Mobilna samowola budowlana, czyli Drzymała już dziś nie przejdzie...
Pisałem w poprzednim poście odnośnie tragedii na Rusińskim Wierchu, gdzie życie straciło dwie osoby, że zacznie się polowanie na czarownice. I zaczęło się. W całej tej tragedii brakuje zadumy i refleksji, oraz modlitwy w intencji ofiar, ale i w intencji instynktu samozachowawczego dla przebywających w górach , natomiast żądna krwi (internetowa, fejsbukowa) gawiedź domaga się głów winnych...
W sukurs tego szaleństwa idą obłąkani urzędnicy, którzy relatywizują podstawowe przepisy, z którymi się przecież codziennie obywają. Dziś, gdyby Michałowi Drzymale, którego pamiętacie z historii, a który przeciwstawił się debilnemu prawu budowlanemu, albo bardziej zakazowi budowania dla Polaków na swojej parceli stosowanemu przez zaborcę zerwało papę z dachu wozu mobilnego, która to papa zabiłaby przypadkowego przechodnia, to zostałby tak jak dziś zakwalifikowany jako użytkownik "mobilnej samowoli budowlanej".
Otóż dziś czytam, że nadzór budowlany uznał naczepę z tira mobilną na kołach w której była wypożyczalnia sprzętu narciarskiego jako samowolę budowlaną. Działka na której ona stała w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nie była przewidziana pod zabudowę, jako bodaj tereny zielone (taki se zapis jak za zaborów). No więc zaradny przedsiębiorca stawia obiekt mobilny, który nie podlega pod prawo budowlane, bo zarabiać musi, a urzędnik mu nie pozwoli uchwałą o zagospodarowaniu przestrzennym aby sobie postawił normalny, murowany, porządny budynek, z którego nie zerwałoby dachu i nie zabiło potencjalnych turystów.
Budynek podlegający prawu budowlanemu, to taki, który na stałe jest połączony z gruntem. Ławy fundamentowe, albo słupki betonowe itp...prawa budowlane ma gówno do obiektów mobilnych. Nawet zakładając, że ten nieszczęsny dach był "budynkiem", to nie był połączony na stałe z gruntem.
I teraz Szanowni może zacząć się jazda...bo jestem przekonany, że podstawowym zarzutem, który zostanie postawiony Drzymale z Rusińskiego Wierchu, będzie kwestia, że ta mobilna wypożyczalnia nie przemieszczała się o kilka centymetrów po tej działce, jak onegdaj czynił to zapobiegliwie Michał Drzymała...
Dziś polskojęzyczni urzędnicy są o wiele bardziej bezwględni, ale i bardziej relatywni niż prusaccy zaborcy za czasów Michała Drzymały.
Niewiele brakuje, aby gawiedź żądna krwi, z zapalonymi pochodniami i na kijach zatkniętymi złowróżbnymi paszczękami przeforsowała dla "zbrodniarzy", którzy ośmielą się prowadzić działalność gospodarczą w mobilnych obiektach publiczną karę śmierci na szafocie postawionym w głównym centrum miejscowości...
Aż się boję wyjeżdżać kamperem z garażu...wszak, gdybym spędził w jednym miejscu za długo mógłbym podpaść niechybnie pod prawo budowlane...a czy to wiadomo kiedy głupi urzędnik żartuje?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4262 odsłony
Komentarze
<
12 Lutego, 2020 - 11:41
Wygląda to na sPISek urzędniczy.Pytanie o rolę Kaczynskiego w tej tragedii
Nigdy nie przegrywasz, gdy walczysz.Przegrywasz, gdy przestajesz walczyć.
Ryan
@Ryan
12 Lutego, 2020 - 12:09
Rzeczywiście,to pominięcie roli Kaczynskiego i PIS-u w notce Trybka jest co najmniej dziwne.No ale ten Halny ponoć nadal szaleje.Ciśnienie skacze i nie tylko ciśnienie
8-))))))
a tyś jest huski?
12 Lutego, 2020 - 12:18
czy może Józek albo zawiedziony? Chciałbym wiedzieć z kim akurat "mam przyjemność"? :)))
http://trybeus.blogspot.com/
@trybeus
12 Lutego, 2020 - 12:26
A tyć gorolu nizinny z Wzgórz Golan to z MOSSAD-u czy tylko z GRU że to cię ciekawi
tak tylko pytam
8-)))))
bolszewiccy politrucy w rodzaju tow. trybeus - nienawidzący
12 Lutego, 2020 - 15:19
polskiego patriotyzmu - są gotowi do pochwały morderstwa na 3 osobach.
Aby tylko móc bolszewickimi bredniami zaatakować polski patriotyczny rząd...
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
trybeus - czyli bolszewicki politruk ze ścierwoneonówki...
12 Lutego, 2020 - 12:15
W "Gazecie Polskiej" (nr 6, 11 lutego 2015) opublikowano artykuł Artura Dmochowskiego zatytułowany "Po stronie Władimira Putina” z nadtytułem "V kolumna Rosji. Centrum w Królewcu”. (...)
Jednak najciekawsze jest to – jak pisze Dmochowski – że: „Z Centrum powiązanych jest wielu polityków i publicystów, wśród których większość jest znana z filorosyjskich poglądów. Spotkamy tam np. Ryszarda Oparę, założyciela portalu Nowy Ekran, wcześniej związanego z gen. Wileckim, który ubolewa nad ‘niewłaściwymi sojuszami – militarnymi i gospodarczymi’ Polski oraz nad tym, że ‘Rosja jest traktowana jako główne zagrożenie i wróg’”. (...)
Jednak najciekawsze jest to – jak pisze Dmochowski – że: „Z Centrum powiązanych jest wielu polityków i publicystów, wśród których większość jest znana z filorosyjskich poglądów. Spotkamy tam np. Ryszarda Oparę, założyciela portalu Nowy Ekran, wcześniej związanego z gen. Wileckim, który ubolewa nad ‘niewłaściwymi sojuszami – militarnymi i gospodarczymi’ Polski oraz nad tym, że ‘Rosja jest traktowana jako główne zagrożenie i wróg’”. (...)
Zdaniem Dmochowskiego tego typu „pozornie nieszkodliwa” instytucja może stwarzać istotne zagrożenie dla interesów polskich…
Opara ze „ścierwoneonówki” w filorosyjskich gęstych oparach putinowskiej V kolumny z centrum w Królewcu
Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.
Może czasem warto coś przeczytać na temat, nim się samemu
12 Lutego, 2020 - 14:21
zacznie pisać?
Ku pamięci:
1. wskutek licznych pożarów, czasami obejmujących całe wioski, rząd pruski uchwalił, że żaden nowy budynek nie może być wzniesiony z drewna. Dopuszczono jedynie elementy drewniane w szkielecie, tzw. pruski mur. Ocenia się, że w proteście przeciwko "nieludzkiemu" prawu pojawiło się w Prusach jakieś 300-500 "drzymałów";
2. szczytowym odlotem autora jest stwierdzenie " urzędnik mu nie pozwoli uchwałą o zagospodarowaniu przestrzennym". Uchwałę o planie zagospodarowania przestrzennego podejmują radni. Urzędnik musi się do niej stosować.
aha :))
12 Lutego, 2020 - 15:09
Czyli prusaki takie "ludzkie pany" były :))
Urzędnik mu nie pozwoli uchwałą o zagospodarowaniu przestrzennym, bo urzędnik pilnuje, aby obowiązywała, bo jest prawem miejscowym...czepiasz się standardowo i jak zwykle o byle gówno...
Dodam kwestię... kto opracowuje i składa projekt uchwały do głosowania? Nie urzędnik? I kto potem pilnuje, aby uchwała obowiązywała? Hę? Poza tym o kształcie projektu zagospodarowania przestrzennego, o ilości obszarów pod zabudowę w gminach tak w praktyce decydują urbaniści, robią to na podstawie konkretnych przepisów prawnych, na przykład o limitach obszarów budowlanych względem liczby mieszkańców (są takie, sobie sprawdź)...ale pewnie według ciebie to wcale nie urzędnicy :))...
No i najciekawsze..."radni decydują"...radni w wielu samorządach tylko podnoszą łapkę, bo ...nie chcą zatargu z wójtem/burmistrzem, mają coś innego do skręcenia, należą do kliki wójta/burmistrza, nie pytają specjalnie o szczegóły planu zagospodarowania, ponieważ "urbaniści są fachowcami" i po co mają wnikać ..radni w wielu kwestiach czasem po prostu gówno wiedzą...niepotrzebne skreślić...rusz dupę i przejdź się po sesjach to zobaczysz jak to wygląda w praktyce, a nie teorii :)))
http://trybeus.blogspot.com/
Czyli rozumiem, ze lepiej bylo za czasow...
13 Lutego, 2020 - 22:55
Naczelnikow gmin przywozonych "w teczkach".? Moze cos w tym jest - byli oni prawie zawsze "spoza ukladow" - choc szybko wchodzili w "uklady" miejscowe... a nawet czesc z nich do dzisiaj Wojtami zostala...
mikolaj
Trybeusowi przeszkadza, że
12 Lutego, 2020 - 15:19
Trybeusowi przeszkadza, że nie wszędzie może postawić budkę z parówkami i zostać milionerem. Odkąd został zdemaskowany jako aktywista opcji rosyjskiej, co potwierdzili uznani eksperci, można się zastanawiać nad takim kluczem jego tekstów, co w nich służy Rosji. No i widać.
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
Urzędasy ,to ...
12 Lutego, 2020 - 18:03
... raczej zawsze znajdą jakiś paragraf (dup*krytkę) - (legalistyczne perpetum mobile) .
Może spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym przez zaparkowanie naczepy ze źle przymocowanym ładunkiem ... a ładunek jest "dobrze" przymocowany o ile nie spadnie (tautologiczna definicja ) .
Gdyby nie tragedia to mogłoby to być nawet "śmieszne" . Gdzieś chyba ocieramy się o granice prawa ,czy opary absurdu ... Nic nie zastąpi zdrowego rozsądku ... nawet prawo .
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
Kalectwo duchowe
12 Lutego, 2020 - 22:54
Z notki imć trybeusa czytelnik dowiaduje się przede wszystkim bardzo dużo o samym autorze tegoż edytorialu prosto z kurnika.
I tak oto staje się zrozumiałe, że, według autora, ktokolwiek ogranicza zaradność biznesową i wszelkie, nawet najbardziej niemoralne, jej przejawy zalicza się do polskojęzycznych, anty-Polaków, gawiedzi i jest uczestnikiem polowania na czarownice.
Polska działalność gospodarcza według trybeusa powinna być:
- nie ograniczana zbędnymi prawami
-firmy nie powinny ponosić odpowiedzialności za własne niedbalstwo, którego efektem była utrata życia ich klientów
-firmy mogą łamać prawo, bo tylko zysk się liczy
-można budować na terenach nie przeznaczonych na budowę
-można rejestrować pojazdy jako mobilne, które nie są mobilne, i przerabiać je na budy obite byle jak deskami
-można takimi "mobilnymi budami", postawionymi nielegalnie w rejonach znanych z bardzo silnych wiatrów, narażać życie i zdrowie innych ludzi
Trzy osoby straciły życie. A w trybeusowej głowie powstała koncepcja na notkę, która ucieszy każdego zimnego drania polskiego małego biznesu. Socjopatia i swoista amoralna ekstrawagancja trybeusowego postrzegania świata serwowana jest przez niego samego jako patriotyzm. Mamy więc do czynienia z zachłannymi, wypaczonymi dorobkiewiczami, którym dzielnie sekundują arcyłotry Internetu.
AgnieszkaS
<
12 Lutego, 2020 - 22:57
Z tego co ja sobie przypominam to Trybek miał już sprawę za samowolkę budowlaną.Nielegalna budowa krematorium.
Nigdy nie przegrywasz, gdy walczysz.Przegrywasz, gdy przestajesz walczyć.
Ryan
To chyba oczywistość
12 Lutego, 2020 - 23:19
"Polska działalność gospodarcza według trybeusa powinna być:
- nie ograniczana zbędnymi prawami "
Jeśli jakieś prawo jest ! zbędne ! (według słownika - niepotrzebne ) to powinno zostać ! uchylone ! .
Czym prędzej tym lepiej , a nawet im bardziej zbędne tym szybciej :-) .
Oczywiście nie zamierzam "bronić tezy" ,że prawo budowlane jest zbędne ... :-)
Tak wzorem JKM-a , troska o szacunek dla elementarnej logiki . :-)
PS.
Nadmiar prawa szkodzi ,a zalew prawa (zaspamowanie przez prawodawcę regulacjami) to pewna droga do anarchii ,której zdaje się nie chcemy . A ofiary śmiertelne także mogą pewnie być efektem "radosnej tfu-rczości prawodawcy" ...
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
mmkkmmkk
12 Lutego, 2020 - 23:26
To, co jest zbędne z punktu widzenia trybeusa, powinno być uchylone, czyli prawo budowlane?
Nic tylko w ramki oprawić tę logiczną sentencję mk, na podstawie mądrości JKM-a.
AgnieszkaS
Zdaje się trybeus ...
13 Lutego, 2020 - 12:47
... słusznie zauważa niebezpieczeństwa realizacji utopii rodem z huxleyowskiego "Nowego Wspaniałego Świata" . Niestety nie da się wykluczyć ,że "globalna władzuchna" szykuje jakieś rezerwaty ,więc wozy Drzymały także może będą miały tam miejsce ... :-)
Ludzie myślcie , to boli ,ale da się to wytrzymać .
Ceterum censeo, PKiN im. J.Stalina delendam esse.
AS
13 Lutego, 2020 - 08:59
Nie bądź głupsza niż jesteś...napisałem wyraźnie gdyby chłopowi pozwolono wybudować porządny budynek na tej działce, to nie byłoby tragedii...ale na tej działce jest zakaz, ponieważ gryzipióry w swoich tępych głowach umyślały se "tereny zielone"..oczywiście według Twojej logiki i gnoma z Żoliborza i ferajny przedsiębiorca powinien siedzieć na pińcet plusie i wielbić codziennie prezesa, całując go po mandragorach...
Ty też chcesz udowodnić, że mobilna naczepa tira to budynek??? Który postawiono nielegalnie i który podpada pod prawo budowlane??? :))))No proszę Cię ... rób z siebie idiotkę, ale innym pozwól samodzielnie myśleć...
http://trybeus.blogspot.com/
Kogucie
12 Lutego, 2020 - 23:09
Mógłbyś raz na jakiś czas tym swoim kamperem ......mobilnie jechać na myjkę. Szkoda ci paru groszy.I jeszcze na instagramie wstawiasz to cudo z Rabki
Dokładnie trybeus, też
13 Lutego, 2020 - 03:57
Dokładnie trybeus, też zauważyłem debilność całej tej sytuacji. Zwiało dach z obudowanej naczepy, a kretyni pierniczą o "samowoli budowlanej". Rozumiem jeszcze jakby się czepili (o ile sątakie przepisy), że obudował pojazd naczepe niezgodnie z tymi przepisami ale "samowola budowlana"??? Przecież to nie budynek tylko obudowana naczepa! W ten sposób, to urzedasy, prokuratura i każdy inny debil moze się każdego z nas czepić np. jeśli z samochodu zdmuchnie bagażnik z dachu i walnie kogoś w głowe, to mielismy samowole budowlaną - kretynizm to potęgi entej na zasadzie "dajcie nam człowieka, a paragraf sie znajdzie".
Już tu kiedyś pisałem, ze mamy coraz mniej wolności, przy ogólnej uciesze kretyńskiej gawiedzi - przykład z Drzymałą bardzo dobry ale jak widać niektórzy kretyni tu nie kumają, a inni antypolacy z premedytacją to negują. Przypomniało mi się przy tym jak kiedyś na Krakowskim Przedmieściu stał namiot Solidarnych 2010 i POwskie władze nie pozwoliły aby tam stał, to namiot przez cały czas był trzymany w rękach, a potem i tak sie czepili, że się nie przemieszcza. Takie represje były za PO, a PiS teraz głaszcze lewactwo i pałuje Narodowców/Patriotów. Ktoś chciał analogie do Kaczyńskiego? Fakt faktem, że prokuratura obecnie jest PiS-owska, a to prokurator także czepił się tu prawa budowlanego i w dodatku skarży właściciela terenu, który wydzierżawił działke. Ot i państwo POlicyjne - gorzej jak za zaborów przy oklaskach durnej gawiedzi.
Przykro, ze taka tragedia się stała i powinni dupnąć typa za niezabezpieczenie odpowiednie dachu (a nie tego co wydzierżawiał teren) - ale nie na zasadzie dobierania kretyńskiego paragrafów o "samowoli budowlanej".
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
No i ubezpieczenie! Czy było
13 Lutego, 2020 - 17:09
No i ubezpieczenie! Czy było to ubezpieczone? W cywilizowanych krajach wszystko ma być ubezpieczone a szczególnie businessy.
Solidarny X
14 Lutego, 2020 - 05:15
Namiot na Krakowskim Przedmieściu "nie był związany z podłożem" bo stał na stopach czterech ludzi naraz zmieniających się co jakiś czas. I przemieszczał się wzorem wozu Drzymały kiedy w pobliżu była "Straż Miejska" pilnująca tergo by nóżka namiotu nikomu z czterech trzymających ją nie ześlizgnęła się ze stopy bo wówczas mogliby uznać namiot za "nielegalną zabudowę" jak w w/opisywanym przypadku. Osobiście co miesiąc pełnilem dużur trzaymając nogi namiotu na własnej stopie i "przechadzając" się z nim;
antyleming
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika SolidarnyX nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Tak Marku masz rację. Stał na14 Lutego, 2020 - 05:41
Tak Marku masz rację. Stał na stopach trzymających go ludzi, jednak na samym początku nie "przechadzali" się z nim, bo później POwska straż miejska się czepiła dodatkowo, że musi być w ruchu. Też pare razy go tam trzymałem. I sam widzisz jakie chamstwo było wtedy względem Polskich Patriotów stosowane z "nielegalną zabudową" i tym samym "nielegalnym zajęciem pasa drogi" na zasadzie dajcie nam człowieka, a paragraf się znajdzie. To był wtedy taki ala wóz Drzymały.
Ps. jakby tego było mało, to po jakimś czasie i tak bojówki POwskiej straży miejskiej napadły, rozwaliły i połamały ten namiot i przy tym poturbowały trzymających go ludzi - jednak namiot został postawiony nowy spowrotem. I teraz porównajmy sobie to jak wtedy PO szykanowało protestujących Patriotów, a jak teraz PiS toleruje KODomitów. No i także ważna kwestia, bo PiS takie bojówki POwskiej straży miejskiej czy policji, (których było pełno) w ogóle nie zlikwidował - ciągle te bojówki pracują w tych instytucjach i maja sie dobrze, pałując nadal Patriotów/Narodowców.
Pozdrawiam
Dziękuję za uwagę,
Twój komentarz wezmę pod rozwagę ;)
Głupi urzędnik nigdy nie
14 Lutego, 2020 - 18:40
Głupi urzędnik nigdy nie żartuje, on jest po prostu głupi jak i przepisy a że kozła ofiarnego trzeba znaleźć to jeszcze głupsi urzędnicy /ci na wyższych stołkach/ węszą i szukają i z góry wiadomo, że znajda.
To ya.