W narożniku
Cała debata publiczna toczy się w niszowych mediach. W narożniku zaczyna się robić ciasno. Wprawdzie można już nareszcie mówić i pisać o zdradzie w Magdalence samozwańczej elity i negatywnych skutkach umów zawartych przy „okrągłym stole”. Kiedyś za takie wypowiedzi dostawało się etykietkę niebezpiecznego oszołoma, który chce przelać bratnią krew. Historia pokazała, że rację miały „oszołomy” . Nikt teraz jednak spośród medialnych i politycznych oszustów nie bije się w pierś i nie przeprasza za swoje postępowanie oraz oszukanie narodu. Za błędne decyzje płacimy my - wszyscy.
W latach 90. zaczął się szał prywatyzacji. I znów „oszołomy” nazywały ją „przechwytyzacją” – od przechwytywania – czyli wrogiego przejęcia. W Sowietach ten proces nazwano „prichwatyzacją”. Wszak scenariusz pierestrojki był taki sam dla wszystkich państw bloku sowieckiego. Czujność społeczeństwa uśpiła nadzieja, że oto wreszcie alianci nam pomogą wyrwać się z sowieckiej matni. Myślano, że polscy politycy okrągłostołowi realizują nowy „plan Marshalla”. Tymczasem wdrażali w życie program stworzenia z Polski kolonii, czyli rynku zbytu i rezerwuaru taniej, niewykwalifikowanej siły roboczej. Promowano na uczelniach kierunki humanistyczne – zawsze miło móc z pomocą domową podyskutować o kulturze czy sztuce. Inżynierowie nie byli potrzebni, wszak przeprowadzano likwidację polskiego przemysłu. Marzenie Hitlera ziściło się. Tych, którzy ostrzegali przed dziką prywatyzacją, nazywano w mediach populistami, a nawet trockistami. Nikt nie podjął z nimi merytorycznej dyskusji. Nie istniała polska agora, na której ścierałyby się poglądy i idee. Obywatelom nie mówiło się prawdy - bo i po co. W mediach wciąż te same gadające durne głowy.
Teraz też, każdy kto krytykuje politykę rządu, lub nawet tylko zgłasza jakiekolwiek wątpliwości, dostaje etykietę „pisowca” albo „pisiora”. Media głównego nurtu podzieliły naród na „mohery” i „młodych wykształconych z wielkich miast”. Upowszechniony wizerunek „pisowca”, to ktoś taki, z kim się nie dyskutuje – jakiś ciemny patriota – idiota, nie rozumiejący nowoczesnego świata.
Z drugiej natomiast strony sceny politycznej, wyklucza się jakąkolwiek dyskusję i krytykę PiS. Ktoś, kto krytykuje np. politykę personalną Kaczyńskiego, staje się wrogiem Polski. W kręgach patriotycznych coraz częściej pada hasło – Jarosławie – wodzu – prowadź! Nikt jednak nie pyta dokąd i z kim ma prowadzić. Nikt nie pyta, dlaczego Kaczyński wypromował takie postaci, jak np. panowie: Sikorski, Kryże, Kaczmarek. Skąd się wzięły niektóre „posły” i „poślice”? Przecież ktoś mu ich podsunął!
Trzeba było naprawdę dużych starań, aby cały naród tak bardzo znienawidził polityków i tak masowo stronił od polityki – czyli działania dla dobra wspólnego. Politykierzy z prawa, lewa i centrum, uprawiają - politykierstwo!
PiS, jest obecnie niestety jedyną realną alternatywą zmian, lecz aby mógł zwyciężyć, musi się bardzo wzmocnić kadrowo. Rozbudować struktury i zmusić posłów do pracy w terenie. Szwankuje, niestety też, pilnowanie przez opozycję, prób wprowadzania ustaw szkodliwych dla Polski. Źle, że atakowana zewsząd partia ma tendencje do zamykania się, a nawet wycofywania. Brakuje jej dynamizmu i otwartości. Powinna wspierać aktywność obywateli. Niestety lokalni liderzy partii boją się, że wyrośnie im konkurencja.
Pewien były prezydent miał rację, gdy mu się wyrwało –„mniejszość dyktuje wolę większości”. Krytykujesz zmiany obyczajowe, narzucające cywilizację nihilizmu gejów, lesbijek i propagatorów legalizacji narkotyków - stajesz się natychmiast wrogiem nowoczesności, postępu, europejskości …. czyli „pisiorem”.
Walczysz o wysoki poziom nauczania w polskich szkołach, bronisz polskiej tradycji, religii, kultury, jesteś dumny z dziedzictwa naszej historii – zostajesz natychmiast etykietowany jako wróg ludu, chcący zatrzasnąć drzwi do Europy! Wszak hasła „Bóg, Honor i Ojczyzna”, oraz „Bohaterom - Cześć i Chwała” – to dla rządzących, nie tylko obciach, ale faszyzm, i powód do skazania na grzywnę, a może nawet - jak w przypadku Białegostoku - na 10 miesięcy w zawieszeniu na 3 lata.
Trwa szaleńczy atak na chrześcijan, na wartości, na których zbudowana została cywilizacja europejska. Tuż po wyborze Papieża Franciszka, lewica rozpoczęła akcję jego oczerniania. Wiara w Boga krzyżuje plany wszystkim tym, którzy próbują zniewolić człowieka.
W narożniku robi się ciasno. Młodzież nie chce naśladować zidiociałych celebrytów. Dla nich wzorcem stali się „Żołnierze Wyklęci”, którzy wierni do końca Polsce, poszli za nią w bój nawet wiedząc, że jest beznadziejny. Nie było szans na wolną Polskę. Zdradzili sojusznicy. Pacyfikacji młodego pokolenia dokonywała nowa „elyta”, przywieziona na sowieckich czołgach. Szmacili się ze strachu również rodzimi poeci i pisarze. Dzieci i wnuki tych sługusów okupantów, do dziś mają czelność zabierać głos i pouczać naród.
Młodzi ludzie chcą wyjść z narożnika. Lecz nadzorcy to już zauważyli, chcą spacyfikować u zarania nowy ruch. Już obudzili się starzy, prorosyjscy endecy o proweniencji nie tylko PAX-owskiej, ale i moczarowskiej. Bohdan Poręba, były członek Zjednoczenia Patriotycznego „Grunwald”, przedstawiciel betonu partyjnego PZPR, przedstawiany jest jako obrońca polskości. Jeden z liderów „Marszu Niepodległości”, Artur Zawisza, zasiadał niestety przed laty w zarządzie fundacji Aleksandra Gudzowatego - "Crescendum Est Polonia".
Pozostaje pytanie, ilu doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego dostaje stypendia, fundowane przez Gasprom? Czy już włączyli się w ONR? W końcu nikt za nic pieniędzy nie daje.
Ciekawe, ilu młodych oficerów w Akademii Obrony Narodowej zostanie zwerbowanych przez swoich nowych rosyjskich wykładowców? Coraz częściej zadaję sobie pytanie - czy my jesteśmy jeszcze w NATO? Czy tak, jak zapowiedział w 2010r. prezydent Komorowski, właśnie z niego wychodzimy? Boję się, że to nie było przejęzyczenie!
Dla niektórych lekarstwem na wszystko, są Jednomandatowe Okręgi Wyborcze (JOW). W krajach, które nie przeżyły komunizmu, zwykli obywatele mają pieniądze, bo nie obrabowano ich tak, jak nas Polaków - taka ordynacja ma sens. W III RP, czyli II PRL ( PRL-bis jak kto woli), niestety porządni obywatele, pieniędzy nie mają. Nie będzie ich stać na kampanię wyborczą. Do parlamentu trafią „przekręciarze”, karierowicze i ci, którym sakiewka, otrzymana od ambasadorów obcych państw, nie przeszkadza. Potrzebne jest powszechne przeprowadzenie prawyborów. O tym, kto znajdzie się na listach i na którym miejscu, powinni decydować wyborcy.
Tak więc, na razie, stoimy w narożniku. Obyśmy jak najszybciej znaleźli z niego wyjście.
Jest nas zdecydowana większość, więc łatwiej się przebić, niż mozolnie budować podkop.
Zacznijmy rozmawiać, dyskutować i budować struktury wolnego społeczeństwa. Musimy rozpocząć poważną debatę o Polsce. Węgrzy dali przykład. Oni się już przebili! Odzyskali państwo!
PS
Dzisiaj, 15 marca - jest ich święto narodowe. Ileż to razy walczyliśmy wspólnie o wolność i niepodległość! Mam nadzieję, że wiosna ludów nadchodzi, tym razem z Budapesztu. Dał nam przykład Orban, jak zwyciężać mamy. Nie możemy stracić wolności i musi powrócić normalność.
Bracia Węgrzy wszystkiego najlepszego! Isten, áldd meg a magyart! – Boże chroń Węgry!
Jadwiga Chmielowska
http://www.sdp.pl/node/8734
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3949 odsłon
Komentarze
Witam panią
15 Marca, 2013 - 11:39
Nawet Bolek zaczyna mieć strach przed spotkaniem z Panem i sumienie zaczyna go dręczyć,i powoli zaczyna się przyznawać,wierzę w to mocno że ludzie zrozumieją co dzieje się w Polsce i staną w obronie wiary, korzeni,tradycji,oraz Ojczyzny,ma pani rację struktura PISu na prowincjach to tragedia,stare wygi nie chcą zmian,bo się boją o stanowiska,i nie dopuszczają młodych zdolnych i chętnych do pracy.
Sam jestem PISowcem i wiem że co nie którym,być opozycją lepiej się oplaca.
pozdrawiam panią serdecznie
Pisowi powiedzieć NIE
15 Marca, 2013 - 13:04
Żeby wyjść z narożnika trzeba najpierw przegrupować siły i zintegrować się, tworząc choćby komitety obywatelskie, tak jak ostatnio uczyniło środowisko akademickie.
Następnie wyraźnie zakomunikować tzw. opozycji po wodzą Kaczyńskiego, że jeśli nie ruszą tłustych, leniwych dup, to na nasze głosy w następnych wyborach nie mają co liczyć.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Żeby wyjść z narożnika, trzeba wyjść z narożnika.
15 Marca, 2013 - 13:44
A najpierw puknąć się w łeb.
Widzę, że zbyt pospiesznie poszłam, naiwna, wskazanym przez pewnego blogera tropem, chcąc zobaczyć trójząb zamiast wideł i retiariusa zamiast ...
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
tańczący to nie tak jak piszesz
15 Marca, 2013 - 14:14
Tylko Jarosław może nas poprowadzić,i niema nikogo kto ma taką charyzmę jak Jarosław.
W każdej parti znajdą się czarne owce,ale to nic nie zmienia,i nie mieszaj w głowach,mamy się jednoczyć,a nie rozdrabniać na drobne.
pozdrawiam
Anna & Marek
15 Marca, 2013 - 15:01
Jarosław, zakładając nawet, że ma dobre chęci, jest otoczony leniami, kretami i idiotami. Ten beznadziejny polityk nie potrafił nawet stworzyć przez 2,5 roku swoich rządów przychylnych sobie mediów, nie przeprowadził lustracji i dekomunizacji bojąc się, że pół jego partii szlag trafi. Wolał ich trzymać na smyczy i szantażować przeszłością.
To się nie udało i cały naród ponosi teraz tego koszty.
Widzę i smucę się z tego powodu ogromne, zaślepienie nie tylko u lemingów ale i sporej części patriotów. Daliście mandat na wywalczenie wolności politycznej niezgule, cieniasowi, nieudacznikowi.Ja niestety, też dawałem mu mandat zaufania na każdych wyborach ale koniec z tym.
Dopóki PiS nie zmieni się od wewnątrz, nie zmieni swoich działań, będę tę partię uważał za kolaborancką, koncesjonowaną i szkodzącą Polsce.
Ten hipokryta zabrał nam już sześć lat życia.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Przyznaję, że to perfidnie sprytny sposób na sianie antypisizmu.
15 Marca, 2013 - 15:22
I nie ma znaczenia to, czy masz świadomość, komu strzelasz gole, czy nie masz. Departament PR coraz bardziej mnie zadziwia. Nie doceniałam go.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Z całym szacunkiem
15 Marca, 2013 - 13:57
Ale w temacie JOW nie zgodzę się z Panią!
Jeśli nie wierzymy w JOWy to nie wierzymy w demokrację,w mądrość ludu [wyborców].
To w co mamy wierzyć?
kazikh
Re: Z całym szacunkiem
15 Marca, 2013 - 14:35
W mądrość ludu wierzę. Ale lud pozbawiony informacji kto jest kim nie podejmuje decyzji w pełni świadom!A reklama będzie robiona komuś innemu GWIAZDA I ROMASZEWSKI w jednomandatowych okręgach do Senatu przegrali!!!!!!!
Owszem Kaczyński chce wygrać, ale jego otoczenie ( niektórzy) robią wszystko aby przegrać.
Trzeba sprawdzić:
Kto wpadł na pomysł aby podać rzad do dymisji????? !!!!
Kto przekazywał Kaczyńskiemu informacje że 70% poparcia??????
Kto wpadł na pomysł premiera Marcinkiewicza???????
Kto konserwuje i pacyfikuje PIS???
Kto prowadzi politykę kadrową????
Pytań jest dużo. Pogonić kretów, nieudaczników i wazeliniarzy.
Przecież SP w terenie powstała właśnie dlatego że niektórzy już nerwowo nie wytrzymali stosunków lokalnych w PiS.
Ja na prawdę się boję ND-ecji. Wykorzystają zapał młodzieży i poprowadzą na łańcuchu Rosji. Obym się myliła!
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Kto wpadł na pomysł aby podać rząd do dymisji?
15 Marca, 2013 - 15:53
A jakie było lepsze wyjście - wtedy? Nie pamięta Pani tych nagle zarządzanych głosowań, odbierających PiS-owi kolejne komisje itd.? Przecież PiS nie miał już większości - miał się kompromitować rządząc nie mogąc rządzić?
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Anna
15 Marca, 2013 - 16:04
Pytanie co prawda skierowane jest do autorki ale podpowiem, że warto jednak w swym "patriotycznym" zaślepieniu i dozgonnej miłości do J.K zadać sobie następujące pytanie :
Kto w 2006 r przekonywał (i przekonał) Kaczyńskiego, że ma 70% poparcia ????
Inna sprawa, że dziś PO też nie ma parlamentarnej większości a rządzi już 6 lat. Skuteczność droga Pani skuteczność się liczy a nie dwa palce podniesione w górę i żałosne : ZWYCIĘŻYMY !! od kilku lat.
I proszę przestać z tą spiskowa teorią, że jak się jest przeciwko bałaganowi w PiS, to z pewnością jest się konfidentem lub na usługach obcych służb.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Wypraszam sobie uwagi ad personam.
15 Marca, 2013 - 16:17
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
A ja wypraszam sobie Pani uwagi
15 Marca, 2013 - 17:41
1.Przyznaję, że to perfidnie sprytny sposób na sianie antypisizmu.
2.I nie ma znaczenia to, czy masz świadomość, komu strzelasz gole, czy nie masz. Departament PR coraz bardziej mnie zadziwia. Nie doceniałam go.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Komu marzy się PiS bez Kaczki?
15 Marca, 2013 - 16:18
Oczywiście "życzliwym". Kto odpowiada za PiS. Nikt inny tylko Kaczyński. Raz może coś zdziałać, raz nie. Nawet w wygranych wyborach nie dostał dość głosów, żeby rządzić samodzielnie. Kto jest temu winien? Kto wybrał przeciwników PiS (bardzo silną PO, PSL, SLD i jakieś inne śmieszne partyjki sięgające korzeniami do Moskwy, podobnie jak te większe)? My. My Naród! :):):)
Sugerowanie, że Kaczyński był(jest) oszukiwany lub oderwany od rzeczywistości bije bezpośrednio w... niego. Czyli w PiS, bo bez Kaczyńskiego PiS poszedłby w diabły, a z nim cały zmagazynowany przez Kaczkę wielki potencjał wyborczy.
Jasne, że hieny już czekają na resztki...
PiS ma słabe zaplecze, struktury? Krótka ławka...? PO miało podobno na podorędziu dziesiątki, setki i tysiące "specjalistów". Właśnie ci "kompetentni" nami rządzą i nas grabią. Specjaliści od rabunku, kolesie, postsowiecka mafia.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: Kto wpadł na pomysł aby podać rząd do dymisji?
15 Marca, 2013 - 16:20
Nieumiejętnie była prowadzona polityka w stosunku do LPR i do Samoobrony.
Pamiętam jak mieszano w PiS aby uchwalić ułomna ustawę lustracyjna i o IPN. Pamiętam ile w tym zamętu robił Piesiewicz Romaszewski i Borusewicz.
Właśnie zbyt dobrze to pamiętam. Wiem też dlaczego zaciętym wrogiem PiS był poseł Kurpaniuk z Koszalina czy Kołobrzegu (zginął w Smoleńsku). Po wyczynach PiS w psuciu ustawy nie wytrzymał i uważał, że PiS to gorsze krety niż PO. Trzeba było widzieć senatorów PiS np.przerażenie i rozpacz Ewy Tomaszewskiej z PiS jak się napracowała z Benderem, nad dobrymi poprawkami a potem zidiociały Senator z PiS złożył najdalej idącą poprawkę i wszystko przepadło. Dają się rozprowadzać jak dzieci. Dlatego potrzebna debata. Powinni zarówno politycy jak i obywatele ze sobą rozmawiać. Otwartym tekstem. Inaczej służby państw obcych nas załatwią na amen.
Ja bym np chciała prześledzić każdy dzień z życia pana Lipińskiego z Wrocławia. Tak powiedzmy z nudów!
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Czyli wszystkiemu winien PiS.
15 Marca, 2013 - 16:24
No to niech rządzi PO.
Ale mojej zgody na to nie ma - to tak dla jasności.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Re: Czyli wszystkiemu winien PiS.
15 Marca, 2013 - 16:33
Czytaj Anno ze zrozumieniem Właśnie ten tekst o takich jak Ty. I znowu PiS przegra a musi wygrać i to tak jak Orban!!!!!
Bo Polski nie będzie! Czy ty to rozumiesz!!!!!!!
Dobrymi chęciami piekło zbudowane!
Dobry ruch jest z Glińskim!
Ofensywa i jeszcze raz ofensywa. Nie uciekać po kątach!
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Nie jestem głucha.
15 Marca, 2013 - 16:45
I nie cierpię 'adpersonamów' - więc się usuwam.
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Sole !!! Prosze podać sole trzeźwiące !!!
15 Marca, 2013 - 17:47
No proszę. Jeden prosty na szczękę jeden sierp w podbródek i już w narożniku.........się osunęła
Z takimi patriotami to za chwilę naprawdę nie będzie Polski.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@Jadwiga
15 Marca, 2013 - 16:31
"każdy dzień z życia pana Lipińskiego z Wrocławia. Tak powiedzmy z nudów" - to nie byłby nudny dzień, o nie! Aczkolwiek się z Panią w wielu punktach nie zgadzam, to chyba w równie wielu się zgadzam :)
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@kazikh - a co mają JOWy wspólnego z demokracją?!
15 Marca, 2013 - 16:29
Ostatni przykład wyborów w okręgu jednomandatowym. Polska, luty 2011.
"Henryk Stokłosa wraca na ul. Wiejską. Okręgowa Komisja Wyborcza podała wyniki niedzielnych wyborów uzupełniających do Senatu w 11 powiatach północnej Wielkopolski. Henryk Stokłosa uzyskał 15057, czyli 39,9% głosów.(..) Frekwencja w niedzielnych wyborach w okręgu nr 37 wyniosła 6,31%."
FREKWENCJA WYNIOSŁA 6,31%!! - Czyli senatorem został kryminalista uzyskawszy 2,52% głosów uprawnionych! DWA I PÓŁ procenta! Co to ma wspólnego z demokracją? To są rządy większości?
Wprowadzić monarchię do czasu, az ludzie zrozumieją znaczenie słów "prawa obywatelskie", "odpowiedzialność", "obowiązek", "służba". Potem możemy rozmawić - jeśli będzie z kim.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Smok Gorynicz
15 Marca, 2013 - 16:46
Jan Bogatko
...monarchia jest najlepszą i naturalną formą państwa. Ewidentnie świadczy o tym informacja o wyborze p. Stokłosy. To kpiny z demokracji.
Ordynacja wyborcza na śmietnik!
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
@ Jan Bogatko
15 Marca, 2013 - 18:14
Monarchistą jest tez Grzegorz Braun.
Tylko jak to ma być w naszych warunkach konkretnie? Kto ma zgłosić kandydatury i jakie? A wybierać? Przecież ludzie wybiorą Komorowskiego!
No, co prawda niedawno okazało się, że niejaka Angela ma polskie korzenie. Mieliśmy już Sasa, a na jego koronację Bach napisał kantatę, tylko nie pamiętam, którą.
Tylko... czy A. wygrałaby z Komorowskim?
;-)))
@proxenia - to co, zwołujemy szybko sejm konwokacyjny?
15 Marca, 2013 - 18:24
kandydują ci, którym sejm konwokacyjny i potem elekcyjny na to pozwoli. To proste dość wyeliminować potencjalnego kandydata.
A Braun jest .... a nie monarchista.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
@Dixi - jeśli dało się uznać tuska za Ojca i Zbawcę, to
15 Marca, 2013 - 18:43
myślisz, że słoni się nie da? Tylko po co głosować rzeczy oczywiste?
P.S. A ty nie bądź taki Rycewind. Albo Myślak. :o)
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
jako bliski krewny Rycewinda...
15 Marca, 2013 - 18:45
... wolę bać się na zapas. Jak myślisz, kogo nasi drodzy rodacy wybraliby tron?
Czy aby nie Króla-Bula?:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi - jesli byłoby dość siły, by by przywrócic monarchię,
15 Marca, 2013 - 18:54
to i wystarczyłoby jej na zapis, że funkcjonariusze reżimu Peło sa pozbawieni prawa elektorskiego. I po bulu...
P.S. Zawsze możesz wleżć do kufra.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Wstyd
15 Marca, 2013 - 19:08
Oto doskonały przykład jak z poważnego tematu zrobić sobie jaja i zagadac temat, tak żeby z niego nic nie wynikło. Patrioci..............budujący Polskę.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
chyba ktoś się podszywa pod Widlastego!:):):)
15 Marca, 2013 - 19:16
Gdzie ten wisielczy humor!?:):):)
A co się tyczy powagi, to wyśmiałem pomysły z monarchią jako zupełnie bajkowe. To, że Polacy potrafią wybrać na prezydenta koszmarne indywidua (i to w niemal zawsze) to poważny problem.
Tobie odpowiedziałem (powyżej) bardzo poważnie, nieprawdaż?
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: chyba ktoś się podszywa pod Widlastego!:):):)
15 Marca, 2013 - 19:25
W zasadzie mój koment skierowany był do Smoka. Twoich nie czytałem. Jeżeli faktycznie obśmiałeś to ekstra.
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Jadwiga Chmielowska
15 Marca, 2013 - 16:42
Jan Bogatko
...bardzo trafne, celne uwagi. Konieczność wyjścia z narożnika jest ewidentna.
Pozdrawiam,
Jan Bogatko
Re: W narożniku
15 Marca, 2013 - 20:07
"W III RP, czyli II PRL ( PRL-bis jak kto woli), niestety porządni obywatele, pieniędzy nie mają. Nie będzie ich stać na kampanię wyborczą. Do parlamentu trafią „przekręciarze”, karierowicze i ci, którym sakiewka,"
I mieliśmy wystarczająco duuużo przykładów.
Celna notka.
Pozdrawiam
Stasiek
Kolejny Apel zostaje rozwodniony niechęcią
15 Marca, 2013 - 20:33
Czy można zatwierdzić porozumienie pieczęcią?
Brak zdecydowania i chętnych zjednoczenia
Czyli jak zwykle wiele biadolenia
Moje prognozy o czystym dnie
Spełnią się ,nie we śnie
Wtedy nastąpi działanie lecz daremne
Bo będą rozpostarte siły ciemne
Nie dadzą podskoczyć ,ani pisnąć
Postarają się ostatnie soki wycisnąć
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"