10 kwietnia w Warszawie - co, gdzie, kiedy (stan na 8 IV, 11:50)
Poniżej kolejne - trzecie już zestawienie wszystkich dostępnych już informacji oraz linków, związanych z planowanymi obchodami rocznicy
katastrofy smoleńskiej. Znajdziecie tu terminy i miejsca spotkań, a także linki i inne informacje. Tekst ten będzie aktualizowany (kolejne aktualizacje będą zaznaczane w tytule, by każdy mógł łatwo zorientować się, czy pojawiły się jakieś nowe wiadomości)
9 kwietnia, godz. 18 - 20. Demonstracja pod siedzibą ambasady rosyjskiej (ul. Belwederska 49), organizatorzy Akcja Alternatywna "Naszość" oraz poznański Klub "Gazety Polskiej". Zbiórka "Niepoprawnych" - 17:30, pod pomnikiem Piłsudskiego k. Belwederu, przystanek autobusowy Łazienki Zatrzymują się tam autobusy 116, 166, 180, 195.
Przygotowaliśmy transparenty:
10 kwietnia
godz. 8 - msza św. w kościele św. Józefa Oblubieńca (ul. Krakowskie Przedmieście 52/54, tuż obok pałacu prezydenckiego)
godz. 8:41 - spotkanie przed pałacem prezydenckim, minuta ciszy
godz. 9:15 zbiórka Niepoprawnych (na obie zbiórki zapraszamy wszystkich naszych czytelników, również piszących swe blogi gdzie indziej) pod pomnikiem Mickiewicza - ustalenie dalszego planu działania
godz. 10 - rozpoczęcie przygotowań do kolejnej akcji blogerów i komentatorów "Las Smoleński" w siedzibie Fundacji Republikańskiej (ul. Kopernika 30, IV piętro). Jeżeli ktoś chciałby pomóc w przygotowaniach - zostanie na pewno przyjęty z otwartymi rękami. Więcej informacji na blogu ~carcajou - również o (niestety) pewnych nieporozumieniach z organizatorem głównych obchodów - "Gazetą Polską", wyjaśnionych na szczęście w komentarzach. Niezależnie jednak od tych niepotrzebnych sporów trzeba pamiętać, że akcja LS w żaden sposób nie rozbija głównych obchodów - tym bardziej, że wszystko rozegra się praktycznie w tym samym miejscu i w tym samym celu - dla uczczenia ofiar katastrofy smoleńskiej. Dla osób spoza Warszawy informacja - siedziba FR mieści się dosłownie dwa kroki od Traktu Królewskiego.
godz. 11 - 14 Spotkanie z Ewą Stankiewicz i Janem Pospieszalskim Dom Wydawniczy Rafael i Niepoprawni.pl zapraszają na spotkanie z Ewą Stankiewicz i Janem Pospieszalskim, autorami filmu „Krzyż”. Spotkanie odbędzie się w Arkadach Kubickiego, na Zamku
Królewskim, gdzie trwają XVII Targi Wydawców Katolickich. Stoisko nr 5 Domu Wydawniczego Rafael
godz. 12 - Anioł Pański przed pałacem prezydenckim
godz. 16 - przemówienie Jarosława Kaczyńskiego pod pałacem prezydenckim
godz. 16:15 - koncert na Pl. Zamkowym, organizowany przez Gazetę Polską
godz. 17:30 - Las Smoleński - przed pałacem prezydenckim., m.in. wypuszczenie biało-czerwonych balonów.Spotkanie organizują blogerzy, w tym osoby znane z niepoprawnych. Stamtąd wyruszamy do katedry.
godz. 19 - msza św. w katedrze św. Jana
ok. 20 - Marsz Pamięci
Rozkład poszczególnych wydarzeń cały czas się zmienia, postaramy się aktualizować rozkład na bieżąco.
Linki:
Las Smoleński
Powstaje też - to bardzo ważne! - strona, będąca giełdą informacji o szukających i oferujących transport/nocleg chcącym uczestniczyć w uroczystościach w Warszawie i w Krakowie. Strona mieści się pod adresem http://www.solidarnapolska.net/
Podczas tego weekendu prowadzić będziemy stacjonarną dystrybucję krzyżyków smoleńskich. Zaopatrzyć się w nie będzie można:
- po pokazie filmu "Krzyż"
- podczas zbiórki przed piątkową demonstracją i w jej trakcie
- przed i po mszy św. w niedzielę o godz. 8 (po - podczas zbiórki NPPL)
- podczas Lasu Smoleńskiego.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 13261 odsłon
Komentarze
Pytanie o charakter...
4 Kwietnia, 2011 - 20:41
wszystkich uroczystości NASZYCH oczywiście.
Wybieram się na obchody Pierwszej Rocznicy Śmierci 96 Osób. Będę tam najprawdopodobniej wraz z rodzina (żona i trójka dzieciaków). Chciałbym aby mój 11 letni syn, moja 4 letnia córeczka (najmłodszy synek mniej świadomie - ma półtora roku) zapamiętali dobrze ten dzień. Rok temu byliśmy pod Pałacem, podczas przejazdu Pani Kaczyńskiej, Pana Prezydenta...
Tą atmosferę pamiętają dokładnie. Córeczka do dziś wspomina, że dała harcerzowi kwiatek. Gdy mijamy czasami okolicę Metra Świętokrzyska wspomina, że tu rzuciła kwiatek dla Pani i że "taka dziewczyna nie chciała mnie przepuścić". Najstarszy syn ma świadomość, że uczestniczył w czymś wyjątkowym...
Dzisiaj są o rok starsi. Bardziej świadomi. Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć, że mogę ich ze sobą zabrać? Nie chodzi mi oczywiście o kwestie bezpieczeństwa. Nad tym będę czuwał wraz z pomocą Boga i jego Aniołów Stróżów. Chodzi mi o to, czy 10 kwietnia 2011 roku znów da im poczucie uczestniczenia w czymś wielkim, podniosłym?
Dzień wcześniej będziemy mieli okazję do wykrzyczenia naszych złości pod ambasadą...
Proszę w imieniu moich dzieci, dla których poczucia narodowości obudziłem się wreszcie Polakiem, uczyńmy ten dzień cichym wspomnieniem tamtych tragicznie zmarłych osób. Wszystkich. Od Prezydenta po Natalię Januszko...
Nie chcę, by polskość kojarzyły z jakimiś szubienicami na transparentach, podobiznami Tuska, Putina czy Komorowskiego. Zróbmy to dla nich. Zachowajmy się godnie.
Z góry dziękuję.
Chcę, by moje dzieci żyły w wolnej Polsce!
jazzon77@
4 Kwietnia, 2011 - 22:05
Szanowny Jazzonie jak prześledzisz wątki redakcyjne i wpisy pojedynczych niepoprawnych na temat 10-tego to jednoznacznie wszyscy opowiadamy się za pokojowa demonstracją która jako pierwszy i nadrzędny cel stawia sobie oddanie czci ofiarom katastrofy smoleńskiej !
Jest też cel medialny poprzez transparenty powiedzieć to co powinniśmy im wykrzyczeć.... ale dzień ma być pełen szacunku i zadumy wiec w założeniu ma być taktownie ,spokojnie i z klasa !
A jak będzie ? Po prostu zaufaj ludziom z którymi się utożsamiasz ... oczy w koło głowy , jak nie będzie prowokacji to myślę ze będziemy z siebie dumni ! idealnie było by gdyby więcej osób zabrało by ze sobą swoje pociechy ma to też wydźwięk edukacyjny i pokazanie nowego pokolenia młodych moherów , to coś wydawałoby się nienormalnego . Bo moher jest stary i zapyziały ! :)
pozdrawiam !
:-)
4 Kwietnia, 2011 - 23:10
Dzięki za odpowiedź. Czytałem inne wątki i bardzo mi się podoba postawa wielu niepoprawnych. Myślę, że takie apelo-deklaracje będą się jednak pojawiać. Będę na pewno i będę wypatrywać naszego transparentu.
Jeszcze raz dzięki za odp i pozdrawiam.
Do zobaczenia.
Chcę, by moje dzieci żyły w wolnej Polsce!
Do K-PAX
7 Kwietnia, 2011 - 12:00
kitciwucho; Muszę to napisac. A kto sa te mohery ? Te mohery to są jasnie oswieconych i wyksztalciuchow matki , babcie , ciocie , siostry. Dzis z określenia moherowy beret mozna byc dumnym .Kto 10 kwietnia musi miec nakrycie glowy ,śmialo moze nalozyc beret.
kitciwucho
moze lepiej nie bierz dzieci pod ruską ambasadę
6 Kwietnia, 2011 - 15:40
wielkizderzaczhedronów witam -słuchaj myślałem o tym dużo i wiesz ja nie wezmę syna na Belwederską..bo jeżeli może wydarzyć się najgorsze to się wydarzy..Spójrz na sprawę ,,taktycznie,,ulica jest wąska ,otoczona z dwóch stron płotami..jest ,,pod górke,,gdyby trzeba było uciekać z dziećmi nie dasz sobie rady-nawet gdyby ktoś ci pomógł to i tak dla maluchów wielka trauma..a czuję że może być róznie..pozdrawiam
wielkizderzaczhedronów
Do Nixon
7 Kwietnia, 2011 - 11:36
kitciwucho; Wolne żarty , nie po to tam idziemy , zeby uciekac. Tam bedzie pol Polski. My tam sie spotykamy , zeby sie modlic i zamanifestowac , ze pamietamy i bedziemy konsekwentnie upominac sie o prawde, chocby to trwalo znow 70 lat.
kitciwucho
Dżwięk smoleńskiej SYRENY
5 Kwietnia, 2011 - 00:13
Większość z Was może ma, może nie (łatwo zdobyć plik wav np.) syreny, która rozbrzmiewała w pamiętnym filmiku "Koli".
Mój apel: w godzinie ZERO,komórki w dłoń, głośnośćmax i puśćmy ten sygnał. Efekt powinien być niesamowity, szczególnie tam, gdzie zgromadzi się sporo osób. Co Wy na to?
Świetny pomysł!!!
5 Kwietnia, 2011 - 07:44
Mam bardzo podobną syrenę w fonie. A może ma ktoś ręczne syreny? Też może być dobry efekt...
Chcę, by moje dzieci żyły w wolnej Polsce!
Re: Dżwięk smoleńskiej SYRENY
5 Kwietnia, 2011 - 09:29
Jest to dobry pomysł, można go wykorzystać!
Syreny na sprężone powietrze:
5 Kwietnia, 2011 - 19:07
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=syrena+spr%C4%99%C5%BCone+powietrze
TSUNAMI!!!
5 Kwietnia, 2011 - 07:02
TSUNAMI!!!
Komitet Pomocy
obraduje w nocy
wyłącznie przy stole okragłym.
Komitet Pomocy
wie jak się świat toczy,
bo sam jest niezwykle mądrym.
On wolność Ci daną
zabierze zszarganą
byś o niej zapomniał z kretesem.
Dawne postulaty
przerobi na szmaty
kierując się Twym interesem.
Twój świat tak podzieli
byście nic nie mieli.
Podpowie jak plony zebrać.
I pensje podniesie
jak nigdzie na świecie,
byś mógł już swobodnie żebrać.
Zapłacisz za wszystko.
Za cuda nad Wisłą
za kule, za pały i beton.
Gdy całkiem zgłupiejesz
i gdy się zachwiejesz
spróbują Cię zabić gazetą!
Komitet Pomocy
obraduje w nocy
w tym samym - niezmiennym składzie
Dziś rządzą nim chłopcy,
bo schował się obcy,
a reszta - to dziad już na dziadzie.
Stara Rewolucjo
szarpana obstrukcją,
gdy zjadłaś najlepsze swe dzieci -
Zdychaj wreszcie sama,
bo na naszych ranach
tuczona - stąd nie odlecisz!
Ludzie ciebie nie chcą!
Ci , co jeszcze chłepcą
poznali, że piją truciznę!
Już walą się wschody!
Powstają Narody!
Strząsają Światową Zgniliznę!
Jak reszty nie stracić?
Żrą złoto bogaci,
a głodnych pompują mediami.
Koniec? Czy Początek?
Już Nowy Porządek ogłasza:
NADCHODZI TSUNAMI!!!
I u nas się ruszy!
Bo jest w Polskiej Duszy
wyryte to słowo - OJCZYZNA!
W zamkniętych ulicach
zło ściśnie stolica!
UDUSI SIĘ RUSKOWIZNA!
Marek Gajowniczek
wspaniały wiersz, brawo Marku
5 Kwietnia, 2011 - 20:59
Ci tutaj to tylko pachołki tych obcych. ruskowizna, może i niemczyzna a może i masonizma. Niech uduszą się na zawsze a my powstańmy. Ale, uważajmy bo wojsko szykują!
DO WBUJ
7 Kwietnia, 2011 - 11:43
kitciwucho; Zawsze wojsko stawalo po stronie ludu , jak historia pokazuje. Wojsko to nasi ojcowie , bracia, , dziadkowie mężowie. Teraz sie troche zmienilo , ale wojsku placimy my , z naszych podatkow.
kitciwucho
Re: DO WBUJ
7 Kwietnia, 2011 - 12:51
Politykom również. Nawet Tuskowi i Komorowskiemu.
KONIECZNIE syreny "smoleńskie"
5 Kwietnia, 2011 - 08:25
...czyli te ze słynnego filmiku. Zrobiłem symulację z paroma qmplami i włączyliśmy syreny prawie jednocześnie. Kurczę, efekt był piorunujący - ciarki przechodziły.
Warto przeprowadzić taką "akcję" :)
skąd?
8 Kwietnia, 2011 - 17:04
Gdzie można pobrać dźwięk?
----------------------------------------------------------------------------------
...Tobie Polsko!
___________________________________ ...Tobie Polsko!
Fundacja Republikańska ul.Kopernika 30
5 Kwietnia, 2011 - 10:41
Chyba chodzi o ul.Kopernika 30,IV piętro,p.421 ?
pzdr
Korsak
Re: Fundacja Republikańska ul.Kopernika 30
5 Kwietnia, 2011 - 15:16
oczywiście, zaraz poprawimy
Warszawa 10 kwietnia
5 Kwietnia, 2011 - 21:50
Dostałam oficjalną informację z Pis, którą się dzielę i serdecznie pozdrawiam Redakcję.
Mam dwa pytania dotyczące rocznicy:
7 Kwietnia, 2011 - 20:28
1. Pokaz otwarty w kinie "Wisła" - czy to znaczy, że każdy może wejść, czy są planowane jakieś wejściówki? (nawet największa sala w "Wiśle" ma jednak jakieś ograniczenia miejscowe - znam to kino, bo mieszkam niedaleko)
2. Czy planowana jest jakaś oddzielna zbiórka samych Niepoprawnych? (niedawno była dyskusja nad hasłem na transparent, a tu jakoś nie widzę żadnych informacji na ten temat)
Pozdrawiam, Kasia
kasianna
@ kasianna
7 Kwietnia, 2011 - 20:49
Zbiórki w piątek nie ma, pierwsza zbiórka w sobotę przed demonstracją, natomiast pokaz jest na normalnych zasadach, tzn jest biletowany (15 zł, z tego, co pamiętam), w największej sali - na 500 osób.
Po pokazie będzie można się zaopatrzyć w cegiełki-krzyżyki smoleńskie.
Informacja o zbiórce sobotniej pojawi się jeszcze dziś wieczorem lub jutro rano.
@Budyń78
7 Kwietnia, 2011 - 20:54
Dziękuję za info. Mam nadzieję, że uda mi się dostać na film.
kasianna
Czy katedra św. Jana jest na ul.Świętojańskiej?
8 Kwietnia, 2011 - 18:01
Pytam na wszelki wypadek, bo właśnie oglądam plan Warszawy. I z ul.Mazowieckiej w którą stronę się kierować, żeby wsiąść do autobusu 116,166,180 lub 195 jadącego na Belwederską?
@Słoniątko
8 Kwietnia, 2011 - 18:34
Jest na ul.Kanonia 6.
Z Mazowieckiej możesz dojść na przystanek koło Uniwersytetu Warszawskiego,a następnie pojechać autobusem 116 lub 180 (kierunek Wilanów),autobusem 195 (kierunek Natolin Płn.) i tak jak podaje Budyń wysiąść na przystanku Łazienki Królewskie,gdzie mamy o 17.30 zbiórkę.
pzdr
Korsak
Re: @Słoniątko
8 Kwietnia, 2011 - 18:46
Dziękuję bardzo :)
Balnoniki carcajou
8 Kwietnia, 2011 - 18:09
godz. 16:15 - koncert na Pl. Zamkowym, organizowany przez Gazetę Polską
godz. 17:30 - Las Smoleński - przed pałacem prezydenckim., m.in. wypuszczenie biało-czerwonych balonów.Spotkanie organizują blogerzy, w tym osoby znane z niepoprawnych.
Stamtąd wyruszamy do katedry.
godz. 19 - msza św. w katedrze św. Jana
Baloniki faceta z nE mają pojawić się w trakcie trwania koncertu. Uważam że to marna prowokacja, mająca na celu odciągnięcie ludzi od ważniejszej imprezy.
Akcję robi kilkadziesiąt
8 Kwietnia, 2011 - 19:14
Akcję robi kilkadziesiąt osób, w tym ja, a Gazeta Polska (która wg Ciebie jest jedynym depozytariuszem pamięci po Lechu Kaczyńskim) jest poinformowana o niej a wszystko jest z nią plus minus uzgodnione. Więc sobie daruj.
Zapytam grzecznie skąd taki wniosek :
8 Kwietnia, 2011 - 19:36
która wg Ciebie jest jedynym depozytariuszem pamięci po Lechu Kaczyńskim
Uważam, że jeśli koncertu ma słuchać ok. 500tys. ludzi to (w takim razie) Wasza akcja jest rozbijactwem. To wszystko, co miałem tu do powiedzenia!
Baloniki można było puścić przed lub po koncercie.
Ale ambicje carcajou na to nie pozwalają. Niestety!
Re: Zapytam grzecznie skąd taki wniosek :
8 Kwietnia, 2011 - 19:37
Tak, 500 tysięcy ludzi na Placu Zamkowym. Gazeta Polska sama organizuje równoległą scenę pod pałacem prezydenckim, na której cały czas - również o 17:30 coś będzie się działo. Zaś organizatorzy LS pozostają w kontakcie z GP i Solidarnymi 2010 i wypuszczenie balonów odbywa się w ramach tej właśnie imprezy.
Nie odpowiedziałeś skąd wniosek, że jestem związany z GP?
8 Kwietnia, 2011 - 19:44
Co do 500 tys ludzi i "Wy" - wybieram 500tys. Jeśli "wy" uważacie się za konkurencję GP to życzę powodzenia i nazywam po imieniu. Rozbijactwo !
To wszystko. Ambicyjki ani konflikty carcajou czy kogokolwiek z GP mnie nie interesują!
Re: Nie odpowiedziałeś skąd wniosek, że jestem związany z GP?
8 Kwietnia, 2011 - 19:58
Przeczytaj uważnie swój wpis poprzedni: Nie zadałeś tego pytania. Przeczytaj mój poprzedni wpis: Niczego takiego nie napisałem. Co do reszty, jeszcze raz, z odpowiednim podkreśleniem:
[quote]Tak, 500 tysięcy ludzi na Placu Zamkowym. Gazeta Polska sama organizuje równoległą scenę pod pałacem prezydenckim, na której cały czas - również o 17:30 coś będzie się działo. Zaś organizatorzy LS pozostają w kontakcie z GP i Solidarnymi 2010 i wypuszczenie balonów odbywa się w ramach tej właśnie imprezy.[/quote]
Nie zamierzam kontynuować tej dyskusji, udział w spotkaniu LS nie jest obowiązkowy, ale jest naszym prawem jako portalu, którego użytkownicy są w nie zaangażowani, informować o nim. Bez odbioru.
LS konkurencją dla GP?
8 Kwietnia, 2011 - 20:05
to może od razu: AGENTURA! :)))
skąd taki wniosek? stąd:
[quote]Baloniki faceta z nE mają pojawić się w trakcie trwania koncertu. Uważam że to marna prowokacja, mająca na celu odciągnięcie ludzi od ważniejszej imprezy.[/quote]
czyli, nie można zrobić czegoś, co nie jest zgodne z "ważniejszą imprezą" - czyją? GP
spory NP z GP?????!!!!!!!!!!
8 Kwietnia, 2011 - 21:52
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Panowie, NA MIŁOŚĆ BOSKĄ!!! Mało to macie nieprzyjaciół poza kręgami związanymi z GP i niniejszym portalem?!
"Spory" z GP??? Jezus, Maria, Józef! (A niech nawet zgrzeszę, że nadaremnie wzywam imienia, choć mam nadzieję, że nie tak całkiem nadaremnie). Toż wiecie, kto w takiej okazji zaciera ręce?!
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Re: spory NP z GP?????!!!!!!!!!!
8 Kwietnia, 2011 - 23:01
spokojnie, nie ma żadnych sporów
@budyń :))
8 Kwietnia, 2011 - 23:08
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
Bardzo się cieszę. Do zobaczenia na Trakcie i w okolicach :) Siostra przywozi mi na urodziny znicze (ponoć towar zakazany na Krakowskim), bo urodziłam się 10 kwietnia, like born the 4th of July ;)
Sympatyczka p.p. Kaczyńskich
MarkD trzeba przyznać Ci rację.
9 Kwietnia, 2011 - 00:12
[quote=MarkD] Rozbijactwo !
To wszystko.
[/quote]
Obchody rocznicy smoleńskiej tylko z Gazetą Polską, cały plan jest uaktualniany na bieżąco i podawany przez serwis niezalezna.pl
http://niezalezna.pl/8701-koncert-10-kwietnia-jednak-na-pl-zamkowym
Jest tam mowa o tym, że wielu będzie uprawiało politykę dezinformacji i będzie wiele prób rozbicia uroczystości.
Pozdrawiam
Re: MarkD trzeba przyznać Ci rację.
9 Kwietnia, 2011 - 00:36
"Gazeta Polska sama organizuje równoległą scenę pod pałacem prezydenckim, na której cały czas - również o 17:30 coś będzie się działo. Zaś organizatorzy LS pozostają w kontakcie z GP i Solidarnymi 2010 i wypuszczenie balonów odbywa się w ramach tej właśnie imprezy."
To tyle w temacie "rozbijactwa" i "dezinformacji"
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
Użytkownik nurniflowenola
9 Kwietnia, 2011 - 01:36
[quote=nurniflowenola] wypuszczenie balonów odbywa się w ramach tej właśnie imprezy."
[/quote]
Widocznie dla Ciebie to jest IMPREZA.
Dla Polaków, tych prawdziwych, nie jest to IMPREZA.
Są to uroczystości związane z uczczeniem pamięci o śmierci
ŚP. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego i 95 ofiar zamachu dokonanego pod Smoleńskiem.
Jest to wielka różnica.
Obchody rocznicy katastrofy smolenskiej.
9 Kwietnia, 2011 - 02:48
Zazdroszcze Wam,ze mozecie byc tam razem,w tym tak waznym dla nas dniu.Nawet mozecie miec inne zdanie co do samej organizacji,bo niestety,tu gdzie miszkam za granica,nic w tym dniu sie nie bedzie dzialo.Jest co prawda grupka rodakow,ale cos nie tak to wszystko wyglada.Ja ze swoimi pogladami i jak to uslyszalam "nadmiernym patriotyzmem",jestem troche osamotniona.Dlatego,chociaz na odleglosc bede duchowo z Wami.
Pozdrawiam goraco wszystkich niepoprawnych.
Gosia idealistka
Re: Użytkownik nurniflowenola
9 Kwietnia, 2011 - 05:55
proszę sprawdzić, kto pierwszy użył słowa "impreza"
dziwne racje
9 Kwietnia, 2011 - 10:11
[quote=Jinks]Obchody rocznicy smoleńskiej tylko z Gazetą Polską[/quote]
czy to aby nie przesada. GP reprezentuje gazetę, a nie wszystkich Polaków. co to znaczy "tylko"?
na dokładkę zastrzeżenie z góry, że wszystko co nie związane z GP, to "rozbijactwo".
coś mi to przypomina...
Kuki - Gazeta Polska organizatorem głównych uroczystości
9 Kwietnia, 2011 - 11:53
[quote=Kuki]
GP reprezentuje gazetę, a nie wszystkich Polaków. [/quote]
[quote=Kuki]
na dokładkę zastrzeżenie z góry, że wszystko co nie związane z GP, to "rozbijactwo".
coś mi to przypomina...
[/quote]
O rozbijactwie powiedział MarkD, więc nie matacz Kuki.
_____________________________________
Ja mówię o tym, że Gazeta Polska jest głównym organizatorem uroczystości w dniu 10 kwietnia 2011 roku
w Warszawie i nie tylko.
Jest to prawda i nie możesz zaprzeczyć.
Dlatego też nie skręcaj w lewo.
Nie wnikam jakie masz wspomnienia, odsyłam Cię do postu Danza (parę linijek niżej), który mówi o zachowaniu spokoju.
Dodatkowo zauważam, że chętnie przywołujecie współpracę
z Gazetą Polską, a nigdzie nie mam wzmianki, że Gazeta Polska współpracuje przy organizacji tak ważnej uroczystości z NP.
Polacy, którzy chcą oddać hołd zamordowanym pod Smoleńskiem znajdą dla siebie miejsce na uroczystościach.
Ważne jest, by umieć uszanować głównego organizatora.
Pozdrawiam
Re: Kuki - Gazeta Polska organizatorem głównych uroczystości
9 Kwietnia, 2011 - 12:51
W kwestii formalnej: bardzo wiele uroczystości, które zaplanowano na jutrzejszy dzień są organizowane nie tyle przez GP, ile przez Kluby Gazety Polskiej. Warto o tym pamiętać, bo to rzesza ludzi, którym na sercu leży dobro naszej Ojczyzny.
Ale to tak naprawdę drugorzędna sprawa. Przyłączam się bowiem do apelu o zachowanie należytej atmosfery. Ten weekend jest bardzo ważny dla wielu milionów Polaków.
Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu
tylko! z Gazetą Polską
9 Kwietnia, 2011 - 20:53
to Twoja reklama, a poza tym poparłeś zadnie MarkaD o rozbijactwie
co to znaczy: "nie matacz", "nie skręcaj w lewo", "nie wnikam jakie masz wspomnienia"?
kto nie szanuje Gazety Polskiej - "głównego organizatora"?
też Cię odsyłam do Danza.
Marku
9 Kwietnia, 2011 - 01:49
Nie wiem, o co pociąłeś się z Carcajou, który i owszem, charakter ma ciężki. Ale nie masz racji. To koncert jest raczej imprezą towarzyszącą. O 16:00 przemawia pod pałacem Jarosław Kaczyński. Powodzenia życzę tym, którzy będą chcieli wysłuchać przemówienia, a potem przecisnąć się na koncert.
Poza tym, myślę, że pod pałacem wciąż będą ludzie, tak jak zawsze. Przychodzimy tam od pół roku o tej samej porze. Dlaczego teraz mielibyśmy rezygnować? Wiadomo, że tyle się będzie tego dnia działo w Warszawie, że trzeba będzie wybierać. Jedni pójdą na koncert, inni będą puszczać baloniki. Ci inni to nie tylko ludzie z nE.
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
lekkie charaktery
9 Kwietnia, 2011 - 06:01
omawianie charakteru Carcajou, to ploty
btw nie znam tego "faceta z nE"
@all
9 Kwietnia, 2011 - 08:29
Bardzo Was wszystkich proszę, uszanujcie 10 kwietnia.
Jeśli jesteście Polakami to proszę Was bardzo, nie spierajcie się przed tym ponurym dniem.
Wszyscy mamy nerwy stargane, a o kłótnie bardzo łatwo. Wszyscy jesteśmy wykończeni i przegnębieni tym co się stało w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Upominam Was, bo takie spory nikomu nie przynoszą chluby.
Pozdrawiam i apeluje o chwilę zadumy i opanowania emocji.
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
yuhma
9 Kwietnia, 2011 - 08:31
Nie chodzi o rozgrywki personalne.
Akcję z balonikami popieram. Sam przecież puszczałem i chętnie bym puścił.
Wycofuję się z mocnych słów, powyżej.
PS. Myślę tylko, że można by przenieść baloniki na 18:45 (zapewne będzie po koncercie a przed mszą).
Pozdrawiam
wszystkich
Re: yuhma
9 Kwietnia, 2011 - 08:32
Dziękuję Ci Marku.
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".
Danz
9 Kwietnia, 2011 - 09:34
No cóż. Czasem źle coś interpretuję.
Pozdrawiam
MarkD
9 Kwietnia, 2011 - 11:06
Marku, szacun za wycofanie się z dość absurdalnego oskarżenia. Tak dla informacji powtórzę tu, co napisałem już gdzie indziej:
Las Smoleński jest oddolną inicjatywą blogerów i komentatorów od 7 już miesięcy i od samego początku wiadomo było że Las Smoleński przyjdzie pod Pałac z zamiarem wypuszczenia w niebo Znaków Pamięci, co więcej od samego początku tego nie ukrywał i kontaktował się w tej sprawie z Gazetą Polską, co więcej, do inicjatywy blogerów przyłączyli się także m.in. Solidarni 2010, KoLiber i parę innych organizacji. Na okolice 17:30 przewidziane jest także odczytanie Apelu Pamięci z małej sceny przed Pałacem i dobrze będzie jeśli uda nam się zakończyć ten Apel właśnie wypuszczeniem w niebo Znaków Pamięci. (Baloniki mają przywiązane karteczki z szachownicami z napisanymi nazwiskami ofiar)
W okolicach godz. 17:30 nie zamierzamy nikogo od niczego odciągać, wręcz przeciwnie, być może dzięki temu, że duża część ludzi będzie na koncercie - uda nam się z tymi balonikami w ogóle pod Pałac dojść. Wypuszczenie Znaków Pamięci jest komplementarne a nie alternatywne, jest koncyliacyjne a nie konfrontacyjne. Tyle.
http://wiktorinoc.blogspot.com
Marku
9 Kwietnia, 2011 - 11:42
Dzięki za wyjaśnienie. Tak myślałem, że to niespełnione "baloniarstwo" przez Ciebie przemawia :-)
Nie ma dobrej pory. 18:45 za blisko mszy, mnóstwo ludzi by zrezygnowało, w tym uczestnicy Lasu, dla których msza jest absolutnym priorytetem.
Pozdrawiam
___________________________________
Pozdrawiam każdym słowem
Marsz Żałobny
9 Kwietnia, 2011 - 13:25
Zaciśnięto Krakowskie Przedmieście.
Odgrodzono już Nowy Świat.
Plac Trzech Krzyży ma jeszcze powietrze.
W Ujazdowskich - powietrza brak.
Słychać tony Rewolucyjnej.
Czy to Chopin w Łazienkach gra?
Patrz! Konstanty w przebraniu Unijnej
na dół ku Oranżerii gna.
Ludno w Ludnej, Na Legii jest Legia.
Pochorążych - na pewno ścisk.
Czy to jeszcze żałobna elegiia?
Czy ktoś komuś chce tutaj dać w pysk?
Naród wstaje po Wielkiej Tragedii.
Rozpaliły się liczne płomyki.
Pan Namiestnik w pałacu się piekli.
Dość już ma romantycznej muzyki.
Graj Warszawo Rewolucyjną.
Trzeba mocno uderzyć w klawisze!
Niech zagłuszą symfonię unijną.
Marsz Żałobny wypełnił ulice.
Kaczyńskiemu Lechowi i Marii,
Patriotom, Żołnierzom, Harcerzom.
Marsz Żałobny bedziemy tu grali
dotąd aż niewierzący uwierzą!!!
Marek Gajowniczek
POLSKA
9 Kwietnia, 2011 - 17:29
67
Wykład, jeszcze dwie godziny
Wykład, wykład wykład.
I trzask drzwi, ruszam, może go prześpimy.
Siadam i gapię się na puste przede mną miejsce.
Zjawia się ona - Polska, w bardzo krótkiej sukience.
Pięknie pociągająca, choć już nie młoda,
Nogi żółtą odziane tkaniną, kształtne i ładne, o piersiach zaraz dodam..
Smutne oczy szukają pomocy
Dzwonek, ręką co zaznała przemocy
Dokopuje się z trudem różowego telefonu..
Zła wiadomość a smutek jeszcze większy
Opiera głowę o szybę, nigdzie już się nie spieszy.
Owe opięte stanikiem czerwonym
Umyślnie push - upem by wzrok był zwiedziony
Atrakcyjną chce być, jak nastolatka
Polska, zawsze ponętna, choć ponad tysiąc już latka
A kim jest on? Ten co widzi, chce i nie może?
Kim jest ten, kto już nie pomoże?
Czemu ona prostytutką się zdaje, znającą smutny świat?
Oddana zbyt wielu, nie godnym jej, straciła życia szmat.
I pośród sąsiadów okradziona
Od przyjaciół pohańbiona
O! Polsko! Polsko! Zgubiona!
@POLSKA
12 Kwietnia, 2011 - 22:09
Przepiękny tekst! Aż mnie zatkało! Wielkie dzięki kimkolwiek jesteś. Po raz pierwszy poczułem czym jest poezja. Brak mi słów...
@ all
9 Kwietnia, 2011 - 17:58
Zazdroszczę Wam tego, że będziecie tam, na Krakowskim Przedmieściu. Będziecie świadczyć o tym, że nie ma zgody na zdradę i zabijanie pamięci, na sprzedanie honoru za miskę soczewicy i judaszowe srebrniki, że każda wina wobec Kraju będzie zapisana i osądzona nawet wtedy, gdy młyny Historii mielą ziarna sprawiedliwości zbyt wolno.
Powinnam tam być z Wami, ale niestety nie mogę. Więc tylko sercem i duchem....
A jutro i w poniedziałek zaśpiewam dla Nich "Requiem" W.A. Mozarta najpiękniej, jak tylko potrafię.
Ursa Minor
Ursa Minor
>Ursa Minor
9 Kwietnia, 2011 - 18:22
Nie wiedziałem, że niedźwiedzice potrafią czytać nuty. :)
Tadman
9 Kwietnia, 2011 - 23:16
Tym razem nie tyle z nut, ile z serca.
Pozdrowienia
Ursa Minor
"(...)
HORACJO
Na Boga, to są niepojęte dziwy!
HAMLET
Przyjmij je zatem i nie próbuj pojąć.
Więcej jest rzeczy w niebie i na ziemi,
Niż się wydaje naszym filozofom,
Drogi Horacjo.(...)"
(W.Shakespeare)
...że tak pojadę Klasykiem :)
Ursa Minor
zbórka Niepoprawnych
10 Kwietnia, 2011 - 00:45
pod pomnikiem Piłsudskiego 9 kwietnia o godz. 17:30
uwaga, bardzo ważne! prowokacje na Krakowskim Przedmieściu
10 Kwietnia, 2011 - 07:04
http://rebelya.pl/discussion/23242/10-kwietnia-w-warszawie-beda-prowokacje-pstrykac-foty/#Item_1
Super
10 Kwietnia, 2011 - 22:12
Bardzo dobrze - takich tępić fotkami :)
A propo's niepewności: pokażcie mi księdza/wikarego itp. który ma NAŻELOWANĄ łeb...