaszczepiony na popularne w wieku dziecięcym choroby i je miał.
Poza tym, wśród tegorocznych ofiar świńskiej grypy w Czechach, żadna z ofiar NIE była szczepiona.
@muni
12 Stycznia, 2013 - 02:28
No to się Panie mylisz. Ospa wietrzna wraca w wielkim stylu, dotyka ludzi po trzydziestce, nawet te, które ją przechodziły lub były zaszczepione. Poza tym szczepienie przeciw ospie w ogóle nie chroni przed półpaśccem, który wywołuje dokładnie ten sam wirus herpes varicella virus. W Polsce każdy noworodek szczepiony jest przeciwko grużlicy (Tbc), a ilość zachorowań rośnie ostatnio z roku na rok. Jak widać zachorowalność na gruźlicę nie zależy (albo w małym stopniu) od szczepień, a od poziomu życia. To choroba ludzi biednych. Tak samo z tężcem. Szczepi się każde niemowlę, chociaż potem, po zranieniu się czymś brudnym, i tak ponownie się szczepi. Po co więc to pierwsze szczepienie? Aby zniszczyć system odpornościowy? Różyczka, tak polecana do zaszczepienia się przeciwko niej - tak samo. Świnka, choć zaszczepiona, przechodzona jest często w późniejszym wieku, tzn. dojrzewania i kończy się zapaleniem jąder, a potem bezpłodnością u chłopców. Ryzyko tego powikłania maleje, im wcześniej przechorujemy świnkę, a szczepienie powoduje jedynie odsunięcie w czasie tej choroby. Oczywiście mogą podnieść się głosy, że bez szczepień byłoby jeszcze gorzej, ale tu jako przykład podam Szwajcarię, gdzie ogólnie dzieci się nie szczepi, jedynie te z grup ryzyka, albo, gdy rodzice wyraźnie sobie tego życzą. I co? Szwajcarzy żyją około 10 lat dłużej i w lepszym zdrowiu. Szczepienia miały sens w czasach, gdy ludzie żyli w skrajnie złych warunkach sanitarno-higienicznych i do tego źle się odżywiali. Obecnie, gdzie każdy dysponuje łazienką z biezącą wodą, pierze ubrania, odżywia się regularnie i nieźle, w dobie witamin i mikroelementów, antybiotyków i leków antywirusowych szczepienie ludzi jest moim zdaniem sensowne jedynie w konkretnych uzasadnionych przypadkach, to jest u ludzi, którzy z racji choroby czy innych przyczyn ( np. pracownicy słuzby zdrowia) narażeni są na zachorowanie. I tyle. Szczepienie ludzi zdrowych to szarlataneria i biznes, nie medycyna. Mógłbym pisać o tym wiele, bo to temat rzeka, poza tym jest to jeden z największych przekrętów wszechczasów.
fakty są oczywiste
12 Stycznia, 2013 - 03:14
Ja nie znam nikogo, kto zaszczepiony w latach 60-70 tych na BCG miałby gruźlicę. Natomiast są dostępne dane dot. ilości zachorowań, bo nawet w latach 60/70-tych gruźlica była problemem w Polsce. I nie odeszła ze względu na pogodę, ani na artykuły w Trybunie Ludu, ale ze względu na szczepionki. Podobnie było ze szczepieniami na polio w czasie małej epidemii w roku chyba 1968, masowo zaszczepiono miliony dzieci i epidemia zgasła.
No to fakty
12 Stycznia, 2013 - 10:08
Znam osobiscie kobietę, i nie jest to odosobniony przypadek, która zachorowała własnie na polio PO przyjęciu szczepionki Salka. Obecnie jest lekarzem i jedynie faktowi, że jej ojciec też był lekarzem i zapewniono jej najlepsze mozliwe leczenie, nie pokręciło jej po tej szczepionce zupełnie. Ma teraz jedną nogę krótszą o ok 6 cm, skrzywienie kręgosłupa i miednicy. Otwarcie mówi o tym, że stała się ofiarą szczepień.
zdarza się zbieg okoliczności
12 Stycznia, 2013 - 20:29
Dziecko może już być zakażone, dostaje szczepionkę i nic, a nawet gorzej. Skąd wiadomo, że ta osoba nie była zakażona w dniu kiedy ją szczepiono? Statystycznie to się zdarza, a jeżeli to było w czasie epidemii to nawet bardzo prawdopodobne.
Podobne historie są w temacie autyzmu. Na różnych forach rodzice mówią, że dziecko było OK, a po jakimś szczepieniu wpadło w autyzm.
Jakiś procent dzieci wpada w autyzm(niezależnie od szczepień), a z kolei jakiś procent z tego procentu jest szczepione na cokolwiek ma akurat w grafiku. No i jeden na 10-może 20 dzieci z autyzmem dostaje autyzmu "po szczepieniu". Równie dobrze można powiedzieć, skoro dzień wcześniej był kompot z gruszek, że to przez ten kompot. Bo był.
I co tu rzec na taką argumentację?
13 Stycznia, 2013 - 01:26
Drogi muni, ja podaję jedynie fakt, potwierdzony przez lekarzy, a ty o kompocie. W ten sposób mozna sprowadzić do absurdu kazdą dyskusję. Już dawno stwierdzono korelację zachorowań na autyzm z okreslonymi szczepionkami, choć są podejrzenia, że winny może tu być konserwant (tiomersal), a nie szczepionka sama w sobie. Jak zwał, tak zwał, fakt pozostaje faktem, że te przypadki po szczepieniu są znamiennie częstsze. I tu wolę wierzyć relacjom rodziców jako naocznych świadków, niż profesorom na garnuszku koncernów. Oni mają INTERES w tym, żeby sprzedawać ten szajs i minimalizować ew. skutki uboczne. Po drugie, jak już wcześniej pisałem, dlaczego nie pozwala się chorować dzieciom na choroby przynależne do ich wieku? Dlaczego tak usilnie stara się nie dopuścić do wytworzenia u tych dzieci naturalnej odporności? Przecież jeżeli nawet przebieg takiej choroby, jak np. odra, u danego osobnika byłby zbyt gwałtowny, mamy środki, żeby sobie z tym poradzić. Za wysoka gorączka? Leki objawowe. Wysypka? Leki objawowe. Świąd nie do zniesienia? Leki objawowe. Światłowstręt? Zaciemniamy pokój i zakaz tv. Bóle stawów i mięśni? Leki objawowe. Proste? Jak cholera! 2 tygodnie i odporność naturalna na całe życie. Po co skazywać 100% populacji na niewiadome skutki późne, zamiast reagować w 1-2% powikłań? To jest współczesna medycyna czy właśnie ciemnogród? Ja osobiście przeszedłem chyba wszystkie choroby jako dziecko, obecnie jestem w piątej dekadzie życia i nie choruję. Zaszczepiłem się jedynie przeciw WZW B, bo jestem pracownikiem służby zdrowia i Sanepid wymagał tego w mojej pracy. I to jestem w stanie zrozumieć, że szczepimy jedynie grupy ryzyka, a nie wszystkich jak leci, "bo kurde sprzedaż spada". Pozdrawiam serdecznie. PS. Jest obecnie coraz więcej doniesień, że przyczyną wszechobecnych alergii mogą być właśnie szczepienia, które dezorganizują naturalną odporność, a co więcej mogą wywoływać reakcje paradoksalne lub hiperreakcje. Te doniesienia są jeszcze dość nieśmiałe, ale niemniej warte uwagi.
Re: Moda na walkę ze szczepieniami
12 Stycznia, 2013 - 03:06
Powyżej tłumaczę, że to nie mogła być skuteczność 67%, a skuteczność od 0% do 67%
Histeria antyszczepionkowa
12 Stycznia, 2013 - 02:27
"W USA co roku 5,000 do 20,000 osób umiera podobno na związane z grypą choroby. na 360 mln ludności. Przecież więcej osób ginie w wypadkach drogowych".
A w tym cytacie:
1. Kwestionowanie (relatywizowanie) faktów: "...osób PODOBNO umiera...".
2. Sofistyka, diaboliczne, nieludzke argumenty. I to Nathanel, którego mądrość tak cenię... Przecież liczy się każde życie!
Autor nie wie, o co chodzi z tymi szczepionkami. To wynika także z Jego tekstów w komentarzach. Myli szkodliwość kilkunastu (z kilku tysięcy) szczepionek z rzekomą szkodliwością szczepień i następnie wyciąga daleko idące wnioski z tego błędu logicznego.
Gdyby nie szczepienia, Europa, a pewnie Azja, Australia i obie Ameryki byłyby wielokrotnie wyludnione, jak to już bywało w dawnych wiekach przed wprowadzeniem szczepień. Jeszcze w XIX w. na siedmioro dzieci tylko dwoje przeżywało do okresu pokwitania. Umierały na koklusz, dyfteryt, szkarlatynę, grypę, ospę wietrzną i prawdziwą, zapalenie mózgu i opon mózgowo-rdzeniowych, tężec i inne zakażenia przyranne...
Nie wiem, czy Nathanel miałby szansę się urodzić, gdyby nie szczepienia właśnie.
Szczepienia to ratunek dla ludzkości, natomiast w ostatnim czasie podnoszona sprawa polega na tym, że istotnie niektóre szczepionki mogą być nieprawidłowo wyprodukowane. Zastrzeżenia dotyczą śladowych ilości substancji trujących (głównie timerosalu zawierającego rtęć) w szczepionkach dla dzieci.
Odradzanie szczepienia się można porównać do odradzania zapinania pasów w samochodzie, bo pasy też przecież (w pewnych szczególnych sytuacjach) mogą uszkodzić lub zabić.
Z wadliwymi produktami trzeba walczyć, ale tylko z nimi, a nie ze szczepieniami w ogóle. Trzeba też podkreślić, że przedstawiane argumenty przeciwników szczepionek mają znikomą wartość naukową (za to ogromną emocjonalną). Są oparte na przypuszczeniach - żadnych wiarygodnych badań jak dotychczas nigdzie nie opublikowano! Serwowane dziennikarskie uogólnienia mogą doprowadzić do katastrofy. Statystyki (amerykańskie i francuskie) umieralności niemowląt i dzieci związanej z zaniechaniem szczepienia są coraz bardziej zatrważające. Jeszcze gorzej przedstawiaja się statystyki grypy u dorosłych tylko w IV kwartale 2012. Co będzie dalej?...
Odpowiedzialność za to ponoszą media.
Naciski powinny być kierowane w stronę brutalnej Big Pharma (Wielkiej Farmacji w części szczepionkotwórczej), a szczepiący się powinni być informowani, które produkty są zagrożeniem, których szczepionek nie należy stosować. Nie zaś, aby się w ogóle nie szczepili.
Dodam, że osoby, które zaszczepiły się przeciw grypie, chorują na nią niezauważalnie albo bardzo łagodnie i są ogólnie odporniejsze na wszelkie choroby zakaźne okresu jesienno-zimowo-wiosennego, nawet na tzw. przeziębienia i katary. To jest fakt, którego podważyć się nie da.
Muldi
Gdy Nathanel sie urodził
12 Stycznia, 2013 - 03:56
Były tylko dwie szczepionki
: przeciwko ospie
przeciwko gruźlicy - ta akurat pod prawnym przymusem ale to akurat było uzasadnione a szczepionka sprawdzona.
PS. Notka na blogu to nie opracowanie naukowe więc jest dozwolona pewna ogólnikowość. Wyraźne pomyłki koryguja uważni czytelnicy.
Gdyby to miał byc podręcznik lub instrukcja to pewnie nie podjąłbym sie opracowania.
Szczepionki i leki powinny opdowiadać zasadzie "Primum non nocere" a tymczasem lista skutów ubocznych w ulotkach jest dluższa niz wykaz pożytków. Czy to normalne? Słyszał kto o skutkach ubocznych czosnku lub cebuli ?
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
@Nathanel-skutki uboczne czosnku
12 Stycznia, 2013 - 10:59
A Unia Europejska?
pozdrawiam
cui bono
cui bono
no to masz ze 120 lat:)))
12 Stycznia, 2013 - 20:31
Znalazłem w szafie c.k. zaświadczenie o odbytym szczepieniu mojej babci, w roku 1917. No to chyba nie jest jakaś nowa moda? Pozdrawiam kłująco:)
Muldi
12 Stycznia, 2013 - 09:46
Jest jeszcze jeden aspekt tej antyszczepionkowej histerii.
Wojskowe laboratoria pracujące nad bronią biologiczną zawsze przygotowują równolegle szczepionki przeciwko wyprodukowanym przez siebie paskudztwom.
Pouczająca książka, m.in. na ten temat: "Unit 731" Hal Gold, o japońskich odpowiednikach doktora Mengele. Choć Mengele na ich tle jawi się jako harcerz. Inna sprawa, że te japońskie badania, w odróżnieniu od tego, co robił Mengele, spełniały wymogi badań naukowych. Tyle, że zamiast królików czy myszy, obiektem badań byli żywi ludzie.
I tak sobie myślę, że gdybym był takim złowrogim generałem przygotowującym się do użycia na szeroką skalę śmiercionośnego wirusa do przetrzebienia populacji wroga, to zrobiłbym wszystko, aby się ten wróg przypadkiem nie zaszczepił. Żeby się, na przykład, śmiertelnie bał wszelkich szczepień.
Sam się na grypę nie zaszczepiłem, jako jedna z dwóch na ponad 20 osób w moim miejscu pracy. Ale totalne potępianie szczepień, jako takich, wydaje mi się równie totalną głupotą. Choć, jak napisałem wyżej, może być też efektem manipulacji i dywersji. Oczywiście w przypadku propagatorów tych idei będzie to przejaw naiwności, a nie jakiś złowrogich zamiarów.
Traube, 12 stycznia, 2013 - 09:46
12 Stycznia, 2013 - 11:53
..witaj Traube.
Dobry komentarz, zasługujacy na oddzielny wątek.
- Jeśli chodzi o tekst Nathanela ?!
Każdy rozsądny czytelnik, uzna - jest to zachęta do logicznego myślenia.
Wszystkim zwolennikom i przeciwnikom szczepień, polecam wspomnienia i wywiady z naszym rodakiem, prof. Hilary Koprowskim , wspaniałym lekarzem, twórcą szczepionki przeciwko wiusowi POLIO.
W jednym z wywiadów powiedział, że pierwsze próby - przeprowadzał na sobie.
ps.
...przeciwnikom szczepień życzę, aby nigdy nie chorowali, nie musieli przebywać w szpitalach, lecznicach etc.
-Natomiast zwolennikom szczepień, życzę z całego serca, aby powstała silna Organizacja, która będzie kontrolowała wszystkich producentów szczepionek .
pozdrawiam,
pps.
.... Drodzy szanowni Państwo, leczenie metodami "BABUNI"...
już odeszły bezpowrotnie - miodek, kogel-mogell, cynamon, gożdziki.... są znakomite, alle dla zdrowych.
- Nasze / mam na myśli ludzkość/ przewiny wzgl. Natury są tak duże, że musimy sięgać po "mocniejsze" metody leczenia.
maruś
12 Stycznia, 2013 - 18:31
Ty teź napisałeś dobry komentarz:-)
Pozdrawiam,
W temacie zdrowia
12 Stycznia, 2013 - 07:37
Nie szczepię się na nic od tak dawna, że aż nie pamiętam. Nie choruję praktycznie wcale, czasem jakies przeziębienie szybko wypocę przy użyciu metod absolutnie domowych, nie wychodząc do apteki. Tylko dentyści niestety nieźle na mnie zarabiają...
Centralizacja medycyny i rolnictwa to największe zło jakie można sobie wyobrazić. Róbmy co się da. Ja ostatnio kupiłem wyciskarkę do oleju. Moja opinia o produkcie jest mieszana, napisałem recenzję tutaj: http://herbarz.wordpress.com/2013/01/11/reczna-wyciskarka-olejowa-piteba-recenzja/, niemniej uważam, że ten kierunek jest słuszny i trzeba go popierać.
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Ryszard Popieram. Z każdej
12 Stycznia, 2013 - 10:45
Ryszard
Popieram. Z każdej strony wciskają nam ciemnotę, i tak bogacą się koncerny kosztem naszego zdrowia. Swoją drogą to jest tak jak w polityce.
Ryszard
Naturalne srodki
12 Stycznia, 2013 - 11:55
Prosze poinformowac sie o naturalnym srodku wywodzacym sie z Nowej Zelandji pod nazwa Manuka -Miod. W internecie dostepne informacje i mozliwosc zakupu. Naprawde skuteczny.
@ Niehrabia
12 Stycznia, 2013 - 20:53
Manuka to zdzieranie pieniędzy. Tak samo, jak Manuka, działa propolis, a jest kilkadziesiąt razy tańszy.
Propolis to propolis, a manuka to manuka
13 Stycznia, 2013 - 04:42
Manuka faktycznie kosztuje duzo.Jest taj droga że kasjer zazwyczaj sprawdza co to jest że maly sloiczek wybija mu na kasie polowę rachunku.
Ale to manuka uratowała życie mojego psa. Nie działaly sterydy ani antybiotykia pies umierał.
Stary wterynarz poraqdził Manuke ktorą ekspresowo sprowadziłem z Nowej Zelandii ( najlepsza) Pies zyje a ludzie którzy wiedzieli co mu było nie wierzą że odzyskal zdrowie i kondycję.
Jesli ktos powie że coś dziła jak miód na rany to pewnie ma na mysli manukę.
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika spiritus_movens nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Włochy: wygrane odszkodowanie za autyzm poszczepienny12 Stycznia, 2013 - 14:08
Może nie o szczepieniu na grypę ale o innym.
"Większość lekarzy twierdzi, że nie ma związku pomiędzy szczepieniami a autyzmem, ale sprawa sądowa z Włoch ponownie rozpaliła dyskusję na ten temat. Punktem zwrotnym stało się orzeczenie włoskiego sądu mówiące, że autyzm 9-letniego chłopca Valentina Bocca został spowodowany przez szczepionkę MMR, którą dostał w wieku 15 miesięcy."
powyżej fragment, całość pod linkiem:
http://mlodytata.pl/informacje/item/szczepienia-ochronne-mmr#comment-112
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Nie wszyscy
12 Stycznia, 2013 - 16:13
mamy podobnie mocny system odpornościowy. Ja akurat nie należę do tych odpornych. Mam za to szczęście należeć do innego systemu ochrony zdrowia niż Polski. Jestem też w wieku powyżej 60 lat. Korzystam ze szczepień przeciwko grypie od kilku lat i od kilku lat na grypę nie choruję. Przed szczepieniami było różnie.
lupo
szczepionka
12 Stycznia, 2013 - 17:47
Dzięki.Pozdrawiam .Wojtek. Ps.Widzę ze tu też są oszołomy.
wojtek
To prawda, na niepoprawnych jest 99,9% niepoprawnych oszołomów
12 Stycznia, 2013 - 20:52
Ja też do nich się sam zaliczam. Także do moherów. Kiedyś do ciemnogrodu. Jestem jednym słowem szczęśliwym [nieszczepionym przeciw grypom] zdrowym przykładem z grupy wiekowo najbardziej zagrożonej powyżej 70 lat. W tej grupie jest podobno jest najwięcej zejść. Dlaczego?
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Tomasz
15 Stycznia, 2013 - 11:24
Ja też,tylko niech mi nikt nie wmawia że jezeli jestem zadowolony ze szczepionki to jestem głupcem .Pozdrawiam.
wojtek
pacjent jest dla faszystowskiej medycyny
12 Stycznia, 2013 - 22:52
Trend faszystów (chemia-waadza-zdrowie) zrozumiałem, kiedy znajoma mi Pakistanka zachorowała na jakąś chorobę podobną do łuszczycy (skóra na wierzchu dłoni i na pięcie jej twardniała i pękała). Nie pomogły żadne europejskie, chemiczne leki. Pomógł specyfik sprowadzony z Pakistanu - już po jednym posmarowaniu).
Wyjaśnienie to stwierdza, że faszystowskie podejście do drowia, to medycyna, która leczy, w odróżnieniu do medycyny, która wylecza. To pacjent jest dla faszystowskiej medycyny, nie faszystowska medycyna dla pacjenta, a już zwłaszcza dla człowieka.
przyszłości już nie będzie
13 Stycznia, 2013 - 00:26
Faszystowski sposób leczenia jest NIEMORALNY, nieludzki, przedkłada biznes nad człowieczeństwo, ingeruje polityką, czyli wartością służebną człowieczeństwu (w praktyce nibypolityką, postpolityką, partyjniactwem i prywatą, zbrodniczą dyktaturą, bo w świecie realnym NIE ISTNIEJE POLITYKA NIEMORALNA - politycznym jest tylko to, co moralności służy, w tym morale wspólnotowemu, polityką jest tylko to co służy prawości, co wywodzi się z prawdy, natury i Praw Bożych, a przynajmniej z Praw Naturalnych, polityką jest to, co służy sprawiedliwości, w tym sprawiedliwości wspólnotowej, co próbuje stawiać materię nad ducha ludzkiego) - ingeruje w sam fundament moralności, w samą Naturę tak przyrody, jak i człowieka, podobnie jak i faszystowski sposób żywienia. Służy ,,nieprzyjacielowi człowieka, nie człowiekowi,, , służy tym, co wynaleźli Oświęcim.
To zasada ,,wysoka sprzedaż iber ales,, (ponad wszystko, za wszelką cenę), (wszystko na sprzedaż);
to ,,rząd światowy,, oparty o Konglomerat Zbrodni, o dystrybucję dóbr spożywczych i medycznych, oparty o bezkarną ,,eliminację,, z życia i z udziału w życiu społecznym osób szkodliwych dla waadzy, ludzi trzeźwo myślących, sceptycznych i odpowiedzialnych, patriotów i uczciwych, o eksterminację ,,nadmiaru ludzi,, , o matrix dla chemicznej hodowli homogmoticusa, unifikację pod potrzeby ,,na tu i teraz,, tych, którzy są aktualnymi posiadaczami recept na problemy, które sami stworzyli, bez najmniejszych choćby gwarancji, że te ,,recepty,, zadziałają i w przyszłości, a przeciwnie, przy przeciekach, że przy ich stosowaniu przyszłości już nie będzie.
szczepionka
14 Stycznia, 2013 - 12:07
Chodzi mi tylko o to,aby nie bylło przymusu szczepienia,i nic więcej.Pozdrawiam.
wojtek