
- Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
Niepokonanym
Wśród tandety lśniąc jak diament
Być zagadką, ktorej nikt
Nie zdąży zgadnąć nim minie czas -
Agnieszka Holland nie dość, że bez nagrody to w dodatku pokonana schodzi ze sceny.
Nadęty przez postkomunistyczny salon i żydokomunę IIIRP balon "Oscar dla Holland" pękł niczym bańka mydlana.
Pękł, bo musiał pęknąć nadmuchany do granic wytrzymałości.
Podobnie sprawa żydów w czasie okupacji nadęta jakby w czasie II wojny światpwej ginęli tylko żydzi.
Co tam miliony Polaków, Cyganów, setki tysięcy innych nacji.
Królami życia i śmierci dla postkomunistycznego salonu i związanej z nim żydokomuny byli, są i będą wyznawcy judaizmu.
Temat ten już bardzo zgrany nie zaprząta umysłów wielkich tego świata, a nawet mniejszych.
Temat cierpienia żydów w czasie wojny to maczuga na Polskę i Polaków.
W zręczny sposób i systematyczny żydokumuna w Polsce próbuje obciążyć winą, a przynajmniej współwiną Polaków za zagładę żydów w czsie II wojny światowej.
Zostawcie tych żołnierzy - krzyczy żyd Blumsztajn na Czerskiej, który w „żołnierzach wyklętych" widzi „demoralizację" i „bandytyzm".
- "Żołnierze wyklęci" byli od początku ulubionym tematem historyków IPN. Słusznie, bo przez dziesiątki lat pisać o nich nie było wolno. Tyle że w ramach "polityki historycznej" nie wypadało zajmować się całym dramatem chłopców, którzy zostali w lesie: wojenną demoralizacją i bandytyzmem, częstą niechęcią do nich ludności cywilnej, która już wojny nie chciała.-
Więcej...
]]>http://wyborcza.pl/1,75968,11247167,Zostawcie_tych_zolnierzy.html#ixzz1n...]]>
Po wojnie były 'polskie obozy' - twierdzi żołnierz Michnika Marcin Wojciechowski
- Ale po wojnie Polska była już państwem. Niesuwerennym, ale jednak państwem. Wszak III RP zachowała ciągłość prawną z PRL. Uznaje prawo z tamtego czasu, dyplomy wyższych uczelni, decyzje administracyjne, zmiany własności, chyba że coś przeprowadzono z naruszeniem prawa.
Uchylanie się od terminu "polskie obozy koncentracyjne" z okresu powojennego jest więc niepoważne. To wygodne umycie rąk z niegodziwości popełnionych przez stalinowski PRL. Łatwo wszystko zwalić na komunistów albo Sowietów. Ale zbrodni komunistycznych dokonywali najczęściej Polacy. Szeregowymi wykonawcami nie byli przysłani z Moskwy oficerowie lecz ludzie - często różnej narodowości, w tym żydowskiej - ale utożsamiający się z Polską, mający polskie dokumenty, nazwiska, mówiący po polsku. Najwyższy czas mieć odwagę to przyznać, a nie stroić się wiecznie w piórka ofiar.
Więcej...
]]>http://wyborcza.pl/1,75968,11229226,Po_wojnie_byly__polskie_obozy_.html#...]]>
Polacy mordercy - nasuwa się po przeczytaniu tego paszkwila.
Mordowali jak leci, nie tylko żydów ale i swoich.
Zapomniał cyngiel dodać, ze ci kaci komunistycznego PRLu to najemnicy i pachołki sowietów.
Takim bandziorem i sowieckim pachołkiem był Jaruzelski, przed którym czerska swołocz czapkuje.
Michnikoidy i salon postkomunistyczny rozżalony.
Ich najlepsza Polka, bo z polskiego to ma tylko nazwisko nienagrodzona, niedoceniona.
Ta ich wspaniała Polka zachowała się jak prostaczka i pospolita chamka.
- Jestem w lepszej sytuacji niż Martin Scorsese. Przegrałam z naprawdę dobrym filmem, a nie jakąś idiotyczną wydmuszką (filmem "Artysta"). Akademia popełniła dziś harakiri, bo następny show (transmisja z ceremonii) będzie miał o 20% mniejszą oglądalność - mówiła Holland.
Francuzi krytykują wypowiedź Agnieszki Holland i słusnie.
- Kiedy ktoś mówi takie rzeczy o zwycięzcy, to znaczy, że nie potrafi godnie przegrywać - oburza się w rozmowie RMF FM młody paryżanin. Zaraz dodaje, że "trzeba mieć trochę szacunku dla konkurentów, którzy mają inna wizje kina".
- Nawet Pitt i Clooney zachowali się fair play i pogratulowali Jeanowi Dujardinowi - zaznacza.
Jak widać YKONA michnikowszczyzny to zazdrosne, pełne pychy i pogardy dla innych babsko.
Nie potrafi z godnością ze sceny zejść.
Ale postkomuna i michnikowszczyzna już tak ma.
My nie chcemy ich, a oni na siłę, jak nie drzwiami to oknem, niczym karaluchy lub inna menda.
- Z dumą dedykuję tę nagrodę narodowi irańskiemu, który szanuje wszystkie kultury i cywilizacje i gardzi wojnami i resentymentem - Asghar Farhadi, reżyser

Oscar dla irańskiego filmu "Rozstanie" za najlepszy obraz nieanglojęzyczny to zwycięstwo Iranu nad "syjonistycznym reżimem" Izraela - uznała w irańska telewizja państwowa. Tymczasem w Izraelu "Rozstanie" przyciąga do kin tłumy widzów.
zraelczycy tłumnie ruszyli do kin na "Rozstanie", bo film daje im rzadką możliwość obejrzenia, jak wygląda życie w kraju, który uważany jest za jednego z największych wrogów Izraela - pisze agencja Associated Press.
]]>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1020223,title,Oscar-dla-tego-filmu-to-zwycie...]]>
]]>http://wiadomosci.wp.pl/kat,59154,title,Francuzi-oburzeni-wypowiedzia-Ho...]]>
Komentarze
Re: Pokonana
28 Lutego, 2012 - 16:49
Nie przepadam za Perfectem, tekst popieram ;). Wychodzi średnia wyważona jakieś 10 ;)
Nie przepadam za Perfectem
28 Lutego, 2012 - 16:59
licza sie tylko słowa
pzdr
Muzyka też! :)) A ad rem...
28 Lutego, 2012 - 17:07
Muzyka też! :))
A ad rem... może to nieładne, ale jak ja się wczoraj ucieszyłem, że to coś oscara jednak nie dostanie ;)
Max
28 Lutego, 2012 - 17:13
http://niezalezna.pl/24297-krwawy-pulpet
Re: Max
28 Lutego, 2012 - 17:25
O tej wypowiedzi Holland nie wiedziałem nic. Ale zupełnie nie jestem zdziwiony. A ksiądz Isakowicz-Zaleski ma mój głęboki szacunek zapewniony od lat.. tu chyba nic nie trzeba mówić.
Filmu nie widziałem (mam lepsze rzeczy do roboty), ale pani Holland zadedykuję:
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika wilk na kacapy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Fim Holland ukazuje Polakow w zlym swietle .28 Lutego, 2012 - 18:02
Tylko przez obecna sytacje w swiecei nie dostal Oskara- co mnie cieszy,ze zydowskie pieniadze na promocje falszywego obrazu i histori zostaly zmarnowane.
Ale glupi by sie tylko cieszyl ze Zydzi przegrali bo prawda jest inna , to jest gra polityczna.To ze Holland nie dostala od Zydow Oskara to nie przypadek lecz czyste wyrachowanie.W przeddzien ataku na Irak amereykanskie lobby zydowskie potrzebuje miec opinie publiczna za soba, ze ten atak na Iran to walka z POTWOREM NUKLEARNYM na terenie Iranu, nie zas z Iranczykamijako narodem jako takim.Chodzilo tez o udobruchanie poteznej diaspory Iranskiej w USA i omamieniem jej.
Kryska
28 Lutego, 2012 - 18:10
Czy tej ubecko-Żydowsko POlszewice,wiadomo,że Izrael morduje zimną krwią dzieci,kobiety Arabskie,Żydów nie można mordować,a Arabów i inne nacje można,a nawet trzeba,bo Żydzi to pany,a my to goje czyli podludzie,skąd my to znamy
pozdrawiam
wiadomo,że Izrael morduje zimną krwią dzieci,kobiety Arabskie
28 Lutego, 2012 - 19:07
to temat TABU w IIIRP postkomunistycznej
zydokomuna cenzuruje
pozdrawiam
Tylko komuna?
28 Lutego, 2012 - 21:04
Polecam artykuł S. Żaryna (chyba "prawicowca" właściwie) w ostatniej Opcji na Prawo: "Widmo lewicowego terroru". Po niezłym poczatku na temat lewackich bojówek niemieckich w Warszawie, autor z przejęciem opisuje "atak" "terrorystów" z tureckiego statku, na izraelskich żołnierzy, którzy wtargnęli z bronią na ten właśnie statek. W wyniku "ataku" zginęli wyłącznie "napastnicy" cywile - to już moja uwaga, nie pamiętam czy S. Ż o tych śmierciach wspomniał.
Tylko komuna?
28 Lutego, 2012 - 21:05
powtórzyło się
powtórzyło się
28 Lutego, 2012 - 21:13
nic strasznego
artykuł czytałam i mam dylemat
pzdr
Chodzilo tez o udobruchanie poteznej diaspory Iranskiej w USA i
28 Lutego, 2012 - 19:09
może to dobry trop
pzdr
Re: może to dobry trop
28 Lutego, 2012 - 19:15
Tak myślę. :)
Ściema dla lemingów
28 Lutego, 2012 - 21:45
nigdy dość przyzwoitości i honoru
Zgadzam się z panem w pełni,ta nagroda dla Irańskiego filmu świadczy właśnie o tym,my do Irańczyków nic nie mamy tylko ten ich brzydki prezydent,no trzeba go strącić bo naród Irański nie może już żyć pod jarzmem tyrana i się dusi. Amerykanie są strasznie świniowaci i łatwi do przejrzenia,tak jak Rosjanie, Niemcy i Angole,te Oskary tak jak i Noble szczególnie pokojowe i literackie to kpiny z logiki i inteligencji,chyba że ich logiki.
nigdy dość przyzwoitości i honoru
miało być tak wspaniale
28 Lutego, 2012 - 18:16
WOJ-CIECH Ł
miało być tak wspaniale
lecz OSCAR został w ,,,kanale !!!
WOJ-CIECH Ł
Chicago tez się cieszy
28 Lutego, 2012 - 19:37
Alexola
Ze Holland is out!!!!
Alexola
Interesujący wpis, poruszający ważne sprawy
28 Lutego, 2012 - 20:45
nieemniej w niektórych kwestiach pozwolę sobie mieć nieco odmienne zdanie.
"Temat ten już bardzo zgrany" - nie wydaje mi się. Raczej:
1) przyszedł czas "wyzwalania Iranu" - nagroda amerykańska (może amerykańsko-żydowska) dla reżysera, który wpadał czasem w niełaskę rządu Iranu, wbija jakiś tam klin w naród irański, wskazuje, że tzw. USrael widzi takich, których należy wspomóc no i "wyzwolić".
2. Film słuszny tematycznie:)), ale a) tylko z Polski ( zmuszony jestem stwierdzić, że nie jesteśmy jakimś potentatem filmowo-medialno-wpływowym i choć dokooptowano Niemcy i Kanadę-nie pomogło) i nie wykluczam b) że za mało wyrazisty, za mało antypolski.:)
Może film z Polski ma szansę się przebić:))), gdy pojedzie po grossowemu. Zobaczymy co z "arcydziełem" Pasikowskiego o Jedwabnem. Chyba jednak brak "międzynarodowego" nazwiska reżysera oraz brak zagranicznych moze nawet nie gwiazd, ale choćby "o mało co gwiazd", nie wróży temu filmowi gdy powstanie, jakiejś większej miedzynarodowej kariery. Na szczęście. A tak przy okazji, jakby ktos pytał, to film o Jedwabnem z naszych podatków m. in.
"Jakimś cudem w tym roku udało się Pasikowskiemu zebrać pieniądze z Rosji i Słowacji - ostatecznie, bez większych przyczyn, PISF zmienił stanowisko i także dofinansował film. Pod koniec wakacji zakończyły się zdjęcia do tego projektu, którego tytuł zmieniono na "Pokłosie"."
Re: Pokonana
28 Lutego, 2012 - 21:06
Daje dyche, bo zgadzam sie w calosci z tym co napisalas, ale nie zgadzam się, że Żyd, Żydzi, Żydówka pisani są przez Ciebie z małej litery, a Polak, Polacy, Cyganie już nie.
Jeżeli nie jest to zamierzone, a tylko przypadek, to dobrze, ale jeżeli robisz to swiadomie, żeby poniżyć Żydow, to tego typu wpisy, szkodza tylko nam Polakom i utwierdzaja Żydów w tym, jakimi jestesmy antysemitami. Jest to bardzo powszechne wsrod Polakow i spotkac sie z tym można wszedzie, wiec trudno mowic, że to przypadek.
Wiadomosc, ze Holland przegrala ucieszyla mnie bardzo i tego chcialam, bo film jest antypolski i padające zdania wypowiadane przez Polakow są tego dowodem. Myśle też,że głównym powodem jej przegrania, jest fakt bezsporny, Polak ratuje Żydów, a takiego przeslnia byc nie może, zwlaszcza na czerwonym karpecie, bo przecież nie od dziś sie mówi, że jestesmy na równi z Niemcami współsprawcami ich zagładzie.
Natomiast, komentarz Holland o zwyciezcy, jest dla mnie skandalem i słusznie się jej należą baty za to jak się wyraziła. To nie przystoi komukolwiek się tak publicznie wypowiadać, a cóż dopiero osobie powszechnie znanej.
10/10
Przepraszam, że tak wchodzę, choć to skierowane do Autorki, ale
29 Lutego, 2012 - 03:27
pozwolę sobie....
"szkodza tylko nam Polakom i utwierdzaja Żydów w tym, jakimi jestesmy antysemitami" Może czas, byśmy zaczęli patrzeć bardziej polonocentrycznie, przejęli się wrażliwoscią Polaków, a nie Żydów/żydów, zajęli się bardziej antypolnizmem niż antysemityzmem? Tym bardziej, że chyba nie jest pozbawiona słuszności opinia, że ich "obruszanie" się na antysemityzm, ma raczej charakter taktyczny - aby wpłynąć na jakąś społeczność/grupę/naród "oskarżanych" o antys-zm, by uzyskać nad nimi przewagę negocjacyjną, by doprowadzić ich, że zaczną się nerwowo tłumaczyć - a nie emocjonalny czy wynikający z autentycznej troski. "Obruszanie się" występować będzie - jak się zdaje - zawsze, czy to na antysemityzm prawdziwy czy tylko potencjalny lub nieistniejący i wymyślony, a nawet na niezbyt gorliwy filosemityzm. Jeśli nawet będziemy o nich pisać jak najbardziej poprawnie, przyjaźnie i z szacunkiem, czy nawet czołobitnością (czyli tak jak piszą własciwie prawie wszyscy:)), nie spowoduje to ich zmiany stosunku na pozytywny, wobec tych składających hołdy. Zaryzykowałbym przypuszczenie, że wręcz odwrotnie.
kryska!pogrobowcy zydokomuny naiwnie sadzą, że Żydzi amerykańscy
28 Lutego, 2012 - 22:34
w odmianie hollywoodzkiej, czyli ci najbogatsi będą wspierać ten proletariat, te biedotę z Europy wschodniej!
Tak jak zostawili ich miliony na pastwę Hitlera w czasie II wojny , tak i teraz mają ich gdzieś!
Czasem coś im ukruszą z tego wielkiego tortu i to wszystko!
A to nadwiślańskie żydostwo co jakiś filmik myśli, że ... Oskar!
I Icek jeszcze daleko w dupie, a wajdy, hollandy i insze już im jarmułki szyją!
aj waj!
Hamełyka!
pzdr
antysalon
Maxa popieram
29 Lutego, 2012 - 01:20
Kryskę też. Kryska wg mojego wsiowego gustu winna korzystać z doradcy muzycznego. Te wstawki są mocno ...... .Trzeba subtelniejszych melodii. Nie można na portalu niepoprawni.pl być takim tłukiem Niedźwiedzkim. Ja wziąłem sobie do serca swoje błędy: mniej bluźnię, staram się nie pisywać na bani pamiętając o ograniczeniach które niesie alkohol.
No, nie , no Perfect - to komunistyczna wiocha: jak K(zm)ora
graj dżema,
http://www.youtube.com/watch?v=yERTIErjTE4&feature=related
być takim tłukiem Niedźwiedzkim.
29 Lutego, 2012 - 12:07
masz rację kryska
29 Lutego, 2012 - 12:44
De gustibus non disputandum est
niestety, nie bylo najmniejszych szans
29 Lutego, 2012 - 14:09
Szefowa bloga:
/.../ Nadęty przez postkomunistyczny salon i żydokomunę IIIRP balon "Oscar dla Holland" pękł niczym bańka mydlana.
Pękł, bo musiał pęknąć nadmuchany do granic wytrzymałości. _______________
Salon rzeczywiscie podniecal sie prawie pewnym (!) oskarem dla Agnieszki Holland.
Gdyby jednak saloniarstwo regularnie zagladalo do (bratniego ?) NY Timesa, to by zauwazylo, ze film naszej gwiazdy nie ma najmniejszych szans. W przedoskarowych notowaniach, opublikowanyma na kilka dni przed impreza film oceniany byl na... piate, ostatnie miejsce.
baca.
pal Oskary !
29 Lutego, 2012 - 14:26
Pal Oskary, Kryska.
Twoj ulubieniec, Bul - Gajowy, Komorowski z urocza zona, udal sie do teatru na "Braci Karamazow" (Bulostwo lubia te wschodnie tematy).
Udal sie do teatru w otoczeniu... 11 funkcjonariuszy !
Czul sie baaardzo bezpieczny ;)
(szczegoly w Fakcie).
baca.
Twoj ulubieniec, Bul - Gajowy,
29 Lutego, 2012 - 14:49
przecież ta pierwsza dama to MASAKRA
bigosowy tez pulpet niezły
czy oni tam tylko żrą?
pzdr