Operacje plastyczne, pudrowanie trupa
Przypomina się kawał z długą brodą: „Operacja się udała. Pacjent zmarł”.
Stary, ale jary. PO znów ma wysokie notowania.
Pisałem już o ustawie antynikotynowej, która zresztą na bieżąco jest zmieniana pod wpływem badań opinii publicznej. Pisałem, że ministerstwo zdrowia i jego szefowa nie traci optymizmu wobec strajków, epidemii grypy, a nawet wobec faktu, że chorych na raka pozbawiono możliwości leczenia (co zostało nazwane „niedoskonałością urzędniczą).
Teraz jednak, na Boga, mamy do czynienia z aferami. „Afera stoczniowa” dziwnie ucichła, natomiast „afera hazardowa”…
Tak się składa, że mogłem poświęcić czas na wysłuchanie zeznań Marcina Rosoła, a potem, niemal natychmiast, zobaczyłem komentarz udzielony w sejmie przez innego „młodego zdolnego” Sebastiana Karpiniuka. Robił on sobie szczere jaja z komisji, choć nawet dziennikarze TVN potrafili zauważyć pojawienie się kilku poważnych problemów, nielogiczności i sprzeczności w zeznaniach ludzi PO. Czemu się jednak dziwie, skoro dziś usłyszałem, ze zdecydowanym przeciwnikiem istnienia komisji jest jej… przewodniczący? Tak zresztą jak myśli, tak działa, co możemy podziwiać.
Mnie, naiwnemu, wydawało się, że ujawnienie, nawet tak ostrożne i zawoalowany sposób, działania PO-wskich ministerstw, do których biznesmeni zaprzyjaźnieni z ministrami i partią dzwonią codziennie, wysyłają do nich synów, żeby sprawdzili, czy jest jakaś kasa i córki z CV, żeby uzyskały poradę i „rekomendację” (jak by tego nie definiował słownik języka polskiego), powinien wstrząsnąć opinia publiczna bardziej, niż „afera Rywina”. Ktoś powinien zauważyć, że facecik z „gabinetu politycznego, nie jest powołany do ułatwiania życia biznesmenom, jak Sobiesiak, czy, jak się Rosołowi wypsnęło, inny „sportowiec” – Sobiesław Zasada… Chłopiec na posyłki Rosół, sekretarz chłopca na posyłki - ministra, robił co mógł. Teraz ma do wyboru ryzyko zostania kozłem ofiarnym (jak Rywin), ale też nie ma chyba alternatywy. Może zresztą sprawa znów „rozejdzie się po kościach”, jak „afera słupowa”, a młody, ambitny, rzutki, dyspozycyjny i uczynny pionek dostanie szansę przeczekania burzy na jakiejś wysokopłatnej synekurce (ja już się zdarzyło)?
Tymczasem… luzik…
Ostatecznie wszyscy wiedzą, że bez znajomości nic się nie załatwi. Mało kto zauważa jednak, że „polityczny”, znaczy robiący loda milionerom, żeby partia mogła kręcić lody.
Media pełne są bardzo ważnych wiadomości o „nowej koncepcji ustrojowej i zmianach konstytucji”… Ba, wszyscy fascynują się „prawyborami” na kandydata PO na prezydenta (czyli na funkcję tytularna i śmieszną wedle Platformy teraz, a zwłaszcza w przyszłości). Na deser mamy inny ważny problem: parytety.
No i nagle aktywizował się Giertych, który "przypomniał sobie" przykłady faszystowskiego niszczenia opozycji (już nikt nie pamięta, o co sam był oskarżany i przez kogo), a takze "stracił cierpliwość" Romaszewski (następny niedoszły prezydent, któremu nikt nawet tej funkcji nie proponował, a przecież powinien...).
Jest czym się fascynować…
Tymczasem, moim skromnym zdaniem, Platforma pudruje i perfumuje trupa, tymczasem wchodzimy w drugą fazę TKM. Kombinowało się i kradło od samego początku, ale jeśli komisje „hazardowa” nic nie ujawni, to „aferałowie” będą mogli szaleć na całego. Jak bakterie gnilne w przypudrowanym trupie.
Nie mogę się nadziwić, że ci sami ludzie, których poruszają błędy i lekarskie zaniedbania (ostatnio – wypisanie aktu zgonu żywej pacjentce), nie reagują na podobne praktyki partii rządzącej.
Słyszałem, że komedia dobra jest wtedy, kiedy śmieją się widzowie, nie aktorzy.
Widocznie mamy do czynienia z wyjątkowo dobrą komedia, bo ze spraw rozpaczliwie ważnych śmieją się… wszyscy.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4539 odsłon
Komentarze
Dixi, pudrują, lemingi słupkują, ale toto cuchnie jak zaraza!
20 Lutego, 2010 - 17:48
„niedoskonałością urzędniczą"-niezłe określenie jak na zaplanowaną z perfidią aksamitną autanazję czyli autorską/Tusk-Kopacz/ eutanazję!
pzdr
antysalon
mnie przeraża, Antysaonie...
20 Lutego, 2010 - 17:56
... że "opinia publiczna" nadal daje się robić w buca! To przekłada się na wybory, czyli moje, Twoje i nasze życie.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi, może tzw opinii publicznej jako zbiorowości niezbędny jest
20 Lutego, 2010 - 18:05
"pobyt na pustyni"!po tym dreptaniu w miejscu.
A Wielki Post sprzyja takim rozważaniom!
Tylko ilu zechce, potrafi z tego skorzystać skoro tylko bezmyślnie gapi się w te różne szkła i rechocze na zawołanie, na sygnał!
pzdr
antysalon
nie mam czasu, na "pustynię".
20 Lutego, 2010 - 18:25
Też musiałbym umrzeć.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
I tu jest pies pogrzebany ,
20 Lutego, 2010 - 18:12
I tu jest pies pogrzebany , Dixi! Wiele razy mówiłem bardzo niepopularne i niepoprawne zdanie, że Polacy to osły do entej potęgi! Abstrahując nawet wielkości sondażowego poparcia dla PO (z całą pewnością te dane są na bieżąco zawyżane) wciąż olbrzymi procent wyborców jest skłonnych zagłosować na tą partię! Można oczywiście zrzędzić i podkreślać czerwono-różowość rodzimych mediów (i często to się robi), ale to zmnienia faktu, że obywatelom Platforma zwyczajnie leży, bo jest zwyczajnie odzwierciedleniem przeciętnego jej wyborcy, przeciętnego Polaka-kombinatora-lodziarza. Przy czym ta "osłowatość" to nie w prostej linii głupota, tylko zwykła postkomunistyczna mentalność wielkiej części naszego społeczeństwa.
Pozdrawiam serdecznie
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
bronię się jak mogę, PeTe, przed myślą..
20 Lutego, 2010 - 18:27
Że Polacy są głupi. Tym bardziej mnie boli, że wystarczy im rosół z kozła (nawet nie barana).
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
sondaże
20 Lutego, 2010 - 18:06
Skąd się biora sondaze Platformy pokazujace przewagę jej nad innymi? Przecież jakby mieli polowe z tego co podają media to sądząc po tym co ludzie mówia i pisza jeszcze by było za duzo.Czy to jest oszusstwo czy tylko przekręt.
sondaży nie da się do końca oszyukać.
20 Lutego, 2010 - 18:30
Można zmanipulować poddanych sondażom.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Rosołek,Rosu
20 Lutego, 2010 - 18:19
Ten Rosół nie był tłusty/miał male oka/ Oka miał caly czas wolowe,a w smaku był jakby kurzy.Jakie dziwne rzeczy dzieją sie ,coś takiego jest cały dzień w Telewizorze i bawi pół Polski.Część tej reszty po drugiej stronie tez bawi,zwlaszcza pan Predsieda.Słyszało się czasem wypowiedzi w mediach,że ta zgraja na tej aferze skorzysta , to świadczyło by o naszym ludzie pracującym miast i wsi.Świadectwo o sobie wyda Społeczeństwo w czasie wyborów.Utinam falsus vates sim .
Rosłół był chłopcem na posyłki ministra, który...
20 Lutego, 2010 - 18:33
... był chłopcem na posyłki Sobiesiaka i jemu podobnych. To "biznesmani" dzwonili i mówili, jakiego ministra wyrzucić. "Przyjazne państwo"????
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: Operacje plastyczne, pudrowanie trupa
20 Lutego, 2010 - 19:39
Ludzie nie są głupi ludzie są inteligentni chcą silnej i znaczącej w Europie Polski. Chcą reform gospodarczych a ta afera jeśli coś pokazała to tylko głupie prawo żeby taki Sobiesiak mógł legalnie i w prosty sposób wybudować wyciąg to musiałby 2 lata chodzić a może i dłużej. A Wy sobie głosujcie na PiS będzieice miec teczki, szukanie i haków. I niszczenie ludzi przez CBA w imię hasła jedni uczciwi to Kaczyńscy i PiS. Kto nie robi nic w gospodarce i nie próbuje poprawić czegoś dla ludzi biznesmenów ale i normalnych ludzi bo im szybciej ten Sobiesiak wybuduje ten wyciąg to tym lepiej dla nas. A po to wybierało się tych posłów żeby mógł taki Sobiesiak się z nimi skontaktować w celu pomocy.
Golbi
20 Lutego, 2010 - 20:21
ależ ty biedny jesteś, boś głupi po prostu
jeszcze zebyś te idiotyzmy od siebie gadał ale ty pierdolisz jak Gadomski z Wyborczej
a nie wiesz po kiego wała mi ten wyciąg Sobiesiaka, to nie mój kumpel, to kumpel lodziarzy
biednyś boś głupi
głupi jesteś boś biedny
za wycięcie drzewa normalny obywatej (a nie Sobiesiak) płaci...
20 Lutego, 2010 - 20:31
... dobre kilkaset złotych. Mówimy o jednym drzewie, a nie o pół hektara. To nie prawda, ze PO pozwala biznesmenom na prowadzenie interesów. To nie rynek, tylko klasyczna oligarchia. Sobiesiaki futrują kosztem uczciwych przedsiębiorców, bo mają "dojścia". Nie wierzę, ze za darmo.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
20 Lutego, 2010 - 21:44
ale czego Ty oczekujesz od żołdaka Młodych Socjaldemokratów*:)
Został wysłany na ten odcinek frontu i tyle. Ciekaw jestem, jak długo to ciągłe odgrzewanie kotleta w jego wykonaniu będzie jeszcze trwać.
*celowo użyłem określenie socjaldemokratów. PO jest bowiem partią bardzo socjalistyczną.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
nic dobrego się nie spodziewam, Kirkerze!
20 Lutego, 2010 - 22:36
Niemniej chciałbym krzyczeć pełną gębą, że "dyskutuje" się o duperelach, kiedy podstawy naszego życia są zagrożone.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
70% populacji
20 Lutego, 2010 - 21:41
to funkcjonalni analfabeci, którzy nie rozumieją nawet, co czytają. Po 12 latach szkoły wracają do stanu sprzed. Dlatego przymus szkolny jest całkowicie zbyteczny i rodzi patologie. Poza tym czego chcą ludzie? Jako masa nie są w stanie podjąć żadnej rozsądnej decyzji. To po pierwsze. Widzę, że wierzysz w banialuki o demokracji jako najlepszym ustroju, które zostały włożone do głowy przez merdia oraz państwową, centralnie sterowaną szkółkę.
Czy ludzie chcą reform gospodarczych? Demokracja, chłopcze, prowadzi do socjalizmu. Nie można pogodzić kapitalizmu z demokracją. To jest po prostu nie wykonalne. W demokracji znajdą się roszczeniowe grupy, które bardzo szybko doprowadzą do rozwoju socjalizmu. Ludzie jako masa dążą do socjalizmu. Reform to chcą pojedyncze jednostki, ale nie takich, że zamienimy podatek progresywny dochodowy na liniowy. To zmiana kosmetyczna, bo dalej mamy dochodowy. To nie jest nawet półśrodek! Prawdziwa rewolucja to byłaby jakby został w ogóle zlikwidowany. Tak samo VAT, akcyza, podatek Belki. Na utrzymanie państwa wystarczyłby podatek pogłówny, ziemski oraz pobierany ryczałt od działalności banku centralnego. Ale Twoja kochana UE nie pozwoli na zbudowanie normalnego państwa.
Silna Polska w Europie? Ciekawe, bez armii, z dodatkowymi 30 regulacjami oraz dodatkową opłatą paliwową dorzuconą przez PO (abstrahuję od dochodowego, VAT-u wprowadzonego przez UD i KLD, praszczurów obecnej PO, oraz "popiwku") ma być silna. To śmiech na sali. Chłopcze, Ty żadnego pojęcia nie masz ani o geopolityce, ani o prowadzeniu polityki międzynarodowej... jak typowy lewak. A tak silna Polska w Europie jak chcesz, to Kazachska SRR mogła być licząca się w ZSRR.
No i odgrzewasz stare klisze... te teczki, CBA... więcej, twórczości. Nudny się robisz facet jak flaki z olejem.
O CBA to uważam, że to nakręcanie socjalistycznej spirali. To dorzucanie cegiełki do budowy siermiężnego socjalizmu dokonywane przez wszystkie rządzące ekipy. Dodam, że bardzo duży wpływ miała obecna PO, rozmnażając fiskalizm i wprowadzając 200 koncesji (mówię o różnych wcieleniach - ROAD, UD, KLD, UW).
A teczki... jeżeli uważasz, że zbrodniarze mają nie zostać ukarani, że kara nie jest nieuchronna, to jesteś mentalnym bolszewikiem. Jedną z podstaw cywilizacji łacińskiej w postaci prawa rzymskiego podcierasz sobie swój tyłek!
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
co Cię ugryzło, Kirkerze?
20 Lutego, 2010 - 22:47
Nie będę odpowiadał na ostatnie Twoje insynuacje.Coś Ci się najwyraźniej pomyliło... Sobotnia wódeczka????
Jestem bezkompromisowym zwolennikiem lustracji i dekomunizacji. Myślałem, że to oczywiste.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
20 Lutego, 2010 - 23:41
odpowiadałem Golbiemu, który uważa socjalistyczno-libertyńskiego szkodnika Tuska za zbawcę Polski i Polaków.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Odpr. się od Golbiego, bo
21 Lutego, 2010 - 00:52
on takie dobre kawały opowiada!
(((((:
Zupełnie jakbym Sergiusza Piaseckiego czytał!!!!!!!!!!!!!!
operacje plastyczne, pudrowanie trupa
20 Lutego, 2010 - 22:51
to są te standardy po, jazda po bandzie, tanie państwo z drogim rosołem, aferzyści z rychem, mirem, grzecho, rycho, polityka miłości w wykonaniu niesioła i palignita, cieć Graś, beksa sawicka, lodziarz misiak, i rozdający w karty w komisji aparatczyk sekułai obiecanki cacanki tuska i druga Irlandia.
Marika
Za to PiS miał dopiero politykę miłość
20 Lutego, 2010 - 23:33
Za to PiS miał dopiero politykę miłości ze aż wszyscy się pokochali i dzisiaj na forach mamy jechanie jeden na drugiego. Radio Maryja wieje nienawiścią do PO i Tuska. My jesteśmy tu gdzie wtedy oni tam gdzie stolo ZOMO, Lze elita, Lekarze w kamasze, Banda debili - to była według ws polityka miłości? Tu jedziecie po nich. A prawda jest taka że to jeden z lepszych rządów zaczęliśmy się liczyć w Unii Europejskiej, UEFA nas chwali za przygotowania do Euro, przyspieszono budowę dróg, przyjęto ustawę o pomostowa naprawiono zepsute przez PiS stosunki z Niemcami i Rosja. Ale jak kto nie chce to nie wie za to wspomina się afery, a który rząd ich nie ma gruntowa, taśmowa. PiS mia swojego w CBA swoich to on chronił tylko udupili Leppera i Kaczmarka by pokazać jacy są uczciwi. A za kołnierzem maja więcej niż nie jeden rząd. Sawickiej i Misiaka nie ma PO. A co do Irlandii patrząc po kryzysie to jest u nas lepiej jak w Irlandii. Aferę można wybaczyć ale Leppera w rządzie, obrażania, szczucia, skłócania i niszczenia ludzi nie. Podobno to partia narodowo - chrześcijańska oj coś tego nie widzę skoro się niszczy i szczuje ludzi czy obraza i skłóca naród. I miesza katolickie radio do polityki
Imponderabilia
20 Lutego, 2010 - 23:46
Czy kolega potrafi mi wytłumaczyć, dajmy na to, jak zostały poprawione przez obecną ekipę stosunki z Rosją i Niemcami?
Czekam na konkrety, bo pieprzyć za mianstreamowymi mediami jak za panią matką każdy potrafi!
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Stosunki
21 Lutego, 2010 - 00:57
[quote=nurniflowenola]
Czy kolega potrafi mi wytłumaczyć, dajmy na to, jak zostały poprawione przez obecną ekipę stosunki z Rosją i Niemcami?
Czekam na konkrety, bo pieprzyć za mianstreamowymi mediami jak za panią matką każdy potrafi!
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
[/quote]
Niemcy - fotel szefa Euro Parlamentu dla Buzka gdzie m.in Niemcy go poparli
Niemiecki minister spotkał się także z prezydentem Lechem Kaczyńskim. Obaj politycy bardzo wysoko ocenili obecne stosunki polsko-niemieckie.
Rosja - zaproszenie Tuska na uroczystości do Katynia.
Golbi - dobre! (((:
21 Lutego, 2010 - 01:10
Jeśli to ma dla Ciebie kluczowe znaczenie, to wybacz...
(((((((((((((((((((:
PS Premier Putin zaprosił premiera Donalda Tuska, pomijając prezydenta Kaczyńskiego, przypuszczalnie dlatego, aby obniżyć rangę uroczystości i poniżyć naszego Prezydenta. To były kagiebista i rozumiem go doskonale. W jego działaniu nie ma szczerych intencji, tak jak to się rozmaitym durniom i naiwniakom wydaje, lecz jest chłodna kalkulacja. Putin działa z korzyścią dla siebie i Rosji. Zaproszenie Kaczyńskiego było niekorzystne i dlatego go nie zaprosił.
PPS Dlatego takie dobre kawały opowiadasz. (: Analizuj i wyciągaj wnioski, bo non stop powtarzany ten sam dowcip w końcu przestanie być śmieszny.
I to uważasz za konkrety,
21 Lutego, 2010 - 01:17
I to uważasz za konkrety, frajerze?
Niemcy z Rosją bez oglądania się na Polskę budują rurę, Niemcy nawet nie ukrywają specjalnie poparcia dla działań Steinbach, rząd podpisuje umowę, która uzależnia nas od Rosji na następne 30 lat a Ty się podniecasz Buzkiem, który nawiasem mówiąc jest zwykłą marionetką? Rosja co chwilę daje nam po twarzy - a to obwini za rozpętanie II Wojny Światowej, a to organizuje "manewry" tuż przy granicy, a to jakiś szpieg, a to "zbłąkany" samolot śledzący nasze wojsko, a Ty się podniecasz, że facet, który ma w dupie Polskę i Polaków spotka się z drugim facetem, który ma w dupie Polskę i Polaków w Katyniu? W tym Katyniu, w którym Polaków mordowali naziści - tak orzekli niedawno rosyjscy komuniści, a towarzysz Putin jakoś specjalnie nie protestuje!!! Na jakim Ty świecie żyjesz? Spadaj!
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Nurniflowenola
21 Lutego, 2010 - 01:42
dla tow. Golbi w Katyniu też pewnie Niemcy mordowali. Był kiedyś robiony sondaż, to 60% nastolatków odpowiedziało, że Katyń był robotą Niemców.
Tow. Golbi żyje w świecie urojeń o fuehrerze Tusku z ustami słodszymi od malin podobnie jak inni Młodzi Socjaldemokraci.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Golbi,
21 Lutego, 2010 - 19:36
Gdzieś tam po drodze pisałem, że uważam iż kolejne pokolenie ukaże swoją wielkość i skuteczność doprowadzając do naprawy sytuacji w Rzeczpospolitej.
Czytając to co napisałeś mam jedynie nadzieję,
że nie wyprodukowano wielu o podobnym Tobie skrzywieniu.
Widzę, że jesteś młodym człowiekiem, a więc może masz jeszcze szansę, tylko porzuć to niedobre towarzystwo.
Jesteś zaczadzony, wyjdż chłopcze na świeże powietrze.
Może poczytaj to i owo, to czasami rownież poszerza horyzonty.
Odmówię za Ciebie kilka zdrowasiek, może coś pomoże...
Jeżeli jest tu kilku wierzących, to pomódlmy się za niego wspólnie, doprawdy jest w potrzebie.
---------------------------
Przepraszam, niepotrzebne skreślić
pzdr
chris
Golbi
21 Lutego, 2010 - 16:55
Świadomie manipulujesz? Bo co innego? Nieświadomie Ci takie kawały i żarty z logiki wychodzą? Nie bądź śmieszny - bo odnoszę wrażenie, że chciałeś się wykazać a już kompletnie nikt nie traktuje Cię tu poważnie.
Marika napisała:
to są te standardy po, jazda po bandzie, tanie państwo z drogim rosołem, aferzyści z rychem, mirem, grzecho, rycho, polityka miłości w wykonaniu niesioła i palignita, cieć Graś, beksa sawicka, lodziarz misiak, i rozdający w karty w komisji aparatczyk sekułai obiecanki cacanki tuska i druga Irlandia.
Na co Ty odpowiedziałeś usprawiedliwiając PO, że za PiSu, też nie było polityki miłości. Różnica jest taka drogi Golbi, że Kaczyński nie obiecywał polityki miłości tylko Tusk. Kaczyński obiecywał bezwzględną walkę z patologiami, lekarzami łapówkarzami, łże elitami, ZOMOwcami, UBekami, złodziejami, kapusiami - kodeks karny miał być zaostrzony. W programie z 2005 możesz to wszystko przeczytać - czumiesz czytać - przeczytaj (jak przeczytasz to porównaj program PO z tym co robią). Można więc uogólnić i napisać, że polityka Kaczyńskiego to była właśnie polityka bezwzględności i sprawiedliwości i nienawiści dla patologii niszczących od 20 lat Polskę. Oczywiście wszystko w imię silnego państwa i solidaryzmu, ale nie rozumiem gdzie ty tą miłość wyczytałeś. Piszesz: Radio Maryja wieje nienawiścią do PO i Tuska. Tym czasem nie zauważasz, że to Tusk, PO i cały ich popierający establishment wieje niesamowitą nienawiścią i brakiem tolerancji do moherowego towarzystwa jak i całego elektoratu PiS. Odnoszę nawet wrażenie, że moherowe berety, Pisuary są jakby dla Was inną kategorią ludzi - tak moim zdaniem są traktowani, nikt nie pogniewałby się na eksterminację tej grupy. Swoją drogą to Tusk zaczął pierwszy kpić z moherowych beretów - nie rozumiem dlaczego za to oni mieliby go kochać?
Co do reszty - wymieniasz jakieś sukcesy na potrzebę zaspokojenia komfortu politycznych, strategicznych półgłówków. Widzisz - wogóle nic nie rozumiesz. Nie rozumiesz co to jest silne, praworządne wewnetrznie Państwo - nie masz pojęcia jak wyprowadzić Polskę z bagna w którym jest (no chyba że Ty uważasz, że to co zafundował nam Wałęsa to sielanka - wtedy wogóle nie ma o czym z Tobą gadać). Jeszcze bardziej nie rozumiesz jak grać na arenie międzynarodowej tak by być szanowanym i dumnym, liczącym się narodem. Jeśli dla Ciebie Buzek (godny dupy Skiby) na półstołku szefa PE to sukces, jeśli PO doprowadziło do polepszenia stosunków z Rosją, Niemcami, to będę się modlił za Ciebie byś nie miał nigdy do czynienia z ze złymi, cwańszymi od Ciebie ludźmi. Mogliby by Cię bowiem zrobić kompletnie w trąbę, jednocześnie dając Ci poczucie uzyskania niesamowitych korzyści.. Mówiłbyś do siebie wtedy - "ale ich zrobiłem w trąbę, frajerów - tylko czemu mnie tak dupa boli?" Jeśli wierzysz w przyjaźń pomiędzy Polską a Rosją, Polską a Niemcami to przestań wierzyć. To jest poważna gra a nie bajka. Si vis pacem, para bellum.
Strasznieś Golbi naiwny - odniosłem wrażenie, że tak jak wszyscy tu skupieni ludzie chcesz (a może tylko się posługujesz?) silnej, dumnej, sprawiedliwej Polski. Tylko że masz na tą Polskę jakiś dziwny przepis. Strasznie infantylny przepis, przepis który bazuje na jakichś bajkowych i fantastycznych założeniach, as nie dostrzega tych podstawowych, najwazniejszych i logicznych. Dorośnij..
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Golbi - DUPA czyli pamiętna akcja Skiby podczas rozdania nagród
21 Lutego, 2010 - 17:03
Re: Operacje plastyczne, pudrowanie trupa
20 Lutego, 2010 - 23:47
PO ma wysokie notowania, ale przypuszczalnie (i najprawdopodobniej) są one sztucznie zawyżane. Sondaże w Polsce w głównej mierze służą do kreowania rzeczywistości, a nie jej opisywania.
Spektakl pt.: "komisja śledcza" jest skrajnie żałosny. Przewał leci na oczach milionów ludzi i k***a żaden kretyn nie wyciąga z tego właściwych wniosków.
Uważam, że to w znacznej mierze wina tzw. dysonansu poznawczego. Ludzie nie mogą się pogodzić z tym, że popełnili błąd (poza tym jest PiS), więc ignorują wszystkie informacje, które wskazywałyby na ten błąd. W dodatku przyjmują do wiadomości tylko te informacje, które odpowiadają ich wyobrażeniom o rzeczywistości.
To samo zjawisko było odpowiedzialne za wynik referendum w sprawie odwołania prezydenta Sopotu.
MUSZĘ STWIERDZIĆ, ŻE LUDZIE W SWEJ WIĘKSZOŚCI TO KRETYNI PAR EXCELLENCE.
I nie bez powodu wywalono logikę ze studiów. Dawniej każde studia zaczynały się od lekcji logiki. Dzisiaj żaden student nie zna logiki.
Rozmawiałem kiedyś z przyszłym adwokatem. Mówię mu aby się nauczył rodzajów argumentacji, bo mu się to przyda. Ten mi odpowiedział: "na co mi to"? No właśnie! Na co mu? Znaczna część kretynów, którzy będą jego klientami, też nie będzie tego znała, więc niby wszystko będzie grało.
Ja bym zabrał dyplom i wysłał do kopania rowów.
Niestety, ale taki chyba jest ten świat. Cwaniak zawsze będzie kręcił głupcem, a głupiec nigdy nie posłucha mądrego, gdy ten będzie go przestrzegał.
@ Spit.: Masa ciąży w dół, ilość nigdy nie przejdzie w jakość
21 Lutego, 2010 - 00:19
[quote=Spitfire]
Spektakl pt.: "komisja śledcza" jest skrajnie żałosny. Przewał leci na oczach milionów ludzi i k***a żaden kretyn nie wyciąga z tego właściwych wniosków.
Uważam, że to w znacznej mierze wina tzw. dysonansu poznawczego. Ludzie nie mogą się pogodzić z tym, że popełnili błąd (poza tym jest PiS), więc ignorują wszystkie informacje, które wskazywałyby na ten błąd. W dodatku przyjmują do wiadomości tylko te informacje, które odpowiadają ich wyobrażeniom o rzeczywistości.
To samo zjawisko było odpowiedzialne za wynik referendum w sprawie odwołania prezydenta Sopotu.
MUSZĘ STWIERDZIĆ, ŻE LUDZIE W SWEJ WIĘKSZOŚCI TO KRETYNI PAR EXCELLENCE. [/quote]
Ludzie - nawet pozornie uczciwi - wiedzą, że wybór opcji antykomunistycznej i niepodległościowej oznacza walkę, a konsekwencją tejże jest ryzyko odniesienia ran i śmierci.
Wybór komuchów, sowieckich agentów i mafii - to święty, usrany spokój. I możliwość kręcenia własnych lodów. Kooptacji do wyższych mafij.
[quote=Spitfire]
I nie bez powodu wywalono logikę ze studiów. Dawniej każde studia zaczynały się od lekcji logiki. Dzisiaj żaden student nie zna logiki.
Rozmawiałem kiedyś z przyszłym adwokatem. Mówię mu aby się nauczył rodzajów argumentacji, bo mu się to przyda. Ten mi odpowiedział: "na co mi to"? No właśnie! Na co mu? Znaczna część kretynów, którzy będą jego klientami, też nie będzie tego znała, więc niby wszystko będzie grało.
Ja bym zabrał dyplom i wysłał do kopania rowów.
Niestety, ale taki chyba jest ten świat. Cwaniak zawsze będzie kręcił głupcem, a głupiec nigdy nie posłucha mądrego, gdy ten będzie go przestrzegał. [/quote]
No to ja przytoczę lepszy przykład: pytałem niedawno dziewczyny w wieku maturalnym, czy kot czarny i kotka o umaszczeniu marmurkowym może dać potomstwo: czarne i rude.
Dodam - osoba ta jest w klasie LO o profilu przyrodniczym. W dodatku wybiera się na biotechnologię na UJ.
Odpowiedziała, że nie wie. No to spytałem, czy mieli prawo dziedziczenia G. Mendla. Odpowiedziała, że NIE, ba - nie miała pojęcia, kim był Grzegorz Mendel !!!
-------
http://jaszczur09.blogspot.com/
Jaszczurze
21 Lutego, 2010 - 01:00
będzie trochę off top.
Mówisz o tej dziewczynie, co się wybiera na biotechnologię. A jak ja szedłem na studia zgodnie z zainteresowaniami, to byłem tam przez swoich kolegów z roku traktowany jako kuriozum. Swego czasu myślałem, że takie studia jak biologia, generalnie kierunki przyrodnicze, wybierają pasjonaci. Cóż, przemyślałem się...
Później mnie biedaka oskarżali o bycie zmutowanym, bo zdarzało mi się na ćwiczeniach z zoologii zaginać prowadzących czy też wynajdywać błędy i niedopowiedzenia w skrypcie, o czym to ich niezwłocznie informowałem:)) Zresztą, edukację z tego przedmiotu zakończyłem z oceną 5:))
Mówisz o biotechnologii. Mnie to czasem zastanawia, po co na uniwersytecie wydzielili to jako coś odrębnego. Rozumiem na uczelni rolniczej albo technicznej, ale na uniwersytecie? Chyba uzasadnienia nie ma poza swoistym gatunkowym szowinizmem biologów molekularnych, którzy nie chcą za bardzo uczyć się zoologii, botaniki, ekologii, być ganianym po bagnach na kursach terenowych et cetera:)
Znałem absolwenta biotechnologii, teraz gościu siedzi na Genetyce Bakterii. On kiedyś skwitował ten kierunek następująco: "ani biologia, ani technologia".
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
@ Kirker
21 Lutego, 2010 - 01:47
[quote=Kirker]
Mówisz o biotechnologii. Mnie to czasem zastanawia, po co na uniwersytecie wydzielili to jako coś odrębnego. Rozumiem na uczelni rolniczej albo technicznej, ale na uniwersytecie? Chyba uzasadnienia nie ma poza swoistym gatunkowym szowinizmem biologów molekularnych, którzy nie chcą za bardzo uczyć się zoologii, botaniki, ekologii, być ganianym po bagnach na kursach terenowych et cetera:)
Znałem absolwenta biotechnologii, teraz gościu siedzi na Genetyce Bakterii. On kiedyś skwitował ten kierunek następująco: "ani biologia, ani technologia".
[/quote]
Musiałbym się dopytać, czy to faktycznie UJ a nie jakaś inna uczelnia, może mi się coś pokiełbasiło.
Poza tym - jaką przyszłość ma biotechnologia w Polsce ? Zobacz - w Biotonie (u "Grubego Rycha") siedzi stara gwardia, którą b. trudno będzie wyciepać jeszcze przez długi czas. Alternatywa - półka z kosmetykami w hipermarkecie albo drogeria. Ewentualnie - emigracja do krajów, gdzie właściwe zastosowanie biotechnologii lepiej stoi.
-------
http://jaszczur09.blogspot.com/
Jaszczurze
21 Lutego, 2010 - 02:03
ja mówiłem ogólnie o biotechnologii. Najczęściej ten kierunek oznacza wyodrębnioną biologię molekularną z pewnymi przedmiotami typu "inżynieria bioprocesów" czy "mikrobiologia przemysłowa".
Ogólnie to trochę zainteresowań jest. Przecież wiele organizmów wykorzystuje się do otrzymywania różnych związków. Bodajże Rhizopus sinensis robi kwas mlekowy - taki grzyb, krewniak tego szarego, co rośnie czasem na chlebie.
Poza tym różne historie transgeniczne - jak otrzymywanie różnych białek np. insuliny, hodowla roślin i zwierząt transgenicznych.
Z takich typowo przemysłowych zastosowań wypada jeszcze wymienić biotransformację związków; to ma spore znaczenie.
Również otrzymywanie przeciwciał monoklonalnych. Te akurat mają duże znaczenie w badaniach biologicznych czy medycznych. Ilości interesujących białek przecież wyznacza się z użyciem Western blot i ELISA.
Pytasz się o biotechnologów. Wspomniana przeze mnie osoba siedzi na Genetyce Bakterii. A czym się zajmuje? Chyba siedzi w proteomice.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker
21 Lutego, 2010 - 11:59
Bardzo mnie zaciekawiłeś swoją opinią na temat biotechnologii.
ZAMAWIAM u Ciebie wpis blogu na ten temat.
pzdr
Milton
Miltonie
21 Lutego, 2010 - 16:34
"biotechnolog" a "biolog molekularny" to są dla mnie inne rzeczy. Drugi zajmuje się nauką czystą - np. regulacja ekspresji jakiegoś genu u drożdży. Biotechnolog natomiast to przedstawiciel dziedziny stosowanej. On raczej powinien myśleć, jak tu te drożdże przymusić na przykład do produkcji artemizyny (jest taki projekt, co chcą włożyć do nich wszystkie enzymy pośredniczące w biosyntezie i w ten sposób otrzymywać ten związek, skądinąd potencjalny środek antymalaryczny) na skalę przemysłową.
Poza tym źródłosłów. Bios oznacza życie, techne - sztuka, rękodzieło, więc siłą rzeczy biotechnologia to powinno być wykorzystanie organizmów żywych w przemyśle. Jeśli trzymać się tej definicji, to można bimbrownictwo uznać za swego rodzaju biotechnologię.
Ale dobra, jak zbiorę więcej czasu, to napiszę na ten temat większy tekst.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Jaszczur - Przebijam!
21 Lutego, 2010 - 01:00
[quote=Jaszczur]Ludzie - nawet pozornie uczciwi - wiedzą, że wybór opcji antykomunistycznej i niepodległościowej oznacza walkę, a konsekwencją tejże jest ryzyko odniesienia ran i śmierci.
Wybór komuchów, sowieckich agentów i mafii - to święty, usrany spokój. I możliwość kręcenia własnych lodów. Kooptacji do wyższych mafij.[/quote]
Z tym się nie zgodzę. Część ludzi to osoby dobre, ale totalnie zmanipulowane, natomiast część jest "uzbrojona" w wypaczoną moralność i lubi cwaniaków. Sami kombinują na prawo i lewo, więc lubią "swoich". Prawica jest zagrożeniem dla tego stanu rzeczy.
[quote=Jaszczur]No to ja przytoczę lepszy przykład: pytałem niedawno dziewczyny w wieku maturalnym, czy kot czarny i kotka o umaszczeniu marmurkowym może dać potomstwo: czarne i rude.
Dodam - osoba ta jest w klasie LO o profilu przyrodniczym. W dodatku wybiera się na biotechnologię na UJ.
Odpowiedziała, że nie wie. No to spytałem, czy mieli prawo dziedziczenia G. Mendla. Odpowiedziała, że NIE, ba - nie miała pojęcia, kim był Grzegorz Mendel !!![/quote]
Przebijam! Znałem i znam gościa, który był laureatem olimpiad historycznych w liceum, który potem studiował historię, i który na bodajże pierwszym (albo drugim) roku studiów nie wiedział kto to był major HUBAL (sic!).
Pewnie to nie jego wina, no ale skoro lubił historię i w pewnym sensie się nią fascynowal, to aż dziwi. Oczy wyskoczyły mi z wrażenia.
@ Spit.: A może się wcale historią nie interesował,
21 Lutego, 2010 - 01:38
tylko mamusia albo pani od historii kazała uczestniczyć w olimpiadach ? ;)
Egzamin wstępny na historię na UG. Gostek, pytany kto dowodził Odsieczą Wiedeńską, nie potrafił odpowiedzieć. Jeden z doktorów z komisji ryknął: "Pali Pan papierosy? Toż czuć od Pana !"
- "noo..."
- "no to kto dowodził...?"
- "yyy... August II Mocny :o ?"
-------
http://jaszczur09.blogspot.com/
Dobre, (no to rzecz o Urbanie!)
21 Lutego, 2010 - 01:49
(:
W sumie to już inna bajka, ale równie zabawna. Słyszałem kiedyś opowieść od kolegi jak jednemu podpowiadano na lekcji historii.
Nauczyciel poprosił gościa do tablicy. Padło pytanie o nazwisko jakiegoś papieża. GOść nie wiedział. To jego znajomy, z ostatniej ławki, złapał się za uczy i je odchylił od głowy! Potem szybko pokazał dwa palce.
Ten zaraz załapał!!!!!!!!!!!!
"Papież Urban II" - mówi. ((:
Rzecz niemal nie do przebicia! Kalambur, ale jaki! ((((:
Powiem krótko...
21 Lutego, 2010 - 02:09
Najgorsze co moglo sie nam przyarzyć, to mafia po komunie. Obserwuję od dluższego czasu, bo go mam, wydarzenia, jakie Polsce przytrafiaja sie nader często. Wiec przydarzyl się nam premier nieudacznik, ale cwaniak. Cwaniak ten dla wladzy przegryzie wlasny ogon. Premier ma przyjaciól, z którymi w pocie czola opluwal wladzę bylych kolegów Kaczyńskich. W koncu dorwali sie do wladzy, przepraszam do kasy. Banda gluptaków, wypromowana na strachu zbrodniarzy, przestępców i PZPR-skich mafiozów, którzy po wyprowadzeniu sztandaru, natychmiast wyprowadzili na swoje konta, wcześniej wydrukowane miliardy. Nie liczmy na mlode pokolenie, bo oto Rosól i wielu jego kolegów ze studiów i mafijnych koleżanek, już przejmuja schedę po wujaszkach. Już tam są i będą, bo demokracja jest dla naiwnych, w komunie też byla demokracja. Podlośc to jest demokracja. Rosól spokojnie mówi, ze to normalne pomagać potrzebującym. W mafijnym państwie, a takim niewątliwie jest nasza ojczyzna, by odzyskać państwo, musimy zacytować klasyka, że"my w Polsce nie znamy pojęcia pokoju za wszelką cenę" albo "jedno jest najświętsze nam slowo, to honor". Takie postawy dzisiaj należy upowszechniać, bo nasza Polska jest na rozdrożu. Mamy jeszcze naiwniaków, którzy nawet na tym zastrzeżonym portalu, docieraja z propagandą falszywego klepania po ramieniu z zachodu, naszej naiwności i wychwalanie rzucania kości ze wschodu do gryzienia wlasnych ran. To jest antypolska medialna nagonka na Polskość. Ale wygramy, "choć, może trzeba będzie utoczyć krwi"
Re: Balsam ...bo nasza Polska jest na rozdrożu.
21 Lutego, 2010 - 02:18
Ale z Ciebie kawalarz :)))
No, trzeba przyznać, że dbasz o te nocne klimaty.
Co umiesz dobrze, to podpierać te zmęczone powieki :)))
Nie jesteśmy na żadnym rozdrożu Balsamie,
tylko już jakiś czas temu wypadliśmy poza bandę,
wyp.....lili nas na wirażu.
Oj, chyba żeś się żdziebko zdrzemnął?
--------------------------
Przepraszam, niepotrzebne skreślić
pzdr
chris
A tak na zgodę Balsamie, to od strony kulinarnej
21 Lutego, 2010 - 02:37
To po jaką cholerę nam ten rosół,
szczególnie jak już wiemy
że niesmaczny, a przede wszystkim niestrawny !
Poprosimy o flaczki,
albo lepiej uszka z barszczykiem,
bylyby nie z czerwonym :)))
pzdr.
chris
Re: Operacje plastyczne, pudrowanie trupa
21 Lutego, 2010 - 12:28
PO jak PZPR rośnie w siłę przygarniajac wszystkich, którzy z chęci jakiegoś zysku zgłaszają swój akces. Obrzydliwa, bezideowa i bezkształtna masa! Partia karierowiczów i zdrajców.
Jerzy Zerbe
Re: Operacje plastyczne, pudrowanie trupa
21 Lutego, 2010 - 14:02
Czytajcie mniej Rzeczpospolitej i Gazety Polskiej te gazety was ogłupiają a dziennikarze w tych gazetach są mało obiektywni Wildstein - prezes TVP za rządów PiS, Semka - kolega kurskiego, powiązany także z Walendziakiem dzisiejszy PiS członek grupy tzw. Pampersów. Oj jesteście ogłupieni przez te media. Kaczyński z was śmieje jakie głąby.
A co do prezydenta to nie sądziliście chyba ze po Gruzji i jego wypowiedzi go Rosjanie zaproszą. Tacy ludzie jak obecny prezydent i PiS to niestety ale zagrożenie dla Polski.
Człowiek który szasta teczkami na innych a sam jakoś w PRL był puszczany wolno pomimo że odmawiał podpisania. Twierdzi że nie zbierał haków to czemu nie otwarł akt IPN? Ma swojego tam wiec w odpowiednim momencie je będzie wyjmował. Albo akta z likwidacji WSI na co je trzyma zamiast od razu ujawnić to teraz będzie że ma haki przepraszam informacje na Komorowskiego i Szmajdzińskiego. Ja nie czytam prasy a o tym co robi PiS słyszę z wypowiedzi i zachowywania się polityków tej partii no chyba ze uważacie ze TVN manipuluje relacjami na żywo z komisji, konferencji czy wypowiedzi polityków PiS wystarczy przypomnieć pewną komisje ws. Ziobry jak tupali w podłogę i krzyczeli - czego się bali? skoro niewinny? To co robi PiS wszystko widać nikt nikim nie manipuluje stad wysokie poparcie PO. Głupoli do władzy nie dopuszcza się. Tyle mojego
uważam
21 Lutego, 2010 - 14:49
że polemika z młodym towarzyszem Golbi jest bezsensowna.
najwyraźniej uważasz, Golbi...
21 Lutego, 2010 - 14:56
... że wszyscy poza tobą są głupi i zmanipulowani. Rozumiem, ze nie czytasz gazet, nie oglądasz telewizji i nie słuchasz radia. Ciekawe skąd czerpiesz wiedzę o świecie? :):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Golbi,
21 Lutego, 2010 - 15:15
Gobi, tak jak nazwa pustyni,
by chyba jednak lepiej pasowało.
Tam rownież jedynie piasek i ...otchłań :)
Golbi...nie idż tą drogą :)
Nawet gdybyś miał się osunąć z tego nasypu Twojej wiedzy :))),
to chyba jednak lepiej,
nawet dla Twojej POłowicy...
chris
Dixi, Golbi
21 Lutego, 2010 - 16:00
Ależ on czyta. Zdanie mówiące:
Czytajcie mniej Rzeczpospolitej i Gazety Polskiej te gazety was ogłupiają a dziennikarze w tych gazetach są mało obiektywni
naprawdę oznacza:
Czytajcie jedynie obiektywną i sprawiedliwą GW z jej męczennikiem o wolność i prawdę - Adamem Michnikiem, bratem Stefana. Oglądajcie Tusk Vision Network - resztę mediów możecie olać.
--------
Golbi jest albo:
1. Skrajnym przykładem osobnika poddawanego przez lata manipulacji przez betonowy, postkomuszy, wrogi Polsce, złodziejski układ. Skrajnym w swojej bezświadomości dlatego, że oprócz biernego znieczulenia i przeprogramowania percepcji jest on dodatkowo aktywnym, bezwstydnym agitatorem fałszywych treści. On po prostu jest na tyle niesamodzielny, że wierzy w to co pisze. Co śmieszniejsze - podczas gdy typy pokroju Michnika, Waltera, Balcerowicza, wykorzystują go do swoich niecnych celów z grymasem rozkoszy na twarzy, to on wmawia nam, że Kaczyński się z nas śmieje - doprawdy przewrotne!
2. Beneficjentem IIIRP, który żeruje na krzywdzie naszej biednej Polski i świadomie sieje ferment i fałsz. Beneficjentem który na okrągłostołowych zmianach zyskał lub kombinował żeby nie stracić.
O ile w pierwszym przypadku powinienem potraktować Golbiego z nadzieją na ocknięcie i zmianę (choć zmiany mogą być nieodwracalne i trudne) mówiąc mu "odmul się człowieku - PiS już nie rządzi dłużej niż rządził - teraz PO jest przy władzy!", to w drugim powiedziałbym mu tak jak nurniflowenola - spierdalaj.
Tak więc Golbi sam wybieraj - albo się odmul i zrozum rzeczywistość, albo to drugie...
W pierwszym przypadku - jeśli będziesz współpracował, zadawał pytania, pracował nad sobą - jest szansa na wyleczenie. Jeśli będziesz zamknięty na logikę i argumenty i pozbawiony podstawowych, prawidłowo funkcjonujących narzędzi percepcji to niestety - szansy niema.
Pierwsze zadanie ode mnie:
1. Zrozumieć że teraz rządzi PO. PiS rządził dość dawno temu. Zrozumieć, że my tu często i gęsto nie piszemy peanów na PiS, a po prostu krytykujemy PO za to jaka jest - a jaka jest to widzi każdy. Czasami nawet krytykujemy i PiS i Prezydenta - serio! To jest jakieś chore - widzieć w krytykach PO zwolenników PiS! Postaraj się to zrozumieć że to nie tożsame - jeśli nie będziesz potrafił zrealizować tego zadania, to będę traktował Cię jak wysłannika od Młodych Demokratów. A jeśli myślisz, że jesteś obiektywny - masz na bank jakąś traumę związaną z PiSem, która ciąży Ci na psychice.
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
poza wszystkim, Gawrionie...
21 Lutego, 2010 - 16:14
... traktowanie rozmówców jak patentowanych idiotów nie sprzyja dyskusji. Nie znoszę wystawiania do bicia, czyli insynuowania rozmówcom tępoty. Cieszę się szczerze, że na Niepoprawnych pisze ktoś, kto ma inne zdanie od innych. Szkoda, że się nie wysila :):):)
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
21 Lutego, 2010 - 16:22
Dlatego napisałem na zasadzie albo albo, bo doprawdy nic innego mi nie przychodzi do głowy.
Pomimo że uważam, że zarówno w 1 i 2 przypadku sytuacja jest beznadziejna, to zróżnicowałem postawy. Jestem gotowy do dialogu i wymiany argumentów - ale doprawdy, jeśli nie funkcjonujemy na tej samej płaszczyźnie znaczeniowej i logicznej to jak mamy rozmawiać? Bo jak można pisać takie banialuki?:
http://niepoprawni.pl/blog/29/operacje-plastyczne-pudrowanie-trupa#comment-54914
(do powyższej wypowiedzi Golbiego zaraz się ustosunkuję)
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Gawrion
21 Lutego, 2010 - 16:30
ależ ten Golbi jest po prostu super
to model nie do zużycia
to pewnikiem wnuczek babci RRK z S24
niech sobie hula tu na portalu, taki głupi kabareciarz i nic ponad to
ja myślę, że to taka nowa wewrsja Rosoła, też młody, niby cwaniak a głupi
dajmy mu spokój na razie, niech pisze ku POtomnym!
Rosół nie jest wcale taki głupi, Kryska!
21 Lutego, 2010 - 16:46
Już raz miał kłopoty z "aferą słupową" i PO o nim nie zapomniało. Nawet gdyby teraz miał robić za kozła ofiarnego (a prawdopodobnie niewiele mu grozi ze strony prokuratury), to i tak krzywda mu się nie stanie. Gdzieś go tam przezimują z dobrą pensyjką.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
może Golbi się... doszlifuje :):):)
21 Lutego, 2010 - 16:41
Uwielbiam dyskusje, a nawet kłótnie. Uzgadnianie znaczeń też może być zabawne.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi!
21 Lutego, 2010 - 16:45
Tylko to nie jest dyskusja, Dixi! Jak chcę tak "podyskutować" to sobie poczytam GW albo obejrzę TVN. Można mi zarzucić wiele - także chamstwo (stąd wulgaryzmy) i impulsywność. Traktuję ludzi tak jak na to zasługują i nie obrażam się, gdy ktoś mi wyjedzie z "idiotą" czy innym "kretynem". Życie. Z tym że ja nie lubię tracić czasu, bo nie mam go za wiele. I to nie jest usprawiedliwianie się. Golbi jest patentowanym idiotą - udowodnił to bezspornie paroma komentarzami. Ile razy jeszcze trzeba powtórzyć, że ktoś kto krytykuje PO i obecny rząd nie jest od razu zwolennikiem PiS-u? Nawiasem mówiąc, to jest największy "sukces" PO. Wmówienie ludziom, że ktokolwiek jedzie po PO jak po łysej kobyle jest pisuarem lub kaczystą! Schizofrenia. To dlatego Wildstein parę miesięcy temu opuścił studio TVP - brak zgody na fałszowanie rzeczywistości. Jeżeli ktoś podnieca się jak dziecko faktem, że Buzek jest jakąś fiszą w Eurokołchozie i podaje to jako dowód sukcesu obecnej ekipy, to ja mogę tylko powiedzieć ten wyraz na "s".
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
antypisizm jest, PeTe, politycznie poprawną odmianą...
21 Lutego, 2010 - 16:53
... antysemityzmu. Równie oślepiającą i ogłupiającą. Masz rację, że jeśli chcemy dyskutować, musimy słuchać i starać się zrozumieć, co ktoś mówi.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Golbi
21 Lutego, 2010 - 16:53
a mam rozumieć, że Michnik, którego braciszek ukrywa się w Szwecji przed polskim wymiarem sprawiedliwości, jest taki hiper-mega-super-obiektywny?
"Otwarł", a nie powinno być "otworzył". Po polsku naucz się mówić i pisać, towarzyszu.
Dopuszczanie do władzy głupoli... demokracja na tym polega, że pacany wybierają pacanów. Większość jest głupia. Policz sobie wypadkową inteligencję jakiejś grupy. I nic dziwnego, że potem wszystko w państwie stoi na głowie.
A myślisz, że z Ciebie nie śmieje się Tusk wespół z podnóżkami?
Poza tym jak PiS upadnie, to PO również pójdzie na dno. Nie ma bowiem nic do zaproponowania poza przeciwstawianiem się PiS. To działa również w drugą stronę. PiS nie ma nic do zaoferowania przed straszeniem "liberałami" - w rzeczywistości kolejną socjalistyczną jaczejką. Jesteście od siebie uzależnieni. Koniec jednych pociągnie na dno drugich.
Ale cóż, mam rozumieć, że rząd PO jest najlepszy co najmniej od czasów Mieszka I.
Poza tym towarzyszu, czy uważasz, że każdy, kto nie lubi PO jest kaczystą i pisiorem? Rozumiem, że posłanka Senyszyn jest na przykład kaczystką. Weźmy przykład z innej beczki. Może taki Janusz Korwin-Mikke z powodu swojej krytyki PO też jest kaczystą?
Teczki? Ile razy planujesz odgrzać ten kotlet. Robisz się koleś nudny jak zacięta płyta. Przy okazji po raz kolejny potwierdzasz swój bolszewizm w postaci pogardy dla podstaw naszego kręgu cywilizacyjnego.
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
i tu masz rację, Kirkerze!
21 Lutego, 2010 - 16:57
PO jedzie na antypisizmie, ale przecież pośrednictwo jest zbędne. Jak się komuchy pozbierają, to Platforma stanie się niepotrzebna.
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Wy jednak jesteście zaślepieni
21 Lutego, 2010 - 16:45
Tak jedyne uczciwe media to Gazeta Polska i Rzeczpospolita. Papier przyjmie wszystko. A relacji na żywo z komisji czy konferencji się nie zmanipuluje każdy widział jaki był PiS konferencje prasowe i gadanie w kółko czego to nie zrobią Minister Sprawiedliwości i słowa typu "To jest gwoźdź do (zgadywanka) Andrzeja Leppera" no ludzie czy to jest Minister Sprawiedliwości czy dziecko w przedszkolu? Układy, teczki, haki - wy chcecie PRL żeby wszystko było pod władza jednego człowieka wtedy rzeczywiście nie bezie przestępczości, korupcji i afer. Jak to mówił Kononowicz nie bezie niczego. Jedyna słuszne media będą w rękach partii rządzącej. I będzie cacy tylko ze to już jest praktycznie PRL wszystko w rękach jednej słusznej partii ona kradnie Ty nie wiesz bo kto Ci to udowodni? Jak prokuratura, CBA i mediami zarządza ta sama partia (koalicja). A ludzie z PiS nie odchodzą bo im się tak podoba tylko rzeczywiście w PiSie wszystko trzyma jedna osoba.
Wy jednak jesteście zaślepieni
21 Lutego, 2010 - 16:53
Golbi - Twoja III RP bagienna - cwaniacy, prostacy i lewacy
21 Lutego, 2010 - 16:56
nie spekuluj, Kolego, bo trafiasz kulą w płot.
21 Lutego, 2010 - 17:01
Nie kupuję gazet, a przesłuchania Rosoła śledziłem dokładnie. Wynika z nich jedno - chłoptaś był na posyłki ministra, który był na posyłki Sobiesiaka. Żenada!
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
A Ty PRL nie chcesz?
21 Lutego, 2010 - 17:32
dlaczego kojarzysz PRL z władzą jednego człowieka. Jakoś przez tysiące lat rządzili monarchowie, dyktatorzy, regenci, jakoś nikt nie płakał. Było normalniej niż jest teraz - na przykład zero biurokracji, nikt nie gonił dzieci do szkoły, nikt nie kazał się ubezpieczać, podatki były śmiesznie niskie. I to w warunkach władzy jednego człowieka. A teraz mamy państwo, które nas goli na 80%, każe dzieci posyłać do szkoły, każe być ubezpieczonym oraz samochód i dom mieć ubezpieczone, każe na wszystko mieć papier, rozmnaża biurokrację do gargantuicznych rozmiarów.
Zrozum, chłoptasiu, że ten cały galopujący socjalizm to skutek demokracji. Głupot Ci nakładli do głowy w mediach i państwowej szkółce, że kapitalizm może współistnieć z demokracją. To bzdura! W demokracji nie może być kapitalizmu, bo roszczeniowa większość, która przecież tam jest suwerenem, doprowadzi do socjalizmu. Dziwię się, że z zauważeniem tego oczywistego faktu jest taki wielki problem. Tu nie trzeba być geniuszem, żeby do tego dojść.
Poza tym bezprawia nie chcesz? Dlaczego uważasz, że komunistyczni mordercy mają się kręcić na wolności? Dlaczego tak oponujesz dekomunizacji? Gdybyś chciał państwa prawa, to nie widziałbyś nic zdrożnego w dostępie do archiwów. A tak to chcesz zalegalizowanego bezprawia na miarę Trzeciej Rzeszy lub ZSRR.
Popierasz socjalizm w postaci UE. Kiedyś mieliśmy wielkiego brata ze wschodu. Też nam mówił, ile ryb mamy łowić. Był jednak na tyle łaskawy, że nie domagał się standaryzacji produkcji oscypka!
pozdrawiam
Kirker prawicowy ekstremista
Kirker prawicowy ekstremista
Operacje plastyczne.....
21 Lutego, 2010 - 19:01
vikki
Po przeczytaniu tego i nie tylko tego artykulu wnosze, ze wlasciwie juz jestesmy w okresie nie przedwyborczym a wyborczym. Mam wiec pytanie dla mnie i nie tylko dla mnie bardzo wazne: czy to prawda, ze Polonie pozbawiono prawa do glosowania na prezydenta. Jesli tak to pozbawiono nas czynnego prawa wyborczego. Czy byc polskim obywatelem znaczy tylko miec prawo do siedzenia za kratkami? Bede wdzieczna za odpowiedz jesli ktos ja zna.Serdecznosci vikki
vikki