Interes POLSKA
2015-04-24 11:04
Jak państwo myślą – ile warta jest Polska? Tak, jako towar rynkowy.
Dużo, bardzo dużo. Mimo dwudziestu pięciu lat systematycznego rozkradania, ciągle wartość Polski jest ogromna. Tak, tak – łakomy kąsek.
Oczywiście była więcej warta w roku 1989, gdy w Magdalence zdefiniowano konkretny status i przyszłość państwa. To właśnie tam, śmiem twierdzić, zdecydowano zakończyć zabawę w Polskę – rozwijające się normalnie państwo i zamiast tego, wystawić nasz kraj na rynek, albo giełdę, jako towar, lub inaczej, masę upadłościową po komunizmie, którą od tego czasu będzie można spieniężyć, czy to poprzez "wyprzedaż", czyli pospolitą grabież, zmianę faktycznego właściciela (prywatyzacja), ordynarną kradzież, czy nawet poprzez czynności upadłościowe (stocznie). Przecież dosłownie wszystko było bezpańskie - należało do mitycznego "Narodu". Jak tu tego nie brać?
Ja widzę tutaj zastosowany klasyczny neokolonializm. O takiej właśnie przyszłości Polski zdecydowano nie tylko w Magdalence, ale także we wielu europejskich gabinetach.
A my, naiwne prostaczki uznaliśmy, że dano nam wolność i suwerenność. Ha, ha... Tak samo, jak Ukrainie.
Suwerenność i wolność to my dopiero będziemy musieli sobie wywalczyć. Zerwać neokolonialne kajdany; przepędzić z kraju metropolitalnych pachołków, co to już stolicę Polski przenosili do Berlina. Zwrócić Polskę Polakom.
Co obecnie się dzieje:
pełna i gruntowna eksploatacja przez metropolie, kompletnie skorumpowany aparat władzy wewnętrznej, ludność tubylcza również traktowana jako źródło zysku (3 mln emigrantów). Dosłownie wszystkie poczynania dokonywane na terenie Polski nie miały zwiększać dobrostanu kraju, czyli zapewniać rozwój, tylko miały przynosić zyski. W przeważającej mierze ludziom i instytucjom obcym, oraz marginalnie wykształconym w procesie grabieży majątku narodowego oligarchom, a także skorumpowanym decydentom na różnych szczeblach władzy.
Dokładnie takie same działania i praktyki mogliśmy obserwować kilkadziesiąt lat temu, gdy kolonializm był czymś normalnym na świecie. A nawet dzisiaj to się dzieje w stosunku do takiego Konga, czy Nigerii, niby krajów post-kolonialnych, lecz ciągle wyniszczająco eksploatowanych, już nie tylko przez metropolie, ale także wielkie międzynarodowe korporacje.
Do tej grupy dołączono młodziutką i bogatą kolonię – Polskę. Ma ktoś argumenty, aby przeciwko temu zaprzeczyć?
Przypatrzmy się i policzmy, z jaką wartością Polski, jako towaru, albo interesu do zrobienia, mamy do czynienia. To już zostało dokładnie wyliczone. A jakże! Pełna inwentaryzacja magazynu z towarami pod nazwą Polska. Aż się przeraziłem, jak sprawdziłem ile tych wyliczeń jest i kto to sobie skrupulatnie liczy. Choć mimo tego, są to wyliczenia niekompletne i powierzchowne. Odnoszę wrażenie, że to tylko to, co łatwo daje się ukraść i spieniężyć i to, co przynosi konkretny standardowy zysk.
Według takich informacji Polska dzisiaj jest warta 1 bilion 46,3 miliarda złotych. Aby być konkretnym, jest to majątek Skarbu Państwa. ( [1], [2]). Czyli takie rzeczy, które łatwo policzyć i oszacować – grunty, infrastruktura, odkryte zasoby, pieniądze, domy, zakłady należące do państwa, itd.
Pod tą sumę podaną powyżej, państwo polskie może na świecie zaciągać pożyczki. Bo na tym można położyć łapę. Przejąć, albo sprzedać. Jak dzisiaj Grecja, by spłacać długi, chce sprzedawać swoje wyspy, a słynny port w Pireusie przejmują zagraniczni właściciele.
Więc chociaż tego się głośno i publicznie nie mówi, ten bilion z hakiem, to nie jest cała wartość Polski. To tylko fragment. Ale i tak niezły.
Przede wszystkim nie wzięto pod uwagę wartości NBP i jego skarbca. Tymczasem według oficjalnych danych nasz bank centralny dysponował rezerwami w kwocie blisko 97,8 mld dolarów na koniec 2011 roku. Najnowsze dane NBP mówią już o 109 mld dolarów lub na dzisiaj około 400 mld złotych.
W istniejącym "Sprawozdaniu o stanie mienia Skarbu Państwa" nie wzięto też pod uwagę zabytków, a przede wszystkim zasobów naturalnych. Ukryte w naszej ziemi węgiel, miedź, srebro, siarka, cynk czy ołów są warte miliardy dolarów. O gazie łupkowym już nie wspominając.
Oraz oczywiście nie ma w tym wyliczeniu Skarbu Państwa wartości polskich lasów, bo nasi ojcowie sprytnie i przewidująco wynieśli to dobro poza łatwe manipulacje rządów i ich ministerstwa skarbu, zabezpieczając to konstytucją.
Wartości lasów polskich są drastycznie zaniżane. Podejrzewam, że to przygotowania w celu rychłej sprzedaży.
Na przykład sama wartość drzewostanu szacowana jest na 200 mld złotych. Ale... w śmiesznym przeliczeniu 20 tyś zł za 1 hektar [4]. Chętnie sam bym kupił parę hektarów za taką cenę. (Np. hektar jodły to już 40 tyś. zł) Nieważne...
Ale jest też druga strona medalu. Gdyby na wzór niemiecki pokusić się o oszacowanie wartości niematerialnych [ lasów – jk], to wyliczenia mogłyby wzrosnąć pięć, a może nawet 11 razy [4]pozostając przy najniższym oszacowaniu, to wartość lasów polskich to jeden bilion złotych (1 bln zł.)
Czyli same nasze lasy są warte niemalże tyle co cała reszta Skarbu Państwa !!!
Wyobrażacie sobie państwo, jaka tu może być skala przekrętu i dlaczego kombinatorzy od lewych zysków czaili się w sejmie z nocnymi głosowaniami tuż przed świętami.
Jednakże, te wszystkie oszacowane dobra materialne, to jest nic, pestka, w porównaniu z największym dobrem kraju do rozkradzenia – ludzi, Polaków.
Na początek najłatwiejsza część – majątek Polaków. Polacy są biedni, a ja osobiście powiedziałbym – bardzo biedni. Mimo, że dwukrotnie bogatsi od przeciętnego Chińczyka, to czterokrotnie biedniejsi od typowego Greka. A już od Szwajcara Polak jest 20 razy biedniejszy.
Ile jest tej biedy? Średni majątek Polaka wynosi 26 tyś USD, czyli około 80 tysięcy złotych. [5]To bardzo skromnie. Lecz nawet wówczas, gdy zaokrąglimy, że jest nas Polaków 38 milionów, to zgromadzony w naszych rękach prywatny majątek wynosi 3 biliony 40 miliardów złotych. Jest z czego, nas bidaków okraść. Co zresztą czynią nieustannie takie niepolskie instytucje, jak rząd (niby-polski), banki, towarzystwa ubezpieczeniowe itp.
Było nie było – to co jest w rękach polskiej biedy to i tak trzy razy więcej niż wartość Skarbu Państwa.
Lecz to tylko mały pryszczyk w odniesieniu do najważniejszego – wartości samego człowieka, wartości Polaka.
Pozwólcie państwo, że dla efektu przytoczę oryginalny fragment:
" Average British person has a net worth of £147,134 - less than 0.01 per cent of that of David Beckham..." [6] (Wartość netto typowego Brytyjczyka to 147 134 funty, co stanowi nieco mniej niż 0,01 % Davida Beckhama)
Jak widać, cena człowieka, człowiekowi nie równa. Lecz właśnie po to obliczamy średnią, uwzględniając i niemowlaków i starców o lasce.
Polacy zasadniczo od Brytyjczyków się nie różnią, choć ja bym uczciwie stwierdził, że są od nich więcej warci. Lecz liczmy po brytyjsku. Funt UK dzisiaj to około 5 zł, więc wartość jednego Polaka to 735 tysięcy złotych. I ponownie, przyjmując 38 mln polskich obywateli, mamy wartość Polaków = 27 bilionów 730 miliardów złotych. To jest prawdziwy polski skarb!
Dla treningu umysłowego na temat jak się rozkrada tą środkowo-europejską kolonię, Polskę, popatrzmy sobie na te 3 miliony Polaków, którzy wyemigrowali z kraju po 2004 roku (niektórzy twierdzą, że to była też umowna cena za przystąpienie do UE). Załóżmy, że oni już nigdy nie wrócą do ojczyzny.
To nie dzieci i starcy wyjechali na zachód, tylko kobiety i mężczyźni w tak zwanym wieku roboczym. Wartość takiego człowieka szacuje się na świecie na około 1 mln USD. Czyli na dzisiaj zaokrąglając – 3,5 mln zł. Świat ( choć w 98% Europa) dostał towar = 3,5 mln x 3 mln. Proszę sprawdzić nasz śliczny prezencik dla opływający w dobrobyt zachód w wysokości 10 i pół biliona złotych. Z dodatkowym bonusem, bo są to wszyscy, jak jeden mąż, ludzie wykształceni, w tym znaczna część na poziomie uniwersyteckim.
Czy mogę zatem powiedzieć, że współcześni neokolonialiści i łowcy niewolników, znaleźli pod samym nosem prawdziwy skarb – postkomunistyczną, rozbitą Polskę, z władzami gotowymi sprzedać wszystko za każde pieniądze?
Oczywiście, trzeba zaznaczyć, że taki scenariusz byłby absolutnie niemożliwy, gdyby tak zwane "obalenie komunizmu" i późniejsza "transformacja" byłyby uczciwe i rzetelne. Lecz tysiące dogadanych już z partnerami magików, ze wymienię tylko najbardziej szkodliwych – Kiszczak, Wałęsa, Michnik, Balcerowicz, zadbało o to starannie, żeby polski wóz potoczył się dokładnie w tą stronę i gładko wpadł w koleiny neokolonializmu.
Odbył się chyba deal stulecia – przejęcie Polski, wraz z całym majątkiem i stanem osobowym, przez światowe metropolie i międzynarodowe korporacje.
Oczywiście to jest proces który ciągle trwa, nie da się tego zrobić w jedną chwilę. Jednakże szkody już poczynione, są ogromne. Rozgrabiono i zniszczono ogromny majątek.
I jeszcze w koło pełno aktywnych kombinatorów: - dzisiaj, na naszych oczach wyciągają swe brudne łapy po polski majątek: Amerykanie i Rosjanie po polski gaz i metale, Niemcy po węgiel i media, Francuzi po pieniądze na modernizację armii. Nawet Żydzi chcą polskie miliardy za wyimaginowane straty, które po prawdzie spowodowały Niemcy i Rosja.
Oraz cała Europa, a teraz już nawet kraje Zatoki Perskiej, bardzo chcą polskiego człowieka: pielęgniarki, lekarzy, inżynierów, informatyków, inżynierów, ślusarzy, spawaczy, robotników i hostessy. Wszystkich, za darmo dla nich, wykształconych w kolonii.
Każdy patrzy na Polskę, nie jak na suwerenne państwo, tylko jak na dobry interes. Takie są zasady kolonializmu i współczesnej eksploatacji zasobów.
Czy chcemy stać się kolejną kolonią? Czy możemy do tego dopuścić? Widziałem Kongo, Angolę, Nigerię i dziesiątki innych byłych kolonii i to nie tylko w Afryce. Dziesiątków, jeżeli nie setek lat potrzeba potem, żeby się z tego wydźwignąć.
A będzie się z czego wydźwigać, jak już Polska zostanie kompletnie rozkradziona?
By uratować kraj, przed kolonialnym upadkiem najpierw trzeba przegonić obecną władzę i rozbić Układ, który tą fasadową władzą steruje. Przecież widać, że oni robią tylko interesy.
Tak było z Kopacz, jak chciała zamykać kopalnie. I tak jest dzisiaj z Tuskiem, który sobie kupił francuskie poparcie za helikopterowy kontrakt rujnujący polski przemysł zbrojeniowy.
Jak już odzyskamy władzę i naród ponownie, prawie po 80 latach jarzma, stanie się suwerenem, będziemy wiedzieć, co dalej robić – jak zaprowadzić porządek, jak się rządzić, jak rozliczyć zdrajców i szkodników państwa i jak odrodzić zrujnowaną, likwidowaną gospodarkę.
Polska ma nadal być dobrym interesem. Tylko już nie dla międzynarodowych mafiozów i "zaprzyjaźnionych" rządów oraz garstki krajowych zdrajców. Koniec grabieży panowie i panie.
Teraz Polska będzie dobrym interesem dla wszystkich Polaków. Krajem gdzie dobrze się rodzić, wychowywać, uczyć, zakładać rodzinę i bezpiecznie odpoczywać na starość.
_________________________________________________________________________________________________________________
[1] http://infografika.wp.pl/title,Ile-warta-jest-Polska,wid,15272486,wiadom...
[2] http://polimaty.pl/2015/03/ile-kosztuje-polska/
[3] http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2108363/Apple-worth-Polan...
[4] http://www.laspolski.pl/W_sejmie_lasy_warte_200_miliardow,strona-2308.html
[5] http://www.bogatyelblag.pl/ile-majatku-srednio-posiadaja-polacy,22633.html
[6]
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2574038/Average-British-person-n...
.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3457 odsłon
Komentarze
Jazgdyni
24 Kwietnia, 2015 - 13:52
Witaj
Wskazałeś na wartość "powierzchniową" tę najłatwiej policzalną.
Dla szwabów kąskiem nie do odrzucenia jest także zasób
multimineralny, skoro aby zawładnąć rzadkimi
pierwiastkami, opłaca im się utrzymywać stan wojny w Afryce.
Nie do przecenienia jest także nieskażona przyroda,
bez DDT i innych "wynalazków" Monsanto.
Prawie bezpłatne ogrzewanie z geotermii - to także poważny atut,
bo to niemal niewyczerpalne źródło bezpłatnego ciepła.
A chcąc u nas zamieszkać, muszą się najpierw pozbyć "tubylców".
W tym kontekście widać jak na dłoni, jak pogrobowcy NKWDowskich
stalinistów nienawidzą wszystkiego, co im przypomina Ofiary
wymordowane przez ich ojców i dziadów.
Stali się "komornikami" zajmującymi bezprawnie mienie
swoich niedawnych ofiar.
A za to zagrabione mienie kupują sobie przychylność
u "możnych".
W ten sposób, niedawne ofiary sponsorują swoich oprawców.
Pozdrawiam
PS
Dzięki za dużą robotę dla Polski
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@Leniwiec Seed
24 Kwietnia, 2015 - 16:14
Witaj
Zauważyłeś, że ja wziąłem najniższe szacunki? Np. wg niemieckich standardów i wycen, lasy mogą być nawet warte 2 biliony 200 miliardów.
Złoża nieoszacowane też pominąłem. Choć np. wiadomo jest o nowych złożach metali ziem rzadkich, głównie tytanu w okolicach Suwałk.
Geotermia i wody mineralne, tanie jak barszcz u nas a drogie na zachodzie (taka sama butelka Zubra= 2zł, a Vichy Celestine 3 euro)
A jeszcze zabytki i dzieła sztuki?
Nikt głosno takich zestawień nie robi, by naród nie mógł się połapać i łatwiej było kraść.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
gruszki
24 Kwietnia, 2015 - 19:48
Witam! Dodam od siebie! Nie tylko dobra materialne, przestrzen zyciowa po wyludnieniu, ale przede wszystkim niewolnicy za czapke przyslowiowych gruszek! Pozdrawiam!
ronin
@ronin
25 Kwietnia, 2015 - 04:28
Witam
Jak widać oni wszystko mają skalkulowanie. Zdrajcy Polski rzeczywiście są gotowi sprzedać wszystko za bezcen. Bo dla nich tylko liczy się prowizja, jaką otrzymają.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni
24 Kwietnia, 2015 - 23:41
To akurat najstarsza zasada "wybranych".
"Chcesz sklep? To go kup. Ale NIE MÓW"
I nie mówią.
Tylko nocą przepychają ustawy sankcjonujące przestępstwa.
W temacie mineralnej to można byłoby pracę doktorską pisać.
Najdroższa woda Borżomi nawet nie staje składem obok Polskich wód.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@jazgdyni
24 Kwietnia, 2015 - 14:51
Bardzo dobrze ujeta refleksja, prawdziwa synteza bez najmniejszego cienia przeklamania,
a co wazniejsze z optymistycznym zakonczeniem...
No, Gdynianinie !
Brawo !
Ukazujesz Trojmiasto w pelnym blasku.
Pokazujesz tym samym , ze Trojmiasto, to nie tylko Tuskie, Michalczewskie, Karnowskie i inne takie...
zbuki znad Baltyku...
pzdr.
chris
@Zdecydowany amator
24 Kwietnia, 2015 - 16:26
Witam i dziękuję.
Dlaczego ja sam musiałem zrobić taki pobiezny szacunek? Dlaczego nikt głośno nie mówi ile na prawdę jest Polska warta. Informacje gdzieś przeciekają, znikają bez echa i nie ma pełnego obrazu. Np. same banki rokrocznie wyprowadzają z Polski 16 mld. Kto to wie?
Częso mówimy - musimy się policzyć?
Lecz warto też się pytać - ile jesteśmy warci.
Dopiero, jak Niemcy podnieśli minimalną stawkę godzinową dla wszystkich na ich terytorium do 8,5 euro, czyli 34 zł/godzinę, to nagle kierowcom tirów i właścicielom floty oczy szczelnie zamkniete nagle się otworzyły ( A przy okazji znaczy to, że najniższa pensja wynosi: 34 zł/godz x 8 godz. x 26 dni = 7000 zł/ mc).
Musimy nauczyć się liczyć. My goje.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni, no tak Twoje pytanie - zarzut jest...
24 Kwietnia, 2015 - 17:04
bardzo na miejscu...Dlaczego jedynie Ty ?
No, moze dlatego, ze w sposob analityczny i zajmujacy pochylasz sie nad kazdym tematem.
Czasami mozemy sie spierac, ( rzecz oczywista- wolnosc slowa ponad wszystko )
jednak nigdy nie napisze, ze nie jestes merytoryczny...
Co i na ile przy tym natloku informacji pozostaje w ludzkiej pamieci ?
Wszystko i calosciowo, jezeli podane jest odbiorcy w sposob " smaczny "
i czytelny...a to akurat czynisz celujaco !
pytasz...ile jestesmy warci ?
mysle , ze tyle, na ile sami siebie cenimy i tyle, kim rzeczywiscie jestesmy ...
Mysle, ze my goje potrafimy liczyc. Wiekszym problemem jest to, by nam na to pozwolono...
Uwiklani w polityczno-gospodarcze zaleznosci, sila ubrani w gorset niemoznosci,
jetesmy w ucisku masonskiej polityki, ktora jest motorem i mozgiem od czasow Oswiecenia...
Wiec poruszyc ta przestrzen, to nielada wyczyn...i nie jest to jedynie problem dla Polski,
caly Swiat boryka sie z tym juz od stuleci...
Zyjemy w bardzo donioslych czasach, nie tylko dla Rzeczpospolitej, ale rowniez dla calego Globu .
Swiatowa sytuacja finansowo-gospodarcza zabrnela w slepy zaulek..
.Nastepuje nowe rozdanie kart ...zobaczymy na ile uda nam sie dla naszego Narodu
utrzymac " kawalek podlogi " i " garsc wolnosci " ...
pzdr
Krzysztof
chris
@Zdecydowany amator
24 Kwietnia, 2015 - 17:28
Masz rację z tym całym swiatem. Przeklęte NWO i 70 rodzin skupiających połowę majątku całego świata. Plus oczywiście wirtualny pieniądz.
lecz no musi pęknąć tak, jak giełdowe nadmuchańe bańki..
Lecz my tym bardziej powinniśmy być czujni. W takich zamieszaniach najłatwiej oszukiwać i rabować.
Serdeczności
Janusz
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Tak musi peknac i peknie.
24 Kwietnia, 2015 - 17:57
Dlatego tak waznym jest,
by Polacy rozpoznali wreszcie, kto nimi rzeczywiscie kreci...
Nowy Porzadek Swiata jest wezwaniem nie tylko dla nas,
wiec...moze wspolnie z innymi obudzonymi
udanm sie rozwalic tego konia trojanskiego
naszej cywilizacji...Daj Bog !
bez niego ani rusz...
pozdrowienia Januszu
Krzysztof
chris
@Jazgdyni
24 Kwietnia, 2015 - 18:33
Witaj
Po pałkach widać, że POgłowie mośkowe czuwa nad "interesem" :)
Możliwe, że my w swej masie utraciliśmy już bezcenną rzecz która nas wyróżniała przez ostatnie setki lat od innych narodów: utraciliśmy więzi społeczne, wspólnotę interesów itd. Objawem tego jest masowa emigracja i kolejne masowe deklaracje o porzuceniu Ojczyzny.
Dlatego ten rabunek i ciągły kolonialny wyzysk ma wielkie perspektywy, ale ...
Mamy z naszej historii piękny przykład, kiedy ok. 200 ludzi na czele z Marszałkiem wybiło Polskę na niepodległość. A byliśmy przecież wtedy, tak jak dzisiaj: między młotem a kowadłem !
Jest więc nadzieja, że nawet garstka może przechylić szanse na naszą korzyść - my to potrafimy. Ostatnio, my Polki, rodzimy synów wyłącznie do walki o niepodległość. Moi synowie są gotowi ...
(...) Żadni intruzi nie wtargną na ziemię
Bronioną Polską ręką
Jeżeli nie będzie 40-tu do jednego
Wasze siły zostaną zniszczone!
Bośmy ochrzczeni w ogniu
Duchem Spartanie
Śmierć i chwała
Polscy żołnierze !
@Ula Ujejska
25 Kwietnia, 2015 - 04:31
Witaj
Masz rację.
Coraz więcej ludzi widzi niezafauszowaną prawdę. Jak znajdzie się ta garstka zdecydowanych, ta pierwsza brygada, to pociągną za sobą Polaków. Nie mam co do tego wątpliwości.
Zobaczymy 10 maja, bo znowu przekręt nam szykują.
Serdecznosci
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Szacownie wartości Polski
24 Kwietnia, 2015 - 18:44
może być czynnością wtóną. Najpierw trzeba odzyskać suwerenność i wolność. To jest priorytet. W obecnych warunkach traktatowych nie jesteśmy krajem mogącym się rządzić według swoich własnych potrzeb. Nie jesteśmy u siebie mimo tego, że żyjemy na naszej, póki co, polskiej ziemi. Funkcjonujemy na zasadzie państwa kolonialnego gdzie reguły gry ustala kto inny, nie my. Dopóki nie odzyskamy wolności i suwerenności, będziemy nadal łakomym kąskiem dla obcych i nic na to nie poradzimy mając ręce związane prawem stanowionym gdzie indziej.
Pozdrawiam
Szpilka
@Szpilka
25 Kwietnia, 2015 - 04:34
Witaj
Szacowanie nie może być czynnością wtórną. Musimy wiedzieć to już dziś, żeby uniemożliwiać potencjalne rabunki. Jak bedziemy czekać aż wygramy, to oni zrabują kolejne miliardy.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni!
24 Kwietnia, 2015 - 22:28
Chcialabym, żeby ten przekaz dotarł do wielu odbiorców. Niestety nie chcą sluchać, mowią, że nie interesuje ich polityka. Polska pięknieje twierdzą, tylko czasy są cięzkie. Przecietny Polak jest zmęczony, woli wierzyć telewizorowi niż włąsnym oczom. Przypomina to okres schyłku socjalizmu.
W to wszystko wpisuje sie jednostkowa tragedia mojej córki. Odwiedziła właśnie narzeczonego na wyspach. Między nimi wszystko zagrało. Jednak on kategorycznie nie chce wracać do Polski, ona chciałaby skończyć studia w kraju, i nigdy nie chciala wyjeżdżać.
Nie ma odpowiedzialnych za to, że młodzi Polacy nie mają warunków do życia. Nie mówię, że wszyscy, ale różne szaraczki też chciałyby żyć, nie tylko ci wybitnie inteligentni lub ustosunkowani.
@omilka
25 Kwietnia, 2015 - 04:38
Witaj
Ta osobista sprawa jest na prawdę przykra. Chłopak wykazuje postawę egoistyczną i mało odpowiedzialną. Miejsce ojca jest zawsze przy matce i dziecku. Jako marynarz dobrze o tym wiem.
Z drugiej strony młodzi jeszcze nigdy nie mieli tak ciężko.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.