LGBT+ i kilka refleksji
LGBT, czyli ruch lesbijek, gejów, biseksualistów, transseksualistów oraz wielu innych wymyślonych płci w ilości niemal pięćdziesięciu. To jest ruch anaturalny. Są to dewiacje, które należy leczyć a jeżeli już to jest niemożliwe to oni winni spełniać swoje fantazje erotyczne w alkowach domowych pieleszy.
Bóg stworzył kobietę i mężczyznę, aby ich łączyła miłość i dawała dzieci, które są gwarancją trwania ludzkości. Tak więc wszelakie te ruchy LGBT są zaprzeczaniem odwiecznych praw natury.
Nie możemy pozwolić, aby 2% dewiantów wpływała na nasze życie i codzienne funkcjonowanie.
Obecnie mamy sytuację kuriozalną. Ruchy te zaczynają coraz bardziej wpływać na nasze dzieci i młodzież. Dzieje się to pod płaszczykiem tzw. edukacji seksualnej.
Mamy na "świecznikach" dwóch pedałów, czyli Biedronia i wiceprezydenta Warszawy. I chyba już to wystarczy w naszym katolickim kraju. Kiedyś było jakieś dziwadło pod nazwą Anna Grodzka i dobrze, że już jej nie ma.
Oglądając nieraz tzw. Marsze Równości, to nie ukrywam, że te dziwadła wzbudzają u mnie ruch wymiotny. Ich umiłowanie do rzeczy niezgodnych z naturą jest zatrważające. I zatrważające jest to, że nasze dzieci muszą to oglądać, bo przecież mają dostęp do internetu i mogą przez niego oglądać zupełnie wszystko.
Powiem szczerze, że nie rozumiem skąd ta fascynacja ruchem LGBT +. Chyba, że chodzi o rozbicie odwiecznych praw, czyli rodzinę i tak chyba jest. Lewackie ruchy na siłę chcą właśnie rozbić rodzinę i doprowadzić do seksualnego i moralnego spustoszenia. Szczególnie w Polsce, która jest homogeniczna i jest największym krajem katolickim w Europie. Stąd ten sponsorowany przez tajemnicze gremia atak na Polskę, bo chyba nikt nie ma złudzeń, że takie marsze muszą mieć jakieś finanse na ich przeprowadzenie.
Przykre jest to, że te środowiska domagają się legalizacji małżeństw homoseksualnych a nawet prawa do adopcji dzieci. Niedoczekanie! Dzieci nie mogą być wychowywane prze dwie lesbijki czy dwóch pedałów. To spaczy ich życie do końca. Nie mówię też o tym, że wśród takich par jest wielu dewiantów czyli koszmarnych pedofili, ale to chyba jest jasne. Jeżeli ktoś sam jest dewiantem to może sprawić, aby ich dziecko też było wychowane na dewianta. I tu nie ma co dyskutować. Nigdy nie zgodzę się na możliwość adopcji dzieci przez pary homoseksualne i mam nadzieję, że większość Polaków myśli tak samo.
Inną lewacką ideą, która jest anaturalna jest aborcja i eutanazja. Życie daje Bóg i nikt nie ma prawa go odbierać lub niszczyć dobrowolnie. To też nie podlega dyskusji. Musimy zrobić wszystko, aby zakazać aborcji, choć to będzie trudne, bo w ościennych krajach będzie można ją przeprowadzić. Nie zmienia to jednak istoty rzeczy: w Polsce nie może być aborcji ani eutanazji, niezależnie od innych uwarunkowań i czynników. Zakaz i już!
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/
Post jest chroniony prawem autorskim. Może być kopiowany w całości lub w części jedynie z podaniem źródła na bloggerze: https://krzysztofjaw.blogspot.com/ i e-mailową informacją o tym fakcie. Dotyczy to również gazet i czasopism oraz wypowiedzi medialnych.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3924 odsłony
Komentarze
Poparcie tłumów dla systemów totalitarnych
26 Czerwca, 2019 - 09:38
Serwus Krzysztof. Dzięki za ten b. cenny wpis i za te b. potrzebne refleksje o demonicznej ideologii gender i jej żołnierzach, czyli LGBT i cała pstrokata reszta. Uderza masowy udział ludzi młodych w paradach gejowskich! Powstaje pytanie dlaczego z nimi idą i co ich do tego popycha, by maszerować z tymi środowiskami, tak obcymi polskiej kulturze. Odpowiedź jest ukryta w ludzkiej podświadomości, zawsze żądnej władzy, nowinek, jazgotu, kolorów i wszelkiego rodzaju użycia. Na tym bazuje też każdy nowy ruch totalitarny, czyli po prostu głośna i nośna propaganda nowych trendów święci tu triumfy Tak było u nazistów, tak było u komunistów, tak jest i u genderystów. Zawsze budują nowy, lepszy świat dla wszystkich ale tylko tak na niby....
Sławomir Tomasz Roch
Sławomir Tomasz Roch
26 Czerwca, 2019 - 09:55
Gender jest najbardziej antyludzką ideologią. Niszczy wszystko, co jest zgodne z naturą. To naprawdę ruch totalitarny i godny jak najbardziej potępienia i pogardy. Ale - przepraszam, że to piszę - niestety "ryba psuje się od głowy" a tą głową KK jest papież Franciszek, najbardziej lewacki ze wszystkich papieży. Katolicy są rozdarci i nie wiedzą jak mają postępować. Nie słyszałem jeszcze slów papieża Franciszka krytykującego ideologię gender, i innych wynaturzeń. Szkoda.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
Czy Kristina mogła żyć?
26 Czerwca, 2019 - 10:55
Rodzina jest taką wspólnotą - musi być zniszczona.
Tożsamość narodowa jest podobną wspólnotą - musi być zniszczona.
Kody kulturowe, obyczaje, znaki i symbole wspólnot społecznych - muszą być zniszczone.
michael
michael
26 Czerwca, 2019 - 11:53
Dziękuję za tak obszerny komentarz. Zresztą wszystkie twoje komentarze są bezcenne. Atak na Kościół jest jednoczęsnie atakiem na nasz naród i nasze wspólne więzi społeczne. Nie przypadkowym była promocja filmu idiotow, braci Sekeilskich. Mają nakręcić drugą część, która ma być wyemitowana na jesieni, tuż przed wyborami. Dołączył do tego Vega, którego do niedawna ceniłem. Sądzę, że kampania wyborcza będzie strasznie brutalna po stronie PO.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
Kto finansuje lewackich degeneratów z lobby homoseksualnego?
26 Czerwca, 2019 - 12:35
Kto finansuje polskie lobby homoseksualne? LGBT za pieniądze z zagranicy
Kto stoi za bluźnierczymi, demoralizującymi paradami, odbywającymi się ostatnio od Częstochowy i Rzeszowa po Gdańsk? Myliłby się ten, kto sądzi, iż polskie organizacje zajmujące się prawami homoseksualistów to obywatelskie, oddolne i spontaniczne inicjatywy. Do podmiotów tych wartkim strumieniem płyną setki tysięcy złotych od zagranicznych fundacji, instytucji i rządów.
Seksualizacja dzieci i młodzieży (choćby Deklaracja LGBT+ czy akcja Tęczowy Piątek), lobbowanie za zmianami w prawie wymierzonymi w instytucję małżeństwa, profanowanie sakramentów i symboli religijnych, agresywne happeningi – w ostatnich miesiącach o działalności rozmaitych organizacji LGBT jest głośno.
* * * *
Największe dotacje lewaccy degeneraci i zboczeńcy otrzymują od organizacji finansowanych przez lewackiego oszusta finansowego Sorosa, takich jak Fundacja Batorego, komisji Eeuropejskiej, Unii Europejskiej i Rady Europy. A także od wielu ambasad.
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Andy
26 Czerwca, 2019 - 13:15
Jednak na pierwszym miejscu postawiłbym G. Sorosa. To lewacki idiota, ale ma dużą kasę zarobioną w większiści nielegalnie (choćby atak na funta w 192 roku). Jego chore syjonistyczne wizje są nawet nietolerowane w Izraelu, gdzie ma zakaz przyjazdu.
Ten pacan ubzdurał sobie, że zniszczy państwa narodowe, stworzy bekształtną masę ludzi, którymi będą zarządzać rasowi Żydzi i chce na siłę doprowadzić do starcia islamu z chrześcijaństwem, bo wtedy "tam gdzie dwóch się bije to trzeci korzysta".
Mam nadzieję, że pozostało już mu dni niewiele, chociaż nie powinienem tak pisać jako katolik, ale musiłaem. To obrzydliwy facet godny jedynie pogardy. To na dzisiaj wrzód na ludzkim organizmie. I zdania na jego temat bie zmienię nigdy.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Verita nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Niewinnych refleksji...kilka26 Czerwca, 2019 - 16:40
Znowu takie malutkie zło, które nie przeszkadza Panu głosować na ten diabelski rząd.
Przecież przyzwolenie na te wszystkie bezeceństwa...to zgorszenie wołające o pomstę do nieba. Takim lepiej zawiesić kamień młyński u szyi...itd.
Panie Krzysztofie, czy nie widzi pan sprzeczności w Pana poglądach, wypowiedziach i działaniach?
Przecież to rozdwojenie jaźni, jak u Wałęsy. Jest Pan za...a nawet przeciw.
Czy takim tekstem próbuje Pan uspokoić własne sumienie i samemu siebie oszukać ?.
Daremny wysiłek, zapewniam...
Verita
Kretynka Verita: "głosować na ten diabelski rząd"...
26 Czerwca, 2019 - 16:59
Oczywiście, dla nienawidzących Polaków i polskiego patriotyzmu bolszewickich politruków ze ścierwoneonówki jest to "diabelski rząd".
Bo służy Polsce i Polakom!
Widocznie dla bolszewickiej swołoczy pod wezwaniem bolszewicko-rosyjskich propagandzistów z filorosyjskiej ścierwoneonówki znacznie lepszy byłby rząd złożony z postbolszewickiej i mafinej PO z przybudówką w rodzaju lewackich degeneratów od Biedronia.
Opanujcie się rosyjscy narodowi kretyni z filorosyjskiego portalu Neon24 ze swoją nienawiścią do polskości. Bo jest to nienawiść zbyt prymitywna, nawet jak na sowiecko-rosyjskich politruków...
Zabawne jest, że ci nienawidzący polskich patriotów politrucy udają żarliwych katolików. Jednak co wspólnego ma taka bolszewicka nienawiść do ludzi z katolicyzmem?
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Panie Krzysztofie...oto najlepszy dowód...
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
26 Czerwca, 2019 - 17:26
do czego prowadzi PiS-owskie liberalizowanie zła.
Również za pańską przyczyną rosną nam w Polsce tacy "kulturalni patrioci " jak biedny Andy-andy.
Ciekawe na jaką reakcję Pan się zdobędzie?
A może zwyczajnie...Polacy nic się nie stało? Ważne 500+?
Tacy "patrioci" jak andy-aandy przynoszą więcej wstydu PiSowi niż Korwin - Konfederacji.
Verita
Verita
26 Czerwca, 2019 - 17:38
Ja jestem katolikiem i mam ugruntowane swoje poglądy. Byłem niemal na wszystkich pielgrzymkach Ojca Świętego JPII a nawet na pogrzebie bł. księdza Popiełuszki, mimo,że byłem kilkunastolatkiem. Wiarę wyniosłem z domu i jestem wdzięczny moim rodzicom za takie wychowanie.
Nie widzę jednak w moich poglądach sprzeczności wewnętrznej. To, że na teraz popieram PiS wynika z realnego oglądu rzeczywistości, choć wolałbym monarchię.
Ale co mamy zrobić? Pozwolić aby zdrajcy z PO znów przejęli władzę? To byłby koniec Polski jaką znamy i cenimy. Jestem dumnym Polakiem i nie mam zamiaru na to pozwolić.
Oczywiście błędy rządzących się zdarzają, dlatego mam nadzieję, że druga kadencja będzie inna i pozwoli je wyeliminować. Dajmy im na to szanse bo w przeciwnym razie znajdziemy sie w sytuacji jak w 1939 roku kiedy napadli na nas Niemcy i Sowieci.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
Pańskie deklaracje o byciu katolikiem...
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
26 Czerwca, 2019 - 18:14
to puste słowa. Po owocach...ich poznacie , nie po słowach. Ci co szermują słowami...i tylko słowami usłyszą kiedyś ...nie znam was...jeżeli się w porę nie opamiętają. Wszyscy którzy głosują za zabijaniem dzieci podlegają ekskomunice.
Jeżeli "ogląd rzeczywistości" dla katolika , na który Pan się powołuje jest ważniejszy niż "nie zabijaj" ... i nie widzi w tym sprzeczności...no to jest tylko jedno wyjście, powrót do stanu łaski uświęcającej, której brak właśnie zniekształca rzeczywistość.
Na jakiej podstawie w drugiej kadencji mieliby złoczyńcy chronić życie poczęte, skoro co najmniej 4 tysiące, przez te 4 lata ...poległo przez waszą niefrasobliwość? To jest grzech cudzy.
P.S. Przy okazji ma Pan jawny przykład co to jest nienawiść...w wykonaniu andy-aandy. Odnosi się konkretnie do osoby , której należy się po katolicku miłość, nawet do wroga.
To jest właśnie taki PiSowski, modernistyczny niby-katolicyzm polegający na słowach ...świeczkach i miesięcznicach.
To jest paranoja.
Verita
Szanowna Pani Verito, przepraszam grzecznie, mam pytanko
26 Czerwca, 2019 - 20:02
Czy Pani wie co to jest paranoja?
michael
azyl i ostoja
27 Czerwca, 2019 - 14:11
azyl i ostoja
to jej azyl i ostoja
permanentna paranoja
jan patmo
Czy verita jako osobnik paranoicznie łżący z nienawiści do...
27 Czerwca, 2019 - 15:24
polskich patriotów chce sobie uświadomić, że ma zaburzenia osobowości często określane jako psychoza paranoidalna?
W stanie psychozy u takich osobników często pojawia się mania wielkości, duża nadwrażliwość na słowa krytyki oraz oschłość w relacjach, a także niechęć do kompromisów - czyli jest to dokładny opis przekazywany w "komentarzach" Verity...
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Verita
26 Czerwca, 2019 - 20:43
To nie są puste słowa. Cały czas mam przed sobą dzieło ks. Stefana Wyszyńskiego pt."Katolicka nauka społeczna" wydaną przez Włocławskie Wydawnictwo Diecezjalne w 2001 roku. I tymi zaleceniami kieruję się w życiu. Więc niech Pani mi nie imputuje pustego katolicyzmu, jest jak najbardziej realny.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Verita został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
27 Czerwca, 2019 - 14:03
Verita
Verita
27 Czerwca, 2019 - 16:35
Przepraszam Panią, ale Pani gaworzy coraz większe bzdury. I sam nie wiem jak to ocenić, bo z jednej strony nieraz Pani prawi mądrze a nieraz głupkowato. Jakaś niestabilność intelektualna? Może. Więc radzę wziąć zimny prysznic i popatrzeć w lustro. Wtedy może Panie dojdzie do ładu emocjonalnego, bo takiego u Pani nie zauważam.
Pozdrawiam
krzysztofjaw
Widok iście budujący
26 Czerwca, 2019 - 21:16
To pewnie (siostra , córka, mama czy kogokolwiek) Gretkowskiej, Jandy, Rusin, Senyszynowej czy Spiryto Libero..Ona niby się męczy,niby jej wisi,ale ona pójdzie na wybory
Pamiętajmy o co walczymy tej jesieni
Zawiedzony
27 Czerwca, 2019 - 00:53
Naprawdę trzeba o tym pomyśleć, bo od tego zależy nasza przyszłość.
Pzdr
krzysztofjaw
Refleksje...
27 Czerwca, 2019 - 01:25
"Obecnie mamy sytuację kuriozalną. Ruchy te zaczynają coraz bardziej wpływać na nasze dzieci i młodzież. Dzieje się to pod płaszczykiem tzw. edukacji seksualnej."
Otóż nie tylko. Należy zauważyć, że dzieje się to również w czasie rządów tzw. prawicy.
Moja refleksja jest taka, że mamy obecnie do czynienia z etapem przyśpieszonej hodowli zdziczałego lewactwa w cieplarnianych warunkach praktycznie pełnej bezkarności. Tego w takim rozmachu do tej pory w Polsce nie było i tego niewątpliwie bardzo brakowało macherom od antycywilizacji jako niezbędnej siły do przeprowadzenia przyszłego przewrotu. Więc coś musieli na to wykombinować.
Według mnie taki jest właśnie rozpisany scenariusz na Polskę. A czy to się dzieje przy świadomości PiSu czy też wskutek nieporadności tej formacji, co to "nic nie może", to niech już każdy rozsądzi sobie sam.
misio
27 Czerwca, 2019 - 10:46
"...Według mnie taki jest właśnie rozpisany scenariusz na Polskę. A czy to się dzieje przy świadomości PiSu czy też wskutek nieporadności tej formacji, co to "nic nie może", to niech już każdy rozsądzi sobie sam."
Ten scenariusz jest w sposób bezwzględny realizowany przez " unijną lewacką wierchuszkę" niestety również przy pomocy naszych rodzimych sprzedawczyków z totalnej oPOzycji. Jakiekolwiek prawne działania PiS-u czy zwolenników ruchu narodowego (tego patriotycznego, który akceptuje wielonarodowość obywateli polskich) są natychmiast z całą bezwzględnością zwalczane nawet z oczywistym naruszaniem prawa, co udowodniły ostatnio wyroki unijnych sędziów, którzy orzekali w sprawie, która była już nieaktualna, bo wcześniej wycofana przez polski parlament, co nie przeszkodziło w obciążeniu kosztami tego zbędnego procesu Polski - czyli nas!
Pyrrusowe zwycięstwo odniósł nasz narodowy wymiar sprawiedliwości doprowadzając do orzeczenia w sprawie adopcji dzieci na terenie Unii, które mają trafiać do rodzin zastępczych o tej samej kulturze i wierze w jakiej dotąd było wychowane dziecko. Dlaczego piszę, że Pyrrusowe? - bo prawo to ma obowiązywać dopiero za 3 lata! a to w życiu małego dziecka prawie wieczność.
Moim zdaniem lepiej jest poprawiać byt Polaków w maksymalnie możliwych ramach ograniczonych bardzo prawem i destrukcyjnym działaniem "bez-prawnych elit krajowej i unijnej Temidy" jak to czyni PiS niż iść na całość i bezpardonową konfrontację mając jedynie niewielką przewagę we własnym kraju i bardzo wrogo nastawionych do wszystkiego co polskie sąsiadów - Niemcy i Rosję nie wspominając już o problemach z Ukrainą, Litwą i Francją...
niezależny Poznań
Krzysztofjaw
27 Czerwca, 2019 - 06:15
"Jednak na pierwszym miejscu postawiłbym G. Sorosa. Jego chore syjonistyczne wizje są nawet nietolerowane w Izraelu, gdzie ma zakaz przyjazdu". - "Żydowski grandziarz" G. Soros bez wsparcia państw nie zrobiłby nic nawet przy swojej fortunie. To państwa go wspomagają tolerując jego organizacje - w Polsce W-ce "premier" Gliński nawet szczyci się przynależnością do organizacji "grandziarza", a ilu jest w rządzie tzw, "dobrej zmiany" cichych - wyszkolonych w jego organizacjach - współpracowników? Węgry wygoniły organizacje Sorosa (pomimo, że Orban też pobierał "nauki" w jego organizacji), podobnie postąpiła Austria (wspominając o Rosji zostaję "ruskim trollem" u niektórych z klapkami nie tylko na oczach ale trudno). Dlatego w Polsce LGBT rozwija się bez przeszkód, a pałowani są przeciwnicy - Narodowcy, I dla przeciwwagi tej tendencji wśród "rządzących" należy wspomóc Konfederację - ;lewactwo nie ma szans na wygranie wyborów, ale w ŻydoPiSie coraz więcej ujawnia się lewackich trendów, a temu trzeba się przeciwstawić i dlatego wręcz koniecznością jest wprowadzenie przeciwwagi w postaci Konfederacji która wspomoże nawet ŻydoPiS w rozliczeniu tzw. III RP =PRLbis, a zastopuje trendy lewackie.
antyleming