Pismo w sprawie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem na kolei
<---ctrl break--->
Źródło :
jerzypolaczek.pl/aktualnosci/34-aktualnoci/343-katastrofa-kolejowa-katastrofa-na-kolei
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4670 odsłon
Komentarze
Admin
4 Marca, 2012 - 20:01
Pomóż Pan, coś rozjechało się :-(
:)
4 Marca, 2012 - 20:04
pracuje nad zagadnieniem... za wielkie "toto" trochę... ;)
pzdr, Hun
I nie potrzeba nic więcej
4 Marca, 2012 - 20:24
Nie potrzeba nic więcej.Żadne bicie piany tego nie przesłoni.10.Pozdrawiam
Prawdę się czasami uwalnia,bo nie ona jest najgorsza.Najgorsi są ci,którzy ją głoszą-tych się krzyżuje. Waldemar Łysiak "MW"
Empedokles
4 Marca, 2012 - 20:48
Zamietli pod dywan, ale im wyszło bokiem. Ciekawe jak z tego wyjdą. Na Onecie pewnie już 5 tematów zastępczych :-)
Serdecznie pozdrawiam
Ale jaja
4 Marca, 2012 - 20:29
Przecież oni wywołali tą katastrofę z premedytacją. Nie da się sterować ruchem pociągów na podstawie programu teorii chaosu z wielkiego zderzacza cząstek. Nie da się kierować pociągiem przez maszynistę będącego 20 godzinę w pracy, po 4 miesięcznym kursie który na dodatek nie widzi szlaku. A wszystko to przy niedziałającym sterowaniu sygnalizacji i zwrotnic.
Ja głupi zastanawiałem się co chce powiedzieć rano w Polsacie "ekspert" poprzez sformułowanie jakoby liberalizacja na kolei oznaczała nowoczesność.
Kałacha, dawajcie kałacha.
oyster11
4 Marca, 2012 - 20:52
Właśnie jest skutek rządów " zbrodniczych matołów " i Partii Oszustów. Trzeba cepa na durniów szukać, co z Polską zrobili !
Serdecznie pozdrawiam
Oyster
4 Marca, 2012 - 23:24
to nie jaja, to nasza kolejowa rzeczywistość. Mój brat pracuje na nastawni dysponującej w niewielkiej miejscowości. Posterunek ten powinien być obsadzony od godz.5.00 do 21.00 i tak są ustawione służby dyżurnych. Następny znajduje się w odległości 25 km(kiedyś na tej trasie funkcjonowały jeszcze dwa inne, dziś już zlikwidowane). Oprócz pociągów ujętych w rozkładzie, kursują na tej linii tzw. "prywaciarze"(do zakładów Stokłosy). Problem zaczyna się, gdy "prywaciarz" wyjeżdża o godzinie, gdy dobiega końca czas pracy dyżurnego dysponującego. Zobowiązany on jest pozostać na posterunku do chwili przybycia pociągu na następny posterunek podawczy, powoduje to wydłużenie czasu pracy. Przy czym, nie płaci im się za nadgodziny, a ze zwrotem ich w ramach wolnego różnie bywa, gdyż brakuje ludzi.
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
"Ojczyzna to ziemia i groby. Narody tracąc pamięć, tracą życie"
Ekipa Tuska likwiduje Polskę na każdej płaszczyźnie
4 Marca, 2012 - 22:16
Katastrofa kolejowa w Szczekocinach
Leszek Miętek - szef Związku Zawodowego Maszynistów Kolejowych w Polsce (2012-03-04)
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=29760
Katastrofa kolejowa w Szczekocinach
Leszek Miętek - szef Związku Zawodowego Maszynistów Kolejowych w Polsce, Sławomir Centkowski - przewodniczący Związku Zawodowego Maszynistów Sektor Spółek Samorządowych,
Leszek Miętek - Przewodniczący Konfederacji Kolejowych Związków Zawodowych (2012-03-04)
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=29759
*********************************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
Ciociababcia
4 Marca, 2012 - 22:23
Dziękuję pięknie za linki do Radia Maryja !
Każdy może posłuchać, co te łachudry z Polski zrobili.
Kłaniam się pięknie
Dziękuję również,
4 Marca, 2012 - 23:31
ale w RM niestety niemożliwe było obejrzenie dokumentów, o których mówiono.
Mamy komplet.
*********************************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
Witaj Kapeluszu,
4 Marca, 2012 - 22:35
to wazny dokument.
10p
pozdr.
Amelia007
4 Marca, 2012 - 22:38
Mam nadzieję, że dla ministra decydujący w jego dalszej karierze.
Serdecznie pozdrawiam
W Kapeluszu Panama
5 Marca, 2012 - 00:01
Jaki decydujący? Zdegustowany bardzo uznał to za próbę upolityczniania katastrofy.
sannah
Zdecydowanie, powinna "polecieć głowa" tego,
4 Marca, 2012 - 23:36
kto ma mistrzostwo świata w ilości katastrof podczas kadencji. Niestety w minionym czasie "leciały głowy" (a raczej siedzenia - ze stołków) kozłów ofiarnych.
***********************************************
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
Dzień dobry. Truizmem jest
5 Marca, 2012 - 13:06
Dzień dobry.
Truizmem jest powtarzanie, że sytuacja na naszej kolei jest dramatyczna. Winna temu jest katastrofalna POlityka, szczególnie rządu Tuska i co do tego nie ma absolutnie żadnych wątpliwości.
Rozbijanie na prywatne spółki Polskich Kolei Państwowych i oddawanie za bezcen jednej z najbardziej newralgicznych gałęzi gospodarki nadaje się do TS. Ale nie mam złudzeń, że posypią się głowy, dopóki w TS i w ministerstwie sprawiedliwości będą siedzieć TW, skorumpowani sędziowie i prokuratorzy.
Spójrzcie Państwo na poniższego linka
http://www.niepoprawni.pl/blog/1147/jedzie-pociag-do-gdyni-maszynista-trasy-nie-zna
Opisywany incydent o maszyniście z łapanki nieznającym trasy na pewno nie był pierwszym i chyba nie ostatnim. Ile takich sytuacji było naprawdę? Dlaczego media nie pisały o tym procederze, skoro były alarmujące sygnały od pracowników kolei? Wszyscy znamy odpowiedzi.
Wtedy na szczęście obyło się bez tragedii. Sprawa skończyła się tylko opóźnieniem przyjazdu pociągu, nerwami i utrudnieniem dla pasażerów...
Pozdrawiam.Ursa Minor
Ursa Minor
Ursa Minor
5 Marca, 2012 - 23:12
Bardzo dziękuję za podany przez Panią przykład głupoty w PKP. Wydaje mi się jednak, iż tak głupota idzie z góry z najwyższego szczebla.
Można zadać pytanie : czy jest zaplanowana durnota ?
DB kupi polskie koleje i po kłopocie. Za nasze pieniądze, DB będzie modernizować infrastrukturę kolejową.
Pierwsze poszły Polskie Koleje Linowe, ale nie udało sprzedać za bezcen. W kolejce ciekało PKP Cargo.
Proszę znaleźć analogię w prywatyzacji Lotosu i PKP.
Wszystko jasne !
Serdecznie Panią pozdrawiam