Kto przejął Nowy Ekran?
Dziś /3.02/ koło południa wznowił działalność portal Nowy Ekran, ale już z inną redakcją. Jego los jest wiec podobny do tego, co spotkało "Uważam Rze". Nowy redaktor naczelny nazywa się Zbigniew Lipiński. Wszystko wskazuje na to, że jest to prezes Ruchu Ludowo-Narodowego, jeden z redaktorów "Myśli Polskiej". Publikował on już wcześniej w Nowym Ekranie. Przypomnę na przykład jego oświadczenie w sprawie "pojednania" /TUTAJ/. Reprezentuje on rusofilski odłam narodowców, tych, co chętnie bratają się z postkomunistami.
Oto dane z komentarza Taby /TUTAJ/:
"Już zmieniono!
„Redakcja Tytuł „Nowy Ekran”
zarejestrowano w systemie informacji o wydawnictwach ciągłych i oznaczono symbolem ISSN 2083-2613
Redakcja NowyEkran.pl: Warszawa, ul. Wiktorska 65 lok 26, VI p., 02-582 Warszawa
Redaktor Naczelny: Zbigniew Lipiński
Administratorzy: Pluszak – e-mail zbiorczy: administracja@nowyekran.pl
Wydawca Nowy Ekran S.A. w Warszawie”.
Niektórzy uważają, ze nie ma sensu zawracać sobie głowy tym portalem. Nie zgadzam się z nimi. Według danych z Cubestat.pl /TUTAJ/:
"Statystyki ruchu
Dziennie unikalnych wizyt: 34,379
Dziennych odsłon: 206,274
Oznacza to, iż codziennie odwiedzało Nowy Ekran co najmniej 20 tysięcy osób. Oczywiście po ostatnich awanturach i pięciodniowej przerwie w działalności witryny, ilość czytelników zapewne się zmniejszy. Niemniej warto, moim zdaniem, zwracać uwagę na to, co się tam dzieje.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 59530 odsłon
Komentarze
@elig
3 Lutego, 2013 - 20:51
Uwaga, Opara wysłał już na inne portale swoich trolli z misją wychwalania nowego NE pod niebiosa i obrzygiwania starej redakcji w najbardziej wulgarny sposób jak się da.
A co do samego NE to wystarczy przeczytać nowy Regulamin. Znamienne, że pojawiły się tam te same klauzule-wytrychy ułatwiające podłą cenzurę co w regulaminie Salonu24.
Opara już niedwuznacznie zapowiedział, że koniec z wolnością wypowiedzi na Nowym Ekranie,
rip LunarBird CLHBOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
rip LunarBird CLH
BOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
a kto wysłał... ciebie? :):):)
3 Lutego, 2013 - 20:55
KGB znów konkuruje z GRU? :):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
3 Lutego, 2013 - 21:12
[quote]a kto wysłał... ciebie? :):):)[/quote]
rip LunarBird CLHGenerał Zdrowy Rozsądek i jej królewska wysokość Prawda. Grzeczność i Kulturę mijałem po drodze. Jak się dowiedziały, że idę na Niepoprawnych bronić Łażącego Łazarza, to stwierdziły, że i tak nic tu po nich.
BOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
rip LunarBird CLH
BOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
Generał Zdrowy Rozsądek, czytaj "pragmatyzm", czytaj...
3 Lutego, 2013 - 21:47
..."dawanie tyłka temu, co płaci" :):):)
Przecież to ty próbowałeś przemycić na Niepoprawnych "filozofię", że niby zdolni i ambitni musieli dać d.py komunie, a tylko miernoty nie mogły, bo są za głupie i nie mają nic do zaoferowania... Generałom:):):)
Otóż, choć ci się to wyda... głupie, istnieje też inna filozofia, inna moralność, a na dodatek - całkiem zwykła... przyzwoitość.
Nie interesują mnie pokrętne wyjaśnienia i zawodzenie dziwek.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: Generał Zdrowy Rozsądek, czytaj "pragmatyzm", czytaj...
3 Lutego, 2013 - 21:50
To jest przypadek usłużnego idioty, który jest już wyżętym i wyplutym przez WSIoOparne nawet z NE.
Teraz sierota łazi jak łajza i szuka swojego Łażącego Łgarza, któremu wszystkim co miał podżyrował.
Nawet konto na NE ma ogołocone ze swojej komuszej „patriotycznej” i radosnej twórczości.
Ostał mu się ino sznur!
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
@obiboknawłasnykoszt
3 Lutego, 2013 - 22:29
[quote]Generał Zdrowy Rozsądek, czytaj "pragmatyzm",[/quote]
rip LunarBird CLHMiędzy zdrowym rozsądkiem a pragmatyzmem jest taka różnica jak między seksem małżeńskim i seksem z dziwką przy drodze. W obu przypadkach mowa o seksie, ale w tylko jednym człowiek się skurwił.
BOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
rip LunarBird CLH
BOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
LunarBird
3 Lutego, 2013 - 22:36
A nie prościej było napisać, że to taka różnica
jak między blogerem a lunarem?
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Dobrze się czujesz?
3 Lutego, 2013 - 23:11
Co ma wspólnego twój głupi cytat do mojego komentarza.
Chorujesz na generała czy Napoleona, co?
No i widzę, że nie tylko "porządny" wujek major z LWP i PZPR z układami w komunie ma coś na pagonach po tirówkach, o których pisałem w innym wątku na twoim blogu.
Niestety twoje i twojego wujka z LWP i PZPR jest skurwienie jeszcze gorsze od seksu z dziwką przy drodze.
Wiem, ze jest to dla ciebie tak jak i dla twojego wujka za trudny rebus.
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
Dixi
3 Lutego, 2013 - 21:51
Zauważ, że znowu dał "deklarację programową".
Grzeczność i kulturę tylko MIJAŁ po drodze...
Jak na trepostwo przystało.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
ale powinien tam isc
4 Lutego, 2013 - 00:28
i zrobic im super hulajaca wirtyne zgodnie ze sztuka, i lepsza od Comodore.
Ktos inny zas opracuje im odpowiednio patriotyczne logo z Bialo-czerwona, zeby byla swiadomosc ,ze oni sa patriotyczni
.
4 Lutego, 2013 - 00:36
.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Emir
4 Lutego, 2013 - 00:35
Jako że już nie działa "trzy pokolenia Bohaterów",
to pewnie teraz będą pisać o "oficerach LWP"
w dalszej rodzinie.
A jako że nazwa legion, to może i jakiś mini lucyferek
na stronie się przyklei...
W końcu wypada gdzieś umieścić lewackiego patrona.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@Emir
4 Lutego, 2013 - 00:59
Za krótki ma sznurek między uszami ten, co to potrafi włączyć komputer i operować z gotowymi programami.
Uderzył dziecko w Commodore, a gdybym dał mu tą wyśmiewaną przez niego zabawkę jak model terminala o nr 4 lub 16 i kazał napisać jakiś prosty programik, to by się dzieciak rozpłakał.
Wątpię by ten przemądrzały bachor widział kiedykolwiek na własne oczy takie zabawki, albo znał języki programowania z tamtego okresu.
Takiej przygody się po prostu nie zapomina.
Dlatego postanowiłem zachować te zabawki.
Na Commodore 128 z 2/stroną stacją dyskietek 5" poznałem największą paletę języków programowania oraz programów do sporządzania prostych projektów w tym uproszczonej księgowości i własnego ofisa czy graficznego firmowego logo drukowanego na wskazanych stronach pism.
Dziś wydaje się to niedorzecznością.
Podobnie jak pisanie malutkich wirusów do infekowania bot sektorów czy partycji już na XT i AT.
Ale tym mUNdrala on to od razu wszystko stworzył tak jak TW Bolek ze swom Danuśkom obalił komunę na całym świecie, a ja się załapałem na jego gotowca.
Takich kretynów niestety nie sieją - sami się rodzą, wedle genetycznych i naturalnych pryncypiów.
Oni są tacy sami patrioci jak ci zapici i zaszczani owinięci flagami krzyczący "Polsko nic się nie stało" gdy ich opluto i sponiewierano oraz obdarto ze czci.
Szkoda klawiatury na temat takiego bydła.
Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
Obibok
4 Lutego, 2013 - 01:25
Gdybym na swoim Spectrum48 położył wszystkie EPROMy
jakie zaprogramował, to zostałby proszek.
A kwiatki też umiał podlewać...
Nadal sprawny, ale w środku tylko ULA oryginał.
A PC-ty?
W rok po inauguracji pierwszy, jako narzędzie pracy.
Wtedy analizator stanów logicznych.
Później dyskietki na AT, nawet z dziurami laserowymi
jako zabezpieczenie.
Killer Prolok palący płyty główne...
Wiesz, czasem jak widzę, jak takie cienkie sznurki
lunarne zaczynają się wymądrzać o komputerach, to łzy
ze śmiechu wzrok blokują.
Snafcy.
Odkryli hamerykie, w puszce po konserwach.
Egoland powinni dla nich zbudować.
Pozdrówka
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Leniwiec Seed
4 Lutego, 2013 - 01:46
Do tego by zrobić z Bolka TW Bolka wystarczyła dla mnie zwykła mechaniczna bezRAMowa walizkowa maszyna do pisania, papierowe matryce i powielacz ROTO.
Pozdrawiam.
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
Masz pecha na własne życzenie, prawda?
3 Lutego, 2013 - 21:22
Nie w tym kierunku plułeś i zostałeś usłużnym idiotą ŁŁ.
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
cenzura na NE była już za łżącej łajzy, to są fakty
4 Lutego, 2013 - 04:52
a jak na razie, to Ty optujesz za wprowadzeniem cenzury na NP i chciałbyś kasować cudze komentarze.
Zaprzecz pingwinie, że jest inaczej.
@LunarBird
4 Lutego, 2013 - 13:11
elig: Piszę na kilku portalach, i jakoś tej inwazji trolli nigdzie nie zauważyłam.
elig
Re: Kto przejął Nowy Ekran?
3 Lutego, 2013 - 20:59
Endokomuna jest jak Lenin - wiecznie żywa.
pozdrowienia
Gadający Grzyb
pozdrowienia
Gadający Grzyb
elig
3 Lutego, 2013 - 21:00
Jan Bogatko
...nasz portal stał się obiektem ataku ze strony GW i pogrobowców NE.Raz jeszcze apeluję do Redakcji,by wprowadziła zasadę nie anonimowego oceniania materiałów.
Pozdrawiam,
ps z NE odszedłem po tym, jak zaleciało soljanką. Dla mnie prokrelmowscy "narodowcy" to po prostu moczarowcy. To dalszy ciąg rozgrywki Natolin/Puławy na naszych oczach, podobno PO upadku komunizmu!
Jan Bogatko
@Jan Bogatko
4 Lutego, 2013 - 13:14
elig: Ja poszłam sobie stamtąd z tych samych powodów, tylko wcześniej. Dodatkowo, sam ŁŁ raczył nawymyślać mi od "agentek FSB".
elig
Ciut historii
3 Lutego, 2013 - 21:16
Aby uwiarygodnić agenta, ochrana brała udział w zamachach.
A nawet nakazywała, aby jeden agent zabijał drugiego.
Temat "trzecia droga" padł.
Trwa uwiarygadnianie agentów metodą zamieszania.
Uwierzę w szczere intencje, kiedy po porażce
WYCOFAJĄ SIĘ NA ZAWSZE.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Kto może, niech obdzwoni znajomych - zaraz "Anatomia upadku"
3 Lutego, 2013 - 21:24
Elig, proszę wybaczyć, ze nie na temat, ale sprawa pilna.
O 21.45 (albo 21.55) w TV Puls ma byc powtórzony film Anity Gargas "Anatomia upadku". Warto obdzwonić znajomych, którzy tego nie widzieli.
rośnie nam nowy Palikot.
3 Lutego, 2013 - 21:53
Tym razem "endecki" :(:(:(
A jakby co, Tusk wezwie na pomoc armie Merkel i Putina... No, może też zrobi stan wojenny (dziś - specjalny), żeby nas... bronić przed "obcą interwencją", Polacy będą mu za to dziękować przez kilka pokoleń. Jak Jaruzelskiemu.
-----------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Witam jedną z ulubionych blogerek.
3 Lutego, 2013 - 22:05
W sprawie NE mam dwie zasadnicze zgryzoty (pomijam kwestie oczywiste i pozostanę przy tych dwóch):
1 - miał stosunkowo dużo wejść a zatem można liczyć na dotarcie do większej ilości ludzi (gdy się ma coś do przekazania) niż inne znane mi portale okołoprawicowe;
2 - miał szerszy "program" (no, zakres poruszanych tematów) niż inne znane mi portale okołoprawicowe (te normalne). Głupio byłoby pisać na tematy ważne, ale stanowiące offtop na portalu zorientowanym na jakieś konkretne zagadnienia:(.
Bez kropki
3 Lutego, 2013 - 22:24
A czy jakimś problemem było publikowanie
w WIELU różnych (okołoprawicowych) miejscach,
zamiast uwiarygodniać wyłącznością wpisów
miejsce powiedzmy "szemrane"?
Przecież bardzo wielu Blogerów z takiej
możliwości korzystało.
I nie płaczą teraz, że im się wyspa utopiła.
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
@bez kropki
4 Lutego, 2013 - 13:20
elig: Zakładkę "nauka i technika" mają też:
www.ekspedyt.org oraz www.obiektywnie.com.pl
elig
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Nathanel nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Ten " legion" to też ciekawa "inicjatywa"3 Lutego, 2013 - 22:43
Niby katolicka , ale mająca za patrona Kogoś kto nigdy nie istniał i nigdy nie mógł zostać świetym.
Ponadto "legion" to nazwa zespołu demonów jakie mieszkały w opętanym a które Chrystus z niego wypędził ( po wypedzeniu weszły w stado świń).
Tak więc wyglada na to że jest to pseudokatolicka sekta.
Władze Koscioła Katolickiego nazwały "ekspedycjonizm" zabobonami i juz wieki temu potepiły.
Nathanel
Nie da się iść dwiema drogami na raz.
@Nathanel
3 Lutego, 2013 - 23:25
Jak już taki jesteś ekspert z zakresu dogmatyki KrK to zapewne wiesz, że w lewej nawie warszawskiego kościoła Najświętszego Zbawiciela znajduje się ołtarz poświęcony św. Ekspedytowi.
rip LunarBird CLHBOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
rip LunarBird CLH
BOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
A to hymn?
3 Lutego, 2013 - 23:43
"Mein Name ist Legion, denn wir sind viele."
Dla niewtajemniczonych wrzucam całość:
Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze
Śmieszny jesteś.
4 Lutego, 2013 - 02:01
Jak rozumiem Legion Maryi to też sekta?
http://www.legionmaryi.pl/
Sugeruję co prędzej o tym uświadomić ks. biskupa Romana Marcinkowskiego, który Legionem Maryi się opiekuje, że słowo "legion" jest niedozwolone :) Bo on najwidoczniej o tym nie wie.
rip LunarBird CLHBOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
rip LunarBird CLH
BOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
Były sobie dwa Bogdany, jeden wielki, drugi mały
3 Lutego, 2013 - 23:20
Ale zobacz jak ta "pseudokatolicka sekta" przyjęła rozbitków. Zupełnie po katolicku.
Tak, masz rację, dwiema drogami nie da się iść, ale czy mamy patrzeć tylko na nazwę drogi?
Pozdrawiam
Ciekawe, które szerszenie wrócą
4 Lutego, 2013 - 00:07
do gniazda
**********************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
********************************** Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Z tymi wizytami i odsłonami to nie jest tak.
4 Lutego, 2013 - 02:01
Np. teraz ma trzy otwarte okna z NP.
Każde z otwartych okienek, co pewien czas odświeżam, a licznik tyka.
W ciągu dnia wchodzę po kilka razy z różnych komputerów i różnych nr IP, ale ciągle jest ta sama osoba pomimo zmiany sprzętu, a mimo to licznik tyka.
Minionych dwóch dni dużo komentowałem więc i osłon było więcej niż zwykle, tak więc wygenerowałem jako jeden użytkownik kilkaset wejść/odwiedzin w ciągu doby.
Musieliby się wypowiedzieć na ten temat Admini NP.
Czy np. są w stanie zweryfikować moją aktywność jako wizyty i odsłony jednostkowo?
Może się mylę, lecz nie jest to według mnie możliwe, a wynik będzie zakłamany.
Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
PS
4 Lutego, 2013 - 02:06
Wcześniej zdarzało się i tak, że byłem wyświetlany jako zalogowany użytkownik dwukrotnie chociaż byłem zalogowany na jednym komputerze.
Obibok na własny koszt
Obibok na własny koszt
@obiboknawłasnykoszt
4 Lutego, 2013 - 02:11
Przez pojęcie "unikalna wizyta" nie rozumie się wizyty pojedynczej osoby, tylko pojedynczą sesję od wejścia na stronę danej osoby do opuszczenia strony.
Nawet jeśli masz otwarte trzy okna NP, wszystkie one korzystają z tej samej sesji. To nadal jest ta sama "unikalna wizyta". Sesja skończy się dopiero gdy zamkniesz stronę i serwer zakończy twoją sesję (jak długo serwer trzyma sesję po tym jak przestaniesz chodzić po portalu to ustala się w ustawieniach serwera). Gdy po jakimś czasie wracasz na niepoprawnych, masz już inny ID sesji.
rip LunarBird CLHBOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
rip LunarBird CLH
BOW TO NO MAN. TRUST NO ONE.
Kto przejął ten przejął, a ja przy okazji...
4 Lutego, 2013 - 02:58
... skorzystałem i zdeletowałem całą swoją aktywność - wrzucałem równolegle swoje wpisy na NE.
Trochę tego było.
Odzew był OK, generalnie trafiałem tam na ludzi, którzy myśleli tymi samymi kategoriami. Bodaj raz przypętało się jakieś chamidło, na którym przetestowałem skuteczność cenzury w obrębie bloga.
Jednego czego mi szkoda, to możliwości przejechania się po Migdalskim i paru jeszcze ; )
W mojej "karierze" to już druga taka akcja po S24. Klikanie w "usuń" jest męczące ale stanowi rodzaj jakiegoś katharsis.
Wiem, że na Niepoprawnych wielu miało pretensje do publikujących równolegle na NE - do czasu nie do końca podzielałem argumenty. Jednak po tym myku w łazarzowych oparach z onuc WSI, byłoby hańbiące pozostawienie tam po sobie śladów jakiejkolwiek aktywności.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Re: Kto przejął ten przejął, a ja przy okazji...
4 Lutego, 2013 - 10:01
Choć pewnie jest jak w innych przypadkach, że Twoje treści usunięte sę tylko z publicznego widoku, jednak wciąż gdzieś tam istnieją.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Kto przejął?
4 Lutego, 2013 - 12:42
NE przejął jego właściciel... Myślę, ze za jedno trzeba jednak p. Oparę pochwalić. Dla tych co zakochali się w NE chce wprowadzić opłaty za wpisy... No i to mi się podoba
@dobrykierowca
4 Lutego, 2013 - 13:23
elig: Wszystkich wypłoszy :)))
elig