Krwawy Bronek
Państwowa Komisja Wyborcza nie chciała awantury w swojej siedzibie i nie przyłożyła do pamiętnych wydarzeń ręki.
To Kancelaria prezydenta Komorowskiego bezprawnie wezwała policję i poleciła rozprawić się z demonstrantami i dziennikarzami.
Bezmyślna policja została wykorzystana przez Krwawego Bronka.
Przed chwilą zakończyło się posiedzenie Sejmowej Komisji ds. Wolności Słowa. Zapewne wkrótce będą szczegółowe relacje. Komendant i rzecznik policji wili się jak piskorze i chowali się za paragrafami, byle tylko ochronić swoich zleceniodawców.
A prawda jest taka, że policja działała kompletnie bezprawnie, popełniając przy tym w czasie akcji mnóstwo karygodnych błędów.
Najważniejsza konkluzja to to:
PAŃSTWOWA KOMISJA WYBORCZA BYŁA DYSPONENTEM LOKALU I TYLKO ONA MIAŁA PRAWO POPROSIĆ POLICJĘ O INTERWENCJĘ!
PKW NIE PROSIŁA POLICJI O COKOLWIEK.
CO WIĘCEJ, NIKT NAWET NIE PYTAŁ SIĘ PKW O ZGODĘ
CZYLI POLICJA WKROCZYŁA DO SIEDZIBY KOMISJI WYBORCZEJ BEZPRAWNIE I WSZYSTKO CO POTEM ROBIŁA BYŁO NIELEGALNE!
Kto więc wydał polecenie interwencji policji w siedzibie PKW?
Ja osobiście jestem przekonany, że osobiście PREZYDENT BRONISŁAW KOMOROWSKI!
Dlaczego tak myślę?
Po, zapoznaniu się z doniesieniami prasowymi, osobistej obserwacji wydarzeń w TV Republika oraz dzisiejszym wysłuchaniu posiedzenia sejmowej komisji bezsprzecznymi są fakty:
- policję wezwał nijaki pan Komornicki (jak się sam chwalił właściciel czterech fakultetów! Dziwne... jako cieć?) – administrator pomieszczeń Kancelarii Prezydenta, która umową wynajęła pomieszczenia PKW. Zrobił to bezprawnie, o czym dalej.
- Komornicki wezwał policję do interwencji po długich naradach z Jackiem Michałowskim, szefem Kancelarii Prezydenta.
- przekonany jestem bezspornie, że Michałowski nie wydałby decyzji o policyjnej interwencji bez zgody swojego przełożonego, prezydenta Bronisława Komorowskiego.
Ergo – policję na protestujących w PKW i relacjonujących dziennikarzy, zrównując jednych i drugich w przestępstwie, wg. mnie niewątpliwie wydał prezydent Komorowski.
CZYNIĄC TO, PREZYDENT I POLICJA ZŁAMALI PRAWO!
O prawne wezwanie policji do interwencji mógł się tylko zwrócić dysponent lokalu, czyli Państwowa Komisja Wyborcza. Tymczasem PKW nie chciało awantury i nie chciało policji w PKW, słusznie przewidując skandal.
Pan Komornicki, administrator, na którego wezwanie powołuje się policja, nie miał żadnego prawa go wzywać, choćby mu to rozkazało nawet dziesięciu prezydentów.
A cała reszta potem, wynoszenie ludzi, kajdanki i 24 godziny na dołku, to hucpa władzy, celem zastraszenia społeczeństwa i przede wszystkim dziennikarzy.
**************
Ot, wydawało by się, taka drobna sprawa... głupota... Ale tak właśnie zaczyna się totalitarny terror. Czy to na Kubie, czy w Korei Płn.
Ktoś powie – normalny bałagan i niedbalstwo. Zwykły polski burdel?
Czyżby?
Czy to nie następny krok w zaciskaniu pętli na obywatelach?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 6937 odsłon
Komentarze
Bronisław
27 Listopada, 2014 - 15:49
Zgadzam się z autorem,że pokicje kazał wezwać Komorowski - obecnie BEZ WONSÓW.
Tak PO rozumie "poltykę miłości". Niektórzy pisza o aksamitnej dyktaturze, ja bym to nazwał "buraczaną" bo spoza eleganckich kostiumów i marynarek "elity " PO -PSL co rusz wyłażą ...swojskie walonki.
BEZWONSY co jakiś czas pokazuje swe prawdziwe oblicze i nie ma ono wiele wspólnego z tym, które lansują me(N)dia Poza tym blisko niego zawsze czuwa "resortowa" żona...
Yagon 12
@Yagon 12
27 Listopada, 2014 - 17:40
Witaj
Czyli prosty wniosek - policja jest na usługach polityków i nawet jest dla nich skłonna się kompromitować.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Jazgdyni
27 Listopada, 2014 - 16:06
Janusz, juryzdykcja Moskiewska dalej obowiązuje w POlsce, a red bul Bredzisław strażnikiem by te prawo było stosowane. Jawne łamanie prawa dziennikarskiego, wykonane przez POlicje, ale na rozkaz wierchuszki od rezydenta red bula. Janusz zobacz, szybkie uchwalenie ustawy od red bula, o POmocy z zewnątrz w razie zamieszek. Będzie można wezwać bratni OMON, do obrony PRLu-bis, a POtem POzamykać dziennikarzy. Którzy nie sprostają POprawności POlitycznej, o nas to już nawet nie wspominam.
To są przygotowania na wybory w 2015, w razie gdy nie będą PO myśli POlszewi.
Pozdrawiam
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
@Jjj
27 Listopada, 2014 - 17:42
Popatrz,
pod pozorami demokracji te komuchy i agenciaki ciągle mentalnie tkwią w głębokim staliniźmie.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Najważniejszy cel dla Polski
27 Listopada, 2014 - 17:13
Najważniejszy nasz cel na dzisiaj, to odłączenie ruskiego serwera = Komorowskiego od Polski i Polaków. Temu celowi należy podporządkować wszystko, a jeżeli to się uda, to dalej już będzie łatwiej
@Bogdan T
27 Listopada, 2014 - 17:43
Witaj
Odłączyć Komorowskiego, to za mało.
A co z tymi, co nim sterują?
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Zróbmy najpierw ten ważny krok do przodu
27 Listopada, 2014 - 18:32
Jeżeli uda nam się do maja przyszłego roku odłączyc ten ruski serwer od Polski, to tak jak napisałem, dalej już będzie łatwiej. Będziemy przynajmniej mieli polskiego prezydenta i łatwiej będzie wskazać tych, którzy dzisiaj sterują Bulem. Trudno o bardziej przejrzyste wybory, jak te na prezydenta, kiedy ostatecznie będziemy głosować metodą zero-jedynkową. Gorzej będzie, jeżeli nam się nie uda, wtedy dopiero będzie płacz i zgrzytanie zębów.
0-1 ;)
28 Listopada, 2014 - 09:45
Drogi Bogdanie napisałeś: "Trudno o bardziej przejrzyste wybory, jak te na prezydenta, kiedy ostatecznie będziemy głosować metodą zero-jedynkową."
Osobiście obawiam się, że to nie jest takie proste i oczywiste. Układ przetestował właśnie jak "skręcić" wynik wyborów. W pierwszej turze wyborów na prezydenta będzie startowało wielu kandydatów i stworzy to możliwość do powtórzenia wyniku z wyborów do sejmików wojewódzkich. Największą ilość głosów otrzymają PO i PSL (np. komorowski i pawlak). Wtedy głosowanie w drugiej turze nie będzie zero-jedynkowe.
Właśnie na naszych oczach odbyła się próba generalna jak sfałszować wybory prezydenckie w przyszłym roku.
@Wojciech z Wrocławia
28 Listopada, 2014 - 09:53
Witam
Zgadzam się. Możliwości manipulacji jest mnóstwo i tzw. władza, już niemalże totalitarna, może urządzić sobie wybory, jakie chce i zawsze wygra.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni
28 Listopada, 2014 - 12:17
Członek komisji składa doniesienie ws. Jarosława Kaczyńskiego
Kary grzywny i oficjalnych przeprosin od Jarosława Kaczyńskiego domaga się jeden z członków Komisji Wyborczej z Działoszyna w województwie łódzkim. Krzysztof Bularz złożył do prokuratury zawiadomienie dotyczące znieważenia go, jako członka komisji wyborczej. Chodzi o stwierdzenie wygłoszone przez Kaczyńskiego z mównicy sejmowej, jakoby wyniki pierwszej tury wyborów samorządowych zostały sfałszowane. - Poczułem się znieważony, ponieważ nie można mówić, że wszyscy ludzie są fałszerzami. Trzeba przedstawić jakieś dowody. Ja uważam, że moja komisja pracowała bardzo rzetelnie, bardzo ciężko, od 6 ran do 7 rano następnego dnia i jest to urażające, że w taki sposób nas oceniają posłowie - mówi Krzysztof Bularz, który deklaruje się jako bezpartyjny
wiecej na wp.pl
@ Jozio z Londynu
28 Listopada, 2014 - 13:08
Pamiętasz może, jak związek zawodowy kelnerów domagał się oficjalnych przeprosin za pomówienie że w Pcimiu kelnerzy pobili klienta ?! ;-))))
Wszyscy (głosujący !) zostali nazwani idiotami nieumiejącymi zagłosować !
@cyborg
28 Listopada, 2014 - 13:14
Jednym słowem kraj analfabetów (przynajmniej tych co nienaumieli się POprawnie głosować)
NIEPOPRAWNI
27 Listopada, 2014 - 17:46
Doniesiono mi właśnie z Warszawy, że to nie Bul, tylko jego pani Komorowska podejmuje decyzje.
W to nie chce mi się wierzyć. To jeszcze inni agenci sterują pą prezydą. I na pewno nie ten Nałęcz - komuszek od siedmiu boleści.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Krwawy Bronek
27 Listopada, 2014 - 17:49
Bardzo ważny tekst!!!!!!!!!!!!
pozdrawiam autora bardzo serdecznie
Aleksander Szumanski
@Aleszumm
27 Listopada, 2014 - 17:51
Witam
Dziękuję i również pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ jazgdyni
27 Listopada, 2014 - 18:37
Niecałą godzinę zajęło mi skonsultowanie art.193 , po czym, radcy prawni z którymi siedzieliśmy na dyżurze, radzili czekać. Czekać bo jest jakaś "skucha". A więc tak :
- Zakłócanie miru domowego może polegać na wtargnięciu do lokalu lub nieopuszczeniu go, mimo żądania osoby uprawnionej.
- Przestępstwo naruszenia miru domowego może być popełnione wyłącznie umyślnie.
- Podkreślić trzeba, że tak opisane znamiona przestępstwa z art. 193 k.k. może zrealizować jedynie sprawca, któremu nie przysługuje - na mocy obowiązujących przepisów lub istniejących między stronami relacji bądź umów - prawo dostępu do obiektu będącego formalnie mieniem „cudzym” w stosunku do niego. Natomiast osoba, która z mocy prawa lub w wyniku czynności cywilnoprawnych uzyskuje dostęp do takiego obiektu, staje się osobą uprawnioną w rozumieniu art. 193 k.k. - również w stosunku do właściciela obiektu z ograniczeniami wynikającymi z prawa cywilnego
@cyborg
27 Listopada, 2014 - 19:30
Widzisz,
tu jest pewien spór prawny w określeniu upawnień dysponenta (PKW), powiedzmy - poddzierżawcy, a administratora z ramienia Kancelarii Prezydenta.
Jak gdyby do twojego lokatorskiego mieszkania przyszedł ktoś z administracji i na siłę wyprosił twoich gości.
To analogiczna sytuacja.
Natomiast późniejsza selekcja dziennikarzy to już inny i też poważny skandal.
W ogóle, to gorzej niż Białoruś z Łukasznką/Komorowskim na czele.
Serdeczności
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@ jazgdyni
27 Listopada, 2014 - 19:51
Nie ma sporu ! Wszyscy prawnicy są zgodni : jak komuś wynajmiesz - nie masz prawa się wtrącać !
Jak nie ma sporu, to
27 Listopada, 2014 - 20:36
Jak nie ma sporu, to pracownicy Komorowskiego są w dupie!
A jeszcze na jedno chciałbym zwrócić uwagę - trwała jeszcze kampania wyborcza. Tak? Protestujący i dziennikarze byli w sali konferencyjnej za zgodą, albo na zaproszenie. Tak? Natomiast policja wtargnęła do siedziby PKW, jak się okazuje nielegalnie, bo to nie PKW ją wzywał. Tak?
Jak wobec prawa interpretować bezprawne wtargnięcie policji do siedziby komisji wyborczej w trakcie kampanii ?
Tu jest jedno potworne nadużycie władzy.
Serdeczności
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Komisariat
27 Listopada, 2014 - 20:05
A komisariat na Wilczej jest chyba specjalnie przygotowany organizacyjnie i kadrowo do tego typu bezprawnych działań!
jan patmo
o mirze
27 Listopada, 2014 - 20:29
o mirze
o domowym mirze
śpiewają wszędy ptice
że wasze są ulice
a nasze kamienice
PS Co jest twoje to jest moje, a co moje... tego nie rusz!
jan patmo
@ jan patmo
27 Listopada, 2014 - 20:37
Daj rymy do : "Alternatywy cztery", Gospodarza Domu, Anioła ! To te same totalitarne klimaty.
@jazgdyni
27 Listopada, 2014 - 21:03
Uważam, że jest to bardzo ważny wpis i dlatego pozwoliłem sobie na rozesłanie go na swoje kontakty emailowe. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko.
Pozdrawiam
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
@Jurand
27 Listopada, 2014 - 21:12
Witaj
Ja piszę dla jak największej liczby odbiorców.
Więc czuj się swobodnie i rozpowszechniaj u siebie.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Nie w smak...
27 Listopada, 2014 - 21:49
Ten znakomity tekst jest nie w smak także wielu "niepoprawnym", których przy tej okazji poprawnie pozdrawiam!
jan patmo
@jazgdyni
27 Listopada, 2014 - 23:53
Prokuratura w Skarżysku-Kamiennej postawiła zarzuty handlowania głosami w wyborach samorządowych. Kupować poparcie miał m.in. były radny miejski. Według śledczych za jeden głos w Skarżysku-Kamiennej płacono 50 zł – dowiedział się „Newsweek”. Handlujących głosami na gorącym uczynku złapał Piotr Nasiołkowski, adwokat ze Skarżyska-Kamiennej. – W naszym mieście to niestety powszechny proceder. Szacuję, że łącznie przehandlowano ok. trzech tys. głosów. Płacono alkoholem lub gotówką, od 10 do 100 zł. Kto kupował? Ludzie z różnych opcji. Zarzut postawiono kandydatowi bezpartyjnemu Piotrowi G., ale w procederze uczestniczyła też jego konkubina, która startowała z listy PiS do rady powiatu skarżyskiego, i kandydat Platformy na radnego miejskiego – mówi Nasiołkowski. Spośród wymienionej trójki mandat radnego udało się zdobyć tylko temu ostatniemu, reprezentującemu PO
http://polska.newsweek.pl/handel-glosami-w-wyborach-samorzadowych-w-skarzysku-kamiennej,artykuly,352574,1.html#alertSG