Rosja zawiodła Chiny. I to drogo kosztuje.
W poprzednim artykule przedstawiłem tezę, że za obecną sytuacją na świecie stoją Chiny, a Rosja jest tylko tępym narzędziem, które ma pomóc w realizacji chińskiego projektu zapanowania nad światem i zepchnięcia Ameryki do czarnej dziury.
Oczywiście Rosja przy okazji realizuje swoje psychopatyczne wizje, starając się unicestwić Ukrainę.
Jednak to, co nas najbardziej dotyczy, to kolejna, nie wiem już która z kolei, licząc od kryzysu 2008 roku, kompletna nieudolność i blamaż Unii Europejskiej. Praktycznie, poza swoimi wydumanymi projektami i nowymi, coraz głupszymi ideami, nie potrafi działać, co gorsza, załatwić, czegokolwiek. Najświeższe przykłady, zaledwie z trzech ostatnich lat, to COVID-19 i napaść Rosji na Ukrainę. Działalność Unii w tych obu sprawach jest wprost żenująca. Każdy obywatel wspólnoty nie może potwierdzić, że poczuł opiekę tej mającej pomagać i rozwiązywać problemy organizacji. Widać, że w ważnych sprawach jest beznadziejnie nieskuteczna i praktycznie bezużyteczna.
Dla nikogo nie jest pocieszeniem, że nie tylko Unia, wobec wojny i ludobójstwa na Ukrainie, jest nic nie warta, bo to samo można powiedzieć o ONZ, czy Czerwonym Krzyżu, jak i praktycznie wszystkich międzynarodowych organizacjach, które przecież mają w swoich statutach, że właśnie w takich sytuacjach powinny działać szybko i sprawnie.
Wniosek jest jeden: - jakiekolwiek, tworzone od II WŚ międzynarodowe struktury, zakładane z pięknym zamiarem i słuszną ideą, dzisiaj są wydmuszkami, sparaliżowanymi inwalidami, niezdolnymi, tak jak powinny, reagować, bo ludzie, którzy tam zostali zatrudnieni, to skorumpowani cwaniacy na wysokopłatnych synekurach.
Zdają wyłącznie ten historyczny egzamin tradycyjne struktury państwowe. To poszczególne państwa Europy, a nie Unia Europejska, radziły sobie z pandemią na swoim terytorium, a UE nawet palcem nie kiwnęła, by komukolwiek pomóc, czy ulżyć. I tak samo jest z pomocą walczącej z bestiami Ukrainie. Unia jest z siebie wydusić jedynie ciepłe słowa poparcia. Na naszych oczach widać, że ten jednoczący Europę pomysł, gdy byli jeszcze tam ludzie mądrzy i przyzwoici zdolni stworzyć w wspólny rynek, a potem nawet traktat z Schoengen, dzisiaj, chyba od czasu Lizbony, sypie się i to brzydko. Głównie dlatego, że UE została skutecznie opanowana przez Niemcy, które na tej, kiedyś dobrej konstrukcji, chcą wybudować nową, wielką IV Rzeszę. Z typowymi pruskimi zasadami: - państwa słabsze, gdzie obywatele to oczywiście lidzie II kategorii, będą pracować na chwałę i dobrobyt pruskiego hegemona.
A jakby tego było mało, to Niemcy, Unia i praktycznie to, co nazywamy Zachodem, zostały zdeprawowane, ogłupione, rozbite i skorumpowane, przez ten najbardziej destrukcyjny twór, jaką jest cywilizacja rosyjska, zarażająca swoją ideologią bolszewizmu niemalże pół świata. To oni zapłodnili tym patologicznym sposobem myślenia, opartym na fałszu, oszustwie i zanikiem naturalnej moralności, tak zwanych lewaków, czy to w Polsce, w bogatych i także tych biedniejszych państwach Europy, Azji, czy obu Ameryk, nie wyłaczając USA, gdzie praktycznie uniwersytety i większość mediów, oraz twórców kultury, łącznie z Hollywood, opanowane już są zarazą komunizmu.
Rosja dzisiaj, po smucie prób Gorbaczowa zaszczepienia demokracji i zachodniego pakietu wartości, po latach rządów Putina, jest bezdyskusyjnie państwem totalitarnym. A to powoduje, że żaden rozsądny dialog z Rosją jest niemożliwy. To idiotyczne złudzenie takich głupców politycznych, jak prezydent Francji Macron, czy kanclerz Austrii Kael Nehammer, że dyplomacja może być uprawiana w stosunkach z Rosją. Władcy rosyjscy mogą sprytnie udawać, że stosują dyplomację w kontaktach międzynarodowych, ale to wielkie oszustwo, bo w każdej chwili gotowi są jakikolwiek traktat, czy umowę złamać, gdy coś im się nie opłaca, a na dodatek zawsze oskarżą drugą stronę, że to tamci właśnie zawinili i złamali uzgodnione postanowienia.
Nie należy sie obecnie koncentrować się na Rosji, czy upadających Niemcach, bo znacznie potężniejszy gracz na światowej arenie, właśnie przechodzi z fazy państwa autorytarnego, w państwo totalitarne.
To oczywiście Chiny – ChRL i ich przywódca Xi Jinping, który w tradycji Mao Zedonga, właśnie zaczyna tworzyć w państwie kult jednostki.
Wojna na Ukrainie, o czym Moskwa poinformowała Pekin, że będzie to szybki podbój, trzy dni, tydzień maksimum, a w rzeczywistości właśnie trwa ponad 50 dni i końca nie widać, zmusza Chiny do rewizji swoich poczynań. Widzimy, że ich pierwotny projekt zostania światowym hegemonem, właśnie się wali.
Sromotny przebieg napaści Rosji na sąsiada, szybko nauczył Chiny, po cichu wspierające ten bestialski akt przemocy, że w sprawach ważnych, jak to się mówi u nas – kłamstwo ma krótkie nogi. Rosja prezentowała mit państwa potężnego, silnego i samowystarczalnego. W kwestiach militarnych zmyliła ekspertów nie tylko w Polsce, ale nawet w USA, CIA, czy satelity agencji DIA (często mylonej z DEA), by błędnie oceniały fizyczne możliwości i potencjał sił zbrojnych Moskwy. Nie uwzględnili poziomu korupcji i bezhołowia panujące w tym smutnym kraju.
Kto wie, czy w dzisiejszych Chinach nie jest jeszcze gorzej w tym względzie, więc Xi Jinping natychmiast zareagował, zwiększając w państwie brutalność i wymuszając siłą dyscyplinę, oraz jednocześnie zaczynając gromadzić wszelkie możliwe zapasy, czy to żywności i paszy, czego Chinom notorycznie brakuje, a także surowce energetyczne, oraz materiały konstrukcyjne. Starają się zabezpieczyć paroletnią samowystarczalność. Niestety, nie jest to takie proste.
Osobiście sam odczułem te wielkie akcje chińskie wykupu wielu rzeczy, bo kupując rokrocznie dobre drewno opałowe, miałem jeszcze w lutym okazje kupować sezonowane bukowe drewno za 250 zł za tzw. metr, a już teraz cena wynosi 350 zł, i jak mi powiedziano, trzech agentów chińskich skupuje praktycznie wszystkie zapasy na składach i tartakach, a w porcie gdyńskim na placach składowych widzę potężne sterty pniaków drewna czekające na eksport.
Ponieważ trwanie tej wojny spowodowało, że Ukraina raczej nie zasieje swoich pól uprawnych i nie będzie pszenicy i co dla Chin najistotniejsze – kukurydzy, to niewątpliwie spowoduje krytyczne zamieszanie na rynkach i giełdach żywnościowych. A to dla Chin jest bardzo zła wiadomość. Takiej samej klasy, jak osłabienie przez wojnę tradycyjnych łańcuchów dostaw i wymiany z Europą przez Ukrainę i Białoruś.
I jak pech to pech i "nieszczęścia chodzą parami", paskudna odmiana Omikronu covidowego zmusiła Chiny do lockdownów, w tym 26 milionowego Szanghaju. A taki chiński lockdown to nie przelewki. Mieszkańcom nie wolno opuszczać zaplombowanych mieszkań. A jeden pozytywny test w budynku, skutkuje kwarantanną wszystkich sąsiadów i wszystkie biedne zwierzęta domowe, psy i koty są uśmiercane.
I tak oto nagle, po wielu latach wzrostu, indeksy gospodarcze i finansowe zaczęły spadać. Czy jest to tylko chwilowe załamanie, czy już pewna dłuższa tendencja, jeszcze nie wiemy.
Jednak może się wszystkim odsłonić taka dziejowa prawda, że ruski niedźwiedź to wiecznie głodny kolos na glinianych nogach, a także słynna kaczka po pekińsku to także atrapa wykonana z ryżowego papieru.
========
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 1052 odsłony
Komentarze
@ Jazgdyni
18 Kwietnia, 2022 - 15:44
UE w założeniach, to wielka rodzina. Niestety rzeczywistość tragiczna. Cała ta urzędnicza dobrze opłacana brukselska wspólnota, to wyodrębnione pospólstwo skorumpowanych cwaniaków i nieudaczników. Ich wspólnym celem jest, jak ograbić i oszwabić, a prym wiodą Niemcy.
ronin
@ronin
18 Kwietnia, 2022 - 18:20
Cześć
Widzimy podobnie. Wszystkie te instytucje, fundacje, komisję mnoży się tylko po to, by szuje mogły się nachapać.
Byłem raz z kapitanem, który był w Greenpeace na słynnym Rainbow Warrior. Co on opowiadał o dlaczego odszedł, bo tego szwindlu nie mógł wytrzymać. Dostawali konkretne zlecenia biznesowe i to wysoko opłacane. Jeden armator chciał zwalczać konkurenta i nasyłał ich pod lipnym pozorem na jego statek, np. blokując wejście na czas do portu.
To była absolutna ściema i tak też jest z resztą tych obrońców Puszczy Białowieskiej, czy palantów z TSUE.
Czekam, kiedy Merkel wróci z Toskanii i co ją czeka w Moskwie.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Poruszasz kilka ważnych kwestii, ale różnimy się we wnioskach:
18 Kwietnia, 2022 - 19:08
1) UE nie jest państwem ( i bardzo dobrze), więc istotnie nic nie uczyniła w/s rosyjskiej agresji na U. Gdyby UE buło państwem, to na 100% wojna trwałaby istotnie trzy dni, a "unijne" Abramsy spotkałyby się na Cichym Donie czwartego dnia z "niezwyciężoną" armią rosyjską. Oczywiście w Polsce nie byłoby 3 mln uchodźców, gdyż nie byłoby Polski.
2) Obśmiewasz zjawisko korumpowania czynowników wszelkiej maści w różnych państwach przez Rosję, ale zwróć uwagę, że w tym szaleństwie jest metoda, ten wynalazek jest genialny! Zamiast inwestować w przemysł, w gospodarkę, (w armię), wystarczy przeznaczyć 10 miliardów $ rocznie na 10.000 urzędników wysokiego szczebla dając "w łapę" każdemu z UE, USA, UK, i gdzie tam jeszcze po milionie $ , aby spowodować sobie przychylność tych państw. Przecież gdyby Stany nie podpuściły Rosji, że już wszystko idzie po rosyjskiej myśli, to za 5 - 10 lat sami oddalibyśmy się w jasyr rosyjsko-niemiecki, a €-kołchoz byłby od końca do końca. Przecież, gdy się dzisiaj czyta, Rosja była w zasadzie na finiszu, do osiągnięcia swych strategicznych celów.
Tu nie ma z czego robić sobie śmichów - chichów, gdy się czyta kogo kupiono po obu stronach oceanu zresztą.
Ciekawe czy doczekamy, iż powstanie międzynarodowy trybunał, który nie tylko osądzi rosyjskie zbrodnie wojenne, ale niejako przy okazji wywlecze na światło dzienne zakres owej korupcji i kupionych czynowników jako współwinnych tej wojny, albowiem gdyby nie oni to Rosja nie poszłaby po całości.
Apoloniusz
@Apoloniusz
18 Kwietnia, 2022 - 20:00
Cześć
Ad 1) Błędne rozumowanie - Unia nie jest oczywiście państwem, ale związanym traktatem stowarzyszeniem państw. W idealnych i uczciwych warunkach powinien wystąpić synergizm, co tu konkretnie oznacza, że Unia powinna mieć większą moc, niż suma mocy wszystkich członków.
Widzimy - to nie nastąpiło. Bo zasady traktatowe są złamane i Unia jest oszustwem i nie służy wspólnocie tylko wybrańcom. A dodatkowo - kto poza Francją dysponuje jeszcze prawdziwą armią? A Abramsy są na razie w USA.
Ad 2) Oczywiście w tym szaleństwie jest metoda. To nawet nie wynalazek czeka, tylko wcześniejszy carskiej Ochrany.
Martwię się, że jeszcze długo, żaden taki trybunał nie powstanie.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Nie martw się Jazgdyni, niech się martwi kto inny, ...
19 Kwietnia, 2022 - 00:07
... wszak wojna się kiedyś skończy, a zwycięzcy postawią takie warunki pokonanemu, że pokonany sam poprosi o międzynarodowy trybunał, aby tylko sankcje mu zdjąć i miliardy oddać. Wspomnisz moje słowa.
Apoloniusz
Janusz
18 Kwietnia, 2022 - 21:24
Nie podzielam Twojego zdania. Chiny trzymają się trochę na uboczu, przynajmniej starają się zachować takie pozory. Patrzą na wszystko z punktu widzenia własnych, czasem nawet drobnych korzyści. Nie da się ukryć, iż wpływy chińskie, które po roku 2014 bardzo się na Ukrainie pogłębiły, teraz się skurczą. Chyba diabli wezmą Jedwabny Szlak w tym rejonie. Ukraińcy nie są ślepi i widzą milczące chińskie wspieranie Rosji. Z mojej perspektywy Chiny, bardziej od Rosji, okazały się "tępym narzędziem". Mam tu szczególnie na myśli ów cyber atak na rząd ukraiński ze strony Chin w styczniu 2022 - ten z fałszywymi informacjami w trzech językach: ukraińskim, rosyjskim i polskim. Chińscy hakerzy byli autentycznie tępi jeśli chodzi o słowiańskie języki. Użyli Google Translate, który im przetłumaczył wezwanie "Ukrainiec!", zamiast Ukraińcy!. Po chińsku Ukraińcy, Ukrainiec, ukraiński wyglądają tak samo.* Bawiło mnie wtedy, że o ten atak była oskarżona Rosja.
Chinom nie chodzi o zepchnięcie Ameryki do "czarnej dziury", ponieważ Chiny są zbyt od Ameryki ekonomicznie i technologicznie zależne. USA jest wielkim rynkiem zbytu dla w wyprodukowanych w Chinach towarów. My w USA mamy też bardzo wiele działających chińskich firm, które zabiegają o jak najlepszą współpracę. Z całą pewnością Chinom jest jeszcze bardzo daleko do odebrania pałeczki ekonomicznego przewodnictwa od USA.
Interesujące jest to, co Apoloniusz napisał powyżej w komentarzu, o rzekomym podpuszczeniu Rosji przez Stany do wojny z Ukrainą. To jest kłamstwo, czyli celowo rozsiewana propaganda, którą osoby nie mające nic wspólnego z USA mogą przyjąć za prawdę. Na dzień przed wybuchem wojny Biden wręcz się poniżał w prośbach o spotkanie z Putinem i nawet coś tam zaczął Rosji obiecywać, ale Putin taki się poczuł w swojej bucie mocny po tych błaganiach, że nawet nie odpowiedział tylko napadł. Następnego dnia USA zachowywały się jak by im Putin napluł w twarz i oficjalnie powiedziano, że już żadnych próśb więcej nie będzie.
* https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Ukraine_cyberattacks
Pozdrawiam.
AgnieszkaS
Powiadasz Agnieszko, iż podpuszczanie Rosji to kłamstwo,
18 Kwietnia, 2022 - 21:45
może i tak, ale wojny (kto wie czy nie światowej) nie rozpoczyna się bo prezydent się płaszczy, ale dlatego, iż napastnik widzi szansę na wygraną, a jak widać napastnik był pewien swego, wojnę szykował od czasu słynnego resetu, tylko, że się pospieszył.
Jeśli Ty, Szanowna AgnieszkoS masz rację, to obecnie USA powinno dążyć do zakończenia konfliktu (jak pragną tego z całej duszy Niemcy), a jeśli tak się złoży, że niestety zresztą ja miałbym rację, to wojna będzie trwała aż do czasu wyparcia agresora "i cztery dni dłużej" (przeniesie się na terytorium obecnego agresora). Skąd mnie to naszło? Tak sobie myślę śledząc poczynania stron zaangażowanych w konflikt: już nie ma mowy o pomocy w broń stricte defensywną, już poczołgały się tam czołgi i pomknęły Migi 29, rakiety S 300, transportery opancerzone, a niebawem, gdy cały szrot porosyjski zostanie wyczyszczony to właśnie z USA, UK, Australii, Kanady polecą tam najnowocześniejsze systemy. I nikt się nie będzie dziwił.
Pozdrawiam
Apoloniusz
Apoloniusz
18 Kwietnia, 2022 - 23:25
Jeśli Ty, Szanowna AgnieszkoS masz rację, to obecnie USA powinno dążyć do zakończenia konfliktu (jak pragną tego z całej duszy Niemcy), a jeśli tak się złoży, że niestety zresztą ja miałbym rację, to wojna będzie trwała aż do czasu wyparcia agresora "i cztery dni dłużej" (przeniesie się na terytorium obecnego agresora)
________________________________
Szanowny Apoloniuszu, te założenia wydają się aż nazbyt banalne. Na początku wojny owa teza jak najszybszego zakończenia wojny została przez USA wcielona. Broni żadnej USA Ukrainie nie oferowało, a wręcz za wszelką cenę chciano Zełenskiego za granicę w bezpieczne miejsce wywozić. Rosja niczego innego nie pragnęła. Spodziewano się ukraińskiego upadku w każdej chwili.
Komentatorzy internetowi w USA byli wściekli na Bidena za brak pomocy dla Ukrainy. Co niektóre wpisy były tak dobitne, że prosto musiały iść naszemu prezydentowi w pięty. Na szczęście niezadługo po tym, jak niektórzy zaczęli podawać przepisy na koktajle Mołotowa domowej roboty dla Ukraińców, komentowanie zostało wyłączone. Chyba obawiano się, że po koktajlach zaczną być umieszczane przepisy na bomby. W tym czasie słupki Bidenowi szły szybko do dołu, jako tchórzowi, a może nawet pomocnikowi Rosji.
A Ukraina w tym czasie zaszokowała świat swoją obroną, no i Biden jakby się ze snu obudził. Polska dyplomacja zadziałała ze zdwojoną siłą i ogromną bystrością, a ukraiński przekaz medialny pobił rosyjskie brednie globalnie. Zjednoczyła się Europa, a nawet zjednoczył się Zachód, a USA już bardziej pewne zaczęły wysyłać broń i intensywnie działać na korzyść Ukrainy wdrażając sankcje.
Ukraina pokazała, że do niej należy zwycięstwo.
Świat poznał rosyjskie okrucieństwo i medialne banialuki. Tylko butnej, kłamliwej i sfrustrowanej Rosji zależy teraz na jak najszybszym zakończeniu konfliktu. Dlatego Twoje teorie polityczne, a może teorie spiskowe, mają się nijak do rzeczywistości, Apoloniuszu.
Pozdrawiam.
AgnieszkaS
Więc wypada mi tylko ucieszyć sie, że w USA komentatorzy ...
19 Kwietnia, 2022 - 00:01
... internetowi potrafią tak dobitnie przekonać Twojego prezydenta, aby wysłał wreszcie uzbrojenie, bo mi, kłamczuchowi udało się wyczytać, że uzbrojenie Ukrainie wysyłano już pod poprzednim prezydentem (za zgodą amerykańskiego parlamentu), a obecny prezydent wysyła jeszcze więcej niż poprzedni, lecz to chiba kłamstwo jakieś i tyle.
Oczywiście, że masz rację AgnieszkoS, odnośnie moich bałamutnych teorii spiskowych, które mają się nijak do rzeczywistości, ale wyobraź sobie, co będzie gdy tak Twój prezydent weźmie i posłucha moich teorii bałamutnych i wojna wcale się nie skończy, wbrew temu co piszesz, że sfrustrowanej Rosji zależy na jak najszybszym zakończeniem konfliktu, gdyż to co Rosja teraz chce nie ma większego znaczenia. Znaczenie natomiast ma Trzecia zasada dynamiki, ta o akcji i reakcji.
Pozdrawiam
Apoloniusz
Co się stało z sowietem BURISMA ?
19 Kwietnia, 2022 - 01:05
Czy ktoś z szacownych komentatorów wie coś na temat Huntera Bidena i Olka Stolzmana - kumpli z żydo-sowietu BURISMA ?
Podejrzewam, że szczury się wcześnie ewakuowały.
Genetyczne podłoże imperializmu
]]>http://sbb-music.jimdo.com]]>
@AS
19 Kwietnia, 2022 - 05:09
Cześć Agnieszko
Twoje słowa:
...no i Biden jakby się ze snu obudził.
Tak to wyglądało. Lecz czy naprawdę wierzysz, że nie tylko Biden, ale cały Biały Dom, ot, tak nagle się ocknął i postanowił działać kompletnie inaczej, tak sam z siebie?
A może przystawiono tam pistolet do czaszki? Nie ma pewności, czy zorganizowany deep state istnieje, ale istnieją super wielkie korporacje, które mają swoje wizje i swoje cele. Cały Big Tech, Pentagon, Big Pharm, czy nawet Fedex, realizują swoje własne sprawy i Biden ma tu mało do gadania. Ma grać, jak mu zagrają.
A co do Chin, patrząc z Ameryki, nie wyczuwasz tej obłędnej paranoi, która opanowała zarówno Putina, jak i Xi Jinpinga. Nie tylko Ameryka, ale też Europa, nadal w dużym stopniu nie pojmuje mentalności hord mongolskich wzmocnionych nuklearnym arsenałem.
Tu się dzieje niespotykana dotąd, nawet w czasie II WŚ, tak nie było, bezwzględna rzeź. I zarówno prości Rosjanie, jak i Chińczycy już są w kategorii mięsa armatniego, a wszyscy przeciwnicy zostali odczłowieczeni i można ich zabijać jak karaluchy.
Próbujesz jeszcze racjonalizować; zakładasz istnienie nadal wszędzie człowieczeństwa. To pomyłka. Musimy razem z COVID19 zniszczyć Rosje i Chiny. Nie w sensie dosłownym, raczej otoczyć oba te kraje ponownie Żelazną Kurtyną i trzymać ich w klatce. Tak długo, aż wyparuje z nich potrzeba mordu i panowania.
Nie dziwi Ciebie, że Ukraińcy nazywają ich Orkami? Że warto jeszcze raz zerknąć do Tolkena i popatrzeć, jak to się tam działo?
Jestem przekonany, że jakikolwiek układ pokojowy, jakikolwiek rozejm, to bzdura i prędzej, czy później zagłada dla nas. Oni po prostu są bardziej krwiożerczy i bezwzględni.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Chińscy hackerzy
19 Kwietnia, 2022 - 01:11
Dzięki za informację - proszę o więcej detali.
Dziwię się, ponieważ POWAŻNY chiński atak hackerski byłby przygotowywany odgórnie, t.zn. chińskie władze ZMUSIŁYBY przebywających i pracujących tam Słowian do poprawnego przetłumaczenia i zredagowania tekstów.
Przeciętny Chińczyk poza mocno kaleczonym angielskim i stosem błędnych interpretacji raczej nie zna języków, choć zdarzają się wyjątki, lecz i tym zdarzają się śmieszne błędy.
Chińczycy mają jeszcze wobec nas zobowiązania z układów protekcyjnych zawartych za dynastii Han, lecz im samym nie pomógł nawet Wielki Mur a między nas wdarła się północnosyberyjska dzicz w Europie wspomagana przez Androfagów.
W zeszłym tygodniu spotkałem chińską rodzinę z dwójką dzieci pasących na trawniku dwa króliczki ubrane w kamizelki odblaskowe i wyposażone w smycze !
Byli dumni z faktu, że mieszkają w Europie już od 30-tu lat i zdradzili mi nawet nieświadomie swój stosunek do Turków i Mongołów. Byli zdziwieni, że Europejczyk rozumie, że imperium Mongołów było reakcją i powstaniem wobec inwazji Turków. Byli zdziwieni i zaszokowani pochodzeniem i skrytą działalnością Niemców, z którymi najwyraźniej utrzymują stosunki biznesowe, lecz w obliczu XX wiecznych wojen szybko zrozumieli o co chodzi.
Genetyczne podłoże imperializmu
]]>http://sbb-music.jimdo.com]]>
@sbb.w.interia.pl
19 Kwietnia, 2022 - 05:13
I tutaj się w pełni zgadzam.
Spędziłem w Chinach dużo czasu, by rozumieć prostych ludzi i jakże inne, ich komunistyczne władze.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Marks, Engels, Parvus, Lenin…
19 Kwietnia, 2022 - 00:30
Kto to wszystko zorganizował ?
Kto urzędował w Szanghaju i Władywostoku ?
Kto stworzył Żydowski Obwód Autonomiczny ?
Kto to wszystko zaszczepił domózgowo a od dwu lat przymusowo domięśniowo ?
Kto wirusa przywlókł do Europy i rozprowadził "Lufthansą" po świecie ?
Genetyczne podłoże imperializmu
]]>http://sbb-music.jimdo.com]]>
@sbb.w.interia.pl
19 Kwietnia, 2022 - 05:20
Ja jestem mocno przekonany i datuję początek ludzkiej demoralizacji na Oświecenie i Rewolucję Francuską. To był początek końca
Ps. A od Marksa znacznie gorszy był Spinelli (Movimento Federalista Europeo), któremu teraz stawiają pomniki w Brukseli.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.