Chodząca reklama

Obrazek użytkownika kryska
Gospodarka

Chodząca reklama Biedronki.
Przyszedł do i ........

Zaraz po tym jak Kaczyński dokonał zakupów tych obiecanych "cudów" przez Donalda i rzekł dlaczego nie udał się do Biedronki na scene wtoczył się samm ryży "Mojżesz" i oświadczył, że całą rodziną robi zakupy w tym dyskoncie i nawet podał adres konkretnego sklepu.

Tropem "Mejżasza" udali się cyngle z Wydarzeń Polsatu, pewni potwierdzenia uczucia wielkiej miłości Donalda do Biedronki i okazało się, że to blaga.
Pytali pracowników, każdy nie mógł sobie przypomnieć Tuska na zakupach, a jeden z pracowników oświadczył, że tak długo jak tam pracuje, a pracuje 5 lat, to nigdy nie widział w sklepie ani Donalda Tuska ani jego małżonki i nikogo z rodziny.

Jeden tylko sobie przypomniał, wygladający na miejscowego żula o urodzie typowej smakoszom trunków.
Stał przed Biedronką.
Jewropejczyk pewnie całą swoją twarzą i fan cudów Donalda.

Tusk po prostu skłamał tylko po to, by się przypodobać wyborcom i klientom tego dyskontu, dyskontu dla ubogich, czy się to komu podoba, czy nie.
Nikogo kłamstwa Tuska nie powinny dziwić, bo POpłynął już wiele razy, była jakaś wirtualna pielęgniarka, była matka pracująca jako pielęgniarka, kłamstwa dot.śledztwa tragedii smoleńskiej itd.

Ale najgorsze to to, ze cudotwórca i oszust zrobił reklamę obcemu dyskontowi.
I tak narodził nam się następca Wizira.

Chajzer - Wizir
Tusk - Biedronka

Co na to Polska Izba Handlowa?

Polska Izba Handlu oskarżyła Donalda Tuska o promowanie zagranicznej sieci sklepów spożywczych która "przez swoją ekspansję wywiera istotny wpływ na możliwości przetrwania na rynku sieci handlowych, opartych na polskim kapitale".

- Nawet Komisja Europejska w swoim dokumencie „W kierunku bardziej wydajnego i sprawiedliwego wewnętrznego rynku handlu i dystrybucji w perspektywie roku 2020” zauważa, że zjawisko koncentracji marek dyskontowych na rynku wewnętrznym stanowi zagrożenie dla niezależnego handlu oraz jego roli w walce z procesami inflacyjnymi i kryzysem. Tymczasem wskazane przez Komisję Europejską zagrożenia zdają się nie robić wrażenia na osobach, dla których powinny one być jednym z głównych obszarów troski.

Kończąc oświadczenie, Prezes Nowakowski stwierdził, że dotychczas polscy politycy nie wsparli żadnej polskiej sieci handlowej.

http://www.pih.org.pl/index.php/aktualnosci/57-aktualnosci/394-stanowisko-polskiej-izby-handlu-w-sprawie-promowania-niektorych-sieci-handlowych

Brak głosów