"Frekwencja jest najważniejsza" - o zabobonach demokracji
Wracam do ponurego tematu. O wynikach głosowań decydują "polityczni idioci"...
Od kilku lat, krótko przed wyborami, publikuję w sieci swój "List Otwarty do Wyborcy Niezainteresowanego Polityką". Za każdym razem efekt tej publikacji jest podobny :)
Czytelnicy nie są w stanie spokojnie zastanowić się nad plusami (???) i minusami (!!!) wysokiej frekwencji wyborczej. Zaczarowani wieloletnimi medialnymi bajkami Aleksandra Kaśniewskiego calkiem poważnie traktują jego słowa jakoby w wyborach "najważniejsza była frekwencja".
Dlaczego tak popularny jest pogląd, że ludzie nie mający żadnej wiedzy o polityce powinni głosować?
Kwaśniewskiego i innych komunistów można zrozumieć. Wiedzą, że ludźmi nieświadomymi najłatwiej jest manipulować! Ale co z ludźmi dobrej woli? Co z prawymi obywatelami naszego kraju, którzy... z zapałem popierają Kwaśniewskiego w jego szkodnictwie?
Szlachetnym tym zawodnikom mój skromny list nie pomógł w zrozumieniu rzeczy elementarnych.
Może pomoże im poniższy film...? Jest nadzieja ;)
Aktualna liczba uczestników "Gulaszowego Czwartku" zarejestrowanych na Facebooku: 449
(Facebookowcy! Dopisujcie się! I zapraszajcie znajomych!)
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 1838 odsłon
Komentarze
Re: "Frekwencja jest najważniejsza" - o zabobonach demokracji
9 Lipca, 2011 - 20:01
To i tak jest małe piwo, Twoja diagnoza jest niepełna.
Bo tym ludziom wydaje się, że wiedzą kto jest kim i jakie poglądy reprezentuje.
Wiedzą, że są mądrzy, wszak dostali na to papierek, mają maturę, wyższe studia, pracują w wielkich korporacjach.
Cóż z tego, że wypisują na murach: "Patriotyzm = idiotyzm", albo "90 rocznica odzyskania własnego śmietnika" (copyright by Wildstein), przy okazji kolejnej rocznicy 1918 roku.
Nadal uważają, że wiedzą, a rozmowy, które my tu toczymy uważają za dziwność lokalną.
Zdał maturę i od razu wielki intelektualista, bo tatuś machał łopatą, a dziadek był parobasem. No faktycznie awans.
Nie przetłumaczysz takiemu, że jest wykształciuchem (a jest).
Tu wypada powiedzieć, że L.Dorn jest największym szkodnikiem, ponieważ nazywając ich prawidłowo dotknął ich ego w sposób wręcz niewyobrażalny. Mówiąc obrazowo otworzył klatę jednym cięciem skalpela i na pracującym sercu shartował peta po czym zaszył z petem w środku. Nigdy mu tego nie wybaczą aczkolwiek nigdy się nie przyznają do tego, że o to im chodzi.
Ceterum censeo Moskwa delendam esse
Andrzej.A
Venenosi bufones pellem non mutant Andrzej.A
Andrzeju.A
9 Lipca, 2011 - 22:46
i wąłśnie dlatego, we wcześniejszych notkach na temat demokracji proponowałem pewne środki zaradcze :) Tyle, ze władcy swiata wiedzą o rzeczy elementarnej: ludźmi nieświadomymi łatwiej jest manupulować. Nie pozwola na zmianę demorkatycznych absurdów.
Re: "Frekwencja jest najważniejsza" - o zabobonach demokracji
9 Lipca, 2011 - 23:31
Żółwiu postaraj się publikować swoje teksty o frekwencji w GWnianej to może przyniesie to jakieś pozytywne skutki. Wiele osób mówi że nic złego się nie stanie gdy Donek będzie przez kolejne 4 lata naszą ojczyznę rujnował bo już wszystko zniszczył.
Podobnie wiele osób to mówiło przed wyborem burmistrza w Sulejówku. Wybrali na drugą kadencję komucha (wielbiciela Kalisza i Komoruskiego), a dziś Sulejówek jest w pierwszej piątce najbardziej zadłużonych gmin w Polsce (około 115% zadłużenia). Byłego burmistrza zatrudniła firma z którą coś tam podpisywał za swojej kadencji a miasto zostało z kredytami które będą spłacać przez najbliższe 25 lat. Chyba że ich zlicytują.
Chcesz żeby to się powtórzyło na skalę całej Polski?
JaNie,
10 Lipca, 2011 - 10:03
Niestety, władcy świata nie pozwola na druk takich tekstów wsoich propagandówkach.
Do przykrych wyborów dochodzi właśnie dlatego, ze głosuja NIEZAINTERESOWANI polityką. Włądcy wmówili im, ze chodzi o frekwencję a nie rozumne głosowanie.
N aTwoj apel odpowie prawica i nie pójdzie na wybory
10 Lipca, 2011 - 01:50
A lemingi ,owszem, pójdą i później będą się chełpić że wygrali z taka przewaga bo nie wazne że będzie 30 % uprawnionych
Nathanel
WYŁĄCZ TVN, WŁĄCZ ROZUM.
jest odwrotnie
10 Lipca, 2011 - 10:06
zawsze wysoka frekwecja (głosowanie politycznych ignorantów) daje dobry wynik lewicy.
Jeśli ferkewncja jest wyzsza niz 60 proc. Oni wygrywają w pierwszej turze. Przeanalizuj zależności między wynikami i frekwencją.
Nie daj sie nabierać. Frekwencja nie jest najważniejsza. Im wyższa tym gorszy wynik.
a co z 4 VI 89'
13 Lipca, 2011 - 12:54
bo wg mnie wtedy byla :
- bardzo wysoka frekfencja
- do Senatu , gdzie byly prawdziwie wolne wybory wszedl z lewicy tylko Stoklosa, bo zrobil pikniki dla gawiedzi i kupil glosy tej gawiedzi kielbaskami z grila....
Bylo 99:1 dla Solidarnosci, Panie Żółwiu.
Natomiast zgodze sie z gosciem z tego filmu- jesli nie wiesz jak przeprowadzic operacje na mozgu to zostaw to fachowcom (neurochirurgom).
Ale co innego jest znamienne dla obecnych czasow naprzeciw starych czasow.
1)Gdy Kazimierz majac swoich doradcow zarzadzal panstwem nie mielismy jednego Uniwersytetu w Polsce.
A do dzis Kazimierza nazywa sie Wielkim, zreszta to on zalozyl pierwszy Uniwerytet w Krakowie i w ogole Polsce.
A potege Panstwa zasadzil na inwestycjach w obronnosc kraju i budownictwo , czyli ZAMKI z Kamienia i skal.
2) Gdy w 1918 r. Polska powrocila na mapy jako niezalezne panstwo naszym krajem rzadzli ....Inzynierowie.
min Moscicki, Narutowicz, Kwiatkowski - kraj dokonal niesamowitego skoku techniczno- cywilizacyjnego
3) obecnie naszym krajem rzadza ....politolodzy,socjologowie,dziennikarze i historycy wiec skutki mamy oplakane bo oni ukladaja sie w koterie i nie maja pojecia JAK BUDOWAC Kraj.
Oni co najwyzej buduja swoje pozycje....
Po Nocnej Zmianie Gangsterskiej z 92' nie powstal zaden COP, zadna Gdynia, wrecz przeciwnie.
Zółwiu,dlaczego upierasz się przy swojej opcji
10 Lipca, 2011 - 10:11
gość z drogi
wszak doskonale wiesz,ze komuchy i platformersy chodzą do URN wyborczych
ZAWSZE i
jak zawsze głosują na Swoich,
dlaczego zniechęcasz ludzi,
znam Twoje Racje z lat poprzednich i nigdy z nimi sie nie zgadzałam,/szanując Twoje intencje,ale niestety co RAZ mniej Cie rozumiem/
Wracasz z Twoim tematem przy każdych wyborach,a sam wiesz ,ze TAK nie wiele brakowało,w ostatnich wyborach,by przegrał Różowy Salon z Tuskami I Komorowskimi na czele
naprawdę nie wiele
,zabrakło właśnie TYCH,ktorzy "olali wybory " przy super frekwencji PO ,SLD i PSL
gość z drogi
Gościu z drogi,
10 Lipca, 2011 - 22:57
dajesz się oszukiwać komunistom.
A wystarczy sprawdzić... ZAWSZE tak było. Im większa frekwencja tym bardziej bezsensowny wynik.
Przy wysokiej frekwencji Kwasneiwski wygrywa w pierwszej turze. Nie pamiętasz?
Witaj Zółwiu,nie daję się oszukiwać komunistom,Nigdy
11 Lipca, 2011 - 17:57
gość z drogi
ani, gdy "prywatyzowali Polskę"ani gdy komuniści ręka w ręke
głosują wciąż na swoich
skreślałam ich kredką do brwi,na stole dyrektorskim w szkole moich dzieci
i Dzisiaj skreślam ICH na oczach komisji,robiąc zdjęcia
swojej karty
i TAK już będzie,skreślając wiem,że mam prawo do TEGO,a co wybiorą inni
to juz inna sprawa
Nie idąc na Wybory,
daje szansę komunistom,platformiarzom i im POdobnym
Zólwiu szanuje Cię,zawsze głosowałam na Ciebie,ale Niestety nie zgadzam się z TOBĄ,nie jesteś w stanie mnie przekonać,a co do wiary Komunistom TO mało wiesz,wiec nie pisz TAK
nie znam Twego życiorysu,ale znam swój własny i cenę,którą za niego zapłaciłam
Ja i moja Rodzina
taka akcja szkodzi Polsce
gość z drogi
Gościu z drogi,
11 Lipca, 2011 - 23:42
Szlachetny życiorys nie zapewnia ochrony przed manipulacjami tych spryciarzy. Oni bazują na szlechetnych pobudkach u ludzi. Liczą, ze wywołując emocje w ludziah stłumią u nich zdolność analizy.
Oni wiedzą jak omotać ludzi szlachetnych.
Dlatego właśnie tak skutecznie szkodzą Polsce.
Wiedzą, że tylko głosy niezainteresowanych polityką mogą im zapewnić zwycięstwo. Wygrywali zawsze przy wyokiej frelkwecji. Pzregrywali zawsze przy niskiej.
A Ty myślisz, że oni bezinteresownie "walczą o frekwencję"?
Powiedz szczerze, naprawdę im wierzysz? Naprawdę wierzysz w tę bzdurę Kwaśniewskiego, że "frekwencja jest najważniesza"?
Szanowny Zółwiu,wiesz dobrze,ze nie wierze Manipulantom
13 Lipca, 2011 - 12:09
gość z drogi
ale swój GŁOS oddam na PIS,
tylko Dlatego,by RAZ na zawsze przy naszej pomocy
manipulanci poszli precz
Zobacz, kto rwie się do władzy,cała Ordynacka pójdzie głosowac,bo TU idzie o KESZ i o WADZE,Pójdą rodziny peowskich byznesmenów,
pojdą karnie i zdyscyplinowanie do URN Komunisci,ich dzieci,i ich wnuki
nie mówiąc o Platformie,ktora powinna odpowiedzieć za Zniszczenie POLSKIEJ GOSPODARKI i za Smoleńsk
Pójdą Niesiołowskie, i im POdobne,
A TY nam mówisz byśmy zostali w DOMU ?
by czerowni z rózowymi powiedzieli pózniej
i CO Mohery,gdzie byliscie
gdy my wybieraliśmy LUDZI/'swoich"/
Żółwiu szanowałam i Szanuję Cię,
ba , nawet domyslam się co masz na myśli, i na CO liczysz,ale
NIE zgadzam sie z Twoja teorią,
serdecznie pozdrawiam i zapewniam,ze bedę GLOSować
i napewno NA PIS,bo tak podpowiada logika,niegdyś przedmiot słusznie
będący obowiazkowym
pozdr
gość z drogi
Twardy elektorat
10 Lipca, 2011 - 12:24
Nie zgadzam się z Twoją oceną, Chłodny Żółwiu.
Największy TWARDY ELEKTORAT mają spadkobiercy poprzedniego/obecnego systemu - oni z pewnością pójdą do wyborów, choćby ze strachu o własne tyłki i zrabowane dobra.
Pozdrawiam
Jazonie,
10 Lipca, 2011 - 22:59
matematyka jest neubłagana. Mozemy się przeciwko niej buntowac, ale po co?
Polecam sprawdzenie związku między frekwencją i wynikiem.
Pozdrawiam.
Jazon,masz Rację,beda glosować ze strachu
11 Lipca, 2011 - 18:03
gość z drogi
i tak jak napisałeś 'dbając o własne tyłki" i te "sprywatyzowane dobra"
gość z drogi
Gościu z drogi,
11 Lipca, 2011 - 23:49
Jazon ne tylko nie ma racji. Jazon nawet nie chce sprawdzić, czy to co napis jest prawdziwe.
Kto ma większy "stały elektorat"? Prawica.
Gdyby Jazon porównał frekwencję przy wygranych Kwaśniewskiego i Kaczyńskiego bardzo by się zdziwił...
Wyszło by mu, że niezainteresowani polityką (ci których telewizja i worki z ziemniakami niemal siłą zagonią do urn) głosują na komunistów.
Niestety ani Ty, ani On sprawdzić nie chcecie...
Frekwencja jest najważniejsza
13 Lipca, 2011 - 12:13
gość z drogi
Zółwiu,TAK i zachęcajmy NAS,byśmy wszyscy RAZEM poszli do URN
przeciwko,tym ktorzy niszczą Polskę
to tak jak na boisku,walczymy o Zwycięstwo,a nie udajemy
serd pozdr /
ps zakładam,ze wiele jest testów,w sieci
ale internet,to jeszcze nie wszystko
pozdr
gość z drogi
Zólwiu szanowny, mam pomysł
13 Lipca, 2011 - 12:43
gość z drogi
wejdzmy na onetowskie drogi i tam zrobmy akcję,majacą na Celu
jedno
komunisci,różowo salonowi,zostancie w DOMACH,9 pażdziernika
pozdr
gość z drogi