Intierdiewoczka
No, przyszła chyba pora sięgnąć po cep, choć obawiam się, że nawet tym prostym narzędziem z niektórych głów niewiele się wybije. Jedni są za głupi, drudzy za sprytni, a wszyscy – wytrzymali. W każdym razie cep wydaje się lepszą bronią przeciw sierpowi i młotowi niż skalpel, czy nożyk do owoców:):):)
Minister Graś pokajał się przed OMON. Po rosyjsku. Słusznie, bo oskarżył niedawno, całkiem bezpodstawnie, rosyjska milicje, która jak wiadomo, jest kryształowo czysta, o kradzież kart kredytowych ofiary katastrofy w Smoleńsku. „Strona rosyjska” od razu zażądała przeprosin i teraz je uzyskała. W zrozumiałym języku.”Izwinietie, eta była prosta aszybka…” (ciekawe, czy „Izwiestia” wybaczą?)
Jako zdeklarowany „oszołom” chciałbym oświadczyć, że nie mam nic przeciwko kierowaniu słów sympatii „do przyjaciół Moskali”, nawet w ich pięknym języku. Zdumiewa mnie jednak, oburza i przeraża, że minister polskiego rządu przeprasza za to, że… służby obcego rządu dokonały kradzieży godnej ścierwojadów i rabusiów grobów!
Mało mnie obchodzi, jak się dzielą i jak nazywają mundurowe i niemundurowe jednostki militarne obcego państwa. Co więcej – uważam, ze nawet polski minister nie musi się specjalnie szkolić w Moskwie, żeby odróżniać te niuanse.
Za zabezpieczenie terenu katastrofy pod Smoleńskiem odpowiada Rosja, a dokładnie – jej premier, rząd i podległe im formacje. Oddaliśmy wszystko w ręce tegoż rządu i jego specjalistów, z pełnym zaufaniem. Dużo słyszałem też o „doskonałej współpracy”… No cóż, ja rozumiem współpracę inaczej (ale przecież istnieje inne znaczenie tego słowa, nie?) … Co zaś się tyczy tego przypadku, możemy się po raz kolejny przekonać, jak zabezpieczone było miejsce katastrofy, a co znaleziono, co ukradziono ( karty kredytowe to w sumie tylko detal, choć znaczący i wołający o pomstę do nieba), pytać ponownie co ukryto, co odczytano, co „poprawiono”, a co… przekazano nam na końcu?
Sami, a właściwie zrobił to za nas Tusk, zgodziliśmy się na informacje radia Erewań (czyli, jak w starym dowcipie:
- Czy to prawda, że w Moskwie będzie wyświetlany szwedzki film pornograficzny „Baba na żołnierzu”?
- Prawda, jednakże nie szwedzki, tylko radziecki, nie pornograficzny, tylko panoramiczny, a na dodatek pod tytułem „Ballada o żołnierzu”.
Nie mogę się oprzeć wrażeniu, ze Tusk sprzedał nas za Judaszowy pocałunek Putina. Czyli za darmo. Dla nas… Co zyskaliśmy, to widać, co on – zobaczymy, albo nie.
Wyniki śledztwa są zresztą znane już od pierwszych sekund po katastrofie (o ile nie wcześniej). To oczywiste, że samolot pilotował Lech Kaczyński, a reszta załogi zalewała ryja z pasażerami, żeby zgodnie z tradycją, ustanowioną przez Prezydenta Wszystkich Polaków” nie obrazić gospodarzy trzeźwością nad grobami tych kłopotliwych Polaczków w Katyniu. Wszystko inne jest „teorią spiskową”, o czym zapewniają nas różni „bezinteresowni” politycy i politruki w mediach.
Za śledztwo odpowiada, jak mi się zdaje (a rozumiem to słowo dosłownie, nie tylko metaforycznie) Rosja. Nasz (?) rząd zaś, odpowiada za to, że oddał wszystko w t a k i e ręce!
Pisze to jako (podobno) wolny obywatel państwa, które w katastrofie nie mającej precedensu na skalę światową (a z dnia na dzień coraz bardziej podejrzanej) straciło prezydenta, posłów, szefów najważniejszych urzędów i rodzajów wojsk.
Nasz, pożal się, Boże rząd nie tylko zgodził się na tak kretyński układ, ale dziś przeprasza!!!! Za to, że się Grasiowi pomyliły rosyjskie jednostki.
Wiadomość z ostatniej chwili – była już następna próba włamania na konto, tym razem nie Andrzeja Przewoźnika, tylko Aleksandry Natalli-Świat. Oby Grasiowi smów nie pomylił się jakiś Kuzniecow z jakimś Kuznienką, bo znów będzie musiał lizać komuś tyłek!!!
W naszym, kur-wa, „imieniu”!!!!!
Jak widać nasze „intierdiewoczki” (luksusowe prostytutki – gdyby ktoś nie wiedział) opanowały już POdstawowe zasady czynnego seksu oralno-analnego, ale muszą się jeszcze lepiej starać i dłuuuuugo uczyć.
Będzie jeszcze ze dwa lata (a planują dłużej)
P.S.
Ilustracja . Tłumaczenie dla tych, co nie umieją mówić i czytać po rosyjsku: „ wmiestie PObiedim” – „ razem zwyciężymy”
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 7223 odsłony
Komentarze
Ja w kwestii formalnej...
8 Czerwca, 2010 - 23:23
Taki mi się "cycat" (z kogo?) przypomniał: koprolalia, czyli kałomówstwo, świadczy o przewadze sfery emocjonalnej nad werbalną.
"cyckaj" sobie nadal cytaty, Mufti!
8 Czerwca, 2010 - 23:38
Za głupi jesteś, żeby czytać (nie "cycać") ze zrozumieniem. Witam na Niepoprawnych wykształciucha!:):):):) Tego jeszcze tu nie było.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Mufti Turbanator,
9 Czerwca, 2010 - 14:04
pomyliłeś portale
Twoja siedziba to Onet i lizać dupe postkomunie
o Aleksandrze Natalii-Świat
8 Czerwca, 2010 - 23:36
Wczoraj w porannym programie TVP Info, zaproszony gość mówił o tym, że w Smoleńsku z portfela Pani Aleksandry ulotniła się część pieniędzy.
Dixi
9 Czerwca, 2010 - 00:14
jaki nasz polski rząd, czy ty zaczadział na tej wsi.Jeśli tak zapraszam na miodek.Pszczóly olewają rządzących i robią swoje.Pomimo złej pogody [kryzysu jak mawia tuseki} one biedne solidnie przygotowane do pracy w cieżkich warunkach zrobily swoje. Przyniosły gospodarzowi miodu ,aby nie zmarł z glodu nie mowiąc juz o dzieciach.Teraz moja glowa ,aby zarobic na chleb.Dlaczego nie czytacie , nie sluchacie co mówią ludzie. Sam Putin powiedział mamy swojego premiera w Warszawie. Ja powiem więcej, mają calą nocną zmianę, mają wszystkich TWu na posadach rządowych.Mają cały zestaw który przeprowadził pod ich dyktando 'pierestroikę" A ty ,a wy dalej jak zaczarowani nasz rząd, nasz premier.!!! Proszę się opanować i nie szargać dobrego imienia POLSKI i POLAKÓW.Wszarzy trzeba nazywać po imieniu. Pozdrawiam serdecznie.
"nasz, pożal się Boże, rząd", "(podobno) wolny obywatel"...
9 Czerwca, 2010 - 00:29
... Zlituj się Chłopie! Mieszkasz w tej samej wsi co Mufti? :):):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
9 Czerwca, 2010 - 02:39
dla chłopa ze wsi "nasz pożal sie Boze rząd" jest nadal rozumiany jako nasz-czyli POLSKI tylko powiedzmy do du.y.A dla wykształciucha 'nasz pożal ........' to znaczy czyj wykształciuchu ???? Jak piszesz do chłopa to pisz jasno i jednoznacznie . Chyba ze piszesz dla kolesiów rzadzących i pływasz potokiem slów. Pozdrawiam
bo to jest, niestety, "nasz rząd", czyli rząd (III) RP.
9 Czerwca, 2010 - 03:51
Samiśmy sobie wybrali posłów, którzy go stworzyli. No, oczywiście nie moimi, czy Twoimi rękami, ale co fakt, to fakt. Takie są reguły gry i nie zmienia ich się, kiedy coś nam idzie nie tak, jakbyśmy chcieli, już po wzięciu do ręki kart lub po zakończeniu rozgrywki. Były wybory, które jedni przegrali, inni zignorowali i... pomogli wygrać PO. Trzeba myśleć nad tym, jak wygrać następne.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Votum separatum
9 Czerwca, 2010 - 00:21
wobec nierządu "intierdiewoczek"!
Pozdrawiam!
Rebellis
wystarczy przestać korzystać, z ich usług, Rebellis! :):):):)
9 Czerwca, 2010 - 00:31
Niech jadą do Moskwy.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Malkontent czy epikuryjczyk - dylemat .
9 Czerwca, 2010 - 01:30
T - REX Tak jak kazdy chlop ze wsi , czy baba z miasta zauwazy to ten tzw polski rzad nie ma zbyt wiele wspolnego z Polska ani Polakami . Ten rzad to po prostu gromada chlopakow ktorzy brak kompetencji nadrabiaja nadmiarem pretensjonalnych ambicji .
Gdyby sytuacja nie byla tragiczna to bylaby odnosnie tego aspektu komiczna . Skonstatowanie tego nikomu teraz nie pomoze , bo nic nie zmieni przez jeszcze pewien czas . Ale ogrom skomasowanej informacji zaczyna przebijac wal dezinformacji .
Wal klamstwa i dezinformacji zaczyna przeciekac i przemakac , podobnie jak waly przeciwpowodziowe . Po drugiej stronie zaczynaja sie pojawiac kaluze prawdy . A prawda jak to prawda , jest malomowna - czasem starczy jedno zdanie lub slowo . To tylko klamstwo potrzebuje tysiecy slow . Co wyraznie widac we wszystkich stacjach TV , tam tych slow sa juz miliony , a prawde o tym co sie stalo mozna przeciez wyrazic w paru zdaniach . Czego wszyscy starannie unikaja .
Moze ta woda zalewajaca Polske i Polakow chce cos zmyc ? Cos czego ta Ziemia nie chce nosic na swej powierzchni ? I tu nie mowa o paniach lekkich obyczajow , raczej o panach lekkich obyczajow . Tych u nas na czolowych stanowiskach teraz bez liku , taki natlok , ze ledwo co jaka Penelope da sie tu i owdzie nadal znalezc .
Znamienne jest , ze sluchamy ich wywodow wyborczych , czyli w obecnej sytuacji kompletnych banialukow bez kontaktu z rzeczywistoscia , podczas gdy na paskach ponizej przesuwaja sie informacje o tragedii Polakow zalanych woda . Ludzie i dorobki ich zycia gina , kobiety placza , mezczyzni walcza , a nasi politycy sie ze soba drocza i obrzucaja inwektywami , i zdaja sie byc z siebie bardzo zadowoleni .
Tzw rzad przygotowuje "wybory" weneckie z uzuciem gondoli i namiotow , wsrod ludzi po raz drugi zalewanych powodzia , bez jedzenia , dachu nad glowa , dokumentow , czegokolwiek , w krancowej desperacji i wycienczeniu . Z sadystycznym okrucienstwem i cynizmem proponuje sie tym ludziom by teraz brali udzial w tych demokratycznych wyborach . Ciekawe co w takiej sytuacji czyniliby Bronek i Donek osobiscie . Gdyby to w ich domach woda stala po dach , a oni by spali w pobliskiej szkole .
Tak Panie i Panowie Polacy - takich mezow stanu dorobila sie Polska po 65 latach wolnosci . Na takich przywodcow nas stac , takich sobie wychowalismy i wybralismy , tacy nas reprezentuja . Kazdy kto jest wystarczajaco oportunistyczny i bez sumienia moze sie do tej "elity" przylaczyc , to nietrudne , te wymienione cechy to jedyne niezbedne kwalifikacje .
Tak poza tym na zakonczenie - ja nigdy nie slyszalem o jakims kraju kiedykolwiek w historii cywilizowanego swiata ktory by przeprowadzal wybory w czasie trwajacej kleski zywiolowej , o kraju w ktorym wyborcow dowozonoby lodziami do punktow wyborczych , ale moze ktos inny slyszal ? W przeciwnym przypadku bedzie to pierwszy taki przypadek w historii ludzkosci , no ale w czyms sie mozna wyroznic . Ciekawe co sie stanie gdy pekna waly w Warszawie , gdy pare innych jeszcze miast zostanie zalanych ?
Pozdrowienia .
T - REX
sam się zastanawiem, Tyranozaurze, jakie sa motywacje PO ?!
9 Czerwca, 2010 - 02:42
Czy chcą szybciutko zrobić wybory, zanim Komorowski do cna się skompromituje? Czy może liczą, że ci zalani (raczej nie klasyczni wyborcy PO) nie dotrą, bo jak woda opadnie i dotrą...?
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
65 lat wolności --> ???
9 Czerwca, 2010 - 15:50
jakie 65 lat !? - wolne żarty !!!
Woni to my jesteśmy... - chyba tylko w myśleniu !
lata wolności to co najwyżej rząd olszewskiego i 2 lata rządu Pisu - do 65 lat jeszcze nam daleko.
@T-REX -Re:...po 65 latach wolności.
10 Czerwca, 2010 - 00:44
Wszystko byłoby cacy, gdybyś takich głupot nie pisał.
Rozumiem,
że Ci się palec nieco omcknął i miało być
po 65 latach niewoli...
pzdr.
chris
I wszystko jasne...
9 Czerwca, 2010 - 02:13
Taka radość była...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Dixi
9 Czerwca, 2010 - 02:46
smotry siuda na tusku. Ja ci pisałem a kolega widzę że wali ci kawę na lawę ze zdjęciem i w cyrlicy.A ty będziesz pisał nadal że nasz ........pozdrawiam
a ja tylko twierdzę, Sąsiedzie, że niedokładnie czytacie!
9 Czerwca, 2010 - 02:54
Tusk i Komorowski to zdrajcy. Bolesne jest to, że zdrajcy, agenci i lodziarze wygrali wybory, więc wyżej wymienieni formalnie są, cóż poradzę, najwyższymi polskimi urzędnikami. Niestety, bo to pozwala im nas sprzedawać bez ograniczeń (za już na pewno nie czymś takim, jak patriotyzm czy zwykła uczciwość). Chcesz się wdawać w analizy semantyczne? A po co? "Koń co jest, każdy (???) widzi".
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi sorki jesli
9 Czerwca, 2010 - 03:26
moja pisanina wydaje Ci sie za ostra. Ja nic do ciebie osobiście nie mam-dyskusja jest dyskusja i tak to odbieraj.I znow moge dyskutowac czy Tusk i Komorowski zaslugują na miano zdrajcy [ moim zdanie nie potrzebnie ich dowartosciowujesz]. Zdrajaca w moim POLSKIm odczuciu może być rodowity POLAK a nie jakieś wszarze robiace za POLAKÓW na rozkaz i posyłki miedzynarodówki za lepsza michę zupy.pPOZDRAWIAM
a dałbyś se spokój z "sorki", Chłopie! :):):)
9 Czerwca, 2010 - 03:41
Ja się nie obrażam (nikt nie znajdzie dowodu, że jest inaczej:)), a i sam lubię odkopnąć (co udowadniam bez przerwy) :):):):)
(Nie wiem tylko, czy to objaw koprolalii, czy zwyczajnie jestem wrednym chamem? :):):):))
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Witaj Dixi
9 Czerwca, 2010 - 12:17
I tak trzymaj,ostro krótko i na temat.Sorki-hahahahahah, to chyba jakaś nowomowa robiąca furorę na salonach ynteligencji.Nie dziw się chłopu że chce być choć troche światowy, modny , taki Orwellowski.Piszesz o zbrojeniu sasiada ,to Ruskie z głodu padną. Myśle że Rosjanina czy Polaka trudno zagłodzić.Pamiętaj że soviety mają głęboko Rosjan jak i soviety osadzone w POLSCE POLAK ÓW. Soviet to kahał. Pozdrawiam.
Reagan "eskalując" zbrojenia ("Gwiezdne Wojny") doprowadził...
9 Czerwca, 2010 - 12:57
... do upadku ZSRR. No, ale on potrafił także utrzymać (i wymusić) embargo, dzięki czemu Sowieci nie mogli rozwijać i unowocześniać wydobycia i przesyłu gazu oraz ropy (z czego finansowali wyścig zbrojeń)... Teraz Bozia pokarała Amerykę i świat Obamą...
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: Reagan "eskalując" zbrojenia ("Gwiezdne Wojny") doprowadził.
9 Czerwca, 2010 - 13:11
Silne przywództwo i jasny przekaz trzymał w ryzach nie tylko Moskwe.
"Za Regana"- Niemcy siedzieli potulnie.
Brak przywództwa pozwolił na rozlanie się anarchii światowej .
Ruscy aż wyli z radości...
9 Czerwca, 2010 - 13:38
.... kiedy poznali wyniki wyborów. Z naszych też się ucieszyli... Nikt im lepiej nie służy, niż chore na ambicję, pozbawione zasad, pazerne tchórze i mięczaki.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: Ruscy aż wyli z radości...
9 Czerwca, 2010 - 13:44
"o Polsce będziemy decydować w Polsce"- to niezbędne minimum.
Historia kołem się toczy
9 Czerwca, 2010 - 17:55
[quote=Harcerz]"o Polsce będziemy decydować w Polsce"[/quote]
powiedział marszałek Rokossowski 6 listopada 1949 ; )))))))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
coś mi się Internet czka!
9 Czerwca, 2010 - 19:54
Sorrrry!
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
no i decyduje się w Polsce! :):):)
9 Czerwca, 2010 - 19:36
Zawsze mnie bawiły te groźby, że "Rosjanie wejdą" - czym straszyły siebie nawzajem i nas komuchy.
Oni weszli w 44-tym i... nigdy, do dziś, nie wyszli.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
no i "decyduje się w Polsce".....
9 Czerwca, 2010 - 19:51
Zawsze mnie bawiły te groźby, że "Rosjanie wejdą" - czym straszyły siebie nawzajem i nas komuchy.
Oni weszli w 44-tym i... nigdy, do dziś, nie wyszli.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi -Re:...Teraz Bozia pokarała Amerykę i świat Obamą...
10 Czerwca, 2010 - 01:03
Eeee tam, pieprzycie Hipolicie :)
Po pierwsze proszę mi Bozi do tego nie mieszać,
po drugie Bozia nie ma z tym nic wspólnego,
a po trzecie nikt nikogo nie pokarał,
tylko całkiem poprostu tak miało być !
a po czwarte znam ten tekst (...Bozia pokarła...)
ale i tak nie pasuje ;)
Jak kto głupi,
to jak wiemy za gapowe trzeba płacić!
U nas również kilku głupoli wybrało Bolka, komunistów,
a ostatnio PO !
I teraz mamy tak:
albo łone som debile,
albo z kurwy syny i tyle !
I to jest taki stan rzeczy na dzisiaj Dixi!
Mamy poprostu w Kraju i zagranicą wielu ciemniaków
i wiele skurwysyństwa i to jest fakt!
Bo dlaczego miało by byc inaczej?
Pracują na tym juz od 1939 roku.
Bezustannie mordują nam elitę i powodują,
że społeczeństwo traci swoją tożsamość narodową,
że całkiem poprostu wielu traci rozum.
Głupole i jeszcze raz głupole,
chociaż co poniektóry nawet wykształcony,
z niemiecka Fachidioten !
A tak poza tym ,
to się zgadzam,
myślę tu o Twoim artykule ,
naturalnie ;)
chris
@Dixi -Re:,,,czy zwyczajnie jestem wrednym chamem?
11 Czerwca, 2010 - 13:30
Dixi jeżeli nie przestaniesz kokietować,
to ktoś po złosci potwierdzi,
albo nawet przez grzeczność nie zaprzeczy ;)
pzdr.
Krzysztof
chris
"czinownik" z Warszawy Tusk!!! :):):)
9 Czerwca, 2010 - 02:48
Jako żywo!!! Następny... :):):):):)
A Putin niech nie straszy, tylko zacznie wyścig zbrojeń. Znów Ruscy zaczną zdychać z głodu i zabawa szybko się skończy!
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
@Dixi
9 Czerwca, 2010 - 11:47
I to jest autentyk. Nie omieszkałem sobie zrobić paru zrzutów w różnych kombinacjach.
Tak czułem, że prędzej niż później się przyda ; )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Papatrz, Adamie D , komuna ucząc nas rosyjskiego...
9 Czerwca, 2010 - 12:58
... strzeliła sobie w kolano :):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Nie inaczej
9 Czerwca, 2010 - 13:53
Chociaż ja, i ubolewam nad tym niezmiernie, już ledwo, ledwo.
A u Władimira Bukowskiego na stronie tyle ciekawych dokumentów i tekstów wisi...
Uczyli, ale niestety tak jakoś bez przekonania ; )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Re: Intierdiewoczka
9 Czerwca, 2010 - 04:47
Ruscy tak prędko, obawiam się , nie zdechną z głodu. Gaz rura ich karmi. Oraz słodka ropa. Niestety na embargo nie ma co liczyć.
Nie jestem pewien czy podążam we właściwym kierunku , więc na wszelki wypadek nie zbaczam z kursu.
fakt, Igorze, że tym razem nie ma co liczyć na embargo!
9 Czerwca, 2010 - 13:04
Niemcy mają interes (partykularny i imperialny) w budowie rury i podzieleniu na nowo stref wpływów z Rosja, a Amerykanie wybrali na prezydenta idiotę (jeśli nie gorzej). Na dodatek ten palant dostał Nobla, więc popisuje się pacyfizmem.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Nie budzić Nobla...
9 Czerwca, 2010 - 15:47
I to jest, niestety, nie pierwszy przypadek tej zacnej nagrody oddanej w ręce tumanka (LW) bądź terrorysty i mordercy (Menachem B). Doprowadziło to do sytuacji, w której według mnie wstyd jest przyjąć tę nagrodę.
Są rzeczy, których nie ma...
Są rzeczy, których nie ma...
fakt, że Nobel się staczał i stacza.
9 Czerwca, 2010 - 16:26
To znaczy nagroda, bo sam Nobel, być może, się przewraca (w grobie):):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
partnerstwo
9 Czerwca, 2010 - 05:42
Stróż niemieckiej willi dobrze prezentuje partnerstwo niemiecko-rosyjskie.
Poza tym okazał się poliidiotą, czy jakoś tak. Oni wmiestie pobiedut.
A my?
pozdrawiam
cui bono
cui bono
no, skoro rządzą nami i "reprezentują nasze interesy"...
9 Czerwca, 2010 - 13:06
.... ciecie i lokaje.... Czemu się dziwić?!
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re:no, skoro rządzą nami...ciecie i lokaje...
10 Czerwca, 2010 - 01:10
Dixi powinno być:
...ciecie, kurwy i lokaje !
Zapomniałeś, że kilka panienek się politycznie udziela,
np. w Waśiawce.
pzdr.
Krzysztof
chris
reakcja na podziękowanie
9 Czerwca, 2010 - 06:42
Już jest reakcja na podziękowanie Grasia.
Historycy rosyjscy ustalili, że dokumentacja w sprawie Katynia została sfałszowana
(wprowadzono sfałszowane dokumenty do archiwum) za kadencji Jelcyna.
Można opanować wymowę rosyjska, ale trzeba też znać ich sposób myślenia.
To nie dla tego rządu.
Pozdrawiam
cui bono
cui bono
mógłbyś napisać coś więcej, Sinteticus?!
9 Czerwca, 2010 - 13:08
Albo podać linki. Bardzo mnie to interesuje.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7990078,Rosyjscy_
9 Czerwca, 2010 - 13:28
Usłyszałem to w dzienniku PR I radia o 5.00, nie było mowy o komunistach, tylko o historykach. Chyba sie nabrałem, ale nie całkiem. Nie umiem wstawic linku do treści, więc w tytule.
Pozdrawiam
cui bono
cui bono
Re: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7990078,Rosyj
9 Czerwca, 2010 - 13:34
Link nie zapalił :(
działanie dezinformacyjne -
Trzymajmy się dokumentów znanych.
sprawa fałszerstwa wygląda coraz dziiiiiwniej!
9 Czerwca, 2010 - 13:55
Ruskie komuchy twierdza, że to było fałszerstwo na... n i e k o r z y ś ć Stalina i NKWD !!!! Nawet Gorbaczow i Jelcyn są winni (ani chybi "zbrodni przeciw Narodowi Rosyjskiemu, jak raczył nas pouczyć sam Putin nad grobami pomordowanych)... Obrona przez atak?
http://www.psz.pl/tekst-31400/Rosyjscy-komunisci-twierdza-ze-dokumenty-o-Katyniu-sfalszowano
http://tomek28.salon24.pl/70173,rosyjska-debata-to-niemcy-mordowali-w-katyniu
http://wyborcza.pl/1,75477,7823017,Moskwa_publikuje_znane_dokumenty_o_Katyniu.html
....................
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
9 Czerwca, 2010 - 14:02
co te skurwysyny z ta Polskaawyprawiają?
pzdr
to samo, co zawsze, Kryska!
9 Czerwca, 2010 - 14:24
I to na co im pozwolimy...
Jasne, że raczej na razie nie zdobędziemy Moskwy :):):), ale stawiać się trzeba za każdym razem, kiedy ktoś narusza nasze interesy, albo nas obraża, traktując jak rabów!
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re:...na razie nie zdobędziemy Moskwy
10 Czerwca, 2010 - 01:50
Oooooo,
a ja bym tak chciał :)
Dixi,
a może chociaż spróbujemy?
A tak z dziedziny science fiction,
to już nie mogę się doczekać rodzimych terorystów,
którzy przy okazji jakieś przyjacielskiej wizyty
np. na Westerplatte porywają Putina i Merkel.
Innym razem robią rekonesans po kraju i mając konkretnie przygotpowaną listę walą w łeb tego i owego poczynając od Gdanska, a kończąc na Roztoczu...
Żadne sądy,
żadne przedawnienie, żadna ekstradycja tylko wypad tu i tam i czapa !
Z definicji nie lubuję się w science fiction,
ale to prawie takie samo dobre jak LEM no nie?
Taki nasz rodzimy zaściankowy terroryzm :)
Może i coś się ztego wykręci.
Palysteńczycy mają swoich żółnierzy śmierci,
a my mamy emerytów :)
Myślę, że nie jeden wkurwiony porządny emyryt,
po uprzednim rozgrzeszeniu u ... np.Biskupa
na jakimś wale przeciwpowodziowym podał by z ochotą rączkę panu Tuskowi czy też Komorowskiemu
i wysadził sie z nim w powietrze :)
W końcu te ostatnie pare tygodni życia w biedzie
i poniżeniu można sobie z łatwością odpuścić,
a do tego jaka piękna śmierć,
dla jakich wspaniałych ideałów.
Nie tam jakieś dogorywanie na korytarzu szpitala,
gdzieś przy wspólnych toaletach.
Albo jakieś szarpanie się na trumnę,
bo rodzinka bez kasy,
a mamele też skarpetę miała pustą.
A więc emeryci albo zaraz przed :)
nie bujcie się żadnej eutanazji.
Gdy będą nas chcieli likwidować,
to damy im bombkę na Gwiazdkę i po zawodach.
Chociaz raz zrobimy coś z jajem
i pokażemy młodym co to patryjotyzm
i "oddanie" dla kraju.
I co kuźwa, nie ładna mnie fantazja naszła ?
Społeczeństwo polskie jak wiemy się szybko starzeje,
to wiece jaka to armia ?
jakie to dla nich zagrożenie ?
Jak odchodzić,
to z podniesioną głową,
a nie jakieś intelektualne,
duchowe,
emocjonalne bądź inne jeszcze zgarbienie.
:)
pzdr.
chris
Re: co te skurwysyny z ta Polską wyprawiają?
10 Czerwca, 2010 - 01:13
Ano Krysko dalej ja gwałcą,
a "kilku" Polaków dalej się prostytuuje...
pzdr.
Krzysztof
chris
poprawiam się
9 Czerwca, 2010 - 13:59
fronda.pl: 8:45 09-06-2010 (5 godzin temu)
Rosyjscy komuniści o Katyniu: To nie zbrodnia NKWD, tylko fałszerstwo
To kolejna próba zanegowania zbrodni katyńskiej podejmowana przez rosyjską partię komunistyczną. Tym razem chce ona dowieść, że dokumenty świadczące o odpowiedzialności sowieckich władz za mord na polskich oficerach są zfałszowane.
Na stronie internetowej Komunistycznej Partii Rosyjskiej Federacji deputowany Wiktor Iljuchin twierdzi, że spotkał się z człowiekiem, który na początku lat 90. działał w grupie fałszerzy archiwalnych dokumentów, w tym dotyczących Katynia. To na podstawie pozyskanych od niego informacji Iljuchin przekonuje, że dokumenty do sfałszowania mieli dostarczać ludzie z otoczenia prezydenta Borysa Jelcyna.
Człowiek, którego nazwiska Iljuchin jednak nie ujawnia, miał go poinformować, że “archiwów Federacji Rosyjskiej wniesiono setki tysięcy stron fałszywych dokumentów. W rzeczywistości już nie ma zaufania do tych archiwów”.
Takie „rewelacje” ocenia jednoznacznie profesor Mariusz Wołos – dyrektor Stacji Naukowej Polskiej Akademii Nauk w Rosji – cytowany przez serwis internetowy Polskiego Radia. Jego zdaniem, przeciwnicy prawdy historycznej najwyraźniej boją się dalszego ujawniania dokumentów dotyczących zbrodni katyńskiej i innych zbrodni dokonywanych przez reżim stalinowski. Działanie deputowanego Iljuchina określił mianem “ruchu na wyprzedzenie”.
Polski historyk wskazuje również, że twierdzenia Iljuchina mogą też być po prostu elementem walki z przeciwnikami politycznymi komunistycznego deputowanego.
AJ/PolskieRadio.pl
Teraz mi sie udało, ustawienia przeglądarki nie pozwalaja na bezposrednie przesyłanie ze schowka. Nie dezinformuję.
Poprzedni link był do gazety.pl, której nie czytuję, ale po uslyszeniu w radiu tylko to znalazłem. Teraz lepszy tekst.
Pozdrawiam
cui bono
Re: poprawiam się
9 Czerwca, 2010 - 14:04
czas skończyć z tym "onanizmem"
Wrzuty będą.
Czy nie zaliczymy się do PI(pożytecznych idiotów)komentując to gówno?
skoro nadal uprawiane jest "kłamstwo Katyńskie"...
9 Czerwca, 2010 - 14:27
... (to akurat nie jest karane), to czego się spodziewać po nowym "śledztwie"????
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Machloje . Sprowadzające
9 Czerwca, 2010 - 14:44
Machloje .
Sprowadzające dyskusje o BOHATERACH i Zbrodni przy piwku w stroju niekompetnym.
znów jesteś niezykle lakoniczny, Harcerzu! :):):)
9 Czerwca, 2010 - 15:29
Mógłbyś rozwinąć myśl? Kto "sprowadza" i do czego?
Chodzę po różnych miejscach w Sieci i to co postkomuna (czy to lewactwo, czy PO) wypisuje o zmarłych bohaterach (także o księdzu Popiełuszce) daleko przekracza poziom "przy piwku w stroju niekompletnym". W realu biłbym faciów i zboczeńców za coś takiego w zęby, a na takie "kobiety" bym bez skrępowania spluwał.
Trzeba pisać swoje i nie oddawać tym bestiom pola.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Gorąca krem...
9 Czerwca, 2010 - 15:57
Dixi, Twa wypowiedź porusza me, od jakiegoś czasu śpiące, wnętrze. Przypomniał mi się pomysł z lat młodości na założenie Organizacji Wspierania Patriotyzmu "BEJSBOLLACH"
Mam podobne odczucia i, choć parę krzyżyków na karku, jeszcze niejednego pa(e)dalca czy POsrańca mógłbym dla sportu "sklepać po masce" lub "przeliczyć klawiaturę". Ach, dawne czasy...
Są rzeczy, których nie ma...
Są rzeczy, których nie ma...
Miód w mym sercu...
9 Czerwca, 2010 - 17:06
Przepiękny cytat z Cambronne'a. Ileż to symboliki i emocji w takim pozornie trywialnym słowie. Można by rzec, cała prawda (i ta góralska) o dzisiejszym patriotyzmie, czego dowodem jest skład aktualnej drużyny Donaldiniego. Bo przecież nie ONI sami się wybrali, lecz MY daliśmy IM klucze do naszego domu. Ale znów zbliża się czas, gdy możemy im zacytować Cambronne'a, jak zasugerował nam Broniewski, "(...) nad Wisłą"! Jeszce wierzę w Polaków i tępię POlakowskich.
Są rzeczy, których nie ma...
Są rzeczy, których nie ma...
Jaki piękny osinobus...
10 Czerwca, 2010 - 13:50
To autobus pracowniczy, czy osinobus szkolny? Ech...! Rzuciłoby się jakimś koktajlem, czy co. Oczywiście, to taki żart historyczny. Nigdy więcej takiej kolumny transportu dla narodu - to powinny być pojazdy służbowe dla tych POsrańców z ul. Wiejskiej, nie wspomnę, że hotel powinni mieć na ul. Ciupagi (dla niewtajemniczonych: Dzielnica Białołęka ZK).
Są rzeczy, których nie ma...
Są rzeczy, których nie ma...
Gorąca krew...
9 Czerwca, 2010 - 15:59
Oczywiście tytuł postu: Gorąca krew - nie krem
Są rzeczy, których nie ma...
Są rzeczy, których nie ma...
Re: znów jesteś niezykle lakoniczny, Harcerzu! :):):)
9 Czerwca, 2010 - 20:46
Piąty krzyżyk za rogiem.
Stąd lakonicznie z oszczędności sił-.
Kto sprowadza ? Jak to kto ? nie wiesz?
Agenci wpływu +PI - pociągając tzw. intelektualistów do badania ile pcheł na tej główce.
I Tu na Niepoprawnych .pl przywoływano "dziwne teorie "sprzed 3 miesięcy (zemsta Stalina za Finlanie).Dałem temu również odpór (pamiętam nawet komu- pewnie ma mało krzyżyków).
Piszesz "chodzisz.." ja też:) - nie uprawnia to Nas do niechlujności przy świątecznym stole.
Badanie, czytanie o OFIARACH to jak czytanie Księgi Świętej.
Ty się chyba różnimy od bydła przegladającego świerszzyki .
sam się przyznaję, Harcerzu, do piątego...
10 Czerwca, 2010 - 00:20
... krzyżyka "za progiem"! Niemniej, bo zgred nie zawsze zgreda zrozumie, wolałbym, żebyś jednak mówił do mnie... bardziej zrozumiale (czyli "jak sołtys krowie na miedzy"). Rozumiem niecierpliwość, ale chciałbym móc odebrać całość komunikatu :):):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Popieram
9 Czerwca, 2010 - 17:56
[quote=Harcerz]czas skończyć z tym "onanizmem"
Wrzuty będą.
Czy nie zaliczymy się do PI(pożytecznych idiotów)komentując to gówno?[/quote]
Popieram.
Nie ma sensu komentować tych pierdów.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart
Interdiewoczka?
9 Czerwca, 2010 - 18:46
Czyli kurtyzana albo metresa klasy lux ? Niestety to ekipa tanich dziwek z ciemnej bramy !!!
tanich z pewnością nie, Voxminor! :):):)
9 Czerwca, 2010 - 19:58
Popatrz jednak, jak się od filozofii "brzydkiej panny na wydaniu" dochodzi do polityki brzydkiej, ale spełniającej wszelkie zachcianki, "panienki" (lekkich obyczajów).
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Wolnosc - niewola , ironia -doslownosc .
10 Czerwca, 2010 - 20:59
T - REX Sadzilem , ze ironia ukryta pod/za slowem wolnosc nie wymagala w kontekscie pozostalej tresci uzywania ani cudzyslowia , ani dopisania tzw , ani tez uzywania slowa niewola . Wiec moglo byc : "wolnosci" , tzw . wolnosci , albo niewoli , niewolnictwa itd . .
Tak poza tym , to bylo chyba jasne co autor mial na mysli , to wynika tez z reszty tekstu i nawet akapitu . Przepraszam za niejasnosci .
Wolnosci nie bylo od ponad 200 lat przynajmniej , moze 250 lat ; i nadal nie ma . Moze kiedys jeszcze bedzie .
Pozdrowienia .
T - REX
@T-REX -Re: Wolność tralala...
11 Czerwca, 2010 - 13:38
Jasne, że mialeś rację... w tym co sądziłeś :)
Chciałem się jedynie z Tobą trochę podroczyć
dlatego też ta mała prowokacja :)
pzdr ;)
chris