ZŁOTE POCIĄGI DEUTSCHE BAHN
Wakacje to okres, kiedy w polityce niewiele się dzieje. To sezon ogórkowy, w którym królują takie tematy jak słynny „złoty pociąg” rzekomo ukryty gdzieś przez wycofujących się Niemców między Wrocławiem a Wałbrzychem. Jednak o wiele ciekawsze są dzisiaj rozgrywki wokół pociągów istniejących w rzeczywistości.. Oto spółka PKP Cargo złożyła do sądu wniosek o otwarcie postępowania sanacyjnego. Co to oznacza? Skutki postępowania sanacyjnego są najczęściej takie same jak skutki upadłości. Dlaczego zatem sanacja a nie upadłość? Chodzi o to, że ustawowo PKP Cargo S.A. nie może być postawione w stan upadłości. Tak się jednak dziwnie złożyło, że w tym samym czasie Urząd Transportu Kolejowego Polski przyznał licencję na przewozy kolejowe ukraińskiej spółce Ukrainian Railways Cargo Poland. Ja ćwierkają ptaszki na mieście trwają już prace nad zatwierdzeniem dla tej spółki tras międzynarodowych biegnących przez Polskę. Żeby było jeszcze ciekawiej okazuje się, że ukraińska spółka nie dysponuje taborem kolejowym odpowiedniej jakości i w wystarczającej ilości, aby takie przewozy realizować. I tu z pomocą przychodzą Niemcy. Rozwiązanie polega na tym, że ukraińska państwowa spółka ma wziąć tabor kolejowy w leasing, oczywiście od Niemiec. I w taki oto sposób niemiecki Deutsche Bahn AG pod przykrywką ukraińskiej spółki będzie hulał po polskich torach przejmując przewozy PKP Cargo. W obliczu trwającej wojny oraz odbudowy Ukrainy, która kiedyś w końcu nastąpi, Polska zostanie pozbawiona zysków z transportu kolejowego przebiegającego przez jej terytorium.. Zyski zgarną „złote pociągi” Deutsche Bahn, a zapewne i Tuskowi skapnie równowartość 30 srebrników. Przed wybuchem drugiej wojny światowej Niemcy domagały się przeprowadzenia przez terytorium Polski eksterytorialnej autostrady i linii kolejowej z Niemiec do Prus Wschodnich. Dzisiaj bez jednego wystrzału niemieckie pociągi będą hulały jak Polska długa i szeroka trzepiąc niezłą kasę.
Tekst ukazał się w "Warszawskiej Gazecie"
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 537 odsłon
Komentarze
likwidacja Polski
20 Lipca, 2024 - 07:54
za zgodą polaków. W tym czasie wykańczają kolejny kilometr sześcienny wódki.
Jakiś polityk ten temat poruszył?
W Krakowie zamkną ostatnią baterię koksowniczą. Stal na czołgi kupimy pewnie od ruskich za zgodą KE.
Za kilka lat będzie całkowity zakaz opalania gazem. Jednocześnie stale budujemy setki km gazociągów. Dla kogo?
Amerykanie za zeszły rok kupili od ruskich uran za ponad miliard USD. W tym roku kontynuują.
Jak to wszystko nazwać?
Czesław2
PROBLEMY PKP CARGO ZAPOWIADAJĄ
20 Lipca, 2024 - 08:57
POCZĄTEK GOSPODARCZEJ KATASTROFY W POLSCE
[Romuald Kałwa - 16 Lipca, 2024 - 21:15]
KILKA DALSZYCH PRZYKŁADÓW PODRZYNANIA GADŁA POLSKIEJ GOSPODARKI
NA POCZĄTEK - CPK
JEDEN - Ekipa tuskiego okupanta pod przeróżnymi pretekstami zablokowała możliwe inwestycje w rozwój terminali zbożowych i w Szczecinie i w Gdańsku, prawdopodobnie licząc na to, że ten ukraiński eksport będzie musiał ruszyć przez niemiecki port Mukran
DWA - Bardzo ważnym elementem europejskiego systemu transportowego TEN-T był już do końca przygotowany do realizacji projekt głębokowodnego portu kontenerowego w Świnoujściu. Start tej inwestycji został zablokowany pod żałosnym, ekologicznym pretekstem zaskarżenia pozwolenia na budowę przez totalitarnego okupanta.
TRZY - Dopuszczenie do zmiany roli Portu Gdańsk w globalnym transporcie morskim Jednym z kluczowych skutków będzie utrata przez Port Gdańsk bezpośrednich połączeń kontenerowych z Azją, realizowanych dotychczas przez wielkie kontenerowce Maerska. Zamiast tego, gdański port stanie się portem feederowym, odbierającym dostawy przeładowane na mniejsze statki w głównych portach przeładunkowych.
CZTERY - W bardzo podobny sposób została wstrzymana inwestycja przywrócenia ekonomicznej żeglowności rzeki Odry. Transport na starym odrzańskim szlaku został zlikwidowany jeszcze za czasów poprzednich rządów Donalda Tuska, a dziełem pani premier Ewy Kopacz było podpisanie w roku 2015 państwowej umowy pomiędzy Polską a Niemcami degradującą funkcje Odry do ekologicznego zaplecza berlińskiej strefy niedzielnego wypoczynku. Pisałem wtedy o tym skandalu. Rząd PiS odkręcił te gospodarcze kajdany nałożone na transportowe zaplecze szczecińskiego zespołu portowego. A gdy wreszcie kajdany zostały zrzucone i Polska odzyskała inwestycyjną zdolność do odtworzenia tego szlaku - ekipa «Koalicji 13 grudnia» wniosła nowe kajdany, prawdopodobnie pod hasłem «Rozwojowi Polski - Nie» w ten sposób wyrażając strategiczną doktrynę polityki «Koalicji 13 grudnia»
PIĘĆ - Polityczna doktryna rządowego ugrupowania Donalda Tuska «Rozwojowi Polski - Nie» jest jaskrawo widoczna także w działaniach w sprawie portu w Elblągu. Co z tego, że pisowski przekop Mierzei Wiślanej został zrealizowany. Aktywnego gospodarczo portu w Elblągu nie ma i nie będzie. «Rozwojowi Polski - Nie». Piniędzy także nie ma i nie będzie.
SZEŚĆ - Porozumienie pomiędzy Donaldem Tuskiem a Olafem Scholtzem w sprawie zaopatrzenia rafinerii w Schwedt kazachską czyli rosyjską ropą dostarczaną z polskiego Naftoportu albo rurociągiem Przyjaźń. To rozwiązanie działa w sprawie wywalenia Orlenu z polskiego rynku paliw, konkurując znacznie tańszym rosyjskim surowcem, sprzedawanym wręcz po cenach praktycznie dumpingowych
I TAK DALEJ. Wbrew pozorom nie jest to osłabienie państwa polskiego. To jest zniszczenie infrastrukturalnych warunków działania każdej gospodarki w Polsce - gospodarki prywatnej, gospodarki morskiej, przemysłowej, rolnej albo energetycznej. Słowa nie powiedziałem o jakimkolwiek przemyśle, na przykład o przemyśle zbrojeniowym albo o sprawności i uzbrojeniu polskiej armii.
To tylko kila przykładów, które zgodnie z moim przypuszczeniem w niedalekiej przyszłości zabiorą dochodowi budżetu Państwa Polskiego około 100 miliardów złotych rocznie. Tylko 14% tych dochodów rocznie i to tylko w wyniku draństw zawartych w tych przykładach podrzynania gardła polskiej gospodarki
I TAK DALEJ: "ZŁOTE POCIĄGI DEUTSCHE BAHN" Kokos26 pisze o wykańczaniu PKP Cargo w celu kradzieży pieniędzy za kolejowy transport przez Polskę. Tuskowy okupant likwiduje polską firmę aby polskie pieniądze szły do Niemiec, do niemieckiej firmy DB Cargofährt. zamiast do polskiej PKP Cargo
Zamiast rynkowej konkurencji mamy Bekantmachtung wydany przez władzę okupanta. Nie trzeba mordować ludzi. wystarczy zamordować firmę, aby rabunek ZGODNIE ZE «WSPÓŁCZESNĄ DEFINICJĄ KOMUNIZMU» został dokonany.
To wszystko co wyżej, jest PRZYKŁADEM DOKUMENTACJI ANTYPOLSKIEJ ZBRODNI
NAPADU RABUNKOWEGO NA POLSKĄ GOSPODARKĘ
20 lipca, 2024 - 09:21
michael
DEFINICJA
20 Lipca, 2024 - 09:11
«WSPÓŁCZESNA DEFINICJA KOMUNIZMU»
Komunizm jest zorganizowaną grupą przestępczą, złożoną z ludzi interesu (świadomie i celowo posługujących się agenturą wpływu), realizującą plan zniszczenia systemów etycznych i społeczno-politycznych w państwach, dążącą do wrogiego przejęcia władzy politycznej, w stopniu umożliwiającym trwałą degenerację prawa państwowego, w sposób zapewniający tej grupie przejęcie kontroli nad gospodarką, w celu długotrwałej pasożytniczej eksploatacji jej zasobów materialnych i ludzkich, pod ochroną prawa państwowego i międzynarodowego. Ten cel zorganizowana grupa przestępcza realizuje wszelkimi dostępnymi, nawet zbrodniczymi środkami.
michael
struktury komunizmu
20 Lipca, 2024 - 12:21
nie składają się w każdym kraju z kilku tysięcy ludzi. W strukturach mafijnych aparatu przemocy i wyzysku działa świadomie kilka milionów drani.
Czesław2
Siła propagandy
20 Lipca, 2024 - 15:33
Siła propagandy ogłupiającej Polaków to istotna przyczyna. Szkoda, że PiS, mając 8 lat władzy, a władzy pełnej 4 lata, nie porobiło systemowych zabezpieczeń. Poza tym, gdyby sądy były sądami reprezentującymi polskie państwo i polski naród, nie poważono by się na te wszystkie hucpiarskie działania.
Jesteśmy w sytuacji roku 1768, ale garstka Polaków wobec powszechnej inercji, a nawet wrogości ogłupionych tłumów nic nie zdziała.