Genderowe idiotyzmy, kretyńska konwencja
Oficjalna dyskusja n/t konwencji przemocowej, ma, pod wpływem krytyki, jak każdy idiotyzm, nawet elementy komiczne.
"No, właściwie to jest ona zbędna, bo polskie prawo i normy społeczne są przestrzegane, ale co by o nas pomyśleli w Europie, gdybyśmy jej nie przyjęli."
To ci dopiero argumentacja. Kretynizm idzie o lepsze z dziadostwem.
Przypomina mi się film, w którym są podobne,politpoprawne wątki. Młoda, ambitna pani oficer armii amerykańskiej bierze udział w wymagającym szkoleniu sił specjalnych i jest jedyną kobietą w zespole, niezbyt mile widzianą i lekko szykanowaną przez dowódców i kolegów, bo udział kobiety stanowi dodatkowe utrudnienie strukturalne. Biedactwo - tak reżyser manipuluje uczuciami widza. Perfidia tej manipulacji polega na tym, że prywatne, osobiste zachcianki i chciejstwo bohaterki mają mieć większą wagę niż względy merytoryczne i interes wspólnoty, czy tej węższej, zespołowej, czy tej szerszej, państwowej.
Otóż zespół żołnierzy to jest zespół facetów i decydują tu głównie uwarunkowania czysto biologiczne. Facet jest wyższy, cięższy, szybszy, agresywniejszy, bo tak ukształtowała relacje między płciam ewolucja. Facet jest fizyczną maszyną do obrony rodziny i do rywalizacji o kobiety i nie ma tu żadnego ale. Więc i wojsko ma to brać pod uwagę. Zespół facetów musi pozbyć się wewnętrznej rywalizacji, musi być zgrany fizycznie i mentalnie i nie ma w nim miejsca na kobiety z uwagi na bezpieczeństwo całego zespołu i skutecznośći misji, a więc interesu nadrzędnego. To kwestia życia i śmierci i nie ma tu miejsca na żarty i idiotyzmy politpoprawności.
Jest tylko jeden czynnik, który jest w stanie oprzeć się politpoprawnośći - chciwość i pieniądze. Jakoś nikt nie próbuje tworzyć damsko-męskich zespołów sportowych, w których kobiety konkurowałyby z mężczyznami, bo wyniki sportowe są wymierne i taki układ by ośmieszył politpoprawność. Nikt nie interesuje się babskimi rekordami, bo w babskich konkursach skoku wzwyż wyniki oscylują w granicach 2 metrów, podczas gdy w męskich - powyżej 2,35. Ale w sporcie zawarto kompromis między biznesem a politpoprawnością i babskie konkurencje zostały na doczepkę dołączone do występów męskich zespołów, bo samych bab nikt by nie oglądał.
Widać tu jak na dłoni pop... logikę. W kwestii życia i śmierci można obniżać standardy, bo to jest sfera publiczna, w której cwaniacy szukają żeru na koszt podatnika. Tam, gdzie rządzą prywatne pieniądze tam standardy i rozsądna segregacja zostają zachowane. W prywatnych oddziałach najemników kobiet nie ma.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 52631 odsłon
Komentarze
@zetjot
6 Lutego, 2015 - 13:19
A ja wczoraj słuchałem sobię panią Kazimierę. I widziałem, jak ona tragicznie cierpi, że nie ma kutasa. Ale oczywiście, na Boga, nigdy by się do tego nie przyznała.
Więc moja teoria jest taka - wszystkie te idiotyczne nowinki tworzą zniewieścieli, co jest często zrównane z określeniem spedaleni, faceci oraz te baby o męskich cechach, choć niekoniecznie z wąsami, no i tym... wiecie.
Kobieca kobieta i męski facet (prawdziwy męski nie to kretyńskie macho) pozostaną przy naszych dobrych konserwatywnych i tak się właśnie składa, chrześcijańskich standardach
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
nie byłbym taki pewien tych standardów
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Katgal został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
6 Lutego, 2015 - 13:48
wszk Jzs brdz czst pwdł sę z hrmfrdyzmm,
drzkł m Jzs: &qt;Wjdzc, jśl mc zwyczj czynć dw jdnścą strnę wwnętrzną czynć tk, jk strnę zwnętrzną, strnę zwnętrzną tk, jk wwnętrzną, strnę górną jk strnę dlną, jśl mc zwyczj czynć t, c męsk żńsk jdnścą, by t, c jst męsk n był męskm, t, c jst żńsk n był żńskm(...)''
w.Tmsz
Sm Jzs łączył w sb wl cch żńskch męskch. t jst d chrzścjństw.
T knsrwtywn stndrdy których pszsz są blższ mzłmnm, czy żydm nż wyznwcm Jzs
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
Odbiło Ci, czy Ty tak zawsze?
6 Lutego, 2015 - 14:09
Odbiło Ci, czy Ty tak zawsze?
Stasiek
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Katgal nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
merytorycznie6 Lutego, 2015 - 14:51
zaprzecz merytorycznie moim twierdzeniom
podaj cytaty, przykłady z pisma świętego itd
chyba że wierzysz ślepo, wtedy nie ma rozmowy
(i proszę was, na przyszłość, jeśli jesteście mi nie przychylni nie stosujcie wobec mnie zwrotów grzecznościowych typu , Ci, Tobie, Ty, bo oszukijecie tylko sobie podobnych i to z waszej strony wielka hipokryzja- obrażać i chcieć uchodzić za wychowanego jednocześnie)
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
A skąd Pan wziął ten cytat ?
6 Lutego, 2015 - 14:56
A skąd Pan wziął ten cytat ? Tomasz ? Jaki Tomasz ? Konkretnie, poproszę .
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Katgal nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
jeden z ponad 50 apokryfów6 Lutego, 2015 - 15:13
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ewangelia_Tomasza
http://www.mr_all.republika.pl/ewToma.htm
https://www.youtube.com/watch?v=ESsLvMyjGmw#t=1000
(fragment odnośnie apokryfów, ale polecam odsłuchac całą audycję- ludziom o otwartych umysłach- bo fanatycy się zacietrzewią)
polecam również teksty z Nag Hammadi
ah posłuchajmy:
https://www.youtube.com/watch?v=hG7gVNYAwJA
Pan tak na poważnie z tym tekstem?
6 Lutego, 2015 - 16:19
"Dzieło znane było starożytnym Ojcom Kościoła, zaginęło i odkryte zostało ponownie w XX wieku." i dalej "Datowanie, pochodzenie, jak i struktura apokryfu nie zostały jeszcze całkowicie wyjaśnione".
A najlepsze jest to:
"Ewangelia Tomasza pojawia się również w książce Dana Browna Kod Leonarda da Vinci ..." (wiki)
Przecież to wyjaśnia wszystko.
Tylko nie wikipedia ani
6 Lutego, 2015 - 20:48
Tylko nie wikipedia ani youtube. To nie są źródła poważnych informacji.
Katgal - Ty znów kulą w płot
6 Lutego, 2015 - 21:38
Katgal - Ty znów kulą w płot - ten cytat z "ewangelii Tomasza " to taki "Volapük".
Komu ty chcesz mieszać w głowie.
To się bardzo ladnie "wpisuje" w genderowe nowinki. Ale Ty - po prostu mylisz portale.
Powinieneś reklamować się np. na onecie.
Zastanów się - czego tutaj szukasz. Po co publikujesz kłamstwa i tę nowomowę.
Masz misję? Zadanie?
Może lepiej rób swetry na drutach - dla wnuków.
To zdecydowanie lepsze niż to, co dotychczas robisz.
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
konwencja
6 Lutego, 2015 - 13:47
konwencja
na terror wobec rodzin
najpewniej już minęła karencja
dlatego przeszła w "sejmie"
przeciw przemocy konwencja!
PS Genderowa pała już wstała!...
jan patmo
Oj z tym sportem nie do końca
6 Lutego, 2015 - 14:49
Oj z tym sportem nie do końca masz rację... Gdzieś czytałem, że zorganizowano konkurs skoków narciarskich (oczywiście nie było to Puchar Świata) w którym dopuszczono do rywalizacji kobiet i mężczyzn. Ale, żeby rywalizacja była fair, mężczyźni musieli skakać z kilku belek niżej niż kobiety, wtedy wyniki były zbliżone ;-)
Tak więc... pierwszy krok na drodze do równouprawnienia w sporcie został zrobiony! Konkurs był podobno bardzo udany, miał jedynie jeden feler - totalnie nikogo nie zainteresował.
pozdr...
/benjamin
Niezły patent - można
6 Lutego, 2015 - 20:51
Niezły patent - można wykorzystać przy skoku wzwyż, poprzeczka będzie na tym samym poziomie, ale miejsca wybicia będą na różnych poziomach.
@zetjot
6 Lutego, 2015 - 21:18
skok od dołu wzwyż - na genderowej olimpiadzie będzie większe zainteresowanie
skok ekstremalny
7 Lutego, 2015 - 04:46
Dla tych z po oraz tych co na nich glosuja. Konkurencja skoku w dol nie z Everest ale, z
Rysow(bedzie nieco taniej).
casey
jeżeli już mamy to chore równouprawnienie
6 Lutego, 2015 - 16:48
to w sporcie może dojdzie do zapasów damsko-męskich albo do boksu? - mogłoby byc ciekawie.
hobo
@hobo
6 Lutego, 2015 - 21:21
Taki boks jest do wyobrażenia i ile radości jak np: Grodzka znokautuje Bęgowskiego
tez o tym
6 Lutego, 2015 - 23:16
pomyślałem. Ale na poważnie; nie dam głowy czy tak w końcu nie będzie, wymyślą tylko jakieś tabele z punktami korygującymi.
hobo
@hobo
7 Lutego, 2015 - 10:01
Wyobrażam sobie taką walke Grodzka kontra Bęgowski, nawet możliwość znokautowania Bęgowskiego przez Grodzką bo to kawał baby. Ale co by się stało jakby podczas walki Bęgowski zadał Grodzkiej nieprzepisowy cios poniżej pasa.To byłyby jaja, w właściwie to " po jajach" Grodzkiej :-))))))))))
Równouprawnienie nie jest
7 Lutego, 2015 - 11:16
Równouprawnienie nie jest chore. Chore jest gender - jako wybieranie płci spoleczno-kluturowej. Najgorzej jest z młodzieżą, ktora ze zdumieniem się dowiaduje, że kobiety po wojnie zasuwaly na traktorach i że wiekszość pracowała - w każdym razie moja matka i wszystkie ciotki. Nie wierzą, że w przedszkolach nikt nie wyrywa dziewcżynkom samochodzików, a chłopcom lalek Barbie. Młodzi są przekonani, że gender a równouprawnienie to samo. Nie uwżają więc za niestosowone i zaburzające tożsamość plciową przebieranie czterolatków za dziewczynki i odwrotnie.
Omilka
7 Lutego, 2015 - 20:25
"Równouprawnienie nie jest chore."
Z całym szacunkiem do Ciebie i innych kobiet.
Czy oby napewno nie jest chore?
Pomijając już fakt, że gender mogło wyrosnąć
tylko na podglebiu "równouprawnienia", zapytam:
Jak się ma równouprawnienie w stosunku do macierzyństwa i ojcostwa?
Majstry wiedziały, że równouprawnienie
nie wytrzyma tej argumentacji,
więc wymyśliły in vitro.
Czy nie uważasz, że rozsądniej z naszej strony
byłoby przestać promować równouprawnienie,
a bardziej koncentrować się na równoobowiązkowości?
Zauważ, że gdybyśmy zabrali nam wszystkim
damsko - męskie prawa, a zostawili,
zarówno mężczyznom, jak i kobietom
tylko zakres ich obowiązków,
obowiązki mężczyzny stałyby się prawami kobiety,
a obowiązki kobiety stałyby się prawami mężczyzny.
Reszta to rozliczanie z obowiązków.
I proste i wykonalne.
A tak, to mam dylemat:
Jeśli ustąpię kobiecie miejsca w autobusie,
czy przypadkiem nie dostanę od niej po pysku.
Bo może ja szowinista jestem?
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
Równouprawnienie
7 Lutego, 2015 - 20:58
Równouprawnienie funkcjonowało równocześnie z obchodzonym Dniem Kobiet i wykazem prac wzbronionych kobietpm w prawie pracy. Jakoś to dawało sie pogodzić, natomiast gender pod pozorem równouprawnienia wprowadza seksualizację dzieci juz od czwartego roku życia. Pod płaszczykiem równouprawnienia wprowadza miłośc do małżeństw jednopłciowych itd. Wystarczy poczytać wytyczne WHO w tym zakresie lub zapoznać się z genderowymi programami dla przedszkoli.
Omilka
7 Lutego, 2015 - 22:02
Uważam, że dyskusje na temat równouprawnienia winno się rozpoczynać od pochylenia się nad wartościami macierzyństwa i ojcostwa.
Natura w bardzo czytelny, "namacalny" sposób pozwala nam te wartości rozróżnić. I to jest podstawowy dowód na to, że równouprawnienie jest niemożliwe.
Poza tym psychika kobiety jest inna od psychiki mężczyzny. Jest zdecydowanie ukierunkowana na macierzyństwo. Jej wrażliwość (nieosiągalna przez mężczyznę), uzdalnia ją i tylko ją do prawidłowej troski o zrodzone dziecko. Szczególnie w pierwszych latach macierzyństwa.
Ojcostwo natomiast rządzi się innymi prawami. Podstawowym bowiązkiem ojca jest chronić, tak kobietę, jak i narodzone później dziecko, przed zagrożeniami z zewnątrz. Jest to więc postawa wojownika, której obca winna być wrażliwość kobiety, jeżeli skutecznie chce obronić swoich najbliższych.
Mężczyzna ma wybudować dom. Kobieta zaś ma do tego zimnego domu wnieść ciepło. Mężczyzna troszczy się o dobra materialne, kobieta zaś dogląda ogniska domowego.
Pan Bóg stworzył kobietę i mężczyznę różnymi od siebie. A jeśli tak, to napewno nie zależy Mu na równouprawnieniu. Wręcz przeciwnie. Jeśli obdarza kobietę i mężczyznę różnymi cechami i talentami, to po to, by się wzajemnie wspierali i byli sobie wzajemnie niezbędni. I by, przez tą wzajemną niezbędność, obydwoje stapiali się w jedno.
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
@dratwa3
7 Lutego, 2015 - 22:13
W pełni zgadzam sie z tym komentarzem, tak ma to wyglądać
ps.
"obydwoje stapiali się w jedno" - oczywiście do ostatnich witalnych sił :-))))))))
Jozio
7 Lutego, 2015 - 22:22
Jeśli tych witalnych sił zbraknie, pozostają jeszcze rączki:)
Oczywiście potrzebne do wspólnego spaceru przez park.
Dziękuję za wsparcie:)
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
@dratwa3
7 Lutego, 2015 - 22:26
to już tak po 8 krzyzyku , nie wcześniej :-)))))))))))))
Jozio
7 Lutego, 2015 - 22:39
Że niepoprawny to wiedziałem.
Ale, że niepoprawny optymista? :)))
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
Ten też "Niepoprawny" był
7 Lutego, 2015 - 22:57
Fakt.pl donosi o niezwykłym przypadku mężczyzny, który dopiero w wieku 94 lat doczekał się pierwszego potomka. Hindus Ramjit Raghav przez całe swoje życie był zagorzałym kawalerem i zawsze powtarzał, że nie chce zakładać rodziny. Swój pogląd zmienił jednak dla uroczej, 51-letniej sąsiadki, z którą nie tylko stanął na ślubnym kobiercu, ale i spłodził syna.
- To wspaniałe być najstarszym ojcem świata – cieszy się Raghav i zaraz dodaje: - Jestem wyznawcą boga Sziwy. Dziecko jest darem od niego.
Mężczyzna zapewnia, że swoją świetną kondycję zdrowotną zawdzięcza specjalnej diecie. Dziennie wypija trzy litry mleka, a do tego je pół kilograma migdałów oraz pół kilogramaklarowanego masła ghee, wykorzystywanego przez staroindyjską medycynę.
Hindus jest tak zapatrzony w swojego synka Vikramjeeta, że myśli już o rodzeństwie dla niego. Marzy, aby jego kolejne Dziecko przyszło na świat już w przyszłym roku.
No tak,
7 Lutego, 2015 - 23:03
...ale to jest człowiek starej daty.
Przy okazji zapytam:
Nie wiesz, gdzie można kupić
klarowane masło ghee?
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
@dratwa3
7 Lutego, 2015 - 23:08
Można samemu zrobić
http://www.smakizycia.pl/kuchnia/przepisy/klarowane-maslo/
Jozio
7 Lutego, 2015 - 23:14
Zawsze można na Ciebie liczyć:)))
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
Ja się zgadzam z tymi
7 Lutego, 2015 - 22:22
Ja się zgadzam z tymi wszystkimi argumentami: inna jest budowa mózgu kobiety i mężczyzny, inne są zadania ojca i matki.
Ale gdyby nie brak miejsc pracy, to niewiele kobiet chciałoby się poświęcić wyłacznie rodzinie, nawet gdyby zarobki ich męzów były wystarczająco duże. Nie wierzę, żeby się to mogło odwrócić w najbliżych czasach.
Dochodzi jeszcze inny czynnik - nietrwałośc małżeństw; jak sobie poradzi kobieta, która zostanie bez mężczyzny, a nie będzie miała równych praw pracowniczych?
Omilka
7 Lutego, 2015 - 22:35
Często w trakcie takich rozważań słyszę:
"Przecież czasy się zmieniły".
Niby tak, ale Pan Bóg się nie zmienił.
Naleciałości dziesiątek lat
nie da się naprawić w kilka miesięcy.
Gdyby jednak pojawiła się wola powrotu
do takiego modelu rodziny,
jest to osiągalne.
Pierwszym zaś krokiem do normalności
powinna być korekta świadomości.
Zauważyłem, że najbardziej tęsknią
za naturalnym modelem rodziny te kobiety,
które ciężko pracują na kawałek chleba.
Pozdrawiam.
dratwa3
Wolność słowa bez odpowiedzialności za słowo staje się słowną chuliganką.
PO-idioci
6 Lutego, 2015 - 18:41
Dla "europejskości" czyli żeby pokazać swoje euro-pejsy PO-szuści juz rozkradli i przehandlowali Polakę...co ich obchodzi jakas "konwencja". Angela kazała - to "ruki po szwam" i wykonać...To nigdy nie była partia polityczna - tylko sitwa, szemrane towarzystwo kolesi bez zasad, sumienia, poglądów za to z pustymi kieszeniami, które napełniaja ósmy rok...by żyło się lepiej.
Yagon 12
Z tym wojskiem masz racje
7 Lutego, 2015 - 04:39
kobiety na pierwszej lini. Niedopomyslenia, no chyba ze jest zboczona psychicznie. Normalna kobieta szybko wrocila by z wojny do szpitala psychiatrycznego.
Mam kolega ktory, w wieku 17 lat byl w wietnamie. Trzeba bardzo uwazac co sie do niego mowi. Jak mnie odwiedza to chowam swoje karabiny w sypialni. Przez nie uwage mozna doprowadzic go do dlugiego placzu. Jedyne co go trzyma przy zyciu do duzo godzin ekstra w pracy.
casey
Cos z ladnych paru lat do tylu.
7 Lutego, 2015 - 05:27
Bede musial troche poszukac w necie. Chodzi mi o to czy przeszlo prawo mowiace o partnerach homo zyjacych na bazach wojskowych USA. To jest ciekawe. Np: juz nie jeden partner ale, ilus tam. moze mieszanki jakies. moze adoptuja dzieci.
I tu nadchodzi rozwod. Wyobrazcie sobie jak trudny jest rozwod kobiety z mezczyzna. I co dalej ?
Adwokaci beda mieli ciezki orzech do zgryzienia. Oczywiscie wojsko tez. Do czego doprowadza lewactwo ?!!
Ps.
Wybaczcie moja pisownie. Jestem bardzo dlugo poza krajem.
B
casey
Re: Do czego doprowadza lewactwo
8 Lutego, 2015 - 02:26
Lewactwo zawsze i wyłącznie prowadzi do unicestwienia!
A ile forsy na świecie idzie w gender, zamiast np.karmić głodne dzieci...
Lewactwo myli wolność ze swawolą i ja się np. takiemu Komorowskiemu nie dziwię, że pieje z zachwytu nad "wolnością". To ona sprawiła, że dziś taki głąb sprawuje najwyższy urząd w Rzeczpospolitej.
Pozdrawiam.
PS. Francotirador - zapraszam do pomocy w rozpropagowaniu zagranicą akcji http://ratujlasy.niepoprawni.pl/index.php
Co do "Jestem bardzo dlugo poza krajem." to ja też, 41 lat. I też miałam kiedyś problemy z jęz.polskim. Na Niepoprawnych dojdzie Pan do formy.:):)
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński