Antysubstancjojojowcy
Im bardziej szczepionka nie działa tym więcej leci piany z pyska szczepów którzy obnażają swoją indolencję używając terminu "antyszczepionkowcy". Nie mamy do czynienia jednak ze szczepionką tylko ze substancją, dlatego terminu "antysubstancjojojowcy" powinni używać. Co za porażka.
Kim są ci antyszczepionkowcy? Jeśli jesteś za szczepionkami i szczepisz się na wszystko, na polio, na odrę, nawet na grypę to jesteś anstyszczepionkowcem. Nawet jeśli sam się zaszczepiłeś Fajzerem czy tam czymś to dalej jesteś antyszczepem jeśli uważasz, że każdy powinien sam decydować czy się szczepi czy nie szczepi. Tylko jeśli jesteś za przymusem, lokdaunem to jesteś szczepem czyli porąbanym. Nie od tej strony trzeba zaczynać a od rzetelnego zbadania bezpieczeństwa.
Jedyną wiadomą rzeczą są tu zyski producentów szczepionek, które są gdzieś tam znane. A ci mają schemat biznesowy wspaniały: coś jakby sprzedać komuś wadliwy dom i przez dekady czerpać dyski z napraw i modernizacji. Jak tak się da to super. Myślę, że oni prognozują zyski tak: dziesięć dawek szczepionki na łebka i 30 milionów zaszczepionych daje nam trzysta milionów dawek w samej Polsce za np. 50 złotych sztuka co daje nam piętnaście miliardów (15 000 000 000) obrotu w samym naszym kraju ojczystym. Jakby dwie dawki wystarczyły to marne grosze w porównaniu by zarobili. Dlatego obserwujemy niezwykła mobilizację w walce o te zyski. A to prezes Astry stoi za ustawą dająca przedsiębiorcom prawo do naciskania pracowników, a to trole na Tłiterze szaleją a prof Simon w TV. W sensie pracodawca ma mieć prawo do zmuszania do szczepień poprzez inwigilację czy tam coś. I posły pisiorskie się pod tym podpisały ale jak zorientowały się co to jest to wycofały podpisy.
Media tymczasem podają doniesienia niepokojące:
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-11-16/zaszczepili-93-proc-doros...
Irlandia, 93% zaszczepionych i zachorowania rosną? No jak? Pora sobie zadać pytanie czy substancje spełniają parametry skuteczności które były podane przy wydawaniu warunkowej zgody na stosowanie? Bo jak nie to chyba trzeba wycofać tę zgodę i substancje wycofać zgodę na stosowanie?
https://twitter.com/i/status/1465619086306594823
(tu redaktor Warzecha)
II "Szczepionki" nie działają
Konstatacja powyższe budzi nieuzasadniony opór szczepów. Przypomnijmy jednak jakie były podawane parametry "szczepionki"? Skuteczność 97% i substancja miała powodować zniesienie ograniczeń a wręcz zakończenie epidemii. 70 procent miało wystarczyć a tam w tej Irlandii 93% nie wystarczyło. Jakiś profesor wywodził ostatnio (nie chce mi się szukać gdzie to był bo to bełkot) że pomylili się. No nie pomylili się tylko kłamali bo nie mieli żadnych podstaw żeby podawać efekty działania "szczepionek". Coś tam im podziałało ale nie wiadomo było czy się to utrzyma przez pół roku i czy na nowe mutacje podziała. Nie mogli tego wiedzieć ale kłapali paszczę że będzie działać. Miało to na celu jedynie wyciągnięcie kasy za substancję.
Zgodnie z przewidywaniami ten blef się skończył i już są informacje że w Anglii 4 dawka ma być w 3 miesiące po trzeciej. Nie działa to po prostu. Dodatkowo oczywistym jest że zaszczepieni substancją też roznoszą wirusa więc idea paszportów covidowyc hjest absurdalna.
III
Nie o tym jednak chciałem pisać a o lekach:
Zadajmy pytanie, czy ta cała komisja przy premierze która nic nie robi powinna zająć się szukaniem leków? Jest trochę chyba leków antywirusowych i powinni chyba się skupić jednak na sprawdzeniu, czy któryś z nich nie pomaga. Tymczasem oni nie badają nic. Opierają się chyba na tym, co poczytają w gazetach. Jak to wygląda? Potworna pandemia, koszt społeczny to 300 miliardów, lokdauny, maseczki, szczepy a nie ma pary groszy na sprawdzenie leków?
Jeśli jest nowy wirus to wiadomo, że nie będzie leku na niego przebadanego i trzeba szukać. Wrzucam obrazki z wypowiedziami geniuszy z Tłitera:
Co to znaczy że PiS blokował leki? To co powyżej.
Jest coś dziwnego u szczepów że sama wzmianka o leku budzi furię i takie tam. Dlaczego? Nawet na wieść o Remdesivirze (czy czymś takim) się burzą? Przypominam, że wyraziłem pogląd iż Beata Szydło by się lepiej tu sprawdziła niż Mazowiecki. Kazała by im się wziąć do roboty i szukać leku. A zyski astrofajzerów byłyby dla niej kwestią drugorzędną.
Astrofajzery maja jakiś lek wydać ponoć. Ciekawe czy to będzie Amantadyna pod inną nazwą sprzedawana?
PS: Zapomniałem napisać o skutkach ubocznych. Doświadczenia wskazuje że nie są w stanie stwierdzić czy dany problem medyczny (zgon) był wywołany przez substancję czy nie. Antyszczepy podają zaś kolejne przykłady zgonów zagadkowych. Hm.
PS2: No i Konfederacja wyciągnęła to:
https://twitter.com/KONFEDERACJA_/status/1465382095577096192
PS3: A tu dyletentyzm prof Simona:
https://twitter.com/i/status/1464685284923252740
Jest duża szansa że osoba zaszczepiona roznosi wirusa jak pokazują to statystyki.
PS4: Czy ja dobrze czytałem że przebyta grypa może dać fałszywy pozytyw w teście na Covida?
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 221 odsłon
Komentarze
jajakoantysubstnacjojowiec :-)
3 Grudnia, 2021 - 16:14
Autor pisze :"Szczepionki" nie działają. Konstatacja powyższe budzi nieuzasadniony opór szczepów. Przypomnijmy jednak jakie były podawane parametry "szczepionki"? Skuteczność 97% i substancja miała powodować zniesienie ograniczeń a wręcz zakończenie epidemii. 70 procent miało wystarczyć a tam w tej Irlandii 93% nie wystarczyło.
Parę dni temu opublikowałam komentarz, tu link rzeczywistość v propaganda,, w którym podałam na liczbach i linkach przykłady manipulowania danymi i informacjami.
A dzisiaj od rana z TVP info conajmniej kilka razy usłyszałam, że "ponad 70% umierających na Covid 19 w szpitalach to niezaszczepieni."
Wg. "poprawnych" wpisów na niniejszym portalu kilka dni temu, zaszczepieni mieli stanowić 1% umierających , a dziś mamy prawie 30%? W ciągu kilku dni trzydziestokrotnie zwiększył się udział ofiar śmiertelnych wśród zaszczepionych? A może ktoś się zorientował , że zbyt grubymi nićmi szyte kłamstwo nie działa i lepiej skopiować propagandę z innych krajów, gdzie już wcześniej przyznano się do mniej rażących proporcji?
Tylko, że nawet narracja o "większości" zamiast "wyłączności" nieszczepionych wśród ofiar choroby nie wytrzymuje zderzenia z faktami, skoro ilość zachorowań jest tym większa im większa proporcja zaszczepionych.
W skali lokalnej wygląda to tak jak opisałam w komentarzu ile osób tam zajrzało?, gdzie wkleiłam zestawienie osób zaszczepionych i ilości zachorowań dla Mazowsza
Autor notki przywołuje 93% w Irlandii, a w Portugalii wyszczepiono 86% i w rezultacie mają... stan klęski żywiołowej, o czym pisze Krispin tu " stan-kleski-żywiolowej-w-Portugaliil
Jeszce lepiej widać sytuację na Giblartarze ,gdzie wyszczepiono 100% (to jeden z przykładów z przywołanego powyżej mojego komentarza: propaganda v rzeczywistość"
Gibraltar, 100% wyszczepienia. Wykres z oficjalnej strony dane nt. zachorowań na covid (link z danymi z Gibraltaru)
W Niemczech sytuacja ,którą skomentowałam z przywołaniem artykułu im-wyzsza-wyszczepialnosc-tym-wyzsza-nadmierna-smier/ w komentarzu bez podpierania się wnuczkami, zacytuję tu jego fragment:
W badaniu naukowcy prof. dr Rolf Steyer i dr Gregora Kapplera napisali, że nadmierna śmiertelność w Niemczech wydaje się być ściśle związana ze wskaźnikiem szczepień.(...)
korelacja wynosi+ 0,31, jest zadziwiająco wysoka i przede wszystkim idzie w nieoczekiwanym kierunku. Właściwie powinna być ujemna, żeby można było powiedzieć: im wyższy wskaźnik szczepień, tym niższa nadmierna śmiertelność. (...) Im wyższy wskaźnik szczepień, tym wyższa nadmierna śmiertelność.(...)
Korelacja między nadmierną śmiertelnością w krajach związkowych a ich wskaźnikiem szczepień, ważona względną liczbą mieszkańców stanu, wynosi 0,31. Ta liczba jest zdumiewająco wysoka i byłaby ujemna, gdyby szczepienia miały zmniejszyć śmiertelność.
Autor pisze: Zadajmy pytanie, czy ta cała komisja przy premierze która nic nie robi powinna zająć się szukaniem leków? Jest trochę chyba leków antywirusowych i powinni chyba się skupić jednak na sprawdzeniu, czy któryś z nich nie pomaga. Tymczasem oni nie badają nic. Opierają się chyba na tym, co poczytają w gazetach. Jak to wygląda? Potworna pandemia, koszt społeczny to 300 miliardów, lokdauny, maseczki, szczepy a nie ma paru groszy na sprawdzenie leków?
W komentarzu, który zalinkuję tu:o sytuacji w Japonii jest podany wykres ilości zachorowań w okresie maseczkowania, szczepienia i podania ludziom leku- inwermektyny. Jakby się wykresowi nie przyglądać, to widać kiedy nastąpiło przełamanie trendu...
W parze idzie to z sytuacją w RPA, o czym pisałam w komenarzu tę notkę trzeba przeczytać i pomysleć do notki autorstwa elig : wszyscy-klamia-czyli-wariant-omikron, poniżej powtórzę fragment tej notki i komentarza:
"24 listopada 2021 r. Republika Południowej Afryki mówi Pfizerowi, że nie chce więcej dostaw szczepionki.
26 listopada 2021:
WHO twierdzi, że wariant Omicron został wykryty w południowej części Afryki 24 listopada 2021 roku.
26 listopada 2021: Rządy zakazują lotów z RPA.".
Jerzy Karwelis dodał do tego tutaj link
"Aż zjawił się on – omikron. Właściwie to nie wiadomo czy on taki zaraz afrykański. Znany jest od co najmniej 6 miesięcy, odczekał swoje i wyskoczył jak szczepionka z konopii jak się deltopanika skończyła i trzeba było znaleźć pretekst do Trzeciego Zaszczepienia oraz poddania akcji eliksirowej dzieci lat 5-11, które nagle „zaczęły” chorować.".
I link do twitta Piotra Wielguckiego tutaj link
(...) Potrzebujemy 100 dni na nową szczepionkę. Obecne szczepionki działają na "Omicron". Wszystko to ustalili wirusolodzy i eksperci zaledwie w 48h."
Żadna z podniesionych powyżej kwestii nie doczeka się rzeczowej, merytorycznej polemiki, tak jak nie doczekała się dotychczas. Zwolennikom terroru sanitarnego w charakterze argumentów pozostały wyzwiska, obelgi, pomówienia, zastraszanie i cenzura. Może to kogoś przekonuje. Mnie nie.
Pozdrawiam wytrwałych, a zdezorientowanych zachęcam do zbadania tematu osobiście, bo tak naprawdę to o zdrowie i życie każdego indywidualnie chodzi.
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.
nie wiem, czy masz rację
3 Grudnia, 2021 - 16:09
Admin pisał niedawno, że 1% zaszczepionych, a on przecież nigdy się nie myli.
Warzecha w nieco ponad minutę >>>
Krispin z Lamanczy
po nitce do kłębka
3 Grudnia, 2021 - 16:41
Idąc za wypowiedzą Warzechy, trafiłam na kanał Pitoń.TV i na to:
Czy to właściwa ocena sytuacji to każdy niech sobie sam ocenia, ale pod rozwagę warto brać różne punkty widzenia.
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.
jeden z komentarzy
3 Grudnia, 2021 - 16:45
zacytuję jeden z komentarzy pod tym filmikiem::
Jest mniej więcej jak mówisz. Nawet w Polsce. Osobiście, zauważyłem, że ludzie, którzy wzięli preparat, oczekują bycia wyjątkowymi. Oczekują przywilejów z tym związanych. No i są dosyć zdenerwowani, bo przywilejów nie ma. Może to odnieść taki skutek, że i oni wkurzeni na brak przywilejów, przestaną brać te preparaty i będzie temat zamieciony. Słyszałem jak jedna kobieta była zdenerwowana, że niezaszczepieni mają równe prawa jak ona, w sklepie i w pracy. Najgorsze jest to, że wielu ludzi zrobiło to nie ze względu na poglądu lub zdrowie, ale ze względu właśnie na te przywileje, żeby czuć się lepiej, żeby być akceptowanym przez lekarza, który naciska. Uważam, że dużym sukcesem jest to, że nie udało się przełamać 50%. Gdyby np. 80% większość wywierała wpływ na resztę, mogłoby być znacznie trudniej.
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.
po nitce do kłębka -2
3 Grudnia, 2021 - 17:36
Idąc dalej trafiłam na to:
Co o tym myślicie?
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.
Kto to jeszcze pamięta?
3 Grudnia, 2021 - 17:19
To było przecież rok temu!!!
Krótka wypowiedź Desmonda Swayne'a w brytyjskim Parlamencie
Krispin z Lamanczy
i tej wersji się trzymajnmy
3 Grudnia, 2021 - 17:30
Krispinie, przecież to była teoria spiskowa. Tylko idioci, foliarze i płaskoziemcy mogliby w takie bzdury uwierzyć! I tej wersji się trzymajmy.
PS. A ten cały Swayne to po prostu ruski agent, i do tego głupi, aha, i pewnie ze ścierwoneona.:-)
Nie minusuję bez uzasadnienia, bo to jak cios po ciemku w plecy. Komentarze niemerytoryczne i agresywne minusuję bez dodatkowego wyjaśniania. Uwagi osobiste proszę kierować na PW.
chyba masz rację
3 Grudnia, 2021 - 19:04
Zauważyłaś jak gestykulował? Musowo wtyka Putina :)
Krispin z Lamanczy
Medialnie powołano do życia
9 Grudnia, 2021 - 09:08
Medialnie powołano do życia nowy, niewykrywalny wariant świrusa. To na wszelki wypadek, gdyby fakty przytłaczały propagandę szczepanów.
To, że Patmo i HD są żydami jestem niemal pewien. Czy Ty @Gawrion również? Twe działania na to wskazują.