Davidowa fascynacja Ukrainą
Davidowa fascynacja Ukrainą
Tak się chłopak najeździł, napatrzył na tą dzielną Ukrainę, że postanowił sprawdzić,jak to jest walczyć z przeciwnikiem !!
Najpierw się schlał a potem zabrał za „rezanie Lacha” .. jednego na początek.
Otwieram „Niezależną” i szukam codziennych proukraińskich wpisów Davida, kolegi T.Sakiewicza, odznaczonego niedawno przez SB nowej Ukrainy... a tutaj pustka na portalu „W polityce pl.” też jakoś cisza, jak na ukraińskim stepie, nic, żadnych zagrzewań do boju jak w niedawnym artykule:
Davidek bardzo lubi kpić z Polaków i ich obawy przed Ukrainą.
Przykład? Proszę?
//Wbrew temu, co pisze Łysiak, nikt nie chce bagatelizować problemu banderyzmu, zapominać o Wołyniu itd. To tylko kolejne wymysły tego autora. Jak już pisałem w swojej polemice z Rafałem Ziemkiewiczem, banderyzm ma w sobie składnik immanentnie antypolski. Owszem, obecnie jest on uśpiony, ale nie możemy zakładać, że tak będzie już zawsze. I właśnie dlatego polską racją stanu jest popieranie silnej, zjednoczonej Ukrainy//
http://niezalezna.pl/59794-waldemar-lysiak-banderowiec
Jest uśpiony.., nie możemy zakładać, ble,ble, ble
Znawcą to może Davidek jest, ale od kabały!!
Ty żuliku, pomyślałam sobie, jeśli już piszesz o jednym z największych polskich pisarzy, to się zwracaj poprawnie... panie Waldemarze Łysiak.
Ale i tak nasz pisarz miał więcej szczęścia od polskiego narodowca Jerzego Wasiukiewicza.
Bo to właśnie jego, członka zarządu Stowarzyszenia Marszu Niepodległości oraz członka Zarządu Głównego Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy , postanowił wyrezać redaktorek Gazety Polskiej
Jeśli oskarżył szanowanego polskiego pisarza o antypolskość, to co to dla Davida, posunąć się krok dalej i przywalić rannemu podczas zamieszek narodowcowi, koledze publicyście i satyrykowi, szklanką w głowę?
// - W pewnym momencie Wildstein wstał i poszedł do toalety z butelką w ręku. Po wyjściu z toalety dosiadł się do stolika Wasiukiewiczów i zaczął ich wyzywać. Wasiukiewicz powiedział do niego: "Idź stąd człowieku”. Pijany Wildstein przewrócił stolik, uderzył Wasiukiewicza butelką w głowę, a potem próbował to samo powtórzyć ze szklanką. Wasiukiewiczowi otworzyła się rana na głowie i popłynęła krew. Po chwili zakrwawiony był też Wildstein, który pokaleczył się szklanką, chcąc ponownie uderzyć swoją ofiarę. Doszłoby do gorszych rzeczy, gdyby obecny na miejscu klient lokalu, który siedział obok, nie powstrzymał Wildsteina. Żona Wasiukiewicza pomagała mężowi i starała się zrobić zdjęcie. Wtedy rzucił się na nią kolega Wildsteina, który razem z nim uczestniczył w popijawie. Jego z kolei powstrzymałem już ja, ponieważ zdążyłem dobiec na miejsce – relacjonuje portalowi myśl24.pl, Jerzy Zalewski.
Awantura zakończyła się interwencją policji, która została wezwana na miejsce przez jednego z postronnych gości lokalu. W jej wyniku David Wildstein miał zostać zatrzymany. Powodów ataku na Wasiukiewicza autorzy portalu myśl24.pl doszukują się w narastających publicystycznych antagonizmach pomiędzy środowiskiem „GPC” a Ruchem Narodowym. Kością niezgody miałyby być przede wszystkim pryncypialne i wzajem się wykluczające stanowiska obu stron konfliktu w sprawie Ukrainy.
Kolega davidowy na żonę się rzucił? Jaki dzielny !!!
Obserwując, na naszym, portalowym podwórku skalę nienawiści dotyczącą różnicy zdań na ten temat, proponuję zastanowić się nad skutkami i odpowiedzialnością za podobny bandytyzm.
Ze swojej strony dodam jedynie, że zawsze warto w takim „spotkaniu” być w towarzystwie przyjaciół.
Panu Jerzemu Zalewskiemu twórcy „Historii Roja” podziękować, że nie dopuścił do udanej próby morderstwa Wasiukiewicza i jego żony, przez fascynata ukraińskiej opcji rezania Polaków.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 18505 odsłon
Komentarze
cześć Astro
13 Listopada, 2014 - 18:32
...noo tyż miałem skrobnąć w tej tematyce, ale jesteś szybsza he he...no cóż dodać, Dawidkowi marzy się polski majdan i widać rozpira go to żydowskie "ego"...ja to się ino cieszę, że retoryka starego capa z gdyni upada, z takimi probanderowskimi dziadami nie warto wchodzić w interakcje ...koń (cap) jaki jest każdy widzi ...trzymaj się...pewnie będzie ostra jazda, ale ja jestem z Tobą...pozdrawiam
http://trybeus.blogspot.com/
Witaj Trybie :))
13 Listopada, 2014 - 18:40
Ale sam powiedz o co tutaj się spierać?
Przecież gdyby nie odważni sąsiedzi i pan. Zalewski, to doszłoby do tragedii.
To jest zwyczajny bandyta i mam nadzieję, że pójdzie siedzieć, bo to było usiłowanie zabójstwa.
On nie raz go uderzył butelką, tylko rzucał się dalej na niego i ten kolega...
No, tak mi się skojarzył z rezaniem Polaków... bo gdyby to było 70 lat temu.. wsród chołubionych Ukraińców...
to kto by im pomógł? ... nikt..
Nooo a nasi niektórzy blogerzy, to jak w mądrej piosence Niemena "choć słowem złym, zabijać tak jak nożem"
Tylko pytam sie o kogo? i czy warto!
Astra - Anna Słupianek
więc właśnie
13 Listopada, 2014 - 18:50
...dlatego trzeba demaskować, wiele razy wrzucałem notki odnośnie Ukrainy ..żaden cap (nawet z gdyni) nie przyszedł się nawet spierać, więc co ...propaganda...
dziś już jestem pewny ...będę wspierał Narodowców, tylko w tych młodych nadzieja...ja wiem, zaraz czekiści od pilnowania moich komentów przytoczą moje komenty odnośnie ",młodych wilczków"...powtarzam, od dziś będę wpierał tych"młodych wilczków", bo stare dziady tylko siedzą przed kompem i marudzą, popijając wyśmienite tempranillo z Roja, rocznik, 2011, już o ośmiorniczkach nie wspomnę :))))..pozdrawiam
http://trybeus.blogspot.com/
Tak.Młode Wilki mają perspektywy ale nie Junior Dawid Wildstein.
13 Listopada, 2014 - 20:57
Ja jestem za oscypkami z Nowego Targu i kawiorem z hodowli kolegi.
Wyobraż sobie, że taki analfabeta- drań i tchórz unikający służby wojskowej w Izraelu , zaatakował by Twoją żonę czy też moją?Ja ogłaszam bojkot niezależna.pl i GB.Mam do tego prawo,gdyż ja mam również własne domeny niezależna ,, rzeczpospolita, gazetapolska,ojczyzna i wiele innych.
Do redakcji niepoprawni.pl
Wyrażam własne osobiste opinie a że jestem gościem u państwa,szanuję redakcję i nie tworzę konkurencji dla państwa portalu. Pomimo państwa kontaktów z niezależna.pl czy też naszeblogi.pl czy też pro-PiS reklamy.
To co zrobił junior ". było i jest atakiem na PiS,szanowne Panie i Panowie.
Marek
13 Listopada, 2014 - 21:25
..."młode wilki" to po mojemu Ruch Narodowy, a nie te palanty z Gazety Polskiej, to tak k'woli wyjaśnienia :)) ...pozdrawiam
http://trybeus.blogspot.com/
"Trybeusie",
13 Listopada, 2014 - 19:56
"Ruch Narodowy" gromadzący te ponad 100 tysięcy ludzi raz w roku...jak w Skiroławkach...jest źle zarządzany i źle
prowadzony. Zawisze, Bosaki to nie są ludzie mogący i chcący coś zmieniać...nie mają wystarczającej ilości ikry.
Tu jest potrzebny człowiek albo ludzie czynu. Popierając "nowe" musimy mieć świadomość zmian jakich należy tam dokonać,
by to dobro zaczęło wreszcie rodzić zdrowe owoce. I to jest do zrobienia. Odnoszę wrażenie, że "Ruch" jest w podobnej
sytuacji jak onegdaj tzw. druga "Solidarność" z "ónymi" na "przodku", miast naszych.
Z Ukrainą dobrze nie będzie, szykuje się kolejna wojna albo kontynuacja poprzedniej.
W tym całym kotle wschodnim trzeba wiedzieć jak i z kim trzymać, aby nie sparzyć Polski i Polaków.
Pozdrawiam i trzymam kciuki za Twoją kandydaturę w wyborach.
Trochę podrasowałem punktowo tu i ówdzie, pał nie wstawiam.
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Dawid Wildstein?On próbował zabić kobietę.Przepro
13 Listopada, 2014 - 20:01
Prawo w EU zachodniej jest jednoznaczne.Próba ataku z butelką w głowę a nie w rękę czy też w stół,jest próbą zabójstwa.Sama próba nawet w tym przypadku jest karalna.Odgrażanie się nawet przy świadkach w restauracji…jest karalne.
–
Wyobrażmy sobie, że członek partii CDU czy też SPD (Niemcy) czy też nawet ze skrajnej prawicy zostanie publicznie zaatakowany.Natychmiast i to z automatu ,policja składa wniosek do prokuratury.Nie pomogą tłumaczenia że był zamroczony alkoholem czy pod wpływem środka dobingującego.Kobieta nie zaatakowała. Sytuacja była jednoznaczna. Młody Analfabeta hebrejski, w Polsce , który nie chce pójść do armii izraelskiej dlatego żyje w Polsce,przynosi wstyd i hańbę kulturze żydowskiej.
———–
Mam wiele artykułów na blogach o wspaniałym Dialogu pomiędzy chrtześcijanami i hebrejczykami.Mam prawo oceniać.
_________________
To co zrobił Junior W. to reakcja przeciw Izraelowi i Dialogowi.On nie jest już podejrzany.On jest już oskarżony za próbę likwidacji żony członka RN.Makabra.Damski bokser.Wstyd.
________________________
Przeproś publicznie smarkaczu,juniorze.
________________________________
Panie Marku, oczywiście, że to była próba zabójstwa
13 Listopada, 2014 - 20:18
Gdyby nie przytomność i odwaga ludzi w lokalu, to by zwyczajnie Wasiukiewiczów zaszlachtował, przecież najpierw im ubliżał!!!
Izrael, to on może sobie przepraszać, ale mam przekonanie, że pójdzie za to siedzieć!!
Astra - Anna Słupianek
Chciałem poprawić komentarz i dodać że junior napluł na swojego
13 Listopada, 2014 - 20:39
ojca ,Bronisława.On mu wybaczy ale media i internet tego mu nie zapomną.Jestem wzburzony że oskarżony zaatakował żonę rannego.Damski,perfidny bokser.Fui.
Do Redakcji Niepoprawni.pl
Ja sam odpowiadam przed prawem za moje opinie, blogi, komentarze.To jest portal blogerski a prawo internetowe jak i cywilne,karne jest mi znane.Facebook nie skasował mojego komentarza.
Cytuję.
Akcja pijanego juniora Wildsteina ,była próbą zabójstwa. On chciał zamordować Wasiukiewicza a gdyby odpryski szkła wpadły do oka żony Wasiukiewicza, zginęła by lub została by pozbawiona oka. Każdy sąd w EU skazał by Juniora na więzienie.Nie ma tłumaczenia, że był pod wpływem alkoholu.
Młody Wildstein kocha Panów dlatego był z nimi w knajpie.To jesczez rozumiem.To jest jego życie prywatne ale że zaatakował kobietę ,potępiam jego postępowanie jak i wzywam do bojkotu GP jak i oficjalnego przeproszenia na łamach mediów za ten bezczelny, sadystyczny, bez ludzkiej empatii ...atak.
Młody Junior potrzebuje pomocy psychologicznej gdyż ma nie tylko kompleksy ale jego reakcje sugerują u juniora, manię prześladowczą.W tej chwili nawet adwokaci nie pomogą.Zostawiłem ten artykuł na serwerach w USA jak i poza Polską w przypadku gdy adwokaci Juniora i GB zaatakują.
Marek Lipski
Marku,
13 Listopada, 2014 - 20:20
mieszkałem wiele lat w Niemczech i mogę potwierdzić, że to państwo poważne w odróżnieniu od naszego w rękach
wiadomych sił.
Tam nie ma zmiłuj, nie ma świętych krów z "PO-PSL Deutschland", ponieważ tam nikt nigdy nie wybrałby siedem lat z rzędu-
kompaniji nieudaczników i pasożytów.
Ich in der Gegend seit vielen jahren gelebt Karben,
grüßen"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
@ Patria
13 Listopada, 2014 - 20:34
Relacja poszkodowanego (fragment) :
Dziennikarz, który na nas napadł najpierw chciał mnie uderzyć butelką, później złapał w tym samym celu za szklankę i zdaje się, że pokaleczył nią sobie ręce, potem próbował mnie uderzyć głową. W trakcie szarpaniny otworzyła mi się jedynie rana z tyłu głowy, którą miałem po zajściach na Rondzie Waszyngtona, gdzie filmując to co się dzieje oberwałem rykoszetem kamieniem.
Reszta tu:
http://myśl24.pl/aktualnosci/1961-wasiukiewicz-potwierdza-wildstein-mnie-zaatakowal.html
Ode mnie : możliwe że poszkodowany nie chce "zniszczyć" napastnika. Co nie zmienia jednak mojej oceny (zbieżnaj z Lipskim !)
Może masz rację i sam poszkodowany nie chce zniszczyć
13 Listopada, 2014 - 20:50
napastnika, ale są świadkowie... cały lokal i ta szlachetność nic nie da.
Z tego samego źródła:
//Jeden z gości obecnych w lokalu ściągnął na miejsce policjantów, od których roiły się wczoraj okolice pl. Zbawiciela. Funkcjonariusze zatrzymali Dawida Wildsteina i na tym awantura się zakończyła. Warto jednak zapytać - dlaczego do niej doszło? Wydaje się, że powodem są liczne publicystyczne spory pomiędzy Wasiukiewiczem a Wildsteinem w ostatnim czasie. Radaktor GPC, znany z ostrego, nierzadko chamskiego języka, widocznego w internetowych wpisach, przekroczył tym razem jednak nie tylko granice przyzwoitości. Dopuścił się fizycznej napaści na rannego człowieka, która tylko dzięki interwencji innych gości lokalu nie zakończyła się, jak twierdzi Jerzy Zalewski, ciężkim pobiciem Wasiukiewicza i jego żony.//
http://mysl24.pl/spoleczenstwo/1959-pijany-wildstein-zaatakowal-rannego-narodowca.html
To się nie dziw, że ten atak, w amoku alkoholowym skojarzył mi się z banderyzmem :(
Astra - Anna Słupianek
@patria
13 Listopada, 2014 - 21:00
Jak bardzo poruszyłaś "proukraińskie gniazdo szerszeni" - świadczy punktacja, jaką Ci dali pod artykułem.
Cóż?
Prawda boli, a przed wyborami samorządowymi - dodatkowa nerwica ich ogarnęła.
Wpadli platfusy i ich pupile w wielką panikę.
To widać gołym okiem.
Jak dobrze jest być uczciwym Polakiem i ze spokojem czekać na niedzielny wieczór.
Pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Co tam pały bursztynko :)
13 Listopada, 2014 - 21:14
Przed sekundą zajrzałam na "Niezależna" a tam dalej cisza jak na ukraińskim stepie... znaczy bidulki nie dostali wytycznych i nie wiedzą co pisać.
Coś Ci to przypomina? mnie tak... ta sama mentalność co kiedyś !!
A przecież wystarczyło by zwyczajnie napisać, że davidek jest zwykłym bandyckim ciulem i powinien zostać ukarany.
To takie trudne? najlepiej iść prostą drogą... i tyle
pozdrawiam
Astra - Anna Słupianek
@patria
13 Listopada, 2014 - 21:25
Pały świadczą o trafności Twoich przemyśleń i spostrzeżeń, a ich strachu.
:)))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!
Na podsłuchu mam TV.
Na Mokotowie podczas pożaru gmachu Prokuratury Okręgowej spłonął strych.
Możliwe, że spłonęły jakieś dokumenty, bo nie podano, co w pomieszczeniach na strychu się znajdowało.
Pozdrawiam i gratuluję, że........jesteś traktowana podobnie, jak zacny "aleszumm".
Pana Aleksandra artykuły też doprowadzają do obłędu "prorezunów".
(Jesteście obydwoje, jak portalowi "Rymkiewicze".)
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
OCH!
13 Listopada, 2014 - 21:31
Zapomniałam do wymienionych zacnych postaci dodać "Kocura" - Jinksa i "Polskiego - biało - czerwonego Koguta - TRYBEUSA",
których również pozdrawiam.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Przed chwilą "menda" pokazał/a się na chwilę
13 Listopada, 2014 - 21:37
dał/a - 6 i poszła, ale fetor został.
Capi, oj, jak capi na portalu.......FE!.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Dzisiaj program Jana Pospieszalskiego
13 Listopada, 2014 - 21:03
będzie o Marszu Niepodległości.
godz. 22.30
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
Wydaje się, że "Ruch" został dawno
13 Listopada, 2014 - 21:12
przejęty.
Podziwiam jedynie Polaków biorących spontaniczny udział w marszach.
Zadanie do wykonania:
-przedstawić społeczeństwu wszystko co wiąże się z narodowcami i tą ideą jako skrajne zło.
To zadanie jest konsekwentnie realizowane co roku.
Pytanie-kto za tym stoi?
Kim są coroczni chuligani rozwalający szczytną ideę marszu?
Czy ludzie już nienawidzą wszelakich słów związanych z budową formacji narodowej, czy stanie się to za rok?
"Armia baranów, której przewodzi lew, jest silniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana."
Rezun "5"-cio pałkowy się pokazał.
13 Listopada, 2014 - 21:16
Może z ToWarzystwa widsteinowej bandy......
Będzie biegał po portalu z "tasakiem" i strzelał pałami, bo jego proukraińska miłość została znieważona,a pobratymiec zyskał negatywną popularność.
Nic to, rezuny!
Wasze prawdziwe zamiary już coraz większa część cywilizowanego świata przejrzała.
Pozdrawiam Polaków i tych, którzy rozsądnie myślą i potrafią realnie ocenić skomplikowaną sytuację, w jakiej znajdują się narody - nie tylko Europy.
W niedzielę:
OBUDŹ SIĘ, POLSKO, OJCZYZNO MA.
bursztyn
Nic bardziej groźnego, niż głupi przyjaciel.
Lepszy byłby mądry wróg.
/Jean de Lafontaine/
@Patria
13 Listopada, 2014 - 22:16
Ten wolverinek spod ciemnej gwiazdy, nawyków nabrał nie tylko u rezunów, bo wystarczy spojrzeć w jaki sposób żydzi traktują Palestyńczyków i jaki mają do nich stosunek.Zdegenerowany naród.
Nie pożyczaj tego gówna.. na pewno nic Ci nie umknęło
13 Listopada, 2014 - 22:37
Polacy już tak mają i na tym autorze, w 25% też z unych poznali się pierwsi ...
Co do tego kolegi... też próbuję odszukać kto to, na razie nic... cisza, ale w końcu się dowiemy.
Ale wskazówką może być, to co napisał pan Marek Lipski:
//Młody Wildstein kocha Panów dlatego był z nimi w knajpie.//
Tak zwani "inni hetero" jak najbardziej lubią przyłożyc kobiecie !!
równeż pozdrawiam Cię kocie :))
Astra - Anna Słupianek
@Patria
13 Listopada, 2014 - 22:41
Mówisz? Pozostanę więc przy Zafonie, który mnie ujął ostatnio :)
PS Nie dość, że żyd, to jeszcze pedał? "Koniec świata, panie Popiołek"
Nie znam Zafona, ale zaintrygowałeś mnie :))
13 Listopada, 2014 - 23:06
więc znalazłam w jego cytatach:
//Szkoda czasu na jakiekolwiek próby zmieniania świata, wystarczy uważać, by świat nie zmienił ciebie.
Carlos Ruiz Zafón – Światła września//
baaardzo mądry pisarz, poczytam sobie więcej...lepiej trzymaj się jego!
Astra - Anna Słupianek
@Jinks
13 Listopada, 2014 - 22:33
...zauważ, że na tym "zacnym" portalu obkładanie kobiet chamskimi epitetami, niewybrednymi zresztą jest standardem bez wiekszych sankcji, natomiast słowo "rzyć"jest na cenzurowanym...nie wiem dlaczego słowo "rzyć" powoduje u ceprów nerwowe mrowienie na całym ciele...o okolicach intymnych nie wpomnę :))
...co do talibów z gapola, to niestety prawda jest brutalna i im prędzej wyjdzie na jaw tym lepiej dla Polaków...Dawidek naczytał się Talmudu i zrobił pucuwę gojom...tak to jest jak się człowiek zrobi ubermenszen :))
..masz rację, Mein Kamf trzeba przeczytać obowiązkowo, aby zrozumieć metodologię "gapobanderowców" :)) ...pozdrawiam
http://trybeus.blogspot.com/
@Trybeus
13 Listopada, 2014 - 22:50
Aby w sukurs przyjść Davidkowi, to nawet zombie się reinkarnował :)
Co do kobiet, to co się dziwisz? Przecież oni nawet nie tańczą z kobietami, co już niegdyś tu clipowałem. Szkoda, że jednak czasem z nimi sypiają, bo gdyby i tego zaniechali, to jaki piękny byłby świat bez wojen, bez intryg i bez zła, czyli bez nich.
Pozdrawiam!
Oj młody, młody...
13 Listopada, 2014 - 23:36
Powiem, że nawet Cię lubiłem. Nie do końca zgadzałem, ale szanowałem. Jako niepodległościowiec, antykomunista i katolik (w zasadzie kolejność powinna być odwrotna) uważałem, że jest dla nas miejsce w jednym szerokim obozie.
Rozmawialiśmy trochę w zabrzańskim Guido (konferencja Polska-Ukraina) czy na zjeździe klubów GP.
Ale to co się wydarzyło, w zasadzie stawia Cię, Panie Dawidzie, poza kręgiem ludzi, których szanuję.
Takie zachowanie przystoi lewakom, po których trudno spodziewać się ludzkich odruchów bo to swołocz. Ale od redaktora GP owszem. Niestety, pomyliłem się (a bo to pierwszy raz?), widać naiwną wiarę w ludzi pokładam. Taki ze mnie niepoprawny (!) katol jest.
Jest mi bardziej po drodze z ludźmi, którzy dostrzegają odradzający sie banderyzm na Ukrainie, niż nastawiający pierś do odznaczenia przez ukraińską bezpiekę. Bo wierzę w Wielką, Prawą Polskę, w której spory rozwiązuje się na drodze dyskusji niż za pomocą butelki jak zwykły żul!
Jesteś chłopie skreślony.
Kriss66
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika trybeus nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@Kriss6614 Listopada, 2014 - 10:38
...i myślę, że rozsądni ludzie, którzy są jeszcze w środowiskach GP też dojdą do takich wniosków...czego wszystkim z całego serca życzę...pozdrawiam
http://trybeus.blogspot.com/
@Patria
14 Listopada, 2014 - 02:18
Gratulacje Dla Ciebie, bo czujnie napisałaś o tym bandyckim napadzie, a przy okazji wyszło kilka śmiedzących faktów. Jestem zbudowany, bo na ten temat nic w prasie - nabrali wody w usta, a przecież drodzy mainstreamowi dziennikarze trzeba było wyć. Tak zapewne byłoby, gdyby role były zamienione. Coś mi się widzi, że trochę za wcześnie podnieśli głowę, ale to na nasze szczęście.
Szatniarze chyba dzisiaj mają wolne i tylko po punktacji widać, że to nie tak.
Ja tylko chciałem przypomnieć dwa przypadki, a mianowicie śmierć Staszka Pyjasa i Grzegorza Przemyka. Oni zginęli, a ich kolegom nic się nie stało. Symptomatyczne.
Mam satysfakcję wraz z Wami, że jednak przychodzą dni, kiedy trwanie przy naszych poglądach daje nam pewność, że robimy słusznie.
Qq napisał, że MN furda, a powinien być Majdan, no i mamy przykład, jak jeden z otoczenia jego guru, czyli dra TevelDe pokazał do czego to prowadzi tu i teraz. Wyobraźcie sobie to zdarzenie na Ukrainie. Jak myślicie kogo wtedy by zatrzymała milicja?
To jest przestępstwo, które kwalifikuje się do ścigania
14 Listopada, 2014 - 09:17
z oskarżenia publicznego, do którego zobowiązana jest wezwana na miejsce policja wraz z prokuraturą.
Bo sam Wasiukiewicz? trochę mu sie nie dziwię... nie zamierza wnosić prywatnego oskarżenia.
//Wasiukiewicz pytany o to czy zamierza wnieść oskarżenie przeciw Wildsteinowi odpowiada: "Nie mam zamiaru wnosić żadnego oskarżenia sądowego z powodu tej napaści" Nie chcę się spotykać z tym panem, nawet na sali sądowej. On jest dziennikarzem, osobą publiczną, więc zostawiam to co się wydarzyło ocenie opinii publicznej- dodaje.
Ze swojej strony mamy nadzieję, że Wildsteina jr przynajmniej ze strony środowiska dziennikarskiego spotka środowiskowy ostracyzm i potępienie jego haniebnego czynu. Czekamy też na konsekwencje ze strony jego pracodawców, w tym człowieka korzystającego z każdej okazji by przypominać o zasadach tj. red. Terlikowskiego//
http://mysl24.pl/aktualnosci/1961-wasiukiewicz-potwierdza-wildstein-mnie-zaatakowal.html
.Mam nadzieję, że prawo zadziała w końcu, od tego cholery są !!
Astra - Anna Słupianek
Bojkot tych mediów,które nie przeprosiły za czyn,ich pracownika.
14 Listopada, 2014 - 11:11
Ogłosiłem dzisiaj w internecie bojkot mediów.Do dzisiaj nie ma przeprosiń za czyn przstępczy Dawida Wildsteina na Jerzego Wasiukiewicza. Uwaga turyści i inwestorzy!W Polsce może czekać na was napad, który nie będzie ścigany. Uważajcie na swoje dzieci i na sadystów publicznych.Czy polskie prawo odrzuca Europę i popiera próby zabójstwa?
..
14 Listopada, 2014 - 11:16
Pijany agent SB napadł na polskie małżeństwo... żadnej sprawy nie będzie, a Dejwid przerósł Niesiołowskiego w prostactwie... teraz i on, jak jego szef pewnie otrzyma medal od swoich prowadzących z Kijowa... A tak poważnie, to zachowanie niegodne człowieka mającego chociaż trochę honoru, napadać na małżeństwo... Pozdrawiam
Tego czy nie będzie ukarany nie była bym pewna
14 Listopada, 2014 - 11:56
Poczekajmy, powinna być.. i to karna z urzędu.
Natomiast być obrońcą takiego żulika? to jest dopiero niepojące, ale potrzebne, nawet bardzo.
Polacy obserwują i wyciągają wnioski.
Mam nadzieję, że sam RN też zajmie stanowisko... to nie był nieznany uczestnik tylko, członek zarządu Stowarzyszenia Marszu Niepodległości.
pozdrawiam
Astra - Anna Słupianek
@ patria
14 Listopada, 2014 - 12:08
Powiem że jestem zszokowany tą informacją. On napadł na rannego wiedząc, że ten nie może się bronić, ubliżał i groził jego żonie, co to za człowiek? A o broniących tego śmierdziela nie chcę nic pisać, sami sobie wystawiają świadectwo. Jakież to banderowskie, bić rannych i kobiety... Broniący też mają "mały" problem, bo świadkiem był reżyser filmu "Historia Roja", no chyba że go nazwą ruskim agentem, ale byłoby to raczej śmieszne...
Nie podoba mi się ton tego
14 Listopada, 2014 - 11:39
Nie podoba mi się ton tego tekstu.Polemiki polemikami, ale powinny opierać się na faktach z jednej strony i dobrze uzasadnionych paradygmatach ideowych z drugiej, a nie na personalnych wojnach podjazdowych, podszytych przesądami.
Nie będę występował w roli adwokata Wildsteina, ale ta ilość pomyj wylewana na niego za wspieranie walki Ukraińców woła o pomstę do nieba. Sam popieram walkę Ukraińców o wolność, tak jak sam brałem udział w konspirze przeciwko peerelowi i jestem przeciwnikiem ideologii kalizmu. A tu widzę, że kto sieje wiatr ten zbiera burzę.
Opisałam fakty, podałam link i to nie jest polemika
14 Listopada, 2014 - 11:45
Właśnie wystąpił pan w roli adwokata.
Wasiukiewicz został napadnięty za to, że miał inne zdanie... a nie odwrotnie!
Wspierać Ukrainę? ma pan prawo, ale ja nie i to tyle..
Chce mi pan za to dołożyć? słowem oczywiście ?
Astra - Anna Słupianek
Sprawdziłem,
14 Listopada, 2014 - 17:20
że wszystkie informacje na ten temat pochodzą z jednego źródła mysl24.pl. Sam opis zajścia też się różni. Wasiukiewicz powiedział, że nie będzie składał w tej sprawie doniesienia i nie będzie domagał się ukarania Wildsteina.
Jedno jest zastanawiające, bo wpolityce.pl podał informację i zaraz potem wycofał się i teraz jest link do ich strony, a po jego wybraniu zgłasza się 404. Gdyby oskarżenie było wyssane z palca to gazety mainstreamowe by wyły i poszło by oskarżenie do prokuratury o szkalowaniu dobrego imienia Dawidka, a tu cisza.
Aż się prosi, aby TVP Info przeprowadziła wywiad z Dawidkiem i żeby się wypowiedział ws. tych pogłosek krążących w sieci. Chyba si ę boją, żeby za bezdurno nie powiedzieć za dużo w tej sprawie.
@
14 Listopada, 2014 - 17:47
cyt:
"Gdyby oskarżenie było wyssane z palca to gazety mainstreamowe by wyły i poszło by oskarżenie do prokuratury o szkalowaniu dobrego imienia Dawidka, a tu cisza.
Byłoby dokładnie odwrotnie - na pasku WSI24 na czerwono i to od 2 dni w Koszernej sam Szechter wymaścił by na dwie strony "poemat" - pamietaj wśród społeczności żydowskiej też jest walka na śmierc i życie
Ciekawe że tak się pasożytują na jednym nieznanym portalu "wielcy'" blagierzy prawicowej blogosfery
żałosne
ps. czy kiedykolwiek sam Wasiukiewicz wymaści oświadczenie gdziekolwiek poza w/w portalem ?
Nie bo zrobił by z siebie ......?
A zainteresowanie w sieci wpisami SuperNowej 5W1 jest olbrzymie własnie teraz znalazłem
jedną z odpowiedzi
http://3obieg.pl/davidowa-fascynacja-ukraina#comment-738186
Józio, o jakie komentarze ci chodzi??
14 Listopada, 2014 - 23:40
Wystarczy, że ktoś przeczyta... goopich komentarzy to tutaj mam pod dostatkiem, więc nie wiem o sso chodzi :))))))))))
Astra - Anna Słupianek
@re:Patria
15 Listopada, 2014 - 03:00
Mam kopie ha,ha,ha, wiec nie ma problemu,pomimo że zostały przez SuperNową skasowane.
Z uwagi na pozostałe kobiety na portalu nie zrobie jednak tego.
Wyśle Ci jutro na portal obozu koncentracyjnego - zdziwiona ???
mnie jeszcze zostało ok 30 - zostawie na deser by sie dialektować
Nooo dialektuj się józuś
15 Listopada, 2014 - 03:10
Każdy się "dialektuje" czym lubi.
Jeśli tak uwielbiasz szambo.. to pluskaj się maleńki, miłej kąpieli i smacznego :)))
pozdrawiam
Astra - Anna Słupianek
Wygląda jakby byl pewny bezkarności. Jesli tak, to czy taka
14 Listopada, 2014 - 19:58
pewność jest uzasadniona? A jesli tak, jeśli jest uzasadniona, to z czego to wynika? Z etnicznosci?:) Czyzby byla w Polsce uprzywilejowana, wrecz bezkarna etma i to miepolska?:)))
Zgadzam sie z prawie calym wpisem Patrii, z drobnymi wyjątkami.)
1.Nie moźma o Łysiaku napisać, że Łysiak? :) A o Mickiewiczu, że Mickiewicz (bez imienia) też nie? Trochę żartuję, rozumiem , ze chodzilo by D W okazal trochę więcej szacunku.
2. Z zacytowanego fragmentu, Wil-a, nie wynika, ze twierdzi on, że Lysiak jest antypolski. Twierdzi tylko mniej wiecej,ze Lysiak wymyśla sobie, iz problem bamderyzmu jest bagatelizowany
Tak wiem, że z cytatu nie wynika :) ale czytałam jego
14 Listopada, 2014 - 23:37
"polemikę" i on tam jednoznacznie dawał do zrozumienia, że niby Waldemar Łysiak szkodzi interesmom Polski... akurat !!
Tak trochę na skróty poszłam, ale byłam całą tą sytuacją wzburzona.
Ten brak szacunku dla naprawdę dobrego pisarza w wykonaniu marnego felietonisty i jak się okazało chama wkurzył mnie.
pozdrawiam :)
Astra - Anna Słupianek
@Patria
15 Listopada, 2014 - 14:59
Gratulacje dla Ciebie i dla Rebeliantki, bo przytoczenie oświadczenia dziennikarzy katolickich spowodowało, że szatniarze musieli pójść w durnoty, by rozwalić Twój wątek. Niech dalej się kompromitują, bo widać iż jeden z ich zwolenników powoli wycofuje się i niedługo zostanie sama kadra. :))
Qquniej posunął się w swoim wątku do zawiadomienia o samobójstwie dwóch Wildsteinów. Nie wiem czy to nie jest nadużycie, ale nie ja się tym będę martwił. Kompromitują się do imentu.