Tusk sprawia przyjemność!
„Celem ustawy emerytalnej jest sprawienie ludziom przyjemności” - powiedział Premier.
Jak widać, zasada Alfreda Hitchcocka , że na początek musi być trzęsienie ziemi, a potem napiecie musi stopniowo wzrastać, zostało właściwie zrozumiane przez panów Ostachowicza i Grupińskiego. Cytaty są ze spotkania ludu pracujacego miast i wsi z Przywództwem. Przywództwo, oczywiście rozumie, że skoro sprawa ACTA wywołała takie protesty, to, co dopiero emerytury. Pornola sobie można sciągnąć, albo nie, a jeść na emeryturze trzeba, przynajmniej co drugi dzień. Więc trzeba głupolom wytłumaczyć, że to dla ich dobra. Oczywiście, rozwiązanie jest proste, co też właśnie sie na naszych oczach dzieje, z jednej strony wydłużyć okres składkowy, a z drugiej, sprawić, żeby emeryci nie żyli zbyt długo. Jak dobrze pojdzie, to nie dożyją. Nie ma co sie krzywić, na tym to własnie polega, emerytura to zakład pomiedzy pracownikiem, a państwem, jak bedzie dłużej, żyć, to wygrywa, a jak umrze, to wygrywa państwo.
Niestety, panuje tu jaskrawa nierównowaga, bo państwo jest władne zmieniać warunki zakładu w jego trakcie, wydłużając dowolnie długość pracy, oraz , poprzez likwidację służby zdrowia i dopłat do leków sprawić, by emeryt zszedł odpowiednio szybciej. Na ile szybciej, a to już sie ustali na bieżąco, w zalezności od tego, ile jest kasy. A tej nie ma , wnioskując z tego, że właśnie zwinięto na bieżące potrzeby budżetu pieniądze ze specjalnego funduszu demograficznego dla przyszłych pokoleń, poświstując sobie niefrasobliwie i pokazując publiczności, by patrzyła gdzie indziej- „o tam samolot leci , patrzcie! Ale fajowski!”
„Minister Władysław Kosiniak-Kamysz uspokajał ponad 300 zebranych, głównie kobiet, że poziom 67 lat w przypadku mężczyzn zostanie osiągnięty w roku 2020, natomiast kobiet - dopiero w 2040 r.” Ale zaraz, zaraz, nie rozumiem, przecież chodzi o sprawienie ludziom przyjemności, Pan Premier właśnie to powiedział, przecież nie sposób przypuszczać ( „pomyślenie jest zbrodniom!” cytat z klasyka!), by sobie z ludu pracującego miast i wsi jaja robił, czemu nie chcecie sprawić ludziom przyjemnosci już teraz, natychmiast, ale by było fajnie, ludzie tańczyliby w kółeczko walczyka lambada, lambada, niczym na głównym placu w Pyong yang, dawniej Phenian. A to dopiero w 2020, w 2040? Aż tyle trzeba czekać na odrobinę przyjemności? Mam pewnie dysonans poznawczy, ale , mam nadzieje, że albo liczne petycje ludności, które już sie pewnie piszą w lokalnych redakcjach Wyborczej, spowodują, że granica ta zostanie przesunieta, albo przynajmniej zostanie wyjaśnione, dlaczego nie wszystkim po równo należy się odrobina przyjemności.
„O tym, że na emeryturze będzie się lepiej żyło, przekonywała Agnieszka Chłoń-Domińczak, była wiceminister pracy: - Od 60. do 67. roku życia wartość kapitału zgromadzonego na naszym koncie emerytalnym wzrośnie o połowę. A wydłużenie wieku emerytalnego zmniejszy ryzyko ubóstwa wśród emerytek z 45 do 13 proc.”. Jaka wspaniała wiadomość dla wszystkich, nie wiem, co prawda, jak zbadano ryzyko ubóstwa i na czym polega ryzyko 45%, a na czym 13%. A może 14,5%? Znaczy, wszyscy, którym przez całe życie zabierano większość zarobków na przyszłą emeryturę, maja 45% szans na życie w nędzy. A pozostałe 55% , będzie żyło w dobrobycie, niczym prezes Stadionu Narodowego, czy raczej nie bedzie żyło w nędzy, bo zwyczajnie zdechnie w wyniku reform Kopacz- Arłukowicza, czyli w wyniku Narodowego Programu Eutanazji?
Mam jeszcze lepsze wiadomości, nie trzeba być Banachem, ani Einsteinem, by sobie szybko na papierku policzyć, że , jakby tak wydłużyć czas nie do 67, ale do 74 roku, to kapitał wzrośnie jeszcze bardziej, nie o połowę, ale o sto procent. A, jak wydłużymy do 81, to o 150%, ludzie, ale wspaniałe perspektywy, bedziecie bogaci! Że też nikt jeszcze na to nie wpadł! I że też nikt na razie nie wytłumaczył tego ludowi, ale wytłumaczy, jestem tego pewien. Na razie trzeba sprzedać ludziom Kolumnę Zygmunta, na sprzedaż Giewontu przyjdzie czas, spokojnie, nie nerwowo.
Tych, którzy martwią się o to, czy stan zdrowia pozwoli im tak długo pracować, prof. Stefan Zgliczyński, lekarz i prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Prewencyjnej i Przeciwstarzeniowej, zapewnił, że osoby poświęcające się pracy zawodowej żyją znacznie dłużej niż te, które uciekają od stresu i przemęczania się. I tu siegamy do poprzedniego wyliczenia, nie uciekajcie od stresu i przemęczenia się, nie uciekajcie, głównie dlatego, że nie macie szans, znajdziemy was wszędzie! Głód was wygna z ukrycia, a i po leki trzeba będzie wyjść.
Tylko patrzeć, jak zaimportujemy najpopularniejszy program telewizji koreańskiej- w którym autorytety przekonują, jak straszne dla organizmu jest przejedzenie, a już zwłaszcza tłuszcze zwięrzęce i jak wspaniałe i urozmaicone zupy można zrobić z pokrzyw i lebiody. A wkładkę mięsną z paska po dziadku. Trzeba tylko trochę dłużej pogotować.
P.S. Zachęcam do przeczytania nowego felietonu w weekendowej Gazecie Polskiej Codziennie, tylko w gazecie, exclusive!
http://freepl.info/seawolf
http://gpcodziennie.pl/autor/seawolf
http://niepoprawni.pl/blogs/seawolf/
http://niezalezna.pl/bloger/69/wpisy
http://seawolf.salon24.pl/
Oraz w wersji audio tutaj:
http://niepoprawneradio.pl/
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4882 odsłony
Komentarze
widze, ze traktuje
24 Lutego, 2012 - 16:57
pan ten blog jak slup ogloszeniowy i nie raczy odpowiadac na komentrze. co innego na S24. tam sie lepiej oplaca? tutaj nie warto? to ja tez nie bede sie fatygowac by czytac panskie notki.
1p za arogancje i brak szacunku do komentatorów.
amelia007
24 Lutego, 2012 - 17:29
Oj to będzie strasznie przykre !
czytałem czytam i będę
24 Lutego, 2012 - 17:51
Zgadzam się jednak z tym, co napisałaś o słupie i arogancji ponadto ta wieczna reklama (linki), w sumie to tak jakby wiadomości wysyłał do nas automat.
Re: widze, ze traktuje
25 Lutego, 2012 - 06:01
Pani komentarze uważam za przykład arogancji, zadufania i braku kindersztuby.
Zdanie "tam sie lepiej opłaca" mogła napisac tylko kompletna idiotka, alo paszkwilantka. Mam nadzieje, ze dotrzyma Pani słowa i więcej tu się nie pojawi ze swoimi frustracjami. Tak będzie lepiej i dla Pani dla nas.
Pozdrawiam
seawolf
Pozdrawiam ;-) seawolf
Re: Tusk sprawia przyjemność!
24 Lutego, 2012 - 17:05
Dycha choć należy się więcej bo Amelia 007 , niepotzrebnie zaniżyła średnią.
Oceniamy merytorycznie za treść a nie za korespondencję.
Amelia 007 ,nie obrażaj się bo nie ma o co.
Mareczek
24 Lutego, 2012 - 17:36
uzasadnilam moja ocene, mam nadzieje, ze merytorycznie. jesli autor nie odpowiada na komentarze, a moze nawet, co gorsza, nie czyta, umieszczanie tutaj notek mija sie z celem. wystarczylby link, albo polecanka do miejsca gdzie autor zadaje sobie trud by traktowac serio komentatorow. mowie to z perspektywy komentatora, ktory wczesniej na S24 bardzo czesto i zawsze pochlebnie komentowal notki autora. Pan oczywiscie moze byc innego zdania. nie zamierzam dyskutowac na ten temat.
Amelcia ma swoją rację...
24 Lutego, 2012 - 17:55
... i to niebłahą!
Nie znoszę "martwych autorów" którzy skupują hurtem... "martwe dusze". Zawsze irytowała mnie na przykład Kataryna "publikująca" niby także u nas i... nic więcej (choć od jej bloga zaczynałem przygodę z Blogosferą, więc mam sentyment, choć coraz rzadziej się zgadzam). Nie można publikować i nie zainteresować się komentarzami, bez narażenia się zarzut autoreklamy! To samo robił Janke na Onecie, testując rynek.
Tak się nie robi, jeśli szanuje się innych blogerów!
(JKM na przykład odpowiada, a przynajmniej odpowiadał).... Ostatnio oddaliłem się od UPR-u, ale to zawsze doceniałem.
Nie dam "jedynki", ale będę się przyglądał. Jeśli autor nas olewa, to ma u mnie minus jak w banku.
Tu są Niepoprawni, nie Nowy Ekran. Już to raz musiałem dobitnie artykułować. Nie "bywa" się wszędzie! Wszędzie znaczy byle gdzie.
----------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Drogi Dixi
24 Lutego, 2012 - 18:22
ja widzę to inaczej. Seawolf dwoi się i troi by nieść kaganek oświaty wszędzie, gdzie się da. Przecież taka aktywna postawa w dobrej sprawie jest potrzebna jak powietrze.
Myślę, że zamiast krytykować, że nie wdaje się w polemiki, co może najzwyczajniej wynikać z braku czasu, a nie z braku szacunku do komentujących Jego wpisy, dobrze byłoby Go wspomagać w zbożnym dziele.
Kto nie chce, niech nie czyta, ale wymuszanie na autorze wpisu - wolnym człowieku - by "z klucza" był zobowiązany do odpowiadania swoim interlokutorom uważam za nieeleganckie w wolnym kraju.
Pozdrawiam Niepoprawnie
krisp
zawsze, ale to zawsze odnosiłem się do Wilka Morskiego...
24 Lutego, 2012 - 18:32
... z szacunkiem i sympatią. Nie zmienia to jednak mojego zdania na temat czegoś może więcej niż netykieta - szacunku dla czytelnika. Mam prawdziwego bzika na punkcie kilku prostych spraw w Blogosferze. Także wolności, uwierz mi, proszę!
Wolność, Drogi Krisp, obejmuje także prawo wyrażania zaniepokojenia! Mnie na przykład niepokoi jakakolwiek forma tolerancji (więc w sumie wspierania) tak szemranej inicjatywy, jak NE (a nie może być już wątpliwości, co to za "ptica"). Non possumus! Amicus Plato... Et cetera... Nic na to nie poradzę.
--------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
... z szacunkiem i sympatią..... bo się.... :-))
24 Lutego, 2012 - 19:03
Seawolf nie publikuje na NE, Maruś!?
24 Lutego, 2012 - 19:17
Bardzo się cieszę. Jeden problem z głowy (choć wyszukiwarka ciągle go z NE żeni, niestety). Mogę odszczekać i odszczekuję. Hauuuu!:):):)
Teraz czekam na komentarze Seawolfa.
Moim zdaniem, choć blog to rodzaj dziennika (ale udostępnianego w Sieci z możliwością komentowania) sensem, esencją Blogosfery jest wymiana poglądów, dyskusja, a nawet kłótnia. Kontakt. Szczególnie na takim blogu blogów jak Niepoprawni. Ważna jest i n t e r a k c y j n o ś ć!
Będę się do upadłego przeciwstawiał próbom zrobienia z Blogosfery publikatora. Z NP -także, tylko... jeszcze bardziej:):):)
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: Seawolf nie publikuje na NE, Maruś!?
24 Lutego, 2012 - 19:48
SW z NE nic nie łączy od dawna. rozstanie SW z NE to na ogół znany w blogosferze fakt, bo było o tym dosyć głośno. węch SW nie zawiódł?
SW zaglądał na nppl, a ma do obsługi wiele miejsc. ja go rozumiem (katarynę też).
Kuki!
24 Lutego, 2012 - 20:00
Odszczekałem, nieprawdaż?:):):)
Jak się domyślam konto na NE jest niemożliwe do usunięcia, co swoją stanowi następne... no wiesz, zaczyna się na "ku" (bez aluzji), ale uchodzi za wyraz nieprzyzwoity:):):)
Co do reszty, to rzecz do dyskusji. Pozwól mi mieć swoje, niech nawet będzie, obsesje i wyrażać zdanie.
Nie naskoczyłem na Seawolfa, tylko, choć ze mnie zdeklarowany cham, stanąłem w obronie kobiety:):):) No, także "troszku" wolności wyrażania opinii.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Dixi
25 Lutego, 2012 - 14:39
przecież nikt amelii007 nie bije.
każdy odpowiada za swoje słowa, kobiety też ;)
Kuki
24 Lutego, 2012 - 20:05
moim zdaniem zamiast "oblsugiwac" wiele miejsc mozna z nalezytym szacunkiem traktowac komentatorow na kilku wybranych miejscach. Pana to nie razi, ze komentatorzy S24 moga liczyc na odpowiedz, a tutaj juz nie? i nie jest prawda, ze autor prowadzi tam prace u podstaw. odpowiada bowiem na S24 WSZYSTKIM komentatorom (w tym mnie, kiedy tam pisywalam), a tutaj zadnemu. akurat tutaj nie ma czasu?
a swoja droga przyszedl mi do glowy taki zart: powiedzmy wraca Pan do domu i zdziwiony pyta zony gdzie jest obiad. a ta odpowiada: sorry dziasiaj mialam do obslugi wielu mezczyzn.
amelia007
25 Lutego, 2012 - 13:40
dobrze, że to ja gotuję obiady (zamiast pływać po morzach i oceanach) :)))
też nie najlepiej się poczułem, gdy SW raz i drugi mi nie odpowiedział... ale od tamtego czasu nie zawracam Mu głowy (a d... wcale) i - jak widać - obaj mamy względem siebie święty spokój ;)
Dixi... Ty doskonale wiesz.....
24 Lutego, 2012 - 20:30
.... wiesz....,że ja nigdy nie odwołam tego co powiedziałem :
" Dixi to fantastyczny Gość " . Twoja inteligencja i intuicja, napewno podpowiada Ci,że mówię prawdę!!!
Dlatego tak bardzo proszę... nadchodzą strasznie "kurewskie" czasy dla NP... i Kraju.
Już mamy ślady , dziwnego, destrukcyjnego desantu...
Czy nie zadałeś sobie pytania gdzie są : Iranda, Yuhma, Hela61 i paru innych ??
Powinniśmy "PUFF and BLOW", na sprawdzonych i oddanych ludzi z naszej Społeczności.
Seawolf, ma taki a nie inny temperament ... tak jak Ty - masz swój styl .
Ci co Cię cenią nigdy się nie "pogniewają" , jak coś odpowiesz szorstko :-))
pozdrawiam
.... wracam do Kraju- na 3 marca... Jadę przez Szwecję, do Suomi , przez Thampere do Helsinek . To jest szlak moich Kumpli ,którzy zostali , wybrali sobie za ŻONY "ryby" i teraz płaczą i tęsknią za Polską .... tak, tak !
Dixi, Ty napewno wiesz,że po marcu jest Kwiecień...
To jest cudny CZAS ,... może by zorganizować jakieś spotkanie np. w Warszawie ??
.... zapal coś "przyzwoitego":-))) ...i pomyśl.??
pozdrawiam Cię Serdecznie.
ps.
... Chryste Panie... jak my jesteśmy daleko od Świata.
Ściskam !
Marek
Maruś
24 Lutego, 2012 - 20:36
czy mi sie wydaje, czy sugerujesz, ze jestem desant, bo "smialam" pogniewac sie na ciebie za obelgi? (ups, przepraszam: "szorstki jezyk") jesli tak, to prosze, napisz to otwartym tekstem.
http://niepoprawni.pl/blog/4863/czy-tw-bolek-jeszcze-elektryzuje-ja-mam-dosc#comment-265945
@ Amelio.... tylko to,że jesteś....
24 Lutego, 2012 - 20:59
... tak,młodziutką Dziewczyną usprawiedliwia Cię,że mogłaś mnie posądzić o takie "świństwo" !
To ja /mimo,że nie miałem takich uprawnień/ , miałem zaszczyt witać Cię na NP.pl ...pamiętasz ?
Jak mogłaś pomyśleć,że Ciebie zaliczałem do tego "desanciku".
To towarzystwo o którym mówiłem ...pochodzi od Palikotów .
Ach, jeszcze jedno... czy doczytałaś jak bardzo Cię przepraszałem, ?? czy mi odpisałaś ? :-))
pozdrawiam
Marek
ps.
.... i tak jestem zobowiązany,że napisałaś do mnie !!?
staram się dbać (a nawet awanturować:):):) o poziom naszego...
24 Lutego, 2012 - 22:00
... portalu, ale także o jego prestiż. To dobrze, że publikują u nas posty tacy blogerzy jak Seaman, źle, że nie wszyscy raczą poświęcać czas na dyskusję. Inni jakoś mogą. Nie będę wskazywał palcami, ale każdy wie, "pod kim" i z kim warto podyskutować. Szanujmy się, bo inaczej inni nas szanować nie będą.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Celna i cenna opinia Krispi
25 Lutego, 2012 - 01:11
Moglabym tylko dodać, że wymuszanie na autorze re- odpowiedzi nie tylko jest nieeleganckie ale i aroganckie i narcystyczne.
Re: Celna i cenna opinia Krispi
25 Lutego, 2012 - 05:54
Też tak myślę.
Pozdrawiam ;-)
seawolf
Pozdrawiam ;-) seawolf
etopiryna
25 Lutego, 2012 - 11:26
no to jestes wedlug swojej wlasnej definicji nieelgancka, arogancka i narcystyczna. wymusilas komentarz na autorze. milo ci?
OCZYWISTA OCZYWISTOŚĆ...I ZAWSZE STOPY WODY POD KILEM....
25 Lutego, 2012 - 05:17
Mr Dixi,
Tu są NIEPOPRAWNI i jest oczywista oczywistość, jak sama nazwa wskazuje, że to nie jest towarzystwo wzajemnej adoracji.
Się pisze, się czyta i cześć.
No i jeszcze się MYŚLI....
A na odpowiadanie jak w tej pięknej , niegdysiejszej, choć wiecznie żywej piosence Antoniny Krzysztoń z czasów Pierwszego Festiwalu Piosenki Prawdziwej w baraku,, w Hali Oliwii
jak z budowaniem socjalizmu....
Nie było już czasu. I nie ma.
Bo się pisze.
Nie widzą ? Amelka i Dixi ???
Szacun Dla Seawofa, Tytana Pracy.
Chyba nie chcecie Niepoprawni Drodzy by Nasz Wilk Morski był taki jak niby też wilk, kapitan Costa Concordia ?
Go Ahead ! Kapitanie. Cała Naprzód !
Wszelkie rafy omijać szerokim łukiem.
I jak do tej pory, Bez wytchnienia.
Dla Naszej Umęczonej.
Z Pozdrowieniem, I Z Szacunkiem,
szczur lądowy.
I zawsze stopy wody pod kilem.
Re: Amelcia ma swoją rację...
25 Lutego, 2012 - 06:11
Prowadze cztery blogi, w tym jeden angielski, plus pisze w gazecie trzy razy w tygodniu. To wszystko w czasie wolnym po pracy lub z doskoku w przerwach. Nie jestem w stanie skakać po blogach 24 na dobę, zwłaszcza że statkowy internet mam strasznie zawodny.
Z Nowego Ekranu odszedłem, trzaskajac drzwiami w maju, "znawco".
Zreszta, co ja sie tu tłumaczę, nie podoba się, nie czytać, przymusu nie ma.
Żegnam
seawolf
Pozdrawiam ;-) seawolf
jednak można dpowiedzieć :):):):)
25 Lutego, 2012 - 08:15
Szkoda, że tonem primadonny...
Cóż, "nikt ni jest doskonały":):):)
Doceniam pracowitość i poczucie misji, ale pozwolę sobie pozostać przy swoim zdaniu. Brak szacunku dla innych blogerów uważam za udowodniony. Inna sprawa, że wielu się o to prosiło...
------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
> seawolf
24 Lutego, 2012 - 17:14
On dużo mówi,ale tak naprawdę nic nie mówi.A cokolwiek mówi, to nigdy nie mozna
mu wierzyć bo dzisiaj mówi tak a jutro inaczej. Wszystko co mówi to jest tak sformulowane,
zeby trudno bylo zgadnąć o co mu naprawdę chodzi.Ale jak chce,aby wszyscy zrozumieli
to mówi bardzo wyraźnie np:Polska to nie normalność, lub-wyginiecie jak dinozaury i.t.p.
Arogancja, bezczelność,pogarda,chamstwo to podstawowe jego cechy.
Drogi ALI
24 Lutego, 2012 - 17:41
pogłówkuj nieco przy czytaniu, a dotrzesz do merituma.
Pozdrawiam Niepoprawnie
krisp
Drogi krisp
24 Lutego, 2012 - 18:25
Wybacz,nie mogę za duźo czytać,bo nie to oko.Ale za radę dziękuję.Zawsze staram się
główkować.Czasem mi się to udaje.
A ja pozdrawiam poprawnie.
Drogi ALI
24 Lutego, 2012 - 19:41
co do oka, to moje też nie bardzawe, ale robim co możem i póki możem.
Pozdrawiam Niepoprawnie
krisp
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
>krisp
25 Lutego, 2012 - 17:28
[quote=krisp]pogłówkuj nieco przy czytaniu, a dotrzesz do merituma. Pozdrawiam Niepoprawnie krisp[/quote]
Mam prośbę, aby kolega odnosił się z szacunkiem do swych adwersarzy.
NIC WIĘCEJ.
Drogi Wilku Morski
24 Lutego, 2012 - 17:27
wpis merytoryczny i "z jajem". Ode mnie dycha.
Pozdrawiam Niepoprawnie
krisp
PS. Nie przejmuj się Amelią 007. Jest tu nowa więc może dlatego lekko nadreaktywna. Lubi sobie pogaworzyć dziewczyna (co widać na Jej blogu), więc i Tobie nie chce popuścić. Na pewno nie rozumie jednej rzeczy, że tu na Niepoprawnych nie musisz nikogo do niczego przekonywać, bo nasz Naród Niepoporawny jest świadomy, a za to warto pobudzać komórki mózgowe salonowców. Pełno się tam dziwnego tałatajstwa pęta, co to czytania ze zrozumieniem nie nauczyło się w szkole.
RE: krisp treść zgłoszona
24 Lutego, 2012 - 18:10
czyżby Amelia 007??? :-)
Ktoś tu wyraźnie cierpi na brak poczucia humoru i nadmuchane ego.
Pozdrawiam Niepoprawnie
krisp
a może 99?
24 Lutego, 2012 - 18:02
Po jakie licho to całe bla, bla, bla czy 67, 76 czy może 81,5 lat jako wiek emerytalny. Jak ktoś obcina ogon psu to nie robi tego po kawałku co 3 miesiące a raz-chlas i gotowe, boli tylko raz.
Czy nie lepiej ustalić wiek emerytalny na 99 lat i to bez zbędnych śledztw i wyliczanek co do dnia okresów pracy, składkowych, nieskładkowych i nijakich. Emerytura dla KAŻDEGO w wieku 99 lat, niezależnie czy, gdzie i ile czasu pracował. A na 100-tne urodziny PREMIA specjalna w wysokości... powiedzmy 100tys złotych. Jak już uszczęśliwiać to z rozmachem!!!
Dobry tekst - ba!
24 Lutego, 2012 - 19:23
Nie dziwię się, że portale walczą o Wilka Morskiego :)
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Tekst na 5 z plusem ,ale ja się dziwię.
24 Lutego, 2012 - 20:52
Pan Wilk Morski jest nadzwyczajnym Wilkiem Morskim.Wie Pani coś wiecej?
I to sondaz na ONECIE
24 Lutego, 2012 - 19:47
Jaką ocenę wystawiłbyś rządowi Donalda Tuska po 100 dniach od zaprzysiężenia?
Twój głos: Niedostateczną
Ogółem oddano głosów: 4603
Celującą 78 2%
Bardzo dobrą 126 2%
Dobrą 277 6%
Dostateczną 212 5%
Mierną 620 14%
Niedostateczną 3290 71%
Dałem 8 ,bo miał Kapitan lepszą wenę.....ale...z Amelią się zgad
24 Lutego, 2012 - 20:48
...zgadzam...chciałem powiedzieć.Nie jest Pan Kapitan Panem Sienkiewiczem ,któren to nam swa schedę zostawia pod ocene pokoleń.Luzik w kolankach ,swobodne bioderka...To nie jest nic powyżej bloga.Poniżej twórczości przedinternetowej jak najbardziej.Lubię poczytać Pana Kapitana,ale ...Na półce mam inne książeczki.Tu ,w Internecie ,w blogosferze potrzeba jak narazie dialogu,odpowiedzi dla gawiedzi,dyskusji,rozmów ,itp itd.I skoro się od tego zaczęło,zdobyło szacunek czytacza,należy się oddać to co się wzięło...Czyz nie?
amen
Labrat555
Re: Dałem 8 ,bo miał Kapitan lepszą wenę.....ale...z Amelią się
25 Lutego, 2012 - 05:53
Nikt nie broni Szanownemu Panu napisać lepszy tekst i to codziennie, zamiast pisać kabotyńskie komentarze. Z przyjemnością przeczytamy wszyscy.
Pozdrawiam ;-)
seawolf
Pozdrawiam ;-) seawolf
~labrat
25 Lutego, 2012 - 06:04
Panski komentarz jest tak niechlujnie napisany, aby ukryc podwojne konto na tym portalu?
Nic nie dzieje sie bez przypadku.
"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten będzie świnią na starość" Józef Piłsudski
"Kto nie był buntownikiem za młodu, ten będzie świnią na starość" Józef Piłsudski
wilku morski
24 Lutego, 2012 - 21:06
trochę to zaplątane, ale może tak trzeba. Wiadomo że jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o... No, nie trzeba konczyć.
Z pewnością wiek przechodzenia na zasłuzoną emeryturę to sprawa sporna i delikatna. Bo z jednej strony wolność człowieka nie powinna być ograniczana czyli że każdy sobie sam powinien wyznaczać granicę do kiedy powinien zarabiać pieniądze. Tak byłoby sprawiedliwie. Na to nakłada się tak zwana równość kobiet i mężczyzn. Męcizna jak wiadomo jest silny i odporny jak nie przymierzając Tur (który zresztą wyginął) więc może powinien dłużej pracować. Naturalnie skoro krócej żyje to tym lepiej. Lepiej oczywiście dla tej strony zakładu która wygrywa. A kto wygrywa? Zawsze ta sama strona. Potem mamy poprawność polityczną. No, tu już ciśnie się samo - wyrównać ten wiek. No bo jak to tak? No, ale ktoś inny postuluje trzy lata za każde dziecko. Że niby prorodzinnie tak i wogóle - po ludzku. Z kolei kasa pusta i nie ma z czego już dosypywać więc aż świerzbi żeby i wydłużyć ten wiek i zmniejszyć jeszcze wypłaty może (zmienić/wprowadzić/znieść zasady waloryzacji na ten przykład), co jest dodatkowym humbukiem bo skoro wiek wydłużony to krócej pobieramy świadczenia a zatem tamta strona zakładu zawsze wygrywa. No miodzik i lukier dla "waadzy".
A ty człowiekiu pracuj, płyń po morzach i oceanach tej durnoty, zaharuj się na śmierć abyś przypadkiem świadczeń nie musiał pobierać.
Oj, porobiło się, porobiło. I jak tu żyć? Jak żyć? By zacytować znanego już klasyka? Bo umrzeć to każdy głupi potrafi. Choć nie zawsze w porę jak widać.
Szanowna Pani Amelio.....
24 Lutego, 2012 - 21:41
czyżby pani sądziła, że akurat Pani wpisy są tak ciekawe , że tylko
te czytamy???? Spokojnie jest wiele ciekawszych
pozdrawiam stara czarownica xana
pozdrawiam
stara czarownica
xana
nie narzekać mi tu na Seawolfa
24 Lutego, 2012 - 23:53
to najlepszy bloger wśród marynarzy i najlepszy marynarz wśród blogerów :)
te linki na końcu to nie słup ogłoszeniowy tylko adresy alternatywne, kto przeczyta tekst tutaj przecież nie zajrzy gdzie indziej;
mogą one być pomocne, bo jeśli ktoś czyta autora na s24 i widzi, że tam niektóre teksty znikają, to zacznie czytać tam gdzie ich nie kasują (czyli na NP), a jak zacznie czytać tutaj to i zajrzy na stronę główną i może zacumuje na stałe
@Wilku Morski
24 Lutego, 2012 - 23:57
Płyń kraulem i nie oglądaj się na tych co chcą pływać ładną żabką lub ślicznym motylkiem.
Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt
======================================================
Nunquam sapiens irascitur.
Obibok na własny koszt
FREEDOM
25 Lutego, 2012 - 06:42
Wolnośc, dajmy spokój z takim wymuszaniem odpowiedzii od seawolfa - seawolf pisze - my czytamy. I o to chodzi. Na tym polega ten portal - a nie na odpowiadaniu na każdy komentarz. Chyba, że się mylę
czytać nie dyskutować - definicja wolności !!!
25 Lutego, 2012 - 08:19
Nic dziwnego, że jej nie odzyskaliśmy. Co gorsza - najwyraźniej na nią nie zasługujemy.
-------------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Re: FREEDOM
25 Lutego, 2012 - 10:42
Tak, mylisz się. Portal to nie czytelnia. Funkcja komentowania byłaby zbędna. Nikt nie wymaga od autora bloga odpowiedzi na każdy komentarz, ale jakaś forma aktywności na własnym blogu jest wskazana bo pomaga uniknąć "martwicy". Blog, którym autor przestaje się interesować - prędzej czy później przestaje też interesować innych.
Re: Re: FREEDOM
25 Lutego, 2012 - 11:24
Czy pana szanownego ktokolwiek zmusza do czytania? Jeśli tak, to prosze to zgłosić prokuraturze.
Zastanawiam się, czy to skoordynowana akcja rozwalenia Niepoprawnych poprzez odstraszenie blogerów od publikowania tu tekstów.
Pozdrawiam
seawolf
Pozdrawiam ;-) seawolf
nie prosze szanownego pana
25 Lutego, 2012 - 11:35
to moj brak cierpliwosci "mistrzu" bo zignorowal pan moj dlugi i bardzo szczery komentarz pod poprzednia notka. do tej pory nie raczyl pan niego odpowiedziec, chociaz po drodze znalazl pan czas by wkleic kolejna notke, a nawet obrazic mnie i przegonic jako reprezentat nieokraslonych "was". pisze pan dobre teksty, ale ego sie panu niebezpiecznie rozdelo.
nie obrazal mnie pan kiedy bilam brawo pod poprzednimi pana notkami, kiedy walczylam z trollami na pana blogu. pierwsze slowa krytyki i okazuje sie, ze jestem "idiotka". kogo pan chcial obrazic?
Re: nie prosze szanownego pana
25 Lutego, 2012 - 22:03
Zakończyłem rozmowę z Panią, przynajmniej do czasu dostarczenia dowodów na Pani insynuację, lub jej odszczekanie.
seawolf
Pozdrawiam ;-) seawolf
niech sie pan nie kompromituje
25 Lutego, 2012 - 22:10
ze co panu insynuuje? ze jest pan bufonem? skoro nie, to co panu za roznica czy cokolwiek taki maly zuczek jak ja, jak to sie pan uroczo wyrazil, "odszczeka"?
ps.
zeby cokolwiek zakonczyc, trzeba to najpierw zaczac. pan tylko robi miny jak obrazona prmiadonna
Re: Re: Re: FREEDOM
25 Lutego, 2012 - 11:57
Widzę, że autor zainteresował się własnym blogiem na nppl. To cieszy. Tak trzymać.
to nie jest skoordynowana akcja rozwalenia Niepoprawnych!!!
25 Lutego, 2012 - 12:05
To zwykła, ze wszech miar uprawniona dyskusja. Nikt nie chce nikogo odstraszyć (a przynajmniej nie przyzwoitych ludzi o dobrym piórze:):):)).
Gdybyś czytał Niepoprawnych, a nie wrzucał teksty (które mamy czytać, milczeć, ewentualnie podziwiać i prosić pokornie o więcej, albo nie czytać, jak raczyłeś, łaskawco, kilka razy zasugerować:):)) wiedziałbyś, że jestem ostatnią osobą, którą masz prawo oskarżać o złe intencje wobec portalu. Jak widać dyskusja jest potrzebna i nie pozbawiona podstaw.
Ktoś tu coś mówił o arogancji? :):):)
-----------------------
"Dixi et salvavi animam meam"
------------------------- "Dixi et salvavi animam meam"
Nadal uważam,
25 Lutego, 2012 - 12:11
że dobre teksty powinny być publikowane gdzie się da i rozumiem, że ich autor może nie być w stanie w każdym z tych miejsc być czy bywać i dyskutować z czytelnikami.
Ale rozumiem i to, że inni mogą uważać inaczej, że mogą oczekiwać czy nawet domagać się odpowiedzi na swoje uwagi do tekstu publikowanego na blogu z opcją komentowania.
Jednak takiej reakcji Autora na ich głosy, jak wyżej, nie jestem w stanie przeboleć. I pozwalam sobie to wyartykułować, choć liczę się z tym, że też dostanę w dziób. Ale może jednak Wilk Morski trochę złagodnieje i będzie jak dawniej...
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
______________________________________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
gwiazda wschodzi
25 Lutego, 2012 - 12:37
@Autor
25 Lutego, 2012 - 17:55
Lubię czytać Pańskie teksty.Piszę to bez zazdrości i wcale nie czekam na odpowiedź :)
markiza
Re: @Autor
25 Lutego, 2012 - 22:04
I będą codziennie.
Pozdrawiam ;-)
seawolf
Pozdrawiam ;-) seawolf
autor
25 Lutego, 2012 - 22:15
alez pan jest naiwny. pani markiza zechciala docenic pana osobe, tylko dlatego, ze ja wyrazilam tutaj moja dezaprobate. przy okazji, zupelnie przypadkowo zgloszone zostaly moje 2 komentrze. pani markiza jest osoba obiektywna i calkowicie bezinteresowna, a to na wskutek tego, ze m.in dzieki mnie miala na tydzien zablokowane konto za trollowanie.