Marek Jurek i Janusz Korwin- Mikke poza wyborami
Prawica Rzeczpospolitej i Nowa Prawica nie zdołały zdobyć odpowiedniej ilości podpisów, aby zarejestrować swoje listy w połowie okręgów wyborczych, których jest 42. Aby lista była ważna, należało zebrać pod nią 5 tys. podpisów. Udało się to partiom mającym reprezentacje w obecnym sejmie (PiS, PO, SLD, PJN i PSL), a także RPP i Polskiej Partii Pracy. Według Marka Jurka PR zabrakło 450 podpisów…
Ciężko komentować szanse partii na przekroczenie progu wyborczego, jeżeli ciężko im o zdobycie tych 5 tysięcy podpisów. Oczywiście, mniejsze partie mogą tłumaczyć się brakiem dotacji państwowych i zdecydowanie mniejszą obecnością w mediach, jednak bez przesady, to zaledwie 5 tysięcy podpisów, wystarczy grupa zorganizowanych działaczy w terenie, którzy odwiedzą xxx domów i zawsze znajdą trochę przyjaznych ludzi, w końcu podpisanie listy nic nie kosztuje…
Bardzo szkoda mi pana Marka, szanuję go za jego poglądy i to, że tak ceni wartości katolickie. Nie mniej jednak brak startu PR w wyborach jest szansą na nasze zwycięstwo w wyborach. Z pewnością elektoratowi Marka Jurka bliżej do PiS-u niż PO, nie sądzę także, by głosowali na PJN. Ciężej może być o wyborców Korwina, którzy przy braku list Nowej Prawicy mogą nie pójść do urn- tutaj po prostu sztabowcy PiS-u muszą zadziałać, by przekonać tych ludzi do głosowania.
Nie ukrywam, że dla mnie partie te są takimi rozbijaczami prawicy. Może i ze słusznymi tezami i programem, ale szans na parlament nie ma, a PiS traci głosy, zyskuje zaś PO. W ostatnich wyborach łącznie te 2 ugrupowania uzyskały 600 tys. głosów (4%), więc mam nadzieję, że większość tych ludzi wybierze jedyną możliwą obecnie alternatywę wobec rządzącego układu i zagłosuje na PiS i tych 4-5% nam nie zabraknie…
A panu Jurkowi pozostaje chyba tylko żałować, że opuścił PiS. W jedności siła, razem mogli zmieniać Polskę. Nie sądzę, że aż tak się pokłócili z szefostwem PiS, by nie dało się załagodzić tego konfliktu, tyle że trzeba to było robić w zaciszu gabinetów, a nie przed kamerami czyniąc rozłamy. Pan Jurek sam skazał się na polityczny niebyt, mam nadzieję, że wyciągnie z tego odpowiednie wnioski, na zgodę nigdy nie jest za późno. Dla dobra Polski…
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4919 odsłon
Komentarze
Re: Marek Jurek i Janusz Korwin- Mikke poza wyborami
31 Sierpnia, 2011 - 23:29
...w pełni się zgadzam w tych czasach musimy sie jednoczyć a nie pokazywać fochy a nowa prawica z nowego ekranu niech ochłonie i przyłączy sie do jedności frontu za Ojczyzne(no chyba że są agentami ) to sorry
głosowałem, bede głosował na PIS dla autora dycha pozdr
http://trybeus.blogspot.com/
Bardzo dobrze, że im się nie udało
1 Września, 2011 - 02:57
Nie narobią większych szkód niż już zrobili. WSIowy słup z NE próbuje wprawdzie jeszcze walczyć - angażując nawet córeczkę wileckiego do pomocy - pewnie ciągle liczy, że skradnie Prawu i Sprawiedliwości 1 % głosów...
Korwin podcina gałąź na której siedzi
1 Września, 2011 - 09:59
Nie zgodzę się z tezą że potrzebne są jakieś specjalne zabiegi sztabowców aby przyciągnąć elektorat Janusz Korwina-Mikke. Jeżeli nie był w stanie zebrać nawet wystarczającej liczby podpisów pod listami wyborczymi to jego elektorat jest wielkości planktonu. Nie popełniajmy błędu, gdyż goniąc plankton możemy zgubić poważniejszy elektorat.
Korwin sam skazał się na porażkę. Jeżeli on wystartował pod szyldem Nowej Prawicy a jednocześnie jako jego konkurencja pod szyldem UPR to zważywszy na wielkość potencjalnego elektoratu jest to przysłowiowe dzielenie włosa na czworo.
Ponadto popularność Korwina polegała na jego błyskotliwych uwag a ostatnio na jego blogu można znaleźć pospolite kłamstwa. Jak choćby te:
"Młodzież w Lublinie, Białymstoku, Radomiu, Kielcach, Krakowie itd. - też była szkolona, tez była patriotyczna – a nie podjęła spontanicznej walki, gdy front przechodził przez ich miasto na zachód.
I nikt nie wywoził jej do Rzeszy."
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Jak-doszlo-do-podjecia-decyzji,2,ID432519280,n
zgadzam się - olać plankton
1 Września, 2011 - 10:23
Myślę, że prawicowy elektorat okazał się poważny i odpowiedzialny rozumiejąc sytuację kraju. Dlatego ludzie nie podpisywali list Korwina i Jurka - sam odmówiłem podpisu choć prosił mnie o to dobry znajomy. Mam nadzieję, że taka postawa ludzi dobrze wróży wynikowi wyborów.
oszołom z Ciemnogrodu
oszołom z Ciemnogrodu
Re: zgadzam się - olać plankton
1 Września, 2011 - 10:30
Ale czy PIS spełnia wszystkie oczekiwania prawicowych wyborców? Wątpie...
Cóż więc stałoby na przeszkodzie dopuścić do władzy (=wpuścić do Sejmu) inne ugrupowania prawicowe. In "nas" więcej w Sejmie tym lepiej, nieprawdaż. Poza tym zawsze isteniej cos takiego jak koalicja...
___________________________________
...Tobie Polsko!
___________________________________ ...Tobie Polsko!
Re: Re: zgadzam się - olać plankton
1 Września, 2011 - 10:49
Jeżeli jest tak dużo prawicowców, którym PIS nie odpowiada to niech sobie wybiorą jakąś reprezentację. Problem polega na tym, że między sobą nie są wstanie się dogadać. M. Jurek, J. Korwin-Mikke a przecież jest jeszcze UPR a pewnie jeszcze mniejszych też by się znalazło. Całe szczęście że Braciom Kaczyńskim udało się przebić z PiS-em bo mielibyśmy nadal rozgardiasz na prawicy. Strach pomyśleć co by się działo gdyby w katastrofie smoleńskiej zginął również Jarosław Kaczyński. Komu brakuje wojenek na prawicy to niech przygląda się rywalizacji UPR z Nową Prawicą.
Niestety nie. Nie
1 Września, 2011 - 11:18
Niestety nie.
Nie lepiej.
Jak KAton będę powtarzał - sopóki obowiązuje bieżąca ordynacja i istnieje 5% próg, głosy oddane na partie, które tego progu nie przekroczyłuy - pomagają najsilniejszy.
One nie przepadają, sa doliczane do ilości przypadających mandatów.
Głosowanie na partię, która nie wchodzi to oddanie głosu na i tak nasilniejszych. Np. PO.
wiki: d'Hondt
Tak się nazywa (od pewnego Belga) obowiązujący u nas system liczeniaq głosów.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika MD nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Re: Niestety nie. Nie1 Września, 2011 - 11:22
i dlatego trzeba dać sobie spokój z "planktonem"
Re: Re: zgadzam się - olać plankton
1 Września, 2011 - 13:12
Proszę pana PiS już dzisiaj zapowiada, że po wygranych wyborach parlamentarnych, wiedząc o tym, że nie zdobędzie większości parlamentarnej, wejdzie w koalicję z PSL-em, to jest dopiero koalicjant! PSL jeden z największych szkodników dla Polski. Ale co tam, ważna jest partia i jej wódz oraz tacy wielcy "Polacy" jak pan Macierewicz, Ścios i Kuźmiuk oraz inne tuzy PSL-u i PiS-u. :))
Zwolennicy PiS-u nawet nie zdają sobie z tego sprawy, że w tych wyborach będzie bardzo dużo głosów nieważnych, na kartkach wyborczych w ramach bojkotu Polacy będą malowali Kotwicę symbol Polski Walczącej, inni natomiast w ogóle nie pójdą na głosowanie też w swoistym proteście i bojkocie, jednak to i tak ludziom zasiadającym w polskim sejmie nie będzie przeszkadzało, aby mówić, że ich wybrała większość polskiego narodu, i że są przedstawicielami całego narodu polskiego. Ta buta, ta ignorancja i hipokryzja jest po prostu oszałamiająca i przerażająca. Ja się zastanawiam, czy przypadkiem nie zagłosuję tylko na kandydatów do Senatu, ponieważ w tych wyborach jest szansa, że do tej izby parlamentu dostaną się ludzie spoza ludzi wywodzących się z układu okrągłostołowego, komunistów i masonerii oraz żydostwa.
A tak naprawdę uważam, że wybory już zostały w Polsce rozpisane i każdy wie, kto w nich jest już zwycięzcą, a ta cała przedwyborcza agitacja, to zwykłe bicie piany i udawanie, że w Polsce są tzw. wolne wybory i jakaś demokracja.
W Polsce musi dojść do przesilenia takiego, które nastąpiło, na przykład na Węgrzech albo w Grecji, bez tego w Polsce nie będzie żadnych przemian i radykalnych zmian, a Polskę bez tych przemian, które chociażby nastąpiły na Węgrzech wcześniej, czy później czeka los Grecji.
Oczywiście patrząc się realnie na dzisiejszą sytuację polityczną Polski oraz jej wewnętrzną sytuację, lepiej by było dla Polaków, aby te wybory wygrał jednak PiS, była by to jakaś szansa dla Polski, ale sam PiS jako partia nie daje szansy na całkowitą suwerenność Polski, dla mnie PiS całościowo jako jednolita partia polityczna to syjonistyczna i żydostwa przykrywka. Nic więcej i, niestety wszystko na to wskazuje! Chociaż jest w niej wielu porządnych i uczciwych polityków, jednak takich polityków, patrząc się na to realnie można, by było znaleźć i w innych partiach politycznych, które są obecne w polskim parlamencie, jednak procentowo tych "najlepszych" i "najwłaściwszych" dla Polski znajduje się w PiS-e... W głosowaniu do Sejmu na pewno nie zagłosuję na żadną partię, która do tej pory zasiadała w ławach poselskich, moim zdaniem to stracony głos, albo napiszę na tej karcie do głosowania znak Polski Walczącej albo oddam swój głos na jakiś narodowy komitet.
Na PO, nie będę głosował, na PSL również, na SLD też nie, PiS to wybór mniejszego zła, po raz kolejny po tym, co się działo w Polsce po 1989 roku...
Niestety, taka jest prawda!
Re: Re: Re: zgadzam się - olać plankton
1 Września, 2011 - 19:25
Dywagować, kto jest żydem i krytykować PiS możemy do samych wyborów, które przy takim układzie wiadomo kto wygra, więc chyba nie o to chodzi. Rewolucja teraz raczej nam nie "grozi", jeszcze nie widać tragedii finansów państwowych i manka, które trzeba będzie spłacać. Czyli reasumując, jedyną sensowną decyzją obecnie jest głosowanie na PiS i wygranie tych wyborów, może zatrzymamy upadek albo zostawimy coś na nowy start, póki np. rządząca klika nie gwizdnęła tych 200 miliardów z OFE
--------
"Zjednoczeni ludzie potrafią obalić każdy system..."
"Zjednoczeni ludzie potrafią obalić każdy system..."
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Co to za prawicowa partia z PIS
1 Września, 2011 - 19:49
skoro z wysokiego miejsca na liście do parlamentu startuje w PIS działaczka RAŚ? Ja nie zapomniałem kto wychwalał Gierka, kto nazwał Oleksego lewicowym premierem.
Muszę głosować na PIS bo nic innego mi nie zostało. Jednak martwi mnie że nikt w tej partii jasno powiedział że koalicji z SLD nie bedzie.
----
Ciężko wyznać: Na taką miłość nas skazali, taką przebodli nas Ojczyzną... Z. Herbert
Jesteś Polakiem? Zastrzeliłbym się, gdyby w moich żyłach płynęła inna krew. W. Łysiak
Re: Korwin podcina gałąź na której siedzi
1 Września, 2011 - 19:16
Każdy głos może być ważny, sam mam znajomych przekonanych do JKM a nie wierzących w PiS... Chociażby o te 2% warto zawalczyć
--------
"Zjednoczeni ludzie potrafią obalić każdy system..."
"Zjednoczeni ludzie potrafią obalić każdy system..."
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Wybory.
1 Września, 2011 - 11:39
"Prawicowy" i "katolicki" elektorat nie chce w Sejmie człowieka, który poważnie potraktował swoje poglądy na ochronę życia poczętego. Mam na myśli posła Jurka. Politycy PiS zachowali się w tej sprawie różnie - i z tego powodu nadal istnieją warunki, do zgodnego z prawem zabijania nienarodzonych dzieci. Poseł Suski to nawet konfiskował na posiedzeniu odpowiedniej komisji Sejmowej, antyaborcyjne ulotki posłów LPR. Ale skoro "ojciec" Rydzyk wolał braci Kaczyńskich, niż Giertychów i Marka Jurka, to później musiał z bezsilną złością wyzywać śp. Marię Kaczyńską od czarownic.
Re: Wybory.
1 Września, 2011 - 19:18
Tak jak pisałem w tekście, szacunek dla pana Jurka za poglądy, ale nie za dzielenie środowisk prawicowych
--------
"Zjednoczeni ludzie potrafią obalić każdy system..."
"Zjednoczeni ludzie potrafią obalić każdy system..."
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Prawica Rzeczpospolitej przegrała
1 Września, 2011 - 14:05
Na spotkaniu przed wyborczym z Markiem Jurkiem po dyskusji przepowiedziałem mu los jego ugrupowania jeżeli nie podadzą sobie ręki z Jarosławem Kaczyńskim.Widać że nawet tak poważnym ludziom uderza woda sodowa do głowy. A może raczej pewność siebie ich gubi?
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika cccp.ue nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Czy Kowalski może zostać posłem?1 Września, 2011 - 14:17
Czy Ordynacja wyborcza do SiS zgodna jest z art. 99 i 100 Konstytucji RP?????
Przecież, jeżeli wyborcy zgłoszą, dajmy na to ob. Kowalskiego, z okręgu np. radomskiego a rzeczony Kowalski uzyska nawet 100% głosów oddanych w tym okręgu (jest to możliwe tylko teoretycznie), to i tak nie zostanie posłem. Mimo, że będzie miał najlepszy wynik w Polsce. Bo 100 % głosów z jednego okręgu, to jest mniej niż 2,5 % w skali całego kraju (okręgów jest 41). A, aby zostać posłem, to czy to w pojedynkę, czy w bandzie, trzeba przekroczyć 5 %.
A przecież Kowalski nie może startować w 3 okręgach jednocześnie - żeby przekroczyć 5% oddanych głosów w skali całego kraju.
Czy takie rozwiązanie jest zgodne z Konstytucją, że obywatel może zostać posłem, ale tylko wtedy, gdy startuje w odpowiednio licznej kompanii - bandzie????
Bo, jak na razie, to może, ale mu nie wolno.
Jerzy Kowalski
Jerzy Kowalski
Re: Czy Kowalski może zostać posłem?
1 Września, 2011 - 15:11
A w jakim celu wprowadzono próg wyborczy?
Ano w takim żeby w Sejmie nie było 460 "Kowalskich" bo nijak by się z tego większości rządowej "ulepić" nie dało.
Fakt, że niektóre partie są bandami nie oznacza to jednak, że jeśli je formalnie zlikwidujemy to rozwiążemy wszelkie problemy. Trzeba będzie wówczas powołać jakieś organizacje zastępcze zrzeszające ludzi o podobnych poglądach chcących przeforsować swoje pomysły. I do tych nowych organizacji zgłoszą się sami porządni a bandyci pójdą na zieloną trawkę???
Nie ma innej recepty na ten system jak tylko czytać, czytać, czytać i przekonywać bliźnich.
Pozdrawiam
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika ObroncaKrzyzaSm... nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Dobrze mówisz1 Września, 2011 - 19:44
Zgadzam się w 100 %. W ogóle na prawicy jest za dużo takiego zacietrzewienia, że ciągle jakieś odejścia, rozłamy.
Żal Jurka i Korwina, ale może ich wyborcy zagłosują na PiS.
Zawsze lepiej być w zespole, w którym różne frakcje potrafią coś wypracować wspólnie. Przecież jest tyle spraw, w których jest pełna zgoda. A jak się jest razem to można się też wzajemnie przekonać, natomiast po rozłamie porozumienie jest dużo trudniejsze.
http://obroncakrzyza.wordpress.com/
Dlaczego nie zagłosuję na PIS
1 Września, 2011 - 21:07
Żałuję, że ani PR ani JKM nie uzyskali podpisów w większości obwodów. Pozostaje mi głosowanie na senatorów.
Na PIS nie zagłosuję z kilku powodów, ale dwóch najważniejszych:
1. Głosowanie w sprawie TL
2. Głosowanie w sprawie obywatelskiego projektu zmian w ustawie antyaborcyjnej.
Klub PIS zastosował tę samą metodę (trzeba przyznać że skuteczna)część posłów nie głosuje, dzięki czemu kilkoma głosami taki projekt przechodzi (TL) lub jest odrzucany (zmiany w ustawie antyaborcyjnej).
W tym drugim przypadku rozumiem p. posła Krzysztofa Tchórzewskiego który jest w szpitalu.
No cóż w następnym sejmie będziemy znowu mieli wybór między socjalistami kosmopolitycznymi i antypaństwowymi (PO), socjalistami propolskimi (PIS), socjalistami liberalnymi (SLD) i PSL.
-----------------------------------------------------------
"Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
----------------------------------------------------------- "Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
Re: Dlaczego nie zagłosuję na PIS
1 Września, 2011 - 22:10
Tak, lepiej wesprzeć PO i SLD... Ich wyborcy raczej im nie wypominają sprzedaży kraju, nierealizowaniu żadnych obietnic i traktowaniu władzy jako celu samego w sobie. Dobrze, że wyborcy prawicowi są inteligentni i nie robią tylko i wyłącznie za maszynki do głosowania, ale też czasem trzeba widzieć sytuacje trochę szerzej niż tylko przez pryzmat jednej konkretnej sprawy
---------
"Zjednoczeni ludzie potrafią obalić każdy system..."
"Zjednoczeni ludzie potrafią obalić każdy system..."
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
ad Adr_Nitka
2 Września, 2011 - 09:14
Dlatego patrzę przez pryzmat ważniejszych głosowań a nie przez pryzmat tego co mówią politycy. Po czynach ich poznacie.
-----------------------------------------------------------
"Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
----------------------------------------------------------- "Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
Dlaczego zagłosuję na PiS?
1 Września, 2011 - 23:26
Po pierwsze dlatego że nie mam zwyczaju postępować jak małe dziecko które na złość mamie odmrozi sobie uszy. Każdy głos oddany na partie kanapowe to głos w ogromnej części oddany na PO.
Mając do wyboru J. Kaczyńskiego a agenta bezpieki M.Boniego to zawsze wybiorę tego pierwszego.
Działając w Solidarności nie zdawałem sobie sprawy ile złego nam i Polsce robili agenci którzy często uchodzili za najodważniejszych bojowników.
Dziś widzimy jak POkierowała poprzednią kampanią Kluzikowa. Oraz ile złego uczynił Jurek dzieląc prawicę. Polityk to nie święta dziewica i musi czasem iść na kompromis żeby być skutecznym, byle zachował zasady i nie został prostytutką.
W sumie zaskakujące to wydarzenie ale dobrze wróży...
2 Września, 2011 - 03:24
... wygląda bowiem na to, że ludzie nie lubią gdy się z nich robi idiotów.
To już jest jakiś postęp w porównaniu do wczesnych lat 90.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Porażka katolickiej prawicy.
2 Września, 2011 - 07:11
Ja również ubolewam, że zabraknie w polityce kogoś takiego jak M.Jurek. Człowiek, którego bardzo cenię choć.... nie zawsze potrafię zrozumieć. Jednocześnie zastanawiam się dlaczego wciąż takę estymą obdarowywany jest JKM. Gość, który robi wszystko aby być jedynie kontroweryjnym politykiem z obrzeża. I jemu chce się powierzyć misję zjednoczenia i reprezentowania konserwatywnej prawicy??? Zgadzam się zupełnie z tymi, którzy uważają, że w obecnych czasach trwonienie głosów na "plankton" polityczny jest być może postępowaniem zgodnym z własnymi przekonaniami co poniektórych ale jednocześnie przejawem zwykłego egoizmu. "Niech się wali, niech się pali, nich dalej POpaprańcy niszczą kraj, ja jestem wierny swym przekonaniam i nie zagłosujęna Kaczora bo to socjalista". Zauważcie jak wiele jest takich wypowiedzi. Błąd logiczny! Jeśli dobro Polski leży komuś na sercu nie ma problemu z opowiedzeniem się w najbliższych wyborach.
Tylko PiS ma siłę, struktury, determinację i elektroat aby tego dokonać. Do boju mości Panowie (i Panie) do boju!
Kriss66
Kriss66
JKM to katolicka - prawica ?
2 Września, 2011 - 07:26
A to ciekawe. Jak sie Korwin dowie to sie wnerwi. A Jurek hmm czy może Marek. Używanie terminologi kosmicznej nie oznacza że się było kosmonautą.
Nathanel
WYŁĄCZ TVN, WŁĄCZ ROZUM.
Kriss66
2 Września, 2011 - 09:25
To nie jest kwestia podjeścia "niech się wali, niech się pali, nie zagłosuję na Kaczyńskiego bo to socjalista". To jest kwestia światopoglądowa i trochę innego spojrzenia na całą politykę.
Dla mnie, jako człowieka wychowanego na zasadach i w kręgu wartości NSZ, głosowanie na socjalizm w jakiejkolwiek byłby formie jest trudny do zaakceptowania. Socjalizm z samej natury jest złem.
Pomimo tego we wcześniejszym okresie głosowałem na PIS (dokładnie na Artura Górskiego) wierząc, że sprawach najważniejszych zagłosują zgodnie z polską racją stanu. I tutaj się zawiodłem.
To także ja zaapelowałem po zamachu z 10 kwietnia aby głosowac na JK.
Ale mam tego dosyc, szczerze mówiąc zaczynam coraz bardziej dochodzic do przekonania że cały ten chory układ może rozwalic tylko brak "chleba i igrzysk".
Dla mnie PO i PIS to jeden i ten sam medal tyle że dwie jego strony (awers i rewers).
-----------------------------------------------------------
"Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
----------------------------------------------------------- "Polska Niepodległa to Polska niebezpieczna" Lenin
Wspaniała
2 Września, 2011 - 09:10
lekcja. Mnogość poglądów rzuca światło na naszą rzeczywistość polityczną. Obiektywnie patrząc każdy zmieszczony komentarz pod wpisem jest trafiony i ma sens. Przedstawione różne opinie w zasadzie sprowadzają się do jednego i to jest najważniejsze. Wszystkim wam (nam ) chodzi o jedno.
Suwerenną, wolną, dostatnią, katolicką Polskę.
I jeszcze jeden fakt napawa optymizmem. Pod tym wpisem PIS zwyciężył. Co by nie mówić to jest jedyna na obecną rzeczywistość siła mogąca zahamować demontaż Polski. I ja dorzucam swój głos na PIS Pozdrawiam
oprnik45.trafne i dlatego głosowałam i zagłosuję na PIS
2 Września, 2011 - 10:06
gość z drogi
szanowałam pana Jurka,ale przykro mi że zdecydował się na walkę z PISem
nie jest TO metoda
na
walkę z korupcją, złodziejską prywatyzacją i działaniem na szkodę Polski
Głos na PIS,na 100%
dycha
gość z drogi