Smoleńsk 10 IV 2010 - TO NIE BYŁ WYPADEK TO BYŁ ZAMACH
Wreszcie zostało to wyraźnie, publicznie to wypowiedziane.
Prof, Binienda przekazując opinię brytyjskiego eksperta od katastrof lotniczych Franka Taylora powiedział wyraźnie i jednoznacznie o godz. 20:37, dzisiaj w TV Republika:
TO NIE BYŁ WYPADEK, TO BYŁ ZAMACH.
O 20:43 powiedział:
MOŻEMY POWIEDZIEĆ, KTO JEST ODPOWIEDZIALNY ZA TE WYBUCHY W SLOCIE. NIE MOGŁY BYĆ ZAINSTALOWANE W POLSCE... TAK WIĘC ZA EKSPLOZJĘ ODPOWIEDZIALNA JEST ROSJA.
Dalej oświadczył, że tezę Taylora potwierdziło również niezależnie i osobno 4 dalszych ekspertów, m.in. z Francji, Holandii i USA.
CO TERAZ?!
Minęło półtorej godziny, a media milczą. Nadzwyczajne, nocne narady redakcyjne trwają?
Nie wypadek... Zamach. I zrobili, jak to określił prof. Binienda, źli ludzie w Rosji.
My wszyscy, ludzie z technicznym wykształceniem wiedzieliśmy to prawie od początku. Prawa fizyki, przynajmniej na Ziemi, są niezmienne, jednoznaczne i niepodważalne.
Kłamstwo, propaganda, mataczenie były niesamowite. Niestety, brały w tym udział polskie media, polscy politycy i polscy wojskowi. I co najprzykrzejsze – polscy naukowcy.
Z niecierpliwością oczekuję jutrzejszego dnia.
Ps. Znamienne jest, że te fakty przedstawił profesor Binienda. Nie Antoni Macierewicz. Rozsądne pociągnięcie.
.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 13584 odsłony
Komentarze
Czy problem tylko w
18 Stycznia, 2018 - 22:53
polskich mediach, polskich politykach, polskich wojskowych i polskich naukowcach? A gdzie była dotychczas cała Unia Europejska która za najważniejsze uznała pokazywać Polsce i Polakom gdzie ich miejsce? A państwo niemieckie, które z uporem oszukuje swoich własnych obywateli na temat sytuacji w Polsce i na temat samych Polaków , tłumacząc się z rzadka niezależnością prasy? A ci co nas od wielu lat znieważają nazywając nacjonalistami, rasistami, faszystami, homofobami i tak dalej? Czy rzeczywiście trzeba i wystarczy zdradzić interes państwa polskiego żeby dostępować wszelkich zaszczytów w Europie? Zgaduję że media będą w większości milczały na temat ustaleń dotyczących zamachu w Smoleńsku, żeby nie drażnić sojuszników i/lub partnerów handlowych. I "polskie" i "europejskie" i "światowe".
@Honic
18 Stycznia, 2018 - 23:03
Witaj!
To wszystko prawda i zgadzam się z tym.
Lecz w tej chwili mnie interesuje impakt jakie musi wywołać reakcja na tak jasno i wyraźnie postawione publicznie zarzuty.
tego anie przemilczeć, ani wyśmiać nie można.
Zresztą zobaczymy jutro. ten świat jest ponury i groteskowy.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
witaj jazgdyni,
19 Stycznia, 2018 - 23:07
zdaje się że miałem (czy też raczej: mieliśmy) rację. Ale teraz jest ciekawe, czym tę wiadomość będą usiłowali mimo wszystko przykryć. Zgaduję że wyjdzie jakaś afera. Niekoniecznie w Polsce.
takie sprawy zawsze wyjaśnia
20 Stycznia, 2018 - 00:31
takie sprawy zawsze wyjaśnia państwo "macierzyste". wchodzenie mu w paradę jest mieszaniem sie w czyjeś sprawy wewnętrzne z interesem narodowym. nie wątpię jednak, że utajnione grona przeprowadzały od razu symulacje i analizy z prognozami wpływu wydarzenia. tak się dzieje od dekad w byle głośniejszych zamachach, czasem sie wykorzystuje nawet do celów szkoleniowych
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
@ kontrik
20 Stycznia, 2018 - 00:48
Wyniki analiz i symulacji były takie, że bez honoru głowy państw uciekły pod zmyślonym pretekstem od uczestnictwa w pogrzebie.
Prawi i niepoprawni. Nie agenci
19 Stycznia, 2018 - 06:33
To zaczyna być interesujące.
Śledzę media informacyjne. Wszystkie. Zagraniczne i krajowe. I nic! Cisza.
Czy publiczne oświadczenie, bądź, co bądź, profesora, szefa oficjalnej, państwowej komisji, że w Smoleńsku był ZAMACH i, że stoją za tym w stu procentach ROSJANIE i na pewno nie jest to, tak modny dzisiaj, fake news, tylko paskudny i ponury fuck news.
Czy to dlatego, że został przedstawiony w niezbyt opiniotwórczej, jeszcze niszowej i młodej TV Republika?
Zagraniczne media oczywiście, czekają na potwierdzenia z Czerskiej i Wiertniczej, ale dlaczego nadal milczy TVP Info na przykład. JK jeszcze nie został dopuszczony do audiencji u PJK i sika w majtki, bo nie wie co robić? Wyrzucił Michasia Rachonia zawczasu, bo ten ma dziennikarskiego czuja i mógłby rozpętać III Wojnę Światową?
A na moim twitterze więcej jest wejść z Rosji, niż z Polski. Co oznacza, że ruskie agentury czuwają, a Polacy olewają, zmęczeni ośmioletnim czekaniem. Oto przecież ruskim chodziło. Przecież śledztwo nadal trwa. A twardych dowodów już nie ma. Przypomnijcie sobie tą uśmiechniętą ruską twarzyczkę wybijającą szyby we wraku, albo tnącą szczypcami wiązkę przewodów i kabli, by nie można było zidentyfikować na przykład dodatkowego kabelka od detonatora.
Czy to już nie jest światowy news?! Może tak być w tym pojebaństwu. Bo Polska to dziwny, pokręcony kraj. Panuje dyktatura, jak donosi hrabinia Thun von Cośtam. Nie przestrzega się demokracji, jak twierdzi cała Unia Europejska. Więc po co się przejmować takimi bzdurami. Nawet jeśli to fakty, to co? Jeden samolot mniej, jeden prezydent mniej... nie pierwszy raz i ostatni. My chcemy pokoju i spokoju i nie będziemy się znowu babrać w fekaliach.
Ps. Zastanawiam się, czy wczorajszy wywiad nie był zemstą pana Tomasza i pana Antoniego, by zepsuć panu Jarosławowi ostatnią miesięcznicę 10 kwietnia 2018.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Podstawowe pytanie w sprawie mordu
19 Stycznia, 2018 - 20:52
Podstawowe pytanie w sprawie mordu to jest takie jakie zadał panu prof. Nowaczykowi 2 lata temu pan Grzegorz Braun, cyt.: jakie są dowody na to, że szczątki samolotu w Smoleńsku są to szczątki samolotu tego co wyleciał z Warszawy?
Pan Nowaczyk odpowiedział: takie jest nasze założenie.
Dlatego sytuacja jest niezwykle trudna.
A może z tym Smoleńskiem to też jest tak, że pan Duda woli, żeby nie dociekać, dlaczego oddał UB-owcom klucze od Kancelarii Prezydenta Kaczyńskiego, tylko dlatego, że przyszli po 10:30 rano i chcieli wejść.
Zrobił to prawnik który wie jakie są tego konsekwencje prawne.
panMarek
Na temat wyśmiewanego helu
19 Stycznia, 2018 - 20:55
Bardzo dobra hipoteza, bo mająca pokrycie w znanych faktach. Punkt uderzenia w ziemię był zaplanowany przez morderców na odludnym zboczu wąwozu. Nasi się ratowali i trochę popsuli ten misterny plan (o około 1 km). Niewiele to jednak pomogło, bo nieco dalej przy pomocy precyzyjnego obcięcia ładunkiem wybuchowym 1/3 lewego skrzydła i tak ich zabili.
Dodałbym tylko, że zniżanie 15m/s - było takie w końcowej fazie - było wywołane zmianą gęstości ośrodka i i chwilowymi spadkami siły nośnej. Jest pytanie, po co latał ten wilki transportowiec, może jednak wylewał ciekły hel? Tłumaczyło by to również zdarzenie, w który samo o mało co się nie rozbił przy ostatnim podejściu o czym wspominała załoga Jaka,
Laudetur Iesus Christus et Maria semper Virgo
P.S. HEL
Molowe ciepło właściwe dla helu = 12471 J/(kmol* K)
Ciepło właściwe dla helu = 5193 J/(kg* K)
Gęstość cieczy helowej (przy ciśn. atm. 0,101 Mpa) 124,9 kg/m3
Ciepło parowania: 0.0845 kJ/mol
Ciepło parowania cp woda 2556 (kJ/kg)
Ciepło parowania cp hel 25 (kJ/kg)
Zwraca uwagę fakt, że hel potrzebuje 100x mniej ciepła do odparowania niż woda! a w Smoleńsku było około zera Celsjusza.
panMarek
Wrak Tu154M
19 Stycznia, 2018 - 20:58
Ten wrak jest dowodem na to gdzie były podłożone bomby. Putin wyruchał WSI i ich sza-chuje. Do tego, w wielkim skrócie: ubecja zdała sobie sprawę, że w perspektywie najbliższej dekady niczego nie wygra i zostanie wyczyszczona do cna przez mi. prokuraturę, CBA i IPN. Chodzi też o Smoleńsk, bo te ładunki nie zostały podłożone w Rosji tylko gdzie indziej. Wbite w ziemię drzwi samolotu jeszcze przed jego upadkiem o tym świadczą i nie potrzeba innego dowodu. (Tu grozi aresztowanie kilkuset wsioków).
Co więcej to PiS zmienia fundamenty ich żerowiska biorąc się za prokuraturę, sądy, TK a ostatnio konstytucję.
UBecja to są źli i do szpiku kości zdemoralizowani sowieci, ale są to ludzie inteligentni i wiedzą, że jak czegoś teraz nie zrobią z PiSem to będzie ich koniec. 10 – 15 lat nie przetrzymają najazdu propagandowego pp. Rachoni, Ziemkiewiczów, ….
Mieli nadzieję w przewrocie wojskowym (o czym mówi ostatni p. Michalkiewicz), ale p. Macierewicz wymienił "złote dowództwo" WP, rozbił komórkę WSI przy ul. Niepodległości w Warszawie i stworzył w kilka miesięcy „Gwardię PiS” w postaci Obrony Terytorialnej którą obsadził polskimi patriotami (ostatnio ją uzbraja w trybie przyspieszonym wywołując kolejny skowyt PO).
PO i pozostała ubecja znalazła się w potrzasku. Oni to wiedzą stąd te wszystkie kwiki.
panMarek
I nastał nowy dzień....i nic
19 Stycznia, 2018 - 12:35
I nastał nowy dzień....i nic się nie stało.
W blokach, sprężone do startu, tkwią laski komisjantów. Astrofizycy starają się przypomnieć sobie wzory na przyspieszenie w ruchu prostoliniowym. Nikt nie zacznie pierwszy ! Sprawa zbyt gruba, a decyzji i pieniędzy nie widać.
@cyborg
19 Stycznia, 2018 - 15:51
Piąteczek... Koniec tygodnia. Paliwo się mrozi. Po co sobie łeb zawracać jakimś historycznym wydarzeniem. Nikogo to już nie obchodzi.
Lecz ciekawie w TVP. Grube zmiany w publicznych mediach?!
Miłego weekendu
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Piąteczek... Koniec tygodnia.
19 Stycznia, 2018 - 18:16
Piąteczek... Koniec tygodnia. Seryjny wszedł na taboret i odinstalował żyrandol .... Jego brat bliźniak żabką luzował śrubunek przy liczniku gazowym, hen w podwarszawskiej willi. Telefon JESZCZE nie zadzwonił.
@cyborg
19 Stycznia, 2018 - 18:38
Faktycznie, piąteczek to najbardziej pracowity dzień dla seryjniaków.
Prokuratorzy już schlani, a policaje dorabiają jako bramkarze w nocnych klubach.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Wypadek/zamach
19 Stycznia, 2018 - 15:31
Ja osobiscie powtazajac za Putinem zapytam ; skad startował samolot?Tym samolotem latał dwa dni wczesniej tusk i nic mu sie nie stało.Nie zaczepił skrzydłem o latarnie lub jakies drzewo.Jak wiadomo kazdy samolot przed kazdym startem a w szczegulnosci samolot rzadowy podlega przegladowi technicznemu bo w powietrzu musi byc sprawny na 100%.Wiadomo tez ze samolot miał przeróbki tzw salonki jak i dodatkowo zainstalowana tzw apteczke techniczna.Z kazdego startu z ekipa rzadowa były robione zdjecia i krótkie reportaze.Z tego nie ma nic.I teraz dalej idac jestem skłonny uwierzyc ze ładunki wybuchowe zostały załozone w czasie remontu samolotu w samarze i byc moze tam tez chwilowo pozostał pilot detonator.To jednak nie zwalnia strony polskiej z odpowiedzialnosci za ta tragedie.Moze powinnismy zaczac od tego kto podejmował decyzje o przygotowaniu maszyny do startu,kto zezwolił, kto robił przegląd i w jakim zakresie i wrescie na koniec kto był dysponentem/posiadaczem pilota-detonatora ładunku wybuchowego zainstalowanego w samolocie.Nie jestemzwolennikiem Putina ani Rosji jako takiej ale narracja idaca w kierunku sprastwa rosyjskiego wydaje mi sie lekkim przegieciem.Najwieksza obawe o zrealizowanie planów św.p Lecha Kaczynskiego mieli niemcy i ich przydupasy z jewropy zachodniej bojacy sie powstania grupy panstw srodka europy zagrazajac zdziwaczałej unii prawie pod kazdym wzgledem.Nie interesuje mnie czy pozamykają idiotów z komisji smolenskiej pracujacej wtedy pod dyktando jakiegos mocno postawionego idioty sterujacego Laskiem,ale kiedy zostana przedstawieni z imienia i nazwiska ludzie odpowiedzialni za dopuszczenie tego samolotu do odbycia lotu,oraz dlaczego wszyscy wsiedli do jednego srodka transportu.I na koniec taka dygresja tupu;czy przedstawił to Pan Binienda czy tez Pan Macierewicz nie ma wiekszego znaczenia z uwagi na całkowity brak zainteresowania ze strony mediów wszelkiej masci orientacji politycznej czy tez dewiacji nawet seksualnej.
Jeszcze zaświeci słoneczko
@Weteran Polski
19 Stycznia, 2018 - 15:48
Witam!
Nikt, nie zdejmuje odpowiedzialności ze strony polskiej!
Uważam, że to wspólny zamysł ówczesnych przywódców RP i Rosji, z możliwym cichym udziałem Niemiec. Dla nich wszystkich prezydent Kaczyński był, jak wrzód na dupie i strasznie przeszkadzał w planach i zamierzeniach Rosji, jak i polskiej drogi do Berlina i Brukseli (na kolanach).
Dzisiejsza reakcja jest bardzo ważna. Prawie doba i wszędzie cisza.
Uważam, że pan Antoni wykorzystał swoją przyjaźń z redaktorem Sakiewiczem, by wystrzelić taką petardę. Raz, by mieć pewność, że ktoś to jednak zamiecie; dwa, by w zemście popsuć Kaczyńskiemu wydarzenie i przemowę 10 kwietnia.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
jazgdyni
19 Stycznia, 2018 - 17:37
W ostatnim swoim zdaniu potwierdzasz całkowicie słusznie postawe Pana Macierewicza.Mysle ze w duzej mierze sa to zagrywki personalne.Co prawda znaja sie obaj ale co do sympatii to nie za bardzo.Pozdrawiam
Jeszcze zaświeci słoneczko
Zamach
19 Stycznia, 2018 - 20:58
Całkowicie się zgadzam z Weteranem Polskim samolot był naprawiany przed wylotem przez rosyjskich mechaników(przynajmniej tak słyszałem) apteczka była ładowana bez kontroli kontrwywiadu.Jestem święcie przekonany że decyzje zapadły na molo a szczegóły dopracował Arabski podczas pobytu w rosji w rozmowach ze służbami ruskimi w kawiarni gdzie rozmawiał bez tłumacza i świadków.Sprawa może być szybko rozwiązana tylko trzeba tych łobuzów wziąć na wariograf i wszystko się wyda bo thusk to jest czystej wody tchórz pęknie jak tylko siądzie na fotel tak samo arabski, klich ,janicki i reszta zamachowców.
Zamach czy rzeczywiście mamy dowód?
19 Stycznia, 2018 - 19:51
Tylko że nadal brak jakiegoś NIEPODWAŻALNEGO dowodu w postaci zdjęcia satelitarnego na którym byłby zarejestrowany moment wybuchu czy też coś co da 100% niepodważalną dla nikogo pewność co do tego że to był zamach. .
To co ma Komisja Maciarewicza to poszlaki .
I tylko poszlakami będzie dysponować, niczym więcej .
A to trochę mało by przekonać ogłupionych lemingów i u nas i na świecie.
Czy naprawdę wieżycie że Amerykanie, Niemcy , Francuzi nie mają takich dowodów?
Ja jestem przekonany że je mają i doskonale wiedzą co tam zaszło, tylko że my tych dowodów nigdy nie dostaniemy.
Jeśli na ten przykład takimi materiałami dysponują Stany Zjednoczone to nie dadzą ich nam tylko wykorzystają a może już wykorzystali do swoich interesów i rozgrywek z Rosją czy ludźmi w Polsce którzy w tym maczali palce.
Czy to był zamach ?
Wszystko wskazuje że tak .
Tylko że zamachowca i tak zachowa się jak ten szatniarz z Misia u Bareji.
"Nie mamy pańskiego płaszcza , i co pan nam zrobi?"
Robajk
dowody mało użyteczne
19 Stycznia, 2018 - 23:55
Jedyne co osiągnięto to nadanie analizom wartości procesowej. Ale to nadal śledztwo w sprawie. Wielkim błędem PIS było czekanie na dowód zamachu. Trzeba było drążyć wątki personalne stawiając zarzuty utrudniania śledztwa ,zdrady dyplomatycznej czy niewłaściwego zabezpieczenia(tak tez remontu w Samarze , przecież pomijając zamach to też zwykłe korupcyjne korzyści w tle) .Wszytko to rodzi odpowiedzialność karną, może niewielką ale dla osoby nienawykłej nawet 2 lata w pierdlu to coś strasznego. Wiemy wreszcie jak to było. No i właśnie nie żal tego czasu? Bo jak ładunek w Samarze to jednak detonator chyba w Warszawie. A teraz po takim czasie jak ustalić co się działo na lotnisku w noc przed odlotem? Dziwi mnie natomiast w blogosferze wątpliwość co do motywów zamachu. Teraz po ujawnieniu przyczyn agresji Rosji na Ukrainę ( typowo Putinowskich) i skali mafijnych interesów kwitnących od 2010-2015 w Polsce jeszcze szukać innych?
Tomasz Arabski na dołku czy baluje?
20 Stycznia, 2018 - 00:10
W 2014 grupa osób najbliższych kilkunastu ofiar katastrofy Tu-154 w Smoleńsku skierowała przeciwko T. Arabskiemu (i grupie urzędników KPRM) subsydiarny akt oskarżenia o domniemane niedopełnienie obowiązków przy organizacji lotu prezydenta Lecha Kaczyńskiego z 10 kwietnia 2010. Wcześniej prokurator prawomocnie umorzył postępowanie w tej sprawie, stwierdzając brak znamion przestępstwa. W odpowiedzi na akt oskarżenia obrońca Tomasza Arabskiego wskazywał m.in., że minister nie był odpowiedzialny za zapewnienie bezpieczeństwa lotu. Proces w tej sprawie rozpoczął się w 2016 r.
Ostatnia wzmianka (chyba, że przeoczyłam) to:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/562090,proces-arabskiego-b-oficerowie-specpulku-nie-chcieli-odpowiadac-na-pytania.html
Za PTA niecierpliwie kulasami tupie cała plejada ludzi bez sumienia i godności!
Należy w końcu rozliczyć każdego kto w "tragedii smoleńskiej" maczał palce. W tym media (właścicieli i redaktorów) ogłupiających społeczeństwo bajeczką o pancernej brzozie, etc.!
PS
por. Artur Wosztyl był szantażowany, mimo to nie potwierdził rządowej wersji i został zwolniony z polskiego wojska!
Czas na pełną rehabilitację por. rez. Artura Wosztyla!!!
https://www.youtube.com/watch?v=m1Dn2t4E2AE
https://www.tvp.info/34599582/por-wosztyl-moglo-nastapic-zaklocenie-atmosfery-wokol-tu154m
casium
@ jazgdyni
20 Stycznia, 2018 - 00:43
Coś jednak drgnęło :
https://www.salon24.pl/u/spike/837217,frank-taylor-samolot-eksplodowal-bo-ktos-podlozyl-bombe
Masz rację, że przekaz jest mocno pilnowany i moderowany :
AE911truth.org : Proponuję, żeby wszyscy pisali posty odpowiadając na ostatni post w notce (z cytatem i adresatem).
Notka staje się "nieprzeszukiwalna", także dzięki "pomocy" adminów zwijających fragmenty dyskusji.
Za opiniami muszą iść czyny i kroki prawne
20 Stycznia, 2018 - 01:12
Badania naukowców upewniają nas o nowych dowodach na zamach w Smoleńsku, lecz za tym muszą iść czyny oraz kroki prawne odpowiednich Urzędów, inaczej nawet dziennikarze będą się zwyczajnie bali napisać cokolwiek. Rosja to już nie zdychający lew, którego nawet jakaś tam małpa (tak Rosjanie myślą o Polsce), może bezkarnie wytarmosić za ogon. Rosja to potęga i tu jest właściwy powód dla którego wszyscy milczą i mileczeć będą, bo Rosja nie zezwoli na dalsze kroki prawne.
W tej sytuacji należy zacząć, jak zwykle od siebie i b. skrupulatnie przeprowadzić bezwzględne śledzwo wobec tych wszystkich, którzy w pierwszych dniach oddali świadomie i dobrowolnie śledzwo w ręce Rosji i którzy potem przyłożyli jeszcze swoją rękę do całego mataczenia w tej sprawie. To pogrzebało bowiem z góry całą sprawę! Najważniejsze były te pierwsze godziny i dni, potem niestety, było już pozamiatane! Cały świat już chciał o tym zapomnieć! I tak jest po dziś dzień! To tylko my Polacy, tak się tym nadal ekscytujemy! Ci ludzie powinni absolutnie być sprawiedliwie osądzeni, z wszystkimi tego konsekwencjami, bez tego nie postąpimy ani kroku dalej. Pozdrawiam
Sławomir Tomasz Roch
@ Sławomir Tomasz Roch
20 Stycznia, 2018 - 01:24
Rozpisać na indywidualne procesy manipulację dowodami, składanie fałszywych zeznań, matactwo.
Ma to ten skutek, że osoby karane za składanie fałszywych zeznań nie są traktowane w sądzie już nigdy jako wiarygodni świadkowie. Nie mogą też wykonywać wielu zawodów, zawodów zaufania społecznego w szczególności !
był sobie - HANGAR......
20 Stycznia, 2018 - 01:41
a mojego komentarza nie będzie
:
https://us.search.yahoo.com/yhs/search?hspart=itm&hsimp=yhs-001&type=smy_ydef¶m1=1¶m2=cat%3Dweb%26sesid%3Dc9f1fe3c56ec23f50bfa69f2b5cfa1bd%26ip%3D50.29.168.182%26b%3DChrome%26bv%3D63.0.3239.132%26os%3DWindows-8.1%26os_ver%3D6.3%26pa%3Dsearch-manager%26sid%3D9293df602916e09ffd4c6b63a4570601%26abid%3D%26abg%3D%26a%3D%26cd%3D%26cr%3D%26f%3D%26xlp_sess_guid%3D%26xlp_pers_guid%3D%26xt_ver%3D%26uref%3D%26xt_abg%3D&p=HANGAR%20NA%20LOTNISKU%20W%20WARSZAWIE%20PRZED%20SMOLE%C5%83SKIEM%20I%20PO%20SMOLE%C5%83SKU
Nie nalezy pomijac roli strony "polskiej".
20 Stycznia, 2018 - 07:00
Swiadczy o tym wypaplana przez niego samego, wiedza Bula na ten temat. Piastkowanie Tuska i dziwna wiedza niektorych mediow, ktore wyprzedzily w czasie zaistniale wypadki - podobnie jak burmistrz Smolenska, ktory oswiadczyl w pol godzinie po zdarzeniu, ze samolot sie rozbil i wszyscy poniesli smierc na skutek pozaru. Mnie interesuje dzialalnosc dziwnej ekipy przed odlotem samolotu. Sadze ze jeszcze uplynie nastepne kilka lat zanim poznamy wszystkie szczegoly. Gdyby sprawe w dalszym ciagu pilotowal Macierewicz, to prawdopodobnie bysmy czekali do nastepnego stulecia. Uwazam tez, ze gdyby sprawe oddanozwyklemu podoficerowi policji, a nie Macierewiczowi, to nie musieli bysmy czekac az osiem lat na pierwsze oficjalne dane.
To się zaczeło od likwidowania polskości, od wyśmiewania i lżenia naszej przeszłości, naszych bohaterów i naszej wiary. To jest pierwszy krok, drugim będzie likwidacja Polski. J.M.Rymkiewicz
@ Leszek1
20 Stycznia, 2018 - 11:46
Owsiaka powinien wsadzić szeregowy rewident skarbowy, Marcina(ambergolda) P. - szeregowy kurator, warszawską mafię czyścicieli dzielnicowy !
Po to szefem komisji był minister spraw wewnętrznych by nikt nie podskoczył, po to premier gasił protesty rodzin ofiar.
Relacja A.Wosztyla
20 Stycznia, 2018 - 13:46
Film A.Gargas pt. "Anatomia zamachu 2"
https://youtu.be/pqowmhFGNlQ?t=2061
Czas na filmie - od 00:34:22
Artur Wosztyl:
"Rozmawiałem z DKL-em, do którego zadzwoniłem zaraz po rozmowie z Panem płk. Raczyńskim(ówczesnym szefem 36SPLT- przyp. mój) - Dyżurny Kierownik Lotów i on powiedział, że na jego telefonie, połączenie które ze mną miał, było o godzinie 8:38.
Pomimo tego, że były osoby które wiedziały konkretnie o której to miało miejsce, to jednak pozwalano mediom kreować rzeczywistość , która nie miała nic wspólnego z faktami.”
Dlaczego ani ZP pod kierunkiem A.Macierewicza i obecna podkomisja MON powołana przez A.Macierewicza, przez prawie 8 lat milczały i milczą nadal na temat czasu zdarzenia o którym mówił dowódca JAK-40 nr 044, nauszny świadek zdarzenia wydarzenia z 10.04.2010 roku w filmie A.Gargas i w innych wywiadach?
Wskazał on na bardzo ważny fakt a mianowicie czas zdarzenia, który wg niego był sporo wcześniej od podanej przez MAK i KBWLLP oficjalnej godzinie zdarzenia jako 8:41.
Skoro czas się nie zgadza(a przecież MAK i KBWLLP powołują się na rzekome zapisy tego czasu w czarnych skrzynkach) to można przypuszczać, ze nie tylko czas jest zmanipulowany ale i istota i przebieg wydarzeń w tym dniu.
Skoro tak, to wątpliwości Pana G.Brauna wyrażone podczas Konferencji Smoleńskiej.
Grzegorz Braun na IV Konferencji Smoleńskiej 14 listopada 2015 roku.
https://www.youtube.com/watch?v=13-tYmSGzpY
Moje prawie już 8-letnie dociekania w sprawie wydarzeń z 10.04.2010 roku, potwierdzają, że wydarzenia na polance Siewiernego były zainscenizowanym przedstawieniem pn. "Katastrofa prezydenckiego TU154M" a czas lokalny podlegał manipulacjom polegającym na tym, że media i operatorzy telefonii komórkowej korzystający z usługi Głównego Urzędu Miar w sprawie sygnałów czasu lokalnego urzędowego za pośrednictwem serwerów GUM:
tempus1.gum.gov.pl
tempus2.gum.gov.pl
https://www.gum.gov.pl/pl/uslugi/zegar/524,Zegar.html
w przekazie poprzez te serwery otrzymywali czas zimowy UTC+1 zamiast letniego UTC+2
W konsekwencji wydarzenia z Siewiernego przekazywane poprzez media przekazywane były z 1 godzinnym opóźnieniem, czyli info o katastrofie z 8:56 to było info z godziny 8:56 UTC+1(czas zimowy) czyli 9:56 UTC+2(czas letni urzędowy).
Potwierdzenie tego faktu mamy w urzędowym mail'u ambasadora USA Lee Feinsteina w Warszawie przesłanym do Departamentu Stanu z godziny 6:44 am(czasu wschodnioamerykańskiego).
Tłumaczenie tego istotnego fragmentu depeszy:
„Krótko przed 10:00 czasu warszawskiego, samolot rządu polskiego Tu-154 przewożący delegację na czele z polskim prezydentem Lechem Kaczyńskim rozbił się w gęstej mgle na lotnisku w Smoleńsku w Rosji.”
To oznacza, ze zegar w ambasadzie USA ustawiony był na czas letni "warszawski" i dlatego czas katastrofy podany przez ambasadora był późniejszy o 1 godzinę.
Co z tego wynika?
Otóż wynika to, że ani MAK, KBWLLP a także ZP i obecna podkomisja MON nie mają zamiaru ujawniać prawdy o tych wydarzeniach.
A.Macierewicz z jego ZP i podkomisją dostali zadanie potwierdzania tego, co zostało zatwierdzone w scenariuszu operacji fałszywej flagi, opracowanej i przeprowadzonej przez konsorcjum służb państw zaangażowanych w prowadzoną wtedy politykę resetu USA-Rosja czyli USA, Izrael, Rosja, Niemcy, Francja i oczywiście IIIRP pod wodza D.Tuska.
Obecnie PIS postawił na sojusz z USA i Izraelem i dlatego o ujawnieniu prawdy mowy być nie może.
W normalnym panstwie jesli by ujawniono ze Prezydent wraz
21 Stycznia, 2018 - 01:39
elita panstwa zostali zgladzeni w zamachu po to by dokonac zamachu stanu i przejac wladze prokuratura dokonala by masowych aresztowan ludzi zwiazanych z tym zamachem w Polsce z Tuskiem na czele.A tu tuszuje sie ta wiadomosc a wczesniej wywala sie na po kacapsku polskiego ministra MONu ,aby czasem nie przyszlo mu do glowy wsparcia tej prawdy sila tzn.udzielenie pomocy kiedy w momencie aresztowan ruszyly by uzbrojone sily Dukaczewskiego wezwane przez Dude i BBN.
Szacuje ze sily Dukaczeswkiego moga liczyc 100tys uzbrojonych i zdeterminowanych kacapofili.Oczywiscie ta banda jest wspierana przez sily zewnetrzne i wewnetrzne agentow moskalskich i ich przyjaciol z Niemiec.
Zmiany w rzadzie nie byly przypadkowe przed ujawnieniem prawdy ktora srodnio technicznie wyksztalcony czlowiek dawno znal.
Tak ze z wywaleniem Macierewicza ,a dla kamuflarzu paru jeszcze innych ministrow bez podania logicznego powodu, Dudaczewscy przejeli kontrole w Polsce i nieoczyzczone z kacapskiej agentury media nie puszcza pary z geby.Wywalenie Antoniego to podtrzymanie zamachu stanu jaki sie dokonal 11 kwietnia 20101 roku po godzinie 10 rano przy udziale obecnego prezydenta ,ktory nie polecial do Smolenska tylko pozostal w Palcu Namiestnikowskim, aby przekazac bezprawnie klucze zamachowcom i dopilnowac krwawego przejecia wladzy.
@Wszyscy
21 Stycznia, 2018 - 06:09
Witam!
Jestem pełen podziwu dla analitycznych zdolności i wytrwałości kolegów blogerów, co wyrazili m.in. w swoich tekstach, jak też w komentarzach poniżej. To kawał roboty i zwycięstwo rozumu nad manipulacją.
To daje też obraz, jak żmudne są takie dociekania, ile wątków trzeba prześledzić i jak liczna grupa ludzi powinna być zaangażowana. Sprawę tylko zaciemnia fakt, że powstaje dużo szumu, mistyfikacji, fałszywych doniesień, kłamstw itd. Chyba nie mamy wątpliwości, że tak z 80% to manipulacje, zaciemnianie i mataczenia tych, co byli zamieszani i mają coś do ukrycia. Jednakże pozostałe 20% to niestety głosy ludzi, nawet dobrej woli, lecz nie mających żadnej wiedzy w temacie, albo zafiksowanych na swej jednej, często kontrowersyjnej hipotezie (zamiana ciał, zamiana samolotów, specjalny hangar na Okęciu, itp).
Ci, co stoją na czele śledztwa i naukowych badań, muszą umieć wyłowić z tego morza faktów najistotniejsze, przefiltrować przez aparat i instrumenty naukowo - inżynierskie, by w końcu dojść do bezsprzecznych wniosków.
I to się właśnie stało. Oczywiście, to jeszcze nie koniec.
Jednakże to, co odkryto, udowodniono i zostało powiedziane głośno, chociaż się tego domyślaliśmy, jest tak porażające, że każdy nieopaczny ruch grozi potężnymi konsekwencjami. Przykre, że nie można oświadczyć obywatelom z wyżyn przywódców narodu - to jest właśnie to, co odkryliśmy i nie ma już wątpliwości, lecz nic więcej nie możemy zrobić, bo możemy rozpętać ponownie ogólnoświatowe piekło. Nasi sojusznicy również się zgadzają, by zachować spokój i powagę.
Pozostało nam tylko czekać. Mamy 100% prawdę, lecz jej efekty muszą być jeszcze skrupulatnie przemyślane.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ jazgdyni
21 Stycznia, 2018 - 15:00
Potrzebny jest czas na zmianę optyki. Przedtem pracowaliśmy w innych warunkach politycznych i merytorycznych. Wyzbycie się swojej ciężko wypracowanej wizji może być bolesne - a jest niezbędne ! Może być tak, że pod wpływem ambicji, dawny nasz sojusznik w obalaniu kłamstwa - stanie się trollem na siłę broniącym swojej wizji, która dawniej była nawet prawdopodobna, ale w obliczu nowych faktów lub obalenia kłamstw - staje się tylko błędną hipotezą roboczą.
Gorzkie - słowami poety
21 Stycznia, 2018 - 13:06
SMOLEŃSK ZALANY WAPNEM PRZEZ TOTALNYCH GRACZY
Smoleńsk już nas nie boli – wspomnienie zarosło
zielskiem niepamięci pokrzywą niewiary
po emocjach zostały blade strony gazet
i bezduszne jak zawsze wśród zdarzeń zegary
młyny historii mielą godziny i lata
rozpacz oraz nadzieję - katów i ofiary
prawda już w niewielu serce rozkołysze
i gdy nie ma morderców to i nie ma kary
sumienie Europy chore jak sumienie świata
zastąpione kłamstwem czyli dyplomacją
w interesie publicznym ważniejsze milczenie
Prawda o Polsce dzisiaj niepotrzebną racją
z kneblem na ustach milczy czwarta władza
Prawda dziś niepotrzebna w politycznym sporze
w grze politycznej nie ma miejsca na uczciwość
naiwnością jest mówić dzisiaj o Honorze
interes jest na miejscu polskiego dramatu
gra obcych służb na polskiej szachownicy zdarzeń
nam zostały tablice i kościół w jarmułce
wpisany w cel zbawienia i naiwność marzeń
Smoleńsk zalany wapnem przez totalnych graczy
mówi o bezsilności polskiego Narodu
o naszym zniewoleniu i o bezkarności
zdrajców i morderców z Zachodu i Wschodu
Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/lwow47/smolensk-zalany-wapnem-przez-totalnych-graczy#comment-1556359
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.