To niezwykłe wydarzenie -zamach smoleński potwierdzony?

Obrazek użytkownika prof Rycho
Kraj

Analiza próbek pobranych przez polskich ekspertow dała szokujący wynik - ślady trotylu i związków nitrogliceryny na wraku Tu-154. Wyniki badan próbek z rożnych miejsc samolotu pobrali polscy biegli, którzy przebywali przez miesiąc w Smoleńsku i wrócili stamtąd dwa tygodnie temu i w tak krótkim czasie podano publicznie wyniki.
Zostaje pytanie co przez ponad dwa lata robiła polska prokuratura skoro takie znaczące "dawki" ładunków wybuchowych tak szybko zindentyfikowano, skoro bez najmniejszych problemów dowodowo, ponad wszelka wątpliwośc potwierdzono teorie eksplozji i .. możliwą tym samym teorię zamachu!Jednak zostaje wiele wątpliwości, skąd materiał,może i przypadkowo, może przewożono materiały wybuchowe wcześniej? MOże, może...
Trzeba ostrożnie podejść do tych"rewelacji"-bowiem one przekreslałyby ten rząd i UKŁAD! Trzeba te informacje naukowo zweryfikować!

Te ustalenia są tożsame z badaniami naukowców, którzy wyniki swoich prac przedstawili tydzień temu na konferencji poświęconej katastrofie smoleńskiej.Prof Binienda, Szuladzinski, Nowaczyk - tak ich obliczenia i teoria podwójnego wybuchu wyśmiewana i krytykowana nawet przez wielu przedstawicieli polskiej nauki-jednak zwyciezyła i wielkie uznanie im za to!

Informację o tym, że prokuratura od kilkunastu dni zna wyniki ekspertyz, "Rzeczpospolita" potwierdziła w rozmowie z prokuratorem generalnym Andrzejem Seremetem.
Ponoc Seremet niezwłocznie udał się z tą "rewelacją " do Tuska konsultować -co dalej...

Czytamy w ślad gazety:
"Już pierwsze próbki, zarówno z wnętrza samolotu, jak i poszycia skrzydła maszyny, dały wynik pozytywny. Urządzenia wykazały m.in., że aż na 30 fotelach lotniczych znajdują się ślady trotylu oraz nitrogliceryny. Substancje te znaleziono również na śródpłaciu samolotu, w miejscu łączenia kadłuba ze skrzydłem. Było ich tyle, że jedno z urządzeń wyczerpało skalę. Podobne wyniki dało badanie miejsca katastrofy, gdzie odkryto wielkogabarytowe szczątki rozbitego samolotu. Ślady materiałów wybuchowych nosiły również nowo znalezione elementy samolotu, ujawnione podczas tej właśnie wyprawy do Smoleńska" - czytamy w "Rzeczpospolitej".
Fakty te i dowody całkowicie podwazają wyniki Komisji MAK i MIllera. Stanowiłyby dowód wielkiego klamstwa ludzi ekipy Tuska. Także propagandzistow tego antypolskiego układu -można juz spokojnie powiedzieć.

Trzeba jednak zimnej krwi ...bowiem także moze byc to akcja Sowietów wymierzona w Polske, moze chodzić o dyskredytacje nawet samego Tuska.
Człowiek ten bowiem jest juz dawno przeznaczony do "wymiany " -niepotrzebny tak przez Putina jak i Merkel!

Gdyby jednak teoria zamachu potwierdziłaby się -to ludzie typu Niesiołowski,Klich, Olszewski, propagandowi dziennikarze Lis, czy Olejnik, ludzie TVN ,czy Wyborczej- winni chyba juz w kategoriach ostatecznych pomyślec o sobie./ Lista wypowiedzi poniżej w odpowiedziach!/

Choć pewny jestem ,że teraz propagandziści ekipy Tuska uruchomią machine "wielu prawd" -zobaczymy...

O 34 ludziach, członków Komisji Millera nie wspomnę -bowiem podpisując się pod fałszywymi protokołami wydali już na siebie wyrok- wiecznej HANBY!

Z kolei determinacja ludzi z zespołu Macierewicza i on sam
- godna najwyższego podziwu!!

Jak miałyby sie nominacje generalskie Prezydenta Komorowskiego dla politruka Parulskiego , watah Janickiego, czy Bielawnego -za skuteczne blokowanie sledztwa smolenskiego, czy razace zaniedbania przed katastrofą i po.
Wyjście z tego wydaje się jedno - Miedzynarodowa Komisja Śledcza, aż dziwie się, że wniosku nie ma!

Kiedyś obowiązywał Kodeks Honorowy -oficerski.
Prawdziwy oficer po ujawnieniu tych faktów, jedno by zrobił. Czekamy panowie generałowie i oficerowie...

A Pan, Panie TUSK ze swą WATACHĄ, ze swymi usłużnymi mediami - okazujecie się antypolską MAFIĄ, a dymisja wraz z Komorowskim to byłaby zbyt mała cena ...

Przeciez wyjasnić trzeba także istnienie SYNDYKATU ZBRODNI -wobec wielu tajemnych śmierci ludzi w ostatnich latach o których polska prokuratura mówiła..."samobójstwa", "wypadek"?

W kazdym razie czeka nas o nieznanych jeszcze rozmiarach wstrząs polityczny i wstrząs sumień wielu jesli je wogóle mają...

PODAJE SKŁAD KOMISJI MILLERA:
W skład 34-osobowej polskiej komisji badającej przyczyny katastrofy lotniczej pod Smoleńskiem, której przewodniczył Jerzy Miller, minister spraw wewnętrznych i administracji weszli eksperci badający wypadki wojskowe oraz cywilne. W składzie komisji uczestniczył także zespół prawników specjalizujących się w międzynarodowym i polskim prawie lotniczym, osoby czynnie wykonujące zawód pilota w liniach pasażerskich, obsługę pasażerskich portów lotniczych oraz osoby zajmujące się tematyką bezpieczeństwa w transporcie lotniczym. Tak szeroki skład miał "gwarantowac" wnikliwe przeanalizowanie wszystkich czynników, które miały wpływ na wydarzenia z 10 kwietnia br. zarówno z punktu widzenia procedur wojskowych, jak i cywilnych.

Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego działała pod przewodnictwem Jerzego Millera, ministra spraw wewnętrznych i administracji.
Podaję pełną listę komisji Millera,by wiedzieć z kim w tak ważnej sprawie mamy do czynienia. Podaje tez funkcję i miejsce pracy jej członków:

płk pil. mgr inż. Mirosław Grochowski -pilot wojskowy w służbie Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – Szef Inspektoratu W KBWL LP pełni funkcję Z-cy Przewodniczącego Komisji
mgr Agata Kaczyńska- prawnik – prawo lotnicze - cywil
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych – Sekretarz Komisji
W KBWL LP pełni funkcję Sekretarza Komisji

ppłk pil. mgr inż. Robert Benedict - pilot wojskowy doświadczalny w służbie
Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów - specjalista
W KBWL LP pełni funkcję Przewodniczącego Podkomisji Lotniczej

mjr lek. med. Bogusław Biernat - lekarz wojskowy anatomopatolog w służbie
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej

mjr mgr inż. Dariusz Dawidziak - inżynier lotniczy w służbie
Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – specjalista

mjr mgr inż. Leszek Filipczyk - inżynier lotniczy - w służbie
Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów specjalista

mgr inż. Bogdan Fydrych - specjalista z zakresu kontroli ruchu lotniczego
Członek Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych

mgr Wiesław Jedynak - pilot liniowy – czynny instruktor - cywil
Polskie Linie Lotnicze „LOT”
Członek Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych

prof. dr hab. Ryszard Krystek – inżynier - cywil
Politechnika Gdańska – Katedra Inżynierii Drogowej - Profesor
Wykładowca akademicki

mjr mgr inż. Artur Kułaszka - inżynier lotniczy - w służbie
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych – kierownik Pracowni Badań Silników Lotniczych

mec Agnieszka Kunert – Diallo - prawnik – specjalista prawa lotniczego - cywil
Polskie Linie Lotnicze „LOT”

dr inż. Maciej Lasek - pilot samolotowy, inżynier lotniczy - cywil
Zastępca Przewodniczągo Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych
W KBWL LP pełni funkcję Z-cy Przewodniczącego Podkomisji Lotniczej

mgr inż. Krzysztof Lenartowicz - pilot liniowy – czynny - cywil
Polskie Linie Lotnicze „LOT”

mgr inż. Piotr Lipiec – inżynier - cywil
Członek Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych

mgr inż. Edward Łojek - inżynier lotniczy, radiooperator - cywil
Polskie Linie Lotnicze „LOT” – kierownik Działu Planowania i Nadzoru Operacji Lotniczych
komandor rezerwy pil. Dariusz Majewski, pilot wojskowy w rezerwie, emeryt wojskowy

ppłk mgr inż. Dariusz Majewski - inżynier lotniczy w służbie
Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – starszy specjalista

mgr inż. Władysław Metelski - inżynier lotniczy - cywil
Polskie Linie Lotnicze „LOT”

ppłk dr inż. Sławomir Michalak - inżynier lotniczy - w służbie
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych – kierownik Zakładu Awioniki

ppłk rez. mgr inż. Mirosław Milanowski – meteorolog w rezerwie
Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów –pracownik cywilny wojska

ppłk mgr inż. Cezary Musiał - inżynier lotniczy, technik pokładowy - w służbie
Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – starszy specjalista

ppłk mgr inż. Janusz Niczyj- inżynier lotniczy - w służbie
Oddział Bezpieczeństwa Lotów Dowództwo Sił Powietrznych – inspektor Bezpieczeństwa Lotów

ppłk rez. mgr inż. Maciej Ostrowski – meteorolog - w rezerwie, emeryt wojskowy,
Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego
Ekspert Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych

płk rez. mgr inż. Jacek Przybysz - inżynier lotniczy - w rezerwie, emeryt wojskowy

mjr rez. mgr inż. Jerzy Skrzypek - inżynier lotniczy - w rezerwie, emeryt wojskowy

mgr inż. Kazimierz Szostak - inżynier pokładowy - cywil
Polskie Linie Lotnicze „LOT” – kierownik Działu Bezpieczeństwa Lotniczego

ppłk rez. mgr inż. Waldemar Targalski - pilot wojskowy w rezerwie, pilot liniowy – czynny
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych – Członek Komisji

płk dr Olaf Truszczyński - psycholog lotniczy - w służbie
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej – Dyrektor
W KBWL LP pełni funkcję Przewodniczącego Podkomisji medycznej

płk mgr inż. Mirosław Wierzbicki - inżynier lotniczy, inżynier pokładowy – w służbie
Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – Szef Pionu Techniki Lotniczej
W KBWL LP – pełni funkcję Z-cy Przewodniczącego Podkomisji technicznej

płk dypl. rez. pilot dr Andrzej Winiewski - pilot wojskowy w rezerwie, prawnik
specjalista ds. funkcjonowania operacyjnego portów lotniczych, emeryt wojskowy
Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze – Dyrektor Biura Operacyjnego Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie

mgr inż. Wiesław Wypych - inżynier lotniczy - cywil
Polskie Linie Lotnicze „LOT”

dr hab. Marek Żylicz - prawnik - specjalista prawa międzynarodowego lotniczego - cywil, emeryt,
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu - Wykładowca akademicki

dr inż. Stanisław Żurkowski - inżynier
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych – Członek Komisji
W KBWL LP – Przewodniczący Podkomisji technicznej Jerzego Millera.

Brak głosów

Komentarze

prof Rycho:

Komentowane wypowiedzi w przeszłości za Niezalezna ...
" Jak nie wyladuje -to mnie zabiją" słowa mjr Protasiuka -ponoć wypowiedziane TVN24

„To, że gen. Błasik był w kabinie, bardzo dziwi cywilnych pilotów. Pana nie dziwi?".
Pytanie Tomasza Machały („Wprost") zadane gen. Waldemarowi Skrzypczakowi.

„Jak udało się ustalić »Polsce«, na nagraniach z czarnych skrzynek jedno ze zdań miało brzmieć »To patrzcie, jak lądują debeściaki«".
Łukasz Słapek – „Polska The Times"

„Z jakichś względów z samobójczą determinacją samolot pikował w stronę nieuchronnej tragedii. Tej tragedii udałoby się z łatwością uniknąć dzięki odrobinie ostrożności, odpowiedzialności, asertywności".
Tomasz Lis – „Wprost"

„Jest świadek, który słyszał, jak tuż przed wylotem prezydenckiego Tu-154M dowódca Sił Powietrznych gen. Andrzej Błasik zwymyślał kapitana samolotu Arkadiusza Protasiuka".
Agnieszka Kublik, Wojciech Czuchnowski i Paweł Wroński – „Gazeta Wyborcza"

„Generał Andrzej Błasik, czarna owca wśród pasażerów Tu-154".
Anita Czupryn – „Polska The Times"

„»Jak nie wyląduję/wylądujemy, to mnie zabiją/zabije« – tak mają brzmieć słowa wypowiedziane przez kapitana Arkadiusza Protasiuka. Nie wiadomo, w jakim kontekście padły te słowa".
Joanna Komolka – TVN24

„Latał Pan często rządowym samolotem. Czy to jest naturalne, że wysocy urzędnicy czy dowódcy wchodzą do kokpitu, są z pilotami?".
Dominika Wielowieyska („Gazeta Wyborcza") w rozmowie z Radosławem Sikorskim

„Panie premierze, ile razy jako szef rządu naciskał Pan na pilotów?".
Tomasz Sekielski (TVN24) w rozmowie z Leszkiem Millerem

„0,6 promila we krwi dowódcy".
Piotr Machajski, Alicja Katarzyńska – „Gazeta Wyborcza"

„Generał na autopilocie".
„Wprost"

„Jest kwestia generała Błasika, który do ostatniej chwili siedzi w kabinie".
Andrzej Morozowski – TVN24

„Męczennik czy sprawca?".
Tytuł na okładce ze zdjęciem Lecha Kaczyńskiego („Wprost" Tomasza Lisa)

„Sądzi Pan, że Lech Kaczyński naciskał na pilotów »musicie lądować«?".
Piotr Marciniak (TVN24) w rozmowie z Lechem Wałęsą

„Bo tak, on (kpt. Protasiuk) tylko znał rosyjski, on się tylko komunikował z wieżą kontrolną, wszystko było na jego barkach i jeszcze na plecach miał gen. Błasika".
Monika Olejnik – Radio Zet

Vote up!
0
Vote down!
0

prof Rycho

#302155