Przydaje się IPN
Teraz wiadomo, dlaczego jedni palili akta i teczki na potęgę, inni wynosili najlepiej rokujące papiery i kopcowali je w altanach i piwnicach, a pozostali bredzili o „zabetonowaniu” archiwów.
Wiadomo też dlaczego obalano rządy i psuto ustawy o dostępie do materiałów IPN.
Prawdę mówiąc, jeśli ktoś miał odrobinę zdrowego rozsądku, oczy, uszy i…. nic na sumieniu, wiedział od zawsze. I to, że w Katyniu mordowali Sowieci, a nie Niemcy i że komunizm przywieziony na sowieckich czołgach i ugruntowany więzieniami, torturami i morderstwami był systemem zbrodniczym, a na dodatek utrzymywanym przez zdrajców i agentów.
Teraz akurat okazało się, że Jaruzelskiego zwerbował Kiszczak. Dla przytomnych (zwanych „oszołomami” i „zwolennikami spiskowej teorii dziejów”) to nic dziwnego. Nie przypadkiem Kiszczak został po „wybuchu niepodległości”… ministrem spraw wewnętrznych, a Jaruzelski tylko tytularnym prezydentem. (Doskonałym sygnałem był wywiad telefoniczny Wałęsy po ujawnieniu, ze Jaruzelski to agent sowieckiego SmierSz „Jeruzelski”, co „nasz” prezydent skomentowała: „Myślałem, że Generał wszystko sobie wyczyścił…”)
Można i powinno się zapytać, kim byli Wałęsa i Kwaśniewski, choć nadal nie wolno, a jak ktoś spróbuje, dostaje po łapach? Dlaczego?
Dlaczego zarżnięto pospiesznie rząd Olszewskiego (aborcja?) i szybko skończono z rządami PiS?
Piszę króciutko, bo sprawa jest tak oczywista, że wali po oczach.
P.S.
Ilustracja: „Impression in blood” - Janusz Król
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5390 odsłon
Komentarze
Dixi,Michnik buszujący w archiwach, kotłownia w Jeziornej
17 Marca, 2010 - 19:42
Boluś jak szczeniak łaszący się do jaruzela po świadectwo moralności!
Kiszczak!!
to też taki skrót myślowy!
pzdr
antysalon
Oczywista oczywistość, Antysalonie! :):):)
17 Marca, 2010 - 19:45
Cieszy mnie, kiedy oczywistość zostaje potwierdzona dowodami. I tego się skurwiele boją.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Z tym baniem się, to
17 Marca, 2010 - 19:58
bym nie przesadzał
i raczej zalecał ostrożność w formuowaniu podobnych tez.
Gdyby oni sie rzeczywiście bali,
to u nas wyglądało by całkiem inaczej.
I tacy mordercy jak Jaruzelski, Kiszczak
i wielu innych
byłoby już po wyroku śmierci
i byliby już straceni.
I ten cały post komunistyczny gnój za oknem
również by się tak
bezszczelnie nie szwędał jak dzisiaj...
To domniemane banie się,
to jedynie pewien atu w rękach jednych kolesiów
przeciw drugim...
I żeby,
to banie miało jakikolwiek sens,
to potrzebują do tej farsy
widownię...
pzdr
chris
nie czwpiaj sie słowa, Amatorze!
17 Marca, 2010 - 20:38
Oni boja się bardziej, niż ci, którzy nie maja na życie, bo powinni wisieć! Ich szczęście, że ciągle potrafią się wywinąć i namieszać społeczeństwu w głowach. Z czasem jednak fakty wypływają na powierzchnię, bo nie da się jednym ruchem zniszczyć dowodów. Archiwa, to system odnośników (jakby linków). Ślady zawsze zostają.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
I tego się skurwiele boją.
17 Marca, 2010 - 20:02
spoko!
teraz mają ochronkę PO i Donek
pzdr
Kryska
17 Marca, 2010 - 20:14
Teraz to te skurwiele,
wogóle sie niczego nie boją.
Przecieć oni z nas szydzą !
A widoczne jest to
w każdym dniu ich..."polityki"
pzdr
chris
ale nie są w stanie załatać wszystkich dziur w tamie.
17 Marca, 2010 - 20:42
Pierwszą zrobił Wildstein i już się nie dało cofnąć wody.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
dycha za oczywistą,oczywistość
18 Marca, 2010 - 17:44
druga za Pana Bronisława
ale tez i powinna być trzecia,
bo warto przypomniec,
czego sie NOCNA
Zmiana wystraszyła przy
pierwszej Nocnej odsłonie;
a mianowicieP:
wniosku pana Janusza Korwina- Mikke
(nie glosuje na Niego teraz,ale niegdys
robilismy TO z męzem......własnie za wniosek
o LUSTRACJE..)
"ci sami ludzie,inne tylko miejsca do zniszczenia"
ci sami aktorzy z Nocnej Zmiany
dzisiaj
mordują IPN........tym RAZem
na czyj rozkaz.......?
gość z drogi
też kiedyś głosowałem na JKM i długo na UPR :):):)
18 Marca, 2010 - 20:31
Do czasu, bo uznałem, że JKM jest całkowicie odleciany i nieodpowiedzialny (nawet za własną karierę), a UPR - pogubiony. Szkoda, ale już po zawodach.
Teraz Korwina-Mikke popiera świr do kwadratu i błazen do sześcianu Bacz :):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
18 Marca, 2010 - 20:51
Bo JKM jest wyznawcą "korwin-mikkizmu". Co to takiego? Bloger nielubiegazety2 tak to definiuje:
"Korwin-mikkizm to wiara, że polityka i ekonomia zawierają się w bonmotach pana Janusza i jego wiekopomnej myśli, że Jaruzelski zbłądził 13 grudnia nie wprowadzając jednocześnie ze stanem wojennym reform gospodarczych."
Jako były członek UPR uważam powyższe za genialne!!!
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
masz racje, PeTe, że JKM poswięci rozsądek dla bon motów.
18 Marca, 2010 - 20:55
To go dyskwalifikuje. Nie jest to nawet realpolitik, bo w efekcie okazywał się zawsze rozpaczliwie nieskuteczny. Z przerażeniem patrzyłem, jak sam podstawia się głupio dziennikarzom.... Szkoda słów. To już wspomnienie. Nawet zabawne, bo dużo z liberalizmu we mnie zostało. To była wspaniała odtrutka na komunę, sączoną nam niezauważalnie przez lata do krwi.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
świr do kwadratu i błazen do sześcianu Bacz :
18 Marca, 2010 - 20:52
ojojoj!
Bacz w wersji - szalony Mikołaj
założę się, Kryska...
18 Marca, 2010 - 20:58
...że na dodatek jedzie do tyłu. Zgodnie z baczfizyką :):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
17 Marca, 2010 - 20:38
Piszesz króciutko, ale tu nie trzeba pisać wiele. Dla takiego "oszołoma" jak ja wszystko jest jasne. I takich "oszołomów" jest wielu. Szkoda czasu na bicie piany. Krótko, zwięźle i na temat! 10pkt i pełna zgoda.
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
no i fajnie, PeTe ! :):):)
17 Marca, 2010 - 20:47
Nie dla wszystkich jednak oczywistość jest oczywista, więc dokumenty nie zawadzą. Trudniej będzie kłamać i manipulować, choć wątpie, żeby zdrajcy odpuścili. Oni grają o życie i o majątki dla dzieci.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: Przydaje się IPN
17 Marca, 2010 - 21:25
zawsze powtrzalem, ze Kisczczak na czele MSW to tak jakby mojego psa zostawic w pomieszczeniu pelnym kielbasy i oczekiwac ze niczego nie tknie.
nie porownoje pana Kiszczaka do psa, tylko wskazuje analogie w sprzecznosci pozostawienia akt na odpowiedzialnosc osoby, ktora stwarza dla nich zagrozenie.
Kolejne nieporozumienie
17 Marca, 2010 - 21:52
Nie neguję tego bania się,
a jedynie piszę by nie nadawać mu
nadmiernego znaczenia,
a już wogóle nie liczyć na jakieś zadośćuczynienie.
no chyba ,
że za jakieś kolejne 60 lat...
Obecnie to banie się,
to forma pewnego mechanizmu,
a p.Wildstein i inni ,
to pewnego rodzaju wentyl bezpieczeństwa.
Zacne działanie p.Widsteina,
które kolejny raz służą niejako złej sprawie.
Prawda, którą używa się do manipulacji.
Pozwala na spuszczanie pewnego nadciśnienia
w społeczeństwie.
To post- komunistyczne towarzystwo jest na tyle silne,
że gdy przyjdzie czas,
to "spreparują kolejny okrągły stół"...
naturalnie w innej przestrzeni i formie,
ale efekt będzie podobny.
No chyba,
że "pomachamy trochę szabelką"...
bezkompromisowo...,
ale na to zapewne trzeba będzie nam trochę poczekać...
Pewnie że czasami jakąś czkawką odbije się ten czy owy,
i fajnie,
że to wychodzi na światło dzienne,
ale ci ludzie są tak zepsuci,
że im to " lata i powiewa" ...
a towarzysze od biznesu i mediów otaczają ich
tak wielkim parasolem,
że słyszymy takie...
...owszem palił, ale się nie zaciągał...
A do tego przecież widzimy, kogo mamy dzisiaj w polityce,
na ile są skompromitowani i co?
Olewają nas w całkowitym zwisie
i tyle ,
tego
bania się!
chris
kadegorycznie nie zgadzam sie z tezą, że ujawnienie "listy...
17 Marca, 2010 - 22:19
... Wildsteina mogłoby być jakimś "wentylem". To był, samodzielnie zrobiony, wyłom w tamie, po czym poooooszło, wreszcie. Już nigdy nie będzie jak przedtem.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re:Katygorycznie nie... :)
18 Marca, 2010 - 00:07
No powiedzmy sobie tak,
żydowskim targiem,
byś się tak nie pienił :)
To są działania równoległe.
Gdyby służbom było nie całkiem po drodze,
to by pewnego dnia p.Wildstei zniknął
z tapety i byłoby tyle...
Nasz kraj jest zniewolony przez wiele służb
i to co mamy się dowiedzieć,
to się dowiadujemy i nie inaczej!
Tutaj przecieki są nawet kontrolowane :)
i moim skromnym zdaniem służą jako wentyl niezadowolenia społecznego i poczuciu, żę coś wiemy...
Powyższym nie sugerowałem,
że p. Wildstein nie samodzielnie dokonał tego wyłomu
w tamie.
Pisałem jedynie , iż jestem zdania,
że mu na ten wyłom w pewnym sensie pozwolono...,
naturalnie prawdopodobnie bez jego wiedzy...
cyt: ...już nigdy nie będzie tak jak przedtem...
i co się dzisiaj takiego dzieje,
z tymi prawdami objawionymi???
chris
Wildstein opublikował listy z zaskoczenia.
18 Marca, 2010 - 11:53
potem mleko już się rozlało...
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
moim skromnym zdaniem polskie tajne słuzby były...
17 Marca, 2010 - 22:15
... tylko dyspozyturami sowieckich. Te konkurowały ze sobą, a w czasie rozpadu ZSRR i demoludów miały własne, egoistyczne interesy. W Polsce też konkurowało KGB i GRU, czyli bezpieka i wojskówka. Wygrała ta druga, jak mniemam, choć pierwszej też za duża krzywda się nie stała.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
A moim nie- skromnym zdaniem, to
18 Marca, 2010 - 09:50
chyba nawet na tym portalu, była ostatnio wkleijka
p. Grzegorza Brauna,
który również dosyć przystępnie komentował m.in.
na temat służb i ich pracy na dzień dzisiejszy.
To tyko tak lapidarnie na zakaczenie....
Dixi ja sie cieszę razem z Tobą,
że my już tak wiele wiemy:)
A jeszcze bardziej się cieszę,
że istnieje IPN!
Cieszył bym się bardziej,
gdybyśmy mógli tę wiedzę trochę bardziej wykorzystać
w kierunku pociągnięcia tych osób,
które "uśmiercały nasz narod"
do odpowiedzialności karnej...
chris
Dixi
17 Marca, 2010 - 22:30
Napisałeś prawie że to wszystko o czym już i tak wiadomo ale nigdy za wiele pisania o tych sprawach .,.
Fotka jak najbardziej adekwatna do tła sprawy..
To iście piekło Dantego ..
ps.
/10pkt/
pozdrawiam
............................
"Pozwól mi Panie bym stał się narzędziem Twej sprawiedliwości"
http://andruch.blogspot.com/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
to balesne, Andruch, że w kółko...
17 Marca, 2010 - 22:33
... trzeba pisać to samo. Z radością przyjmuję pojawianie się nowych dowodów.... oczywistości :):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi ;-)
17 Marca, 2010 - 22:48
No chyba nie zaprzestaniesz . Już kiedyś o tym wspomniałem że lubię twoje "pióro"..
Jak dla mnie nie trzeba nowych dowodów , te które ujrzały światło dzienne są wystarczająco porażające że normalnego człowieka by dawno powaliły ..Tu niestety mamy do czynienia ze zwierzętami o skórze nosorożca..
pozdrawiam
............................
"Pozwól mi Panie bym stał się narzędziem Twej sprawiedliwości"
http://andruch.blogspot.com/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Re: Przydaje się IPN
18 Marca, 2010 - 06:15
Jak słusznie głosi od lat Stanisław Michalkiewicz, w Polsce o wszystkim decyduje i wszystkim steruje rozwiedka! Są tacy, którym wydaje się, ze Polska jest niepodległa. Nic bardziej mylnego.
Jerzy Zerbe
Dixi a tak już na marginesie, to
18 Marca, 2010 - 11:05
za artykuł dałem dyszkę,
boś prawdę napisał.
Tylko o tym baniu się,
to... nadmiernie wyolbrzymiasz.
Wielu z nich naturalnie obawia się tego czy owego...
Ale to są jedynie powtarzam obawy...
Mają bowiem tak skuteczny parasol,
że o strachu mowy u nich nie ma...
chris
nadal uważam, że to kwestia definicji.
18 Marca, 2010 - 12:05
Agenci mają się czego obawiać, nawet jeśli udaje im się zachować kontrolę nad sytuacją.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re:nadal uważam...
18 Marca, 2010 - 21:16
O teraz to jest już lepiej...
Agenci naturalnie zawsze muszą się czegoś obawiać,
bo...
są agentami :)))
pzdr
chris
to akurat z Michalkiewiczem i JKM się zawsze zgadzałem.
18 Marca, 2010 - 12:03
Tym bardziej zdumiałą mnie prorosyjskość UPR choćby w sprawie Gruzji i innych byłych republik.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"