Egalitaryzm w natarciu
Egalitaryzm w natarciu
30 czerwca 1793r, w czwartym roku jej trwania, narodziło się hasło Wielkiej Rewolucji Francuskiej „Liberté, Égalité, Fraternité, ou la Mort, z którego wyrzucono potem słowa „lub śmierć”, bo brzydko brzmiały....
Hasło, które stało się później chlubą wszystkiego, co „najfajniejsze” w świecie.
Taki pierwowzór naszego dzisiejszego „róbta co chceta”, tak więc Owsiak nic nowego nie wymyślił.
To właśnie Francuzi ponad 200 lat temu, stwierdzili, że człowiek jest większy i ważniejszy od Boga.
Stworzono zamiast Boga, kult człowieka, z Tego pierwszego czyniąc jedynie obiekt kultu ciemnoty i pożywki dla ciemnego ludu !
Dawne, Wiara-Nadzieja-Miłość, od tamtej chwili, Francuzi, a wraz z nimi cały wielki wspaniały świat, ogłosili passe !
Zanim jednak ta wolność itd. stała się trendy, w jej imię dokonywano strasznych zbrodni.
Francuz, który mieszka w Polsce, Laurent Nal, tak ocenia ten fragment historii swojego kraju:
Cyt:.
„14 lipca 1789 roku. Bastylia nie była już wtedy twierdzą, tylko zwykłym więzieniem o lekkim rygorze. Pilnowało jej zaledwie 30 Szwajcarów i 80 inwalidów wojennych. Szybko się poddali, gdy rewolucjoniści obiecali, że puszczą ich wolno. Kiedy jednak tylko oddali broń, oszalały tłum rzucił się na nieszczęsnych inwalidów. Część z nich została na miejscu zamordowana. Paryżanie wlekli ulicami ich dowódcę, a potem nosili jego głowę zatkniętą na pice.
Paryski lud zasmakował w krwawych widowiskach. Wkrótce na placach stanęły gilotyny. Po bruku potoczyły się głowy króla, królowej, tysięcy wrogów republiki. Kiedy zabrakło pod ręką wrogów, jedni rewolucjoniści ucinali głowy innym rewolucjonistom, w myśl zasady, że "rewolucja zjada swoje dzieci". W czasie najbardziej krwawego "Wielkiego Terroru" gilotyny nie nadążały z zabijaniem skazanych, a ulicami płynęły strugi krwi. We Francji podczas rewolucji zginęło ponad pół miliona ludzi. Drugie tyle zmarło z głodu i chorób. Tymczasem w całym państwie żyło wtedy zaledwie 27 mln ludzi.”
http://wiadomosci.onet.pl/prasa/zbrodnia-uswiecona/bgdst
Słynna Wandea, prowincja, która wystąpiła w obronie monarchii i Kościoła, której losem, fascynowali się później i Lenin i Hitler i Stalin, była zapowiedzią nowej „kultury” europejskiej, która zapukała do jej drzwi, a dzisiaj rozsiadła się na dobre w gabinetach brukselskich i co gorsza poprzez lewactwo, w umysłach wielu ludzi...
Cyt:
„„Obywatele republikanie, Wandea już nie istnieje! Dzięki naszej wolnej szabli umarła wraz ze swoimi kobietami i dziećmi – pisał do Paryża jakobiński generał Westermann. – Skończyłem grzebać całe miasto w lasach i bagnach Savenay. Wykorzystując dane mi uprawnienia, dzieci rozdeptałem końmi i wymordowałem kobiety, by nie mogły dalej płodzić bandytów. Nie żal mi ani jednego więźnia. Zniszczyłem wszystkich”.
W odpowiedzi otrzymał pochwalny list. Od tych, którzy wyznawali hasło: „Liberté, égalité, fraternité” albo śmierć.
...........................................................
„Niech nam nie mówią o humanitaryzmie wobec tych bestii z Wandei: wszyscy zostaną wykończeni, nie wolno zostawić przy życiu ani jednego powstańca”. Puszczono z dymem dziesięć tysięcy domów, czyli 20 procent budynków, wybito całe bydło i całkowicie zdewastowano uprawy rolne. Ile ludzi straciło życie? Szacuje się że w ciągu osiemnastu miesięcy zamordowano 120 tysięcy osób, czyli około 15 proc. całej populacji.
http://gosc.pl/doc/792007.Wolnosc-rownosc-braterstwo
Bardzo ciekawe, że to samo hasło Wolność-Równość-Braterstwo jest również mottem masonerii.
Cyt:
Człowiek, który wierzy, nie jest wolny. Ideałem religii jest wiara węglarza, wiara dziecka, wiara nieuka. Ideałem współczesnego świata jest człowiek uprawiający w pełnej wolności sumienia i rozumu poszukiwanie prawdy, dobra, wiedzy, człowiek wyzwolony od wszelkich zastraszeń i przymusów... Podobnie przeciwstawiłbym równość nadziei....
http://www.masoneria.com.pl/index.php?tyt=35
Masoneria... najbardziej przerażające jest w nich to... poszukiwanie dobra....
Zamiast Wiary – Wolność
Zamiast Nadziei – Równość
Zamiast Miłości – Braterstwo
Co przetrwało, z tych krwawo okupionych haseł Rewolucji Francuskiej dzisiaj?
Żadna tam wolność ani braterstwo, nie... najważniejsza jest... równość!!
Cyt:
„Równość już dawno rozstała się ze zdrowym rozsądkiem i stała się narzędziem niszczenia, a przy okazji zniewalania. Jak wiemy, odruch równościowy często kłóci się z odruchem wolnościowym. Dlatego wraz z sukcesami polityki równościowej świat staje się coraz bardziej duszny, coraz bardziej reglamentowany i coraz bardziej skonformizowany. Egalitaryzm jest żarłocznym potworem, który choćby nie wiem ile pożarł, nie jest nigdy nasycony. Ekscesy, jakie w ciągu ostatnich lat wyprawia się z rodziną i małżeństwem, a wszystko w imię równości, pokazują, że egalitaryzm nie zna miary i nie zatrzyma się sam.
.................................................................................................................................
Obecnie można z człowiekiem zrobić wszystko, obalić wszelkie normy i zakazy, aby równość triumfowała. Można zmienić definicję rodziny, wbrew naturze, doświadczeniu i zdrowemu rozsądkowi, byle tylko zaspokoić chore pragnienia fanatycznych egalitarystów
http://www.fronda.pl/a/palowanie-polskiej-swiadomosci-trwa,38677.html?pa...
W 1913 roku francuscy antymonarchiści zniszczyli archiwa rewolucyjne, spotykamy się więc z informacjami i o setkach tysięcy i o milionach ofiar.
W historii Francji wiele było zdarzeń, z których mogliby być dumni, wybrali jednak na swoje święto, datę pierwszego w nowożytnej historii świata ludobójstwa.
Kiedy więc nad Paryżem, jak co roku eksplodować będą fajerwerki, a na Polach Elizejskich wiwatować będą tłumy, na widok wspaniałej defilady, pozwoli pan, panie Hollande, że nie przyłączę się do życzeń i skorzystam z rady jednego z pana poprzedników, „by siedzieć cicho”...
Bo w historii mojego kraju, ten hołubiony dzisiaj egalitaryzm, jakoś nie bardzo się nam spodobał, zero fascynacji, sorry...
Królów sobie wybieraliśmy, żadnych szafotów, my tutaj taka ciemnota...
Mało tego, w Polsce, dzisiejsze młode pokolenie, odkrywa, że Bóg, Honor, Ojczyzna, to jest to, co wynika z tej starej maksymy, którą Francja, a wraz z nią jej papugi odrzuciły, a co zawarte jest w zakończeniu w pierwszym liście do Koryntian”:
„Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość – te trzy:
z nich zaś największa jest miłość”
Pomimo zawirowań polski Kościół ma się całkiem nieźle, a Polacy, obdarzeni jakimś instynktem pokoleń, doskonale wiedzą, że wszystkie rewolucje, to nic innego, jak przejęcie kasy jednych, przez drugich, więc komunizm pokrewny waszej rewolucji nigdy się tutaj nie przyjął... i dobrze !!
Zgadzam się z profesorem Legutko, który tak ocenia polskie młode pokolenie:
Cyt:
„Obecnie obserwujemy pewne zmiany na lepsze. Widać, że niemała część młodych ludzi odkrywa chwalebną i inspirującą przeszłość, a także odczuwa dyzgust wobec peerelowskiej trucizny, którą przesączona jest III RP. Stąd np. spektakularnie odrodzony kult Żołnierzy Wyklętych i całego podziemia niepodległościowego. Wszystko to powoduje odrzucenie postaw niewolniczych i odrodzenie ducha samodzielności. Bo to nieprawda, że spór toczy się tylko o przeszłość. Dotyczy on także przyszłości: czy mamy być podmiotowi, czy przedmiotowi. Odrodzenie ducha podmiotowości – zarówno wobec przeszłości, jak i czasów obecnych i przyszłych – wywołuje furię wśród lewicowych i liberalnych elit, które na naszych oczach degenerują się w tempie wręcz niebywałym.
Stąd prześcigają się w dekonstruowaniu polskości, zawstydzaniu, demistyfikowaniu, obnażaniu, obrażaniu i innych tego rodzaju wygłupach. Nie chcę przesadzać w mocnych słowach, ale to już chyba faza gnilna tej grupy. No bo jak inaczej tłumaczyć to nieustanne walenie nas po głowach antysemityzmem i współudziałem w Holokauście, te wszystkie napaści na Inkę: że krzyczała w chwili śmierci „Niech żyje Polska”, tak jak Niemcy krzyczeli „Heil Hitler”; te idiotyzmy o „Zośce” i „Rudym” jako antysemitach czy homoseksualistach.”
http://www.fronda.pl/a/palowanie-polskiej-swiadomosci-trwa,38677.html?pa...
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5145 odsłon
Komentarze
Królów sobie wybieraliśmy
25 Czerwca, 2014 - 18:44
I to jest powód do dumy, podczas, gdy tak wiele państw świata oddaje cześć jakiejś tam królowej, nota bene z linii nieprawego łoża, tylko dlatego, że urodziła się w takiej, a nie innej rodzinie.
Niestety, trening z PRL-u pozostał i wielu Polaków nadal hołduje masońskim hasłom "równość, wolność i braterstwo" i " za wolność waszą i naszą". Jak na ironię Polska ma tej wolności, za którą Jej najlepsi synowie przelewali krew, tyle co w łyżce wody. Na ironię też, masońska konstytucja i masońska Komisja Edukacji Narodowej, też są źródłem dumy i zachwytu wielu Polaków. Jaką mamy edukację - komentarze zbyteczne.
Wpis na piątkę.
Lotna
Coraz mniej tej wolności, masz rację Lotna...
25 Czerwca, 2014 - 19:17
Masoneria już parę razy próbowała zainstalować się w Polsce, próbują dalej...
Tylko im ta ciemnota w Polsce przeszkadza i te "zabobony", bo tak we Francji oceniali naszą wiarę.
Mam znajomych we Francji, żebyś dziś usłyszała, jak zmienili zdanie. Twierdzą, że jesteśmy najzdrowszą nacją w europce, no ale teraz zmienili swoje poglądy... jak im muzułmanie w ilości paru milionów wytłumaczyli, gdzie mają ich egalitaryzm...trochę późno...
Astra - Anna Słupianek
" za wolność waszą i naszą".
25 Czerwca, 2014 - 20:22
Chyba Pani nie wie co pisze. "Za wolność waszą i naszą" to nie żadne hasło masońskie. To przeciwieństwo haseł masońskich. Wzywa do tego co najszlachetniejsze. Jestem z tego dumny, że przodkowie moi walczyli "za wolność waszą i naszą"..
Ale ja nie o tym haśle napisałam :))
25 Czerwca, 2014 - 20:39
Hasłem rewolucji francuskiej było - Wolność-Równość-Braterstwo... albo śmierć. Dokładnie takie samo hasło posiadają masoni. Takie są fakty.
W imię tego hasła wymordowano setki tysięcy naczęściej biednych ludzi, którzy nie chcieli wyprzeć się swojej wiary... potem już sami między sobą się mordowali.
Na tym polegało to oszustwo i doskonale wiem o czym piszę :)
Natomiast hasło o którym piszesz i które było używane podczas wiosny ludów na Węgrzech oraz w czasie innych wojen, to hasło Polaków nie Francuzów ...
cyt:
//Za wolność naszą i waszą – skrócona wersja napisu na sztandarze z manifestacji ku czci dekabrystów w Warszawie 25 stycznia 1831, którego autorstwo przypisuje się Joachimowi Lelewelowi. W pełnej wersji miał postać: W imię Boga za naszą i waszą wolność. Oryginalny sztandar przechowywany jest w zbiorach Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Za_wolno%C5%9B%C4%87_nasz%C4%85_i_wasz%C4%85
Astra - Anna Słupianek
zgadza się
25 Czerwca, 2014 - 21:08
pisała Lotna - to do niej było adresowane.
A to przepraszam :)))
25 Czerwca, 2014 - 21:31
Myślałam, że do mnie... sorki :)
Astra - Anna Słupianek
masońska konstytucja i masońska Komisja Edukacji Narodowej ?
25 Czerwca, 2014 - 20:38
A swoją drogą to co takiego masońskiego znalazła Pani w Konstytucji 3 Maja i Komisji Edukacji Narodowej ? To mamy się cieszyć z ich obalenia ?
miarko, przeczytaj może ten wpis :))
25 Czerwca, 2014 - 20:43
nic w nim nie ma o Konstytucji 3 Maja i Komisji Edukacji Narodowej... sorry :)
Astra - Anna Słupianek
znów się zgadza
25 Czerwca, 2014 - 21:10
to też było adresowane do Lotnej.
Tolerancja albo śmierć
25 Czerwca, 2014 - 21:21
Nic się nie zmienia. To są tylko prawdy kolejnych etapów.
wolność, równość, tolerancja
25 Czerwca, 2014 - 22:23
“Zamiast Wiary – Wolność
Zamiast Nadziei – Równość
Zamiast Miłości – Braterstwo
Co przetrwało, z tych krwawo okupionych haseł Rewolucji Francuskiej dzisiaj?”.
Nie znałem tego zestawienia, ale warto się zad nim zatrzymać.
Wolność, Równość, Braterstwo jako hasła Rewolucji Francuskiej niosły zbrodnie, ludobójstwo, odczłowieczenie – wbrew deklaracjom rewolucjonistów. Jednak same w sobie są cennymi ludzkimi wartościami wyższego rzędu. Trzeba tylko wiedzieć, że zbrodniczym, masońskim nadużyciem jest łączyć je ze sprawiedliwością indywidualną między osobami ludzkimi, a słusznym, zastosowaniem jest robić z nich filary sprawiedliwości wspólnotowej, “po katolicku” zwanej też “miłością społeczną”. W tym zastosowaniu one MUSZĄ występować zawsze razem. ( W haśle: “za wolność waszą i naszą – występują).
Masoneria najpierw uśmiercić chce Boga, a później ludzkie wspólnoty – człowiek wobec masonerii ma pozostawać jednostką. Ma mieć tylko prawa, które masoneria mu przyzna “na prawie kaduka”, a od któych ma się nie mieć gdzie odwołać.Masoneria chce dać ludziom “prawo do swawoli i nieodpowiedzialności”, a odbierze wolność; da prawa, ale odbierze równość tworząc grupy uprzywilejowane, tworząć “wszystkich równymi, a niektórych równiejszymi”, “równając inteligenta z robotnikiem, robotnika z chłopem, a chłopa z ziemią); da braterstwo, a zrobi z tego faszyzm na zasadzie “Brata nr 1” (Pol-Pota), Wielkiego Brata (komunisty), czy Starszego Brata (syjonisty).
Najtrudniej masonerii idzie z tym przełożeniem na praktykę życia hasła o braterstwie. Dlatego można już spotkać modyfikację w postaci “wolność, równość, tolerancja”, czy “wolność, równość, homo-tolerancja”. Nawet mnie to nie dziwi - przez analogię do: „Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość – te trzy: z nich zaś największa jest miłość”.
Samo to "tolerancja" jawi się jako nowy potwór, o którym jeszcze wiele złego przez jego przewrotność usłyszymy.
Co do młodych – to prawda:
“Odrodzenie ducha podmiotowości – zarówno wobec przeszłości, jak i czasów obecnych i przyszłych – wywołuje furię wśród lewicowych i liberalnych elit, które na naszych oczach degenerują się w tempie wręcz niebywałym.
Stąd prześcigają się w dekonstruowaniu polskości, zawstydzaniu, demistyfikowaniu, obnażaniu, obrażaniu i innych tego rodzaju wygłupach.”
Słusznie prof Legutko to podkreśla. Dopóki bronimy wartości wspólnotowych (a największą wspólnotą jest Naród) trwamy w swojej tożsamości, w swoim byciu sobą i u siebie, jesteśmy Polakami - podmiotami życia politycznego w Polsce, dopóty my jesteśmy odpowiedzialni i władczy w naszej własności narodowej, jaką jest nasze Państwo, dopóty i żadne masońskie idee u nas się nie przyjmą; nas nie zbałamucą.
Niech żyje Polska !
To zestawienie, jest właśnie autorstwa masonów.
25 Czerwca, 2014 - 22:37
To mówisz, że teraz zamiast braterstwa, tolerancja... no to jesteśmy w domu.
Zauważ jak daleko uciekają od słowa miłość... teraz już tylko tolerancja... homo, gender i te sprawy.
To w Polsce nie przejdzie :)))
Astra - Anna Słupianek
W imie poprawnosci historycznej na calym swicie uczy sie dzieci
25 Czerwca, 2014 - 23:24
o dzielnym ludzie francuskim, ktory zdobyl Bastylie i jak widac nie ma odwrotu od tego klamstwa Zydolewactwo pisze swoja historje ktora jest doktryna.
A przeciez to byla pierwsza bolszewicka rewolucja gdzie wlasnie w imie zaszczytnych hasel mordowano i okradano bogatszych ludzi oraz kler.
Tematem tabu oczywiscie jest, kto te rewolucje wywolal, dlaczegi i za czyje pieniadze.
Otoz rewolucja francuska byla zemsta na rzadzuie francuskim za skutecznie udzielona pomoc Amerykana w wyzwoleniu sie spod okupacji angielskiej.
Otoz straty Anglikow, a wszegolnosci bankierow wiadomej prowienenci , ktorzy zainwestowali wielkie sumy w kolonizacje Ameryki i nadzieje w eksploatacje tego kontynetu byly nie do powetowania,a ze ten narod nie zapomina nigdy kto mu na odcisk nadeptal dokonal po paru latach krwawej zemsty poprzez sfinansowanie i wywolanie wlasnie tej Wielkiej Rewolucji Francuskiej.
Jak wiadomo w czasie rewolucji gdzie sa duze podzialy spoleczne latwo biedote podjudzic zeby poszla rznac i rabowac, a wyzsze hasla sa tylko otoczka.
Tak tez i bylo za zydowskie pienidze z angli dokonano pierwszej bolszewickiej tak krwawej rewolucji z ktorej niewiedziec czemu zabojady sa dumni i maja w rocznice PODDANIA bastyli swieto narodowe.
Masz rację, nawet Rosjanie dzisiaj, nie są dumni ze swojej
25 Czerwca, 2014 - 23:49
rewolucji. Płaczą nad utratą wpływów sowieckich w świecie, ale to nie to samo.
Natomiast Francuzi, a przynajmniej większość z nich, nie odczuwa żadnego wstydu, z takiej historii.
Zlaicyzowani, dopiero powoli budzą się z letargu, zdając sobie sprawę, że te ich hasła, przetrwały, przepoczwarzyły się w lewactwo, które odbiera człowiekowi godność i właśnie wolność...
Astra - Anna Słupianek
No i cóż Astro mam Ci powiedzieć?...
25 Czerwca, 2014 - 23:51
Notka jak zwykle ... (dałem 4+)
Bardzo mnie cieszy, że NP doceniają Cię. Jako i inni doceniaja. :))))))))
Buźka!
SpiritoLibero
Witaj spiritku :)))
25 Czerwca, 2014 - 23:57
Powiem nieskromnie, że też mnie to cieszy.
Dzięki za odwiedziny :))))
Astra - Anna Słupianek
równość
26 Czerwca, 2014 - 04:27
równość
ależ ta równość
to sprawa chora
dlatego krzyczę
zwolnić PISiora!
jan patmo
@Patria
26 Czerwca, 2014 - 05:53
Witaj Astro
Najwięksi tyrani zazwyczaj ukrywają się za szczytnymi hasłami.
A największy tyran wspólczesny - Rewolucja Francuska, wymyślił to najpodlejsze: wolność-równość-braterstwo.
Właściwie to braterstwo już wyrzucono do kosza. A wolność i równość jest na zasadach tych tyranów, którzy aktualnie rządzą.
Tak, że została karykatura.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Witaj Jazgu
26 Czerwca, 2014 - 09:34
Rewolucja Francuska była złem od początku do końca. Była ludobójstwem pierwszym w historii i sygnałem dla następnych potworów, jak można wyrżnąć własny naród.
Była czystym złem... dlatego tak walczyła z Bogiem, a wiara, nadzieja i miłość były również do zabicia.
Nie udało się, ludzie odrzucili jej ideały.
Ale lewactwo jej twórców przetrwało do dzisiaj i wciąż krąży...
Astra - Anna Słupianek