Brzoza czy lipa? - FILM
Jak trafić do zwykłych ludzi z przekazem: brzoza nie mogła uszkodzić skrzydła prezydenckiego samolotu TU-154? Jak takie osoby skłonić choćby do refleksji nad możliwością istnienia innej niż lansowana od lat przez mainstream tezy o "pancernym drzewie"?
Nie uczynią tego niestety naukowe referaty, ale prosty przekaz. Postanowiłem zrobić krótki film, w którym zestawiam ogólnie znane fakty dotyczące ataku terrorystycznego na WTC z informacjami o przebiegu katastrofy smoleńskiej. Być może porwałem się z „motyką na słońce”. Być może internetowe bulteriery rozerwą mnie na strzępy. Jednak czyż nie warto zaryzykować? W końcu widok kwaśnych min zwolenników "brzozowego" Laska jest wartością samą w sobie.
Wykorzystałem materiał filmowy:
- ITaP Research Computing Purdue University, 155 South Grant St, West Lafayette, Indiana 47907,
- Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej.
oraz
- ogólnie dostępne dokumenty ataku na WTC,
- jedną z pierwszych symulacji komputerowych katastrofy smoleńskiej sporządzonej przez Rosjan.
Dziękuję też blogerowi Peemka, który swoimi pracami ułatwił mi zrozumienie kilku problemów związanych z katastrofą smoleńską. Problemów, które w oficjalnej wersji opisywane są zgoła odmiennie.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5866 odsłon
Komentarze
Moim zdaniem świetne!
17 Listopada, 2013 - 15:36
Nachodzi mnie tylko pewna myśl. Z tego co mi wiadomo, stosunek przekroju brzozy do rozmiarów samolotu można by porównać do stosunku łodygi - powiedzmy - niezbyt grubego szczawiu do kosy. Czy można by to jakoś obrazowo przedstawić? Patrząc na film, pospolity leming odniesie wrażenie, że brzoza może stanowić wystarczającą przeszkodę.
Mam nadzieję że filmik pojawi się wkrótce na YT.
Będzie trudno...
17 Listopada, 2013 - 17:52
... z tym YouTube. Mam już 2 ostrzeżenia. TVP zablokowała mi 3 filmy (każdy dotyczy tragedii smoleńskiej). Jeszcze jedna moja wpadka i blokują mi cały kanał. Dlatego też przeniosłem się na vimeo.com. Tam na razie mam spokój.
Trochę szkoda.
17 Listopada, 2013 - 17:59
Bo to właśnie tam jest gros jego odbiorców.
Pozdrawiam :)
Nie był pancernej brzozy bo jak wiadomo ruscy wycięli ją
17 Listopada, 2013 - 16:40
wcześniej. Samolot miał za to skrzydła ostre niczym maszynka do golenia z reklam wilkinsona i mógł scinać nie tylko brzozy ale i lipy po czym bezpiecznie wylądować.
Jak wiadomo skrzydła samolotu są tak konstruowane ,że koszą drzewa a samoloty amerykańskie to nawet stalowe konstrukcje.
Kazek
Kazek
Kazek, czy jest specjalna stawka za jednego wkurzonego blogera?
17 Listopada, 2013 - 17:26
A za wkurzonego moderatora coś ekstra? Pytanie, czy Ci się opłaca...
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Kazek,
17 Listopada, 2013 - 18:04
Proponuję Ci, jako fanowi MAK, Millera i "brzozowego" Laska kupić w sklepie narzędziowym drewnianą piłę do metalu. Wierz mi, naprawdę możesz mieć kłopot z jej znalezieniem. Chociaż wy lemingi wierzycie w gorsze bzdury...
Świetny argument.
18 Listopada, 2013 - 00:56
Dopiero teraz do mnie dotarło. Z filmu, dyskusji i innych faktów nie wynika, że samolot ściął brzozę.
Wynika z nich to, że skrzydło nie zostało odcięte przez brzozę, a to znowu oznacza, że mogła zostać ścięta wcześniej. Zatem, ślicznie nam Pan to tutaj wyłuszczył Panie Kazek.
Racja
17 Listopada, 2013 - 17:36
Porównanie z kosą było chybione. Co do stalowych konstrukcji to zgadzam się - to podejrzane - ale jeśli chodzi o drewno...
Weźmy inne porównanie. Patyk o grubości centymetra i ludzka ręka. Wraz z ramieniem nich ma i metr. Rekord świata, jeśli chodzi o szybkość ludzkiego uderzenia, należy do Franka Duxa i wynosi 115 lub według innych źródeł 116 km/h. Co robią panowie na pokazach karate, każdy chyba widział. Widziałem jak pewien skośnooki facet utrącał dłonią szyjki butelek. Może to i lipa a może nie. Tak czy inaczej robił to ręką która takiej szybkości jak stopa nie rozwinie. Zwłaszcza stopa rekordzisty. Ten samolot zaś, aby pozostawać w powietrzu musi zachować prędkość - jeśli dobrze pamiętam - jakieś 270 km/h (niech mnie ktoś poprawi, jeśli błądzę).
Co więc stanie się z patykiem uderzonym przez miękką i tępą ludzką dłoń z prędkością 250 km/h?
Poza tym
17 Listopada, 2013 - 17:58
Do przecięcia tej brzozy, według wyliczeń, wystarczyłby jeden dźwigar skrzydła (przypominam, że były trzy dźwigary) i to dwukrotnie cieńszy. I tyle w temacie.
Uważam,
17 Listopada, 2013 - 18:01
że jest to super porównanie i tak naprawdę nie można nad tym dyskutować. Kazkowi to podpowiem żeby przeszadł się do lasu Kabackiego i tam krokami zmierzył na jakiej dłudości wyciął drzewa tamten samolot w tym nieszczęśliwym wypadku. Jakby na ironię wczoraj również w jednej z tv pokazywano wypadek samolotu w Anadach w którym samolot nie roztrzaskał się za przeproszeniem jak jajo na ramieniu komoruskiego ale rozpadł się na części i jeszcze mnóstwo ludzi przeżyło.
lupo
Dzięki,
17 Listopada, 2013 - 18:10
Mnie jednak zastanawia, jak bardzo trzeba być zaślepionym TVN-em, aby nie reagować na fakty. Przecież myślenie nie boli. A może Kazka zabolało? I dobrze, w końcu po to ten film zrobiłem. Pozdrawiam.
Szczególnie,
17 Listopada, 2013 - 18:17
kiedy wziąć pod uwagę, że leming przecież posługuje się "żelazną logiką i konsekwencją", to powinien w lot złapać, że skoro według oficjalnych wersji można ciąć samolotem budynki, to tym bardziej drzewa.
Muszę Ci bardzo podziękować...
17 Listopada, 2013 - 18:41
... wpadłem na pewien pomysł po przeczytaniu Twojego komentarza. Otóż logika lemingów jest DREWNIANA. Super określenie, nieprawdaż? Jeszcze raz dzięki. Będę musiał to kiedyś wykorzystać.
Cieszę się,
17 Listopada, 2013 - 18:57
że jestem inspiratorem. Faktycznie brzmi całkiem przyjemnie chociaż, na temat tej ich "logiki" to raczej kojarzy mi się z gumą, i to sparciałą. Drewno to już nobilitacja, ale odpowiednio podane powinno zadziałać. :)
Ja zrobiłam co innego
17 Listopada, 2013 - 18:49
Ja zrobiłam inaczej - tzn. w wersji portable.
Wydrukowałam listę naukowców współpracujących z ZP Macierewicza, na której przed chyba każdym nazwiskiem jest "prof. dr hab." albo "dr hab.", a po nazwisku placówka naukowa itd.
Na tej liście jest 100 naukowców.
Efekt murowany, sprawdziłam. Zapowietrzyło się kilka zatwardziałych lemingów.
Zaleta dodatkowa: nie wymaga to od leminga wysiłku umysłowego.
Tak to już jest,
17 Listopada, 2013 - 18:59
Ci ludzie zamiast mózgu używają telewizora nastawionego na jeden z licznych kanałów mainstreamu. Ale też mają profesorów: Niesiołowskiego, Krzemińskiego. Jak ich oglądam to bywa, że się zapowietrzam, ino z innego powodu :) Pozdrawiam.
Musisz przyznać ,że częściowo rozruszałem ten post?
17 Listopada, 2013 - 19:18
Wracając do tematu to prof. Cieszkowski po obejrzeniu i przeanalizowaniu filmu p. Gargas stwierdził ,że brzozy w dniu katastrofy czy zamachu jak wolisz nie było więc po co ta twoja analiza. Nie jest podana jeszcze przez p. Macierewicza sekwencja wydarzeń ale na pewno wkrótce się pokaże jego zespół pracuje.
Jak powiedział Napoleon podczas wyprawy na Egipt "osły i profesorowie do środka"
Czy jest profesor ze specjalnością katastrofolog?
Kazek
Kazek
Ale o czym my tu rozmawiamy?
17 Listopada, 2013 - 19:37
O jakichś pobocznych wersjach, czy o wersji MAK? Bo jeśli MAK zwyczajnie łże, to wtedy będziemy rozważać i takie, gdzie brzoza nie istnieje. Proszę się więc trzymać tematu zamiast uprawiać tą tandetną erystykę.
Re: Tak to już jest,
17 Listopada, 2013 - 23:15
Pisząc o wydruku, zapomniałam odnieść się do Twojego filmiku. Jest naprawdę bardzo dobry: przekonujący, a jednocześnie prosty.
O wydruku napisałam jako o dobrej ewentualności dla nieskomputeryzowanych, poza tym można go pokazać w każdej chwili, nawet w czasie spotkania. W dodatku na wielu ludziach robią wrażenie tytuły naukowe, a tam jest tego sporo.
Re: Brzoza czy lipa? - FILM
17 Listopada, 2013 - 19:24
O tym że filmik rewelacyjny świadczy pojawienie się dyżurnego trolla i oczywiście jakichś ukrytych pałkarzy.
Przecież im nie chodzi ani o prawdę, ani o sprawiedliwość, tylko o to, aby "ich" MAK-owa panienka ze spółką byli "górą". Więc uczynią też wiele, aby lemingom odebrać możliwość bezstronnej percepcji i samodzielnego wyciągania wniosków.
Bardzo serdecznie pozdrawiam!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyno,
17 Listopada, 2013 - 20:07
W 100% zgadzam się z diagnozą postawioną w Twoim komentarzu. Pozdrawiam gorąco.
Znakomite!
17 Listopada, 2013 - 21:43
Gratuluję!
Walory: kolorowe, rusza się, tylko dwa wątki, krótkie.
Naprawde świetne. Może wspaniale, bezboleśnie (niemęcząco) docierać do leminżych głów.
Dla nielemingów: kwestię tę, podobnie jak sprawę Lasu Kabackiego omawiał na II Konferencji Smoleńskiej prof. Piotr Witakowski (http://www.popler.tv/KonferencjaSmolenska/62957#62957).
Na podanej stronie można znaleźć wszystkie referaty II Konferencji, dobrze ulokowane (każdy z osobna, można sobie wybierać i w dowolnej kolejności oglądać).
Z wyrazami szacunku
@Enik Nochal
18 Listopada, 2013 - 06:30
Ja bym tylko dodał do sekwencji zderzenia z WTC takie zdjęcie/kadr zbliżenia, zrobionego już jakiś czas po uderzeniu, tam nawet chyba były jakieś osoby (kobieta i mężczyzna) widoczne tuż przy krawędzi tej dziury i widać było dobrze te przecięte stalowe słupy. To było bardzo sugestywne i dawało jakieś pojęcie o proporcjach.
Szukałem teraz tego, ale nie mam szczęścia, nie znalazłem.
Gratulacje i 10 !!!!