Ciągle nas mają za idiotów
Halo! To my - idioci! Łykamy wszystko co daje nam codziennie GieWu i TVN. Bez tego ciężko żyć. Adamie Michniku i ty Wielki Tusku, wyjaśnijcie nam świat. Bez tego życie leminga jest jałowe i puste.
Blogerka Elig przytoczyła trafne obserwacje - http://elig.prawynurt.pl/polityka/opinie/pomys-upartego-nasz-przekaz-dnia-w-sprawie-smolenska,990.htm .
Typowy leming jest niestety dosyć głupim osobnikiem. Do tego naiwnym i łyka każdą sieczkę, abstrahując od tego jak durną i bezczelną, jeżeli tylko pochodzi z jego najważniejszych ambon: GieWu i TVNu.
Dla tego też, te tuby propagandy przestały już kierować swój przekaz do przeciętnego czytelnika, albo widza, a skoncentrowały się na durnowatych lemingach, którzy widocznie zaczynają im wyciekać ciurkiem w stronę rozumu i opamiętania.
Jak już pisałem ( http://jazgdyni.prawynurt.pl/klub-dyletantow/jatrzenie-smolenskiem,481.htm ), oficjalna prorządowa propaganda odpaliła śmierdzącą petardę, gdzie cynglową była funkcjonariuszka GieWu do zadań najbrudniejszych (urodzona czyścicielka latryn?), pani Kublik. W tygodniowej akcji wydalania steku bzdur, te dwie przodujące gadzinówki (TVN i GieWu), kompletnie nie licząc się ze zdrowym rozsądkiem i minimalną inteligencją, z braku mamy Madzi pod ręką, starały się żabim rechotem zdyskredytować profesorów wspierających zespół Macierewicza.
Ich działania były na tak żenującym poziomie, że gdybym był lemingiem, to bym się obraził. Za jakiego głupka oni mnie mają? Ciekaw jestem, jak spora grupa bezmyślnych popleczników platformy zareagowała przebłyskiem inteligencji i po raz pierwszy zwątpiła we wiarygodność swoich ulubionych katechizmów.
Bardzo interesujące jest pytanie, co spowodowało, że włodarze tych wymienionych mediów zdecydowali na przypuszczenie ataku tak głupiego i prymitywnego. Przecież są tam między innymi ludzie o sporej inteligencji i wiedzy. Dlaczego ustawili poprzeczkę przekazu tak nisko, jakby zwracali się do dzieci z młodszych klas podstawówki. Czy oni całkowicie wątpią w jakiekolwiek zdolności umysłowe swoich wyznawców? Może tak być, jeśli przypomnimy sobie fakt codziennych dyspozycji wysyłanych smsami do członków platformy. Żeby przypadkiem nie mówili z głowy.
50% członków Platformy Obywatelskiej, jak się okazuje, to ludzie z wykształceniem podstawowym. I raczej o stosunkowo niskim poziomie moralności, jak sobie przypomnimy, ze w czasie wyborów PO miało największe notowania we więzieniach i aresztach. Przestępcy instynktownie wyczuwają ewentualne przyjazne środowisko, gdzie dalej będą mogli bezkarnie uprawiać swój proceder.
Do takich właśnie ludzi kieruje się przekazy. Popatrzmy sobie, co przez trzy lata oficjalna propaganda wytworzyła i pluła na temat Smoleńska.
Pamiętamy przekaz o idiotach – pilotach; debeściaki, jak spod budki z piwem, którzy brali udział w konkursie sikania na odległość. To przekaz o oszalałym Prezydencie – samobójcy, który zmusił załogę do lądowania w lesie na polanie. To także opowieść o pijanym dowódcy lotnictwa, generale Błasiku, który przejął stery i sam walnął w ziemię.
Tych kompletnych idiotyzmów było więcej. Jeden głupszy od drugiego. Mimo to, massmedia, cały aparat propagandowy RP, poważnie rozważali te wymyślone fakty. To było OK i według oficjalnej strony – wysoce prawdopodobne. Nie tak, jak bzdurne teorie o wybuchu, wątpliwości, co do pancernej brzozy, czy sterowanie lądowaniem z Moskwy.
Teraz mamy rechot z naukowców. Ludzi z imienia i nazwiska. Podkreślam to wyraźnie, bo w odróżnieniu od ekspertów Macierewicza, nie znamy nikogo z grupy ekspertów pana Laska, który nota bene jest specjalistą od obróbki skrawaniem.
Władza w końcu zaczyna się poważnie bać Smoleńska. Trzy lata minęły, a 40% społeczeństwa nadal im kompletnie nie wierzy. Wysypisko kłamstw i przeinaczeń nie zdołało przykryć nieznanej nam prawdy i zabić zdolności do samodzielnego myślenia. Przy rosnących sondażach PiSu Tusk zaczyna sobie zdawać sprawę, że w końcu przyjdzie mu zapłacić.
Poważnie się obawiają.
Nie chcą konferencji ekspertów przygotowywanej przez prezesa Polskiej Akademii Nauk, prof. Michała Kleibera. Nagle może się okazać, że eksperci Millera i Laska to wydmuszki, właśnie po tej stronie są specjaliści od obróbki skrawaniem, a po stronie Macierewicza fachowcy od symulacji komputerowych, wytrzymałości materiałów, teorii materiałów wybuchowych i dynamiki ciała stałego. Bo o tym wiemy na pewno. Ale jak durnowato rechoce Córa Rewolucji propagandowej, pani Kublik – nie ma specjalistów od katastrof lotniczych!
Największa tragedia w historii Rzeczypospolitej powinna mieć jak najwyższy priorytet, nawet międzynarodowy. Powinna być traktowana z całkowitą powagą i wybitną uwagą.
Tymczasem robi się z tego durny, wprost kabaretowy show, ośmiesza się i deprecjonuje. Nie postępują w ten sposób ludzie o czystych sumieniach. Wprost przeciwnie, zasłonę propagandy rozpościerają ci, co mają coś do ukrycia, ci, co się boją, że prawda wyjdzie na jaw.
No i najsmutniejsze jest to, że władza i cały ten aparat oficjalnej propagandy ma swój własny naród za durni i skończonych debili. Pani Kublik, Olejnik, czy Pochanke, sprzedające z ogniem w oczach cały tem szajs, są kompletnie głupie, czy tylko cyniczne i zakłamane?
Mam nadzieję, że wkrótce cała ta hołota zejdzie nam z oczu i znajdzie właściwe dla siebie miejsce na śmietniku. Brudami się zajmują, to przydadzą się do segregacji śmieci
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 8670 odsłon
Komentarze
Nieprawda jest jakoby ze 50 % POwcow jest tylko z wyksztalceniem
18 Stycznia, 2014 - 08:27
POdstawowym gdzyz kazdy kto zaglosowal na PO zostal z nominacji inteligentem,a to zas samo przez sie sie rozumie ze kazdy POwiec z nadania dostal jakis dyplom czy tytul co poniektorzy to nawet profesorski tak jak BYDLOSZEWSKI.
@Wilk na kacapy
18 Stycznia, 2014 - 09:01
Tak, masz rację. Oni oczywiście natychmiast dostają odpowiednie certyfikaty. Ale niestety, w oficjalnych papierach ciągle mają - wykształcenie podstawowe + doktorat z platfusologii.
To im stwarza kłopoty przy zatrudnieniu za granicą, szczególnie na uniwersytetach, Jak Sorbona, Harward, czy Oxford. Boleją z tego powodu bardzo.
Z Bydloszewskiego, dokładnie magistra Bydloszewskiego nie ma co się śmiać (fe!), bo prawie dorównuje on wielokrotnemu doktorowi hc. Bolkowi.
Dziwię się, że obaj panowie nie stanowią jeszcze jakiegoś super organu. Może utworzyć dla nich Nad-trybunał Konstytucyjny?
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
jazgdyni - 18 stycznia, 2014 - 09:01
18 Stycznia, 2014 - 09:41
Astra
Tam nie wszyscy są idiotami...
Dwoje wyborców PO, których znam prywatnie to ludzie wykształceni i zasobni. Oni wiedzą, że skasowali nam Prezydenta. Ale przyznanie się do tego, wymagałoby reakcji wobec winnych a więc obecnej władzy i Rosji.
Czy ty wiesz czym to grozi ? oznajmili mi. Kiedy powiedziałam, że i tak rakiety z Kalliningradu są nacelowane na teren Polski, zobaczyłam u nich jeszcze większy strach...
To tchórze, po prostu... i nie mają pojęcia, że tchórzami pogardza się wszędzie.Państwo tchórzy nie ma szans na przetrwanie...
Astra - Anna Słupianek
@Patria
18 Stycznia, 2014 - 10:16
Witaj Astro
Nie wiem, czy czytałaś mój wpis http://jazgdyni.neon24.pl/post/98520,sila-odpowiedziec-na-sile
On zresztą też był tutaj publikowany.
Właśnie jest o tym byśmy wyprostowali karki, dumnie spojrzeli i przestali się bać. Choć propaganda wiele robi, byśmy byli w nieustannym strachu.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Mam poważne wątpliwości
18 Stycznia, 2014 - 11:11
co do inteligencji ich wszystkich. Jak wyobraża sobie odbiorcę Pan Tomasz Lis, wiemy chyba wszyscy. Dla zasady jednak przypomnę:
http://www.youtube.com/watch?v=qmkEmNWP0ug
Skoro taki autorytet uważa, że interesujący może być tylko głupi rechot, to daje jednoznaczne świadectwo o inteligencji własnej, jak i całego tego środowiska.
Rozumiem, że nie każdy potrafi być bohaterem, ale tchórzostwo wynikające z krótkowzroczności, również jest przejawem głupoty.
Krótkowzrocznością i głupotą jest również kierowanie przekazu opartego na fałszu, do durniów i tchórzy. Budowanie na tym swojej siły (jak robią to wiadome gremia) może dawać szybkie, spektakularne efekty, ale jak dla mnie, świadczy o poważnym niedorozwoju umysłowym.
Pozdrawiam :)
10
@Zapluty Karzeł
18 Stycznia, 2014 - 11:27
Witaj
Ja uważam, że jest to metoda oparta na całej filozofii ferajny Tuska - "tu i teraz", "lekko, łatwo i przyjemnie" oraz oczywiście - ciepła woda w kranie.
Oduczyć ludzi rozmyślania, refleksji. Tylko płytkie reagowanie na bodźce, oczywiście nachalnej propagandy.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Oduczyć ludzi rozmyślania,refleksji...
18 Stycznia, 2014 - 12:35
Oduczają nas tego obie "wysokie układające się strony".Z jednej strony masz Tuska i Komorowskiego a z drugiej Kaczyńskiego i Macierewicza z jego"zespołem parlamentarnym".Nie chowajmy głów w piasek i nie udawajmy,że nie widzimy tego,że ta druga strona też ściemnia.Prawie cztery lata Macierewicz goni króliczka tak,żeby go nie złapać a w nagrodę zostaje wiceprezesem PiS.Ani pan prezes Kaczyński,ani tzw.rodziny smoleńskie ani śledczy Macierewicz nie korzystają z najprostszej rzeczy,która jest w zasięgu ich rąk a która raz na zawsze mogłaby rozstrzygnąć: czy w Smoleńsku była katastrofa i wybuchy czy też nie? Czy elita Polski została zamordowana tam,czy też gdzie indziej?
Warto przeczytać ten post http://coryllus.salon24.pl/542142,fatima-jasna-g... Coryllusa,w którym znajduje sie takie zdanie:
Dowody,o których pisze Coryllus,są na wyciągnięcie ręki panów Kaczyńskiego i Macierewicza.Wystarczy po nie sięgnąć i poddać analizie spektralnej.I stanie się jasność.
Zamiast tego mamy miesięcznice,palce na kształt V i skandowanie:Zwyciężymy,zwyciężymy!
A może prawda jest zbyt straszna,żeby ją ujawnić?
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Skowronku,
18 Stycznia, 2014 - 12:46
Twój link nie działa.
PPzdr.
PS. To już nie tylko Kaczyński i Macierewicz, ale i rodziny smoleńskie nie chcą wyjaśnienia sprawy Smoleńska? A może to jednak nie jest tak proste, jak się wydaje?
PP
18 Stycznia, 2014 - 12:53
Dla chcącego nie ma nic trudnego.Tak mówiła mi moja Babcia.Odnosi się to i do linku i do tej drugiej sprawy.
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Skowronek
18 Stycznia, 2014 - 13:07
Moja babcia też tak mówiła, tyle że wiele razy czegoś chciała, a jednak nie udawało jej się tego zdobyć. Ale to pewnie mało istotne, ważne że efektownie brzmi.
Co do linka - niby dajesz, a nie dajesz. Ciekawa filozofia.
Niezbyt to grzeczne, ale co tam. Twoja sprawa. Nie rozumiem tylko, po co w ogóle wstawiłeś link - w końcu jak ktoś zechce, to sam sobie poszuka.
Grzecznemu-grzecznie
18 Stycznia, 2014 - 13:14
Oto prawidłowy link.
http://coryllus.salon24.pl/542142,fatima-jasna-gora-i-zablocone-buty-ministra-skrzypka
A coś a propos tego,co napisałem w komentarzu o tych dowodach i króliczku p.Macierewicza?
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Skowronek
18 Stycznia, 2014 - 19:42
To, co napisałeś o króliczku uważam za nieuprawnione - no chyba, że Ty już wiesz, co się stało, tylko ten opieszały Macierewicz nie! A co do dowodów - no cóż, jesteś pewien, że wiesz, co zostało, a co nie zostało zbadane i jak jednoznaczne okazały się wyniki?
PPzdr.
PS. Myślałam, że Coryllus faktycznie pisze coś o dowodach, tymczasem on nawet nie użył tego słowa - to Twój wkład ;), ale dzięks za prawidłowy link.
@skowronek
18 Stycznia, 2014 - 13:00
I to jest najbardziej przykre - że nasza strona też nas traktuje jak idiotów.
Albo stoją za tym ciemne moce, tak potężne, że nic nie da się zrobić. Ale za bardzo w to nie wierzę.
Prezes też przestał się otaczać ludźmi światłymi.
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
jak proszę ?
18 Stycznia, 2014 - 13:54
Szanowny Panie,
Przeczytałem Pański wpis trzykrotnie i nie nadal mogę wyjść z podziwu nad lotnością umysłu Autora, lecz Jego opinii nie jestem w stanie zrozumieć na tyle, by ją wybaczyć (Francuzi twierdzą, że "tout comprendre, c'est tout pardonner", ale jam nie Francuz i nie muszę rozumieć wszystkiego, wystarcza mi cokolwiek, mieszczącego się w mojej ciasnej głowie).
To, co Pan napisał, w głowie mi się nie mieści, wyrażam więc tego powodu głębokie ubolewanie, życząc Panu, tak jak sobie samemu, takiej jasności, w świetle której łatwo jest odróżnić pana Donalda Tuska od pana Jarosława Kaczyńskiego a p. Antoniego Macierewicza od p. Bronisława Komorowskiego.
Że "ściemnianiu" jestem przeciwny, to chyba jasne.
AT
Andrzej Tatkowski
AT
20 Stycznia, 2014 - 20:57
;-)
PPzdr.
Skowronek
18 Stycznia, 2014 - 16:56
Pan Macierewicz bawi się w śledztwo(nie dysponuje prawdziwymi dowodami,które są tam gdzie są).
Dlatego nie jest groźny dla strony rządowej i ma jej błogosławieństwo za cenę bycia ''chłopcem do bicia''.
Takie ''śledztwo'' jest politycznie potrzebne zwolennikom PiS -u. To je mają.
Dziwi natomiast bezsilność w sprawie tragedii smoleńskiej.
Brakowało ostrej reakcji na początku.
Smoleńsk został bezkarnie wykpiony i PiS wie,że nie może go użyć w kampanii wyborczej.
A największa katastrofa(zamach?) tego typu na świecie pozostanie chyba już na zawsze zagadką.
markiza
Szkodnik
18 Stycznia, 2014 - 17:37
Cyt : "Brakowało ostrej reakcji na początku ".
I to są właśnie kluczowe słowa do powyższego tematu.
Jarosław Kaczyński zamiast tuż po katastrofie wyprowadzić Polaków pod Belweder, "spuścił" patriotyczne emocje i gniew narodu w zachęcie do dziesięciogodzinnego stania w kolejce do trumny swego brata.
W kampanii prezydenckiej, też wyciszał emocje, ani razu nie zająknowszy się o Smoleńsku.
Kto wie, jak ustosunkują się do takich zachowań nasi potomni, skoro już dziś wiele wskazuje na to, że Kaczyński, to nie tylko jowialny, skrzywdzony przez los nieudacznik ale ewidentny szkodnik.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
TzW
18 Stycznia, 2014 - 18:40
Niech żyje wolność słowa!
Też pozdrawiam niepoprawnie.
markiza
Markiza
18 Stycznia, 2014 - 20:20
Postkomusze gazety, stacje telewizyjne i radiowe oraz portale internetowe pękają w szwach od tej wolności słowa, w której to "wiele wskazuje" przeciwko Kaczyńskim, i dlatego ich pupilki rządzą już kolejny rok. O to Ci chodzi?
PPzdr.
@PP
18 Stycznia, 2014 - 20:45
Chyba się nie zrozumiałyśmy.
Jestem tu od dawna,mam niepoprawne poglądy,napisałam komentarz,który nie został zaznaczony na czerwono.
I to mnie tak ucieszyło. Stąd okrzyk o wolności słowa.
Przepraszam jeśli mój komentarz uraził Twoje uczucia wobec prezesa. W końcu okrągły stół rządzi. :)
Pozdrawiam
markiza
Markiza
18 Stycznia, 2014 - 21:08
Wszystko ok, tyle że Twój komentarz podczepiony jest pod komentarz TzW i to Jego ma w tytule, więc wygląda na to, że to On (czy też jego niezaczerwieniony komentarz) doprowadził Cię do tego okrzyku radości. No cóż... jesteście dorośli, jak mniemam, więc sami wybieracie sobie rozrywki... ;) Może być i zabawa w chowanego.
PPzdr.
PS. Ach ten okrągły stół... niby okrągły, a zza każdego rogu rzucają się na Prezesa... a życzliwi zawsze pomogą. ;)
PP
18 Stycznia, 2014 - 22:38
My z TzW mamy zbieżne poglądy i otwarcie o nich piszemy nie kryjąc się po kątach. Więc nie rozumiem tego skojarzenia z zabawą w chowanego.
Jesteś zwolenniczką PiS-u to sobie nadal bądź. Nie zabraniam.
A o układzie okrągłostołowym należy pisać tylko na poważnie.
markiza
Re: PP
20 Stycznia, 2014 - 20:56
Miałam na myśli to, do czego faktycznie odnosił się Twój komęt. To, że macie z TzW wspólny "antykaczystowski pogląd" oczywiście wiem - raczej trudno byłoby nie zauważyć. ;)
Wasze prawo - tylko ta tendencyjność ataków czasem nuży. Wystarczy otworzyć pierwszy lepszy onet albo inny tvn/p, żeby zobaczyć to samo - a człowiek czasem chciałby od tego odpocząć...
Tak czy owak doceniam, że nie zabraniasz mi mieć swoich poglądów. Również to ja decyduję, o czym piszę poważnie, a o czym nie. Na marginesie, to co napisałam o okrągłym stole to wcale nie był żart.
Tymczasem pozwolę sobie zakończyć tę wymianę komentarzy. Oczywiście wolno Ci ją kontynuować - nie zabraniam. ;)
@PP
20 Stycznia, 2014 - 22:13
Wymianę komentarzy z Tobą zakończyłam 18 stycznia.
Masz trochę spóźniony zapłon. :)
markiza
Markiza
22 Stycznia, 2014 - 15:12
Zamiast podziękowań - próba zdeprecjonowania mojego szlachetnego gestu. Ech, ta ludzka niewdzięczność...
PPzdr. ;-)
Tańczący
18 Stycznia, 2014 - 20:07
Dużo więcej wskazuje na to, że szkodnikiem jesteś Ty.
Całkiem prawdopodobne, że jesteś też dużo bardziej jowialny niż JK, ponieważ on nie jest jowialny ani trochę.
"Skrzywdzony przez los" - tu akurat bym się zgodziła. No, prawie. Nie przez los, a przez... hmmm... brak namysłu ;) tych, którzy ponoć na niego głosują, a bezustannie robią mu złą prasę. Nieudacznicy jacyś, czy co? Chcą, żeby ich opcja znowu przegrała?
PPzdr.
PS. Żeby wyprowadzać ludzi pod Belweder, trzeba móc postawić konkretne zarzuty. (W tym specjalizuje się druga strona - już parę minut po zamachu "było wiadomo", że winni są piloci.) Chyba, że chodzi Ci o samo stanie pod Belwederem.
PPS. Obyś nie musiał się kiedyś przekonać, czy zaraz po śmierci bliskich Ci osób jesteś w stanie kogokolwiek gdziekolwiek wyprowadzać.
PP
18 Stycznia, 2014 - 20:25
Profesor Staniszkis mówiła w którymś z wywiadów,że J.Kaczyński jest jak mały bokser,który szybko otrząśnie się po zadawanych ciosach i idzie dalej.
Zna prezesa to chyba wie o czym mówi.
markiza
Markiza
20 Stycznia, 2014 - 20:52
JK to twardy gość, ale część uprawnionych do głosowania niekoniecznie, stąd łatwo im zrobić wodę z mózgu. Być może prof. Staniszkis o tym też wspomniała. A jeśli nie, to właśnie robię to ja. :)
PP
18 Stycznia, 2014 - 20:56
No tak już jakoś mam, że jak ktoś przegrywa 7 walk po kolei, to przestaję w niego wierzyć a tym bardziej stawiać na niego zakłady. Patrzę tylko z politowaniem i zaczynam szukać błędów w jego taktyce, programie i pijarze.
A więc generalnie masz rację. Jestem szkodnikiem, bo sam sobie szkodzę, nie kochając Jarka bezgranicznie i bezkrytycznie. Miałbym dużo łatwiej i prościej traktując go jak wyzwoliciele.
Pozdrawiam
P.S. Każdy człowiek po śmierci bliskiej osoby przeżywa traumę i psychikę ma niejako sparaliżowaną, ale w debatach z Komorowskim, nie był już przecież sparaliżowany w takim samym stopniu, jak kilka godzin po katastrofie, a o Smoleńsku nic nie wspomniał. To po pierwsze.
Po drugie.
Co to za politycy (w tym PiS), którzy po katastrofie zachowywali się jak zagubione dzieci, nie mieli przygotowanych wariantów postępowania na wypadek podobnych zdarzeń ?
To ja się pytam. A co byłoby na wypadek wojny ?
Okazuje się, że i jedni i drudzy, to fotelowi nieudacznicy.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Re: PP
18 Stycznia, 2014 - 21:33
"jak ktoś przegrywa 7 walk po kolei, to przestaję w niego wierzyć a tym bardziej stawiać na niego zakłady"
To na kogo teraz stawiasz? ;)
"Jestem szkodnikiem, bo sam sobie szkodzę, nie kochając Jarka bezgranicznie i bezkrytycznie. Miałbym dużo łatwiej i prościej traktując go jak wyzwoliciele."
A kto tu mówił o miłości? To nie ten wątek (czy raczej: strumień komętów). Ten jest o podgryzaniu. ;)
PPzdr.
Ps. Rozumiem, że wycofujesz się z "tuż po katastrofie" - cieszę się. :) Przypuszczalnie JK nie wspominał o Smoleńsku zbyt wiele podczas kampanii, bo uznał, że to mu pomoże wygrać wybory, a po wygranej zajmie się tą sprawą tak, jak należy. To dosyć oczywiste, zwłaszcza w świetle tego, jak negatywnie ludzie (poza żelaznym elektoratem) reagowali, kiedy już zaczął mówić o Smoleńsku.
PPS. A to już zupełnie osobne pytanie...
PP
18 Stycznia, 2014 - 22:02
Jak to na kogo stawiam ? W życiu prywatnym na siebie, a w politycznym sympatyzuję z PiS, ale przestałem na niego bezkrytycznie stawiać :)
Rozumiem, że Jarosław"tuz po katastrofie" jako bezpośrednio dotknięty jej skutkami mógł "stracić głowę", ale po to ma dziesiątki współpracowników, żeby w takich sytuacjach myśleli za niego.
Nie sprawdzili się. Utracili szansę.
Przeciwnie. Temat Smoleńska mógł być dla Kaczyńskiego trampoliną polityczną, na początku ludzie nie byli Smoleńskiem zmęczeni.
Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ
NIEPOPRAWNY INACZEJ
@skowronek
19 Stycznia, 2014 - 11:25
Zauważyliście, że przywódcy, masz rację - z obu stron, oduczyli się mówić zwięźle i treściwie. Dopiero trzeba interpretatorów, którzy usiłują rozgryżć, co dana osoba chciała powiedzieć. To są jakieś enigmatyczne, ezopowe przekazy, z małą ilością konkretów. No sieczka...
Jest też wielu blogerów, którzy nie potrafią się wypowiadać jasno i zwięźle.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Amen
20 Stycznia, 2014 - 12:29
I to by było do wykazania,czyli c.b.d.o.
Nie -dla postawionej tezy.Tak-dla pokrętnego miedlenia.Tak wygląda"dyskusja".
"Nie lękajcie się!" J.P.II
"Nie lękajcie się!" J.P.II
Nie dyskutuje się z aksjomatami. ;-)
18 Stycznia, 2014 - 12:05
To, co mówi gw i tvn to dla lemingów prawdy niepodważalne.
Sączą im tę propagandę do ucha z każdej strony; wszystko co od niej odstaje, jest przedstawiane jako oszołomstwo.
Trzeba być naprawdę bardzo przekornym - albo podejrzliwym, żeby uwierzyć w to, że wszyscy (wszyscy "normalni") choćby MOGĄ kłamać.
Albo trzeba po prostu pewne rzeczy wiedzieć, jak to się zdarza np. niektórym historykom, pasjonatom czy po prostu świadkom jakichś wydarzeń - ale ilu takich ludzi jest?
PPzdr.
@PP
18 Stycznia, 2014 - 12:28
Witam
Ja nie pamiętam takiego nasilenia propagandy za mojego życia. Nawet ta urbanowska nie była taka nachalna.
To świadome ogłupianie. Zniżanie poziomu do coraz niższych standardów.
Do kogo oni mówią?
Pozdrawiam
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
Najgorsze w tym
18 Stycznia, 2014 - 16:37
jest to ,że ta propaganda działa. Niestety działa i na tych wykształconych bo nie ma jasności w programie PiS żeby można było powiedzieć,że w dziedzinie tej to PiS chce zrobić to tak a nie ble,ble z którego nic nie wynika. Poza tym pamięć mają krótką i nie pamiętają już jak było za rządów PiS oprócz kłótni z Lepperem i Końskim łbem.
lupo
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika wilk na kacapy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jakie gonienie kruliczka przez Macierewicza ? tylko idjota przy19 Stycznia, 2014 - 19:57
tych faktach i dowodach jakie juz sa znane na temat tragedji smolenskiej moze twierdzic ze to byla tylko katastrofa.Jakie jeszcze dowody komus potrzeba? moze zeby oficjalnie Putin powiedzial ze to on przy wspolpracy PObolszewi zlikwidowal elite Polska?
Wiecej juz dowodow nie potrzeba zeby kazdy niezalezny sad w cywilizowanym kraju skazal winnych zamachu.
To ze byl to zamach, ja bylem pewnym w momencie podania do wiadomosci o niby katastrofie i zaraz o tym napisalem, za co wiekszosc mnie za jakiegos przyglupa miala i wywrotowca.
Dowody ktore jeszcze zbiera Macietrewicz juz niczego nie zmienia,oczywiscie im wiecej takich dowodow tym gorzej dla PObolszewi gdyz oni za kazdym razem jak cos nowego im wytknie Macierewicz to sie dwoja i troja i popelniaja dziecinne bledy w wytlumaczeniu czy obaleniu tych dowodow.
Toc to Macierewicz obalil prawie wszytkie punkty raportu Anodiny to co jeszcze potrzeba?
Przy obecnej okupacji Polski mic in nie zrobimy nawet jak by przyszedl do TV ten co zakladal ladunki i sie przyznal do tego.
Kaczynski zrobil blad w ostatnich wyborach ze nie uzyl karty smolenskiej aby wygrac, ale tez jest winne oglupiale spoleczenstwo polskie, ktore nic nie zrobilo zeby PIS wygral.
Wiadomo tez ze wybory byly organizowane przez kreta, a dokladniej przez krecine,ale to Kczynski ja wybral nie kto inny i on jej zaufal i dal sie wpuscic w kanal wraz z wyborcami,zreszt tych kretow bylo wiecej ktorymi sie prezes otaczal, tak ze za ta lekkomyslnosc czy naiwnosc to on w wiekszosci ponosi odpowiedzialnosc.
Nie mniej jednak przy obecnej sytuacji jedynie PIS i ludzie popierajacy ta partje sa sila, ktora moze obalic obecny uklad i czy PIS bedzie z Kaczynskim czy bez, nalezy tylko na ta partje glosowac zeby nie rozdrabniac glosow.Co nie przeszkadza, aby sympatycy PISu nie mogli pokazywac bledow i krytukowac parti, w ktorej pokladaja swoje nadzieje.Wrecz uwazam ze jest to obowiazkiem kazdego PISowca konstruktywnie krytykowac i poprawiac swoja partie.