Czy Polska jest Polską, czy Żydo-Polską?
W żydowskim Talmudzie napisano, że jeżeli ma się urodzić głupi Żyd, to lepiej żeby zamiast niego urodziła się koza! I właśnie w tym jest wielki sens wielkich działań i postaw tej nacji nie tylko w Polsce, bowiem wszelkie dążenia powojennych Żydów, sprowadzały się do tego, aby obejmować różne stanowiska w Państwie Polskim, głównie w aparacie sprawiedliwości i represji. Przytoczę tu wypowiedź Żyda, komunisty, przechrzty, Bermana (członka biura politycznego PPR) wygłoszone do obecnych na zebraniu, czterech najważniejszych postaci politycznych w PPR, także Żydów: Bermana, Minca, Zambrowskiego, Spychalskiego, którą zacytuję: „Żydzi macie okazję do wzięcia w ręce całości życia państwowego w Polsce i rozszerzenia nad nim swojej kontroli. Nie pchajcie się na stanowiska reprezentacyjne w ministerstwach i urzędach, tworzyć tzw. „drugi garnitur”. Przyjmować polskie nazwiska. Zatajać swoje żydowskie pochodzenie. Wytwarzać i szerzyć wśród społeczeństwa opinie i utwierdzić go w przekonaniu, że rządzą wysunięci na czoło Polacy, a Żydzi nie odgrywają w państwie żadnej roli”.
W tym tkwi motto postępowań lobby żydowskiego do czasów III RP i do dziś. Bez rozliczeń roli stalinowskich żydo-komunistów nie będzie nigdy szczerego pojednania z nimi w Polsce. To właśnie wielu przestępców żydo-komunistów wzięło udział w zbrodniach przeciwko Narodowi Polskiemu, będąc w polskim UB i często NKWD oraz biorąc udział w sowietyzacji Polski. W Ministerstwie Bezpieczeństwa Publicznego nie było na stanowisku dyrektorów departamentów ani jednego Polaka, to samo w Wojsku Polskim w Informacji. To samo dotyczy obsady stanowisk np. komendantów wojewódzkich i powiatowych MO, komendantów więzień, szefów wojewódzkich urzędów bezpieczeństwa oraz powiatowych. Zatem można rzec, że w powojennych okresach żydowski milicjant lub ubek prowadził dochodzenie, żydowski prokurator oskarżał, żydowski sędzia skazywał i żydowski komendant więzień „edukował”, czasem na śmierć. Nie ma wątpliwości, że Polska była pod niezwykle silnym wpływem żydostwa, odkąd komisarze żydowscy NKWD w mundurach polskich oficerów wjechali na sowieckich tankach do Polski. Okres ten wielu autorów nazywa żydo-komuną. Aż serce mi się ściska, by przypomnieć, jak przechrzta, Żyd Różański, dyrektor Departamentu MBP, katował Stanisława Skalskiego, Polaka, asa lotnictwa myśliwskiego na zachodzie, późniejszego generała, bo przecież jednak, psychologia mówi, podobnie jak było z oficerami polskimi w Katyniu, że tylko obca nacja, mogła takie mordy zrobić, a niemożliwe, Polak Polakowi. Swoista eskalacja prób panowania nad społeczeństwem polskim powodowała, że przepoczwarzali się oni, także później wielokrotnie. I tak po kolei po śmierci Stalina na krytyków. Potem drugi raz w 1996 r. stawali się reformatorami i opozycjonistami. Stawali się działaczami PAKS-u, dziennikarzami Tygodnika Powszechnego, aż do 1976 r. gdzie jak wiadomo usadowili się mocno w Komitecie Obrony Robotników. I znów 1980 r. Żydzi przebrani w szaty kościelne i „podbudowani” kazaniami Papieża Polaka, zawładnęli ruchem Solidarność, 10-milionowym polskim ruchem. A że ubabrani w konflikcie często byli ze swoimi braćmi będącymi w rządzie, także i sowieckich namiestników, doprowadzili wespół z nimi do „ugody”, co właśnie stało się przy okrągłym stole w Magdalence w 1989 r. Układając się tam, przepijali postanowienia, koszerną wódką, a symbolem tego niech będzie wypowiedź Adama Michnika vel Szachtara, który stwierdził „Marzy mi się rząd, gdzie Wałęsa będzie premierem, a gen. Kiszczak (przyp. autora namiestnik NKWD) Ministrem Spraw Wewnętrznych”. Stworzono zatem podwaliny państwa, który dziś określa się jako III RP, państwa nepotyzmu, spółek nomenklaturowych, zagrabiania majątku narodowego, radykalnego ograniczania suwerenności Polski. I stało się, Żydzi lub ich potomkowie pozostali na swych poprzednich funkcjach, najczęściej sędziów, prokuratorów, esbecy „poszli” najczęściej w szare życie gospodarcze, komunistyczni oficerowi WSI w gigantyczne operacje finansowe, a komunistyczni działacze, często właśnie z żydowskim rodowodem w grabienie majątku narodowego. Działacze partyjni komunistycznej Polski wrócili do łask stanowiąc kolejną przewodnią siłę nowych partii, żydowskich jak Unia Demokratyczna, KLD i inne. Afery zaczęły gonić afery, lecz de facto nikt za nie nie odpowiadał. Jedyny wtedy rząd Narodowy Olszewskiego rękoma TW Bolka, Tuska i Pawlaka, Mazowieckiego i Geremka zdymisjonowano, gdyż przeciwstawił się mocno ich celom. Uczyniono stróżów panującego status quo w postaci żydowskich namiestników nad Ministerstwem Spraw Wewnętrznych, czy Ministerstwie Obrony, a także swoich propagandzistów w najbardziej znanej „Gazecie Wyborczej”. Dręczyciele i kaci Narodu Polskiego usadowieni na ciepłych posadkach lub emeryturkach, czują się niezwykle dobrze. I tak w najlepsze III RP w bałaganie nierządzie, nepotyźmie i złodziejstwie „rozwija się” od 23 lat. Żydzi coraz lepiej czujący się na tych terenach zaczęli nazywać już Polskę swoją Kolonią. I przyznać trzeba, że zawładnięcie przez nich 10-milionowym ruchem Solidarność oraz setek sfer życia Narodu przez Żydów jest godne podziwu i budzi zastanowienie jak nacja polska słabo to dostrzega. Ale o uwarunkowaniach 20-lecia ostatniego, następnym razem.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6739 odsłon
Komentarze
Re: Czy Polska jest Polską, czy Żydopolską?
16 Sierpnia, 2012 - 09:01
A może tak jakies akapity w tekście? łatwiej byłoby czytać. Inaczej sprawia to wrażenie monologu. Dlatego daję 1.
Moja sugestia jest taka: myślę, że komuniści pochodzenia żydowskiego, przybyli najczęściej jednak z Rosji (bo polskich Żydów niewiele ocalało).
Niepokoi mnie jednak stale pewna sprawa. Antysemityzm był szczególnie silny w prawosławnej Moskowii. Gdy w 1611 roku propolscy bojarzy próbowoli uspokoić tłum, który buntował się przeciw kandydaturze królewicza Władysława na tron carski, lud krzyknął: „wy żydowie, jako i Litwa! Wnetże was czapkami wyciśniem i rękawami wyżeniemy!”. Pod hasłem "Litwa" Moskwicze rozumieli wtedy Rzeczpospolitą. Uważali ją za "żydowską", ponieważ wszystkie nieprawosławne religie uznawali za jakieś tam herezje, czy - używając dzisiejszego języka - "sekty".
Jaki z tego wniosek? Że generalnie uważałbym z tym naszym antysemityzmem. On ciągle wyskakuje jak filip z konopii. Korzyści nie przynosi nam żadnych, wiele szkód, a co gorsza upodabnia nas do "przyjaciół Moskali". Zaczyna mi się wykluwać w głowie pojęcie "prawosławny endekomuch" ;-)
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Wątku żydowskiego
16 Sierpnia, 2012 - 09:20
Wątku żydowskiego roztrząsał nie będę rzeczy oczywiste są dla mnie oczywiste.
A co do nocnej zmiany, to też jasne kto brał udział, część postaci jest uwieczniona na filmie, ale kto swoim falstartem dał sygnał do działania Bolkowi i jego kolegom?
Szarlej
Szarlej
Re: Wątku żydowskiego
16 Sierpnia, 2012 - 09:44
Janusz Mikke pseudo Korwin.
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Szarlej
16 Sierpnia, 2012 - 09:50
Problem tzw. "Judeopolonii" lub marzenia o niej przez część syjonistów jest powszechnie znany. Podobnie fakt radości Żydów z wejścia sowietów do Polski w 1939 roku. Dalej... Stalin nigdy nie ufał Polakom, też komunistom polskiego pochodzenia. Przedwojenna KPP była w wiekszości zydowska, choć i jej Stalin nie ufał (stąd mordy w 1938 roku). Ten tyran wiedział o nienawiści części komunistycznych Żydów mówiących po polsku do Polaków i ich rękami postanowił wprowadzić w Polsce komunizm. Masz rację: Polak Polakowi nigdy nie zgotowałby takiej hekatomby i barbarzyństwa. Zresztą zdecydowana wierchuszka rewolucjonistów rosyjskich to byli z pochodzenia Żydzi: od głównego ideologa Marksa, poprzez Lenina, Trockiego czy Dzierżyńskiego, podobnie Marchlewski (PKWN) był Żydem. Niszczenie "klas panujących" i narodów było od samego poczatku celem żydo-komuny. W miejsce narodowych elit mieli zasiąść oni i budować świat bez granic i państw, co dzisiaj się dzieje.
Temat jest szeroki, ale trzeba wskazywać fakty, bo prawda jest fundamentem przyszłych poprawnych stosunków z Żydami, szczególnie nie tymi o proweniencji antypolskiej...
Pozdrawiam
krzysztofjaw
krzysztofjaw
Powoli Krzysztofie, powoli.
16 Sierpnia, 2012 - 18:03
1. Dzierżyński był w 100% Polakiem. Wprawdzie księgi metrykalne parafii w Oziębłowie się spaliły, ale inne dokumenty nie pozostawiają wątpliwości.
2. Marchlewski zgoda, matka Żydówka, ojciec goj, więc zgodnie z prawem religijnym Żyd. Ale za to
3. z PKWN nie miał nic wspólnego, gdyż zmarł w 1925, a PKWN powstał w 1944. Chyba, że chodziło Ci o Polrewkom z 1920.
Polecam zainteresowanym A. L. Szcześniak "Judeopolonia". Dostępna w sieci.
Pozdrawiam
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Słyszłem inną wersję o pochodzeniu Dzierżyńskiego.
16 Sierpnia, 2012 - 20:23
Feliks Edmundowicz Dzierżyński (Rufin) - urodzony 1877 w Wilnie. Po upadku
powstania styczniowego jego rodzina (o żydowskich korzeniach - Rufin) wykupiła
majątek szachecki po wygnanych na Syberię Dzierżyńskich (ślad po nich zaginął)
zawłaszczając majątek i nazwisko.
Kazek
Kazek
Nie wystarczy słuchać.
16 Sierpnia, 2012 - 20:39
Trzeba jeszcze myśleć. I dobrze radzę: proszę słuchać gdzie indziej. Przedstawiciele rodzina Dzierżyńskich żyli w Polsce jeszcze sporo lat po II wojnie. A takie "biogramy" jak powyższy, to w minute mogę napisać dowolnej osobie.
Pozdrawiam
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Witaj
24 Sierpnia, 2012 - 21:08
prof Rycho tak dzieki to prawda pozdrawiam Ryszard
prof Rycho
Witaj
24 Sierpnia, 2012 - 21:01
prof Rycho prof Rycho tak dzieki to prawda pozdrawiam Ryszard
prof Rycho
nie zgadzam sie..
16 Sierpnia, 2012 - 09:55
Nie chce mi się tych profesorskiego "wykładu" nawet czytać do końca. Prawdą jest , że Żydzi - to inteligentny naród. Nieprawdą , że WŁADAJĄ Polską . Jaki jest ich procent wobec polskiego społeczeństwa ? Bądźmy więc i my mądrzy, to nie damy się wepchnąć do rządów ani ortodoksyjnych Żydów, ani Tusków, ani im podobnych. Tyluż jest wrednych Żydów, co Polaków - nie ma co tu udawać, że jestesmy tacy niewinni i, kochając kraj, robimi wszystko dla jego dobra. figa z makiem. Widać , jak na dłoni , KTO I JAK I DLACZEGO TAK, A NIE INACZEJ NAMI RZĄDZI. Nie Żydzi, a MY - w dużej mierze ślepcy i głupcy, skoro dajemy sie tgak wyprowadzać w pole. To mniej więcej tak, jak zdradzana żona wyrywa kudły kochance męża i winą obarcza ją, a nie męża, który jest głownym sprawcą zdarzenia. Nie znoszę takiej fobii antyżydowskiej i jakiejkolwiek fanatycznej nienawiści. Nic nie jest całkowicie białe albo czarne. Wspominać Berię i tamte , komunistyczne powiązanie części Żydów z komuną ? A ilu z nas należało do UB i walczyło przeciw własnemu narodowi ?. Żydów wiecznie sie przepędzało i nienawidziło, co dziwnego, że wśród nich znalazło się tylu naszych antagonistów ? A my ich hołubiliśmy ? A kto ich sprowadził do Polski, jak nie polski król , bo nie dawał rady z rozwojem gospodarki ? A Jezus kim był i dlaczego Go sie wielbi ? Bo był DOBRYM Żydem, jakich jest wielu. To tyle.
Warto jednak przeczytać do
16 Sierpnia, 2012 - 10:49
Warto jednak przeczytać do końca nim się z czymś czego nie przeczytaliśmy do końca nie zgodzimy.
Mieszasz groch z kapustą dosypując maku.
Kto sprowadził? Król.
Ale który i kiedy?
Dlaczego? Bo sobie nie radziliśmy.
Ale dla czego i z czym?
Książę Konrad Mazowiecki sprowadził na ziemie polskie Zakon Szpitalników Najświętszej Maryi Panny Domu Niemieckiego zwanych Krzyżakami, bo sobie "nie radziliśmy...."
Czy to oznacza, że nie można mieć zastrzeżeń do tej decyzji i do jej konsekwencji? Przecież symbolem Szpitalników był krzyż, a w nazwie mieli Maryję Pannę.
Zgody nikt nie wymaga choć ona podobno buduje, a gdy pojawia się w dyskusji wtedy dyskusji już nie ma. Rozumiem, że temat trudny i w głowie od razu odzywają się poprawnościowe klisze, mnie też się odzywają co uzmysłowił mi krzysztofjaw, ale wrzucanie "ogólników tak ogólnikowych" jest jakieś takie niezręczne.
Szarlej
Szarlej
Re: Warto jednak przeczytać do
16 Sierpnia, 2012 - 11:09
Książęta i królowie polscy dbali o Zydów, bo potrzebowali gotówki. Ktoś do jasnej anielki musi udzielać kredytu. Kredyt chrześcijański był wtedy w powijakach (montes pietatis).
Władcy nasi dbali równiez o to, aby Zydzi się nie chrystianizowali i nie tracili swoich cech swoistych. Szlachta równiez niexle koegzystowała z Żydami. Dopiero upadek I RP i napływ Żydów z Rosji doprowadził najpierw do konfliktów między Żydami polskimi a rosyjskimi, co następnie "przejęli" narodowi demokraci. Smutna historia jakich wiele - narody bez państw mają straszny los.
alchymista
===
Obywatel, który wybiera królów i obala tyranów
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
@alchymista
16 Sierpnia, 2012 - 11:35
Interesująca uwaga. Też jestem zdania, że współczesny - tj. od XIX w. począwszy - antysemityzm polski jest w istocie rzeczy rosyjską "zasługą".
Pozdrawiam
Re: nie zgadzam sie..
16 Sierpnia, 2012 - 14:22
Kiedyś myślałem podobnie że nie można ludzi dzielić na żydów i całą resztę. Myślałem że Blumsztain jest moim kolegą (poznałem go gdy pracował w Regionie Mazowsze) i o Michniku podobnie gdy poznałem go w kościele katolickim (w podziemiach) w czasie stanu wojennego. Kiedyś zwrócił mi uwagę mój kolega - zapytał czy znam chociaż jednego pracującego żyda? Takiego który wytwarza lub naprawia jakieś dobra materialne? Z żalem stwierdziłem że nie znam ani jednego. Każdy tylko rządzi, pisze (ogłupia) albo finansami się zajmuje ew. handlem.
Może Wy potraficie podać choć jeden przykład pracującego żyda w Polsce?
Miło
24 Sierpnia, 2012 - 21:05
prof Rycho,prof Rycho tak dzieki to prawda pozdrawiam Ryszard
prof Rycho
@Iksińska
16 Sierpnia, 2012 - 17:14
"A ilu z nas należało do UB i walczyło przeciw własnemu narodowi ?"
No wlasnie, ilu z nas? Ilu Polakow z krwi i kosci, a nie zydow ze zmienionymi nazwiskami walczylo przeciw wlasnemu narodowi?
Znasz jakichs? Bo ja nie, Za to wien o takich, ktorzy zostali przez nich zamordowani i takich, ktorzy dostali wilcze bilety i musieli opuscic kraj pod grozba utraty wolnosci
. A wiec ilu?
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
Żydzi w UB
16 Sierpnia, 2012 - 18:11
zgodnie z wyliczenia prof. R. Terleckiego (Tarcza i miecz komunizmu) w latach 40-tych ok. 40-45% oficerów UB to byli Żydzi, kilkanaście następnych to Ukraińcy, Rosjanie i Białorusini. Wygląda więc, że Polacy byli w mniejszości. Proporcje się zmieniały wraz ze stopniem - im wyższy stopień, tym więcej żydów.
Tyle dokumenty.
--------------------------
Reszta nie jest milczeniem.
----------------------------------------------
*Reszta nie jest milczeniem, ale należy do mnie.*
*Ale miejcie nadzieję; bo nadzieja przejdzie z was do przyszłych pokoleń i ożywi je; ale jeśli w was umrze, to przyszłe pokolenia będą z ludzi martwych.*
Witaj
24 Sierpnia, 2012 - 21:07
prof Rycho tak dzieki to prawda pozdrawiam Ryszard
prof Rycho
E,tam.....
16 Sierpnia, 2012 - 12:05
Jak widzę Michnika vel Szechtera,to rzygam dalej, nia widzę ! Czy to jest choroba czy antysemistyzm ?
@Prof.Rycho
16 Sierpnia, 2012 - 15:11
No proszę,kiedy tylko ktoś ukazuje prawdę o wpływie ludzi pochodzenia żydowskiego na losy naszej Ojczyzny i Narodu,zaraz znajdują się tzw.rozmiękczacze tematu.
A to akapity nie zgodne z wytycznymi UE.
A to znowu procenty się nie zgadzają.
To nasze Żydy dobre,tylko ruskie ich popsuły.
Ludzie,którzy doprowadzili nasz Naród do stanu obecnego to w większosci Żydzi i trzeba o tym głośno mówić.
@JaN ,tak pracował ze mną w dużej firmie w Chicago(USA).
Sumienny pracownik i dobry kolega.
Pozdrawiam
Jerzy
RE: Rozmiekczanie tematu
16 Sierpnia, 2012 - 17:09
jest specjalnoscia na Niepoprawnych, amero i po jakims czasie przestaje dziwic, szczegolnie gdy dotyczy istotnego zagadnienia.
Tylko patrzec jak ktos zapyta o moje motto, trzeci raz zmienione albo brak znakow diakrytycznych.
@JaN - musze przyznac racje, nie spotkalam zyda, ktory by cos produkowal.
Autor wpisu nie napisal niczego, co mozna by zakwalifikowac jako antysemityzm, czyli wlasciwie antyjudaizm, no chyba, ze samo mowienie o zydach jest antysemityzmem. Jesli komus bardzo zalezy na poprawnosci politycznej, moze mowic o Syjonistach, bo przeciez o nich wlasnie tu mowa.
Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!
Lotna
@Lotna
16 Sierpnia, 2012 - 17:27
No, właśnie. Byłbym zapomniał...dlaczego po raz trzeci zmieniłaś motto? Wychodzi Ci jedno motto na trzy tygodnie. Ja wiem, la donna e mobile, ale żeby aż tak...
@Lotna
16 Sierpnia, 2012 - 17:38
Nie można pisać,że rozmiękczanie jest specjalnoscią na Niepoprawnych.
Moim zdaniem często się zdarza,że nie robi tego ktoś celowo.po prostu taki ma sposób bycia i życia .
Bez względu z jakich powodów ktoś to robi to jestem temu stanowczo przeciwny,ponieważ główny wątek szybko ginie w takim galimatiasie.
P.S. Znaki są dla mnie oke`y,a motto-dlaczego?
Pozdrawiam
Jerzy
Witaj
24 Sierpnia, 2012 - 21:06
prof Rycho tak dzieki to prawda pozdrawiam Ryszard
prof Rycho
Talmud i Mein Kampf
16 Sierpnia, 2012 - 20:31
Przecież Talmud i Mein Kampf to najściślej strzeżone tajemnice. Nie do kupienia. Podobno toczka w toczkę to samo.