Wycofałem się z polityki i popieram PO! (oś zła)
Dr Marek Migalski napisał dzisiaj wyjątkowo inteligentny tekst. Zgadza się w nim wszystko. Tak powinna wyglądać nowoczesna partia. Wątpię jednak, a nawet mam stuprocentową pewność, że większość sympatyków PiS-u zrozumie w właściwy sposób zawarte tam słowa. Nie zrozumie ich także Jarosław Kaczyński i to z bardzo prostego powodu. Otóż gdyby Jarosław Kaczyński potrafił myśleć na poziomie tego tekstu, to już dawno doszedłby do podobnych wniosków. Ale on wybiera to, co wybiera. On nie rozumie dlaczego Donald Tusk ukrywa się przed społeczeństwem, znikając z przekazów medialnych, gdyż ustawicznie pcha się na pierwszą linię frontu, na czym traci wizerunkowo. Kaczyński najwidoczniej tkwi w błędnym przekonaniu, że jak go będą często pokazywać, to poparcie dla niego wzrośnie. Takich błędnych przekonań wokół Kaczyńskiego musi być dużo więcej.
Ale to bardzo dobrze! Sądzę, że mnie to cieszy. Dlaczego? Tu problem sięga polityki globalnej.
Kraje Zachodu, ze Stanami Zjednoczonymi na czele, od dłuższego czasu próbują poddać społeczeństwa całkowitej kontroli. Powstają mikrochipy, systemy rozpoznające twarze oraz skanery siatkówki oka. Wizja Orwella urzeczywistnia się na naszych oczach i to w nieopisanie lepszym i bardziej przerażającym wydaniu. Tempo przemian jest błyskawiczne. Stany Zjednoczone już wskoczyły w buty korporacjonizmu, pozwalając korporacjom na wspieranie polityków. Tam nie ma republiki, ani nie ma nawet pozorów demokracji (takich, jakie możemy obserwować w Polsce). W Ameryce wprowadzono żywność modyfikowaną genetycznie i poprzez patenty ubezwłasnowolniono farmerów. Klasa średnia przestała istnieć. Media nie stoją na straży wolności słowa. Stany Zjednoczone dążą do technologicznej dyktatury, w której człowiek będzie tylko cyfrą i przy której komunizm był i jest oazą wolności. Rzekoma walka o prawa człowieka jest grą pozorów. Wszystko to zniknie wraz z chwilą, w której dyktatura wypełźnie na światło dzienne, tak jak miało to miejsce po rewolucji październikowej w Rosji. Już teraz torturuje się jeńców, nazwanych terrorystami (dehumanizacja wroga), a przecież, to są ludzie, którzy bronią własnej ziemi przed najeźdźcą!
Mam całkowitą pewność, że na światowej osi zła nastąpiło przebiegunowanie i na dziś to właśnie Stany Zjednoczone znalazły się na dawnym miejscu Stalina i Hitlera. W ustanowieniu "Nowego Porządku Świata", de facto technologicznej dyktatury, przeszkadza Rosja oraz Chiny. Paradoksalnie jest więc tak, że to Rosja chcąc nie chcąc broni ludzkości przed światem Orwella (totalną inwigilacją) i Bóg wie przed czym jeszcze, bo na pewno na samej inwigilacji to się nie skończy. PiS jest partią mocno proamerykańską i antyrosyjską. Ja się pytam jednak, czy właściwie zostało rozpoznane zagrożenie i czy czasem nie byłoby lepiej, aby PiS do władzy już nie wracał? Uważam właśnie, że tak byłoby najlepiej. Z dwojga złego wolę już bowiem dogorywać w systemie postkomunistycznym. Wolę również stanąć po stronie mniejszego zła, chociażbym li tylko miał zrobić to w sposób symboliczny. Lepiej niech Polska jedna się z Rosją, a nie z krajem, który zamierza ustanowić technologiczną dyktaturę, która będzie bezwzględna i bezlitosna dla każdego spoza amerykańskiej elity.
PS Oceniając szanse - oni tę dyktaturę ustanowią, pokonując Rosję w otwartej wojnie za pomocą broni laserowej. Według moich szacunków do tego zostało 10-15 lat. Wtedy broń nuklearna i lotnictwo stracą na znaczeniu. W powietrzu będzie panowały tylko eskadry, które będzie wspierał laser.
PPS Nie liczę na zrozumienie. Wiem bowiem, że prawica i dawniej i teraz nigdy nie potrafiła właściwie rozpoznawać zagrożeń. AK walczyła z hitleryzmem do końca, nawet wtedy, gdy przez Polskę maszerowała armia Stalina, którą należało maksymalnie opóźnić.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 3596 odsłon
Komentarze
Mówcie co chcecie,
22 Sierpnia, 2010 - 15:48
ale za oceanem bardzo tragicznie sprawy się mają. Tam robi się gorzej niż w Rosji i Chinach (sic!). W życiu bym nie pomyślał, że być może jeszcze kiedyś przyjdzie mi uciekać z Polski przed Zachodem do Rosji albo na Białoruś(sic!).
A gdyby ktoś nadal słabo mnie rozumiał, to
22 Sierpnia, 2010 - 15:52
polecam:
http://www.youtube.com/watch?v=WA5Sg8zlWu8
I pamiętajcie, że zawsze jest gorzej niż to się wydaje.
Re: A gdyby ktoś nadal słabo mnie rozumiał, to
22 Sierpnia, 2010 - 16:44
spitfire, ja myślę że jedank POwinienes do tej Rosji a nawet na Białoruś wyjechać jak najszybciej...Nie zaPOmnij ze soba zabrac prezydenta Szczynukowycza, premiera Tusku, Schetynu i POzostałych cudotwórców i zbawicieli..Ze wschodu do Polski nigdy nic dobrego nie przyszło i nie przyjdzie..Wystarczy jak tam do Rosji wróciłoby to co przyszło do Polski w 1945 i zostało po dzis dzień..
natipak1
22 Sierpnia, 2010 - 16:58
A może już w Polsce dolewają cholera coś do wody, tak jak to się robi na przykład z chlorem? Bo skoro tak dalece niemerytorycznie odnosi się Pan do tego co napisałem, to... Tu już wszystkiego można się spodziewać. Nanotechnologia i gąbka z mózgu! Wielki mi sojusznik. Kasę tylko od Polaków doi do realizacji hegemonistycznych zapędów, bo podboje to drogi biznes. A ziomki na prawicy biją brawa i odsądzają od czci i wiary każdego kto krytykuje "dobrego wujaszka". Jak wujaszek zmiękczy wam mózgi, to się dopiero narobi. Wtedy zobaczycie!
Raport Kissingera Pan znasz?
Ile ma być Polaków? Jak Pan myśli, załapie się Pan, czy może ktoś uzna, że nie potrzebują Pana?
Trzeba być tępym i zmanipulowanym, by robić za pożytecznego idiotę. U bram dyktatura technologiczna, a tu wsparcie dla tej dyktatury. Jeszcze nie słyszałem, aby ktoś zamykał się z własnej woli w celi, ale teraz niestety widzę to na własne oczy!
Trzeba być tępym i zmanipulowanym, by robić za pożytecznego idio
22 Sierpnia, 2010 - 18:08
a po co te inwektywy?
Ty to taka Rudecka Renata tylko w kalisrakach
u niej na blogu to 80% jej odpowiedzi w dyskusji i to same inwektywy
pzdr
Dlaczego oceniacie zdecydowanie
22 Sierpnia, 2010 - 18:08
nizej teksty, z ktorych trescia sie nie zgadzacie? Autor calkiem logicznie rozumuje.
kkatarzyna
Przepraszam, nie dokonczylam.
22 Sierpnia, 2010 - 18:16
Przesadza oczywiscie, bo ja jednak wole dyktature USA od Rosji, ale niestety wcale tak dobrze to nie wyglada z prawami czlowieka w Ameryce. Kwestia pokazywania sie (Kaczynskiego) w i niepokazywania sie (Tuska)w mediach. Wydaje sie mi, ze problem nie polega na tym, iz Kaczynski jest zle spostrzegany, bo go jest "za duzo". On jest pokazywany "we wlasciwy" dla rzadzacej partii sposob, dziennikarze manipuluja zadajac "odpowiednie" pytania.
kkatarzyna
Co do PiSu z tą
22 Sierpnia, 2010 - 18:31
Co do PiSu z tą proamerykańskością to nie do końca się zgadzam. Też kiedyś podobnie myślałem, ale jednak to co starał się stworzyć L. Kaczyński to była cała siatka alternatywnych kontaktów. Pewnie - w oparciu o USA, owszem czasem było to troszkę naiwne, ale w USA wciąż są jeszcze różni ludzie i PiS pewnie nie z każdym chiał by gadać tylko dlatego, że "amerykański". Masz trochę racji w tym, że "nienawiść" do ruskich odwraca naszą uwagę od wielu ważnych rzeczy i świństw płynących z zachodu, że np. w kwestii II wojny światowej waląc tylko w ruska stajemy się współautorami "nowej niemieckiej historii Europy" (a warto sobie z tego zdawać sprawę). Nie sądzisz chyba jednak, że PO jest tu jakąkolwiek alternatywą?! Przecież te ich prorosyjskie gesty (pominę już to, jak bardzo ohydne i głupie) nie wynikają z żadnej własnej strategii. To tylko pionki wykonujące polecenia właśnie międzynarodowej finansjery. Instrukcje przekazuje m.in. palimatoł z Komisji Trójtronnej.
Naszym głównym celem powinno byc umacnianie się w regionie. Tworzenie wspólnego frontu/nowej siły wraz z innymi państwami postkomunistycznymi (Czechy, Węgry, kraje bałtyckie itd.). UE jeśli się rozsypie to rozsypie się na mniejsze unie.
Spitfire
22 Sierpnia, 2010 - 18:25
Całkowicie się z tobą zgadzam.
Tyle, że ja od zawsze popieram nacjonalizm(nie jak u Hitlera! i nie jak w Korei Północnej czy na Kubie)
Hugo Chavez wspaniały człowiek, patriota, cały czas walczy za swój kra-Wenezuelę, wiedząc, że siły globalistów(w domyśle USA) chcą się go pozbyć(czyt.zabić)
Moja wizja to państwo, które utrzymywałoby śisłe stosunki (tylko) z bliskimi sąsiadami-Czechy, Węgry, Rumunia, Słowacja, Słowenia i może Chorwacja.
Rockefeller i cały Bildberg group już dawno ustalili jak będzie wyglądał świat.
Mamy już dwa państwa policyjne-USA i UK.
NWO popierają wszyscy zachodni(prawie) przywódcy-G20.
przykład-http://www.youtube.com/watch?v=zYtpnhDyNGw
O czymś takim myśli Korwin, ba Korwin chce wyjść z Unii co całkowicie popieram.
Tak paradoksalnie Rosja nas chroni, ale jest coś większego co nas chroni.Ludzki umysł.Ludzie muszą się obudzić, wyjść na ulicę i odepchnąć globalistów(masoni, bankierzy, iluminaci itp, itd)
Polecam film:Wezwanie do przebudzenia.
http://www.youtube.com/watch?v=KfwM4W96Ay0
Spitfire
22 Sierpnia, 2010 - 19:26
Mysle, ze swojego tekstu jednak nie przemyslales, albo jestes jeszcze w trakcie przemyslan, jako, ze sam sobie zaprzeczasz! Poza tym, dlaczego martwi Pana postepowania J.Kaczynskiego jezeli popierasz PO? Probuj moze uzasadnic postepowania rzadu w sprawach gospodarczych i spolecznych. Traktuje Panska wypowiedz, jako probe robienia wody z mozgu ! Rosyjska "demokracja" lepsza od amerykanskiej. Terrorysci broniacy swojego kraju? Bin Laden saudyjczyk, walczy o wolnosc swojego kraju? Chawes patriota? Takim jak Jaruzelski? Paranoja! Minus jeden to juz pozytywna ocena!
..
22 Sierpnia, 2010 - 19:44
odpowiem, nie popieram PO, popieram PIS oraz UPR/WIP.
Terroryści nie istnieją!
9/11-wieże WTC zostały wyburzone!
Są na to dowody.Rząd USA nie odpowiedział za nielegalne wojny-Irak Afganistan.To jest okupacja, wojna o ropę.
Proszę obejrzeć film Wezwanie do Przebudzenia.
I wtedy się Pani/Pan obudzi :)
Re: Spitfire
22 Sierpnia, 2010 - 20:09
Spifire to bardzo specyficzny zwolennik PIS-u.
Non-stop krytykuje tę wlaśnie partię, żadną inną. ;p
PP
22 Sierpnia, 2010 - 20:22
Myli się Pan/Pani. Ja nie jestem przeciwnikiem idei IVRP. Ja krytykuję tylko posunięcia Kaczyńskiego i już dawno temu mówiłem o tym, o czym mówi dzisiaj Marek Migalski. Wiem, że wy się z tym nie zgadzacie, ale nie macie racji. Również Ziemkiewicz krytykuje Kaczyńskiego (ostatnio pisał o mafii i sekcie, że społeczeństwo wybierze mafię, ponieważ ta jest przewidywalna). PiS-em de facto jest Kaczyński. Każda krytyka PiS-u, to krytyka Kaczyńskiego, gdyż on jest tam panem i władzą, który o wszystkim decyduje.
Nie uważam jakoby Kaczyński był politykiem wybitnym. On robi zbyt dużo prostych błędów i robi to od dłuższego czasu. Choćby krytyka internautów. Grup społecznych polityk nie powinien krytykować i tym bardziej w tak stereotypowy sposób. Ponadto - brak konta w banku, okey. Rozumiem to. Ale dlaczego on odczuwa niechęć wobec internetu?
Takiej osoby nie uważam za wybitnie inteligentną. Iloraz inteligencji Kaczyńskiego szacuję na około 130. To niestety zbyt mało, aby potrafił on skutecznie przeciwstawić się sitwie. Jest zbyt dużo błędów.
Napisał o tym Migalski. Sam o tym pisałem. Każdy kto zna się na rzeczy to widzi. Kaczyński źle kieruje partią.
Ale - jak już to powiedziałem - mając na uwadze politykę globalną to co dzieje się na naszej scenie jest bez większego znaczenia dla naszej przyszłości.
Jesteśmy tylko pionkami, które ktoś przesuwa i nic nie jest w stanie tego zmienić. To wina naszych przodków. M.in. Sobieskiego, który bił się ładnie, ale słabo zadbał o przyszłość kraju. Upadek zaczął się od rozbiorów. Dzisiaj wiele nie da się zrobić. Można tylko coś ratować, ale i tak los Polski będzie leżał w obcych rękach.
Czy to Rosja, czy to USA. UE pierdyknie za jakiś czas. Niemcy zwiną żagle i taki będzie koniec. OByśmy nie spotkali się przy tej okazji z pewnymi cięciami terytorialnymi (Breslau, Śląsk itp).
Pozdrawiam
Re: PP
22 Sierpnia, 2010 - 20:42
W moim mniemaniu iloraz JK jest, podobnie jak stopień kultury, znacznie wyższy niż u większosci jego adwersarzy. Niestety, nawet najwyższe IQ nie uchroni przed wrogami, zwlaszcza tymi atakującymi od wewnątrz i znienacka, do tego publicznie.
Co do teorii pionków się zgadzam, jednak jesli widzę przestepcę u wladzy, mówię: nie!
A posunięcia Kaczyńskiego krytykuje Pan od kiedy jestem na NP, a pewnie i wcześniej, więc mialam okazję sobie utrwalić, że wszystko, co robi, jest wg Pana niewlaściwe.
Pozdrawiam
PP
22 Sierpnia, 2010 - 20:55
Nie zna mnie Pan/Pani. Blog prowadzę od bardzo dawna. Gdzieś od 2007 roku. Przez wiele czasu wspierałem PiS. Także w trakcie kampanii A.D. 2007// Wcześniej nie krytykowałem Kaczyńskiego, ale to wynikało z tego, że nie miałem stosownej wiedzy (szablonów na podstawie których dokonuje sie oceny), aby widzieć jego błędy. Teraz posiadam o wiele bogatszą wiedzę i widze te błędy. Dlatego jest krytyka. Gdyby Kaczyński postępował inaczej,, to nie byłoby tej krytyki. Tak więc jest tak, że uległ/a Pan/Pani całkowicie błędnemu przekonaniu. To, że coś od jakiegoś momentu Pan/Pani pamięta, nie oznacza, że tak samo było wcześniej.
:)
Powtórzę, że idea IVRP jestg bardzo bliska mojemu sercu. I uważam, że jedną z przeszkód w jej osiągnięciu stał się sam pomysłodawca (sic!), który nie potrafi ewoluować, a świat pędzi do przodu. TO co się sprawdzało 3 lata temu, dzisiaj jest bezużyteczne. Bedę krytykował Kaczyńskiego, aż po grób. Nie uważam, że on teraz pomaga Polsce, Uważam. że on jej pomógł, ale teraz nie pomaga, a wręcz szkodzi, nie wiedząc o tym!
Pozdrawiam
pomysłodawcą IVRP nie był Kaczyński
23 Sierpnia, 2010 - 13:14
to projekt grupy PO związanej z prof.Śpiewakiem
pzdr
Sek
22 Sierpnia, 2010 - 20:34
Dziękuję, że znalazł się ktoś, kto widzi choć trochę racji w tym co napisałem. Ta racja niewątpliwie tam jest. PiS ma szlachetne cele, ale nie wiem, czy dostrzega wszystko. Nie wiem, czy czasem nie wyjdzie tak, że potem wszystko zgarnie "zły wujaszek", który zafunduje nam coś jeszcze gorszego niż swego czasu Rosja. Dyktatura technologiczna będzie gorsza od komunizmu. To więcej niż pewne. Prawda w takim systemie nie będzie się liczyła w ogóle. To będzie niewolnictwo de novo. Boję się, aby nie wyszło tak, że zostaniemy wystrychnięci na dudka, zmanipulowani, a najpewniej właśnie tak wyjdzie. /:
Re: Wycofałem się z polityki i popieram PO! (oś zła)
22 Sierpnia, 2010 - 20:05
PO na naszych oczach obsadza swoimi umaczanymi w aferze hazardowej chlopcami najważniejsze stanowiska w kraju, a Pan tu znowu biadolisz nad JK i jego proamerykańską polityką?
Wszystko pięknie, niezly wywód - Orwell, chipy i oysterki - ale jak można chcieć, by rządzili nami zlodzieje???
Myśli Pan, że ze Stanami sie chętnie nie dogadają, jesli ta opcja bedzie po pierwsze możliwa, po drugie korzystna?
Rosja? Stany?
Niby patrzy Pan daleko, ale tak naprawdę ma bardzo ograniczony kąt widzenia... bo w imie przyszlosci poświęca terazniejszosć... tak, jakby bez niej mogla zaistnieć jakakolwiek przyszlosć.
PP - Odpisałem
22 Sierpnia, 2010 - 20:28
Panu/Pani wyżej.
Co do tekstu...
Zwracam uwage na to, że skupiamy się na drzewie, a nie dostrzegamy, że wokół jest las. W tym lesie jest tygrys, który włożył owczą skórę i udaje naszego przyjaciela. Zastanawiam się tylko jak długo bedzie to robił i co nam da, gdy już zgarnie wszystko. Myślę, że nie będa to nawet kości. Bo jeśli nie szanuje się własnych obywateli, to tym bardziej...
Pozdrawiam
Re oś zła
22 Sierpnia, 2010 - 21:09
Proponuję zmienić lokal, albo menu.
Te wyraźnie Panu nie służą.
Dawno nie czytałem takiej zbitki bzdur, powiązanej tak grubym sznurem.
Rosja obrońcą demokracji? A od kiedy skład GRU, KGB, FSB ustalany jest w wyborach? A może Specnaz?
Chyba że pisał Pan o demokracji pośród oligarchów?
Pozdrawiam myślących.
Rospin
22 Sierpnia, 2010 - 21:15
Napisałem "paradoksalnie", że tak wychodzi. Napisałem o mniejszym źle, bo Rosja jakby nie patrzeć jest mniejszym złem od świata Orwella i technologicznej dyktatury. Naucz się chłopie dobrze czytać ze zrozumieniem. Poza tym polecam moje komentarze pod tekstem. Myślę, że wiele one wyjaśniają.
@ Spitfire
22 Sierpnia, 2010 - 21:41
Czytam od czwartego roku życia.Staram się rozumieć, nie tylko to co jest w danym tekście napisane, ale i motto danego człowieka, na podstawie WIELU tekstów, przez Niego popełnionych.
A Pańskiego(nawiasem mówiąc,życzyłbym sobie tej formy również wobec swojej skromnej osoby) tekstu, NIE SĄ W STANIE WYJAŚNIĆ ŻADNE KOMENTARZE.
Pisze Pan o gdybaniu, a zaręcza o tym,że to PEWNE.
Na drodze do Orwellowskiego państwa w US stoi jeszcze PRAWO DO POWSZECHNEGO POSIADANIA BRONI.
I wielu polityków MOŻE jeszcze polec, zanim Pańska wizja się spełni.
Za to namawia Nas Pan na bliskie kontakty z Rosją, która to nie MOŻE, a NAPEWNO groźna jest dla Nas JUŻ DZIŚ.
I zaręczam Panu, że bardziej podoba mi się wizja walki z komputerem, niż z brudnym, przepoconym waciakiem, okradającym i gwałcącym "poddanych" w przerwach pomiędzy opróżnianymi flaszkami.
Pozdrawiam myślących.
@rospin
22 Sierpnia, 2010 - 21:16
Spitfire najwyraźniej preferuje tygrysy syberyjskie... ;-)
Spitfire Mogę sie podpisać
22 Sierpnia, 2010 - 22:18
http://spiritolibero.blog.interia.pl/
pod częścią notki wskazującą na zagrożenia ze strony Wielkiego Brata. Tak jest jak mówisz a nawet gorzej.
Co do wątku rosyjskiego to jednak mnie nie przekonujesz. Mimo iż uważam, ze powinniśmy budować dobre stosunki z naszym wielkim sąsiadem to jednak mam świadomość zagrożeń stamtąd płynących. To samo dotyczy zachodniej granicy. Ostatnie wydarzenia (Smoleńsk) pokazały dobitnie jakim fałszem nacechowana jest ta rzekoma "odwilż" w relacjach z Rosją.
Dlatego ja nie głosuję ani na PO ani na PiS.
SpiritoLibero
Spitfire
22 Sierpnia, 2010 - 22:33
I tak to człowiek mądry(spitfire) został wyśmiany.
Globalizacja jest więcej niż pewna, Ci ludzi się już tym nie ukrywają.
Nie zgadzam się tylko z jednym, lepsze stosunki z Rosją nie uratują nam dup.. . Rosja, a raczej jej mieszkańcy, głównie przywódcy to osoby, które kochają władzę.Rosja na 100% zgodzi się na rząd Globalny, ale będzie walczyć o główny udział w tym interesie.
Oprą się:Chiny, Kuba, Iran, Korea Płn,Wenezuela.
Tylko Chiny mają siłę, aby coś zdziałać.
Na Ian szykowana jest ofensywa i okupacja tegoż kraju.
Z Wenezuelą jest podobnie, tylko że tam wystarczy zabić Cheveza i dokonać zamachu stanu-wystarczą zamieszki.
Korea Płn będzie straszyć atomem, ale najprędzej pozostanie w zamknięciu tak jak teraz.
Iran-powiem i nie boję się--Atom dla Iranu.Dlaczego nie?
Rosja, USA, UK, Francja, Izrael i wiele wiele innych państw ma arsenał atomowy dlaczego Iran nie może go mieć?
W Europie mamy mały globalizm-Unia Europejska.
W Ameryce Płn utworzono kilka lat temu Unię Północnoamerykańską, która znosi granice-to fakt :)
Proszę zobaczyć film Wezwanie do Przebudzenia.
Polski nic już nie uratuje, ludzi na świecie nic już nie uratuje.Chyba, że 80% społeczeństwa wyjdzie na ulice-wątpię w to.
Silne stosunki z sąsiadami-Czechy. Słowacja, Węgry, Rumunia, Słowenia.To się na pewno przyda.
Przede wszystkim żądam opuszczenia Unii Europejskiej.
ps.Jak masz konto na facebooku to mnie tam poszukaj-swobodniej można wymieniać poglądy. ;)
Michał Nowak Sek
PSS.Z całego serca popieram PIS, ale nie we wszystkim.
Tak samo jak popieram Korwina, ale też nie we wszystkim.
Spitfire
24 Sierpnia, 2010 - 19:14
ale system totalitarny jest skutkiem socjalizmu. To wszystko narosło od epoki Oświecenia. Przymus szkolny, centralizacja emisji pieniądza, później ubezpieczenia, służba zdrowia, opieka społeczna. W międzyczasie doszły papiery - paszporty, dowody osobiste, prawa jazdy. Państwo spuchło do gargantuicznych rozmiarów. Teraz dojdzie do końca oświeceniowego projektu i będziemy żyć w świecie z Orwella i Huxleya.
Tu nie chodzi o popieranie USA i Izraela. Sam gdybym doszedł do władzy, jedną z pierwszych rzeczy, jaką bym zrobił to wycofał polskich żołnierzy z Iraku i Afganistanu. W przypadku sojuszy patrzyłbym raczej na Bliski Wschód - głównie w sprawie dywersyfikacji surowców energetycznych. Wznowiłbym stosunku dyplomatyczne z Iranem. Ale nie ważne.
Masz rację, ale tylko częściowo. Cały zachodni świat tonie w bagnie socjalizmu, społeczeństwa ulegają pauperyzacji, no i montuje się nowy totalitaryzm.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista