Adwokat Putina u Pospieszalskiego
Miejsce - studio TVP1, godzina 23.20
Program - Warto rozmawiać.
Prowadzący - Jan Pospieszalski
Temat rozmowy - Dlaczego raport MAK jest nie do przyjęcia.
Goscie: Edmund Klich, polski przedstawiciel przy MAK, Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny "Gazety Polskiej", Antoni Macierewicz, poseł PiS, szef zespołu parlamentarnego monitorującego badanie przyczyn tragedii i Jan Osiecki, cyngiel z GW i Newsweeka.
Cyngiel Osiecki jest autorem prezentującej rosyjski punkt widzenia książki o tragedii smoleńskiej. współautorzy tego prorosyjskiego paszkwilu to Tomasz Białoszewski i Robert Latkowski.
Tomasz Białoszewski pracował w TVP od kwietnia 1989 roku. Początkowo związany jako publicysta z Naczelną Redakcją Programów Wojskowych. Do "Wiadomości" trafił w wyniku konkursu razem z: Tomaszem Lisem, Małgorzatą Szelewicką, Tadeuszem Zwiefką, Jolantą Pieńkowską. Prowadził główne wydania "Wiadomości" oraz wydania poranne i wieczorne. Zajmował się też publicystyką, głównie wojskową oraz historyczno-wojenną. Był autorem (wraz z Rafałem Brzeskim) wielu reportaży: m.in. cyklu rep. historycznych z 50-rocznic bitew: spod Monte Cassino, Arnhem, Liverpoolu, D-day i innych, oraz wielu newsowych materiałów dziennikarskich w "Wiadomościach" , "Panoramie" i "Teleekspresie". Laureat Grand Prix I Międzynarodowego Festiwalu Filmów Wojennych w Budapeszcie za film pt.:"Szóstka z chmur". Autor wielu reportaży wojskowych emitowanych w paśmie Naczelnej Redakcji Programów Wojskowych. Komentator wielu państwowych uroczystości o charakterze wojskowym oraz komentator II pielgrzymek do Ojczyzny Jana Pawła II. Pierwszy prowadzący (wraz z Agnieszką Rosłoniak) programu "Kawa czy Herbata". Wieloletni prowadzący programu "Studio Kontakt" w TV Polonia (między innymi z Urszulą Nelken i Iwoną Szymallą), oraz "Wieści Polonijnych". Przez 6 lat prowadzący program "Europa Tu" (autor: Krzysztof Mironowicz) realizowanego we wrocławskim ośrodku TVP. Program wielokrotnie był nagradzany przez UKiE oraz przez Stowarzyszenie Dzienniakrzy Polskich, za najlepszy polski program o tematyce unijnej. Autor (wraz z Lechem Mleczką) jedynego w historii polskich telewizji serialu o charakterze lotniczo-historycznym pt.: "Na Skrzydłach Ikara". Obaj autorzy zostali za ten 11-odcinkowy cykl wyróżnieni najwyższym lotniczym wyróżnieniem "Błękitne Skrzydła" w 2000 roku.
Katarzyna Obara i Tomasz Białoszewski losują nagrody - 2001, Międzynarodowy Festiwal Teatralny Dialog - Wrocław
Obecnie fachura od katastrof lotniczych.
Pułkownik Latkowski, medialkny spec od katastrofy smoleńskiej, również gloryfikuje tezy rosyjskie - winni piloci, ś.p. generał Błasik i ś.p.Prezydent Kaczyński.
Od lewej: Robert Latkowski, Tomasz Białoszewski, Jan Osiecki, Siergiej Amielin podczas konferencji prasowej o książkach o katastrofie smoleńskiej
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101231&typ=po&id=po01.txt
Co robił generał Andrzej Błasik - wersja Osieckiego to lustrzane odbicie wersji rosyjskiej.
Jan Osiecki: To jest dokładnie pokazane w stenogramach. Generał Błasik nie poszedł tam, żeby porozmawiać o zegarku czy o tym co miał zamiar zrobić po lądowaniu w smoleńsku. Musiał pójść w konkretnym celu. On tam autoryzuje błędy jakie popełniają dowódcy samolotów, nie oponuje, wręcz przeciwnie, akceptuje co się dzieje, To były działania związane z naciskami i z próbą doprowadzenia do lądowania.
Tomasz Sakiewicz: Nie ma podstaw by tak sądzić, jeśli ktoś się odwołuje do stenogramów, to tam nie ma ani cienia nacisków. Poza tym nie mamy oryginałów, chyba, że pan redaktor dotarł do oryginałów. Z tego co mamy, nic takiego nie wynika. Rosjanie od początku forsowali tezę, że to był błąd pilotów.
Antoni Macierewicz: Jest niebywałą bezczelnością twierdzenie, że generał Błasik był tam w kabinie w celu wywierania jakichkolwiek nacisków. W sytuacji kiedy nie pada ani jedno słowo ani generała Błasika, ani pilotów, ani kogokolwiek z tego samolotu, które mogłoby o tym świadczyć. Nic - zero. Mimo tego rozpętana została nieprawdopodobna kamapania mająca charakter kampanii rosyjskiej agentury wpływu, mająca skupić atak na generale Błasiku, który był dowódcą bardzo silnie związanym z niepodległościowymi tendencjami, z polityką niepodległościową pana prezydenta Kaczyńskiego.
Ten atak moralnie jest obrzydliwy, a politycznie ma charakter oddziaływania prorosyjskiego.
Osiecki: Niech pan powie w takim razie, co do końca robił generał błasik w kabinie?
Macierewicz: To pan powinien powiedzieć, bo pans tawia tę teże. To pan ją stawia.
Osiecki: Niech pan w takim razie powie, co robił tam generał Błasik?
Macierewicz: To pan powinien powiedzieć, bo pan stawia tę tezę. I pan musi ją udowodnić. Pan nie jest w stanie tego udowodnić, pan jest tylko w stanie spotwarzać człowieka, który nie może już się bronić. To obrzydliwe.
Ze strony cyngla Osieckiego: ....... MILCZENIE.
Osiecki to ZERO.
Macierewicz sprowadził prorosyjskie ZERO do parteru.
Zerem również dla mnie jest Edmund Klich , żadnych konkretów, zadnych argumentów, bo przecież on nic nie musi.
Jak sam oznajmił - nie musiał badać oderwanego skrzydła samolotu, które miało być przyczyną upadku samolotu.
http://www.wpolityce.pl/view/5760/Ostre_starcie_w__Warto_rozmawiac___Co_...
materiały z sieci
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 7295 odsłon
Komentarze
Kryska
5 Stycznia, 2011 - 14:44
Osiecki to GNIDA nad GNIDAMI
Wystarczy tylko spojrzeć na twarz
5 Stycznia, 2011 - 15:57
... szczur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Też oglądałem-10
5 Stycznia, 2011 - 14:54
Gdy oglądam takie gnidy,zawsze prędzej czy później przychodzi myśł że kiedyś trzeba będzie przywrócić karę śmierci.Dla zdrajców prze POwieszenie.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
Mi przyszły analogiczne myśli do głowy
5 Stycznia, 2011 - 20:36
Nalezy stworzyć egzekutywę na styl Łupaszki i zrobić porządek szczególnie z ruskim pachołkiem klichem.
------------------
Ciężko wyznać: Na taką miłość nas skazali, taką przebodli nas Ojczyzną... Z. Herbert
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
i zrobić porządek szczególnie z ruskim pachołkiem klichem.
5 Stycznia, 2011 - 20:55
http://www.wpolityce.pl/view/5799/Wczoraj_myslelismy__ze_Antoni_Macierewicz_przesadza__Ale_kazdy_kolejny_wywiad_Edmunda_Klicha_potwierdza__ze_posel_PiS_ma_racje.html
Re: Adwokat Putina u Pospieszalskiego
5 Stycznia, 2011 - 16:10
...i,że też takie kłamstwa przez gardło przechodzą takiej szmacie jak Osiecki, skąd to się w ogóle wzięło?
"Być człowiekiem to czuć, kładąc swą cegłę, że bierze się udział w budowaniu świata." [Antoine de Saint-Exupéry]
"Być człowiekiem to czuć, kładąc swą cegłę, że bierze się udział w budowaniu świata." [Antoine de Saint-Exupéry]
przedstawiciel MAG nie MAK
5 Stycznia, 2011 - 16:57
napisać książkę z tezą o winie, na którą nie ma żadnego dowodu w kopii czarnej skrzynki na którą się autor powołuje, to magia. Gdyby treści obciążające pilotów znalazły się w zapisach oryginalnej czarnej skrzynki było by po zawodach, a teraz trzeba wmawiać, że te treści są. Stara metoda siłowego przekonywania do swojej racji nie mając prawdziwych argumentów. Cieszę się, że obejrzałam wczorajsze "Warto Rozmawiać", chociaż Macierewicz i Sakiewicz nie mieli partnerów do rozmowy. Na koniec audycji powiwił się ciekawy wątek. Pokazano osobę, która była na płycie lotniska, ktoś ze służb specjalnych. Nie zapamiętałam nazwiska ale na pewno ten przeszkolony agent nie był tam przypadkowo - terka
- terka
terka
5 Stycznia, 2011 - 17:05
kryska
5 Stycznia, 2011 - 17:35
bardzo dziękuję, pozdrawiam terka
- terka
terka,ten 'pan" o od spraw specjalnych"
5 Stycznia, 2011 - 18:26
był na lotnisku,w dniu przylotu śp.Polskiego Prezydenta
Profesora Lecha Kaczynskiego,
Do słynnego już skrotu/Ł.Ł/t.j K.A.T,
nalezy dodac .......nazwisko,owego szpiona,ciekawie PISano o nim w Gzacie Polskiej...
pozdr
gość z drogi
terka,ten 'pan" o od spraw specjalnych"
5 Stycznia, 2011 - 18:32
był na lotnisku,w dniu przylotu śp.Polskiego Prezydenta
Profesora Lecha Kaczynskiego,
Do słynnego już skrotu/Ł.Ł/t.j K.A.T,
nalezy dodac .......nazwisko,owego szpiona,
ciekawie PISano o nim w Gazecie Polskiej...
pozdr :)
gość z drogi
Ale tam
5 Stycznia, 2011 - 17:24
No i o co tyle rabanu. Śmieszą mnie ludzie, którzy robią z igły widły. Ten koleś jest bardzo dobrym pracownikiem i tyle. Dostaje kasę (w ten czy inny sposób- np. kontrakt za książkę (przepraszam Książki za użycie tego słowa) od wydawcy za coś co będzie miała takie tezy (i tu wydafca wypisuje co musi ałtor udowodnić w tych książkach); dostaje też bardzo dużo tzw. promocji i każda televiżyn płaci za to, każdu EMPiK również no i brać stódencka za możliwość poobcowania z tak światłom osobom. Za które zapłaci JuntaEwropejska lub zwykły ZWIĄZEKSOWIECKI w postaci róznych firemek jak Ciech, Orlen czy Cersanit. Jak chciał- tak se napisał. Jego sprawa. Moja sprawa- nie chcę tego czytać. napisał co chciał, a ja też mogę (jeszcze) czytać co chcę.
Nie podniecajcie się.
************************** BETTER DEAD THAN RED!
**************************
BETTER DEAD THAN RED!
A ten Tomasz Turowski
5 Stycznia, 2011 - 18:03
..to taki podobny do Ariela Szarona trochę Czy bardziej do Artura Rubinsteina?
Dobry trop
5 Stycznia, 2011 - 19:30
Jak go zobaczyłem w tych migawkach u Pospieszalskiego to od razu sobie pomyślałem - "o, tak mógłby wyglądać Heldbaum".
Nie wiem czy trzeba tutaj to tłumaczyć ale na wszelki wypadek:
- Miecio Heldbaum to postać z paru książek Łysiaka, na pozór pan nikt, a faktycznie ktoś w rodzaju capo di tutti capi z nadania sowietów. Formalnie pułkownik, faktycznie obergenerał.
Formalnie emeryt, faktycznie czynny rozgrywający.
Fakt, Łysiak malował go nieco inaczej ale jakoś tak mi się skojarzył.
Parę rzeczy pasuje.
Choćby to - właściwy człowiek we właściwym miejscu o właściwym czasie, czyż nie ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
No właśnie...
5 Stycznia, 2011 - 20:55
...człowiek o którym niewiele mówiono...niby wiadomo kto-a nie wiadomo...nie rzucający się w oczy....NIGDY NIE WYPOWIADA SIĘ NA TEMAT SWOICH POGLĄDÓW, to najbardziej charakterystyczne...
Re: Adwokat Putina u Pospieszalskiego
5 Stycznia, 2011 - 17:55
W rzeczy samej to niebywała bezczelność tak ze strony tego anorektycznego redaktorka jak i on tam sam się nazwał - dr pilot płk Edmund Klich ..
Zdawałoby się że mając takie przygotowanie , wręcz mieniąc się specjalistą w dziedzinie dotyczącej katastrof lotniczych , po pierwsze :
- powinno zatem posiadać się choć elementarną zdolność odróżniania samolotu wojskowego od jednostki cywilnej..
-idąc dalej tym tokiem rozumowania dokonany wybór konwencji Chicagowskiej wydaje że nie do przyjęcia ..chyba że pomija się fakt że była to wybitnie jednostka wojskowa i traktuje się ów przypadek jako cywilną katastrofę lotniczą.
Wywijanie owym "świstkiem" na poparcie własnej tezy , w której to wyniku ów "ekspert" nie musiał niczego sam badać , było niczym prośba o papier toaletowy w wiadomej sytuacji..
Nie bez przyczyny wybrano Klicha , człowiek ów to wytrwały i przebiegły cynik , bardzo odporny na stres.
Wiedząc o tym należałoby w tym kierunku zebrać taki zespół adwersarzy , którzy przy wsparciu min. Macierewicza , krok po kroku dobiorą się im do "du-y" i wówczas obalą ową tajemniczą mgłę która w dalszym ciągu spowija wydarzenia smoleńskie .
Pospieszalski natomiast szybko się "uczy" i nie daje się sprowokować do żadnej pyskówki , ba, umiejętnie też potrafi skierować dyskusję na pożądane tory ..
Bardzo dobrze się stało że poruszyłaś ten przecież bardzo świeży temat. Widać jak na dłoni że ministerialne gacie zaczynają się "pocić" ..
Dałem 10 pkt ..
pozdrawiam
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
" idź wyprostowany wśród tych co na kolanach.."
/Z.Herbert/
/Klub Gazety Polskiej w Opolu/
http://andruch.blogspot.com
http://ngo.opole.pl/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Krysko,oglądałam i biłam brawo Panu Pospieszalskiemu
5 Stycznia, 2011 - 18:04
Panu Macierewiczowi i Panu Tomaszowi Sakiewiczowi............ kiepski
"młody, dobrze wykształcony z duzego miasta,moze Moskwy"
padł niczym mucha..............swietny był pan Macierewicz, z :
"to pańska teza,wiec niech ją pan uzasadni.".....Swietne........
wspaniały zespoł stworzyli Trzej Panowie... i jeszcze ta kropka nad "i"
czyli pan Cezary i krotka biografia,szpiona,oczekującego na przyjazd PREZYDENTA
DYCHA,z wykrzyknikiem...........
gość z drogi
też oglądałam program Pospieszalskiego
6 Stycznia, 2011 - 19:15
Wielki szacunek dla pana Macierewicza .
Goście od tej książki od razu wydali mi się POdejrzani
5 Stycznia, 2011 - 19:27
W wywiadzie na temat swojego "dziennikarskiego śledztwa" opowiadali że wzięli ze sobą do Smoleńska min. teodolit (nafaszerowany elektroniką)
To jest np. takie coś:
www.teodolit.pl/product.php
a potem z tego co mówią wynika żeby zmierzyć słynne drzewo to się na te drzewo wspinali.
To gdy zmierzyli różnice wysokości terenu teodolitem (nafaszerowanym elektroniką) to nie mogli zmierzyć wysokości tego drzewa w ten sam sposób?
wiadomosci.wp.pl/kat,1342,page,3,title,Dziennikarze-mowia-niestworzone-rzeczy-o-tragedii-sprawdzilismy-jak-bylo-naprawde,wid,12927963,wiadomosc.html
Remek.
Remek
Kryska
5 Stycznia, 2011 - 21:33
jeszcze jedna ważna rzecz wypłynęła w programie pana Pospieszalskiego. Macierewicz doprowadził do oficjalnego potwierdzenia przez Klicha, że na minutę przed lądowaniem nie było nad lotniskiem mgły. Klich wił się jak piskorz, ale w końcu potwierdził słowa Macierewicza (inna sprawa, że w międzyczasie gnida Osiecki tłumaczył wszystkim jak to nad lotniskiem w Smoleńsku mgła w ciągu 10 sekund pojawia się i znika - sam to widzał!!!!!!)
germario
"Do bez-tęsknoty i do bez-myślenia,
Do tych, co mają tak za tak - nie za nie,
Bez światło-cienia...
Tęskno mi, Panie..."
CKNorwid
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
germario
5 Stycznia, 2011 - 21:38
mogłam to wypunktować
ale myślę, że każdy kto dokładnie i uwaznie słuchał usłyszał i to
pozdrawiam
Pachołek klich
5 Stycznia, 2011 - 21:59
zapewne niechcacy udowodnił, że przyjecie konwencji chichagowskiej to działanie na szkodę naszego państwa. Na pytanie czy badał skrzydło "ucięte" przez brzozę powiedział, że nie bo według tej konwencji po prostu nie mógł. Podsumowując konwencja która wg klicha miała dać przejrzyste, obiektywne śledztwo. Dała ruskim 100% kontrolę na tym śledztwem.
--------------
Ciężko wyznać: Na taką miłość nas skazali, taką przebodli
nas Ojczyzną... Z. Herbert
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
Kryska
5 Stycznia, 2011 - 21:46
Miło było oglądać.
Cyngiel Osiecki miał się wczoraj słabo.
Macierewicz merytoryczny i logiczny.
A tutaj Macierewicz masakruje kolejnego cyngla - Nawrockiego:
http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/punkt-widzenia/wideo/16092010/2509673
Pozdr.
-------------------
GW nie kupuję.
TVN nie oglądam.
TOK FM nie słucham.
Na Rysiów, Zbysiów i Mira nie głosuję
Te ruskie mendy na szafot!
5 Stycznia, 2011 - 23:58
Te mendy trzeba unicestwić raz na zawsze.
Obibok na własny koszt
======================================================
Nunquam sapiens irascitur.
Obibok na własny koszt
p. Macierewicz - mistrz nokautu
6 Stycznia, 2011 - 18:16
No to mamy nowego mistrza nokautu. Bo p. Macierewicz punktuje bezlitośnie a jego uderzenia są czyste i soczyste, a przy tym ma gardę szczelną. 'Przykro' było patrzeć jak starł na pył brednie pół-kownika oraz ciennikarza świadczego. Nie jestem osobą zawistną, ale w tym przypadku, gdy słyszę tak piramidalne bzdury oraz, nie dające się nazwać inaczej, obrzydliwe insynuacje szczerze się cieszę, że p. Macierewicz tak ich potraktował. Dokładnie na to sobie zasłużyli w tym momencie. A w szerszym kontekście zasługują obydwoje na conajmniej postawienie przed sąd w celu odpowiedzenia na pytania o źródła ich bredni.
Brawo za wypunktowanie w komentarzach, iż pół-kownik przyznał publicznie jakie były warunki na minutę przed lądowaniem tutki. Warto to zapamiętać.
"co Blasik robil w kokpicie? Panskie oskarzenia sa obrzydliwe
6 Stycznia, 2011 - 19:26
moralnie ..."
tak. to mistrz nokautu ....
Widzisz trolu,predzej czy POźniej zawsze wyjdzie
6 Stycznia, 2011 - 19:46
z ciebie szmata. Odtwórz sobie najpierw wyPOwiedż szmaty osieckiego,a POtem sp....aj na onet.
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
widze, zapytany co robil Blasik odpowedzial osadzajac adwersarza
6 Stycznia, 2011 - 19:47
do kokpitu podczas startu i ladowania sie nie wchodzi
Tak wiem śmieciu,twój wujek PO pijanemu myśliwił na Su22
6 Stycznia, 2011 - 20:06
Cofnij palancie o kilka minut bo wyPOwiedż AM dotyczy wywodu szmaty osieckiej na temat "jest oczywiste co robił Blasik w kokpicie itd",wiec nie stosuj dalej swojej kretyńskiej techniki udawania idioty,taras.Na onet
Pozdrowienia
zib1
Pozdrowienia
zib1
re-adwokat Putina u Pospieszalskiego
6 Stycznia, 2011 - 20:15
Pan Macierewicz rozprawił się z Osieckim i E.Klichem jak św.Michał ze smokiem.Dobro i prawda zwyciężą a nędzników pochłonie piekło.Amen.
mefisto,
6 Stycznia, 2011 - 20:59
a sio!
nie rozumiesz?
to SPIERDALAJ!
mefisto
7 Stycznia, 2011 - 00:13
jesteś mistrzem zakłamania i tylko tyle.
germario
"Do bez-tęsknoty i do bez-myślenia,
Do tych, co mają tak za tak - nie za nie,
Bez światło-cienia...
Tęskno mi, Panie..."
CKNorwid
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
Re: Adwokat Putina u Pospieszalskiego
6 Stycznia, 2011 - 20:39
Charakterystyczne: pozycje książkowe nt. katastrofy smoleńskiej powielają schemat MAK-owskich insynuacji, rodzimych produkcji telewizyjnych brak, "Mgła" to tak naprawdę dzieło "drugiego obiegu", zrealizowane poza medialnym mainstreamem, a za niewygodne obrazki zwalnia się dziennikarzy z pracy (Anita Gargas i "Misja specjalna").
Poza tym: Niepoprawni dorobili się nowego dyżurnego trolla - mefista z New Jersey... To dobrze - portal jest zauważany i drażni ;))
Dycha, oczywiście.
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Niepoprawni dorobili się nowego dyżurnego trolla - mefista
6 Stycznia, 2011 - 21:01
mają nakaz - krzyczeć
ale prawdy nie zakrzyczą
przykład - gnida Osiecki
Re: Niepoprawni dorobili się nowego dyżurnego trolla - mefista
6 Stycznia, 2011 - 21:41
Prawda... Ciekawe, że o Smoleńsku nie powstała żadna książka stawiająca sprawę w nie-MAKowskim świetle. Pozostaje nadzieja, że "Mgła" będzie pierwiosnkiem za którym pójdą inni.
(Oczywiście, mam na myśli zaniechania "profesjonalnych" dziennikarzy, bo blogosfera robi co może :))
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
Gadający Grzybie !
6 Stycznia, 2011 - 21:56
Ciekawa jestem czy prokuratura wojskowa przesłuchała osoby z filmu "Mgła". Choćby z racji faktu, że 10 kwietnia byli na miejscu katastrofy. Ja osobiście wątpię, obserwując jej 8-miesięczne "syzyfowe" zmagania, chyba że coś przeoczyłam...
Pozdrawiam.
contessa
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Ciekawe, że o Smoleńsku nie powstała żadna książka
6 Stycznia, 2011 - 22:02
przy tej mafii trzymającej władze nie powstanie
widzisz co się dzieje w mediach
wszyscy niepoprawni WON!
ale jedno pewne - kłamstwo ma zawsze krótkie nogi
i tego się trzymam
w tym tkwi nadzieja
pzdr
Wielkie dzięki Krysko
11 Stycznia, 2011 - 10:40
bardzo wartościowy materiał. Wielu osobom może otworzyć oczy!
W tym miejscu przytoczę słowa króla Jana Kazimierza z Potopu: " Nie zginęła jeszcze Rzeczypospolita, jeśli (mamy takich jej) obrońców".
Proponuję nadawać taki nasz "Niepoprawny" tytuł dla tych szczególnie zasłużonych w tropieniu kłamstwa smoleńskiego i wytrwale dążących do wyjaśnienia prawdy o przyczynach katastrofy TU-154, w której zginęli dwaj prezydenci POLSKI.
PRAWDZIWY OBROŃCA RZECZYPOSPOLITEJ - ten tytuł przysługuje wg mnie bez dyskusji ( poza licznymi uczestnikami tragicznego lotu do Katynia)
1. Panu Antoniemu Maciarewiczowi
2. Panu Zbigniewowi Pośpieszalskiemu
3. Panu Tomaszowi Sakiewiczowi.
Jest wielu innych, których nazwisk nie jestem w stanie tu przytoczyć, ale polegam na waszej pamięci, Niepoprawni!
Krysko, jeszcze raz dziękuję!
Bożena Cz.
Przepraszam
11 Stycznia, 2011 - 10:48
Pana Jana Pospieszalskiego uczyniłam Zbigniewem. Za pomyłkę gorąco przepraszm
Bożena Cz.
Książeczka wyprodukowana na zamówienie rosyjskie...
27 Stycznia, 2011 - 11:43
I jeszcze pieniądze na tym zrobią.
___________________ Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart