Ekshumacja w Jedwabnem – bomba z opóźnionym zapłonem
Stosunki polsko-izraelskie, a ściślej mówiąc polsko-żydowskie, są dziś niczym przysłowiowy gorący ziemniak szybko podawany z rąk do rąk i nie wzbudzający wśród większości Polaków głębszej refleksji. Owszem, wiele mówi się o żydowskich roszczeniach majątkowych i oskarżeniach o rzekome zbrodnie wojenne, ale mało kto stara się przeniknąć rzeczywisty sens tej antypolskiej narracji, która nad Wisłą powszechnie sprowadzana jest wyłącznie do wymiaru finansowego. Czy słusznie?
Wiele wskazuje na to, że żydowski „pomysł na Polskę” jest wielowymiarowy i trudno go zrozumieć bez znajomości długotrwałego procesu lokowania państwa Izrael w Palestynie. Wieloletni racjonalny wysiłek organizacji syjonistycznych, jego intensywność i różnokierunkowość, wsparty osobistym poświęceniem kilku żydowskich pokoleń, dokonał dzieła powszechnie uważanego za nierealne. Mówiąc krótko: Żydzi już raz skutecznie dokonali kolonizacji terenu sobie wrogiego. Czy dzisiaj wykorzystują te doświadczenia w podporządkowaniu sobie Polski i uzyskaniu w naszym kraju uprzywilejowanego statusu?
Doświadczeni obserwatorzy wskazują na wiele niepokojących sygnałów płynących z różnych obszarów naszej polskiej rzeczywistości. Nikt nawet nie stara się odpowiadać na stawiane przez nich pytania. Jakie cele realizuje Polski Fundusz Rozwoju, skupujący akcje w branżach strategicznych, np. wodociągach, a działający poprzez tzw. partnerstwo publiczno-prywatne z izraelskimi biznesmenami? Po co izraelski kapitał wykupił około 700 ha ziemi w okolicach Mszczonowa, skoro jego głośna inwestycja, czyli wodny Park of Poland, znajdzie się tylko na dziesiątej części tej powierzchni? Czy przedsięwzięcie to ma jakiś związek z mającym powstać kilkanaście kilometrów od niego Centralnym Portem Komunikacyjnym? I wreszcie: czy Muzeum Żydów Polskich Polin ma (ma mieć) status eksterytorialności? Pytań o podobnej wadze możemy mnożyć, a odpowiedzi wciąż brak.
Emocji przybywa, gdy uświadomimy sobie, że narracja rodzimych elit politycznych coraz nachalniej przekonuje już nie tylko o wspólnym polsko-żydowskim dziedzictwie, ale mówi wręcz o współgospodarowaniu państwem! Wiem, że na tę chwilę trudno to wszystko sobie Polakom wyobrazić, ale wiele wskazuje na to, że precedens palestyński naprawdę może u nas znaleźć powtórną realizację. By tak się stało, potrzebny jest silny wstrząs, zarówno opinią światową, jak i polską. Takim wstrząsem mogą okazać się wyniki ekshumacji w Jedwabnem.
Niemiecka zbrodnia wojenna w Jedwabnem często wykorzystywana jest przez stronę żydowską do rzucania bezpodstawnych oskarżeń na Polaków, stąd wielu rodaków ze złością i niedowierzaniem przyjęło przerwanie prowadzonych tam prac ekshumacyjnych. Pojawiło się wówczas przekonanie, że Żydzi wpłynęli na polski rząd z obawy przed ujawnieniem niemieckiego sprawstwa tej zbrodni i oczyszczeniem Polaków z zarzutów. Czy aby na pewno taki był powód niedokończenia ekshumacji?
Prakseologia uczy, że każde działanie powinno być podjęte w okolicznościach jak najbardziej sprzyjających jego powodzeniu. Znalezienie dowodów wskazujących na polskie uczestnictwo w zbrodni w Jedwabnem jeszcze kilkanaście lat temu wiele by stronie żydowskiej nie dało. Dziś jest zupełnie inaczej. Żydzi zdobyli przez te lata w Polsce tyle przyczółków władzy, że wraz z presją światowej opinii publicznej i rządu USA mogliby wymóc na nas niespotykaną dotąd formę ekspiacji, polegającą na uzyskaniu przez nich szczególnego statusu w naszym państwie. Pamiętajmy przy tym, że o taki status bezskutecznie zabiegali w 1918 roku.
Mrzonki? Nie istnieją żadne dowody wskazujące na Polaków jako sprawców mordu? A jaki problem, by takowe „się znalazły”? Przecież ewentualna ekshumacja odbywać się będzie pod szczególną „opieką” służb izraelskich i amerykańskich, czyli Mossadu i wszystkich innych „literek” sił wywiadowczo-przemocowych, a do opłotków Jedwabnego nie zbliży się nikt, kto nie będzie posiadał wystawionej przez nich przepustki. W takich oto komfortowych warunkach „archeolodzy” z komisji ekshumacyjnej znajdą wszystko, co znaleźć zechcą, nawet dowody osobiste autora tych słów i ich czytelników! Prawda, jakie to proste?
Trzeba podkreślić, że sami wykuwamy tu swój los. Polska opinia publiczna głośno domaga się wznowienia ekshumacji, nie zdając sobie sprawy, że sama kładzie głowę pod katowski topór. Kilka dni temu prominentny prof. Jan Żaryn zapowiedział, że trzeba poprosić stronę żydowską o zgodę (sic!) na dokończenie prac w Jedwabnem. Maszyna ruszyła...
Jakie kroki w tej nadzwyczaj niekorzystnej sytuacji może podjąć żywioł polski? Musimy zadbać o pełną transparentność prac komisji ekshumacyjnej. Niech dołączą do niej mężowie społecznego zaufania wytypowani przez niezależne środowiska patriotyczne i posiadają niczym nieskrępowany dostęp do wszystkich jej prac. Tylko oni mogą zapobiec wielce prawdopodobnemu zafałszowaniu wyników prac komisji i jej końcowego raportu. Domagajmy się ich udziału w tym wielce prawdopodobnym przedsięwzięciu poprzez poparcie petycji: https://www.petycjeonline.com/petycja_w_sprawie_ekshumacji_w_jedwabnem?a=2
A co jeśli środowiska patriotyczne nie uzyskają dostępu do prac w Jedwabnem? Otrzymamy w ten sposób pretekst do ewentualnego zakwestionowania rzetelności raportu komisji i podważenia jego wyników. Ważne, byśmy potrafili strategicznie wykorzystać atuty, które jeszcze trzymamy w garści. Nie ma już ich za wiele, ale uczyńmy w końcu z nich pożytek.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 14524 odsłony
Komentarze
Jedwabne
23 Lutego, 2019 - 17:35
To trzeba powtarzać - niemiecka zbrodnia wojenna w Jedwabnem...
Yagon 12
KŁAMSTWO ZBYT BEZCZELNE, NIENAWIŚĆ ZBYT ANTYPOLSKA
24 Lutego, 2019 - 14:30
Ten Hermann Schaper był dowódcą SS-Einsatzgruppe, czyli formacji złożonej z ok. 500 do 1000 funkcjonariuszy SS lub Gestapo z siedzibą w Płocku (Schröttersburg) podległej placówce Gestapo w Ciechanowie (Zichenau). W czasie niemieckiej inwazji na Związek Sowiecki (CCCP) zadaniem SS-Einsatzgruppe dowodzonej przez Hermanna Schapera było oczyszczanie strefy przyfrontowej z Żydów i komunistów.
Ustalono, że przy pomocy swojego oddziału Hermann Schaper prowadził systematyczne mordy według tej samej metody na bolszewikach, ich sympatykach, NKWD-zistach i Żydach, w miarę zdobywania terytoriów wcześniej zagarniętych przez Sowietów w wioskach czasem raczej dość już daleko za przesuwającym się Frontem Wschodnim. Przeprowadził akcje likwidacji w takich wioskach jak Wizna (koniec czerwca), Wąsosz (5 lipca), Radziłów (7 lipca), Jedwabne (10 lipca), Łomża (wczesny sierpień), Tykocin (22–25 sierpnia), Rutki (4 września), Piątnica Poduchowna, Zambrów a także w innych miejscowościach.
Jest co najmniej dziesięć miejscowości, w których oddział SS-Einsatzgruppe dowodzony przez SS-Hauptsturmführera Hermanna Schapera dokonał identycznie przeprowadzonych zbrodni. Jego zadaniem służbowym było po prostu dokonywanie starannie przygotowanej serii aktów ludobójstwa.
Co ważniejsze, SS-Einsatzgruppe (kommando SS Zichenau-Schröttersburg), komando dowodzone przez Hermanna Schapera było jednym z pięciu takich oddziałów dokonujących takich samych zbrodni na zapleczu przesuwającego się na wschód niemieckiego frontu latem 1941 roku.
Co temu Januszowi Grossowi do głowy strzeliło, by wskazać akurat Jedwabne jako miejsce rzekomej polskiej zbrodni?
Równie dobrze zamiast Jedwabnego mógł opowiadać kłamstwa o mordowaniu Żydów przez polską tłuszczę w Zambrowie albo w Tykocinie. To przecież tylko propagandowe kłamstwo.
Dlaczego to bezczelne kłamstwo jeszcze żyje, dlaczego nadal panoszy się tak bezlitośnie?
[link]
michael
Kto trzyma nadal rekę nad Jedwabnem?
23 Lutego, 2019 - 17:52
Witam Pana! Szacunek, że Pan ten draży temat Jedwabnego poruszył, który jest o dawna oczekiwaniem Polskiej społeczności. Również bardzo słuszne Pańskie uwagi. Nie poruszył Pan sedna sprawy, dlaczego tego do końca stanowczo nie zrealizowano. To, że Żydzi naciskali, aby nie byłaby rozwojowa. Pozostaje pytanie, dlaczego strona Polska uległa naciskom, aby przerwać śledztwo? Czy dalej musimy ulegać Żydowsko-Niemieckim naciskom? Pozdrawiam!
ronin
@ronin
24 Lutego, 2019 - 10:39
Czesc , no chyba nieco sie mylisz. Autor nie tylko, ze poruszyl sedno sprawy, ale nawet je rozwinal. Chcialoby sie rzec, ze nawet jest Jego artykul, to jest sednem sprawy. Tym koncem jest Polin ! "Spreparowana" ekshumacja pozwoli na legalizacje Polin na arenie miedzynarodowej, dlatego tak " jak z jajkiem" szydzi sie z tym obchodza...
pzdr.
chris
ZA, ochłoń, to tylko
25 Lutego, 2019 - 18:59
ZA, ochłoń, to tylko czarnowidzkie bajania, typowa szur-prawicowa teoria spiskowa.
tak jakby trzeba spreparowac ekshumację, gdy już wina przypisywana jest Polakom.
tak jakby ekshumacja mogła w jakikolwiek sposób wykazać niewinnośc Polaków- otoż może co najwyżej wskazac wiodącą winę niemiecką.
tak jakby do budowania Polin koniecznie trzeba było preparować jakis pogrom.
no weź pomyśl.
ktoś straszy bajkami, ciekawe w czyim interesie i w jakim celu. nieciekawe jest to, że tak łatwo jest to podchwytywane, co wiele mówi o Polakach- a potem lament, jak to Polacy są rozgrywani.
łapiesz?
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
@kontrik
26 Lutego, 2019 - 00:12
oj Kolego, to jeszcze malo widziales...
czy pamietasz kwestie Katynia i mowie tu o latach piecdziesiatych..., az do lat 70` Sowieci parli na miedzynarodowa opinie, ze dokonali tego Niemcy, choc przeciez nawet podczas wojny Hitler wyslal tam Czerwony Krzyz, czy tez dal pozwolenie, lepiej powiedziawszy i juz wowczas z niemiecka skrupulatnoscia prawda zostala oficjalnie opublikowana.
Od tego czasu minelo kilka lat i obecnie szydostwo, ktore opanowalo caly ten Bozy Swiat i majace wszystkie wazniejsze swiatowe media moze uczynic co zechce.
I co ? w tamtamy bedziesz walil i prawde oglaszal?
Och kontrik, Ty niestety bardzo naiwny jestes...i malo masz doswiadczenia...
Cadafi byl dobry, a pozniej byl martwy...a czy Ty wiesz jak Europa go na salony zapraszala? jakie interesy z nim krecili? by pozniej calkiem po prostu usmiercic...
Kontrik doprawdy...
A tragedia Smolenska...mozna bylo ? ano mozna ! jedyne takie zdarzenie w historii Swiata...
mozna bylo kontrik? ano mozna bylo !
to coz ekshumacja w Jedwabnym ?
Gdy jest gdzies spotkanie nawet tak malo znaczacej grupy jak Bilderberg, to blokuja w promieniu 50 kilometrow, mieszkancy z pobliskich domow otrzymuja bilety na wczasy... czy Ty masz pojecie co mozna w dzisiejszych czasach ?
kontrik, pojecia nie masz co mozna...
Czy ja lapie?
Kolega, ja sie o to ocieram... lapiesz ?
chris
Nie spostrzegliśmy się jak nas ugotowali
23 Lutego, 2019 - 18:33
Na zmianę okrągły stół z pozorem dawali
Wrzucali tematy by odwrócić uwagę
Sprzedawczyki zrobili żydowską przewagę
Jeszcze od tych judaszy można się obronić
Trzeba tylko na wyborach wszystkich przegonić
Nie skusić się podanym lizakom na dłoni
By nie płakać gdy będziemy w stanie agoni
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
@Jacku
24 Lutego, 2019 - 10:50
Orzel nasz bialy
przycupnal gdzies w Tatrach na skrani
biedny on caly poobijany
Jednak gdy rany zagoi
wzbije sie znowu w przestworza
by sroki zwyczajne kraju nie rozkradly
pzdr.
Szczesc Boze
chris
@
23 Lutego, 2019 - 18:44
Uważam, że żydzi są jedynie małą i podłą nacją.
To właśnie strach innych gojów zrobił z nich takich mocarzy.
W moim mieście też się cackali z żydkami i to przez lata.
Ale nagle Prezydent Kalisza (były niestety - pan G. Sapiński) powiedział dosyć i ... żydki ajwaj odpuścili.
Z rozmowy na ten temat z naocznym świadkiem wiem, że ostro ich potraktował. I tak trzeba właśnie!!
http://kalisz.naszemiasto.pl/artykul/kalisz-nie-odda-zydom-budynku-szkoly-przy-ul-handlowej,3974746,art,t,id,tm.html
PS
Link jest sprzed roku ale zapewniam, że dzisiaj ten teren jest przeznaczony na cele zdrowotne dla mieszkańców.
Można? można!!
Astra - Anna Słupianek
Patria
23 Lutego, 2019 - 19:16
Jak się ma Boga i Ojczyznę w sercu, to można wszystko zdziałać.
A jak się służy obcym, to efekt dzisiaj widzimy.
Jestem jakim jestem
-------------------------
"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------
Jestem przeciw ustawie JUST 447
Masz rację..
23 Lutego, 2019 - 19:30
Trzeba do nich podchodzić jak do zwyczajnych łobuzów.
Mój ŚP Ojciec twierdził, że to zwyczajni tchórze i wystarczy tupnąć a rozbiegną się jak... robactwo i dzisiaj uważam podobnie jak dr Ewa Kurek, że to oni oboje mają rację.
https://www.cda.pl/video/3049452b5/vfilm
Pozdrawiam
Astra - Anna Słupianek
@ Patria
23 Lutego, 2019 - 19:38
Witam Panią! Wije się wije, żmijowe plemię... ktoś to napisał, nie pomnę. Tysiące razy przejeżdżałem przez Oświęcim, również koło Niemieckiego obozu zagłady Auschwitz. Cały czas flagi Izraela, żadnej Polskiej. Jadę wolno koło tych grup przeważnie młodych, a patrzą na mnie jak na terrorystę. Przepraszam, za mocne słowa, ale, mniemam, to ja mam się czuć obywatelem swojego kraju...dookoła ochrona chyba Mossadu z giwerami. To, jak ma się to z prawdą historyczną. Kto tą młodzież truje i po co? Kto ten stan fałszywej wiedzy utrzymuje i komu to ma służyć, jakiemu celowi ma to służyć...
ronin
Żmijowe plemię?
23 Lutego, 2019 - 19:41
Tak do faryzeuszy powiedział Jezus:
cyt:
34 Plemię żmijowe! Jakże wy możecie mówić dobrze, skoro źli jesteście? Przecież z obfitości serca usta mówią. 35 Dobry człowiek z dobrego skarbca wydobywa dobre rzeczy, zły człowiek ze złego skarbca wydobywa złe rzeczy.
http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=255
Pozdrawiam
Astra - Anna Słupianek
Patrio...wydaje mi się, że to nie strach
23 Lutego, 2019 - 19:40
..gojów decyduje o ich "mocarstwowości" ale raczej ich bieda i zachłanność, a dalej władza , stwarzają możliwości przekupienia każdego, swoimi sztucznie wykreowanymi pieniędzmi. Mało jest mieszkańców w różnych państwach, którzy potrafią się im oprzeć.
A gdy idzie o Jedwabne, naczelnik Daniels powiedział ,że nawet gdyby zebrać milin podpisów, ekshumacja się i tak nie odbędzie. Po co więc sobie tym zawracać głowę...przynajmniej do czasu , gdy nie jesteśmy u siebie i nie mamy polskiego rządu.
Pozdrawiam
Verita
Witaj :)
23 Lutego, 2019 - 19:48
Wiesz co?
Mnie się wydaje, że może rządu na razie polskiego nie mamy - ale na pewno jesteśmy u siebie!
Astra - Anna Słupianek
U siebie?
23 Lutego, 2019 - 20:08
Może i tak, jak w czasie zaborów...niby u siebie ale możemy robić tylko to, co okupanci nam pozwolą.
P.S. Czy ktoś jeszcze oprócz zawiedzonego nabawił się na Neonie tak poważnej, cyklicznej obsesji?
Chyba co noc śni mu się Ruszkiewicz....i potem zamieszcza tu jego zdjęcie, nie wiadomo po co.
Przyznam jednak, że ta jego choroba dość skutecznie reklamuje Neon,
Verita
Verita...
23 Lutego, 2019 - 21:42
Daj spokój temu "zawiedzonemu"... To w sumie niegroźny człowiek, tyle, że przypadkiem nie w tym miejscu go obrzezano. Stąd jego problemy z głową...
a ja ci mówię
23 Lutego, 2019 - 21:55
Rozumiem twoje rozgoryczenie, jako że takiego euncha jak ty nikt już obrzezać nie może
Przykre co ?
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jozio z Londynu (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Verito Braun23 Lutego, 2019 - 22:41
Zbastuj troszkę, bo się odwodnisz
Czy to prawda, że Grzesiu Braun sypia aż z połowa członkiń swojej "partii"?
Obrzydliwy,wulgarny, cham JzL
23 Lutego, 2019 - 22:54
A mówiłeś ,że nie masz nic do zawiedzonego....a bronisz go...jak Macierewicz Misiewicza....och wy londyńskie chamy.
Z wami nie da się zbudować wolnej Polski, wiem że wam na tym nie zależy....ale doczekacie się, że ta wasza anglia podetrze się wami...jak niedźwiedź - zającem.
Udajecie katolików, Polaków, patriotów, ...ja ten cały portal i PiS...i Niepoprawni.
Verita
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jozio z Londynu (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
verita23 Lutego, 2019 - 23:05
Nie bronię zawiedzionego, tylko zwracam ci uwagę że i wy macie spory udział w tej nawalance.
Wy żyć bez tego nie potraficie.
Spójrz w lustro
Napieprzacie na portal codziennie ,a siedzisz tu od lat. Żegnaliście się setki razy i co?
Gdzie twój honor , słowo czy ambicja
gdzie
JzL nie dam Ci, za ten wpis o "Grzesiu Braunie" plusa
23 Lutego, 2019 - 23:09
choć rozumiem, że to "mowa" o dwu osobach, tworzących partię Brauna, z których jedną - jest jego Małżonka.
Ten "dowcip", nie napiszę, jakiego jest "lotu".
Lepiej zastanów się, w jaki sposób Braun skutecznie pomógł Markowej podczas Jej "bojów" z warszawskimi "układami". Braun ma niewątpliwie wiedzę i doświadczenie w walce z "mafią". Dobrze byłoby, gdyby zwyciężył w Gdańsku.
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
@katarzyna.tarnawska
23 Lutego, 2019 - 23:09
:-)
Sorry
@JzL
23 Lutego, 2019 - 23:18
Nie mniej - lubię Cię (za "całokształt") - takie "uwarunkowane" uczucie ;)!
Pozdro,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
JzL, a czy to prawda,ze...
24 Lutego, 2019 - 15:58
w Londynie pedalstwo sie szerzy ? I to od czasu, tego islamskiego Pakistynczyka...
Duzo pedalow z Polski ?
czy chociazby biseksualistow, wiadomo chazarstwo to rozwiezle towarzystwo...
Na PW.zapieralem sie, ze nie bede juz Ci dogryzal w temacie PiSu.
O upodobaniach seksualnych nic nie pisalem i sie nie zarzekalem , ze bede je omijal, by nie stwiac Cie w trudnych sytuacjach.
chris
Czy dużo?
24 Lutego, 2019 - 16:19
Czy dużo?
ostatnio widziałem tu tych dwóch adminów z Neonu czyli Spiryta i ten kolorowy rycerz
verita
24 Lutego, 2019 - 14:22
Czy możesz mnie Braunowa w szlachetną tylną cześć ciała pocałować i to razem z twoja koleżanka jeśli już
I jeszcze jedno, zapytaj tej jednej z "wielkiej trójki" jak potraktowała i taktuje twoje internetowe cudo TzW ?
Ile razy mu już bana dała i rynsztokiem obrzuciła
zaczadzony...
24 Lutego, 2019 - 14:24
...zaczadzony prymityw...
.
23 Lutego, 2019 - 20:07
.
Verita
Trochę więcej wiary w Polaków :)
23 Lutego, 2019 - 20:11
W ciągu nadchodzącego roku aż 3 razy mamy szansę się wypowiedzieć.
Co do zawiedzonego - ja go nawet nie zapamiętałam na NEonie więc ta jego chamska agresja i nienawiść jest dla mnie przerażająco niezrozumiała.
Pamiętam za to tego z Gdyni... no mówię Ci wazelina do Opary to było aż niesmaczne :)
Ja doskonale pamiętam jak on stwierdził, że musi się wynieść z NEonu bo zaczął pisać na Nowych Blogach i mu Targalski kazał wybierać. Wyleciał ale jeszcze jakiś czas pisał po nickiem uwaga... "Czujne oko" - no komedia mówię Ci Verito! :)))))
Twierdził, że go tam czytają miliony, potem napluł na niepopki - żegnał się - ale już nie witał.. jak tutaj wracał.
Miliony i Nowe Blogi jakoś znikają heheh. Tak to wygląda...
I powiem Ci, że nie wiem jak to znosi Ruszkiewicz ale ja źle znoszę taki bezmiar chamstwa.
pozdrówka :)
Astra - Anna Słupianek
Chamstwo, agresja i nienawiść...
23 Lutego, 2019 - 21:37
...mają zawsze drugie dno - silny, ukryty lęk i duchowy zamęt. Każdy zdrowy, normalny człowiek źle znosi chamstwo bo to przeciwne naturze. Tylko psychopaci tak postępują i im podobnym tylko takie zachowanie nie przeszkadza.
Podobnie ma się rzecz z tymi, co notorycznie kłamią. Inaczej bowiem funkcjonuje mózg gdy nastawia się na prawdę, inaczej - gdy na fałsz.
Wiarę w Polaków ...to ja mam...tylko skąd brać Polaków? :-)
Verita
@Verita - szkoda czasu i atłasu oraz oczu
24 Lutego, 2019 - 10:45
Znów chrabina czepiła się mego imienia, nie wiem o co chodzi, pewnie ona wie więcej ode mnie...
Czasami zapędzamy się w dyskusje z ludźmi niegodnymi naszej uwagi, więc warto przystopować kiedy łapiemy sie na karmieniu chamskich trolli. Zapachu czosnku nic nie przebije.
Jeśli jeszcze nie czytałaś - polecam niewielka książkę Grzegorza Brauna "Gietrzwałd 1877 nieznane konteksty geopolityczne"
Czytając uświadamiamy sobie, jaką stratą czasu było siedzenie w szkolnej ławie, gdzie karmiono nas zgniłą denaturowaną "wiedzą". Lepiej nadrobic te lata czytając wartosciową literature niz wypociny chamskiego duetu.
A za oknem przedwiośnie :-) Pozdrawiam!
Bóg - Honor - Ojczyzna!
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Taka opinia w ustach24 Lutego, 2019 - 08:58
Taka opinia w ustach udokumentowanej antypolskiej agentki to niemalże nobilitacja.
Ale głupie to, jak cała ta opłacana z Kaliningradu V kolumna Opary i przestępcy Pomidora, którego autorka komentarza jest bliską przyjaciółką.
Ciekawą metodą (stosowaną przez czeka) jest przeciwstawienie swojej podłości i obłudy chamstwu, uprzednio rozwścieczonych przez nią przeciwników.
Dwie służbowe artystki w tej specjalizacji działają tutaj - Patria i Verita. Mimo tego, uważam, że to nieszczęsne, głupiutkie istoty.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Jozio z Londynu (niezweryfikowany) został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
24 Lutego, 2019 - 10:03
Januszu
Zbyt ostro potraktowałeś te dwie damy a w zasadzie gwiazdy
A przecież to twardy elektorat PIS-u
To nie ten czas co ?
acha...parch na pokladzie, rebe z dyni & Co :-))))))
24 Lutego, 2019 - 12:35
i to nie jeden jak widze..
ex NEOnowcy w natarciu :-))))))
To tak z glupoty byliscie na tym NEOnie tak dlugo ? czy ten Opara czy jak mu tam ,tak sie przed wami maskowal, ze nie rozpoznaliscie kto zacz ?
:-))))))
no spostrzegawczy to raczej nie jestescie :-)))))
chyba stad ta zlosc do tego Opary... tj. ze was tak pociagnal w czasie...
a czy to ladnie to tak na kolezanki zganiac,ze dywersantki, a samemu nie bez winny ?
a co tam u tego Opary robiliscie? wy orly sokoly ?
:-)))))))))
chris
My na Neonie pisaliśmy,
24 Lutego, 2019 - 14:33
My na Neonie pisaliśmy, dopóki ty, Ruszkiewicz, Czerwony Pomidorze, nie położyłeś tam swojej, moskiewsko - gangsterskiej łapy.
Wtedy nas prawie setka uciekła, a ty szefom się chwaliłeś, że to ty powywalałeś. Więc ciebie ofermo wywalili.
Pozdrów Mnietka Wachowskiego i rodzinkę gen. Wileckiego kapralu.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
@jazgdyni
24 Lutego, 2019 - 14:53
Właśnie ten wpis przeczytałem
Wiele wyjaśnia jakę tam są "zasady" działania administracji
Cyrk
http://niepoprawni.pl/blog/zawiedzony/zle-sie-dzieje-na-poletku-pana-boga-doktorze-oparo
:-)))))) ech rebe jaki ty glupi jestes :-))))
24 Lutego, 2019 - 14:55
Najpierw mnie kojarzysz z jakims bandziorem z Gdyni, bo cie poinformowalem durnoto, ze nie jestem z Krakowa jak myslales, bo i o Krakowie ostatnio nieco pisalem, a teraz robisz ze mnie neonowego pisarza. Kretynie skonczony i po to wlasnie mam tu ten moj gorset slowno - intelektualny ,by takie koltuny jak ty mnie nie rozpoznaly.
Nic nie wiem o NEOnie i wiedziec nie chce, mi wystarcza te wasze tutaj komentarze.
Nikogo z twojego towarzystwa pozdrawiac nie zamierzam, bo to nie moj Swiat. Twoj polswiat , to dla mnie inna galaktyka :-))))))
Ty kmiocie, nawet nie zdajesz sobie sprawy do kogo piszesz...
:-)))))))
chris
Zdecydowany amator...
24 Lutego, 2019 - 18:59
Na początku miałem do Ciebie troszkę pretensję za język i za to, że dajesz się czasami sprowokować. Teraz tłumaczę to tym, że z nimi trzeba jednak po "ichniemu"... Inaczej "toto" nie zrozumie...
@a nie mowilem
25 Lutego, 2019 - 03:32
Moj Drogi, nalezy dzialac homeopatycznie, tj. to samo tym samym...
To wymaga nieco animuszu, by rozmawiac z kretynem, parchem czy tez innym cwiercinteligentem, ktoremu na dodatek cos sie wydaje...
ja sie nie daje sprowokowac, tylko podnosze dany temat, bo przeciez nie mozna pozwolic, by jakis kretyn prowadzil rozmowe.
Dosyc, ze od X lat kretyni na uwiezi zydostwa rzadza naszym krajem.
Nie po to wchodze na Niepoprawnych , by odpoczac i jednoczesnie zebym byl konfrontowany z jakims tumanstwem, ktoremu wlasnie cos sie wydaje...
Przeciez te durne paly popieraja PiS jako partie socjalistyczna i maja sie za prawicowcow. Celowo wprowadzaja semantyczny zamet i na przyklad cyborg zarzuca mi ze ja jatrze. Posluchal by sam siebie i swoich kolegow" po fachu i strachu", ale nie ! Belki na metr dlugosci w swoim oku nie widzi, ale komus "tlumaczy"...
A nie mowilem z parchami inaczej rozmawiac nie sposob. Te parchy sa teraz wyksztalcone za polskie pieniadze i pleduja na kulture i elokwencje, a nie wiedza, ze czosnkiem smierdza nawet przez ekran komputera...
Diagnoze przekazalem w innym miejscu, wiec teraz jedynie skrotowo. Gudlaje dziela sie na lewakow marksistowskich i na frakcje usraelsko-amerykanska.To sa dwie podstawowe frakcje.Jedni jada na Putina i Ruskich , drudzy na amerykanow...wieczorami czesto wspolnie chlaja wode... Nasz Narod dlugo potrzebowal, by sie zorientowac w tym parchatym towarzystwie. Gdy ktos przesadnie napada na Ruskich, to znaczy ze chory albo parch i tak samo w druga strone...
Ciesze sie ,a nie mowilem, ze biologia reguluje takie problemy. Sam mam swoje lata i ciesze sie, ze niedlugo wymrze moje pokolenie.Pokolenie kretynow z PRLu. Gdy ich slucham lub czytam , to jest jak jakis koszmar. No nigdy nie przypuszczalem, ze starosc u pewnych ludzi moze byc tak okropna. Przeciez to jest wprost jakas atawistyczna glupota, kretynizm do entej potegi. Oni nie potrafia odroznic gowna od twarogu... Nie mamy panstwa, a te koltuny dalej tlumacza, ze musimy byc cierpliwi, bo PiS robi co moze. Ze , gdyby nie PiS, to nadal PO i SLD rozkradalo by Polske. Daniels spaceruje po "rzadowych Komnatach", chanuka w Palacu, zydzi ustalaja nam prawo,nie mozemy swobodnie poruszac sie po Oswiecimiu, a ci kretyni nam tlumacza... I jak tu mozna sie nie wyrazac ? i na dodatek miedzy wierszami pisza, ze maja wyzsze wyksztalcenie...no qrwa z czego ? chyba z WF-u !!!
Mysla stare fiuty, ze moga sie wlasna staroscia podpierac...Starosc o niczym nie stanowi. Jak kto glupi, to i na starosc glupi... I to nie zeby jeden, o nie ! cala zgraja tego koltunstwa sie tu zebrala.
Jesienia bylem w Polsce na kilku uczelniach i sympozjach jak rowniez miedzynarodowych konferencjach. No qrwicy dostawalem, gdy musialem sie z tym koltunstwem aranzowac...Podobna narracja jak tutaj w pewnych tematach...ta sama grupa krwi...parch parchem parcha podpiera, albo kolejny syf, dwuzydzian Polaka, jeszcze gorsze bydle niz sami zydzi.
Powtarzam ,to musi wymrzec, by mlodzi nie obciazeni tym PRLowskim kretynizmem pseudonaukowym po ludzku parli do przodu.A jakie to delikatne ? za mlodu za stodole srac chodzili i w Warszawce lub innym wielkim miescie sie doktoryzowali u komunistycznych smieci, a teraz dokazuja...elita, qrwa ich mac ! Trabki Wielkie lub inne zadupie...
Wyobraz sobie, ze Stasia Michalkiewicza nazwali ruskim agentem.No podobnie jak to koltunstwo tutaj na Niepopkach. Co chwile to kogos wyzywaja od ruskich agentow. No sami wrozbici czy tez inni prorocy...Gowno w zyciu uczynili i widzieli, trzymaja sie tych swoich posadek, czapkuja rektorowi czy innemu fiutowi, w pas sie klaniaja i cwicza ta postkomunistyczna etykiete...no jakbym w czasie sie przeniosl...niczym w PRLu... Obecnie na uczelniach, to jeszcze gorzej niz w PRLu.Wowczas wszystko bylo jasne i kazdy wiedzial o co chodzi. A teraz, to kazdy duktor duktor. W Krakowie poznalem jesienia taka pizdeczke, ktora duda zrobil profesorem, no glupota chodzaca, ale grzeczna i na sznurku niczym jamnik...Koncze bo wylewu dostane...szkoda slow, powtarzam razem ze mna wymrze to paskudne pokolenie i to moja uciecha i zadowolenie.Mlodzi nie beda tym dziadostwem do swojej smierci obciazeni...
pzdr.
pzdr.
chris
Zdecydowany amator...
25 Lutego, 2019 - 07:02
"Ciesze sie ,a nie mowilem, ze biologia reguluje takie problemy."...
Oj niepoprawny optymista z Ciebie "Zdecydowany...".
Biologia najczęściej bywa niezwykle łaskawa dla wszelkiej hołoty, głupców i zdrajców. :).
Ich działań nie ogranicza ani honor, ani kultura, ani wiara.
To bydło żyje własnym rytmem.
dziwne ale prawdziwe,bo
25 Lutego, 2019 - 07:34
dziwne ale prawdziwe,bo faktycznie ta biologia jest dla ciebie wyjatkowo laskawa
dziwne? rzeczywiscie dziwne
25 Lutego, 2019 - 10:08
Kolejne ECHO ? tym razem neonowe...
chris
@a nie mowilem
25 Lutego, 2019 - 12:31
Fakt, niepoprawny optymista, ale to nalezy do naszego gatunku...
Choc wiekszosc to koltunstwo, a mowiac nowomowa lemingi, to jednak nie wolno tracic nadziei, dokladnie tak jak napisal autor tego artykulu.
Co do Twojego powyzszego, to nalezy uzyc inne slowo, zwierzetom , bym tak nie ublizal...
Ponizej natomiast widec, jak ich boli, ze ta swoja glupota nie beda mogli Swiata zameczac w nieskonczonosc.
I to jest moja satysfakcja. Glupole tez musza umrzec i bardzo dobrze. Chwilowo ta rownowaga jest bardzo zachwiana, glupota przewaza szale tego padolu.
chris
Brawo!
25 Lutego, 2019 - 11:54
Brawo!
W tym bełkocie starego frustrata a'la mgr Bartoszewski (tzw. szkoła kamczacka), dziadek - bidulek siłą rozpędu zamieścił szczere i piękne marzenie:
"...biologia reguluje takie problemy. Sam mam swoje lata i ciesze sie, ze niedlugo wymrze moje pokolenie.Pokolenie kretynow z PRLu.".
Śmierci nikomu nie życzę. To rozsądza swą mądrością Bóg Ojciec. Komuniści nazywają to biologią. Lecz faktycznie przegrane komuchy na starość popadają w taką demencję i paranoję, że już tylko Kosiarz może ich wybawić.
Niecierpliwie czekam na wymarcie kretynów i podziwiam za szczerą samokrytykę.
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
rebe, ty koltunie
25 Lutego, 2019 - 12:21
czy ty doprawdy musisz tak ordynarnie ukazywac swoja obecnosc ?
I jeszcze na dodatek Stworca sie podpierasz.
Ty ofiaro peknietego kondoma, co ty masz tutaj do dodania ?
twoje zklamanie przekracza wszelakie stopnie wartosci...
Tak, ty kretynie , biologia jest jedna z dziedzin ...
ty i tobie podobni nie wymkniecie sie z obszaru jej prawidel i to bardzo dobrze,
bowiem byloby wielkim nieszczesciem bys egzystowal dluzej niz jest to przez jakis dla mnie nie zrozumialy przypadek konieczne...wystarczy ze juz zes sie niestety ( jak gdzies po drodze przeczytalem ) reprodukowal...
i to tyczy sie rowniez twoich "kumpli" po fachu
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika jazgdyni nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Odwiedza nas Bolek !!! Wałęsa!25 Lutego, 2019 - 12:51
Dziadku spoko - pęknie ci żyłka!
I zmień pieluchę, bo coś nieładnie pachnie i stopy też już masz brązowe.
Widzę, że słowo biologia cię zafascynowało. Pewnie na którymś z rozlicznych uniwersytetów, czy sympozjach i konferencjach, które jako noblysta odwiedzasz.
A żeś pieniacz, to z głupim Kamińskim w swoim stylu z rodzinnej wsi Popowo, dokazujesz.
Bo widzę, że odkryłeś:
Par ma foi! il y a plus de 40 ans que je dis de la prose, sans que j’en sache quelque chose...
=============
Warto jeszcze raz przytoczyć tą znamienną samokrytykę:
"...biologia reguluje takie problemy. Sam mam swoje lata i ciesze sie, ze niedlugo wymrze moje pokolenie.Pokolenie kretynow z PRLu.". /zdecydowany amator/
It made my day!
JK
Przepłynąłeś kiedyś sam ocean? Wokół tylko morze. Stajesz oko w oko ze swoim przeznaczeniem.
rebe, ty jestes tak blyskotliwy, jak...
25 Lutego, 2019 - 13:08
te kolorowe chinskie blyskotki na bazarze :-)))))
No doprawdy powiadam ci nie skradaj sie.
Teraz znowu jestem Walesa :-)))))))))))))))
Niemoto umyslowa, przeciez napisalem GORSET UMYSLOWY ! czy to zrozumiales ? bal przebierancow, Wenecja...rozumiesz ?
Ach, ty tepy jestes niczym obuch siekiery...
Szympansa mozna nauczyc rozwiazywac proste zadania matematyczne , nie jest to wiele, ale dla twoich potrzeb starczy. Poszukaj nieco, bo sprytu ci nie brakuje, to moze i ciebie wezma pod jakis program rzadowy. Jezeli juz nie utylizacja, to chociaz badania labolatoryjne, byle bys sie do czegos nadal... twoje chwilowe trzepotanie sie jest malo produktywne, niepotrzebnie zuzywasz powietrze.
chris
Najprostszą odpowiedzią
24 Lutego, 2019 - 15:26
Najprostszą odpowiedzią byłoby : walczyliśmy z takimi jak ....(tu można wpisać kilka osób).
Po pierwsze pisaliśmy u ŁŁ - zbiega z Salonu24 - założyciela NowegoEkranu, któremu Opara pozwolił rozwijać portal po autorsku. Wszedł potem Opara na gotowe i zarządził zwrot na nowy kurs.
Tyle historii pewnego portalu ! Historii dla opornych na wiedzę.
Najlepsza odpowiedzia
24 Lutego, 2019 - 15:47
Byloby stwierdzenie faktu, albo choc zadanie pytania, kto to byl i jest Salon24 ?
Albo sie cos doprawdy wie, albo tylko dublikuje czyjes mysli podpiete jeszcze glupszymi linkami...
Opornych na wiedze jest zapewne wielu, a jeszcze wiecej tych ktorym sie cos wydaje...jedynie wydaje, a czasami nawet jeszcze mniej...niz wydaje...i po latach przyznaja, ze np.wybierali Bolka..., bo wierzyli...
Cyborg, albo sie to cos ma, albo sie tego nie ma...nauczyc tego nie sposob...nauczyc, to mozna praw fizyki i to tez nie kazdego...
Dziekuje za garsc histori o NEOnie, jestem teraz zorientowany.Tak czy inaczej w takiej sytuacji chyba nie jest wskazane robic im tj. NEOnowi taka reklame..., to odnosnie Twoim zalom na gadaczce odnosnie jadu ;-)
Jezeli chcesz komus cos zarzucic, to nie mozesz czynic tak samo jak w Twoim domniemaniu on to czyni.
chris
@ Pani Verita
24 Lutego, 2019 - 04:44
Witam Panią! Od lat mało się zgadzamy. Ale miło postrzegam chęci swoistej wyobrażni. Góry się kłaniają!
ronin
@patria re:...zrobil z nich takich mocarzy.
24 Lutego, 2019 - 10:57
Odwaga wazna rzecz, ale strach gojow, to nie powod powodzenia szydow, ze sa jak piszesz mocarzami.
Czesc i Szczesc Boze w ten niedzielny poranek.
Mocarzami zadnymi nie sa, jednak swoja podloscia i nikczemnoscia, ale i pracowitoscia w sensie korumpowania Swiata, doszli do takich wynikow, ze obecnie trzymaja finanse tego Swiata w swoim reku.Tyle i tylko tyle, a moze i az tyle... Jednak na przykladzie Twojego Kalisza ukazuje, ze i to az jest do zniwelowania, a nawet do zminimalizowania.
pozdrawiam
chris
Kurnicki żongluje gorącym ziemniakiem?
23 Lutego, 2019 - 19:55
Ustawa 447 jest kontynuacją aktu nr 1226, który został przyjęty 27 lutego 2017 roku w Izbie Reprezentantów. 12 grudnia 2017 roku projekt ustawy został przyjęty w Senacie, a 24 kwietna tego roku przez aklamację zatwierdzony w Izbie Reprezentantów i podpisany przez prezydenta USA. To są anormalne żądania zwrotu własności bez spadkowej!. Jakaś szemrana zagraniczna organizacja wyciąga łapy po mienie, które kiedyś należało do obywateli polskich wyznania mojżeszowego, po mienie, które dziś już nie ma spadkobierców. Wpierw było sondowanie, tłumaczenie, moralny szantaż, aż doszło do skandalicznej wypowiedzi przewodniczącego Światowego Kongresu Żydów (WJC) Israela Singera, który powiedział: „My nie dopuścimy, aby Polacy po nich dziedziczyli. Polska będzie atakowana i poniżana na arenie międzynarodowej dopóty, dopóki nie zaspokoi naszych roszczeń”. W 1960 roku umowa międzynarodowa zakładała uregulowanie roszczeń prawowitym spadkobiercom. PRL zapłaciła 40 mln dolarów za pozostawione majątki, które należały do obywateli Stanów Zjednoczonych. Podkreślić należy - obecna ustawa tego nie dotyczy, bo domaga się zwrotu mienia, który obecnie nie ma spadkobierców. Ustawa 447 dotyczy wszystkich sygnatariuszy Deklaracji Terezińskiej z 2009 roku. W imieniu Polski podpisał ją ówczesny minister Władysław Bartoszewski. Organizacje żydowskie mają duże doświadczenie w ściąganiu haraczy. Tak było w wypadku długoletniego sporu z bankami szwajcarskimi o odzyskanie pieniędzy. W końcu banki wypłaciły Żydom 1,25 miliardów dolarów. Tak było z firmą IBM i z francuskim SNCF.
Teraz wypadło bęc na Polskę. Z formalnego punktu widzenia mogą nam skoczyć! Jednak dzięki różnym sztuczkom, szkalowaniu Polski oraz z pomocą moralnego szantażu vide Jedwabne etc. będą starali się osiągnąć cel. Sprzyja im dobra sytuacja gospodarcza i powiązania RP z USA w zakresie energetyki oraz polityki zbrojeniowej.
Mają dla nas propozycje z tych nie do odrzucenia:
- szantaż związany z opuszczeniem wojsk amerykańskich z terenu Polski;
- ograniczenie wyposażenia naszej armii w amerykański najnowszy sprzęt;
- wycelowanie rakiet z głowicami jądrowymi (tak, tak był już raz taki tekst w mediach) ku pokrzepieniu serc u… przyjaciół.
Hieny zwietrzyły łatwy łup. Trwa krok po kroku realizacja operacji pk. „Skok na polską kasę”
PS
Wszystkie dobre programy Dobrej Zmiany tzn.: 300 +, 500 +, emeryt 1 100 + etc to pryszcz przy programie 300 miliardów + (a na tym końca nie będzie bo w perspektywie widać 1 BILION +)
Wniosek generalny!
Po przejęciu mienia, które dziś nie ma spadkobierców, przez Żydów przeciętny Polak w swojej Ojczyźnie z obywatela II kategorii zsunie się w oka mgnieniu do kategorii III… być może i IV!
Pozdrawiam
casium
ccassiumm7 re:Jakas szemrana...
24 Lutego, 2019 - 11:46
Czesc,
to jest bardzo wazna czesc skladowa tej szemranej organizacji. Mozna powiedziec jej kregoslup moralny :-))))))
Ze ujme to tak perwersyjnie...juz sie czerwienie ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=NlmXRNEDWiY&t=136s
Z jednej strony " Jedwabne", a z drugiej strony POLSKI DLUG...
To sa szydowskie atrybuty i to jest ich bron !
A co sie rozchodzi? o pienaidze...o to co ich definiuje i jedynie to...pieniadze
A z drugiej strony o terytorium Panstwa Polskiego.
Nie ma w Rzeczpospolitej miejsca, gdzie nie byliby umocowani.
Sa tak perfidni, ze wchodzac w struktury dawnego Polskiego Podziemia Niepodleglosciowego sprawnie dzialaja na rzecz antykomunismu, lub tworza lewice, by z kolei walczyc z prawica. Jedni wrecz chorobliwie zieja nienawiscia do Rosjan, inni znowu do polskiej Prawicy. Dlatego tak trudno sa rozpoznawalni. Polscy anarchisci chetnie przystepuja do lewicy, gdyz z prawica im nie calkiem po drodze...z uwagi np. na uwarunkowania "gorsetu" tradycjonalnosci, ale i innych twardych struktur naszej kultury.Tak wiec zasilaja szydostwo.W tej naszej "matematyce" politycznej szanse na przejecie paleczki sa wiec dosyc male...
Przed kilkoma miesiacami rozmawialem z pol-szydowka (ojciec szyd-podobno...) z patriotycznej polskiej rodziny ( dziadek legionista-podobno...) jest nauczycielem akademickim i walczy z post-komunizmem.Walczy bardzo skutecznie, np. udzial w wiecach przeciwko uprzedniej ekipie rzadzacej,naturalnie pro PiS, wielokrotnie targana przed sadami broniac dobre imie Polski, a szargane przez zydow jak Gross & Co, problemy z tego tytulu na uczelni tj. z jej mocodawca ( wiadomo -polskie uczelnie sa nadal w rekach zydowskiego post-komunizmu,przynajmniej wieksza ich czesc), wiec ta kobieta wrecz szalu dostala i to z piana na ustach, gdy jej uzmyslowilem, ze amerykanscy zydzi sami zgotowali ten los swoim wspolbratyncom z Europy...tzn., gdy chcialem jej to uzmyslowic, bo sluchac nie chciala. Ze zydowska finansjera rekoma Hitlera pozbyla sie malowartosciowych dla nich Chasydow i zydowskiej biedoty...o niskim stopniu inteligencji. Naturalnie nadal holduje polskim pogromom na zydach i przyznaje, ze byli Polacy, ktorzy ratowali zydow, ale byla to garstka.
Wiec jak oceniac taka kobiete? patriotka i owszem...cala geba przeciwko Ruskim, i calym sercem za hAmeryka, ze o Usraelu juz nie wspome. I ta kobieta jest bardzo blisko polskiej scenie politycznej. Tej sceny politycznej, ktora jest czescia naszego Panteonu Bohaterow Narodowych...
I takie jak ona sa setki tysiecy, a mezczyzn jeszcze wiecej. O szydowskich polskich patriotkach ,tym razem dupodajkach, ktore bezustannie pracuje na rzecz wyludzania informacji dla masonskich loz, juz nie wspomne...
Naturalnie, ze wszelakie ustawy forsowane przez zydostwo sa wazne, ale to sa jedynie " przystanki" na ich drodze do zwyciestwa.Trzeba rozumiec ich struktury, jak sa zorganizowani, ich dlugoplanowe cele i plany. Trzeba rozumiec, ze przez stulecia poznali mentalnosc Europejczykow i ich slabosci. Trzeba rozumiec, ze Chazarstwo to jest plemie wyzzute z jakichkolwiek moralno etycznych wartosci. Sa pozbawieni skrupolow i ludzkich zachamowan.Jest to widoczne np. po chec narzuceniu Swiatu LGBT.
milej niedzieli zycze
pzdr.
chris
A tak przy okazji nienależnych roszczeń nikczemnych
23 Lutego, 2019 - 20:44
i pazernych żydów trzeba poruszyć sprawę udziału przedstawicieli niby polskich elit na nikczemnej, kłamliwej i antypolskiej konferencji w Paryżu. Antypolskiej, kłamliwej, paszkwilanckiej konferencji antypolaków z Polski.
Panie Premierze, Panowie Ministrowie, Panie Prezydencie wysoce amoralne jest, że niby przedstawiciele Polski, którzy na konferencji w Paryżu nikczemnie pomawiali Polaków o niepopełnione winy, którzy zakłamywali historię, bezczelnie kłamali na temat polskiego udziału w II wojnie światowej, sa pracownikami polskich instytucji, uczelni opłacanymi z naszych podatków!!! Jak to możliwe, że to tolerujecie???
Panie Premierze, Panowie Ministrowie, panie Prezydencie wnioskuję do Was, aby te kłamliwe, nikczemne, antypolskie mordy niszczące dobre imię Polski i Polaków natychmiast wyrzucić z polskich instytucji podległych Państwu na "zbity ryj"!
Tacy nikczemni, amoralni i nieuczciwi ludzie nie zasługują, aby być opłacani z naszych polskich podatków, skoro tak nas nienawidzą i pogardzają animi, takie kłamliwe hieny nie zasługują, aby kogokolwiek w Polsce uczyć - bo uczą jedynie nienawiści i pogardy do Polski i Polaków!
Won otwarci wrogowie głoszący jawnie i publicznie mowę nienawiści wobec Polski i Polaków z polskich instytucji - won!!!
Niestety Wasza jest winą Polscy Rządzie i Prezydencie, że dopuszczacie do tego, aby jakieś nikczemne indywidua opluwały nas publicznie i pozostało to bez żadnej kary, rozzuchwaliliście to nikczemne antypolactwo do takich zachowań i już byle gnidziak czuje się w prawie do opluwania Polaków. Brak kary za karygodne czyny zachęca ich i ośmiela do dalszych pomówień, kłamstw, plucia na Polskę i Polaków!
Wybory przed Wami - zróbcie z tym coś, bo sromotnie przegracie i nie pomogą żałosne ustawki kurskiej TWKłam, jakieś bzdurne sondaże. Wierzcie mi złość w narodzie polskim, powoli, ale nieuchronnie narasta i już dość mamy, dość do k**** nędzy tego chamskiego szkalowania Polaków, dość kłamania o Polskich Bohaterach, dość mamy tych żydowskich, chamskich nienależnych roszczeń!
To naprawdę ostatni czas na Wasze skuteczne działania, nie cokolwiek, nie bla blanie, nie żałosne lelum polelum, nie jakieś tanie chwyty tylko pod kątem młodych wyborców, bo to nie oni dominowali wśród Waszych wyborców!
Wzywamy Was do okazania szacunku polskim wyborcom, o to abyście zadbali o nasze dobre imię - to nie jest trudne, trzeba tylko chcieć - tylko chcieć!!!
Fredka...
23 Lutego, 2019 - 21:23
....to nie tylko wina rządu i prezydenta, że dopuszczają .." do tego, aby jakieś nikczemne indywidua opluwały nas publicznie i pozostało to bez żadnej kary, rozzuchwaliliście to nikczemne antypolactwo do takich zachowań i już byle gnidziak czuje się w prawie do opluwania Polaków" ...ale przede wszystkim wyborców.
Prawdopodobnie zrobią to znowu...bo Polak przed szkodą i po szkodzie...taki sam :-)
Verita
Co tu pisac rece opdaja a noz sam sie w kieszeni otwiera
24 Lutego, 2019 - 00:35
Polacy nawet nie wiedza ze juz w wiekszosci sa Palestynczykami polnocy w wersji soft,ale ta wersja wciaz zmienia sie w co raz to twardsza.Smieszne jest mowiuenie z taka pewnoscia ze Polacy sa u siebie .Beda u siebie jak splaca wszytkie dlugi i wybiora polski rzad, ktory bedzie dbal o interesy Polakow.Polacy wciaz sa zadluzani plus wymyslony zydowski characz a zastawem na te dlugi jest Polska.Moj znajomy byl oburzony jak mu powiedzialem ze jego spalcone w jego przkonaniu mieszkanie w Warszawie jest ju jego calkowita wlasnoscia.Po to dano Polakom wlasnosc zeby teraz ta wlasnosc -chodzi o nieruchomosci,-opodatkowac co zreszta trwa i bedzie ten podatek wzrastac.Niewolnikiem jest ten kto pracuje za miske zupy na swojego pana,a pan sie za jego pieniadze bawi -jak daleko obecnie Polacy w Polsce sa odlegli od tego obrazku?Niewolnik nie ma prawa posiadania broni,nie ma prawa do obrony ,nie ma prawa wypowiedzi tego co mysli bo bedzie skazany za rasizm czy antysemityzm, czy cos trzeba jeszcze wiecej aby przypominac obraz palestynopolskiego niewolnika?
W pierwszych miesiacach zdrajca Duda powiedzial ze nie pozwoli na ekshumacje w Jedwabnem jeszcze Danielsa w Polsce nie bylo czyli ci dwaj wykonuja polecenia swoich syjonistycznych promotorow.
Polska jest krajem nie tylko samowystrczalnym ba mogacym eksportowac nadmiar energi i wielu dobr w swiat,ale te dobra czekaja na nowych wlascicieli , a zniewolony lud tubylczy ma byc biedny , a piecze nad niewolnikami beda sprawowac policjanci ukrainscy -maja wprawe w pacyfikacji jak im ktos cos obieca po to ich obecny nierzad niepolski sprowadzil.
@ Wilk
24 Lutego, 2019 - 05:35
Witaj! Twoja wola, że masz baty. Co do broni, bardzo się dziwię, bo sam czarnoprochowiec. Cisnę temat.
ronin
Dlaczego mantrą jest osoba
24 Lutego, 2019 - 05:37
Dlaczego mantrą jest osoba Prezydenta? Przecież to też mój głos! Sądy UBecji, bochchaterowie Kiszczak, Jaruzelski Moskwy??? nie zdegradowani! Nigdy Polska za tych Panie Prezydencie nie podziękuję. A głosy pod niebiosa za kryminalistów Jaruzelskiego i Kiszczaka! Prezydencie obudż się, bo Polska w potrzebie. Pani Verito, rzadko się zgadzamy, ale miłego roku!
ronin
@Verita
24 Lutego, 2019 - 12:03
...a nawet i po szkodzie jeszcze bardzej...glupi !
Przynajmnie ukazuje to dzien dzisiejszy.
Witam witam, mila Verite ;-)
ale, ale gdy Polaka wkurza, to wezmie szbelke do reki i wytnie " pol Swiata"
... niestety nie z tej strony, co by nalezalo...
I to caly ambarans... patriotyczne towarzystwa wielce sie obraza, ze szargamy dobre imie Bohterow, nie rozumiejac, ze Ci nasi Bohaterownie mogli nadal zyc i pracowac na wielkie imie Rzeczpospolitej, utrzymac swoje majatki i nadal mieszkac na polskim terytorium... bowiem wszystkie dotychczasowe Powstania byly szkodliwe, niszczyly Tkanke Narodowa, jako nasza przyszlosc genetyczna i dawaly sily i wzrost dla zydostwa, ktore od stuleci dazylo do przejecia naszego Panstwa.
I choc obecnie to sie juz stalo, to wieksza czesc naszego Narodu nadal glosuje na PiS jakby byla w jakims letargu czy tez innej niemocy umyslowej.
I przykrym przy tem jest, ze to nie glupota w nich siedzi, bo w wiekszosci sa to ludzie swiatlego umyslu, a calkiem po prostu zostali zaszczepieni podstepna zydowska manipulacja i to " wykrojona" tylko dla GOJOW !
To funkcjonuje na zasadzie. czy mozna idiocie przetlumaczyc, ze jest idiota? no raczej nie ! po prostu sie obrazi i nawet gotowy napasc rzeczonego adwersarza...
To jest wiec ten mechanizm oglupienia i to calych narodow, a nie tylko poszczegolnych Polakow. Zydzi skroili gojom kostium w ktory ich ubrali..., a goje maja za to " ubranko" placic do konca swojego zycia...i to sa podatki.
czesc ;-)
trzym sie i nie daj sie zakopac :-)))
chris
Jedwabne
24 Lutego, 2019 - 06:15
https://kierunki.info.pl/marek-chrapan-jedwabne-swietle-faktow/
antyleming
re:...,by takowe"sie znalazly"
24 Lutego, 2019 - 09:55
Bardzo trafnie ujeta refleksja jakze waznego tematu.
Witam serdecznie,bodajze po raz pierwszy tutaj na Niepoprawnych ktos podjal ten jakze wazny aspekt, ktory w rzeczy samej jest bardzo oczywisty i nie tylko mozliwy, ale w obecnej konstalacji nawet bardziej niz oczywisty,gdyz jest narzedziem do legalizacji Polin na arenie miedzynarodowej.
Prosta rzecz, a tak trudna do uchwycenia. Dziekuje wiec, ze podjal Pan ta oczywista oczywistosc. Patrzac na ten las, akurat tego drzewa nie widzielismy, ktory w nim jest najwazniejszy.Przyznam, ze ani ja , ani nikt tutaj na Niepopkach tej "tykajacej bomby" tutaj nie uslyszal, jak rowniez kilka milionow Polakow...Tym wieksze podziekowania dla Pana.
Coz mozna uczynic? Mysle, ze niewiele.O ile wazne sa Panskie refleksje, to jednak chyba nie mamy czasu na jakikolwiek ruch. Przygotowywano sie do przejeci naszego panstwa przez wiecej niz sto lat i w tym czasie malymi kroczkami realizowano Polin.Od 1944 praktycznie istnieje.W pierwszej fazie jeszcze pod protektoratem ZSRR,ale juz od 1989 jest samodzielnym bytem panstwowym. W opini miedzynarodowej III RP jest tak samo traktowana jak PRL w owym czasie. Mielismy RZAD II RP w Londynie na uchodzctwie i mielismy rzad marionetkowy w Warszawie. I tylko ciemni Polacy bedacy pod zydowskim butem w PRLowskim rezimie tego nie wiedzieli.To znaczy , kto wiedzial, to wiedzial...Zydzi czujnym okiem obserwujac spoleczny ruch pod nazwa Solidarnosc jako balon pompowany narodowa flustracja zgrabnie umiejscowili w nim studentow odpowiedniej orientacji politycznej i..."odpowiednio urodzonych". Jako, ze zydzi nie "upatrzyli" sobie jedynie naszego kraju, a celem ich bylo i jest trwala egzystencja w wymiarze swiatowym, zajeli sie koordynacja swoich poczynan w wymiarze miedzynarodowym. Dlatego wlasnie powszalo cos takiego jak festywal w Woodstock z calymi tego konsekwencjami np. w sferze moralno -etycznej, by zmienic forme zycia w tym kraju, ktoryjuz chocby od przynajmniej lat 40-tych po wprowadzeniu sztucznych tworzyw do przemyslu zrujnowal amerykanskie rolnictwo, ktore w owym czasie bazowalo prawie wylacznie na uprawie Konopii Indyjskich.Amerykanskie zydostwo zapragnelo posiasc tubylcow jako tania sile robocza dla przemyslu i poprzez banki pozbawic ich wlasnej ziemi, co rowniez uczyniono.Czynnikiem bodajze najwazniejszym byla zmiana wartosci etyczno-moralnych.Trzeba bylo rozwalic rodzine, jako pierwiastek egzystencji amerykanskiego stylu zycia i sily tego narodu. Zmiany te dokonano nie tylko w Stanach Zjednoczonych, lecz rowniez na pozostalej czesci naszego Globu. W tym swietle bardzo ostro widzimy zydowska dokladnosc i perfidnosc. Nic nie pozostawiono przypadkowi i nic nie pozostawiono " bez opieki" . U naszych zachodnich i poludniowych sasiadow, ale nie tylko nagle wybuchly rozruchy natury polityczno-spolecznej RFN,Czechoslowacja , Polska i inne kraje przy koncu lat 60-tych masowo zaczely budzic sie" w swojej swiadomosci...
Zydzi od stuleci zgrabnie sterujac tym narodowym niezadowoleniem , ukierunkowujac i obsadzajac swoimi ludzmi przyszlosc i tym samym wyznaczajac horyzonty tej przyszlosci doszli do momentu, by w swiatowej koordynacji oficjalnie stworzyc Polin, a w wymiarze Europejskim Unie Europejska. EU mylnie okreslana, jako IV Rzesza Niemiecka, jest zydowskim tworem nadrzednym nie tylko nad Polska , ale i pozostalymi krajami dawnego DOMOLUDU. Tam rowniez zydostwo rekoma lokalnych bandytow pospolu ze sluzbami bezpieczenstwa i struktur wywiadu wojskowego regulowala polityczny stan w kazdym z tych panstw.
Kraje Europy Zachodniej zostaly przez swiatowe zydowskie struktury "zoperowane" zaraz po II ws . Niemcy i Austria poprzez Plan Marshalla, pozostale kraje poprzez inne uwarunkowania plynace ze strony swiatowej zydowskiej finansjery.Kraje basenu Morza Srodziemnego pozostawiono nieco na boku, a to z uwagi na tamtejsze uwarunkowania religijno spoleczne. Rodzina umiejscowiona w cieplym klimacie umozliwiala szerokie kontakty towarzyskie i wiez spoleczna.Dlatego wlasnie Woodstock musial przyjsc rowniez do Europy... Kraje wysoko rozwiniete zachlysnely sie rozwojem ekonomicznym i co za tym idzie konsumpcja. Przy koncu lat 1990 zydostwo zaczelo ostro realizowac plan Polin, by osiagnal on stan rzeczywisty tj. akceptacje i legalizacje na arenie miedzynarodowej, a szczegolnie w Polsce. Otworzono wiec Europe na uchodzcow z Afryki i Bliskiego Wschodu.Europa plonie, przestaja istniec kraje narodowe. EU, to LGBT nowy kierunek swiatowej orientacji moralno - spolecznej w aspekcie istnienia eks bytow narodowych.
Polska jest wiec w obecnym stanie waznym trybikiem w tej swiatowej grze, pomimo ze absolutnie nie jest mocarstwem swiatowym. Ma jednak wazny potencjal ludzki, a jest nim z jednej strony wiara katolicka,z drugiej wrecz heroiczne i od stuleci nie zrozumiale przez Europe poczucie sprawiedliwosci i poczucie wolnosci osobistej kazdego Polaka.Godnosc kazdego Polaka w naszym kraju,wiara i przede wszystkim zdrowy stosunek do Stworcy Boga Naszego , stwarza z nas Narod wyjatkowy na naszym Kontynencie. I choc na dzien dzisiejszy jest on bardzo nadwyrezony i zdezorientowany, to jednak doprowadzony do rozpaczy ciagle jeszcze potrafi byc dla swiatowego zydostwa bardzo niebezpieczny.Dla ironii bowiem, zostal on rozproszony po calym Swiecie, tworzac mocne osrodki tj.Polonie. Dawne stwierdzenie, kto kontroluje Polske, kontroluje Europe, jest nadal zywe, a nawet bardziej niz kiedykolwiek.Tym razem wylacznie dla zydowskiej finnsjery.
pzdr.
chris
Masz rację Krzysiu
24 Lutego, 2019 - 13:09
cyt:
Godnosc kazdego Polaka w naszym kraju,wiara i przede wszystkim zdrowy stosunek do Stworcy Boga Naszego , stwarza z nas Narod wyjatkowy na naszym Kontynencie. I choc na dzien dzisiejszy jest on bardzo nadwyrezony i zdezorientowany, to jednak doprowadzony do rozpaczy ciagle jeszcze potrafi byc dla swiatowego zydostwa bardzo niebezpieczny
Źródło: http://niepoprawni.pl/comment/reply/143193/1581574
©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę.
Ja to powtarzam od lat, że jesteśmy wyjątkowi!! :)))
Bezcenna jest reakcja na takie słowa moich konwersarzy - polecam sprawdzić... no po prostu białej gorączki dostają.
Fajnie jest unych obserwować :)))))
Pozdrawiam
Astra - Anna Słupianek
patria
24 Lutego, 2019 - 14:27
Zapewne uchowalo sie kilka plemion, ktorych nie znam,ale narody to raczej wszystkie :-))))
Nie ma innego Narodu na Swiecie, ktory by nam dorownywal jakoscia i to w takim wachlarzu wartosci moralno-etycznych. I nie pisze tu o PRL-u lub o tzw.III RP. Bo to jest stan wyjatkowy. Mowie o Polakach i Polkach, ktore sie jeszcze uchowaly na tym Bozym Swiecie. I ten kto to nie rozumie lub nie wierzy, czy tez nie zdaje sobie z tego sprawy, to znaczy ze ma wielkie kompleksy i manie nizszosci.I nie zebysmy mieli jakas doprawdy wyjatkowo trudna historie, bo nie do konca tak jest. Inni rowniez nie mieli " tak rozowo". Ale ci inni zmienili sie pod wplywem wlasnie presji historycznej, a my nie ! Naturalnie, ze jest w naszym narodzie procentualny odpad spoleczny, jak i wszedzie dookola i nie wliczam tu owczesnych turystow z NKWD i ich dzieci i wnukow, bo to jest w prostej lini spoleczny sciek naszego terytorium, ale myslalem tu o Polakach labilnych umyslowo, a do tego raczej o niewielkim stopniu inteligencji i tym samym skorych do ulegania manipulacji przede wszystkim zydostwa, bo one tutaj odgrywa role wiodaca i przewodnicza.
pozdrawiam
chris
Sprawiedliwy ?
Komentarz ukryty i zaszyfrowany
Komentarz użytkownika Halina44 został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
24 Lutego, 2019 - 16:52
H44
@Chris: dziękuję za dobre słowo!
24 Lutego, 2019 - 20:15
Ma Pan całkowitą rację przypominając, że Żydzi zbierają dziś owoce swojej wieloletniej pracy (oczywiście moralnie wątpliwej). Przyjmując konwencję sportową powiem, że wygrywają z nami wysoko, a zegar boiskowy nieubłaganie odlicza kolejne upływające minuty. Na szczęście nikt z nas nie wie, ile czasu nam pozostało i musimy zachowywać się tak, jakby zatrzymał się on w miejscu. Co to oznacza? Pracę w dwóch głównych kierunkach: przeszkadzanie wrogowi i wzmacnianie własnego żywiołu. Konsekwentnie i mądrze, każdego dnia, w każdym przedsięwzięciu, we wszystkich obszarach. Damy radę! Pozdrawiam.
www.zagozda.blogspot.com
@Krzysztof Zagozda
25 Lutego, 2019 - 00:06
O nie, to ja dziekuje.Wylapal Pan bodajze najwazniejszy aspekt tego problemu. Dam znac pani doktor Ewie Kurek, bo nie jestem pewien czy czyta Niepoprawnych. Od lat pragnie uregulowac kwestie Jedwabnego, istnieje nawet petycja w tej sprawie.Mysle, ze Panskie spostrzezenia stawiaja ten problem w innym swietle i teraz inaczej nalezy do tego podejsc.Teraz tzn., gdy mamy juz Polin i wszystkie wladze sa w ich rekach i tym samym jest mozliwosc o ktorej Pan napisal, tj. calkowite znieksztalcenie tych historycznych wydarzen w Jedwabnem i to na nasza niekorzysc.
Odnosnie naszej sytuacji i zydowskiego natarcia, to pisze od lat, ze musimy im wsadzac kija w szprychy, tak czesto jak to tylko mozliwe.Obecnie pozostalo nam tylko uchronic tkanke narodowa, uchronic genetyke i powoli wychowywac nowe pokolenia..., a za ...wiele lat moze powstanie nowa Polska, jak Bog da...
rowniez serdecznie pozdrawiam
Krzysztof
chris
Katechizm KONSERWY i STRZECH
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika Halina44 został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
25 Lutego, 2019 - 09:23
Cytat (wyzej)
to NASZ BÓG nie jest ................ ich Bogiem ?
a INRI ? .......... Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum
Ania, zamiast czytać Biblię, hasała po Zielonym Wzgórzu i dostała już -4....
Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-5
______________________________________________________________________________________________
Buractwo, konserwy, kibole, Polska C, betony, prymitywy, kafle, strzechy ..... zamiast chodzić na lekcje religii, chodzili na wagary lub pod budke z piwem, gdzie manipulacja glac przebiegała wraz z pianą prymitywizmu !
moje -5 odsyłam wam wraz z Pismem Święym bo wiedza wasza sięga dna i wodorostów.
H44
Halina44
25 Lutego, 2019 - 10:32
Pani stopa , ktora zakancza kazdy komentarz jest rzeczywiscie niebywala, jednak te obie stopy z wymalowanymi lakierem paznokciami, to koszmar podobny do tego , o ktorym sama Pani napisala we wlasnej stopie.
Okreslenie narcyzm nie oddaje do konca, tego prawdopodobnie majacego nadac jakas forme dowcipu obskornego zdjecia. Podobno sa stopo fetyszysci, ale przeciez nie musi Pani ich tutaj szukac i nie w taki nachalny sposob.
A tak poza tym, to przyjemnego dnia zycze.
chris
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Halina44 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
stopa dyskontowa kapitału intelektualnego ........en chute libre25 Lutego, 2019 - 20:27
Nie zamienilabym mych stop (i poziomu) na makowke bez szyji, o slabym wzroku (obskorna fotka )
i jeszcze gorszym ................. do w cipie
Narcyzm dotyczyl raczej faceta, kaluzy... a nie kobiety !
pozdrowienia
Hala
H44
halina 44 - hmmm, kapitalu intelektualnego ?
26 Lutego, 2019 - 01:32
Ale tu sie rozchodzi o kapital czy o zysk ?
Pytam czy kapital PO... czy tez zysk... PO...
, a moze odwrotnie ?
zysk przed i kapital po ...
A Pani stoi na glowie? czy to jakas pozycja orientalna ?
tylko w takim przypadku, gdzie tu mowa o aspektach intelektualnych...
A odnosnie Pani do w cipie,
No to Ci pa !
ps. z ta fotka, to nie calkiem tego, tego no...czyja to fotka ?
chris
niemądre dreptanie w miejscu
25 Lutego, 2019 - 18:40
niemądre dreptanie w miejscu
dla populistycznego zwodzenia maluczkich
oto, czym jest ekscytowanie się jedwabnem
- odwróceniem uwagi od prawdziwego znaczenia polityczno-propagandowego
oraz od całego dalszego rozwoju żydowskich badań nad holocaustem (z rzekomym współudziałem Polski)
Jedwabne jest tylko symbolem, że nadszedł czas, by Polska dorosła do uznawania swoich win.
nie ma najmniejszego znaczenia, jak tam naprawdę było, ważne że byli tam Polacy i nagłośniono ich udział.
Od tego czasu sporo się zmieniło- Polskę i Polaków oskarża się o kolejne pogromy, doszły do tego setki pogromów na Kresach, doszły mordy chłopstwa na prowincjach, dochodzą mordy Polaków na Żydach w czasach... rzezi wołyńskiej, odsłania się powszechny antysemityzm Polaków, obala przekonanie o masowej pomocy, zgodnie z duchem czasów Polacy mają odpowiadać również za swe mniejszości narodowe i etniczne.
Żadne obalenie mitu Jedwabnego nic nie pomoże! I żaden rząd nie zaprzeczy, że zdarzały sie przypadki bandytów a nawet kolaborantów. Tak więc badanie pojedyńczych przypadków nieczego nie załatwi.
A cokolwiek zrobi Polska, niemal nie ma znaczenia, niezaleznie od wysiłków zostala ustawiona jako chłopiec do bicia, temu sluży również oskarżanie Polski- wzbudza antysemityzm, który jest następnie pokazywany jako dowód wiecznego antysemityzmu Polaków, co ma uzasadniać krucjatę przeciwko Polsce. Nie można dawać się wciagać we wzajemne oskarżenia i życie nagłaśnianiem takiego konfliktu, bo to przecież jest jednym z celów środowisk żydowsko-izraelskich. jest też gra w złego i dobrego policjanta, jest gra w oskarżanie globalne a ew. dementi na poziomie krajowym, jest nielojalna mniejszośc w Polsce. PiS odłożył również ustawę reprywatyzacyjną i raczej celowo nie broni skutecznie dobrego imienia Polski a taktyka związywania się wspólnymi interesami, by konflikty stawały się nieopłacalne, w tym przypadku nie działa. Również ewidencjonowanie polskich strat wojennych stoi w miejscu, PiS to odpuścił a IPN nie dziala wcale najlepiej. Nie jesteśmy tez sami, to samo czeka państwa regionu, nawet gdy slychać, ze rzekomo maja cokolwiek załatwione a tylko Polska nie. To potrwa jeszcze kilka lat, zanim ugramy parę rzeczy od USA i zamkniemy temat reprywatyzacji. Póki co, środowiska żydowskie mają za duże wpływy w Polsce, prowadząc antypolska i nienaukową robotę za pieniądze podatników.
„Od rewolucji światowej dzieli nas tylko Chrystus” J. Stalin
@ kontrik
25 Lutego, 2019 - 19:16
Kto tutaj toleruje takie żydowskie żmije jak ty?
Niepojęte.
bingo
@kontrik
26 Lutego, 2019 - 00:32
cyt:nie ma najmniejszego znaczenia, jak tam naprawdę było, ważne że byli tam Polacy i nagłośniono ich udział.
Kontrik czy Cie pogielo juz do konca?
o Twoich dalszych " prawdach objawionych" juz nie wspominam.
Prawda ,to jest PRAWDA ! rozumiesz ?
Jak by fakty nie mialy najmniejszego znaczenia, to bys sie nie urodzil !
chris