Jarosław Kaczyński niszczy polską prawicę..
Jarosław Kaczyński nie chce zrozumieć , że większość polskiego społeczeństwa go nie akceptuje. Jarosław Kaczyński nigdy nie poprowadzi polskiej prawicy do zwycięstwa wyborczego ponieważ ludzie go nie lubią, nie chcą i nie zaakceptują. Wolą glosować na nieudacznika Tuska prowadzącego kraj do katastrofy gospodarczej i finansowej , otoczonego agentami SB i WSI, niż na PiS i Jarosława Kaczyńskiego. Dowodem tego jest wygranie przez PO po raz szósty z rzędu wyborów przy czym ostanie wybory to klęska PiS oraz utrata ponad miliona głosów. Uważam, że przyszłość polskiej prawicy to Zbigniew Ziobro.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3840 odsłon
Komentarze
Re: Jarosław Kaczyński niszczy polską prawicę..
21 Grudnia, 2011 - 09:04
Uważać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej ale sposób w jaki postępowali zibrzyści przed wyborami dyskwalifikuje ich jako uczciwych polityków a tym samym nie powinni mieć mandatu do przewodzenia prawicy.
O J.Kaczyńskim wystarczająco źle i wystarczająco dużo piszą łżemedia i wystarcz
germario
"Do bez-tęsknoty i do bez-myślenia,
Do tych, co mają tak za tak - nie za nie,
Bez światło-cienia...
Tęskno mi, Panie..."
CKNorwid
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
WIĘCEJ ŚWIATŁA ?
21 Grudnia, 2011 - 09:18
oświecony jupiter.
czymś mi tu brzydko zaleciało. fuj....
Nie stać na argumenty
21 Grudnia, 2011 - 13:41
Tylko na głupie aluzje?
bialogwardzista
Tania manipulacja
21 Grudnia, 2011 - 09:39
Manipulacja w stylu gazwybu.
Jak chcesz "właściwej" odpowiedzi, to "właściwie" zadaj pytanie...
Postawmy zatem to pytanie, tak jak zabrzmieć powinno.
Dlaczego 12 lat zmasowanego ataku na Kaczyńskich, przyniósł tak mizerne efekty?
Dlaczego III Republika Przestępców, zwana także PRL bis,
uzyskała jedynie, że wybory zbojkotowało 51% wyborców, a tylko 36%, w tym otumanieni, poparło koalicję przestępców?
I to pomimo rozpaczliwych apeli, wyrażanych we wszystkich
dostępnych mediach?
Dlaczego proces rozkładu Polski przyspieszono?
Bo polskojęzyczne tuby obcych sąsiadów zrozumiały,że ich monopol na interpretację rzeczywistości, bezpowrotnie się kończy.
Marnie Yupiterze.Manipulować też trzeba potrafić.
1.
"My nie milczymy, my rośniemy,zmieniamy w siłę gorzki gniew- I płynie w żyłach moc tej ziemi, jak sok w konarach starych drzew" Yuhma
Ale to jest Twoje pytanie a nie moje.
21 Grudnia, 2011 - 14:10
Moje pytanie brzmi.
Dlaczego mimo kłamstw, obłudy i oszustw oraz korupcji i politykierstwa , mimo zabójstwa Prezydenta RP i elity politycznej Polski, mimo pogłębiającej się biedy obywateli partia rządząca od 2007r przez 4 lata i doprowadzająca kraj do ruiny gospodarczej i finansowej wygrywa wybory a lider prawicy przegrywa? Dlaczego mimo tych przykładów jakie podałeś i z którymi się zgadzam prawica nie wygrała wyborów? Ja uważam, że to nieudolność lidera.
No i niby dlaczego manipuluję? Czym manipuluję? Faktami?
Nie zgadzamy się tylko w jednym. Dotyczy to osoby Jarosława Kaczyńskiego , którego Ty wielbisz a ja uważam za marnego przywódcę.
bialogwardzista
rospin
22 Grudnia, 2011 - 00:40
ode mnie wielka dycha!
Pozdrowienia.Ursa Minor
Ursa Minor
Re: Jarosław Kaczyński niszczy polską prawicę..
21 Grudnia, 2011 - 09:57
To uważaj tak - wolnoć Tomku...
Juz dawno mnie nikt tak nie ubawił.
21 Grudnia, 2011 - 09:59
Gdybym to przeczytała na jakimś onecie czy wp, ale tutaj takie bzdury?
To ostatnie zdanie świadczy o tym, że w ogóle nie wiesz co się dzieje.Ziobro to może co najwyżej teczkę nosić. Z całym szacunkiem dla niego.
A tam teczkę... za pieluchy powinien się wziąć...
21 Grudnia, 2011 - 10:57
... facet się wypalił, może tylko czasowo. Kontakt z zawartością pieluszek dobrze mu zrobi.
Przywróci właściwe proporcje, które zostały zburzone przez pobyt w jądrze ciemności.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
A dlaczego?
21 Grudnia, 2011 - 13:43
Jakie szanse ma polska prawica w przyszłych wyborach kiedy prezesem PiS będzie J. Kaczyński? Ja przewiduje 7:0 dla Tuska i PO.
bialogwardzista
Wątpliwa jest wygrana Tuska, nie da rady...
22 Grudnia, 2011 - 03:37
Przegrana PiS ?
To możliwe, ale bez znaczenia będzie tu fakt czy szefem partii będzie nadal JK. Jeśli PiS pod innym przywództwem byłby partią stanowiącą ten sam rodzaj zagrożenia dla 3RP, to kwestia przywództwa byłaby drugorzędna.
Nawet najbardziej samodzielny nowy szef PiS byłby posądzany o bycie zdalnie sterowaną kukiełką JK - i co z tym zrobisz ?
Zapomniałeś już jak "dojeżdżano" Ziobrę ? Gdyby jakimś cudem Ziobro przejął prezesurę w PiS wróciłaby stara mantra - doktor Gie.
PiS ma szansę na wygraną pod jednym warunkiem - ludzie przestają dawać wciskać sobie kit. Frontman nie ma tu najmniejszego znaczenia.
Poza tym o czym tu w ogóle mowa ? Jeśli przyjąć, a nie jest to takie S/F, że ostatnie wybory były "zrobione" według następujących założeń:
1. Lipne sondaże
2. Dostosowanie wyników do lipnych sondaży
3. Bezpiecznik w postaci naruszeń prawa przez PKW (na wszelki wypadek)
- to gdzie tu pole do dywagacji o jakości czy braku jakości przywództwa JK ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Każdego kogo weźmie na cel...
21 Grudnia, 2011 - 10:12
...tandem Michnik - Urban, będzie "nielubiany" przez pożytecznych idiotów, zwanych eufemistycznie lemingami.
___________________ Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jak zwał tak zwał
21 Grudnia, 2011 - 13:45
Ale to oni maja większość i to oni niszczą Polskę.
bialogwardzista
elektorat negatywny
21 Grudnia, 2011 - 11:24
Negatywny elektorat jest - nie wiedzieć czemu - skierowany personalnie przeciw Jarosławowi Kaczyńskiemu. Jest więc ewidentnie napędzany przez większość mediów. Partia to nie jeden człowiek. Dlatego uważam, że można odwrócić ten trend: wszystko w rękach speców od wizerunku - wizerunku partii, nie prezesa. To niezwykle trudne i niewdzięczne - ale trzeba uczyć się od PeŁo: w miesiąc po wyborach z leniwego rządu stali się - dzięki specom od PR - rządem reformatorów, zatroskanych Europą i z surowa miną przygotowujących Polaków na ciężki kryzys... Ktoś to łyka... Trzeba zastanowić się nad wizerunkiem PiS, to przykra konieczność... Potrzebny taki rozmach, jak podczas rządów Marcinkiewicza.
A co do reszty - zgadzam się z Rospinem.
Yupiter, pomyliłeś galaktyki
21 Grudnia, 2011 - 12:52
Podążasz w kierunku czarnej dziury.
A cóż to za argument?
21 Grudnia, 2011 - 13:59
Proszę o merytoryczne wypowiedzi.
bialogwardzista
yupiterze
21 Grudnia, 2011 - 20:01
Merytorycznie :z głosujących 49%[ i uprawnionych do głosowania] polaków PO poparło 45%.
Wynik: PO poparło ok.24% głosujących!
Musiałeś facet ominąć podstawówkę i od razu zaliczyć fakultety!
kazikh
Yupiter, uwazaj, bo do czarnej dziury naprawde masz blisko !
21 Grudnia, 2011 - 20:21
Yupiter,
nie mowie, ze zwariowales,
ale wyraznie podazasz w kierunku czarnej dziury,
co zauwazyla Gaja52, ktora pozdrawiam :)
baca.
Fakty Misiu Fakty!
21 Grudnia, 2011 - 13:32
nigdy dość przyzwoitości i honoru
W jednym się zgodzę pan Kaczyński miał i ma bardzo duży elektorat negatywny a w części bardzo wrogi lub nienawistny,ale ten elektorat się nie zwiększa a maleje,fakt ,że powoli(zasługa "salonu " i jego zażartej kampanii)ale maleje.Druga sprawa poruszona przez pana mniej głosów niż ostatnio to znaczy więcej na Tuska? nie!,na niego też mniej(zyskał ale też głównie kosztem SLD Palikot i PSL,frekwencja była chyba też niższa.Trzecie, nie wiem gdzie pan mieszka bo ja w kraju,nie widzi pan (specjalnie nie piszę nie czuje)takich zależności,wypowiadasz się negatywnie o PO to uważaj,ale to jeszcze nie grzech ciężki,chwalisz PiS to grzech czasem kończący twoją obecność na liście płac w firmie lub częściej w urzędzie,szykany obśmiewanie,wyrazy politowania,wrogość,wyzwiska propozycje leczenia psychiatrycznego,tworzenie dziesiątki tysięcy kojców przy korycie biurokratycznym,ciekawe kto się dosiada? znajomi królika, czyż nie?,te tysiące króliczków to następne tysiące pociotów i znajomych i na utrzymaniu i towarzyskich relacji.Błędne samo nakręcające się koło ,tylko te koło jest tak nakręcone i ma takie obroty że wyskakuje już z łożysk,a zmiana Kaczyńskiego na kogoś innego tylko wzmocni pozycję PO i "salonu",bo będą się chełpić że pokonali wroga postępu i dobrobytu więc już niedługo Polska będzie już nie zieloną ale brylantową wyspą.Ja bym widział właśnie Gapola,Nasz Dziennik,GPC,posłów PiS nawet ,by stworzyli narrację "panie Tusk ,Palikot,Miler dlaczego pan Kaczyński jeszcze coś znaczy,dlaczego tak światłe inteligentne i Światowe siły jak wasze nie zmarginalizowały tego zacofanego,o najgorszych cechach faszysty" ,tyle lat a on trwa ,widocznie nie umiecie rozmawiać z dużą częścią Polaków,dalej nie łączycie tylko dzielicie.Ostatnia sprawa,ten kto prezentuje jakieś wartości chrześcijańskie i się do nich stosuje jest na gorszej pozycji niż kłamcy,oszuści i bandyci,bo nie są bezdusznymi,bezwzględnymi i chamskimi manipulatorami,taka jest już natura ludzka i jej cechy,że trzeba czasu by przekonać się ,że się zbłądziło,a bezrefleksyjne i powierzchowne życie jest mniej bolesne i przyjemne zycie chwilą uzależnia.
nigdy dość przyzwoitości i honoru
Ja wiem gdzie żyję .
21 Grudnia, 2011 - 13:58
Od 2007r pan Kaczyński traci poparcie. Ludzie odwracają się od PiS z powodu JK. Ci co nie idą na wybory oddają swój głos na zwycięzcę czy chcą tego czy nie. Dlatego elektorat , który nie poszedł na wybory zagłosował za Tuskiem. Pan Kaczyński i PiS ma stały elektorat do którego i ja należę . Angażuję się przy każdych wyborach czy to jako członek komisji czy jako mąż zaufania. Jednak mi zależy nie na tym aby prawica była w sejmie tylko na tym aby rządziła.
Zwracam się do wszystkich , którzy z takim zapałem i na ślepo uważają, że Jarosław Kaczyński i prawica po następnych wyborach przejmą władzę w Polsce dlaczego tak sądzą.
Proszę o merytoryczne argumenty. A jeżeli nie ma takich argumentów to dlaczego popierają JK jeżeli ten nie nadaje się na lidera.
bialogwardzista
Gdybyś człowieku wiedział....
21 Grudnia, 2011 - 14:32
Napisałbyś w Judeopoloni!. A geneza?. Czemu pan Kaczyński traci poparcie?. Oczywiście bez niczyjej pomocy?....Prawo natury?. Gdyby gudłaje osadzeni w Sejmie i mediach, robili taki PR. Tuskowi przez ostatnie dziesięć lat, to dziś nikt już by już o nim nie usłyszał. Stałby przy zmywaku z resztą swoich przekrętasów!. Nie byłoby ani śladu platformy, ani butnego złodziejstwa w ministerialnych gabinetach. Nie ma skutku bez przyczyny!. To prawo zwykłej fizyki obywatelu Piszczyk.
Polityka to nie konkurs Miss Polonia
21 Grudnia, 2011 - 14:01
Kazdy kto pilnie obserwuje scene polityczna i zna historie ostatnich 30-40 lat, wie iz Polacy nie stoja dzisiaj przed wyborem PO, PSL, SLD lub PiS. Wybor jest miedzy ,,okraglostolowcami" i PiS-em. Wizerunek Kaczynskich zostal uksztaltowany przez sluzby, media i zgraje tzw. elit. Kazdy obywatel moze zadecydowac, a jak jest glupi i akceptuje wylenialych PZPR-owcow z ich sluzbami, oraz grupe Tuskowcow, to niech ich wybiera i placze. Trzeba sobie zdac sprawe, ze kazdy polityk z tzw. prawej strony bedzie w odpowiednim momencie kompromitowany przez media i aktualnie rzadzacych. Powtarzam kazdy!!! Ziobro tez, dlatego uwazam odejscie Ziobrystow za wielce ryzykowne, a z drugiej strony powiem, ze bylbym gotow oddac na nich glos, w przypadku wiarygodnych notowan dla PiS w granicach 30%. Dlaczego? Zeby wzmocnic prawice, bo Ziobrysci i tak stworza koalicje z PiS-em. Dzisiaj trzeba popierac kazdego kto chce pogonic Tuskoland.
Obserwujemy dzisiaj szarpanie sie lewicy. Powiem tak, Polsce potrzebna jest rowniez lewica, nowa socialdemokracja, prowadzona przez nie skapromitowanych politykow, ale jak sie ich traktuje widzimy na przykladzie Napieralskiego. Jest eliminowany przez Kwasniewskich, Oleksych, Millerow i Kaliszow, tzw. uklad. No ale to ich sprawa, dla mnie moga nie istniec w polityce.
Dlatego drogi Jupiterze, dzisiaj nie ma mozliwosci marzyc o pojawieniu sie kogos, kto porwie masy, przeciwko Tuskowi i jego ,,ludziom" Popierajmy Kaczynskiego i patrzmy przychylnym okiem na Ziobrystow, bo J.Kaczynski nie jest juz taki mlody... i samolotami tez lata.
malmarek
I tu się zgadzam
21 Grudnia, 2011 - 14:22
Popierajmy prawicę.
bialogwardzista
O ile pamiętam,
21 Grudnia, 2011 - 14:01
w telewizji nie mówili że PO szósty raz z rzędu wygrała, tylko że PiS szósty raz z rzędu przegrała.
No i co z tego? Czy działanie na rzecz Polski polega wyłącznie na wygrywaniu zawodów sportowych pod tytułem "wybory"?
Wygrali wybory?
21 Grudnia, 2011 - 14:14
Moze wartoby pobrac nauki od PO-skich PR-owcow i pisac: ,,po raz szosty udalo im sie zmanipulowac czesc spoleczenstwa" Bo czy oni wygrali uczciwie wybory?
malmarek
GŁOSOWALI JAK CHCIELI....A WYBRALI KOGO TRZEBA.
22 Grudnia, 2011 - 03:28
Malmarek,
oni nie wygrali nigdy żadnych wyborów.
To są od zawsze przekrętasy.
W myśl tego powiedzonka czerwonych s......synów : " nie jest ważne ilu głosuje i na kogo. Wazne jest : KTO LICZY GŁOSY ! "
Wybory to nie zawody sportowe.
21 Grudnia, 2011 - 14:19
Wygranie wyborów to realizacja programu wyborczego, to kierowanie finansami, polityka zagraniczna i gospodarką. To wpływ na życie obywateli. Działanie na rzecz Polski to realizowanie programu partii. I tu zachodzi dziwna rzecz. Wspaniały program wyborczy PiS przegrywa z niczym, bo PO nie ma programu dla Polski. Oni mają program dla siebie.
PiS przegrywając wybory nie ma żadnego, dosłownie żadnego wpływu na to co dzieje się w Polsce. Czy o to Ci chodzi?
bialogwardzista
Zaprzeczasz sam sobie...
21 Grudnia, 2011 - 14:29
Wybory to jak lowienie ryb. Raz biora na ciasto innym razem na robaka.
Ci ktorzy maja odrobine rozsadku, zaglosowali na PiS. A dla innych trzeba przygotowac odpowiednia przynete. Inaczej sie nie da.
malmarek
Moze Ziobro jest ta inna przyneta?
21 Grudnia, 2011 - 14:32
...
malmarek
Pis przegrywa wybory,
21 Grudnia, 2011 - 14:34
bo po prostu ich kampanie wyborcze są nieskuteczne. Dlaczego? Niech się sami nad tym zastanowią.
Szpilka
optymista
21 Grudnia, 2011 - 15:27
salon bardziej nienawidzi Ziobro niz JK
a jak na razie wybiera salon manipulując gawiedzią
pzdr
Re: Jarosław Kaczyński niszczy polską prawicę..
21 Grudnia, 2011 - 15:31
Po co roztrząsać czy J.Kaczyński wygra następne wybory. Po co roztrząsać czy PiS bez Kaczyńskiego wygra następne wybory.
Jak może jakakolwiek prawica wygrać skoro nikt tak naprawdę nie jest w stanie stwierdzić, że przy ostatecznym zliczaniu głosów wyborców, przez dziwną prywatną firmę nie było oszustw.
Wy się dzielcie, twórzcie śmieszne partyjki, bo "Kaczyński nie jest w stanie wygrać" a ja mówię krótko - potrzebne są uczciwe wybory, zliczane głosy, przekazywane protokoły, zliczane protokoły a nie zliczanie programem komputerowym.
Jak będzie stuprocentowa pewność uczciwych wyborów to wtedy można będzie rozmawiać o szansach J.Kaczyńskiego.
germario
"Do bez-tęsknoty i do bez-myślenia,
Do tych, co mają tak za tak - nie za nie,
Bez światło-cienia...
Tęskno mi, Panie..."
CKNorwid
germario
POLSKOŚĆ to NORMALNOŚĆ !!!
Niestety...
21 Grudnia, 2011 - 18:23
ale masz racje. Sklad PKW daje duzo do myslenia, ta firma liczaca, tez jakas dziwna.
malmarek
przy ostatecznym zliczaniu głosów wyborców, przez dziwną prywatn
21 Grudnia, 2011 - 20:33
I tu może być pies pogrzebany!
Chciałem uczestniczyć w ostatnich wyborach jako mąz zaufania ale nagła choroba nie pozwoliła mi na to.Nie miało to większego znaczenia bo w naszym obwodzie PiS wygrał.
Niestety nie odczułem aby władze PiSu były zainteresowane kontrolą wyborów!
Mój wniosek:władzom PiSu nie zależało na wygraniu tych wyborów albo: w PiSie jest wielu 'kretów" usytuowanych w najwyzszych jego władzach!
Do podobnych wniosków [kret czy krety w PiSie] mozna dojść śledząc Katastrofę Smoleńską:
kto wyraził zgodę na wylot samolotu bez sowieckiego nawigatora?
kto wyraził zgodę na lądowanie samolotu na lotnisko na którym nie było ani naszej ochrony ani opancerzonych limuzyn?
Proszę aby ktoś kompetentny odpowiedział na te pytania.
kazikh
Autor
21 Grudnia, 2011 - 15:44
Dlaczego od 20 lat nikt z prawicy poza j.Kaczyńskim nie zdołał przciagnąć więcej elektoratu niż on?
np Korwin Mikke
a od ostanich lat ani Polska Plus, ani Marek Jurek/
No dlaczego?
essencja
21 Grudnia, 2011 - 16:12
nigdy dość przyzwoitości i honoru
W maksymalnym skrócie i ascezie wyrazu dycha.
nigdy dość przyzwoitości i honoru
dlaczego JKM nie przyciąga elektoratu tak, jak JK
21 Grudnia, 2011 - 17:37
ano dlatego, że ten pierwszy nie udaje prawicowca, tylko nim jest - Jarosław Kaczyński niestety zagubił się w jakichś socjalistycznych meandrach, a miał chyba potencjał aby stać się prawdziwym męzem stanu, miał to coś, czego brakuje z kolei JKM... no a teraz, po śmierci brata, wpadł już ostatecznie w jakąś paranoję, zniszczyło go to wszystko
JKM
21 Grudnia, 2011 - 18:26
Korwin-Mike jest dobry na wiece, ale jak dla mnie troszke za daleko idacy w swoich tezach, balbym sie JKM jako premiera.
malmarek
tak to wygląda z tym Kaczyńskim i Ziobrą
21 Grudnia, 2011 - 17:01
Czy zadałeś sobie pytanie, dlaczego to właśnie Kaczyńscy stali się tak znienawidzonymi przez postpeerelowskie elity, politykami? Teoretyzując - wyobraźmy sobie przez chwilę taką sytuację. Nie ma Kaczyńskiego. Pozostał Ziobro - nawiasem mówiąc, mój dawny STAŁY kandydat na posła. I co? Uważasz, że ci którym obecnie przeszkadza Kaczyński w ich szabrowaniu Polski, zapałają uczuciem do Ziobry? Nie skierują ostrza krytyki przeciw każdemu ugrupowaniu które stanie im na drodze? Dam ci przykład ze starej bajki. Gdy umierał ojciec, wezwał swoich synów do siebie i kazał każdemu z nich przełamać miotłę. Oczywiście żaden nie sprostał temu zadaniu, bo po prostu nie mógł. Umierający ojciec, wyciągając jedną po drugiej gałązce, złamał całą miotłę. Rozumiesz morał? Wszystkich razem was nikt nie złamie. Ale gdy pozwolicie im niszczyć każdego z was osobno, to jesteście przegrani. I tak widzę te wszystkie odejścia z PiS - do którego, tak nawiasem mówiąc, nie należę. Złamią was po kawałku. Bo w gromadzie jest siła. I dlatego, aby zwalczyć tłum, policja pierwsze usiłuje go rozproszyć. Tak jak wilki atakują stado. Silne ugrupowanie, aby go zniszczyć, należy go podzielić. Zrozum to. Tu nie chodzi o nazwiska Kaczyński, Ziobro. Kaczyński stoi na przeszkodzie zniszczenia Polski. I dlatego stał się celem. I na koniec. Kto pomaga wrogim Polsce silom?
re Domoinik
21 Grudnia, 2011 - 19:29
nigdy dość przyzwoitości i honoru
Celna i podstawowa uwaga,bo pan Kaczyński jest faktycznie jedynym przywódcą ,który może dzisiaj zagrozić " salonowi".Tyle środków ,energii,ludzi i sprzętu a nie mogą go zniszczyć ani jego współpracowników(poza zamachem w Smoleńsku,ale tu pomagała KGB)mogą tylko mordować,tak jak księdza Popiełuszkę,Pyjasa,,Tokarczuka i wielu innych.Dziwne ,że mimo takich ścierw jak Siwiec,Kiszczak,Jaruzelski,Miler,Sekuła,Turowski SLD i PO jeszcze istnieje,przy jednej setnej tej nagonki zniknęły by w pół roku.
nigdy dość przyzwoitości i honoru
@yupiter. Centrum i Prawica.
21 Grudnia, 2011 - 21:39
Dlaczego PiS nie wygrywa? Po pierwsze, jak słusznie, jeden z dyskutantów zauwazył, kampanie wyborcze PiS-u są nie efektywne. Mówiąc po chłopsku, nie mają jaj! Są wykastrowane!
Dlaczego? I to chyba jest właściwie postawione pytanie. Ale jak kazda partia centrowa, PiS moze iść w kierunku populistycznego liberalizmu w stylu PO, i obiecywać wszystko wszystkim. Oczywiście później nic nie dotrzymywać, ale ku temu trzeba mieć media za sobą. czego PiS nie ma i mieć nie będzie, o ile nie stworzy własnych lub po drugie, kisić się w sosie centryzmu, czyli ni pies ni wydra. Co tez właśnie robi, merytorycznie dyskutując.
Dopuki PiS robi za prawicę doputy takowa nie powstanie. Nie wiem czy będzie to Ziobro i Jurek. Wiem, ze bez zaangazowania ludzi z prawicowych dołów, a to więcej jak 60% społeczeństwa, jest to niemozliwe! A prawicowe doły nie wierzą Kaczyńskiemu. I nie mówimy tu o zwalczaniu przez merdia czy inną chołotę. Mówimy tu o zamieszaniu sianym, między innymi przez JKM. Kazda próba stworzenia silnej prawicy przez dotychczasowych liderów prawicy jest skazana na porazkę. Z bardzo prostej przyczyny. Są niewiarygodni. Niestety ogromne zasługi w tym zboznym dziele uniewiarygodnieania prawicy połozył niejaki Giertych, a i Jurek się do tego przyczynił.
A więc co pozostaje? Budowa Młodej Prawicy przez ludzi dotychczas bardzo mało, z tych czy innych względów zaangazowanych. Budowa ruchu społeczno-politycznego stawiającego przedewszystkim na odbudowę polskiej gospodarki. Pilnie popszukiwany jest gospodarz, a nie polityk. I dlatego Kaczyński, bez silnego Ruchu Młodej Prawicy nigdy nie dojdzie do władzy. Tylko zachodzi pytanie. Kto będzie tym wiodącym? Bo moze się okazać, ze wcale nie będzie to PiS i Kaczyński.
_______________________________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Re: @yupiter. Centrum i Prawica.
22 Grudnia, 2011 - 13:08
Z niebytu nie powstanie siła zdolna do wygrania wyborów, siła Młodej Prawicy jest potrzebna, ale w organizmie politycznym już istniejącym.
Nie wierzę w to, że "prawicowe doły" nie wierzą już Kaczyńskiemu; komu zatem wierzą?
@ roland. Re; Re....... Komu wierzą?
22 Grudnia, 2011 - 22:35
Według mojego rezeznania. NIKOMU!!!!. Dlatego z grupowego przywódcy musi wyrosnąć indywidualny. Niestety nie stanie się to z dnia na dzień. Problem w tym, ze nie ma nawet skąd ta grupa lub indywidualność wyrosnąć. Prawica jest bardzo skutecznie pacyfikowana.
_______________________________________________
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."
Mylisz się Yupiterze
22 Grudnia, 2011 - 06:02
Kaczyński reprezentuje interesy ok. 70% społeczeństwa, ale społeczeństwo tego nie może zrozumieć, bo świat ogląda przez media, które w 95% reprezentują wrogów nie tylko Kaczyńskiego, ale każdego, kto zaproponuje społeczeństwu podmiotowość.
Zmiana lidera nic tu nie pomoże, dopóki michnikowszczyzna stanowić będzie mainstream, a nie margines.
ixi band
Re: Mylisz się Yupiterze
22 Grudnia, 2011 - 13:11
Nurtuje mnie to: kto z drugiego szeregu w PiS zdolny jest do przewodniczenia partii i pociagnięcia w górę wyniku wyborczego. Nie widzę nikogo poza JK.
Blogerzy nie lubią, nie chcą i nie zaakceptują yupitera
22 Grudnia, 2011 - 23:38
yupiter twierdzi: "Jarosław Kaczyński nie chce zrozumieć, że większość polskiego społeczeństwa go nie akceptuje."
RP: Teksty yupitera są toporne, ale wyjątkowo się z nim zgodzę. Najlepszy sondaż, a więc ubiegłoroczne wybory prezydenckie przyniosły zwycięstwo Komorowskiemu. W tym sensie yupiter ma rację.
Jarosław Kaczyński - 46.99% 7.919.134
Bronisław Komorowski - 53.01% 8.933.887
Za to przyszłość polskiej prawicy Zbigniew Ziobro ma coś koło 2%...
Dodam jednak jeszcze jeden fakt. Dalej piszę "yupiterem": blogerzy na www.niepoprawni.pl nie lubią, nie chcą i nie zaakceptują yupitera.
Do yupitera.
23 Grudnia, 2011 - 07:11
Yupiter tyś głupszy niż ustawa przewiduje, Zapytaj się czemu Putin i ten z Białorusi dyktatory są ciągle wybierani wbrew sprzeciwu obywateli,u nas w Polsce nastała ta sama zaraza, co Putin-(Tusk,Komorowski), gdybyś miał dobrze pod swoją czaską,to byś takich pytań debilnych nie zadawał,a swoją drogą to kto tego debila-yupitera wpuszcza na ten teren dobrych. mądrych ludzi jakim są Niepoprawni-pytam? Już dość szkalują mądrego,uczciwego i gorącego patryjotę,który naprawdę kocha Polskę i ludzi Pana Jarosława Kaczyńskiego,media szmatłowce i wsi24 ,to niech to nie robią-Niepoprawni i wyrzucić na śmietnik do wsi24 tego szuję-yupitera!!! Pozdrawiam mądrych ludzi którzy kochają Polskę i wiedzą co to znaczy: BOG HONOR OJCZYZNA!.
Do yupitera.
23 Grudnia, 2011 - 07:11
Yupiter tyś głupszy niż ustawa przewiduje, Zapytaj się czemu Putin i ten z Białorusi dyktatory są ciągle wybierani wbrew sprzeciwu obywateli,u nas w Polsce nastała ta sama zaraza, co Putin-(Tusk,Komorowski), gdybyś miał dobrze pod swoją czaską,to byś takich pytań debilnych nie zadawał,a swoją drogą to kto tego debila-yupitera wpuszcza na ten teren dobrych. mądrych ludzi jakim są Niepoprawni-pytam? Już dość szkalują mądrego,uczciwego i gorącego patryjotę,który naprawdę kocha Polskę i ludzi Pana Jarosława Kaczyńskiego,media szmatłowce i wsi24 ,to niech to nie robią-Niepoprawni i wyrzucić na śmietnik do wsi24 tego szuję-yupitera!!! Pozdrawiam mądrych ludzi którzy kochają Polskę i wiedzą co to znaczy: BOG HONOR OJCZYZNA!.
Sabina
23 Grudnia, 2011 - 09:20
Zgadzam sie z Przedmowczynia, ale musze dodac, ze udalo mu sie po raz kolejny odwrocic uwage blogerow od wazniejszych rzeczy