"Świstak" o Marszu Niepodległości w programie "Bliżej"...
Obejrzałem właśnie program J. Pospieszalskiego "Bliżej", w którym dla mnie najbardziej żenującym gościem był rzecznik KG Policji.
http://www.youtube.com/watch?v=oT88gQU5u1I
Wpierw raczył stwierdzić, że w działaniach policji podczas Marszu Niepodległości nie widział nic zdrożnego a oskarżenia o prowokację uznał za absurdalne. Cały czas starał się udowodnić, że policja działała w obronie własnej i odpowiadała na atak zaproszonych przez organizatorów chuliganów i pseudokibiców.
W swoich tłumaczeniach zupełnie biedaczek się pogubił... Opowiadał, że przyjechało niemal 1500 chuliganów i bandytów, którzy podobno zostali zidentyfikowani przez policję jeszcze przed marszem... Podobno też szykowali sobie materiały agresji w postaci kostek brukowych i kamieni... W nawiązaniu do tego stwierdzenia J. Pospieszalski zadał bardzo trafne pytanie: Czy nie można było, przy tak licznych oddziałach policyjnych (kilka tysięcy funkcjonariuszy, w tym zamaskowanych), unieszkodliwić tych chuliganów właśnie przed marszem? Rzecznik stwierdził, że im uciekli pomiędzy bloki... (sic!).
Nie tylko powyższe było śmieszne oraz żenujące w wypowiedziach i występie rzecznika policji. Odpowiadając na zarzut M. Kowalskiego (rzecznika ONR), że policja była prowokatorem i atakowała samych siebie począł mówić coś o "świstaku zawijającego sreberka"... Riposta rzecznika ONR była krótka i trafna: "To niech Pan dalej zawija te sreberka"!...
Ale dla mnie wprost kuriozalne było pokazanie przez niego na zdjęciach zarekwirowanych niby chuliganom (przed marszem) pałek i ochraniaczy na szczęki. Pokazał też jakieś zdjęcie z plamami krwi, które pochodziły podobno z ran zaatakowanego przez chuliganów policjanta... Przypomniało mi się jak za Stanu Wojennego pokazywano w TVP zarekwirowane niby działaczom Solidarności materiały wybuchowe, pistolety, gazrurki, itp... Dzisiaj wiemy (a wtedy też wiedzieliśmy), ze zostały one podrzucone przez komunistyczne: wojsko i policję...
Polecam obejrzenie programu w całości. Również tej części dotyczącej chyba prowokacyjnych działań policji na kilka dni i godzin przed marszem.
Warto też obserwować w czasie oglądania zachowania rzecznika policji... Chwilami było mi go wprost żal... Oj... świstak... Cały czas "zawijał te sreberka", oj zawijał... Czy ktoś wierzy, że faktycznie świstak zawija sreberka? Ja też nie wierzę...
P.S.
Zatrzymano 176 osób, zarzuty postawiono 5 osobom. W marszu uczestniczyło około 100 tys. osób. Zarzuty postawiono więc wobec 0,005% uczestników marszu a Marsz Niepodległości po zakończeniu niemal pewnej i nieudanej prowokacji policji swobodnie i spokojnie przeszedł ulicami Warszawy...
Mam też nadzieję (może płonną), że być może jednak rzecznik policji powiedział - z jego punktu widzenia - w dużej mierze prawdę i jego formacja postara się to udowodnić a sprawa ewentualnej prowokacji policji zostanie wyjaśniona i winni próby udaremnienia legalnego marszu ukarani...
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...
http://krzysztofjaw.blogspot.com/ kjahog@gmail.com
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4786 odsłon
Komentarze
Re: "Świstak" o Marszu Niepodległości w programie "Bliżej"...
17 Listopada, 2012 - 15:39
Zdjęcia, które pokazał swistak mogły być z kazdego dowolnego miejsca i czasu, albowiem tak naprawdę nie zawierały żadnych dowodów, że to przedmioty lub sytuacje związane z Marszem Niepodległości.
Pozdrawiam.10.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
17 Listopada, 2012 - 16:00
Dlatego też napisałem, że okazanie tych zdjęć przypominało mi podobne "okazania" w Stanie Wojennym. Zwrócił też na to uwagę M. Kowalski mówiąc, że można takie rzeczy sobie kupić w dowolnym sklepie...
Także masz rację, nie były to żadne dowody a same ich pokazanie było jakieś żenujące i karykaturalnie śmieszne. W sieci jest pełno materiałów pokazujących prowokację policji i nieuzasadnioną agresję.
Wierzę, że kiedyś inicjatorzy tych prowokacji odpowiedzą prawnie i moralnie za swoje czyny... nie tylko te dotyczące Marszu, ale też za działania od 23 lat niszczące naszą Ojczyznę
krzysztofjaw
krzysztofjaw
wyjątkowo włączyłem TV
17 Listopada, 2012 - 17:18
i powiem szczerze, że tak trafnej końcówki to nie widziałem nigdy
-za rok będzie spokojnie, jak nie zaprosicie bandytów
-to my was nie zapraszamy
:D
Dominik C
Dominik Cwikła
@reign_77
17 Listopada, 2012 - 17:27
Ta końcówka też mnie ubawiła. Zresztą bardzo błyskotliwie ripostował i argumentował M. Kowalski. Ale rzeczywiście... wskazane przez ciebie zdanie wypowiedziane przez rzecznika i riposta M. Kowalskiego "to my was nie zapraszamy"... była przednia...
Pozdrawiam
P.S.
W ogóle ten rzecznik to ma "przechlapane"... ciągle chyba wierzy w tego świstaka, bo tak mu powiedzieli zapewne przełożeni i musi ciągle na wizji "zawijać te sreberka"...
krzysztofjaw
krzysztofjaw
Swego czasu w jakimś programie tivi ten sam "Świstak" mówił tak:
17 Listopada, 2012 - 17:52
Była to jego wypowiedź w przedmiocie naboru do policji i kontrowersji z tego powodu, ze do policji dziś mogą być przyjmowani ludzie karani za wykroczenia biorący w burdach ulicznych.
Świstak na pytanie, czy ludzie z opozycji solidarnościowej nawet nie skazani mogliby być przyjęci do policji,odpowiedział, że nie, bo choć w rejestrach osób skazanych oni nie figurują, to jednak policja ma swoje informacje resortowe, które takie informacje zawierają.
O tak wygląda dziś ta rzekoma policja przemianowana z milicji obywatelskiej na policję obywatelską.
Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
Nawet dyktatorska restytucja polskości jest nieunikniona!
17 Listopada, 2012 - 17:31
Cóż począć, gdy dziś u wszystkich bez wyjątków byłych/obecnych WSIoych, ProMili z WSW, WSI, UB/SB & MO, MSW, LWP, MSW, MON, a dziś i w policji, wojsku i służbach specjalnych najbardziej popularnym hasłem jest ich nieodłączny slogan - „Bóg, Honor, Ojczyzna".
Ale widocznie nie o tego samego chodzi im BOGA, co dla mnie, i nie o ten sam HONOR czy nie o tę samą OJCZYZNĘ im chodzi, co dla mnie, prawda?
Natomiast w programie "Bliżej" wystąpił niby polski policjant i jej rzecznik niejaki Sokołowski, który też uważa się i za "Polaka" i "polskiego patriotę", "polskiego policjanta", a czy nim na pewno był, jest i czy nim kiedykolwiek już będzie, a na te i podobne pytania już sami odpowiedzcie jak i tego załganego do cna policyjnego gostka oceńcie.
Wiem jedno, że wszystkie policjantki strzelające do tłumu winne być dyscyplinarnie wydalone ze służby, która nie powinna ich podniecać i dostarczać szalonego orgazmu podczas strzelania w dzieci, kobiety czy nawet mężczyzn. Poza wydaleniem ze służby winne być osądzone, skazane choćby na 5 lat bezwzględnego więzienia na warunkach ogólnych, a nie szczególnych oraz pozbawione wszelkich uprawnień pracowniczych i emerytalnych
Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
@obiboknawłasnykoszt
17 Listopada, 2012 - 18:02
Zgadzam się, że osądzić trzeba i owe policjantki, ale... one tylko wykonywały rozkazy. Najpierw trzeba poddać osądowi ich przełożonych i również przełożonych owych przełozonych..
Pozdrawiam
krzysztofjaw
krzysztofjaw
Po nitce,,, do kłębka Krzysztofie
17 Listopada, 2012 - 18:26
Napisałeś, cyt.: "Najpierw trzeba poddać osądowi ich przełożonych i również przełożonych owych przełozonych..." I tak oto dojdziemy do... mafiozo Donaldinio Tuskoliniego i drugiego ancymona - Brony Bur-Komoruskiego.
Gdyby do tego doszło i się naprawdę urzeczywistniło, - byłby to jeden z najszczęśliwszych moich dni.
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta". (ks.J.Popiełuszko)
Satyr...
17 Listopada, 2012 - 18:50
Dla mnie osądzenie Donalda T. i Bronisława K. też byłoby najszczęśliwszym dniem...
Pozdrawiam
krzysztofjaw
krzysztofjaw
Sami Panowie to słusznie zauważyli, lecz by dotdzeć do środka
17 Listopada, 2012 - 18:59
kłębka nici należy go rozwinąć poczynając od końca tego motka, prawda?
Tak w wojsku jak i w służbach jak policji obowiązek stosowania przepisów Kodeksu karnego i Kodeksu postępowania karnego jak oraz regulaminów służby jest obligatoryjny, prawda?
Rozkazów godzących w prawo i ustrój państwowy nie należy wykonywać, tak stanowi obowiązujące prawo, nawet w tej zgniłej u podstaw III RP.
A co by było gdyby wykonały na ślepo rozkaz użycia tej a nie innej amunicji do swoich niby bardzo bezpiecznych gładkich rurek?
Tu należałoby przypomnieć Panom juwenalia, gdzie i trupy były, bo rozkazy bezmyślnie były wszak wykonane bez zastrzeżeń.
Już pisałem, że ci którzy strzelali 11.11.2012 roku do tłumu niczym się nie różnią od tych czerwonych bandytów z grudnia 1970 roku, którzy z ostrej amunicji strzelali do bezbronnych robotników Polskiego Wybrzeża.
To są tacy sami bancyci, którzy z kilkunastu metrów dla zabawy strzelili w Nas, a mnie peosto w tawarz z rakietnicy, że o mało nie stracuiłem wzroku.
Tacy sami jak ci którzy przez trzy doby katowali i łamali moje kości w kazamatach bezpieki.
Niestety bandyci wyhodowali i wytresowali jeszcze gorszych bandytów w tym z lat 70 czy 80 XX wieku, bo także i kobiety, które dostają widocznie orgazmu podczas swojego strzelania do dzieci, kobiet i mężczyzn idących w pochodzie by uczcić Odzyskanie Niepodległości po 123 latach niewoli,utraconej przez takich samych targowiczan jak oni. Oglądając technikę ich strzelania do tłumu, skojarzyła się dla mnie jakby była to taktyka rodem ze starożytności lub wojen napoleońskich. Legion odsłaniał łuczników i zasłaniał. - Tak mniej więcej wyglądały działania wojenne starożytnych Spartan, Ateńczyków, Rzymian, a których dość wierną rekonstrukcję mieliśmy w Warszawie w dniu 11.11.2012 r.
Kobiety są ostatnim nowym ogniwem w tej kontynuatorce po MO policji i od nich należy rozpocząć porządkowanie policji, osądzeni oraz przykładnego i bardzo surowego ukarania.
Z bandytami się nie rozmawia ich należy eliminować ze społeczeństwa - nawet trwale.
Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
Kontra
17 Listopada, 2012 - 18:15
A ja przyznam, ze program nie przypadł mi do gustu. Liczne grono zwolenników tezy o prowokacji - w tym mnie - tylko utwierdził w swojej opinii, ale...
Z punktu widzenia pewnych standardów... których naturalnie nikt nie przestrzega... to poważnym błędem było w ogóle zapraszanie rzecznika policji i dawanie mu prawa do komentowania materiału filmowego. Nie można być sedzia we własnej sprawie. On tam wystąpił prawie jak sedzia sledczy.
Ja bym poprosił o komentarz jakiegoś niezależnego eksperta, np Romana Polko. A potem można już konfrontować strony...
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Alchimisto, czasem warto zobaczyć i usłyszeć,...
17 Listopada, 2012 - 18:45
... co ma do powiedzenia rzecznik policji, który na ekranie zobaczył policjantów w działaniu urągającym wszelkim normom. Nikt nie traktował jego wypowiedzi jako sędziego we własnej sprawie. Raczej obecni w studio i przed telewizorami byli ciekawi, jak insp. Sokołowski będzie tłumaczył zachowanie policji na Marszu Niepodległości. Nasze oczekiwania spełniły się, albowiem słowo "tłumaczył" można było śmiało skojarzyć ze sformułowaniem - "kłamał w obronie własnej" (czyli. policji). Tak postępuje człowiek bez honoru. I oto mieliśmy do czynienia ze splamieniem munduru policyjnego. W czasach II Rzeczpospolitej za takie splamienie wydalano ze służby i sadzano na ławie oskarżonych. A dzisiaj? Ach... szkoda słów.
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta". (ks.J.Popiełuszko)
@Satyr
17 Listopada, 2012 - 19:12
Ja się zgadzam, tylko to nie zmienia faktu, że nie wszyscy zobaczyli to samo. Niestety. On po prostu zaszczekał pozostałych. Nie pomogła przewaga liczebna 3:1 plus materiały telewizyjne i Pospieszalski. Świstak niestety wygrał tę rozgrywkę, poniewaz pozwolono mu wystapić w roli arbitra i moralisty, utyskujacego nad bandytami. Sakiewicz usiłował trochę to złagodzić i też wcielił się w rolę arbitra i moralisty (tego co szedł z tyłu i nie dopuścił do zamieszek), ale było mu wyjątkowo niezręcznie w tej roli.
Chodzi mi o przekaz, o narrację medialną. Na razie - w świadomości powszechnej - była zadyma i "policja ma zawsze rację". Tylko tyle i aż tyle.
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
O programie: wyłącz fonię! Koniecznie! I zobacz
17 Listopada, 2012 - 19:37
spokojne, choć zatroskane twarze trzech rozmówców i spanikowaną gębę rzecznika stołecznej policji, Sokołowskiego.
Panie rzecznik, no, niestety, poza słowami ja patrzę na mimikę, mowę ciała, gesty. Bronisz się pan jak szczur.
P.S. Ja mam taką propozycję do policji po ostatnich zajściach i po I rocznicy Tragedii Smoleńskiej: FUNKCJONARIUSZE - ZOSTAŃCIE W DOMU!!!!!
Marsze będą spokojne a wy nie będziecie wychodzić na ostatnie świnie ZOMO-podobne!!!
@Ossalo
17 Listopada, 2012 - 20:02
Mądre słowa. Ktos powinien zrobic składankę mimiki wszystkich osób i zanalizować ją pod kątem psychologicznym. Tylko bez takich banałów, że jak ktoś patrzy w lewo to kłamie, bo rzecznik siedział z prawej i musiał patrzeć w lewo ;-)
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
napisałem wczoraj w komentarzu
17 Listopada, 2012 - 20:28
"Gdyby nie było obok policji
[a jej oddziały stacjonowałyby np. ukryte pod Salą Kongresową],
mam nieodparte wrażenie, że Marsz Niepodległości przy pomocy tylko swoich porządkowych przeszedłby spokojnie, bez opóźnienia, i nie widać byłoby żadnych "zadym".
Zadymy byłyby najwyżej pod Salą Kongresową. I o tym policja doskonale wie.
Natomiast było tak, jak było, mieli taki, a nie inny rozkaz, przygotowali się odpowiednio - aby obrzydzić narodowi świętowanie. To samo było rok temu.
Czy nie należałoby w przyszłym roku urozmaicić Komorowskiemu jego marszu? Są wielorakie możliwości."
A Świstak będzie zawijał w sreberka nawet gówienka, jak mu tak zleci zwierzchnik.
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
[ts@amsint.pl]
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@Tomasz A. S.
17 Listopada, 2012 - 20:32
W zupełności się zgadzam.
Ponadto nadal warto szukac dowodów na prowokację. Tutaj dałem linka: http://niepoprawni.pl/content/swistaki-w-zielonych-kominiarkach
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
sprawdza się powiedzenie Seawolfa
17 Listopada, 2012 - 21:14
"prawo Seawolfa" mówi: zamieszki są wtedy, kiedy tego chce policja. Jednak policyjny (niedo)rzecznik w programie - mimo, że wyszczekany - nie był przekonujący.
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Proszę kogoś o odpowiedź na pytanie:
17 Listopada, 2012 - 21:15
Dlaczego nie doszło do prowokacji ze strony policji w dniu 29 września br. na marszu pod hasłem "Obudź się Polsko"?
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta". (ks.J.Popiełuszko)
@Satyr
17 Listopada, 2012 - 21:54
Jest kilka możliwych odpowiedzi, ale ja podam tylko najbardziej banalne:
1. demonstracja odbywała się przy świetle dziennym, toteż łatwiej było wyłapać wariatów (sam jednego sfilmowałem - został przegnany przez demonstrantów).
2. nie było większej grupy kibiców - kibice potrafią skutecznie stworzyć "mroczny nastrój", który uruchamia w policji "apetyt na walkę" - race, petardy, pochodnie, hasła i przyśpiewki skierowane głównie do policji, a nie do rządu itp. Działa tu prymitywna socjotechnika wroga - po obu stronach.
3. wiek demonstrantów był zróżnicowany. Ciekawe, że powstanie Chmielnickiego wybuchło wśród rodzin dwupokoleniowych - tam nie było starszyzny, nie było "dziadków". W społeczności dwupokoleniowej łatwiej wywołać bunt, niż w trzypokoleniowej.
Mam jeszcze jedną poradę jak uniknąć zamieszek - zapuścić długie włosy. Wtedy prowokatorzy będą musieli chodzić w perukach ;-)))
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Dzięki Ci Alchymisto za odpowiedź
17 Listopada, 2012 - 22:17
Trudno się z Twoim zdaniem nie zgodzić. Zatem jakie wnioski na przyszłość?
1) ustalenie z "waaadzą" i bufetową wcześniejszej godziny marszu;
2) zobowiązanie organizatorów odpowiedzialnych za grupę kibiców, aby zapanowali nad emocjami tychże kibiców (jest to realne);
3) wybranie się na marsz rodzin w skladzie: dziadkowie, rodzice, dzieci;
4) przypięcie w ostatniej chwili przed wymarszem jakiegoś emblematu na wierzchniej odzieży, który identyfikowałby przynależność osoby do danej grupy, ale wcześniej nie ujawniany. To w zamian za... peruki :-)
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta". (ks.J.Popiełuszko)
Ratlerek Sokołowski nie wie kto, co, skąd itd. ale...
17 Listopada, 2012 - 23:05
wie na 100%, że to byli chuligani... Przeciwko udokumentowanym filmem argumentom uczestników Marszu wyciąga z kieszeni jakieś foty, które... gdyby mi się chciało to zrobię jeszcze lepsze i przedstawię za dowód, że wszyscy są be, tylko ja jestem cacy.
To jedna sprawa.
Druga - kim są ludzie w kominiarkach ??? Marszowicz jak będzie miał ochotę na zadymę to kominiarki nie musi zakładać, zrobi sobie zadymę bez. Na prawdę żałosne jest, że policja zatrudnia psychologów itd., a tak podstawowej rzeczy nie wie.
Trzecia sprawa - policja dysponuje różnymi metodami i w końcu jej za to płacą by sobie identyfikowała tego czy tamtego. Dlaczego jednak tendencyjnie nie chce jej się identyfikować osób w kominiarkach ? Na dodatek Sokołowski dramatycznie wzywa - pomóżcie ich nam zidentyfikować... Głupi i o drogę pyta czy bezczelny ? 5 osobom postawiono zarzuty podczas gdy zamaskowanych w kominiarkach były setki...
Na prawdę - następne imprezy tego typu powinny być przeprowadzone przy świetle dziennym, zmrok działa na korzyść bandytów z policji. Nie wolno im pozwolić na coś podobnego w przyszłości bo bezczelnie to wykorzystują. Założę się, że wtedy gdy ich gęby będzie można zarejestrować tak by nie było żadnych wątpliwości, nie będą tak bezczelni.
A w ogóle to jest granda, że policja wychodzi w rynsztunku bojowym w święto narodowe, przeciwko pokojowemu Marszowi Niepodległości, w którym uczestniczą ludzie w wieku 0-100.
To jest kryminał dla którego nie ma wytłumaczenia.
I guzik mnie obchodzi, że wg słów Sokołowskiego policja "przypuszczała" udział w marszu elementów chuligańskich. Bo ja mogę na tej podstawie również "przypuszczać", że w policji służą różne gnojki, które chcą sobie pochuliganić legalnie, a ich zwierzchnicy nie mają nic przeciwko temu. Wszak mamy już w Polsce już przestępczość legalną ! Sam premier to powiedział.
Oczywiście nic nie powiedziałam, jakby co. Ja tylko przypuszczam... A co - nie wolno mi ??? !
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contesso, słusznie prawisz.
17 Listopada, 2012 - 23:19
Jeśli chodzi o wszczęcie zadymy przez któregoś z uczestników marszu czy to w Święto Niepodległości, czy z okazji kolejnej rocznicy wprowadzenia stanu wojennego, to nie przypuszczam, że mogłoby do tego dojść. Cele są zbyt wzniosłe, aby chuligańskimi atakami egzekwować nasze prawa.
To nie są marsze organizowane przez ćpunów domagających się legalizacji narkotyków.
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta". (ks.J.Popiełuszko)
Contessa
17 Listopada, 2012 - 23:21
To jest "oczywista oczywistość", że Tobie wolno tak przypuszczać.
Ja powiem wprost, że tam pracują po prostu bandyci.
Widzieliśmy to również wtedy, 11 XI 2012, gdy atakowali polskich patriotów z Marszu Niepodległości.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
edward
"Pan miłuje prawo i sprawiedliwość".
Psalm nr 33,5.
Nie będzie marszu?
18 Listopada, 2012 - 17:01
"Na prawdę - następne imprezy tego typu powinny być przeprowadzone przy świetle dziennym, zmrok działa na korzyść bandytów z policji."
Nie będzie następnej imprezy, tylko marsz komorusków, w myśl znowelizowanej ustawy...
Stasiek
@Satyr
18 Listopada, 2012 - 09:03
Przypomniało mi się, że w bitwie pod Wiedniem...;-)
Tak, w bitwie pod Wiedniem Polacy opasali się słomą, żeby ich od Turków odróżniono... ;-)))
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
He he he ...
18 Listopada, 2012 - 03:01
@ pitekantropus
18 Listopada, 2012 - 03:33
A może coś więcej powiesz? Powiedz (napisz), co Ciebie tak rozśmieszyło. Jeśli rzeczywiście jest to śmieszne, to pośmiejemy się tu wszyscy razem.
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta". (ks.J.Popiełuszko)
Nowa ustawa o zgromadzeniach wprowadza m.in. zakaz kominiarek
18 Listopada, 2012 - 10:48
oraz innych sposobów zasłaniania twarzy....
Ciekawam jak to będzie się miało do milicji ? Czy wyjdzie, że ustawy, przepisy itd. dotyczą tylko i wyłącznie zwykłych obywateli czy np. milicji również ?
Co na to świstak Sokołowski ?
Znając gorliwość milicji obawiam się, że jak zasłonię sobie na ulicy usta szalikiem to mogę pójść do pudła... A taki Czajka (ten z 11.11.11 zestresowany i zdenerwowany) to już na pewno mi spuści wp.... .
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
No to Contesso,,, masz problem i wszyscy ci, którzy...
18 Listopada, 2012 - 12:02
... idąc w marszu, np. 13 grudnia, z powodu mrozu... zasłonią sobie buzie, aby się do reszty nie przeziębić. Oj, będą z tym przestrzeganiem ustawy jaja nieprzeciętne.
A jeśli nie będzie ona dotyczyć milicji, to będą musieli mieć fluoroscencyjny napis: POLICJA, a w zasadzie... MILICJA. Wówczas taki cwaniaczek, który prowokuje, będzie mógł być bardzo łatwo zauważony.
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta". (ks.J.Popiełuszko)
Satyr - właściwie problem mają milicja i tfurcy noweli bo to oni
18 Listopada, 2012 - 13:00
bez kominiarek nie mogą.
Przesłuchałam jeszcze raz świstaka Sokołowskiego i... może se wsadzić swoje argumenty o chuliganach, prowokatorach na marszu w... sreberko bo który leming dźwignie 4 litery sprzed telewizora by iść zadymiać albo prowokować na marszu ?
Kibice natomiast już dawno jasno pokazali po której stronie są zatem czy będą rozwalać własną uroczystość ?
To takie proste jak konstrukcja - kto się boi, ten się zbroi ! Uzbrojona po zęby policja wyszła przeciw świątecznemu marszowi i nic mnie nie przekona, nawet 100 Sokołowskich czy innych wazeliniarzy na usługach rządu, że to było dla tzw. mojego dobra. Na dodatek wciąż była w szyku bojowym. Dlaczego ? Bo miała pokojowe zamiary ?
Gdybym była szefem tego Sokołowskiego to by wyleciał z pracy za ten występ u Pospieszalskiego.
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contesso...
18 Listopada, 2012 - 14:08
Komendant Główny Policji - nadinsp. Marek Działoszyński nie wywali na zbitą mordę ze służby 39-letniego insp. Mariusza Sokołowskiego dlatego, ponieważ to on dał rzecznikowi prasowemu KG Policji wytyczne, co ma mówić w mediach, co mu wolno, a co nie. Tak więc "użyteczny dureń" Sokołowski chroniąc świadomie dupę swojego zwierzchnika, - robi z siebie idiotę.
I pomyśleć, że tak wykształcony facet (doktorat na temat "Policja a społeczeństwo w okresie międzywojennym"), także adiunkt na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim dał się zmanipulować, albo świadomie za mamonę rżnie głupa. Nisko upadł.
Wierzę, że przyjdzie taki czas, że Sokołowski się zreflektuje za dotychczasowe bezeceństwa, które czyni. ale chyba będzie już za późno, bo refleksja nadejdzie na... łożu śmierci i nie zdąży naprawić krzywd, jakie wyrządził.
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta". (ks.J.Popiełuszko)
Satyr
18 Listopada, 2012 - 14:26
Zauważyłeś podobieństwo między rzecznikami tuskowych instytucji ?
Kto ich qoooźwa przez kalkę robił !
Pozdrawiam.
contessa
_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart
"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Contesso
18 Listopada, 2012 - 15:07
Tak, zauważyłem. Klony, jak się patrzy! Nazwę tego etatu "rzecznik" powinni chyba zmienić na... "niedorzecznik", bo tak pieprzą niedorzecznie. Co spojrzysz, to jeden lepszy od drugiego. Ścigają się w wazeliniarstwie swym przełożonym, aż wazelina ścieka po pośladkach.
Pozdrawiam, Satyr
________________________
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta". (ks.J.Popiełuszko)