Jeżeli oni są tacy beznadziejni, to dlaczego tak dają nam w kość ?
Ale jaja, czecia osoba w państwie, spotka się z pierwszą. Ogromny zaszczyt dla pierwszej.
Ale mówiąc poważnie, nie da się o tym mówić poważnie.
Na początek przypomnę Państwu słowa red. Jacka Żakowskiego, które on wypowiedział z pełną powagą:
"Jeżeli oni są tacy beznadziejni, to dlaczego tak dają nam w kość ?"
To jest red. Żakowskiego interpretacja konfliktu PISu z antypisem. Jak czytam coś takiego, to jakbym słyszał Obcych z planety X w gwiazdobiorze Y. Zupełny odlot, zupełny brak kontaktu z rzeczywistością. Nadaje się na kolejny akapit do moich rozważań na temat znajomości podstaw antropologii w demoliberalnej elycie.
Żeby podkreślić skalę tego odlotu i jego powszechność w tym środowisku, popatrzmy na prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. Facet zajmuje prestiżowe, odpowiedzialne stanowisko, ale nie ma żadnych kwalifikacji do jego pełnienia, bo nie ma zielonego pojęcia o zarządzaniu czymkolwiek. Przypomnijcie sobie Państwo co jakiś platfus zarzucał Beacie Szydło, a mianowicie, że zarządzała jakąś tam gminą, więc jak może zarządzać państwem.. A jaką gminą zarządzał Tusk, zanim został premierem rządu ? Pan Trzaskowski to jest, pod względem politycznym, klon Donalda. Zero kompetencji do pełnienia służby państwowej. To są faceci od budowy domu poczynając od dymu z komina. Tylko dym ich interesuje.
. Oczywiście, wszyscy, włącznie z platfusami, są świadomi faktu, że ani Tusk ani Trzaskowski nie dlatego zostali wybrani na swoje urzędy, żeby kompetentnie zajmować się robotą, oni zostali desygnowani do tego celu, żeby zablokować PISowi przejęcie władzy i uniemożliwić prowadzenie jakiejkolwiek sensownej, niezależnej polskiej polityki, oraz by umożliwić swoim mocodawcom eksploatowanie zasobów Polski. A to świadczy o nich jeszcze gorzej. I oni mają nadzieję, że jak PIS straci władzę, to oni znowu, znowu zaczną rządzić. Rządzić ? Tu znowu widać brak wyobraźni, bo gdyby mieli wyobraźnię, to nie byliby w miejscu, w którym są Jak na razie w Warszawie rządzi układ i mafia. Gdyby PIS jakimś cudem stracił władzę, to ci idioci długo by się władzą i zyciem nie nacieszyli. Tusk uciekł przed klęską do Brukseli, dokąd by uciekł Trzaskowski ?
Z jednej strony sprawa jest śmiertelnie poważna, a z drugiej nie da się o tych facetach poważnie mówić.
No bo jak można mówić poważnie o porównanich między Dudą a jego kontrkandydatami ? Jak można się nie ośmieszyć i poważnie wyobrażać sobie, że któryś z kontrkandydatów zdoła powiedzieć coś do ładu i składu bez kartki, a choćby nawet i z kartką. Kartka tu nic nie pomoże, bo taki kontrkandydat jest w stanie wydusić z siebie jedynie serie dźwięków, które co najwyżej można zakwalifikować jako zgłoski w języku polskim ale nic ponadto, bo pozbawione jakiejkowielk wartości semantycznej.
Co do kwestii powagi, to polecam tekst z powagą w tytule:
https://wpolityce.pl/polityka/482426-niebywale-grodzki-dziekuje-komisji-...
Mamy przecież już spore doświadczenia z prezydentami. Lechu potrafił być jednocześnie za i przeciw, Kwas potrafił międlić okrągłe farmazony pozbawione treści, a Komorra tylko stękać i dukać. Mówić potrafił Lech Kaczyński, a Duda jest z tej samej szkoły.
Pomijam tu kwestie konkretnych posunięć politycznych, bo istotny tu jest warunek wstępny - zawartość głowy i umiejętność przełożenia tej zawartości na język, bo bez spełnienia tego warunku nie da się merytorycznie działać politycznie..Jak pisze Daniel Everett, "Język jest narzędziem kultury." W przypadku wymienionych wyżej nygusów, to się nie sprawdza.
Tak więc nie da się o kontrkandydatach mówić poważnie. Na tym jednak nie koniec, tych kontrkandydatów ktoś przecież obstawia, jak wskazują sondaże. A to świadczy, że także ich wyborców nie da się traktować poważnie. Zwolennikom strony prawej też trzeba zakomunikować, że przez swoją ewidentną bierność, sami także tracą powagę, dając się wciągać do tych medialnych zapasów w kisielu.
Natomiast z pełną powagą należy potraktować działania środowisk politycznych, które dążą do utrzymania kolonialnego statusu Polski i statusu Polaków jako parobków, popełniając zdradę racji stanu i wspierają lub wręcz uczestniczą w sieciach mafijnych.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3090 odsłon
Komentarze
odpowiedź na tytułowe pytanie jest prosta
17 Stycznia, 2020 - 13:25
jak budowa cepa! Bo im na to pozwalamy. Od 5 lat pozwalamy w imię ( no czego?). Bo od 5 lat biernie, ale wiernie POZWALAMY. Otumanieni poprawnoscia podobno i chronieniem dobrych "stosunków". A oni walą jak w bęben, na odlew, po bolszewicku. I nic im za to od 30 lat.
yenom
Nie przeczytał Pan notki ? Bo
17 Stycznia, 2020 - 14:09
Nie przeczytał Pan notki ? Bo odwrócił Pan sens tytułu.
nie zrozumiał Pan mojego wpisu?
17 Stycznia, 2020 - 14:55
Tak jest zakręcone, że trzeba inaczej czytać? Taka głębia?
yenom
W notce nie ja stawiam
17 Stycznia, 2020 - 15:34
W notce, nie ja stawiam tytułowe pytanie, stawia je red. Żakowski, a wiadomo, kto zacz.
dziękuję za wyjaśnienie. Teraz już wiem, że
18 Stycznia, 2020 - 12:26
mogłem nie zrozumieć paraleli tego intelektu redaktorskiego.
Pozdrowienia
yenom
"No bo jak można mówić
20 Stycznia, 2020 - 20:38
"No bo jak można mówić poważnie o porównanich między Dudą a jego kontrkandydatami ? Jak można się nie ośmieszyć i poważnie wyobrażać sobie, że któryś z kontrkandydatów zdoła powiedzieć coś do ładu i składu bez kartki, a choćby nawet i z kartką. Kartka tu nic nie pomoże, bo taki kontrkandydat jest w stanie wydusić z siebie jedynie serie dźwięków, które co najwyżej można zakwalifikować jako zgłoski w języku polskim ale nic ponadto, bo pozbawione jakiejkowielk wartości semantycznej."
Posłuchaj Bosaka i porównaj z Dudą, który jakoś skończył prawo. Nie słyszałeś jakie brednie wygaduje Duda, co z tego, że mówi bez kartki (Bosak też). Posłuchaj jaką wiedzę ma Duda, należy też przypomnieć jego historyczne brednie i oskarżenia przeciwko Polakom. Na poniższym nagraniu też pokazał swoją wiedzę.
Na tym nagraniu jest nie tylko Kopaczka i Kidawa, ich towarzystwo zaszczycił także Duda.
https://niepoprawni.pl/video/poziom-wiedzy-politykow
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
"Ekspert" Bosak od teleporterów kwantowych...
20 Stycznia, 2020 - 22:58
Bosak w roli eksperta: Można było przekopać Mierzeję pod lasem. Piekara kontruje: Można też było zbudować teleporter kwantowy
(...) Dzięki „Wyborczej”, jej czytelnicy mogą dowiedzieć się, że „PiS zmienił Mierzeję Wiślaną w karczowisko” i odchodzi do przeszłości.
Jeden z internautów sarkastycznie zauważył, że można było dokonać przekopu bez wycinania drzew.
Treści płynącej z tego wpisu chyba nie do końca zrozumiał Krzysztof Bosak, wiceszef Ruchu Narodowego, który - również na Twitterze - oświadczył, że „kanał można było przekopać pod lasem”.
Można było przekopać kanał pod lasem. Dzięki systemowi śluz statki zjeżdżałoby kilkanaście metrów poniżej poziomu morza i przepływały specjalnym zalanym wodą tunelem. Niestety rząd nie jest otwarty na innowacyjne i proeokologiczne projekty. A szkoda - cały świat by o tym mówił
— oświadczył Bosak.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Z okazji wyborów prezydenckich "kąfederaci" będą śpiewać
20 Stycznia, 2020 - 23:02
bosak-nowę.
Najlepiej zasypać
21 Stycznia, 2020 - 00:59
Kanał Panamski i Sueski. Czy Ty naprawdę nie zrozumiałeś ironii Bosaka?
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Brednia Bossaka jako "ironia"? Zabawne...
21 Stycznia, 2020 - 13:56
Jaka ironia?
A może jednak dzięki systemowi śluz w Kanale Panamskim oraz Kanale Sueskim statki zjeżdżają kilkanaście metrów poniżej poziomu morza i przepływaja specjalnym zalanym wodą tunelem?
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Zetjocie, amiast słuchać jakiegoś tam totalniaka,
20 Stycznia, 2020 - 22:25
... posłuchaj patrioty zusa. Szczery, poczciwy Polonus z Polonusa, sam miód. Przecież nam nie jest potrzebny żaden prezydent, który ma jakieś tam ledwo skończone studia, w dodatku prawnicze. Naszemu krajowi jest potrzebny taki prezydent, który wreszcie nakopie PIS-kom aż rozpiszą wybory, bo może słuch o nich zaginie i wreszcie będziemy znowu się modlić :"Ojczyznę wolną racz nam zwrócić Panie". Po jakiego diabła nam prezydent, który ma żonę ... chm, chm, nam potrzebny taki co sam jest ... chm, chm. Czy to jest takie skomplikowane, aby samemu na to nie wpaść, tylko muszą Cię uczyć patrioci aż zza oceanu?
Apoloniusz
Masz rację,
21 Stycznia, 2020 - 01:03
Polsce jest potrzebny taki jak Duda, który wetuje nawet ustawę o degradacji UB-ków i oskarża Polaków o mordowanie Żydów w Kielcach w 1946 roku i w 1968.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
I mam rację i nie mam, wiem że Cię nie przekonam.
21 Stycznia, 2020 - 09:21
Nie jestem zwolennikiem PAD-a nie jestem jego stronnikiem całym swoim sercem i całą swoją duszą. Pan A. Duda jest ostatnim człowiekiem, którego widziałbym na stanowisku prezydenta Rzeczypospolitej, ale mimo, iż szansa jest znikoma, on nie spowoduje, że padnie rząd PIS-ków, a co za tym idzie nie powróci do Polski rząd złodziei i wykolejeńców. Do Polski, nie do Stanów, więc takie niuanse możesz mieć w d...e i się Tobie nie dziwię, miej sobie w d...ie, ale ja tutaj żyję, tu są moi najbliżsi i nie jest mi obojętne czy moje wnuki będą demoralizowane, czy do Polski wjadą hordy muzułmanów, czy rządy złodziei będą mnie na potęgę okradać . Tobie wsio rawno, więc możesz wydziwiać. Błędem było ustawienie PADa pięć lat temu, ale to nie jest tragedią. Tragedią będzie, objęcie stanowiska prezydenta (po opanowaniu senatu) przez totalna opozycję. Skoro tego nie pojmujesz, to ...brak mi słów, gdy sobie pomyślę, że reprezentujesz na Niepoprawnych Polonię Amerykańską. Nieporozumienie, mówiąc oględnie, ale, abyś nie szlochał jak masz w zwyczaju i nie lamentował pod niebiosa to; "masz rację!" Nawet Ci plusika wystawię za twój patriotyzm.
Apoloniusz